Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 5 Atbildēt

WALA rakstīja: Nu ar mani ir tā ka es speciāli cenšos neuzlekt augstāk par savu dir$u, tehniski es varu atļauties BMW un ja baigi saņemas pat Porsche, bet tas ir baigi stiept finanses, tādēļ patreiz sevi puslīdz godīgi atsēdinu uz auto ko ļoti nespringstot varu bez krīta atļauties. Bet man patīk gan MB, gan BMW utt. un noteikti tos arī pabaudīšu ilglaicīgi ...

Bet fanoju es izteikti par Toyota Supra un Celica ( tiesa vecajām).

ja jebkas ir tāds, par ko jāsaka - saspringstot varētu - tas tas ir tāds objekts, ko nevar atļauties.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tā īsti nav, pēc sevis zinu, ka esmu tikai drusku par slinku, bet iespējas piepelnīt klāt lai iegādātu Porsche ir daudz un dikti. Un pat jāsaka ka īsti pat nevajag daudz piepelnīt, bet ...es laikam palieku vecs .. nestāv uz tiem auto tik ļoti kā jaunībā, lai tādēļ ņemtos un tā otra problēmas puse - Porsche cena krītas vienkārši nejēdzīgi, kas man īsti nav pieņemami.

Nē nu es esmu protams izsviedis naudu arī par citādiem pontiem pa pāris Keur tur vai šur, bet tomēr 50K podā tīri par pontiem kā saka "žaba dushit". Nu ja nu pēkšņi kādā dzīves posmā bez trases dzīvot nespēšu varbūt domāšu savādāk ... ;)

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Hmm. Ja par auto- varbūt. Jo, piemēram, es esmu uzbūvējis māju un visu nianšu (NĪ vērtējumi, neparedzētās izmaksas, Būvvaldes papildus prasības utt.) dēļ šobrīd ir ļoti jāiespringst ar maksājumu disciplīnu Sajūsmā par šo force majoure neesmu, bet gaisma tuneļa galā redzama tomēr ir. Un galvenais - tas ir un būs tā vērts, lai arī varbūt to visu (brīvi) atļauties - izrādās, nemaz nevaru.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Mājai un auto būtiski atšķiras likvidācijas vērtības izmaiņas laikā.

Auto ir un vienmēr būs pakāsta nauda (izņemot oldtimerus dažus), māja - iespējams, ka pat dārgāka paliks.

T.i. autolīzings = patēriņš, hipo = uzkrājums (ar virkni bet un ja)

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Te redzku viens piemērs - cik skaists "cenu lidojums":

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/porsche/cayenne/bjigd.html

(vienā bildē cik var noprast ir orģinala cena nobildēta ;)

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

116K bija ar PVN, tagad 85K ir bez PVN, kas ar PVN ir 102850, tas, protams, aktuāli tikai tiem, kas pērk uz uzņēmumu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nu pie tāda cenu lidojuma, es praktiski katru gadu varu visas pirmā stāva mebeles (ar virtuvi) izlidinat un ņemt jaunas. Protams tajās mēbelēs ir padaudz paša sadarītā, un tomēr ...

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Ja māju būsi būvējis sev, ielicis tajā labus materiālus un viņa neatradīsies jūras krastā, kur kāds krievs pa bešeno naudu paķers, tad ieguldījumus nekad atpakaļ nedabūsi!

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Ja māju būsi būvējis sev, un ielicis tajā labus materiālus, tad tā būs lēta uzturēšanā, un nokalpos 50+ gadus, resp, visu mūžu.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Jā un nē, piemēram Es uzcēlu māju ģimenei, pēc kāda laiciņa bērni būs izauguši un man tik liela māja vairs nebūs vajadzīga, tad noteikti būvēšu māju, kas būs piemērota 2 cilvēkiem +viesiem, esošo tad būs vai nu jāpārdod, vai jāizīrē, atkarībā no tā brīža manas rocības.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Man līdzīgi, bet nav nekas pretī dzīvot lielākā mājā, viesiem vairāk vietas, un nav jāknapinās, ja nu bērni grib(ēs) atbraukt ciemos. Bet domāju līdzīgi, izīrēt varbūt, ja nu negribēsies (maz)pilsētas centrā dzīvot.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Tā ir. Totālas šausmas ar pārtērēto budžetu, virs tirgus cenas iznākums (vairs pat neinteresē kopējās izmaksas, tiešām negribu pat zināt), toties prieks gan par atrašanās vietu, gan rezultātu, gan arī par ārkārtīgi ekonomisku un energoefektīvu ģimenes mājokli Man nav žēl apzināties, ka (varbūt) ilgtermiņā nevarētu tādu NĪ atļauties. Varbūt kā ar auto.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

Naudu atpakaļ nedabūsi, ja būvēsi ārpus civilizācijas centra. Piem ciematā Dzērumi naudu atpakaļ nedabūsi gan. Rīgā dabūsi. Te gan vēl jāskatās cik saprātīgi veikti ieguldījumi. Piem tādas bezjēdzības ka guļbūves ir ļoti riskantas.

NĪ gan ir sliktākais investīciju objekts (ilgtermiņa salīdzinājums ir šāds), tomēr stipri pieejams nekvalificētiem darboņiem.

Auto savukārt ir prastas izmaksas.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

protams ir jābūt samērībai, bet jādzīvo jau kaut kur ir.

Nē, nu, ja dzīvo viens kā telefona stabs, var jau dzīvot kaut kādās kojās vai īrētā pusistabas dzīvoklī, un visu nopelnīto investēt slapjajā bankā - to vairs neviens nekad neatņems.

msh Reģ.: 16.04.2007
5 1 Atbildēt

spainis rakstīja: Nesen pažobelē atradu kaudzi ar 90-to gadu žurnāliem "Auto". Tur bija plašs raksts par toreiz jauno un revolucionāro Ford Focus dizainu. Kādas tur šķeltas līnijas, instrumentu panelis utt.. Nez vai kāds tādu vispār pirks ?! Šobrīd liekas parasts auto.

Reklāmrakstos čugunu liet žurnālisti māk jau sen gadus, atšķiras tikai tēmas par kurām liet čugunu, atkarībā no tā, ar ko konkrētā tačka atšķiras no pārējajām.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 2 Atbildēt

Motorolers rakstīja: Ko varu pateikt, Tu smagi kļūdies...viņš šo mašīnu grib pirkt sievai, kura ar esošo Porsche brauc jau 6 gadus un vienkārši pienācis laiks mainīt, pats viņš brauc ar Panamera GTS, kuru ņēma šeit pat salonā, visi gadījumi nav vienādi, vienkārši cilvēks māk skaitīt naudu.

Šeit pamatā darbojas tas, lai VID nerodas lieki jautājumi, kam, ko un par ko.

Kāpēc sievai jāpērk mašīna uz uzņēmumu?

1974 Reģ.: 10.03.2020
2 0 Atbildēt

Šodien Toyota informēja par bateriju. 500 km distance, no 0 līdz 100% var uzlādēt 10 min. Pirmavots sakarīgs, bet nekur citur vēl nav manīta info. Tas jau izskatās kaut cik saprātīgi.

Modano Reģ.: 25.11.2019
2 0 Atbildēt

Vot, ja tas piepildītos, tas būtu jaudīgs arguments, lai daudz straujāk pieaugtu pieprasījums elektro vāģiem.

AWD Reģ.: 21.12.2016
0 1 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: Man līdzīgi, bet nav nekas pretī dzīvot lielākā mājā, viesiem vairāk vietas, un nav jāknapinās, ja nu bērni grib(ēs) atbraukt ciemos. Bet domāju līdzīgi, izīrēt varbūt, ja nu negribēsies (maz)pilsētas centrā dzīvot.

Tāds apgalvojums ir 100% emocijas, bet 0% pragmatisma, sevis mierināšana. Uzturēt pārāk lielu māju, lai viesiem vairāk vietas - nē, nopietni? Jebkurā gad. māja ir fantastiska lieta, tai ir vērts ziedot daudz, bet ja tu viņu neizīrē vai citādi negūsti ienākumus, tas ir pasīvs, nevis aktīvs, tas ir fakts.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Pēc tādas lōģikas jādzīvo vienistabas dzīvoklītī kā tikko bērni aiziet studēt?

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 4 Atbildēt

ta galīgi garām, ko jūs te visi par kaut kādām mājām muldat? izlasiet topika virsrakstu!

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 4 Atbildēt

labākais auto Kanādā!

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 5 Atbildēt

labākais pikaps Kanādā!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Jokus pie malas. Tesla Model3 ir labs sapnis, bet ne šobrīd. Potenciālajam jaunajam darba devējam esmu piedāvājis VW Tiguan Principā, ļoti reāli, ka pavasarī pirmo reizi mūžā braukšu ar suv, vismaz tās pašas markas un arī patīkamo aprīkojumu. Tā, lūk, ar tiem jaunajiem auto.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Varēji labāk prasīt postu augstāk redzamo pikapu, tas pagarinātu vairāk

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Man patīk, tomēr nebūtu īsti praktisks ikdienai + es laikam īsti neuzticos tajai tehnikai.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Nu kā tad tā, no Pasāta uz Golfu! Kur tad Mûžīgā Izaugsme, Progress, un Skats uz Priekšu?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 2 Atbildēt

Nejauc ar T-Roc? Tiguan ir VW lielais SUV, respektīvi - tas pats Passat "apjoms", tā kā regresa nebūtu. Būtu citādāk, kaut vai tāpēc, ka augstāka sēdpozīcija. Un vismaz kaut kas citādāk jaunam "restartam"

Modano Reģ.: 25.11.2019
5 0 Atbildēt

Touareg būtu lielais SUV, Tiguan vēl samērā kompaktais SUV. Bet atbalstu tavu izvēli nomēģināt citas lietas. Ja var, tad jāizbauda dažādība, nevis garlaicīgi jāsēž pie viena.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 0 Atbildēt

Troc ir polo platforma, tiguan ir golf un touareg ir pieaugušo SUV

Kaapeec Reģ.: 23.09.2003
0 0 Atbildēt
msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Sajauci - uzpūsts polo ir Tu-Krusts, Tu-Roc ir smagnēja stila pareiza augstuma golfs, kamēr tiguāns ir hvz kas .

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

tiguan

2681mm bāze 4486mm garums

golf mk7 variant

2619 mm bāze 4567mm garums

passat

2791mm bāze

tātad tiguan bāzē starp golf un passat

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 2 Atbildēt

citiemvārdiem sakot - Tiguan ir variants, kā iesmērēt Golfu par Pasāta cenu, un lai pircējs vēl ir laimīgs

nomiks Reģ.: 30.10.2002
7 1 Atbildēt

Negribu sabaidīt, bet pēc Passat varētu būt klaustrofobija piemesties, iekāpjot Tiguan. Ja Touareg, tad pavisam cita lieta.

Manuprāt šis būs downgrade nevis upgrade. Bet anyway darba auto ir vislabākā marka.

dubis Reģ.: 21.10.2019
1 0 Atbildēt

Ja aizmugurē nav jālien, tad klaustrofobija var arī izpalikt. Priekšā sēdēšanai, liekas, ka visos trijos Passat, Golf un Tiguan, vietu var atrast vienlīdz daudz.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 16 Atbildēt

Tak kāda starpība kāda platforma, gan jau tā pat lielāko daļu vizināsies uz evakuatora

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 1 Atbildēt

Tev ir pieredze? Cik var tirst Man jau bija nullīte Passat un ir vēl šobrīd - pilnīgi neviena evakuatora uz servisu līdz šodienas 90tkm. Vēl vairāk, pilnīgi nevienas reizes, kad auto sabojājas un vairs nav braucams. Manā uztverē - absolūti uzticama tehnika.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 3 Atbildēt

Nav jau BMW 118d, ar kuru 5 reizes (!!!) ar evakuatoru uz BM AUTO braucu garantijas un pēcgarantijas periodā

seller Reģ.: 24.08.2001
6 0 Atbildēt

tomēr, tīri garām ejot - B6 no 12.12.2008. 12g, 359,7 tk km, neesu nevienu reizi ar to braucamo uz ceļa palicis, praktiski nezinu kā evakuatoru var izsaukt nav bijis vajadzīgs

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 4 Atbildēt

dīvaini, bet tie, kas pērk mašīnas, pērk to, kas tirgū ir pieejams. Ja ir nolemts iegādāties automašīnu, tad cilvēki vēl mazāk ir gatavi kaut ko gaidīt. Ja reiz viņi pieņem lēmumu šobrīd pirkt, tad viņi pērk to, kas ir. Un bieži vien pat ir gatavi pirkt neloģiskākas izvēles, kas ir palikušas krājumā un pieejamas uzreiz. Cilvēki izpērk krājumus un negaida to, kas būs. Tas nozīmē, ka nopērk pat dārgākas un vairāk aprīkotas automašīnas, nekā nepieciešams, un negaida pasūtījumus. Pasūtījumi - tā ir neziņa, ar ko cilvēki nav gatavi sadzīvot. Cilvēki nav gatavi gaidīt trīs četrus sešus mēnešus

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Ne vienmēr. Abus savu CR-V gaidīju apmēam 4 mēnešus no pasūtījuma veikšans brīža. Bet Honda gadījumā ir druksu citādi - 3 iespējamie aprīkojuma līmeņi un viss. VAG gadījumā liek kā puzli kopā. Saliek iekšā tikai to, ko pircējs konkrēti pasūtījis. Tāpēc parasti hāgaida ilgāk. Jo īpaši, ja kāds no aprīkojuma elemenetiem ir reti nepeiciešams vēl kādam citam.

Atceros, ka iepriekšējā darba vietā pirms kādiem 8 gadiem bija nepieciešams VW Caddy. Transporta daļas vadītājam bija vecs uzskats, ka nekas nevar būt labāks par ar roku atveramiem logiem, ja logs daudz jāvirina. Tad nu mašīnu nācās gaidīt apmēram 8 mēnešus, kamēr vēl vismaz 9 tikpat dulli pircēji izteica šādu vēlmi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Zināma loģika viņa uzskatam ir, bet tikai tad ja mašīnu paredzēts daudz un ilgi lietot. Nesen man sanāca pipelēties ar mazpadsmitgadīgu Roomsteri, viena no problēmām kā reiz bija - nestrādājoši elektriskie logi

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Nu bet mehāniskie tieši tāpat mēdz salūzt. Tikai remonts vienkāršāks.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu redzi - mehāniskie var saplīst tikai mehāniski - kamēr elektriskajiem, sevišķi šī gadsimta mašīnās, lielākoties problēmas ir elektriskas...

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 2 Atbildēt

Ne reizi nav saplīsuši elektriskie. Man gan VAG ir bijis tikai īsu brīdi. Tam gan plīsa visneiedomājamākas lietas. Piem aizmugurējā loga laistīšanas trubiņa, bremžu slēdzis, magnetola utt

Citu ražotāju auto šāds sviests nav redzēts. Pat eglei

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 5 Atbildēt

Man bija džeta, tai rokturi plīsa uz riņķi. Vienu salabo, nu beidzot tagad viss. Kā tad, pēc kāda laika jau cita ručka nedarbojas.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Atgādini man ar cik vecām mašīnām tu brauc...

Nejustos pārsteigts ja "citi ražotāji" [lasīt - lētais gals] izmantotu risinājumus kādus VAG izmantoja deviņdesmitajos, ja ne astoņdesmitajos gados...

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 6 Atbildēt

Kādus risinājumus, ja ručka noplīst uz pusēm, citai tā trosīte pārraujas. Tur ir vienkārši vis pa lēto, nepiemēroti mūsu apstākļiem. Ručkas jau tikai spilgtākais piemērs, jo tur točna bija tā kā par spīti visas plīsa. Tipa nocērt pūķim galvu un vietā izaug trīs p s. Tā bija 1986.g. JETTA

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Nē, kādas vecas mašīnas tu te izdomāji pacelt... Tur tie rokturi plīst no pārāk lielas slodzes; ja saregulē durvis lai stingri turas ciet, attiecīgi stiprāk jāspiež mēlīte, un to mēdz neizturēt viena svira kas ir tajā rokturī. Bet jā, protams, tas ir astoņdesmito gadu tautas vāģis, kur tiešām ir uz šo un to saekonomēts; pietiek salīdzināt ar tā perioda audī lai tas būtu uzkrītoši redzams.

Atgriežoties pie elektriskajiem logiem, VAG astoņdesmitajos gados izmantoja parastus motoriņus ar parastiem slēdžiem, astoņdesmito beigās iekš B3 pastētes un rado [un mk1 kabriķa] izmantoja parastus motoriņus ko vada vadības blociņš, ar mk3 pārgāja uz sistēmu, kur ir motoriņi ar elektroniku iekšā, bet viss vienkārši un katrs motoriņš pats par sevi - ar mk4 pārgāja uz sistēmu kur loga motoriņš satur attiecīgās durvis vadības bloku, kurš bez loga darbināšanas darbina arī attiecīgo centrālās atslēgas motoriņu, elektrisko spoguli, tā apsildi; motoriņi sarunājas ar komforta bloku pa CAN kopni; pieņemu ka tas princips vidējā un augšgala mašīnās tiek izmantots joprojām. Nu un ap piekto gadu [kā es pirms nedēļas atklāju] iekš fabijas un roomstera, varbūt vēl kaut kā, sāka izmantot budžeta variantu [pirmās paaudzes fabijā burtiski, to ielika iepriekš aprakstītās sistēmas vietā], kur CAN kopnes vietā ir LIN kopne kas sastāv no vadošā bloka un vadāmajiem blokiem, vadošais ir vadītāja durvju motoriņš un vadāmie ir pasažieru durvju motoriņi; ja kaut kas notiek ar šofernieku, tad nedarbojas visi četri, pilnai laimei LIN kopnei ir tikai viens vads, nevis divi, kā CAN [viens no iemesliem tās izmantošanai], tā ka tur vajag kādas durvis vadu locījuma vietā salūzt tikai vienam vadam...

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 1 Atbildēt

NU es savu iepriekšējo Kadjar (2006) gaidīju, solīja 3 mēnešu laikā reāli atnāca 4. mēneša beigām (pasūtīju 2005. nov. saņēmu 2006. martā). Pasūtīju tikai tāpēc, ka tas toreiz bija pilnīgs jaunums un alternatīvas cenas ziņā nebija. Ja noliktavā ir alternatīvas un varbūt jāsamierinās ar kādas ekstras neesamību (diez vai ka kāds raudās, ka ir iekļauts kaut kas vairāk) un cena der, tad domāju, ka labāk ir ņemt, kas uz vietas. Ja galīgi neiet neviens variants pie sirds, tad sūti vai meklē citu ražojumu.

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
2 0 Atbildēt

Conqueror copy-paste no cita raksta

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Jā, piederu pie tiem, kuri paši sev (vai uzņēmums priekš manis darbam) iegādājušies nullītes... Kas pieejami atlikumā uzreiz. Diemžēl varbūt bez kādas konkrētas izvirtības ekstrās, tomēr pārsvarā pat vairāk nekā vēlētos aprīkojumā

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 1 Atbildēt

liels bet tiem demo auto - tie ir triekti bez žēlastības, visi tie dīlera darbinieki, kas brauc pa nedēļas nogalēm ar tiem demo auto, nu tur vairs nav nekas vesels, visas piekares un motori ir triekti kā rallijā, pa bedrēm un maksimālos ātrumos, jo tas jau nav savs, tas ir demo auto

1974 Reģ.: 10.03.2020
8 0 Atbildēt

Kādu laiku atpalaļ pagāja pirmais T-Roc Style 150hp TDI DSG pirmais gads un nobraukts 24500 km. Komplektācija gandrīz pilna, pirkuma cena 24800 eur. Vidējais patēriņš par šo periodu 5,8 litri. Adblue jālej bija 2 reizes pa 10 l.

Secinājumi ir sekojoši.

Grab bagāžnieka plaukts, ja ir piestiprināts ar atsaitēm.

Priekšā vienam sēdeklim divi diegi pārtrūkuši.

Visapkārt cietā plastmasa. Tas laikam šajā cenu kategorijā ir visiem. Dažreiz atceros savu pirmo 1988.gada AUDI 100, tam panelis,durvju rokturi bija no mīkstas plastmasas.

Tehniski viss strādā, neviena aizrādījuma. Patēriņš vasarā uz šosejas 4,3 l, ziemā +1l. Klimatkontrole patēriņu neietekmē, vismaz nemanīju kaut kādu atšķirību.

Motors un kārba ļoti labi. Griezes moments pietiek jebkurai braukšanas situācijai.

Kopumā ļoti apmierināts ar mašīnu. Dīlera attieksme ļoti laba un pretīmnākoša.

Pie apkopes vēl pieliku dubļusargus, pirkšanas drudzī piemirsu.

Vai es viņu pirktu par pilnu cenu 30 000eur, viennozīmīgi, ka nē.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 4 Atbildēt

saliec bagāžnieka plaukta atbalsta punktos kādas miniatūras mīkstas mačalkas, nekas negrabēs

1974 Reģ.: 10.03.2020
2 0 Atbildēt

Tā arī domāju darīt.Gan jau Ikea kaut ko varēs nopirkt. Jocīgi ka uz konveijera nevar uzlīmēt 4 mīkstās gumijas lai nebūtu grabēšanas.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
5 4 Atbildēt

jaunais Ferrari F80

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Nē, kādas vecas mašīnas tu te izdomāji pacelt... Tur tie rokturi plīst no pārāk lielas slodzes; ja saregulē durvis lai stingri turas ciet, attiecīgi stiprāk jāspiež mēlīte, un to mēdz neizturēt viena svira kas ir tajā rokturī. Bet jā, protams, tas ir astoņdesmito gadu tautas vāģis, kur tiešām ir uz šo un to saekonomēts; pietiek salīdzināt ar tā perioda audī lai tas būtu uzkrītoši redzams.

Atgriežoties pie elektriskajiem logiem, VAG astoņdesmitajos gados izmantoja parastus motoriņus ar parastiem slēdžiem, astoņdesmito beigās iekš B3 pastētes un rado [un mk1 kabriķa] izmantoja parastus motoriņus ko vada vadības blociņš, ar mk3 pārgāja uz sistēmu, kur ir motoriņi ar elektroniku iekšā, bet viss vienkārši un katrs motoriņš pats par sevi - ar mk4 pārgāja uz sistēmu kur loga motoriņš satur attiecīgās durvis vadības bloku, kurš bez loga darbināšanas darbina arī attiecīgo centrālās atslēgas motoriņu, elektrisko spoguli, tā apsildi; motoriņi sarunājas ar komforta bloku pa CAN kopni; pieņemu ka tas princips vidējā un augšgala mašīnās tiek izmantots joprojām. Nu un ap piekto gadu [kā es pirms nedēļas atklāju] iekš fabijas un roomstera, varbūt vēl kaut kā, sāka izmantot budžeta variantu [pirmās paaudzes fabijā burtiski, to ielika iepriekš aprakstītās sistēmas vietā], kur CAN kopnes vietā ir LIN kopne kas sastāv no vadošā bloka un vadāmajiem blokiem, vadošais ir vadītāja durvju motoriņš un vadāmie ir pasažieru durvju motoriņi; ja kaut kas notiek ar šofernieku, tad nedarbojas visi četri, pilnai laimei LIN kopnei ir tikai viens vads, nevis divi, kā CAN [viens no iemesliem tās izmantošanai], tā ka tur vajag kādas durvis vadu locījuma vietā salūzt tikai vienam vadam...

Visām 15 mašīnām, kas man ir bijušas (sākot no 16-gadīgas mazdas) līdz jaunam kaškajam - pa vidus visiem saabiem, opeļiem, nissaniem, jaguāriem utt.), ir bijuši visi 4 elektriskie logi... un visām tie vienmēr ir strādājuši.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ar to arī apsveicu. Manam piemineklim nestrādāja aizmugurējie, diagnoze - no nelietošanas apsūbējuši motoriņa enkura kontakti

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Šogad jauniem auto gada nogales atlaides minimālas. Droši vien dēļ pandēmijas patukšas noliktavas un var turēt esošos auto, jo gan jau kāds paņems.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 2 Atbildēt

Jā, ierasti decembrī bijuši lieliski piedāvājumi, šoreiz - gaužām pieticīgi. Jāsaka, ka arī es biju pārliecināts, ka krīzes iespaidā būs izpārdošanas pa labi un pa kreisi. Izrādās, trūkst auto atlikumā un teju vispār nekādas pārdošanas stimulēšanas.

Arī par NĪ tauta tā domāja, izrādās - nekā. Dzirdēju, ka Vācijā nereāli uzkāpušas īpašumu cenas, kam iemesls - naudīgākie pircēji investējuši naudu īpašumos, neuzticoties naudas uzkrājumam. Esot tik traki, ka jaunai vidusmēra ģimenei nekādu iespēju iegādāties kaut vai dzīvokli. Cenas kosmiskas.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nu ir diezgan skaidrs, ka drukāšana būs.

Ilustrācijai var paskatīties RUB devalvāciju pēc Krimas vai USD pēc Irākas

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Kādas izpārdošanas, ja nav ko izpārdot?

Vācijā tas attiecas ne tikai uz īpašumiem iegādei, bet arī īres tirgus tur ir pilnīgā pakaļā...

1974 Reģ.: 10.03.2020
0 0 Atbildēt

Mašīnu trūkst jo pavasarī apturēja konveijerus. Loģistika arī tiek traucēta, līdz ar to piegādes kavējas. Ja plači būtu pieražoti pilni, tad gan mašīnas vajadzētu par jebkuru cenu notirgot.

Par nekustamo īpašumu gan neviens nav atcēlis naudas drukāšanu, rezultātā cilvēki glābj naudu no devalvācijas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Nav jau BMW 118d, ar kuru 5 reizes (!!!) ar evakuatoru uz BM AUTO braucu garantijas un pēcgarantijas periodā

Ja runa ir par pirmo paaudzi.. nu, nez, čoms tādu sievai nopirka, ne reizes nav bijis jāsauc evakuators...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Gan jau trāpījās ar evakuatoru izvizināts attiecīgi pus mašīna jauna salikta

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ar darba nomaiņu procesi kļūst konkrētāki un man dota rīcības brīvība izvēlēties sev auto Formētu to ilgtermiņa pilna servisa nomā utt.

Nebūdams drošs par it kā vēlamā VW Tiguan ietilpību (forumiešu brīdinājums), esmu uzprasījis konkrētus savas vēlamās komplektācijas auto piedāvājumus dīleriem. Mana izvēle krita uz VW Arteon un Škoda Superb modeļiem - vietai salonā tomēr ir nozīme, bet tehnika jau no pieredzes zināma un uzticama. Nezināju, ka ALD, Sixt vai Avis/Budget jau saknē saņem vislabāko piedāvājumu, Arteon gadījumā atlaide ir iespaidīgi 6600 eur! Vēl gaidu Superb piedāvājumu. Tālāk pilna servisa ilgtermiņa nomas kantoru izvērtēšana utt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 1 Atbildēt

No šiem diviem es viennozīmīgi ņemtu Arteon... Superb, kaut arī labs auto, manuprāt, tomēr ir morāli novecojis, vismaz salons noteikti.

A tu uz Arteon sedanu vai univerāli cierē?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 2 Atbildēt

Sedans noteikti. Ne vairs bērnu ratu, ne citu prasību pēc lielāka bagāžas nodalījuma. Ar Arteon esmu braucis arī testos, tur nav jautājumu vispār

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Viena lieta - iegādes cena, bet cita lieta - ikmēneša maksājuma summa (pie ļoti vēlamās - bez atsevišķas pirmās iemaksas). Skatīsimies tirgus piedāvājumus

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Arteon gan jau kādas 10K dārgāks? Apdare tik labākā kvalitātē. Pieļauju, ka pa to naudu, kas Aerton būs ar kkādu 180Zs dzinēju, Superb sanāks ar 272Zs un pilnu pakojumu

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Saldo pēc pamatīgām dīleru atlaidēm abiem ūberaprīkotiem auto (pilnībā pēc visu reālo wish list aprīkojumā) izskatās šādi:

ARTEON RL 2.0TSI 190H DSG 38 525 eur

Krāsa: MANGANESE GRAY MET 5V5V 599 eur

Kopējā atlaide: 6 660 eur

Automobiļa cena kopā: 35 149 eur Bez PVN: EUR 29 048,76 eur

Superb Sportline FL 1,5 TSI 110kW 7p. aut DSG

1,5 TSI Benzīns 110/150 7k.-aut DSG 26 115,70 eur

Kopējā automašinas cena 29 360,40 Atlaide 4 132,23 PVN 5 297,92

Kopējā automašīnas cena (bez PVN 21%) 25 228,17 eur

Speciālā cena ar PVN 30 526,09 eur Pārdevējs sacīja, noņemot 1k eur ekstrām, sanākot arī 280zs 4x4 (neesmu gan drošs, ka tas man vajadzīgs).

Tā, lūk tas pagaidām izskatās

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

eu, paņem superb ar 150zs nemotoru, būs smieklīgi palasīt iauto kā tu čīksti, ka nefiga neiet. Itkā jau 9.3sek 0-100 nav slikti, bet tas ir braucot redline.

Civilos režīmos tas vispār būs līķis ar smieklīgiem 250Nm griezes - zemos apgriezienos dinamika kā 1.6 tdi.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Varbūt. Kaut arī citos VAG testētais 1,5tfsi 150zs atstāja ļoti labu iespaidu.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Superb itkā lielā klase, bet sver mazāk kā aizpagājušais golf variant. Vai nu atkal krāpšanās ar svaru - 1400 ir plikākajā komplektācijā bez sēdekļiem, ar 165 platuma r15 riepām, un ar visām ekstrām būs 100kg klāt un tuvāk 10sek.

Lai tas auto ietu, jāgriež līdz galam - pazūd viss komforts, un diez vai 1.5l motora rūkoņa ir mūzika benzīngalvai

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Varētu domāt ka divu litru 4 cilindriem tā rūkoņa būs makten savādāka

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
3 0 Atbildēt

Par 1.5tsi nemācēšu spriest man Superb ar 1.6TDI un uzčipotu jaudu uz 140zs , šāda jauda pilnīgi pietiek, lai normāli apdzītu bez pārslēgšanāsun auto ir dinamisks , standarta versijā gan jaudas bij biku par maz. SUPERB galvenā priekšrocība attiecībā pret konkurentiem ir vietas daudzums aizmugurē sēdošajiem, kas ir retums mūsdienu auto pat šīs vidējās klases auto

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

čipotajam dīzelim grieze ir 300+Nm, pie civiliem 2000 apgriezieniem. +20 vai 30% jaudas noteikti jūt, tā arī ir atšķirība starp biku par maz un ok.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Šitādā situācijā ar darba devēju nevajag vnk uz kautko smalkāku kāpt? Lielo Volvo vai Jaguar? Citādi tāds pelēcīgs rezultāts par lielu cenu

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Jātur sevi rāmjos Man piedāvāja arī MB, VOLVO vai BMW - bet mazos modeļus. Man der tikai lielāki auto. Savukārt dārgāki zīmoli un lielāki auto vairs neiederas budžeta rāmjos (max 30k bez PVN)

Modano Reģ.: 25.11.2019
5 0 Atbildēt

Man personīgi ļoti patīk Arteona R-Line izskats. Noteikti ņemtu to.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Man arī tā šķiet

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Tas arteon ir kkur pa vidu starp jettu un pasātu?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tas ir pats lielākais sedans VW. Mazliet plašāks par Passat.

Modano Reģ.: 25.11.2019
0 0 Atbildēt

Ārējos parametros biš lielāks, bagūzis par pāris litriem mazāks un aizmugurē dēļ labāka izskata(jumta līnijas) mazāk vietas galvai.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti