Izbraucu palielāku gabalu (235 km) ar Citybee jaunā modeļa Toyota-Yaris hibrīdu. Maršruts - dažādi ceļi Kurzemes virzienā. Auto bija pavisam svaigs, nobraukums, paņemot auto, 550 km.
Eksterjers jaunajam modelim man ļoti patīk, tikai ar nosacījumu - vajag melnu jumtu. Visglītāk, manuprāt, izskatās sarkans auto ar melnu jumtu.
Sēdēšanas pozīcija pie stūres man (augums 180 cm) bija ideāla. Ļoti patika instrumentu paneļa iekārtojums - divas ,,akas,, ar ātrumkārbas režīma un hibrīda uzlādes režīma atspoguļojumu vienā akā un ciparu spidometru un benzīna, un motora temperatūras rādītājiem (stabiņiem) otrā. Centrālā planšete samērīga izmēra ar galvenajām pogām fiziskā veidā, ne skārienjutīgām. Zem tās un vēl pasažierim priekšā super ērti sīklietu plauktiņi, kādi ir reti kurā citā modelī.
Salona izmēri apmēram kā Fabijai, var teikt, apmierinoši. Aizmugurē man ,,aiz sevis,, sēdēt normāli, pietiek vietas gan ceļiem, pēdām, gan galvai. Trešajam sēdētājam aizmugurē gan būtu šauri.
Bagāžnieks neliels, atbilstošs klasei.
Skaņas izolācija ātrumos no 80 līdz 100 km/h pa asfaltu laba, pa grants ceļiem ātrumos no 50 līdz 60 km/h apmierinoša.
Lielais jautājums - cik ekonomisks šāds hibrīds? Man sanāca pa šoseju pēc kompja 4,0 - 4,5 litri uz 100 km, bet apdzīvotās vietās bija zem 4 litriem, braucot rāmi, bez asiem uzrāvieniem. Divas reizes liku patēriņu ,,pa nullēm,, , un abos ciklos dažādos režīmos izgāju uz vidējo patēriņu 4,1 litrs uz 100 km. Tiesa, pirms manis citu braucēju uzrādītais un nenodzēstais kompja rādījums bija 4,7 litri benzīna uz 100 km.
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?