Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

Izbraucu palielāku gabalu (235 km) ar Citybee jaunā modeļa Toyota-Yaris hibrīdu. Maršruts - dažādi ceļi Kurzemes virzienā. Auto bija pavisam svaigs, nobraukums, paņemot auto, 550 km.

Eksterjers jaunajam modelim man ļoti patīk, tikai ar nosacījumu - vajag melnu jumtu. Visglītāk, manuprāt, izskatās sarkans auto ar melnu jumtu.

Sēdēšanas pozīcija pie stūres man (augums 180 cm) bija ideāla. Ļoti patika instrumentu paneļa iekārtojums - divas ,,akas,, ar ātrumkārbas režīma un hibrīda uzlādes režīma atspoguļojumu vienā akā un ciparu spidometru un benzīna, un motora temperatūras rādītājiem (stabiņiem) otrā. Centrālā planšete samērīga izmēra ar galvenajām pogām fiziskā veidā, ne skārienjutīgām. Zem tās un vēl pasažierim priekšā super ērti sīklietu plauktiņi, kādi ir reti kurā citā modelī.

Salona izmēri apmēram kā Fabijai, var teikt, apmierinoši. Aizmugurē man ,,aiz sevis,, sēdēt normāli, pietiek vietas gan ceļiem, pēdām, gan galvai. Trešajam sēdētājam aizmugurē gan būtu šauri.

Bagāžnieks neliels, atbilstošs klasei.

Skaņas izolācija ātrumos no 80 līdz 100 km/h pa asfaltu laba, pa grants ceļiem ātrumos no 50 līdz 60 km/h apmierinoša.

Lielais jautājums - cik ekonomisks šāds hibrīds? Man sanāca pa šoseju pēc kompja 4,0 - 4,5 litri uz 100 km, bet apdzīvotās vietās bija zem 4 litriem, braucot rāmi, bez asiem uzrāvieniem. Divas reizes liku patēriņu ,,pa nullēm,, , un abos ciklos dažādos režīmos izgāju uz vidējo patēriņu 4,1 litrs uz 100 km. Tiesa, pirms manis citu braucēju uzrādītais un nenodzēstais kompja rādījums bija 4,7 litri benzīna uz 100 km.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Redz, hibrīda priekšrocība ir tieši pilsētā. Ārpus pilsētas tas ir tāds pats iekšdedzes dzinēja auto kā citi, tāpēc arī degvielas patēriņš ir tieši tāds.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
5 3 Atbildēt

šobrīd hibrīdu iegādāties ir laba doma

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Tikko pirmo reizi dzīvē uz ielas redzēju ID3. Neglīts auto. Kurpju kaste. Bildēs kaut kā izskatījās daudz labāk.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Nu tas nav nekāds jaunums. Tos elektromobiļus mūsdienās ražo 2 variantos - vai nu ļoti dārgs variants (a la visādas augstā gala teslas, porsche u.tml.), vai arī hļupiki, lai visi redz, ka esi vegāns...t.i.- brauc ar tādu.

Tāda varianta kā praktisks ģimenes universālis ar 5 vietām un grabažnieku vienkārši nav.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

He, he es arī tieši šodien dadzinu vienu ID 3 ar zilajiem numuriem lai paskatītos kas tad tas par autiņu, kas tik ātri paātrinās. Tieši tādas pašas sajūtas - kkādā kurpju kaste, bet nu iet viņš labi.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 4 Atbildēt

Musor kam interese tavs viedoklis, ar taviem ienākumiem tu tādu tāpat nemūžam nenopirksi.

seller Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Tāda varianta kā praktisks ģimenes universālis ar 5 vietām un grabažnieku vienkārši nav.

-----------------------------------------------------------------

tā ir, un te ir problēma dziļāka, tehnoloģiska, cerams, ka tikai pagaidām, jo EV ar smago bateriju un CVT nespēj veikt lielus attālumus vedot 4-5 cilvēkus lielā vai vidējā ātrumā, kā arī nespēj vilkt auto svara piekabi nepieciešamības gadījumā. Minētie praktiskie momenti neļauj pagaidām izskatīt EV, kā pamata braucamo.

megamixs Reģ.: 03.03.2016
2 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Redz, hibrīda priekšrocība ir tieši pilsētā. Ārpus pilsētas tas ir tāds pats iekšdedzes dzinēja auto kā citi, tāpēc arī degvielas patēriņš ir tieši tāds.

Ar savu Corrola esmu nobraucis 22k no nulles. Vidējais patēriņs 5.6l/100km. Manuprāt ok priekš 2.0 benzīna ar 184 zs jaudu. Braukts tiek samērā dinamiski un bieži ar 120km/h un vairāk.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 1 Atbildēt

nu re

Lasītākie raksti

Jaunie raksti