www.theguardian.com/world/2019/may/03/amsterdam-ban-petrol-diesel-cars-bikes-2030
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jāieliek bateriju cenas , lai pēc laika var salīdzināk kā krīt cena . Mums jau saka krītot strauji
cleantechnica.com/2017/10/04/nissan-leaf-replacement-battery-will-cost-5499/
Nissan LEAF Replacement Battery Cost = $5,499
...
05/04.18
stroom.ua/cena-batarei-nissan-leaf/
30 kW baterija
te rus цена новой батареи на Ниссан Лиф равна 6500 долларам, но если при покупке «сдать» компании старую ВВБ, то можно сэкономить 1000 USD.
sanāk līdzīgi
Uz ielas redzēju Nissan leaf taksometru. Numurzīme EX-1539. 6 mēnešos oficiālais nobraukums 36 tūkstoši kilometru. Redz, ka ar elektro auto arī var daudz nobraukt!
EX1423 no šī ieteiktu uzmanīties nav taksis, bet ir bijis smuki nosķilts.
Hongkongā, 12.maijā, stāvvietā atkal sadega Tesla.
Salīdzinoši nesen, Ķīnā, Šanhajā, arī sadega. Un arī stāvoša stāvvietā.
Ļoti dīvaini, ka deg Teslas stāvvietās kā reiz tajā laikā, kad Tesla Ķīnā būvē Gigafabriku. Un vēl dīvaini, ka deg ne tikai Teslas. Dažas dienas pēc Hongkongas notikuma, sadega ķīniešu NIO elektromobīlis Siaņ pilsētā. Bet tas sadega servisa laikā, nevis stāvvietā.
Pēc statistikas - 2018.gadā Ķīnā, sadega 40+ elektromobiļu. It kā daudz, bet tikai 2018 gadā Ķīnā pārdeva 1.3 miljonus elektroauto vai hibrīdus, 2017 - 600 000, 2016 - 300 000.
Tā ka 40 no 2 miljoniem auto... Un deg parasti pēc avārijām. Bet pēc avārijām deg arī citi auto. Tikai savas dzīves laikā es redzēju 2 degošus auto...un abi - ne elektriskie
Tikko biju šokēts, uzzinot, ka Toyota savos hibrīdos vēl arvien mēdz stūķēt Ni-Mh baterijas.
hjundajs prezentē divstāvīgo elektro autobusu
distance - 300 km ( 384 kw) un 70 vietas.
Reāli būs mazāk. Kā pilsētas autobuss tas diezin vai derēs, bet tie reālie 250 km priekš tūristu autobusa dizin vai būs laba lieta. Sevišķi tāpēc, ka zlāde no 0-90 procentiem - 72 minūtes.Bet 90 procenti no 300 ir 270...teorētiski.
Divi ukraiņu Tesla kluba biedri uztaisīja derības. Ar model X nobraukt 550 km.
nobrauca.
Prātā nāk tā parodija, kur ar kaut kādiem sūdiem nesanāca nobraukt 220 līdz Liepājai.
"parodijā" ar kaut kādiem elektromobīļiem centās aizvietot parastu vieglo mašīnu. Te tikmēr divi klauni slēdza derības "vai gopņiku elektrosūds var ideālos apstākļos pipelējoties nobraukt pusi no parasta golfa distances?" - beigās izrādās ka tas pat ir iespējams, un sagaidot pareizo sezonu, noliekot otru teslu pēc 500 km un braucot visu laiku piedomājot pie ātruma un pētot uzlādes līmeni, ar divām teslām var nobraukt tikpat, cik ar golfu dīzeli, tāpēc tesla nenormāli rullz.
Ja tu runā par to gadījumu ar timrotu, tad atcerēsimies nianses - pirmkārt, viņš to darīja agrā pavasarī, otrkārt, viņš ar to egolfu va kas viņam tur bija, brauca normāli, treškārt, viņa zināšanas par to brīnumu ir tādas, kā vidējajam normālas mašīnas lietotājam. Tikmēr kas ir te - šitie kadri sagaidīja pavasari, kad var uzlikt vasarenes un nav jāsilda salons, kaut ko tur pipelējās [es neskatījot, tikai bik palēkāju pa viģiku, bet kaut kā pamanīju ka vienu vilka fūre - tev tavu mašīnu regulāri pa šoseju velk? ], un, protams, te ir fanuzēni kas ir n reizes nodročījuši uz savām teslām un zina visādas nianses. Ja šitas viģiks būtu uzņemts pirms dažiem mēnešiem, noteikti katrs tiktu labu gabalu vilkts.
model x 100D brauca patstāvīgi, cenšoties turēt 85km/h un nobrauca 550 km bez nevienas uzlādes, tikai zaudēja ātrumā ( jo derības bija ne tikai nobraukt, bet - kurš pirmais)
model X 90, kuram ir mazāka nobraucamā distance un 550 km nobraukt nevar pat teorētiski, bija atļauts vienu reizi pa ceļu uzlādēties. Bet tas "nošmaucās" piesēja sevi pie fūres un ieslēdza rekuperāciju, un tādā veidā uzlādējās braucot.
Tāpēc beigās atbrauca pirmais ( 100D apturēja policija uz apmēram 10 minūtēm. Ja tas nebūtu noticis, tad uzvarētu).
Bet stāsts ne jau par to. Par to, ka viņi nobrauc 100 kilometrus, bet viņiem vēl rāda, ka atlikusī distance ir vēl ap 300... pretēji tiem sūdiem, kuriem jau 220 ir kosmoss.
Man nepatika būtiskais nobraukuma samazinājums, ar elektroauto braucot dinamiski. Jo, tam jauda reāli pat pieprasa "mīt grīdā" Respektīvi, neko apzināti neekonomējot, nobraukums droši jādala ar pusi
Tava vadītāja apliecība arī prasa mīt grīdā, jeb tomēr minot grīdā var to padirst? Cilvēks kurš brauc ar vidējas jaudas mašīnu, iekāpis elektromobīlī lai ar to izkostu līkumu, min grīdā - es domāju ka jebkurš, varbūt fanu izņemot, izbraucot ar kādu mašīnu, min grīdā, tā ka nekas īpašs - ja tev ar tādu brīnumu būtu jābrauc ikdienā, iemācītos arī gāzes pedālim viduspozīcijas.
Vakar ierasts skats pie SKY , kāds lādējas . Sākumā pelēks jaguārs ( gadījumā ne i auto forumieša ), tad piebrauca bmw
www.tvnet.lv/6697273/kina-hakeriem-izdodas-novirzit-tesla-model-s-preteja-josla
Vai tu re ko? Lai pamēģina žiguli novirzīt.
bet tikai pēc tam, kad teslas radari fiksēs pretimbraucošo auto, tā tik un tā atgriezīsies atpakaļ...
Bet žiguli arī tāpat var novirzīt. Uzliki zīmi, ka labā josla slēgta, un žigulis brauks pa kreiso.
Žiguli vai vecu fordu vai vecu reno, bez fiziskās iedarbības nenovirzīsi.
Un galvenais--šis ir tikai liela ceļa sākums. Kad islāmistiem pieleks, ka tajā vietā, lai brauktu pūlī- efektīvāk ir pāris desmitu tūkstošu mašīnu, kas nepārtraukti ir onlainā, vienlaicīgi novirzīt strauji pa kreisi--tas tik būs iespaidīgi.
Mjaaa Tev taisnība . Redzēs kuras valstis pirmās parakstīsies uz autopilotu un kuras bramzēs . domāju Izrēla noteiti bremzēs
tu lasīt māki?
Izlasi tekstu, nevis virsrakstu.
Novirzīja, jo uz ceļa uzlīmēja citu sadalošo joslu. Autopilots to uzskatīja par pareizo joslu. Tieši tāpat novirzīt var jebkuru citu auto. Uzlīmēji dzeltenu līniju, uzliki zīmi - braukt pa kreisi, un visi žiguļi bez autopilota tā brauks. To skaudīgie vācieši nepieminēja...
Teroristiem vajadzēs pacensties, lai kreisajā ceļa pusē uz zāles uzzīmēt balto līniju pirms tiem pāris desmitiem tūkstošiem mašīnu...
Labi, ka pats tam tici.
Tev vispār ir nojausma, kas ir industriālā programmatūra, jeb tu uzskati, ka tas ir kautkāds Windows Industrial? Un sižets ir ne tikai par to ka mašīnas stūrī var grozīt ar spēļu konsoles palīdzību, bet par to ka pat optiskos sensorus var apmānīt tā kā neviens GPS nepalīdzēs.
Filmas gan esi pārskatījies.
Nezin kāpēc tiem krutiem teroristiem vel nav izdevies izsist no ierindas lidmašīnu autopilotus. Un ja es būtu terorists ar tādām iespējām, ka varētu uzlauzt divus autopilotus (Teslai ir divas programmas, kuras veic autopilotēšanu, neatkarīgi viena no otras), atslēdzot visus radarus un kameras, ( jo tās tik un tā neļaus ibraukt pretī braucošajā mašīnā) , desmitiem tūkstošos automašīnu vienlaikus, tad es izvēlētos vienklāršāko ceļu - uzlauztu slimnīcu mājaslapas, un apturētu kardio - stimulatoru darbību. Tas būtu daudz lētāk un efektīgāk.
Vai uzlauztu lidmašīnu autopilotus, vai beidzot - izsistu no ierindas tos bezpilotu aparātus, kuri mani regulāri bombardē Sīrijā, Irākā un Afganistānā.
"uzlauztu slimnīcu mājaslapas, un apturētu kardio - stimulatoru darbību" Te nu ir pilnīgi skaidrs, kurš te ir filmas pārskatījies
Vai tu maz zini, kā ir būvēti, lidmašīnu, kuģu, un raķešu autopiloti? Viņiem nav pieslēguma pie tīkla. Viņiem pa lielam pat nav programmatūras. NAV PROGRAMMATŪRAS. Nezinu par raķetēm, bet pieļauju, ka arī tām ir tāpat. Kuģu un lidmašīnu autopiloti vadās pēc loģikas ķēdēm un datiem, kurus saņem no devējiem. Reakcija uz ārējiem kairinājumiem--pārsvarā pasīvā, brīdinājumu un trauksmes signālu veidā. Nekādu netu, nekādu savienojumu ar ārējiem datiem.
Esi piemirsis, ka gan lidmašīnām, gan kudģiem, gan raķetēm autopiloti pastāvēja jau ilgi pirms interneta iedīgļiem, bet tesla visu laiku kladzina par nepārtrauktu onlinevisām tās mašīnām, motivējot to ar informācijas, par situāciju uz ceļa savu auto izstrādājumu maršrutā.
P. S. Muļķis tu esi viencexperc, vienkārši tups cirvis.
bet kur tu rāvi, ka tās teslas vada ar interneta palīdzību.
Pats raksti ka autopilots darbojas kuģiem, u.c. Bet tieši tāpat tas darbojas arī auto. Ir kameras un radari, kā arī GPS dati. Un auto speciāla programma vada izmantojot sos datus. Konkrēti Teslai ir divas programmas.
Arī kuģim ir internets. Kā tad apmainās ar datiem? Tad jau, pec tavas loģikas, pieslēdzoties pie kuģa interneta, ielaižot datoru tīklā trojānus, kas paņem pārējās kuģa programmas ( autopilotu) savā kontrolē, un ielaiž kuģi aisbergā.
Var arī pieslēgties pie AES interneta tīkla, un izraisīt kodoleksploziju.... Tas ir īsts filmu scenārijs.
p.s.
Atklāšu noslēpumu - arī lidmašīnām ir internets
en.wikipedia.org/wiki/European_Aviation_Network
p.s.s
Protams, ka ir iespējams pieslēgties pie kaimiņienes datora un ieslēgt web kameru. Tāpēc pastāv kaut kāds risks, ka kāds var tavu auto mēģināt novirzīt kaut kur, bet tam nav vajadzīgs autopilots. tik pat teorētiski var mūsdienu elektroniskajam automobīlim ( ne obligāti ar autopilotu, un ne obligāti elektroauto) atslēgt kaut ko, vai tieši otrādi - ieslegt un izraisīt avāriju...bet tikai teorētiski.
....
Ilons Masks kādā no savām intervijām tieši par šo lietu runāja. Tikai runāja par mākslīgo intelektu. Viņš teica, ka tāpēc vajag to attīstīt, lai tas būtu brīvi pieejams, un neviens to nevarētu izmantot sliktiem mērķiem. Jo ja auto novirzīs kaut kur, mākslīgais intelekts automašīnā, tik un tā izskaitļos, ka tas nav pareizi, tas var radīt avāriju un nepakļausies ārējām pavēlēm.
Lai manu rakstīto nepagrieztu savādāk un neteiktu, - aha! Pat Maskis atzīst, ka var uzlauzt un auto kaut kur novirzīt!
Gribu precizēt. To frāzi es pieliku pats no sevis. Viņš to neteica.
Viņš teica, ka ja kādam vai kādai organizācijai piederēs MI, tad viņi varēs kontrolēt visu pasauli. Un ja tas nonāks kāda diktatora rīcībā būs slikti. Bet ja tas būs katram telefonā, automašīnā, ledusskapī, tad neviens neko nevarēs kontrolēt. Jo viens MI nevarēs nokontrolēt citu tādu pašu.
Ja tu brauc pie stūres, bet sieva tev saka - pagriez stūri pa kreisi, pretī fūrei! Tu taču nepagriezīsi. Tavs intelekts sapratīs, ka tā darīt nav labi, pat ja sieva ir gudrāka un attīstītāka.
Par to auto es tev vienkārši paskaidroju, kā piemēru.
es neesmu stulbs. es esmu plaši domājošs.
Tātad vēlreiz lēnām un pēc kārtas.
Iespējams, ka tagad kkas ir mainījies, bet gan kuģiem gan lidmašīnām līdz 2k pirmajiem gadiem vadības sistēmām, kas bija atbildīgās par mehānismu darbību nebija saistību ar internetu. Datu apmaiņa ar krastu notika vai nu ar radiostaciju, vai arī ar satelītsakaru palīdzību ar roku sastādot ziņojumu. Lidmašīnām tāpat.
Kāds pēc tavām domām ir risinājums platjoslas internetam vietās, kur tiešā redzamībā nav bāzes staciju, ja. Puslīdz pieņemamas ātrums mūsdienu datu pārraidei ir sākot no 10MHz. Pareizā atbilde--caur satelītsakariem. Tas ir dati no kuģa radās uz satelītu, no turienes uz bāzes staciju, tur apstrādājas un atpakaļ. Pat telefonijā aizture ir pāris sekundes. Tāpēc internets un kuģi agrāk neļoti draudzējās.
Lidmašīnām vesela kaudze devēju kontrolēja atrašanās vietu, pēc visādiem tur ātrumiem zemes magnētiskajiem laukiem utt. Tāpēc vēl joprojām lidmašīnās lūdz izslēgt iekārtas, kas izstaro vērā ņemamus elektromagnētisko viļņus.
Un ar lielu pārliecību ņemšos apgalvot, ka gan kuģu, gan lidmašīnu elektroniskie vadības bloki nav saistīti ar internetu tieši tāpat, kā mana auto ABS bloks vai klimata kontroles bloks.
Piedevām kā jau teicu vēl pavisam nesenā pagātnē tas viss stūrējās ar analogo signālu palīdzību uz elementārām loģiskajām ķēdēm balstītas automātikas vadīts.
Tālāk par teslu, intelektu un tās autopilotu
Esi saskāries ar programmēšanu, tādu īstu primāri programmēšanu? Vai. Zini, ka praktiski jebkura programma pamatā sastāv no elementāriem vienādojumiem un vārdiņiem--"jā, nē, tad"? Programmu raksta cilvēki, cilvēki ir visādi un var palūgt kādu cilvēku, kam ir saprašana un pieeja programmas tekstam lai viņš iestrādā tekstā atslēgas, ka pēc kādu nosacījumu izpildes autopilots nevis izvairās no pretī braucošiem kravas auto, bet mēģina tos taranēt.
Tu nez kāpēc uzskati ka autopilots vai pat abi ir tavi draugi ar spilgti izteiktu pašsaglabāšanās instinktu. Un ja nu ne? Ja nu pretēji?
Par to ka visas teslas ir nepārtrauktā tiešsaistē ar internetu un tieši ar internetu laikam runāt nav jēgas, un tāpēc pietiek tikai vai nu atdarināt vai uzlauzt mājas serveri, nosūtīt autopi lotam pāris apdeitus un tas vairs ne no kā nebaidīsies un nevienam ceļu ne griezīs.
Ir pavisam cits iemesls izslēgt mobilos, bet joprojām piesauc lidmašīnas drošību, jo tas ir efektīvāks veids, kā panākt lai telefonatkarīgie klausa. Pārējais diezgan smuki un pareizi uzrakstīts.
Tu zini, ka lai nodrošinātu internetu, nepieciešams interneta pieslēgums. Pārsvarā divu veidu - Sim karte, vai wi-fi. Teslām tiek nodrošināts pārsvarā ar wi-fi, kad automašīna atrodas garāžā, mājās. Vai tu esi tik stulbs un domā, ka nopērkot teslu, tu uz lielā krāna vari braucot skatīties jūtūbi?
Tad paskaidro, kā mājās, pieslēgta pie Wi-fi un kad notiek programmatūras atjaunināšana, sasēdināt pilnu mašīnu ar cilvēkiem, ieslēgt autopilotu un ietriekt visus pretējā joslā?
pārējo sarakstīji vel lielāku sviestu. Arī pirmās automašīnas bija bez autopilota un bez elektronikas. nu un? Tagad nelido pirmās lidmašīnas un pirmie kuģi... Tagad arī kuģos ir internets un lidmašīnās internets. Tas, ka tev, iekāpjot lidmašīnā saka izslēgt telefonu, tas nenozīmē, ka internets var kaut ko izraisīt un pilotiem tā nav. Tas, ka telefons var radīt traucējumus autopilotā, tas ir mīts no tās pašas sērijas kas - burkāni uzlabo redzi.
Un filmās rāda, ka pa elektrības kabeli var pārraidīt datus un likt aparatūrai kaut ko izdarīt. Jo kas ir visa informācija datorā? Binārais kods. 0 1 0 1 . Un tā arī darbojas visi datori - ir elektrība, nav, ir, nav.
Un filmās rāda, kā pa elektrības kabeli, laižot tādus signālus, var ieslēgt gludekli. Bet tā nav. Lai to bināro kodu kāds uztvertu, tajā gludeklī vajag iemontēt kaut kādu datoru, kas to nolasīs.
..
Ja es būtu tāda kruta teroristiska organizācija, ar tik lieliem resursiem un gribētu niekoties ar automobīļiem, es labāk iefiltrētu vai nopirktu kaut kādu cilvēku Tesla rūpnīcā, lai iemontē kaut kādu programmu vai devaisu. Es domāju, ka tas būtu efektīvāk.
Nezinu par Teslas spējām, bet es savā pagājušā gadsimta auto varu braucot skatīties jūtūbi un netflixu
"Tad paskaidro, kā mājās, pieslēgta pie Wi-fi un kad notiek programmatūras atjaunināšana, sasēdināt pilnu mašīnu ar cilvēkiem, ieslēgt autopilotu un ietriekt visus pretējā joslā?"
Nekā. Toties ielikt programmā kodu lai brīdī, kad mašīna brauc ar vismaz 90 kmph un ir autopilotā, tā sāktu darīt sūdus, nebūtu nekādu problēmu.
Man patīk kā tu te stāsti visas šitās pasakas, bet esi aizmirsis ka pāris gadus atpakaļ pāris čaļi atlauza čurslera maģi, potenciāli ļaujot slēgties klāt visām uz ceļa esošajām čurslera mašīnām un nosūtīt stūres mehānismiem komandu stūrēt pa labi, vai ko tādu. Ja tie čaļi būtu neģēļi, viņi būtu varējuši mierīgi uzraut kādu programmu, kas visiem pēc kārtas slēgtos klāt, un ja ātrums liels, seko komanda "stūri pa kreisi".
Tieši tā - vajag tikai uzlaust garāžas wi-fi (kas parasti nav jālauž - zinātājiem 90% mājas rūteru ir atvērtas durvis) un iebarot pa nakti Teslai pareizo update. Papildus vēl kaut kur zem spārna jāpieliek GSM modulis ar magnētu un Bluetooth un Teslai ir pieslēgta pilna tālvadība. Tieša BT izmantošana, kas tika izmantota minētajā Chrysler (kas tev ir ar to logoreju?!) gadījumā, ir problemātiska BT distances ierobežojumu dēļ.
Bet ir viņš patiešām visu laiku pieslēgts! Varbūt Teslai pie mums tas nedarbojas, jo nav līguma ar operatoriem, bet i3 visu laiku ir onlainā. Tu vari piezvanīt savai mašīnai, lai kur tā atrastos. Tas ir iekļauts auto cenā un atrunāts līgumā.
Vēl neaizmirsīsim, ka "mākslīgais intelekts" pagaidām pastāv tikai marketologu un pīāristu slapjajos sapņos. Ir tikai advancētāki kompji un sarežģītākas programmas, kas līdz zināmai robežai spēj simulēt intelektu. Reāli tāda nav, līdz ar to viss ir programmētāju rokās un iespaidojams ar pāris koda rindiņām, kā jau taaneko augstāk rakstīja.
Diskovery ir raidījums kur dažādi auto un to radītāji ar bezpilota auto cīnās par galveno balvu ievērojamu naudas summu. Tā pa nopietno. Pat kravas vāģi piedalās. Un tas potenciāli ir nepieciešams militāram mērķim. Kā jau pārsvarā daudzas progresīvās tehnoloģijas ir no militārās vides izsprukušas tad arī šī visa bezpilotu ažiotāža pagaidām vēl ir solīti no pilnības. Tik tas solītis nav tik vienkārši izveicams...
Maskim ir vēl viena kompānija - "Neuralink".
Rupji runājot, šī kompānija strādā pie smadzeņu saslēgšanas tīklā. Kad smadzenēs ieliek čipu. Pašlaik strādā pie tā, lai palīdzētu garīgi slimiem cilvēkiem, bet nākotnē plānots tos čipus saslēgt kopējā tīklā. Lai cilvēki varētu komunicēt neverbāli, lielos attālumos, kā arī gūt informāciju pa tiešo no datoriem. Tad telefoni vispār nebūs vajadzīgi. Varēs pat filmas skatīties pa tiešo smadzenēs. full reality...
Tas ir maska viens no projektiem un tādu nākotni viņš zīmē. Atkal gudri teiks, ka tas ir teroristu mērķis - pa tiešo zombēt cilvēkus. Daudz efektīgāk par TV...
Sazvērestības teorijas piekritējiem - projektu Neuralink finansja nvis cilvēki no malas, bet gan daudzi Space X vai Tesla akcionāri. Neuralink finansēšanu piedāvāja tikai "savējiem".
Tikmēr "aizkadrā" izmanīgi ļaudis (kaut kāda Ē.Muska vadībā) šauj gaisā raķetes un karina visapkārt zemesLodei tūkstošiem zemu riņķojošu jaunākās paaudzes satelītu.Tiem, kuri uzņemsies zināmas saistības un piekritīs "norīt tableti", drīzvien visi procesi notiks ātrgaitā.
Mans vecum vecais auto, tumsā braucot,pie krustojumiem pats no sevis ieslēdz pagrieziengaismas.Diez kā viņš "zin", kur un kad to darīt.
Viencexperc--vai tu piekritīsi tam, ka programmas raksta cilvēki? Piekritīsi ka cilvēku rasēm un pat tautām ir dažāda mentalitāte? Piekritīsi, ka mentalitāte veido rīcības stereotipus?
Kāpēc musulmaņi tik ļoti iecienijuši ir rīkļu un galvu griešanu - tāpēc, ka tādā veidā viņi parāda, ka tu viņu priekšā esi bezpalīdzīgs, kā aita un viņi tevi nokauj, kā aitu. Ja kaut kas, laikā gaitā viņu pasaules uztverē mainīsies--viņi paplašinās cīņas metodes.
Uzticēties mūsdienu kibertelpā ir kā uzlikt sev ap kaklu suņa radiosētu un pulti ar neierobežotas darbības rādiusu izmest kaut kur Centrāltirgū. Varbūt atradīs, varbūt ne. Varbūt nospiedīs, varbūt ne
Tu ar savu tupumu man atgādini cilvēku, kas uz jautājumu: " vai tev ir mājās grāmatas?" Atbild: "jā, ļoti daudz un par viskautko, bet es gandrīz visas jau esmu izkrāsojis!"
Ja nav noslēpums--kāda ir tava izglītība un ko darot tu pelni savai eksistencei?
it kā kaut ko normālu sāc rakstīt, bet tad - hoplā! ar kā sirpi pa olām!
Kādi musulmaņi?
Lielākie pasaules rīkļu rāvēji ir eiropieši. Angļi ir karojuši gandrīz ar jebkuru pasaules valsti, visa eiropa ar kristiešiem priekšgalā apslaktēja vairāk cilvēku Āfrikā, Amerikā, Eiropā un Āzijā kā visi musulmaņi savā pastāvēšanas vēsturē un vēl 2000 gadus uz priekšu.
es viņu slaktēšanu uzskatu par atbildes reakciju. Godīgi sakot, nostādi sevi viņu vietā un tad padomā otrreiz, bet objektīvi. Viņi pat savu naftu nevar normāli tirgot. Uzreiz būs klāt gan Eiropa, gan Amerika un pateiks kā pareizāk tirgo un pa cik.
Es neko nesaku. Man tas patīk. Man patīk, ka R-valstis visu nosaka, nevis kaut kādi pērtiķi. Bet jāsaprot kāpec tas notiek. Arī bībelē ir rakstīts tas pats kas korānā par nticīgo slaktēšanu, bet tagad R-valstis ir sasniegušas tādu līmeni, ka negrib karot savā teritorijā. Viņi grib.
...
Jā, programmas raksta cilvēki. Teorētiski pastāv varbūtība, ka kāds ieprogrammēs Teslā caur Wifi kaut kādu programmu, kura var ietekmēt autopilotu. Bet tik pat labi var ieprogrammēt programmu, kas nobloķēs durvis un uzkarsēs akumulatorus tā, ka auto aizdegsies. Var ieprogrammēt programmu, kas atslēgs bremzes, braucot ar ātrumu uz 100km/h. Visu ko var. Nav vajadzība aiztikt autopilotu. Tikai vajag uz teslu aizsūtīt programmu. Bet lai to izdarītu, vajag uzlauzt aizsardzību, kura attīstīsies tāpat kā uzlauzējprogrammas un tur ielādēt kaut kādu trojanu.
Tu ļoti daudz zini gadījumus, kad uzlauž banku serverus un nozog miljardus?
...
Kā viss sākās?
Bija raksts, kurā vācieši šausminājās, ka uz ceļa hakeri ( tikai nesaprotu - kāpēc tieši hakeri?) uzlīmēja baltās līnijas un novirzīja auto pretējā joslā. Bet tu uzķēries uz vārda "hakeris" un sāki muldēt par programmas uzlauzšanām... par to, ka cik autopilotu viegli apmānīt. Bet kad tu rdzi uz ceļa dzeltenas līnijas, kas ieved uz pretējo joslu, un zīmi
Tu taču arī tāpat kā tas autopilots, griezīsi uz pretējo joslu. Par to taču ir runa. Teslas autopiloti nobraukuši MILJARDS jūdžu un nevinam neizdevās uzlauzt, lai gan attīstās gan pats autopilots, gan tā drošība.
Bet tu turpini pļurksēt, ka tu tā nebrauktu. Stāvētu un gaidītu, kad zīmi noņems, bet autopilots ir stulbs un brauks. Un vēl citus par stulbeņiem saukā.
Esi normāli pavilcies uz islāma gorificēšanu. Tikai komunisms var pretendēt uz islāma pārspēšanu nežēlībā. Ne velti mūsdienu pasaulē tie ir kļuvuši par sabiedrotajām ideoloģijām.
Esi pārpratis. Pat manā komentārā tu redzi, ka es viņus nosaucu par pērtiķiem.
Vienkārši ir fakti un ir informācija, kurai gribas ticēt.
Lūk ir karte. Baltā krāsā ir atzīmētas valstis, kurām ne reizi nav uzbrukuši angļi.
Rozā krāsā - angļi ir uzbrukuši.
Arī Latvija ir rozā krāsā, jo angļi uzbruka Kurzemes Hercogistes īpašumiem - Trinidadai un Tobago.
Kā arī Angļi uzbruka Krieviem ( angļu-Krievu karš 1807-1812)
Jā, arī komunisti karoja un iznīcinaja, arī Mao, un citi.
Tāpēc nevajag te kaut ko saukt par baltu un pūkainu, bet pārējos par sliktajiem.
Cilvēkiem ir tieksme karot un paverdzināt. VISIEM. Tāpat kā skudrām un citiem koloniju zvēriem.
Un? Ko izsaka šī karte? Neko. Vai arī to, ko tu neesi pat sapratis. Kas ir kopīgā izcelsme angļiem un islāmistiem?
Visi cilvēki mīl slepkavot. Arī tu. Tu tikai nesi pamēģinājis.
Karte parāda neko. Es parādu, ka pat tavi mīļie eiropieši slepkavoja un paverdzināja. Papētītu okeānijas tautu vēsturi, redzētu, ka viņus angļi neuzskatīja par cilvēkiem. Priekš viņiem izdomāja atsevišķu valodu, kuru uzspieda.
Man pie dirsas kas kopīgs pērtiķiem ar cingotajiem šļupstētājiem. Man patīk, ka Eiropa un ASV kontrolē pasauli. Es par to priecīgs. Es priecīgs, ka viņi mūs paņēma savā pulciņā un mūs sargā. Es priecīgs notriekt viņu naudiņu. Bet es tik un tā ZINU patiesību, atšķirībā no tevis. Es nedzēšu vēsturi un tīšuprāt neaizmirstu faktus. Patiesība ir tur ārā. Un tas, ka tu to noliedz, tas nenozīmē, ka visa vēsture izdzēsās.
p.s.
Tu esi iedomājies, ka varbūt tavs sentēvs ir karojis pret Angļiem kaut kādā karā... vai pret poļiem, vai Zviedriem, vai lietuviešiem, vai stepju aziātiem ( krieviem)?
Turklāt, pateikšu godīgi - ar LIELĀKU varbūtību kā pret islamistiem.
Sekspert, ko tu te vari dirst...
www.politicalislam.com/tears-of-jihad/ še, palasi - ļoti īss raksts. Atradīsi man līdzīgu apkopojumu par "rīkļu rāvējiem eiropiešiem"?
1) ļoti dīvaini cipari. Āfrikas vergus pieskaita pie džihāda! Turklāt, vergus, kurus sūtīja EIROPIEŠI uz Ameriku. Patiešām interesants islama džihāds. Un "saskaitījuši" cik gājuši bojā katrā kaujā. Tas patiešām ir ļoti liels darbs sarēķināt tūkstošiem kauju un katrā kaujā kritušos. Īsts vēsturnieks par ko tādu ierēktu, tāpēc uzreiz redzams, ka domāts kaut kādiem pamuļķiem, kā tu, sevišķi tāpēc, ka:
2) Pietrūkst blakus otras ailes - cik kristieši nomočīja.
Tu ieraudzīji to ciparu 270 miljoni un piemīzi biksēs. Bet es atzīšos, es neesmu saskaitījis, jo to izdarīt ir nereāli, bet var paņemt dažas ailes.
Piemēram - amerika - 50 - 100 miljoni kristiešu džihāda laikā nobendēti,
Austrālijā - virs pusmiljona (līdz 1900 gadam izdzīvoja tikai 50 000 )
Āfrika. Lielkākā daļa ceļoja uz ameriku, nevis tuvajiem austrumiem. Bet vienalga kāds galamērķis, galvenie vergu tirgotāji bija holandieši, angļi, franči, spāņi..
Plus vēl nomošītie koloniālajā periodā. Pat mazie Beļģi, kuriem bija viena kolonija ( Kongo) tur sarīkoja īstu asinspirti. Arī Vācija 2.pasaules karā tīrīja R-Āfrikāņus, angļi... Tā, ka Āfrikā lielais vairakums Eiropas pusē.
Hindi - pēc mākslīgi radīta bada, angļi nobendēja 20 miljonus indiešu, plus vēl nobendēja dažādās kaujās. Ja ticēt tam katolistiskajam fanātiķim, tad šī ir vienīgā aile, kur musulmaņi ir pārspējuši.
Musulmaņi. Sakot ar krusta kariem, beidzot tagad, Sīriju... parēķini.
utt.
Kāpēc nav otras ailes? No kā baidās.
Bet atkārtošos - nav starpība kuram cipars būs lielāks. VISI močī visus, neatkaīgi no reliģijas.
Visi te baigi gudri spriež par kodiem un bināro loģiku.
Uzrakstam pāris algoritmus un savelkam bultiņas mainīgajam laika atkarīgajam kodam. Signalizācijai vai bankas kodu kalkulatoram.
Paklusē, lūdzu. Tevis vēl te tikai trūka. Programmēt pats noteikti nejēdz, bet esi gatavs kaut ko sagrābstītu pozicionēt kā taisnību.
Kā ģenerālis fon Cillerguts (no Šveika):
Mani kungi, vai jūs zināt, kas ir ceļš? Ceļš ir brauktuve, kam abās pusēs ir grāvis. Mani kungi, vai jūs zināt, kas ir grāvis? Grāvis ir gara bedre, ko izrok strādnieki ar lāpstām. Mani kungi, vai jūs zināt, kas ir lāpsta?
Tu tak jau uz iepriekšējiem elemetārajiem jautājumiem par vispārējo fiziku pats nespēji atbildēt, bezgalīgi stumjot vienu no konteksta izrautu vērtību. Un tagad gribi padiskutēt ar mani par TOTP, kas ir mana ikdienas darba sastāvdaļa?
Nu Raimond- uzrakstam.
Man pirmais dators mājās bija 286 kaut kādā 93 gadā, es mācēju strādāt ar DOS un rediģēt autoexec failus. Mācēju izlobīt visas nepieciešamās programmas no tā un uztaisīt avārijas disketi, kur viss vajadzīgais no Windows 3. 1 salīda 64 MB. Mana pirmā sieva bija diplomēta programmu izstrādātāja un mājās piestrādāja pie tā laika programmu adaptācijas Latvijas un Krievijas tirgum. Pats esmu saistīts ar jūru. Līdz ar to droši varu atļauties runāt par autopilotiem un programmu tekstiem un pirmkodiem, jo gan vienus, gan otrus esmu redzējis pietiekami.
Man liekas, ka tu drusciņ jauc autopilotu ar radiovadāmo auto.
Parastie autopiloti automašīnās, strādā tāpat kā kuģu un lidmašīnu. Konkrti automašīnās - kameras un radari fiksē apkārt esošo, pieliek klāt GPS datus un automašīnas programma izrēķina kā un kur ir jābrauc. Viss tas pats ar kuģiem un lidmašīnām. Tikai pēdējajiem ir nevis kameras, bet dažādi citi rādītāji.
Bt eksistē ARĪ vēl viena grupa autopilotu auto, kā piemēram - šis:
kurš pārvietojas patstāvīgi, bet jebkurā brīdī viņam kontroli var pārņemt cilvēks, kurš atrodas vairākus simtus kilometru tālu. Šis autopilots ir saslēgts ar internetu un tāpēc ko tādu var novirzīt daudz vieglāk.
Bet 4.paaudzes autopilots būtībā ir advencētāks nekā parastajiem auto esošās funkcijas. Paņem avārijas bremzēšanu, joslu turēšanu, adaptīvo kruīza kontroli, u.c savieno ar GPS datiem un praktiski tev sanāks 4.paaudzes autopilots. Gandrīz.
Nu, bet tiešām, visi tā runā par kodiem - nu taču uzrakstam vienu algoritmu blokshēmiņu, kas no 4 ievadītiem cipariem izveido kodu. Bankas kodu ģeneratoram.
Un tad varēsim turpināt par kodu drošību un tā tālāk.
Ej tak tu programmēt! Atbildi vispirms uz to kaudzi jautājumu, kas tev ir uzdoti, pirms sāc atkal terorizēt visus ar kaut kādu vienu no konteksta izrautu herņu.
Vai šajā kontekstā pastāsti ar ko vienu un principiālu atšķiras Google authenticator TOTP no Microsoft authenticator TOTP. Droši vien nav ne mazākās nojausmas un nespēj pat sagooglēt jo ir par sarežģītu atrast saikni strpa paša kaut kur atrasto blokshēmiņu un reālu jautājumu.
Vai jūs varēsiet es nezinu, bet mēs varēsim arī bez blokshēmas paraudziņu uzrakstīšanas
Viņš tak ir atradis vienu bildīti, kuru tagad mēģina "pardot" kā baigās zināšanas, tikai nav ne jausmas pašam kas tas vispār ir. Un varu derēt, ka mans pretjautājums paliks neatbildēts.
Viņa prasīto blokshēminu varu uzzīmēt jebkurā diennakts laikā - man darbā ir jāspēj neko nesaprotošam klientam izskaidrot un pārdot pareizo tās versiju
Nu, TAJĀ tēmā jau tie bāzes zināšanu dati nekādi dižie nebija. Nevar jau zināt, ko tie, kas par kaut ko strīdas, no tās bāzes zina vai nezina.
Starp citu, to teoriju, kas tur jāzin, es tur uzrakstīju. Vismaz sākumu. Skolas viela.
iauto.lv/forums/topic/40617-transports-un-ista-ekologija?pnr=11
Jā, TAJĀ tēma tu piekakaji tēmu ar vienu no konteksta izrautu faktu, kuru pasludināji par īpaši svarīgu (ko tā arī neapskaidroji) un nespēji atbildēt ne uz vienu tev uzdoto jautājumu. Piedevām - pat nepamanīji, ka tev gaidītā atbilde tika sniegta ilgi pirms paziņoji "pareizo" versiju, jo acīmredzot nespēj kaut kur nokopētu jēdzienu atpazīt, ja tas ir izteikts ar citiem vārdiem.
Elektro /hibrīd auto jaunumi ,prognozes .
Manuprāt būtu lietderīgi forumā izveidot atsevišķu adaļu par elekto /hibrīd auto .
Nu jau arvien biežāk ši tēma tiek aizskarta .
Pats pagaidām piederu pie skeptiķiem . Saskatu pseido zaļo ,pseido zinatnieku , sociālistu , CO2 "biznesmeņu " u tt lobiju .Būtu pēc gadiem intresanti paskatīties ko pats teicis .