Elektro /hibrīd auto jaunumi ,prognozes .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006

Manuprāt būtu lietderīgi forumā izveidot atsevišķu adaļu par elekto /hibrīd auto .

Nu jau arvien biežāk ši tēma tiek aizskarta .

Pats pagaidām piederu pie skeptiķiem . Saskatu pseido zaļo ,pseido zinatnieku , sociālistu , CO2 "biznesmeņu " u tt lobiju .Būtu pēc gadiem intresanti paskatīties ko pats teicis .

 
rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

Par publisko elektro auto uzlādi . Vakar pie SKY 2 lādējās un trešais gaidīja . Nu varbūt tāpat piebrauca ,un ja godīgi tam neievēroju numuru krāsu , bet silutes hyndajs icon . Pie citām publistām uzlādēm ārpus Rīgas parasti tukš . Izņemot vienu reizi Astartes tankā .

JanJan Reģ.: 07.02.2018
3 0 Atbildēt

Nu lielveikali man liekas, ka vienmēr būs pilni, jo cilvēki apvieno lietas, turklāt nav teikts, ka viņš laicīgi atnāks atpakaļ - aizies šmotkas skatīties, aizies paēst pusdienas, tad vēl uz pārtikas veikalu.... Ja Tev maz bača, tad uz lielveikaliem toč nevajag paļauties, ka tur varēs uzlādēt.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

ioniq

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

taaneko.

Nu ko? Kā ir dzīvot, kad vienā dienā tev var pateikt, ka tava nauda vairs nebūs tava nauda.

Tu gribēsi aiziet uz veikalu, bet banka visu tavu naudu savāc sev.*

* pēc tavas loģikas.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Skarbs piemērs sanāca, jo ar naudu tā jau ir realitātē. Auto "nepiederība" tikai seko pasaules kārtības tendencēm.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 2 Atbildēt

Ukri testē jauno model 3 performance un šokā ( pozitīvā ).

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

viencexperc rakstīja: taaneko.

Nu ko? Kā ir dzīvot, kad vienā dienā tev var pateikt, ka tava nauda vairs nebūs tava nauda.

Tu gribēsi aiziet uz veikalu, bet banka visu tavu naudu savāc sev.*

* pēc tavas loģikas.

Es neoperēju ar bez skaidru naudu un bankām nav pieejas manai naudai.

P. S. Re ku Raimondam Paulam tā ir sanācis divreiz.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 1 Atbildēt

Nāksies tevi apbēdināt - Latvijas stratēģija ir atteikties no papīra naudas, kā Zviedrijā.

Kuluāros par to runā un ļoti nopietni.

Pirmās vēsmas jau parādās un drīz parādīsies vēl vairāk.

Piemēram, par pāri robežai atvestiem ( vienalga no kuras valsts, kaut vai no Lietuvas) atvestiem virs 10 000 EUR tiek ierosināta administratīvā pārkāpuma lieta, kuras laikā tiek pārbaudīts no kurienes tev ir tā nauda.

www.vid.gov.lv/lv/stingraka-skaidras-naudas-kontrole-mazinas-nelegalas-naudas-apriti

Vai teiksim, depo, maximas, rimi un citu veikalu karšu pārbaude.

Tikai daudz kas pagaidām darās tikai monitoringa dēļ, bet nebrīnies, ja tev atnāks reiz vēstule, kurā teiks, ka " augustā DEPO notērēji 1000 EUR, bet tev alga 1200. No kurienes tev tavs 1000, ja vēl maximā atstāji 100 un nestē ar Rimi karti notērēji degvielai uz 150...."

taaneko Reģ.: 30.07.2008
2 0 Atbildēt

Man nav algas.

Depo esmu anonīms.

Nebūs skaidras naudas--ņemšu zeltā vai transplantācijai sagatavotās nierēs. Tā nav mana problēma ar ko maksās.

Un vēstulei nav uz kurieni atnākt.

Skarbi! Vai ne?!

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

es domāju, ka ja cilvēks ņem algu aploksnē, bet oficiāli strādā uz pusslodzi, vai minimālās, pēdējais laiks ir atteikties no veikalu kartēm uz sava vārda.

Arī beigt iepirkties internetā ( www.lsm.lv/raksts/zinas/ekonomika/interneta-veikaliem-vid-bus-jasniedz-informacija-par-visiem-klientiem.a298149/ ) , beigt rezervēt kaut ko izmantojot booking, utt.

Jo var sanākt baigie sūdi. Ne šodien, ne rīt... bet pienāks tas brīdis.

Es pat domāju, ka valstij nebūtu problēmu paņemt banku izdruku un aplūkot cik, kur, un par ko ir maksājis, un cik ir notērēts pēc kartēm... tā teikt - salīdzināt.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Tu visu laiku mal vienu un to pašu. Ja vēlies mani pārliecināt - nevajag. Par tendencēm zināju jau 3 gadus atpakaļ, idejas tapšanas stadijā. tādēļ bija laiks sagatavoties un pieslīpēt nianses. Bookings un pirkumi internetā iespējami arī pazvanot un sarunājot detaļas.

Un vēlreiz atkārtoju--es nesaņemu algu aploksnē, es to vispār nesaņemu. Un noteikti neesmu tā persona, kas dos ieganstu par manu personu interesēties VDD un SAB

Topiks ir par citu tēmu.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Man ir depo karte, kas nav mana karte - savu kaut kad padirsu; kādu laiku pēc tam laipna kasiere, uz atbildi ka kartes nav, attaisīja atvilktni, izvilka vienu karti un man iedeva. Vēl tā nianse, ka citas depo kasieres, ja kādam nav depo karte, aicina nākamo padalīties ar savējo.

Ko nu?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

Ilons Masks sniedza vēl informāciju par Teslas pikapu.

Plānots funkcionālaks par F150, un ātrāks par porši 911. Un cena sakot no 49 000. Turklāt, varētu cena vēl kristies. Tas būs filmas "Blade Runner" stilā, pikaps kas nebūs līdzīgs klasiskiem pikapiem. Viņš pat piemin tādu salīdzinājumu - ka šim pikapam dizains atšķirsies tik pat daudz no pārējiem pikapiem, kā automašīna un zirgs ar karieti, jo tam būs vairāk iespēju kā visiem pārējiem pikapiem kopā ņemtiem.

Tesla demonstrēja jau tīzeri, fragmentu no auto:

bet joks tāds, ka tā ir - priekša!! Tā ka es domāju, ka būs divas kravas kastes - priekšā un aizmugurē.

Gaitas rezerve 400-500 jūdzes (640 -800km)

Oficiālais anonss būs šogad, vasarā.

Ja tā būs, tad tā patiešām būs supermašīna. Semi solīja ražot no 2020.gada. Bet kad pikapu, nav zināms.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

"ātrāks par porši 911" mhm, reizi desmit minūtēs, mēs jau zinām šito prikolu. Kaut gan - tesla vienkārši mēģinās iet GMC Syclone pēdās.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

re kādus dizainus sazīmējuši cilvēki:

Daži zīmējumi ir pirms tīzera, tāpēc netiek ievērots fragmnts, kurš bija tīzerī. Un daži zīmējumi tapa uzreiz pēc tīzera ( bet ilons Masks tikai nesen atzinās, ka tā ir priekša)

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

"bet joks tāds, ka tā ir - priekša!! Tā ka es domāju, ka būs divas kravas kastes - priekšā un aizmugurē."

tu tiešām domā ka dalīta kravas kaste ir jēdzīga ?!!? - manā skatījumā visstulbākais ko var iedomāties. Bet lūk ja kabīni varētu pacelt tā lai zem tās var iekriut garu kravu kad vajag - tas gan rullētu.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Nu labi, redzēsim, kas būs, kad reāli būs braucams aparāts un par cenu, kad būs iespējams to nopirkt. Maska izteicieniem medijos nevar ticēt, kamēr nav kaut kas reāli izdarīts. Viņš jau as usual taisa tikai PR un hype medijos. Beigās aparāts būs lēnāks par porsche, ar 1.5-2x mazāku attālumu un nevis zem 50k bet teiksim 70k...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 4 Atbildēt

Krievu teslas klubs rīko Teslas autopilota testus ekstremālos apstākļos. Video labs, tikai jāpacieš vates valoda.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

viencexperc rakstīja: re kādus dizainus sazīmējuši cilvēki:

Daži zīmējumi ir pirms tīzera, tāpēc netiek ievērots fragmnts, kurš bija tīzerī. Un daži zīmējumi tapa uzreiz pēc tīzera ( bet ilons Masks tikai nesen atzinās, ka tā ir priekša)

Masks vai dizaineris nav braucis ar T16, lai tādu ideju prezentētu.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 2 Atbildēt

Atkal ukrainis testeslu model 3

Nolemj braukt 530 km. No kijevas uz Odesu. Un atpakaļ. Ar vienu uzlādi.

Turklāt, +38 grādos ( ar ieslēgtu kondicionieri).

Turp brauc bailīgi, pārsvarā uz 80, bet ar ieslēgtu mūziku un kondicionieri. Aizbrauc mierīgi, paliek liela rezerve ( tas nozīmē, ka nobrauc virs 600km), atpakaļ jau ar nepilnu uzlādi, brauc daudz drošāk - ar visu ģimeni un uz 90. Atbrauc, paliek 30 km ( tas nozīmē, ka nobrauc 550)

..

Tagad atceros vēlreiz to klaunādi, kad ar kaut kādu sūdu neaizbrauca no Rīgas uz Liepāju.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Ielika lielāku bateriju un rekords , var jau vēl lielāku ielikt . Kilovati uz 100 km . Specifikācijās 15.6 un leafam 16,5 kWh/100 km . šeit it kā labāk 12.2. Airodinamika vizuāli teslai labāka , un iespējams svars .

Bet uzlādes laiks ..

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 1 Atbildēt

Igauņu kompānija plano radīt auto, kuri parkojas pie sienas.

cena - 29 000 EUR, un sāks ražot no 2021.gada.

p.s.

Auto būs elektrisks

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

"Plāno". Es arī plānoju kļūt par bagātāko cilvēku pasaulē

Volx Reģ.: 22.11.2018
3 1 Atbildēt

Vācieši atkal blēdās

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

viencexperc

Nejauši atradu vēl vienu video ar Tevis piemeklēto TESLAS fana blogeri , tik te viņš tāds pilnīgi sapinies ,asimetrisks ,

www.youtube.com/watch?v=D4T0jPI8dNk

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Toyota nāk klajā ar savu piecgades elektro plānu electrek.co/2019/06/07/toyota-electric-car-images-accelerate-plan/

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Uzmini nu, kas tas ir?

seller Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

visdrīzāk tas ir e-mobiļu lādētājs, ko darbina automātisks elektrības dīzeļģenerators !!

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Bingo!!!

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Tallinā elektrotakšiem ziemā ir dīzeļa apsildes krāsnis. Tas arī papildus eko punkts.

insekc Reģ.: 24.03.2003
5 0 Atbildēt

Nu tas man atgādina senu PadLaiku reklāmu: "Margarīns ir veselīgāks par sviestu. Labākajam margarīnam pat sviestu liek klāt".

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Mani vakar pārsteidza Latvijas elektro entuziasti Tērvetes dabas parkā.

Tur ir skaists un liels informācijas centrs pie kura pat ir viena elektro uzlādes vieta(divas ligzdas). Nopetīju to stabu no visām pusem, izlikās ka tur var ladet uz šāri jo nekādu maksāšanas terināļu tur neredzēju. Spraud vadu iekša un vuaļā.......................bet ir divi momenti. Kad tur biju, tad stāvēja viens parka elektrokārs, kas veica uzlādi un blakus stāvēja parasta mašīna, lai arī uzraksts vēstīja" P tikai auto, kas veic uzlādi"". Nākošais moments - lai piebrauktu pie informācijas centra un atiecīgi veiktu uzlādi tev ir jāsamksā 10 eiro!!! Pari ceļam, protams, ir plasa bezmaksas stāvvieta, bet tur nevienu elotro uzlādi nemanīju. Ta teikt ekskluzīvs pasakums tikai pasa parka darbiniekiem, jo pat mašīnu ar iekšdedzes dzinēju nekautrejas likt elektro uzlades vietā, jo neviens tāpat nebrauks un masīna tik viena patstavīgi lādējas.

Ja viss būtu loģiski iveidots, tad baigi ērti - atbrauc ar bērniem pastaigat pa parku un brauc mājās jau ar pilnu bateriju. bet nekā, viss kā parasti čerez Ž

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Pirms gada tur redzēju Teslu ar DE numuriem lādējamies.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Gribi būt ekskluzīvs - lūdzu, iespēja Tev ir dota, vien samaksā to 10 nieku.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Lūk, tur jau tā lieta kāpēc es baidos pirkt elektro. Tam uzlādes tīklam vajadzētu būt pieejamam plašam cilvēku lokam, neviss ekskluzīvam pasākumam. Ja nemaldos tur nekādas zīmes nebija, ka tur ir elektro uzlāde un par to jāmaksā 10 eiro.

Vajadzētu tak būt otrādi un norādem uz elektro uzlādi vajadzetu būt izliktam jau uz ceļa. Tagad tas viss pasākums ir veikli nomaskēts.

Šito pašu nodomāju, kad aizbraucu uz Munameģi. Es tak neiešu pa viņu ciemiem meklēt kur ir uzlāde. Ļoti ērti būtu, ja pie Munameģa stāvvietas būtu ierīkota šāda uzlāde, bet tādas tur nebija.

Pagaidam tas ir ekskluzīvs pasākums un nekas nemainīsies, ja to nepadarīs par ikdienā ērti lietojamu tīklu.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

1) varbūt viņi šajā vietā ir uztaisījuši īpaši sev? Kāpēc ne? Tikpat labi Tu pats savā pagalmā vari lādēt savu auto un neļaut to darīt ļautiņiem no ielas. Tamdēļ nekādas reklāmas nav.

2) Pat atmetot manu subjektīvo nepatiku pret tiem elektromobiļiem, joprojām uzskatu, ka tie nobraucamie attālumi ir nenopietni, lai ar šiem vizinātos Liepāja - Alūksne maršrutos. 300 km uz papīra, reāli mazāk, tad vēl ieslēdz kādu sildīšanu ziemā un cik tad sanāk? Vizinies pa kādu lielāku pilsētu, bet ja esi tomēr nolēmis apciemot vecmāmiņu, tad nu pats arī domā, kā savu brīnumu lādēt.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

1) Tā gluži nav, jo ir speciāls parkings""tikai auto, kas veic uzlādi"", bet agrūtināta pieeja viņam gan ir. Iespējams 10 eiro nemaz nav liela maksa, ja veic pilnu baterijas uzlādi(nezinu cik ilga laika tur var uzlādet pilnu bateriju). jaatceras tikai par MK noteikumiem, ka elektrouzlāde nevar tikt tirgota dārgāk kā fosilā degviela. Ja Tu novirzies konkretu uz vienu indivīdu(mani), tad es nevarētu tirgot elektrību par tādam cenām. kkas jau to stabu tur ir subsidējis, bet principā uzlādēties var tikai LVM pietuvināti auto.Es jau atzīmeju, ka blakus stāvēja parasts auto, kas uzlādi neveica. Līdz ar to neviens vairak uzlādi nevar veikt. Būtu jādauzās kkur pie administrācijas, lai iedo štromu. Iespejams pat tad atrunātos.

2) Priekš pilsētas jau ideāli. Tas mazais atālums arī tā nebaidītu, ja tie uzlādes punkti tiešām būtu visos benzīntankos. Tagad tāda slēpņu spēle sanāk.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nekas tur nav jāmaksā, ej uz info un tevi ielaidīs lādēties.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tikmēr komunistiem jau drīz pat traktori(traktoristi) arī nebūs vajadzīgi. Tā teikt elektro ne tikai ekskluzīvi kkur pilsētā twitter.com/ErikSolheim/status/1160491230582775808?s=20

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Šodien man gadījās uzpildīties vienlaicīgi ar ekonomisku mašīnu - iebraucu uzpildīt gāzi jozitā - vienā pusē es, otrā pusē sagāzēts prīmuss...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 1 Atbildēt

Esmu savulaik manījis šādu leišu meistardarbu. Fenomenāli ekonomiskā braukšana jau sanāk gan, bet vai tiešām tam kāda jēga?? Prius jau saknē ekonomisks.

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 2 Atbildēt

Nekā diži ekonomiska tai brīnumā nav. Ja tikai pa pilsētu mīcies - tad jā - sanāk pa lēto. Toties uz šosejas šams rij kā lops, lai pats savu masu pārvadātu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 2 Atbildēt

Nav vis tā Arī ārpus pilsētas patēriņš ļoti priecēja. Pirms kāda brīža Horvātijas piekrastē (ne pilsētā) tāds liels auto Camry hibrīds tērēja ap 5 litriem

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 1 Atbildēt

Kā var tā spriest, baumas saklausījies, ja? Man ģimenē Prius ir bijis, super feins auto. Konstants 5,8l patēriņš, brauc pilsētā vai ārpus pilsētas. Kā tagad atceros, pilna bāka toreiz sanāca kādi 45 eur tikai, bet pats būtiskākais - nobraukt pilsētā sanāca kādi 650km+

msh Reģ.: 16.04.2007
2 5 Atbildēt

Nu re, tu tikko lieliski izskaidroji kāpēc tādi sagāzēti prīmusi eksistē - jo tāds prīmuss ir ekonomiska degvielas kapsētiņa - litrus ekonomē, bet naudiņa smuki ripo. Darklight precīzi uzrakstīja - pilsētā tas sešu litru patēriņš, tb kaut kas bik zem 8 eirām pie patreizējajām cenām, vēl ir pieciešams - bet uz šosejas tas ir DAUDZ. Salīdzinājumam mans golfs ar savu ķieģeļa aerodinamiku un latvijas dārgo gāzi ierakstās 5 eirās - un pat zāģējiens pa autostrādi @ 135 kmph ar nepareizu kruīza kontroles bloku, kurš pumpēja gāzes pedāli [= lielāks patēriņš] pat ar latvijas gāzi sanāktu lētāks nekā ar prīmusu dudināšana pa šoseju @ 95. Tas sagāzētais prīmuss droši vien uz šosejas patērē gāzi līdzīgi manam golfam - pie leišu gāzes cenām tas būtu zem 4 eirām - divreiz lētāk kā tev tavs bijušais "ekAnomiskais" prīmuss.

P.N. Kad tu sludini ka 6 litri ārpus pilsētas ir maz - paturi prātā ka tādus pašus ciparus, ja ne mazākus, uz šosejas var dabūt laba daļa līdzīga izmēra 20-30 gadus vecu mašīnu. Atslēgas vārdi - lielāks [lasīt - adekvātāks] motors un nav jāvadā apkārt tikai pilsētā derīgi hibrīda dzelži.

boliks Reģ.: 22.03.2004
6 0 Atbildēt

Padalīšos savā pieredzē Prīmus+ kopumā kopš iegādes nobraukti 30t.

Patēriņš šoseja 4.4-4.8, pilsēta dažādi ap 4.8-5 vasara ziemā ap 6-6.5.

Šobrīd pilna bāka pēc kompja rādījumiem 778 km

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 1 Atbildēt

Domājams, ar šādu reālu argumentu var likt punktu raudāšanai par hibrīda neizdevīgumu ikdienā (ja iegādājas lietotu). #Kruta

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Viss ir atkaŗigs kur un kā brauc, mana 2.2 diesel Honda pa Rīgu rij ap 9 litri, bet ārpilsētā ap 5 litri, pat tad ja pastāvīgi kurina ar 120+, tā kā Priusam vajadzētu būt labākai aerodinamikai, tad ārpilsētas "rīšana" škiet drusku par traku tam auto !

Zinu ka Volvo (stipri vecāks par manu) dīzel universālis 2.4 vai 2.5 ir vēl par pakāpi ekonomiskāks abos režīmos …

Tādēļ diemzēl, bet arī man škiet ka Prius rij pa daudz ...

saf Reģ.: 20.07.2006
2 0 Atbildēt

Mans 2.2 micārs outlanders, 2011 gada, tieši tāpat, pilsēta 7-9, ārpus 6-7. Un tas ir ar pašmasu 1800kg + lielas kastes airodinamika un braucu ļoti dinamiski. Un 177zs ar 380Nm, ir nesalīdzināmi baudāmāk par prīmusa mopēdu, nerunājot par ietilpību.

Tā ka hibrīc parastais ir garām. Lietojams, no ekonomiskā viedokļa, var būt tikai plugin hibrīc.

boliks Reģ.: 22.03.2004
3 0 Atbildēt

Es tā arī nesapratu, kur Jums kolēģi ir tā ekonomija, ja Prius+ pilsētā ēd 4.8 līdz 5, bet Micārs un Honda 7-9 litri.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Es nesaku ka mans auto ir ekonomisks, saku ka "mēle" nelokas Prius par ekonomisku saukt, jo aizdoma ka ar manu pilsētas (Rīgas) braukšanas stilu tad būtu vairāk nekā manai Hondai ;)

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Pie kam neesmu nekad iesprindzis uz to lai riepas būtu pašas ekonomiskākās, riepu spiediens atbilstošs noslodzei, degviela lielākai jaudai utml. Tipa ja iespringtu uz visu darīt pareizi ekoloģiski - dodu 99,9% garantiju ka ar savu Honda varu nolīst vismaz līdz 6.5 litri pilsētas režīmā. Katrā gadījumā izskraidot 1x Poliju ar 130 km/h lidojumiem ar ziemas riepām vidējais pateriņš bija nokāpis līdz 6,1 un turpināja krist, līdz atlīdu līdz Rīgai, tad atkal kaut kādā nedēļā uzlīda līdz 7.5 vai pat 8 - (to gan vairs neatceros precīzi)

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Tikmēr komunistiem jau drīz pat traktori(traktoristi) arī nebūs vajadzīgi. Tā teikt elektro ne tikai ekskluzīvi kkur pilsētā twitter.com/ErikSolheim/status/1160491230582775808?s=20

Zin kam šāda ideja bija jau pagājušā gadsimtā - Josifam Staļinam(vai kadam pietuvinātajam uz ko Staļins pavilkās) - ka lauka malā sēž viens "a la komjūterists" un vada tās kastes, tik nu nezinu vai tur bija iedomājis ka tiem jābūt elektriskiem

.

No praktiskās pusses - gribētu redzēt kurā reālā laukā tādas kastes vispār var palaist. tad zin visi akmeņi, akas, izskalojumi utml. ir priekšlaicīgi jālikvidē no lauka. Un tas uzlādes laiks elektriskām kastēm … , gribu redzēt kā kāds tāds priks, ja pusi dienas traktors strādā, bet otru pusi stāv un lādējas. Pirmkārt jau dārgāsk tāds traktors, un otrkārt tev tos vajag vairākus, lai darbi neapstājas ...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Elektrokāri reizēm mēdz būt ar izceļamiem aķiem, kāpēc gan tā nevarētu uztaisīt te. Bet jā, šitādu ideju, par automātiskiem traktoriem ko tikai lauka malā traktoristam jāapgriež, sen atpakaļ kaut kādā padomju grāmatā lasīju, ķipa, kaut kāds izgudrotājs to bija izgudrojis un uzlaboja, tik nez kāpēc nekur tādi nebija...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 2 Atbildēt

Es esmu "beigts" no tiem apkārtējiem hibrīdu nīdējiem - patīk vai nē, hibrīdi ir pavisam tuva un pieļauju, ka masveida nākotne. Tas ir benzīns, kas piedevām ir ekonomisks benzīns. Īpaši jau pilsētā. Ja akcijas laikā (piem., kas tāds bija Toyota) hibrīds ir līdzīgā cenā ar benzīnu, tad nav jādomā - hibrīds ir n reižu pārāks. Tas pats testētais Camry hibrīds bija ar 218 zs, kādam tiešām liekas, ka tāds auto ar sliktu dinamiku? Muļķības. Mainiet savu novecojušo domāšanu.

boliks Reģ.: 22.03.2004
3 1 Atbildēt

Neko tur nepadarīsi tāda ir domāšana un uzskati. Ejam uz nākošo posmu pārsēdīsimies uz Full electro (braukāšana sanāk vairāk pa pilsētu).

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Attiecībā par to dinamiku - sevišķi laba tā noteikti nav, zinot kā darbojas toyotas hibrīdsistēma. Man tev laikam jāatgādina - ciktāl tas attiecas uz motoru, kārbas nav, lasīt - nav pārnesumu - ir diferis, kura pārnesuma skaitlis ir šosejai paredzēts, un kad elektromotoram ir izdevies mašīnu paātrināt līdz ātrumam, kad motors spēj darboties - tad var pieslēgt motoru. Un tas motors piedevām ir nevis parasts motors, bet atkinsona cikla motors, lasīt - vājāks nekā parasts tāda tilpuma motors.

Teiksim, iztēlosimies situāciju - es ar savu golfu skrienos ar tādu kāmriju, stāvam abi pie strīpas, iedegas zaļais. Es ielieku kārbu atbilstošā robā, uzceļu motoru uz attiecīgiem apgriezieniem un aizeju, slēdzot robus tā lai noturētu motoru maksimālā griezes momenta diapazonā. Kāmrija vadītājs nospiež pedāli, bet, ups - viņš atrodas toyotas hibrīdā - riepas viņš diez vai nokaucināt spēj, un paātrinās ar pilnu ELEKTROMOTORA jaudu - kaut kādiem 70 zs max - nu riktīgs zvārs - kad izdodas bik ieskrieties, tiek pieslēgts arī motors, gan uz zemiem apgriezieniem, jo nevar nomest zemāku robu, tāpēc motors nedara visu ko tas spētu - beidzot izdodas sasniegt kādus 100 kmph un nu ir pilna atdeve sasniegta... Izklausās forši - mašīna, kura pilnu dinamiku spēj attīstīt tikai uz šosejas. Bet es tikmēr jau esmu gabalā...

Par to ka hibrīds ir pārāks - svarā, iespējamībā kaut kam noplīst un remontu izmaksās - nav šaubu. Kaut kā neesmu aizmirsis ka tavam prīmusam nosprāga frekvenčnieks [vienalga kā to bloku iekš mašīnas sauc] un cik tas prieks maksāja...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Palasīju wikipēdiju, tur rakstīts ka kāmrija hibrīdam esot CVT - tātad uzlabojums pār prīmusu, un vēl viens mezgls kam noplīst...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

te gan tev msh nebūs līdz galam taisnība - tam Prius hibrīdam ir diezgan intersants risinājums ar "planetāro pārvadu" (marketologu nosaukums eCVT) ja tagad pareiz to latviski nodēvēju, tā sistēma ir baigi labā dzīvē:

www.youtube.com/watch?v=ZmHpSyTsfm0

tikai tas ka IMO 1.5 bija dursku pa švakru, vajadzēja jau sākotnēji 1.8 vai varbūt pat lielāku. Tik nezinu vai jānākjiem hibrīdiem vairs ir tas planetārais brīnums, ja pareizi atceros tad to laikam pati Toyota bija patentējusi.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

darklight rakstīja: Uzmini nu, kas tas ir?

Bildē nav nekas sevišķs. Lādējas arī ne jau elektroauto. Lādējas tāds pats ģeneratorauto.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti