Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
VWfans Reģ.: 21.02.2004
10 2 Atbildēt

Man rīt KIA-Sportage 1,6 CRDi gada jubileja. Nobraukums 15 tūkst.km. Ir trīs reizes iededzies ,,Check Engine,, , taču, veicot diagnostiku un dzēšot kļūdas, nebija nepieciešamība kādas detaļas mainīt. Tā arī nav saprotams, kāpēc tās kļūdas dažreiz uzlec.

Citādi auto ļoti patīk. Liels, ērts, komfortabls. Tikko bija strīdiņš starp tradicionālo hečbeku/universālu un SUV piekritējiem. Man labāk patīk SUV.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Forum auto dīleris? Man nav labu atmiņu par viņiem, īpaši jau problēmu atrisināšanā.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 2 Atbildēt

Arī Jelgavā ir dīleris, pie kā var griezties.

msh Reģ.: 16.04.2007
7 4 Atbildēt

Laikam jau izslavētā korejiešu atkritumu kvalitāte... Nopērc te kaut kādās diskusijās aprakstītu OBD2 risinājumu un pirms braukt pie dīlera, pats nolasi tās kļūdas - jo izskatās ka tev te karina makaronus uz ausīm, līdzīgi kā ar fābijas reiku.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 1 Atbildēt

Ja vairākus mēnešus pēc kļūdu nolasīšanas un nodzēšanas viss bija labi, tad jautājumu varēju uzskatīt par atrisinātu. Sanāca tādas kā viltus trauksmes - neviena detaļa nenobeidzās, nekādi defekti nebija, bet kļūdas dažreiz parādījās.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
3 0 Atbildēt

Katrai kļūdai ir personas kods, dažreiz der zināt, kurš mezgls gļuko.

msh Reģ.: 16.04.2007
8 0 Atbildēt

Fan - šādas "viltus trauksmes" ir pieņemamas padsmit gadus vecai mašīnai, kur tādas rodas kāda mezgla, kurš taisās izbeigties, dēļ. Jaunām mašīnām kļūdas nav jāmet - kā jau teicu, tev karina makaronus uz ausīm - tāpēc nopērc pieklājīgu OBD2 risinājumu lai varētu pirms brauciena pie dīlera uzmest pats aci tām kļūdām - un pēc tam dīlerim uzdot neērtus jautājumus

feciic Reģ.: 09.05.2008
5 0 Atbildēt

Problēma, kas izpaužas kā check engine, nerisinās ar kļūdas dzēšanu. Ir kļūdas, kuras pēc dzēšanas var vairāk neparādīties bet status viņām tāpat var būt aktīvs.

Ja pat dīleris nespēja paskaidrot kas tā par kļūdu, kāpēc viņa ir radusies tad daudz laimes visiem Kia īpašniekiem!

iciks Reģ.: 29.05.2013
6 0 Atbildēt

Kāpēc cilvēks kā muļķis pērk jaunu un dārgu auto? Tāpēc, lai brauktu un par šādām kļūdām nedomātu. Ja reiz tomēr tā gadās, tad derētu noskaidrot, kas tam auto vainas.

Nezin kapēc man neliekas, ka nākotnē kļūdas tā vienkārši izbeigsies - drīzāk būs tikai vairāk.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 2 Atbildēt

Vadības bloks gļuko, nomainīs. Tucsonam, kas ir principā ar tām pašām sastāvdaļām, sieva iebrauca bedrē un sadegās visas iespējamās lampiņas. Ja nebūtu uz garantijas, tas būtu padārgs remonts.

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
3 0 Atbildēt

Un tu pec sitadas lazhas veel slave tos korejas brinumus un lepojies ka brauc ar taadiem?

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 2 Atbildēt

A kas noticis?

Bija ilgāk jāpagaida, sagādāja nelielas neērtības, bet beigās iedeva kaškaju pabraukāt. Nav jau tā, ka tas mezgls atkārtoti, patstāvīgi plīstu. Sieva apmierināta brauc 4,gadu.

A es testēju uz izturību 2008.g. Modeli, kā kau kas plīsīs - ziņošu.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 3 Atbildēt

Kas noticis? Man likās ka jaunas mašīnas pērk lai būtu mašīna ar ko neuztraukties ka kaut kas izjuks - bet jo vairāk lasu "garantijas slavētāju" tekstus, jo vairāk liekas ka jaunas tačkas pērk kapeikpisēji kuri mašīnas par normālām naudām saremontēt nemāk, bet pie dīlera saremontēt nevar atļauties...

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Man draugam bija tāds pats sporteidžs. Pilnīgi nekādu problēmu garantijas laikā. Pilnīgi nekādu remontu nebija. Tā, ka neskatoties uz atsevišķiem izlēcieniem, tā tačka nav slikta

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
2 0 Atbildēt

noticis tas ka iebrauci ar jaunu auto bedre, sadegas visas iespejamas lampinas, bija ilgak japagaida, sagadaja neertibas jaunam auto kuru tu vislaik slave

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Es slavēju 2008.g. autiņu, jau rakstīju. Tas ir manā pārvaldībā, apkopē. Par Tucson rūpējas Scandi un ar to brauc mana sieva. Par Tucson varu pateikt, ka ziemas laikā būtiski palielinās degvielas patēriņš, daudz lēnāk uzsilst salons, daudz mazāks bagāžnieks. Kur tu redzi visu laiku slavē? Viņš vēl nav pietiekami nobraucis, lai kko slavētu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Kamēr manējais nedēļu dzīvosies pa servisu, lai novērstu Jāņu brīvdienu sekas, no šodienas ar Sixt autonomas labvēlību lietošanā nonācis jauns Škoda Octavia (šķiet, Iciks par tādu interesējās). Tad jau sekos apraksts.

Modano Reģ.: 25.11.2019
1 0 Atbildēt

Labs variants. Man bija uz 2 dienām no Sixt Opel Grandland X. ar 1.2 turbo. Īsti nemācētu aprakstu izveidot. Parasts auto, kas nogādās no punkta A uz B, pa pilsētu motorīša jauda pietiek. Garlaicīgs, bet toties jauns auto, ar kuru garantijas laiku var dzīvot droši. Konkrētajam nebija keyless durvju atvēršana, tas pietrūka visvairāk.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Sixt masveidā ir Octavia 1,0tsi. Saki godīgi, kā brauc?

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

8. golfā tas 1.0 tsi ar DSG velk diezgan labi. Protams ir neliela turbobedre, bet kad turbīna pieslēdzas, tad cēliens ir.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

kā iet - kā iet? ikdienas lietošanā jestrāks kā 2.0 atmosfēriskais dēļ 200Nm pie 2-3k apgr, bet maksimālais paātrinājums kā 1.6 atmosfēriskajam benzīnmotoram dēļ 110zs.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

plus vēl jaunie modeļi paliek nedaudz vieglāki, lai labāk iekļautos eko-šmeko normās

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Pilsētā, kā mefisto saka, ir OK. Jā, turbobedre ir diezgan jūtama. Kas būs ārpus pilsētas, tad jau nedēļas nogalē redzēs.

iciks Reģ.: 29.05.2013
10 0 Atbildēt

Iciks tādu arī ņēma un nopirka. Biju domājis kādu nieku pavizināties un tad uzrakstīt, bet nu ja mana necilā persona pieminēta, tad varu šo to īsumā uzrakstīt.

Šāda doma par jaunu auto (nevis citu, bet jaunu) man bija uztapusi jau pirms laba laika, bet nu tad visādi apstākļi kavēja un atrunāja, līdz šogad vienā brīdī nolēmu - vajag. Diži izvēlēties bija slinkums, apskatīju vien kaut kādus zināmākus auto, bet tur vienam bija tikai automāti, citam dīzeļi, kam vēl kas un tad nu beigās man atlika Škoda Octavia 1,5 TSI (benzīns, 150 ZS) ar manāli.

Iespēju nolasīt sev pa prātam diži nebija, jo gaidīt no rūpnīcas būtu 6-7 mēnešus, kas galīgi nebija forši, tāpēc izmantoju piedāvājumu paņemt jau to, kas gatavs. Principā ļoti lielā mērā jau arī bija tas, ko gribēju. Dabūju mazliet par daudz, bet neko darīt.

Nobraucis esmu bik virs tūkstoša un šādi secinājumi:

1) pēc vecā 2,0 TDI (čipota pie tam, kas varētu vilkt uz 170 ZS un gana labu griezes momentu) šis liekas gaudenāks, par ko nebūtu jābrīnās, lai gan visticamāk varēs piešauties un būs ok.

2) nodeva "drošai braukšanai"- elektriskie palīgi. Pats tādas figņas nebūtu ņēmis, bet nu man nebija variantu. Starp & stop vēl pieciešams, taču joslu asistents ir nenormāli kaitinošs. Iespēju robežās cenšos atslēgt. Avārijas bremzēšana & brīdinājums - tas arī vairāk kaitina, nekā kaut ko dod. 1x uztaisīja reālu avārijas situāciju. Glābējs, bļin...

3) degvielas patēriņš gauži mazs, vismaz lielākos gabalos. Nobrauc kādus 200 km un uz tāpeles 5,1 vai 5,3 l/100km (dīlerservisā teica, ka varētu pēc kādiem 3-5k km mazliet pat kristies) īpaši nedomājot par Fana cienīgu ekobraukšanu. Ar to 2,0 TDI analogos apstākļos bija kādi 4,3 - 4,7 l.

It kā tiekot atslēgti 2 cilindri braucot vienmērīgi. Iesākumā likās, ka es sajūtu, ka uzspiežot gāzi ir tāda kā neliela aizture (acīmredzot pieslēdzas visi), bet nu jau laikam būšu pieradis un nejūtu.

4) Viena lieta, kas man liekas nepārdomāta - kloķīšu vietā ielikta kaut kāda tizla planšete vai kā nu to saukt. Ar tiem kloķīšiem tomēr bija vairāk laika uz ceļu skatīties.

Iespējams, laika gaitā mazāk tur skatīšos, bet ar kloķiem vienlaicīgi varēji gan mūziku dzenāt, gan kondiķi kurbulēt, krēslus sildīt un apsildes režīmus mainīt. Šeit tik prasti vis nav.

5) tiku pie keyless sistēmas. Biju skeptisks, bet nav nemaz tik sūdīgi, vien bagāžnieku reizumis nevar atvērt, ja atslēga kabatā tieši blakus mobzim. Ja atslēga otrā kabatā, nekādu bēdu.

6) LED gaismas. Varētu jaut kaut ko nokomentēt, bet kaut kā nav sanācis tumsā braukt

Viens no apstākļiem, kāpēc tieši šis auto,lielais bagāžnieks, nav mainījies - tas joprojām ir liels un sakraut var lērumu. Rezerves rats arī pilnā izmēra, kas patīkami. Un pat domkrats beidzot normāls, nevis kaut kāds štrunts ;)

Un jā, pie 800 km uz tāpeles, gandrīz nošķīlu. Viena zoss nespēja noteikt priekšrokas krustojumā ar galveno ceļu, kas maina virzienu. Kad testēju jaunā auto tauri, zoss ar žestiem demonstratīvi ādīja, ka viņai taisnība.

Ko zosij padarīsi...

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

2) Gan jau šo to no tā var izkodēt ārā...

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 1 Atbildēt

Visticamāk, bet nu kamēr garantija, tikām tādas lietas darīt negribas.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Bišķi uzgūglēju - izskatās ka tā herņa ir ES regulas prasīta - atradu ka kaut kādi čehi Tu-Krusts uzprogrammējuši tai funkcijai atmiņu...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

1) dzinēja vadība pamodinās vairāk poniju pēc motora iebraukšanas

6) led gaismas ir gaužām baudāmas, neko vairāk nemaz neprasās

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Nezinu, kà joslu asistents darbojas Škodām, bet Hondām tas nekad nav sagādājis problēmas, ja pirms manevra ieslēdz pagrieziena rādītāju.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Uz paneļa iemidžinās (oranžs. Kad OK, tad zaļš). Ja stūri diži nerausti, var just, ka šis mazliet piestūrē pareizajā virzienā. To visu vēl varētu pieciest, bet kad ik pa laikam izlec paziņojums - PALICIET SAVĀ JOSLĀ, tad tas ir kaitinoši.

Varbūt ārpus pilsētas tas viss ir savādāk, bet pilsētā tas radars liekas par jūtīgu, jo nereti ir kādi cm pa labi/kreisi bedres dēļ, braukšana šaurās vietās a la Valdemāra iela, citur ar tām joslām kādas dīvainības. Tā teikt, nevajag pat ne tuvu iebraukt citā joslā, lai būtu auto satraukums.

Nešaubos, ka pie visa var pielāgoties, bet šī pagaidām liekas viena kaitinoša lieta. Atslēgt, protams, var, bet atstāt permanenti atslēgtu gan laikam ne.

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 5 Atbildēt

Mani avārijas asistents 4 dienas atpakaļ reāli izglāba. Būtu izlīmējies pret pakaļu...... Mersi aizmugurē gan viņš pārsteidza. Labi, ka šim bija laba reakcija un neurķējās telefonā (kā es ). Novērtēju fīču! Tiešām!

Bolzens Reģ.: 27.12.2006
12 1 Atbildēt

Škoda Kodiaq - tāds ir mans pirmais jaunais auto manā mūžā. Daudz jau par šo auto modeli ir rakstīts un stāstīts. Bet mans stāsts ir šāds.

Kāpēc šāda izvēle? Esmu latvietis praktiskais - ir ģimene un lauku mājas, kur paiet brīvdienas. Tāpēc primāri bija praktiskums - daudz vietas salonā un bagāžniekā. Jāteic, ka Kodiaq-am konkurentu šajā disciplīnā ir maz. Pirms pirkšanas vēl tikai izmēģināju RAV4, kuram dizains tāds jauneklīgāks, bet sajūtas braucot nu šausmīgi plastmasīgas, liekas, ka paātrinoties tas nabaga 2.0 benzīns motors ar CVT kārbu "ienāks" salonā.

Tā kā tobrīd dīzeļiem bija akcija un atšķirība no benzīna dzinēja cenas bija daži simti Eur, tad paņēmu auto no noliktavas ar 2.0 dīzeli 150ZS, lai gan no ilggadējās pieredzes par nobraukto km skaitu gadā, dīzelis man nebūtu vajadzīgs. Turklāt apkopju izmaksas 5 gadu laikā šiem abiem dzinējiem faktiski ir vienādas.

Vai 150ZS nav par maz? Nē, priekš manis nav par maz. Latvijas apstākļiem pilnīgi pietiek, apdzīšana uz šosejas problēmas nesagādā.

Kas patīk? Gandrīz viss. Patīk, ka salona viducī skārienjutīgais ekrāns ir integrēts panelī (bija svarīgs kritērijs), nevis torčī arī, kā vairums mūsdienu auto. Protams arī degvielas patēriņš priecē. Pēc nobrauktiem 6000km tas joprojām nepārsniedz 5,5l uz 100km. Pie tik liela auto ar DSG kārbu tas patiešām ir labs rādītājs. Adaptīvā kruīza kontrole - tā ir štelle, ko ļoti gribēju. Tas priekš manis bija "must have". Atpakaļskata kamera, keyless go, elektriskais bagāžnieks arī ir labas funkcijas.

Kas dara mani bažīgu? Priekšpiedziņa. Jā, auto nav 4x4 un to šķiet, ka mazliet nožēloju (tā jau mazliet pārskrēju pāri savam budžetam). Auto ir diezgan liels griezes moments un jau vasarā priekšējiem ratiem patīk izbuksēt tā asāk nospiežot gāzes pedāli. Kas būs ziemā? Testa braucienā, izmēģinot Kodiaqu ar benzīna motoru, šī parādība bija vēl jūtamāka, jo benzīna dzinējs ir pa kādiem 100kg vieglāks un iegriežas vēl ātrāk kā dīzelis. Nu nekas. Lielāko dzīves daļu esmu braucis ar priekšpiedziņu un pa lielam, "braucot ar galvu" var tālu tikt.

Kādas lietas nepatīk? Audio skaņa (man ir standarts) un skaņas izolācija (skaņa no riteņu arkām). Abas šīs lietas nav kritiskas un sliktas, bet gribētos labākas.

Vai varu ieteikt šo auto? Noteikti jā.

Vilsons Reģ.: 04.12.2020
0 2 Atbildēt

Labdien! Meklēju ietilpīgu un komfortablu universāli 5000-6000 eiro robežās, kurus jūs ieteiktu? V70 liekas optimāls variants

Uggga Reģ.: 04.01.2006
1 0 Atbildēt

Par 5-6k JAUNS nekas nesanāks.

Vilsons Reģ.: 04.12.2020
0 0 Atbildēt

Tas skaidrs, 2010.-2014. gadu domāju, vēlams augstāku klīrensu

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Visu cieņu, bet noteikti piemērotā tēmā tikai.

CHEVYBOY Reģ.: 03.10.2018
1 0 Atbildēt

Sveiki, automāni!

Gribēju pajautāt, vai kādam no šī foruma lasītājiem ir bijusi pieredze ar VAG grupas 1,5l 150zs e-TSI (mild hybrid) motoriem. Esmu uzmetis aci uz MK-4 Seat Leon. Šāds motors ir pieejams arī 8 golfam. Tapēc ceru, ka kāds padalīsies ar savu pieredzi. Vairāk interesētu- kāda ir dinamika, reālais degvielas patēriņš- norādot savu braukšanas areālu, piemēram, 70% ārpus pilsētas/ 30% pilsēta utt.(der borta dartorā norādītais- vidējais). Kā ar uzturēšanas izmaksām- kas šobrīd ne no parasti “ritošo detaļu klāsta” prasījis papildus izmaksas. Kā arī vai pats/-i ieteiktu citam šo auto ar šādu motoru.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Pieredze trīs dienas ar mk8 130zs variantā.

Nobraukti pirmie 200km, max paātrinājums nav mēģināts arī kārtīgi iemīt nē. Pilsētā kustas bez trokšņa un piepūles, patēriņš borta datorā 6litri.

Uzskries pirmais tūkstotis, uzrakstīšu vairāk.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

mk8 golfs tirgū ir nav pilnus 2 gadus - visi auto ir ar rūpnīcas garantiju. Nebūs nevienam tādas info, ja nu vienīgi dīleriem, kam noteikti gribas šeit atklāt visas nebūšanas

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Man ir Golf 7 ar vw 1.5 tsi bluemotion. Ja pareizi saprotu, tas, ko tagad pārdod kā eTSI, iepriekš bija bluemotion.

Jauda 96 kW+DSG ar 7 ātrumiem.

Patēriņš ap 6. Dators saka, ka ilgtermiņa patēriņš 5.8. Uz garākiem gabaliem, izmantojot pie iespējas kruīzu, var palīst zem 6. Ja dinamiski un pa pilsētu daudz, zem 6 nebūs.

Dinamika - tas ir subjektīvi, bet ir o.k., pietiekoša. Var gan apdzīt, gan dinamiski pabraukt.

Par uzturēšanas izmaksām neko daudz nevarēšu pateikt, pagaidām tikai viens gads un apmēram 30 000 km aiz muguras.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

ETsi nebūs tas pats kas bluemotion, kas parasti ietvēra start/stop un iespējams cilindru atslēgšanu.

ETsi sevī slēpj 48V nelielas ietilpības akumulatoru un jaudīgu ģeneratorstarteri kurš ar kloķvārpstu sajūgs caur laba izmēra ķīlsiksnu. Pamata starpība ka motors tiek slāpēts arī braukšanas laikā-ripinoties pirms krustojuma vai no kalna un pie pirmās vajadzības vai darbībām ar pedāli tas tiek nemanāmi iedarbināts, ir diezgan jāpiepūlas sajust to brīdi kad motors iestartējas neskatoties tahometrā, vienīgais kas nodod starta brīdi ir elektrisks sīciens no motortelpas.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
1 0 Atbildēt

Man tā arī ir: start-stop, 2 cilindru režīms vienmērīgi braucot, ripinoties vai no kalna dzinējs izslēdzas. Divi akulamatori, viens parasts motora telpā, otrs esot ne-parasts zem vadītāja sēdekļa.

Bet kā jau teicu, tas iekš golf 7 un tad vēl nav eTSI.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

nez, kas notiek ar eļļošanos, šitā tirinot iekšā-ārā motoru. Ja ir elektrisks eļļas sūknis, tad varbūt ok, savādāk skatos aizdomīgi

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Pie kājas kas tur notiek. Tagad patērētāju gadsimts. Garantija beidzās un + gads ir ok. Tad met ārā, iekšā tolmetā un ņem nākamo mantu. Tā ir ar jebko neskatoties uz to cik tā manta bija, ir dārga, vai no premium gala. Vēl es nesaprotu to pārspīlēto uzmanību degvielas patēriņam 1-2l robežās. Tas laika patēriņš no savas dzīves ko velta tam plastmasas un skārda izstrādājumam ir daudzas reizes vērtīgāks

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

degvielas pārtēriņam ir eiropas megasodi, tāpēc ražotāji visādi optimizē gan automašīnas, gan testu veikšanas procedūru, ievieš start-stop u.c. herņu

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 1 Atbildēt

Kamēr mans auto bija remonta, sanāca nedēļu ar kaimiņos dzīvojošu ceha priekšnieku braukt uz darbu.Viņa lietošanā jauna Škoda Octavia,prasīju kā patīk auto,pirms tam bija Honda Civic universāls.Esot apmierināts ar ietilpību jo viņam divi mazi bērni.Nepatīk kad klimats iebāzts planšetē, sanāk novērsties no ceļa.Kaitinot joslu palīgs kā arī adaptīvā kruīza jo sāk pāragri bremzēt un diezgan strauji,sakot kad cilvēks tā nekad nebūtu darījis.Kā arī reizēm gļuko keyless,pieejot pie auto atslēdz durvis un tanī pašā brīdī aizslēdz, vienu rītu iesēžamies viņa autiņā,uz paneļa izlec paziņojums"atslēga nav atpazīta",ieteicu auto aizslēgt un pa jaunam atslēgt,tā arī tika izdarīts un problēma tika novērsta.Izrādās tas esot bijis sīkums, vienreiz bijis riktīgs prikols,esot ar sievu aizbraukuši uz veikalu,viņš ar bērniem palika mašīna bet sieva iegāja veikalā ar visām auto atslēgām.Uz paneļa izlec paziņojums kad nav saziņas ar atslēgu bet autiņš neslāpst.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 2 Atbildēt

Kāpēc viņam jānoslāpst Šis ir sīkums, prikols bija kad A6 ar kayless un sieva ar atslēgu izkāpa centrā un pats aizbrauc uz Baltezeru bez atslēgas...

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 1 Atbildēt

Par klimatu piekrītu - modernā planšetes būšana man arī liekas kaitinoša, bet nu laikam ja citiem patīkot.

Par joslu palīgu piekrītu vēl vairāk - tas ir visdebilākais, kas tam auto ir novērots. Reālai dzīvei absolūti nepiemērots.

Kruīza gadījumā viņš ar distances regulēšanu vispār ir darbojies? Uz kloķa ir iespēja to mainīt. Standarta uzstādījums ir gauži droša distance, kur katrs uzskata par vajadzīgu iebāzties un tā braukt nevar. Ieliekot minimālo sanāk tāda, ka nu nez vai viņš bez kruīza īpaši tuvāk brauktu.

Par keylesu un atslēgas neesamību - cik tiku novērojis, ja vēlies auto atstāt darbojamies, atslēgu jāatstāj mašīnā. Tad viss notiek. Ja izkāpsi ārā, pēc brīža motors noslāpst ar paziņojumu, ka tas degvielas taupīšanas nolūkā vai tamlīdzīgi.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Icik, tam tavam auto ir pretaizdzīšanas čips ierīkots. Tas vislaik jānēsā līdzi, savādāk auto noslāpst.

Ja tāda nav, tad tik tiešām var bez atslēgas aizbraukt jebkur, ko arī izmanto auto zagļi. Tā atslēga vajadzīga tikai auto iedarbināšana, ko vēlāk viņi piekodē klāt.

Kādu gadu atpakaļ biju iemetis video kā zagļi skanē atslēgas. Tu vari mājās gulēt un viņi caur sienu noskanēs tavu atslēgu(ja viņa būs tuvumā) , atvērs un aizbrauks to autiņu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Ja tam čipam izbeidzas baterija, jeb komunikācijā ar uztvērēju pa vidu nostājas laptops, auto noslāpst? Arī uz šosejas uz 150 apdzenot baļķvedēju?

Tieši tāpēc keyless ir vajadzīgs tikai iedarbināšanai. Drošība tā ir

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Šitam jokam vispār izcelsme ir stipri senāka - šāda pat iemesla dēļ deviņdesmito gadu vidus [tad ieviesa fabrīķa immo] vagmobīļiem [un noteikti daudziem citiem] immo vajag tikai lai motoru piešķiltu, bet darbībā immo drīkst arī "pazust", motors tāpēc nenoģībs.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Vai tad es kko teicu labi/slikti?

Vienkārši Icikam slāpst nost, jo ir ierīkota pretaizdzīšanas sistēma. Pārējiem no rūpnīcas neslāpst, jo kā minēji - tas oficiāli ir aizliegts.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Es gan pieminēju, ka slāpa nost tikai stāvot uz vietas tukšgaitā, kas absolūti lielākajā daļā gadījumu droši vien bīstami nav. Pieņemu, ka tik tupi jau nav, ka braucot pazustu sakari un auto noģībtu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Nevis slāpst nost tukšgaitā, bet tad, kad tu ar atslēgām(čipu) aizej tālāk no auto.

Drošības pēc tas autoražotājiem ir aizliegts aprīkot.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Es laikam neprecīzi izteicos. Mana doma - ja auto stāv uz vietas un tukšgaitā ļurina, tad nav nekāda nelaime, ja arī tas noslāps, jo nav atslēgas klāt (īpašnieks aizgājis uz ceļmalas mežiņu atliet). Ja braucot pazūd sakari ar atslēgu, tad visticamāk neslāps, jo tas būtu glupi un kā jau te viens otrs to rakstīja.

Man nav vēlmes gadāt svina portfelīti un testēt, vai tā patiešām ir, bet pieņemu, ka ir ;)

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 2 Atbildēt

Pateicu viņam par kruīzu,neko neesot regulējis.

Bolzens Reģ.: 27.12.2006
2 0 Atbildēt

Man ir Kodiaq-s (vecais). Priecājos, ka klimats ir regulējams ar fiziskām ripām (no ekrāna arī var, ja grib).

Adaptīvā kruīza kontrole strādā labi - var regulēt gan distanci pret priekšā braucošo auto, gan manuprāt reakcijas veidu dinamisks, normāls vai komforta. Jāuzmanās tikai tad, kad pa priekšu braucošais auto maina joslu un tavā joslā ir apstājies auto - klope neizbēgama, jo kruīzs nereaģē uz nekustīgiem objektiem.

Keyless līdz šim problēmas nav sagādājis.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 2 Atbildēt

Franči vēl māk pārsteigt

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 1 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: Franči vēl māk pārsteigt

auto nav glezna

Jeb, ja ir, tad tas nav masu produkts.

Un, ja grib ar gleznu braukt, tad par to ir jāmaksā.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

Spams.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 1 Atbildēt

ezis71 rakstīja: Pateicu viņam par kruīzu,neko neesot regulējis.

Nu tad lai paregulē. Kad es pirmo reizi to kruīzu palaidu, tad prāts bija pikts, bet pēc laika domas mainījās uz labo pusi. Būs ok, lai tik pakoriģē slēdzīti uz tā kloķa pa labi/kreisi.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Manuprāt, bet varbūt subjektīvi, jaunais modelis Octavia ir izdevies lielisks gan vizuāli, gan tehniski

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
1 4 Atbildēt

msh rakstīja:

Atgriežoties pie elektriskajiem logiem, VAG astoņdesmitajos gados izmantoja parastus motoriņus ar parastiem slēdžiem, astoņdesmito beigās iekš B3 pastētes un rado [un mk1 kabriķa] izmantoja parastus motoriņus ko vada vadības blociņš, ar mk3 pārgāja uz sistēmu, kur ir motoriņi ar elektroniku iekšā, bet viss vienkārši un katrs motoriņš pats par sevi - ar mk4 pārgāja uz sistēmu kur loga motoriņš satur attiecīgās durvis vadības bloku, kurš bez loga darbināšanas darbina arī attiecīgo centrālās atslēgas motoriņu, elektrisko spoguli, tā apsildi; motoriņi sarunājas ar komforta bloku pa CAN kopni; pieņemu ka tas princips vidējā un augšgala mašīnās tiek izmantots joprojām. Nu un ap piekto gadu [kā es pirms nedēļas atklāju] iekš fabijas un roomstera, varbūt vēl kaut kā, sāka izmantot budžeta variantu [pirmās paaudzes fabijā burtiski, to ielika iepriekš aprakstītās sistēmas vietā], kur CAN kopnes vietā ir LIN kopne kas sastāv no vadošā bloka un vadāmajiem blokiem, vadošais ir vadītāja durvju motoriņš un vadāmie ir pasažieru durvju motoriņi; ja kaut kas notiek ar šofernieku, tad nedarbojas visi četri, pilnai laimei LIN kopnei ir tikai viens vads, nevis divi, kā CAN [viens no iemesliem tās izmantošanai], tā ka tur vajag kādas durvis vadu locījuma vietā salūzt tikai vienam vadam...

Nu, ja.

Vecam Audi nestrādā logu mehānisms, ko nu?

Paņemam novelkam atsevišķu 12 voltu līniju ar drošinātāju un no 2 vai 4 relejiem uztaisam smuku, ATSEVIŠĶU bloku un viss darbojas un ne ar ko esošajā auto sistēmā nekonfliktē.

Ar jaunajiem tā gan nevarētu.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 1 Atbildēt

Wtf, Raimond, ko tu lieto? Ja mašīnā kaut kas nedarbojas, tad problēma ir jānovērš, nevis jārada vēl viena.

Man reiz, kādu gadu atpakaļ, vajadzēja sakārtot vienam rūmsterim logus, kur bija viens raimis uzdarbojies, ielikdams šofernieka motoriņa vadības daļu un slēdzi no aizmugurējā, kopā ar kaut kādiem pietītiem vadiem...

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
1 4 Atbildēt

Kāpēc pietītiem vadiem.

Smuku, ATSEVIŠĶU elektronisku bloku ar 5 detaļām, lodējumiem un štekeriem, kur viss zināms un viss saprotams.

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Kādā sakarā tu te tagad gvelz par kaut kādiem Audi logiem? Uztaisi jaunu tēmu: Audi logu mehānisma remonts!

CHEVYBOY Reģ.: 03.10.2018
0 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: Franči vēl māk pārsteigt

Jā šis ir glīts- tik ne visiem noteikti pa kabatai. Un nopirkt diezgan dārgu auto, kas latviešu konservatīvajā auto tirgū tālākpārdošanā nekotējās vispār- ir gana pārdrošs solis. Tad jau labāk jauno 308 pežo izskatīt, kā variantu- tik tie motori gan neuzrunā- vai nu vispār nekāds, vai arī pieļaujams, bet nu atkal cena aug kosmosā..

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kāds var pastāstīt, kā notiek algu aprēķināšana autodīleru pārdevējiem (un citiem darbiniekiem), ja absolūtais vairums šobrīd - "nākotnes darījumi"? Ar naudas plūsmu arī nākotnē. Tiešām interesanti.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
1 0 Atbildēt

Labs jautājums. Bračka gribēja pirkt jaunu auto, ja negribi litrīgo benzīnu, bet kaut ko lielāku, tad prasi kuram salonam gribi - piegāde pēc ~gada. Šis beigās tad izlēma ņemt finanšu līzingā mazlietotu.

insekc Reģ.: 24.03.2003
1 1 Atbildēt

Izskatās, ka tomēr nav tik traki:

adrem-auto.lv/jauni-subaru/

Vismaz lapā rakstīts, ka pieejami šodien. Es gan vel tikai domāju par Outback nomaiņu (protams, pret Outback).

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Mierīgi - bankas produkts faktorings. Notirgo nākotnes prasījumu bankai ar diskontu un ballē vaļā.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Draugi nolēma savu Opel Vivaro nomainīt pret jaunu (tas gan nav vairs tik liels kā iepriekš, kad bija Trafic kolns, jo tagad ir Proace klons). Noslēdza līgumu par piegādi ap Jāņiem. Tad solīja, ka būs septembrī, tad - novembrī, bet tagad pēdējās ziņas, ka labākajā gadījumā tikai decembrī liks uz konveijera.

No vienas puses tagad ir īstais laiks viņiem pārdot savu "veco" busu, jo cenas šobrīd tigū ļoti labas pārdošanai, no otras - nav jau prognozējams, cik ilgi būs jādzīvo bez jauna auto.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
5 2 Atbildēt

raimondsm rakstīja:

msh rakstīja:

Atgriežoties pie elektriskajiem logiem, VAG astoņdesmitajos gados izmantoja parastus motoriņus ar parastiem slēdžiem, astoņdesmito beigās iekš B3 pastētes un rado [un mk1 kabriķa] izmantoja parastus motoriņus ko vada vadības blociņš, ar mk3 pārgāja uz sistēmu, kur ir motoriņi ar elektroniku iekšā, bet viss vienkārši un katrs motoriņš pats par sevi - ar mk4 pārgāja uz sistēmu kur loga motoriņš satur attiecīgās durvis vadības bloku, kurš bez loga darbināšanas darbina arī attiecīgo centrālās atslēgas motoriņu, elektrisko spoguli, tā apsildi; motoriņi sarunājas ar komforta bloku pa CAN kopni; pieņemu ka tas princips vidējā un augšgala mašīnās tiek izmantots joprojām. Nu un ap piekto gadu [kā es pirms nedēļas atklāju] iekš fabijas un roomstera, varbūt vēl kaut kā, sāka izmantot budžeta variantu [pirmās paaudzes fabijā burtiski, to ielika iepriekš aprakstītās sistēmas vietā], kur CAN kopnes vietā ir LIN kopne kas sastāv no vadošā bloka un vadāmajiem blokiem, vadošais ir vadītāja durvju motoriņš un vadāmie ir pasažieru durvju motoriņi; ja kaut kas notiek ar šofernieku, tad nedarbojas visi četri, pilnai laimei LIN kopnei ir tikai viens vads, nevis divi, kā CAN [viens no iemesliem tās izmantošanai], tā ka tur vajag kādas durvis vadu locījuma vietā salūzt tikai vienam vadam...

Nu, ja.

Vecam Audi nestrādā logu mehānisms, ko nu?

Paņemam novelkam atsevišķu 12 voltu līniju ar drošinātāju un no 2 vai 4 relejiem uztaisam smuku, ATSEVIŠĶU bloku un viss darbojas un ne ar ko esošajā auto sistēmā nekonfliktē.

Ar jaunajiem tā gan nevarētu.

Remontē pie Raimonda!

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
2 0 Atbildēt

Nesen izbraucu ar Golf 8.

Draugi,kā jūs sadalat uzmanību starp infotainment un ceļu? Man bija ļoti grūti. Klimatu regulēja blakussēdētājs.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Mierīgi. Kad pie jaunā auto sāci pierast, izklaides vairs nešķiet nekas īpašs. Drīzāk interesanti papētīt, kad auto stāv - piemēram, veikala stāvvietā, vilcinot laiku.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Kāpēc jāregulē klimats? Es konstanti turu 21 grādu un klimatu vispār neaiztieku. Tikai retos gadījumos nomainu

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Acīmredzot auto nav viņa, un tā kā katram dampim drusku atšķiras gan pūtiens, gan virziens + XZ cik temperatūra un kur yiek mērīta, sākumā var būt kād brīdi jāpajebījas ap to ...

Man ar tā ir pat ložņājot starp praktiski vienādām Hondām, kamēr dabonu "savus settingus". Vienā konkrētā dampī, tur man ar prakyiski nav variāciju, tik FR-V francūzietei, kura aukstos rītos ir padranķīga ...

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

90+% laika stāv konstanta temperatūra, bet reizēm, kad ārā ir kā tagad, bet spīd saule, mašīnā paliek karsti, nez ko viņš tur rēķina, tad ir jāpaliek pāris grādi zemāk. Katrai markai/modelim ir savas īpatnības.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Negribētu piekrist. Ir tak starpība, vai sēdi t-kreklā un šortos, vai arī iekāp ar jaku. Kad nikni saule spīd virsū, prasās vēsāku, lai gan autiņā temperatūra acīmredzot ir normāla (pūš minimāli).

Protams, gadās arī līdzbraucēji un tad jau tiem ta par karstu, ta par aukstu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Icik es tev pastāstīšu divus noslēpumus. Pirmais, par to jaku - man golfā klimatam pieprasītā temperatūra ir istabas temperatūra, 22 grādi - ir pilnīgi dabiski tādā situācijā braucienos kas garāki par dažiem kilometriem ziemas laikā pirms iekāpšanas jaku noģērbt. Otrais, par to sauli - šī iemesla dēļ Hella kādus 30 gadus atpakaļ izdomāja pievienot saules gaismas devēju klimatronikiem - B4 un C4 audī, arī Hella ražojums, vēl iztika bez tā, un tā vietā izmantoja divus salona temperatūras devējus, vienu panelī un vienu pie griestiem, bet B3 pastētes, bik jaunāka un neatkarīga izstrāde [parādījās vēlīnā B3 pastētē, vismaz gadu pēc C4 audī] jau saturēja saules gaismas devēju kreisā priekšas skaļruņa restē. Manam 20 gadus vecajam klimatam attiecīgi arī tāds ir, no dzimšanas atradies kāda mk4 vai B5 paneļa uz stiklu pūšanas atveres vidū, man, protams, kreisā skaļruņa restē. Tavai oktāvijai, domājams, atrodas arī tur paneļa vidū - manai ELSAi jaunākās shēmas ir par 2014. gadu, tur jau figurē veseli divi saules gaismas devēji vienā korpusā.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Kas to būtu domājis - jaku var noģērbt! Nebūtu iedomājies...

Lai vai kā, ziemas laikā es jau toč neiešu aukstā autiņā kāpt vienā džemperīti un ar domu, ka drīz būs silts gaiss un visi paneļi būs izsiluši u.t.t. Tad jau drīzāk pagriežu vēsāk un nobraucu visu braucienu ar jaku, ja tā īpaši netraucē.

Par sauli - nemācēšu gan neko diži komentēt.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Jā, un kur ir problēma tās dažas minūtes pasēdēt vēsā mašīnā tajā džemperī? Tas pat ir vesels džemperis - es ziemas laikā garākos braucienos sēžu pie stūres vienā t-kreklā, un reizēm nākas sev atgādināt par nepieciešamību iekāpjot noģērbt jaku.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Vienkāršāk ir pagriezt kādus grādus uz vienu vai otru pusi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja tu esi saģērbies tā ka vari pastaigāties ārā pie, teiksim, -10 grādiem, cik grādus tu griezīsi nost mašīnā lai neizceptos?

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Atkarīgs no brauciena veida. Nereti man sanāk braucieni, kur izej no mājas, aizej līdz auto, saliec pekeles un kaut kur izkāp bez diži garas pastaigas.

Protams, ja ir kā saki, tad cits stāsts, piekrītu.

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 1 Atbildēt

Nez, es arī baigi bieži to klimatu grozu. Kādreiz gribās vēsāk, kādreiz karstāk. Kondišku ļoti bieži vispār mēdzu slēgt ārā. Un tad kādreiz jāieslēdz priekšējā stikla sildīšanas režīms, tad atkal jāizslēdz... Da nu šito planšetē bakstīt. Totāls debīlisms.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Vai nu tu nemāki klimatu lietot, vai arī klimats sūds. Manā pieredzē ļoti izplatīts ir pirmais variants, klasiskā pazīme - iekāp svešā mašīnā, a tur klimatā HI vai LO uzlikts... Manā golfā klimatā ir uzlikti noklusētie 22 grādi un viņš tur dzīvo savu dzīvi, un galvenā situācija kur varu izdomāt viņu patraucēt - lietainā laikā var nākties pieprasīt vai nu pūšanu uz priekšas stikla, vai arī likt tam pūst vienlaicīgi uz priekšas stikla un kājām. Bet tā parasti es uz to verķi tikai paskatos lai paskatītos kāda ir āra temperatūra.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Viena atšķirība - golfā Tev nav kondicioniera.

Recirkulācijas motoriņa plastmasas vēl neaprautas?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Un kas tad ir ka tā kondiša tur nav? Galvenā problēma ar kondiša neesamību - kļūda vadības blokam par to

Gaisa plūsmas/recirkulācijas klapes motoriņš salīmēts.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

To saka cilvēks, kuru klimats saldē nost.

Un par to saules sensoru... ne vienmēr saule spīd uz priekšējā paneļa, bet salonu silda tāpat.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Es nezinu kā tieši klimats reaģē uz sauli, vai iekšēji pazeminot pieprasīto temperatūru, vai izmainot pūšanas virzienus, un kāda izskatās jūtības līkne - jebkurā gadījumā tas devējs mēra infrasarkanā apgaismojuma blīvumu, un pat ja tas devējs atrodas jumta ēnā, tā mērījums ir stipri lielāks nekā tad, ja nekas nespīd.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Arī ļoti reti mainu. Kopējie uzstādījumi kondicionierim low. Dažreiz ir cimperlīgāki līdzbraucēji, kuri tad darbojas ar savu pusi duālajam klimatam.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Draugi nolēma savu Opel Vivaro nomainīt pret jaunu (tas gan nav vairs tik liels kā iepriekš, kad bija Trafic kolns, jo tagad ir Proace klons). Noslēdza līgumu par piegādi ap Jāņiem. Tad solīja, ka būs septembrī, tad - novembrī, bet tagad pēdējās ziņas, ka labākajā gadījumā tikai decembrī liks uz konveijera.

No vienas puses tagad ir īstais laiks viņiem pārdot savu "veco" busu, jo cenas šobrīd tigū ļoti labas pārdošanai, no otras - nav jau prognozējams, cik ilgi būs jādzīvo bez jauna auto.

Tas ir nevis Proace klons, bet Peugeot Expert, jeb 100% franču izstrādājums. Rupnīcā visu štančē vienādi, atsķiras tikai emblēmas, bamperi, un maģis, komplektācijas. Te nevajag nekādus dīlera nostāstus, ka Toyotai kvalitāte ir labāka utt. Šie PSA busi vienmēr ir bijuši mazāki izmēros par Trafic un šī brīža modeļi vispār tiek ražoti uz kompaktklases auto platformas.

Šobrīd pārdošanā esošo Traffic turpina ražot uz iepriekšējās Renault Traffic platformas, kas nav īpaši mainījusies no 2001. gada, kas ir ļoti labi.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Taisnība.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

toyotu varbūt garāka pārbaudes programma pēc konveijera.

Būtībā dažādu klašu mašīnas - PSA-Toyota ir minivan, kamēr trafic ir van, salona platumā būtiskas priekšrocības, var apsēsties 3 cilvēki rindā, nevis iespiesties.

Toties PSA-toyota ir vieglāks, dinamiskāks (vismaz ar 180hp dīzeli), labāku vadāmību (neatkarīgā piekare aizmugurē), hidromehāniskais automāts

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

"toyotu varbūt garāka pārbaudes programma pēc konveijera"

Ļoti šaubos, ka kāds kaut ko tādu darītu. Visu ražo vienādi un šādas atkāpes no ierastajiem ražošanas procesiem nav vēlamas. Nav jau tā ka Toyota izceltos ar baigo kvalitāti.

Toyota Hiace, kas bja 100% Toyota izstrādājums un vēljoprojām tiek pārdots ārpus EU ir ļoti arhaisks buss kas neatbilst EU prasībām un nav konkurētspējīgs. Tāpēc lab ka tagad to ražo Peugeot

Vnk nevajag te glorificēt, ka Peugeot ar Toyota emblēmu būs labāks Peugeot. Šo pārdošanas tekstu var atstāt Toyota pārdevējam.

Protams, ka viss ir atkarīgs no tā ko pircējam vajag. Ja vajag īstu busu ar gadiem pārbaudītu un izturīgu konkstrukciju, tad Trafic būs labāks. Ja vajag kaut ko mazāku un kofortablāku tad var ņemt Partner un tamlīdzīgos.

wdiwal Reģ.: 11.10.2021
0 4 Atbildēt

Can anyone tell me how the salaries of car dealers (and other employees) are calculated, if the absolute majority now - "futures"? With cash flow in the future. Really interesting.spacebar counter

dev.to/noah09ba/spacebar-counter-148j//"> spacebar counter

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Viens mūsdienīgs EV, regulējumu stulbums yz ekrāna, bet spoguļi kā spoguļi, ne kameras ar patizliem ekrāniem a la 10 gadu vecs tomtom ...

youtu.be/ZfnFL-wp-dg

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Hyundai-i10, 1.0 benzīns, 67 zirgspēki, bez turbīnas. Sākuma komplektācija par 12 tūkst.eiro. Nobraukti pirmie gandrīz tūkstoš kilometri. Iespaidi pozitīvi - auto viegls, patīkams vadīšanā. Sākuma komplektācijai sēdeklis neregulējas uz augšu/leju, tādējādi sanāk sēdēt diezgan augstu, bet traucējoši tas nav. Trīscilindru motoriņam tāds garšīgs burkšķītis, pa asfaltu auto samērā kluss. Pa granti gan diezgan skaļi dzird, kā akmentiņi bungā pa arkām. Katrā ziņā Latvijas ātruma režīmiem jaudas pietiek. Salons pietiekami plašs, jo ir superkompakta motortelpa un mazs bagāžnieks.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Oho. Apsveikumi ar iegādi

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Cik tad Tev tur to jauno un daļēji jauno auto?

Kā tad palika ar plāniem a la "braukt 10 gadus vismaz"?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Mājsaimniecībā tagad ir trīs auto. Katram, kuram ir tiesības, ir savs auto. Škoda-Fabija nav nekur pazudusi, tai astoņi gadi un nobraukums 176 tūkst.km. Lielu sūdzību nav.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Par papildaprīkojumu mazulim Hyundai-i10. Kondicionieris parastais, nav klimats. Mazais ekrāniņš ar radio panelī. Ir sēdekļu apsilde priekšā. Ir apsildāma stūre. Elektriskie logu pacēlāji priekšā. Spoguļiem gan nav elektriskās regulēšanas iespējas, jāgroza ar puļķīšiem no iekšpuses. Aizmugurē sēdekļu atzveltne nolokās pa daļām. Ir mazizmēra rezerves ritenis. Protams, ka ir start-stop, to vienmēr atslēdzu. Nepatīk joslas noturēšanas asistents, to parasti atslēdzu. Toties patīk automātiskās tālās gaismas, šodien tās izbaudīju posmā Saldus-Rīga.

Par benzīna patēriņu. Pilsētā ir ap 6-7 litriem uz 100 km, pa šoseju, ja neskrien, tad iekļaujas 5 litros uz 100 km.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Ja jau reiz mazauto, kāpēc tad ne Picanto?

Kur tad nu uzreiz uz Rīgu tā trenci, jau uz apkopi varbūt?

Vai tad arī šāds bezvējā neiztiek ar 4,0 l patēriņu līdz tiem 25m/s vismaz?

Kā vispār jau pabraucot liekas, ir kāda jēga no tāda, jeb tomēr vajadzēja labāk lietotu Sportage?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Picanto arī bija variants, taču to pašlaik piedāvā tikai ar automātu, kurš ir tā robotizētā mehānika. Izbraucu, un man tā ,,pusautomāta,, darbība nepatika.

Nē, apkope būs pēc gada.

Noteikti jēga ir no maza auto, tieši tādu mājsaimniecībā vēlējāmies.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
4 0 Atbildēt

Kā man pazīstams ļaužs teica: "bagāts ir nevis tas, kam ir daudz, bet tas, kam pietiek" - lai labi ripo jaunais mazauto. Bez nekādas noniecināšanas.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 1 Atbildēt

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti