Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
VWfans Reģ.: 21.02.2004
9 1 Atbildēt

Man rīt KIA-Sportage 1,6 CRDi gada jubileja. Nobraukums 15 tūkst.km. Ir trīs reizes iededzies ,,Check Engine,, , taču, veicot diagnostiku un dzēšot kļūdas, nebija nepieciešamība kādas detaļas mainīt. Tā arī nav saprotams, kāpēc tās kļūdas dažreiz uzlec.

Citādi auto ļoti patīk. Liels, ērts, komfortabls. Tikko bija strīdiņš starp tradicionālo hečbeku/universālu un SUV piekritējiem. Man labāk patīk SUV.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Forum auto dīleris? Man nav labu atmiņu par viņiem, īpaši jau problēmu atrisināšanā.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 1 Atbildēt

Arī Jelgavā ir dīleris, pie kā var griezties.

msh Reģ.: 16.04.2007
5 2 Atbildēt

Laikam jau izslavētā korejiešu atkritumu kvalitāte... Nopērc te kaut kādās diskusijās aprakstītu OBD2 risinājumu un pirms braukt pie dīlera, pats nolasi tās kļūdas - jo izskatās ka tev te karina makaronus uz ausīm, līdzīgi kā ar fābijas reiku.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Ja vairākus mēnešus pēc kļūdu nolasīšanas un nodzēšanas viss bija labi, tad jautājumu varēju uzskatīt par atrisinātu. Sanāca tādas kā viltus trauksmes - neviena detaļa nenobeidzās, nekādi defekti nebija, bet kļūdas dažreiz parādījās.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
2 0 Atbildēt

Katrai kļūdai ir personas kods, dažreiz der zināt, kurš mezgls gļuko.

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

Fan - šādas "viltus trauksmes" ir pieņemamas padsmit gadus vecai mašīnai, kur tādas rodas kāda mezgla, kurš taisās izbeigties, dēļ. Jaunām mašīnām kļūdas nav jāmet - kā jau teicu, tev karina makaronus uz ausīm - tāpēc nopērc pieklājīgu OBD2 risinājumu lai varētu pirms brauciena pie dīlera uzmest pats aci tām kļūdām - un pēc tam dīlerim uzdot neērtus jautājumus

feciic Reģ.: 09.05.2008
3 0 Atbildēt

Problēma, kas izpaužas kā check engine, nerisinās ar kļūdas dzēšanu. Ir kļūdas, kuras pēc dzēšanas var vairāk neparādīties bet status viņām tāpat var būt aktīvs.

Ja pat dīleris nespēja paskaidrot kas tā par kļūdu, kāpēc viņa ir radusies tad daudz laimes visiem Kia īpašniekiem!

iciks Reģ.: 29.05.2013
5 0 Atbildēt

Kāpēc cilvēks kā muļķis pērk jaunu un dārgu auto? Tāpēc, lai brauktu un par šādām kļūdām nedomātu. Ja reiz tomēr tā gadās, tad derētu noskaidrot, kas tam auto vainas.

Nezin kapēc man neliekas, ka nākotnē kļūdas tā vienkārši izbeigsies - drīzāk būs tikai vairāk.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

Vadības bloks gļuko, nomainīs. Tucsonam, kas ir principā ar tām pašām sastāvdaļām, sieva iebrauca bedrē un sadegās visas iespējamās lampiņas. Ja nebūtu uz garantijas, tas būtu padārgs remonts.

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
2 0 Atbildēt

Un tu pec sitadas lazhas veel slave tos korejas brinumus un lepojies ka brauc ar taadiem?

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

A kas noticis?

Bija ilgāk jāpagaida, sagādāja nelielas neērtības, bet beigās iedeva kaškaju pabraukāt. Nav jau tā, ka tas mezgls atkārtoti, patstāvīgi plīstu. Sieva apmierināta brauc 4,gadu.

A es testēju uz izturību 2008.g. Modeli, kā kau kas plīsīs - ziņošu.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 3 Atbildēt

Kas noticis? Man likās ka jaunas mašīnas pērk lai būtu mašīna ar ko neuztraukties ka kaut kas izjuks - bet jo vairāk lasu "garantijas slavētāju" tekstus, jo vairāk liekas ka jaunas tačkas pērk kapeikpisēji kuri mašīnas par normālām naudām saremontēt nemāk, bet pie dīlera saremontēt nevar atļauties...

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Man draugam bija tāds pats sporteidžs. Pilnīgi nekādu problēmu garantijas laikā. Pilnīgi nekādu remontu nebija. Tā, ka neskatoties uz atsevišķiem izlēcieniem, tā tačka nav slikta

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
1 0 Atbildēt

noticis tas ka iebrauci ar jaunu auto bedre, sadegas visas iespejamas lampinas, bija ilgak japagaida, sagadaja neertibas jaunam auto kuru tu vislaik slave

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Es slavēju 2008.g. autiņu, jau rakstīju. Tas ir manā pārvaldībā, apkopē. Par Tucson rūpējas Scandi un ar to brauc mana sieva. Par Tucson varu pateikt, ka ziemas laikā būtiski palielinās degvielas patēriņš, daudz lēnāk uzsilst salons, daudz mazāks bagāžnieks. Kur tu redzi visu laiku slavē? Viņš vēl nav pietiekami nobraucis, lai kko slavētu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Kamēr manējais nedēļu dzīvosies pa servisu, lai novērstu Jāņu brīvdienu sekas, no šodienas ar Sixt autonomas labvēlību lietošanā nonācis jauns Škoda Octavia (šķiet, Iciks par tādu interesējās). Tad jau sekos apraksts.

Modano Reģ.: 25.11.2019
0 0 Atbildēt

Labs variants. Man bija uz 2 dienām no Sixt Opel Grandland X. ar 1.2 turbo. Īsti nemācētu aprakstu izveidot. Parasts auto, kas nogādās no punkta A uz B, pa pilsētu motorīša jauda pietiek. Garlaicīgs, bet toties jauns auto, ar kuru garantijas laiku var dzīvot droši. Konkrētajam nebija keyless durvju atvēršana, tas pietrūka visvairāk.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Sixt masveidā ir Octavia 1,0tsi. Saki godīgi, kā brauc?

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

8. golfā tas 1.0 tsi ar DSG velk diezgan labi. Protams ir neliela turbobedre, bet kad turbīna pieslēdzas, tad cēliens ir.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

kā iet - kā iet? ikdienas lietošanā jestrāks kā 2.0 atmosfēriskais dēļ 200Nm pie 2-3k apgr, bet maksimālais paātrinājums kā 1.6 atmosfēriskajam benzīnmotoram dēļ 110zs.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

plus vēl jaunie modeļi paliek nedaudz vieglāki, lai labāk iekļautos eko-šmeko normās

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Pilsētā, kā mefisto saka, ir OK. Jā, turbobedre ir diezgan jūtama. Kas būs ārpus pilsētas, tad jau nedēļas nogalē redzēs.

iciks Reģ.: 29.05.2013
9 0 Atbildēt

Iciks tādu arī ņēma un nopirka. Biju domājis kādu nieku pavizināties un tad uzrakstīt, bet nu ja mana necilā persona pieminēta, tad varu šo to īsumā uzrakstīt.

Šāda doma par jaunu auto (nevis citu, bet jaunu) man bija uztapusi jau pirms laba laika, bet nu tad visādi apstākļi kavēja un atrunāja, līdz šogad vienā brīdī nolēmu - vajag. Diži izvēlēties bija slinkums, apskatīju vien kaut kādus zināmākus auto, bet tur vienam bija tikai automāti, citam dīzeļi, kam vēl kas un tad nu beigās man atlika Škoda Octavia 1,5 TSI (benzīns, 150 ZS) ar manāli.

Iespēju nolasīt sev pa prātam diži nebija, jo gaidīt no rūpnīcas būtu 6-7 mēnešus, kas galīgi nebija forši, tāpēc izmantoju piedāvājumu paņemt jau to, kas gatavs. Principā ļoti lielā mērā jau arī bija tas, ko gribēju. Dabūju mazliet par daudz, bet neko darīt.

Nobraucis esmu bik virs tūkstoša un šādi secinājumi:

1) pēc vecā 2,0 TDI (čipota pie tam, kas varētu vilkt uz 170 ZS un gana labu griezes momentu) šis liekas gaudenāks, par ko nebūtu jābrīnās, lai gan visticamāk varēs piešauties un būs ok.

2) nodeva "drošai braukšanai"- elektriskie palīgi. Pats tādas figņas nebūtu ņēmis, bet nu man nebija variantu. Starp & stop vēl pieciešams, taču joslu asistents ir nenormāli kaitinošs. Iespēju robežās cenšos atslēgt. Avārijas bremzēšana & brīdinājums - tas arī vairāk kaitina, nekā kaut ko dod. 1x uztaisīja reālu avārijas situāciju. Glābējs, bļin...

3) degvielas patēriņš gauži mazs, vismaz lielākos gabalos. Nobrauc kādus 200 km un uz tāpeles 5,1 vai 5,3 l/100km (dīlerservisā teica, ka varētu pēc kādiem 3-5k km mazliet pat kristies) īpaši nedomājot par Fana cienīgu ekobraukšanu. Ar to 2,0 TDI analogos apstākļos bija kādi 4,3 - 4,7 l.

It kā tiekot atslēgti 2 cilindri braucot vienmērīgi. Iesākumā likās, ka es sajūtu, ka uzspiežot gāzi ir tāda kā neliela aizture (acīmredzot pieslēdzas visi), bet nu jau laikam būšu pieradis un nejūtu.

4) Viena lieta, kas man liekas nepārdomāta - kloķīšu vietā ielikta kaut kāda tizla planšete vai kā nu to saukt. Ar tiem kloķīšiem tomēr bija vairāk laika uz ceļu skatīties.

Iespējams, laika gaitā mazāk tur skatīšos, bet ar kloķiem vienlaicīgi varēji gan mūziku dzenāt, gan kondiķi kurbulēt, krēslus sildīt un apsildes režīmus mainīt. Šeit tik prasti vis nav.

5) tiku pie keyless sistēmas. Biju skeptisks, bet nav nemaz tik sūdīgi, vien bagāžnieku reizumis nevar atvērt, ja atslēga kabatā tieši blakus mobzim. Ja atslēga otrā kabatā, nekādu bēdu.

6) LED gaismas. Varētu jaut kaut ko nokomentēt, bet kaut kā nav sanācis tumsā braukt

Viens no apstākļiem, kāpēc tieši šis auto,lielais bagāžnieks, nav mainījies - tas joprojām ir liels un sakraut var lērumu. Rezerves rats arī pilnā izmēra, kas patīkami. Un pat domkrats beidzot normāls, nevis kaut kāds štrunts ;)

Un jā, pie 800 km uz tāpeles, gandrīz nošķīlu. Viena zoss nespēja noteikt priekšrokas krustojumā ar galveno ceļu, kas maina virzienu. Kad testēju jaunā auto tauri, zoss ar žestiem demonstratīvi ādīja, ka viņai taisnība.

Ko zosij padarīsi...

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

2) Gan jau šo to no tā var izkodēt ārā...

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 1 Atbildēt

Visticamāk, bet nu kamēr garantija, tikām tādas lietas darīt negribas.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Bišķi uzgūglēju - izskatās ka tā herņa ir ES regulas prasīta - atradu ka kaut kādi čehi Tu-Krusts uzprogrammējuši tai funkcijai atmiņu...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

1) dzinēja vadība pamodinās vairāk poniju pēc motora iebraukšanas

6) led gaismas ir gaužām baudāmas, neko vairāk nemaz neprasās

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Nezinu, kà joslu asistents darbojas Škodām, bet Hondām tas nekad nav sagādājis problēmas, ja pirms manevra ieslēdz pagrieziena rādītāju.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Uz paneļa iemidžinās (oranžs. Kad OK, tad zaļš). Ja stūri diži nerausti, var just, ka šis mazliet piestūrē pareizajā virzienā. To visu vēl varētu pieciest, bet kad ik pa laikam izlec paziņojums - PALICIET SAVĀ JOSLĀ, tad tas ir kaitinoši.

Varbūt ārpus pilsētas tas viss ir savādāk, bet pilsētā tas radars liekas par jūtīgu, jo nereti ir kādi cm pa labi/kreisi bedres dēļ, braukšana šaurās vietās a la Valdemāra iela, citur ar tām joslām kādas dīvainības. Tā teikt, nevajag pat ne tuvu iebraukt citā joslā, lai būtu auto satraukums.

Nešaubos, ka pie visa var pielāgoties, bet šī pagaidām liekas viena kaitinoša lieta. Atslēgt, protams, var, bet atstāt permanenti atslēgtu gan laikam ne.

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 3 Atbildēt

Mani avārijas asistents 4 dienas atpakaļ reāli izglāba. Būtu izlīmējies pret pakaļu...... Mersi aizmugurē gan viņš pārsteidza. Labi, ka šim bija laba reakcija un neurķējās telefonā (kā es ). Novērtēju fīču! Tiešām!

Bolzens Reģ.: 27.12.2006
12 0 Atbildēt

Škoda Kodiaq - tāds ir mans pirmais jaunais auto manā mūžā. Daudz jau par šo auto modeli ir rakstīts un stāstīts. Bet mans stāsts ir šāds.

Kāpēc šāda izvēle? Esmu latvietis praktiskais - ir ģimene un lauku mājas, kur paiet brīvdienas. Tāpēc primāri bija praktiskums - daudz vietas salonā un bagāžniekā. Jāteic, ka Kodiaq-am konkurentu šajā disciplīnā ir maz. Pirms pirkšanas vēl tikai izmēģināju RAV4, kuram dizains tāds jauneklīgāks, bet sajūtas braucot nu šausmīgi plastmasīgas, liekas, ka paātrinoties tas nabaga 2.0 benzīns motors ar CVT kārbu "ienāks" salonā.

Tā kā tobrīd dīzeļiem bija akcija un atšķirība no benzīna dzinēja cenas bija daži simti Eur, tad paņēmu auto no noliktavas ar 2.0 dīzeli 150ZS, lai gan no ilggadējās pieredzes par nobraukto km skaitu gadā, dīzelis man nebūtu vajadzīgs. Turklāt apkopju izmaksas 5 gadu laikā šiem abiem dzinējiem faktiski ir vienādas.

Vai 150ZS nav par maz? Nē, priekš manis nav par maz. Latvijas apstākļiem pilnīgi pietiek, apdzīšana uz šosejas problēmas nesagādā.

Kas patīk? Gandrīz viss. Patīk, ka salona viducī skārienjutīgais ekrāns ir integrēts panelī (bija svarīgs kritērijs), nevis torčī arī, kā vairums mūsdienu auto. Protams arī degvielas patēriņš priecē. Pēc nobrauktiem 6000km tas joprojām nepārsniedz 5,5l uz 100km. Pie tik liela auto ar DSG kārbu tas patiešām ir labs rādītājs. Adaptīvā kruīza kontrole - tā ir štelle, ko ļoti gribēju. Tas priekš manis bija "must have". Atpakaļskata kamera, keyless go, elektriskais bagāžnieks arī ir labas funkcijas.

Kas dara mani bažīgu? Priekšpiedziņa. Jā, auto nav 4x4 un to šķiet, ka mazliet nožēloju (tā jau mazliet pārskrēju pāri savam budžetam). Auto ir diezgan liels griezes moments un jau vasarā priekšējiem ratiem patīk izbuksēt tā asāk nospiežot gāzes pedāli. Kas būs ziemā? Testa braucienā, izmēģinot Kodiaqu ar benzīna motoru, šī parādība bija vēl jūtamāka, jo benzīna dzinējs ir pa kādiem 100kg vieglāks un iegriežas vēl ātrāk kā dīzelis. Nu nekas. Lielāko dzīves daļu esmu braucis ar priekšpiedziņu un pa lielam, "braucot ar galvu" var tālu tikt.

Kādas lietas nepatīk? Audio skaņa (man ir standarts) un skaņas izolācija (skaņa no riteņu arkām). Abas šīs lietas nav kritiskas un sliktas, bet gribētos labākas.

Vai varu ieteikt šo auto? Noteikti jā.

Vilsons Reģ.: 04.12.2020
0 0 Atbildēt

Labdien! Meklēju ietilpīgu un komfortablu universāli 5000-6000 eiro robežās, kurus jūs ieteiktu? V70 liekas optimāls variants

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Par 5-6k JAUNS nekas nesanāks.

Vilsons Reģ.: 04.12.2020
0 0 Atbildēt

Tas skaidrs, 2010.-2014. gadu domāju, vēlams augstāku klīrensu

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Visu cieņu, bet noteikti piemērotā tēmā tikai.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti