Elektro /hibrīd auto jaunumi ,prognozes .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006

Manuprāt būtu lietderīgi forumā izveidot atsevišķu adaļu par elekto /hibrīd auto .

Nu jau arvien biežāk ši tēma tiek aizskarta .

Pats pagaidām piederu pie skeptiķiem . Saskatu pseido zaļo ,pseido zinatnieku , sociālistu , CO2 "biznesmeņu " u tt lobiju .Būtu pēc gadiem intresanti paskatīties ko pats teicis .

 
core Reģ.: 03.01.2017
2 1 Atbildēt

msh rakstīja: Attiecībā par to dinamiku - sevišķi laba tā noteikti nav, zinot kā darbojas toyotas hibrīdsistēma. Man tev laikam jāatgādina - ciktāl tas attiecas uz motoru, kārbas nav, lasīt - nav pārnesumu - ir diferis, kura pārnesuma skaitlis ir šosejai paredzēts, un kad elektromotoram ir izdevies mašīnu paātrināt līdz ātrumam, kad motors spēj darboties - tad var pieslēgt motoru. Un tas motors piedevām ir nevis parasts motors, bet atkinsona cikla motors, lasīt - vājāks nekā parasts tāda tilpuma motors.

Teiksim, iztēlosimies situāciju - es ar savu golfu skrienos ar tādu kāmriju, stāvam abi pie strīpas, iedegas zaļais. Es ielieku kārbu atbilstošā robā, uzceļu motoru uz attiecīgiem apgriezieniem un aizeju, slēdzot robus tā lai noturētu motoru maksimālā griezes momenta diapazonā. Kāmrija vadītājs nospiež pedāli, bet, ups - viņš atrodas toyotas hibrīdā - riepas viņš diez vai nokaucināt spēj, un paātrinās ar pilnu ELEKTROMOTORA jaudu - kaut kādiem 70 zs max - nu riktīgs zvārs - kad izdodas bik ieskrieties, tiek pieslēgts arī motors, gan uz zemiem apgriezieniem, jo nevar nomest zemāku robu, tāpēc motors nedara visu ko tas spētu - beidzot izdodas sasniegt kādus 100 kmph un nu ir pilna atdeve sasniegta... Izklausās forši - mašīna, kura pilnu dinamiku spēj attīstīt tikai uz šosejas. Bet es tikmēr jau esmu gabalā...

Par to ka hibrīds ir pārāks - svarā, iespējamībā kaut kam noplīst un remontu izmaksās - nav šaubu. Kaut kā neesmu aizmirsis ka tavam prīmusam nosprāga frekvenčnieks [vienalga kā to bloku iekš mašīnas sauc] un cik tas prieks maksāja...

šitādu sviestu sen nebīju lasījis, tu kādreiz dzīvē izbrauc ar kādu hibrīdu un tad runā, būs vēl lielāks pārsteigums kā ar sievas māsas i30.

Bet ka tavs golfs ir raķete, to mēs visi jau sen zinam

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu bet ar kādu tieši hibrīdu ir jāizbrauc? Un par ko man būs tas lielais pārsteigums - ka kaut kāds trīsarpuslitrīgs keksuss [arī tak hibrīds, jopcik] spēj paātrināties? Lielais pārsteigums man bija tikko, bez jebkādas izbraukšanas - gūglis parādīja ka šībrīža prīmuss pat, ļoti iespējams, spētu turēt manam golfam līdzi - ar nepilniem 200 zs iekš prīmusa pietiek lai ieskrietos līdzīgi kā mk2 ar simtpadsmit - malači iekš toybotas pacēluši jaudas, nav vairs kā agrāk, vairāk par 10 sekundēm līdz simtam

core Reģ.: 03.01.2017
0 1 Atbildēt

Nu kaut vai rav4, kā tā 1,7t smagā kaste raujas uz priekšu. Man domāt ka tur sanāks kā tavā aprakstā, tik atšķirība, ka tavs golfs būs tālu aizmugurē, nevis priekšā.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nu un kā tad tā raujas? 8,1 vai 8,4 sekundes - nekas īpašs - tas pats kas jaunajam prīmusam vai manam golfam - ja vēl visi trīs skrietu uz kādas autostrādes, tā kaste ar garantiju paliktu tālu aizmugurē, jo aerodinamika sūdīgākā no visiem trijiem.

core Reģ.: 03.01.2017
0 1 Atbildēt

Pirmais aizietu tavs klabeklis?

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Klabeklis? Pastāsti smalkāk

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 3 Atbildēt

Nīcas bomzis huli

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 3 Atbildēt

Toyota visus savus modelus prieks Eiropas aprikos ar elektro, hibridi tas tikai starposms, velti skepus lauzat.

Tas ir oficials pazinojums no toyota.

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

NU vajadzētu iemācīties saprast izlasīto - Toyota paziņojusi ka visiem modeļiem no 2025. gada būs pieejamas arī tīri elektriskas versijas. Nevajag man te makaronus karināt.

Volx Reģ.: 22.11.2018
3 2 Atbildēt

A ko ta es saku? Tagad jau hibrīdus kritizē, tad nebūs ko kritizet, jo EV aizies msh golfam garām bez problēmām. Es sapratu tā tā lielāka sāpe

Izvēlies kādu modeli gribi un visi būs pieejami EV.

650 Reģ.: 25.01.2017
5 0 Atbildēt

Augstākā demagoģijas pakāpe.Jūsmot par šo faktu, kad pats brauc čortsviņuzin ar ko un kad visa valsts brauc ar 13g veciem lūžņiem pa 2k eur gabalā.Tajata viņiem tos savus EV laipni pārdos aš "sākot" no 42k.Jā,viņi masveidā pirks.Šaubu nav,piepirstais gaiss attīrīsies. Plus vēl personīgi katrs mēs samaksāsim par 0,00xy% sabiedrības izredzēto daļas iespēju tos uzlādēt pie katra staba.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

WALA rakstīja: te gan tev msh nebūs līdz galam taisnība - tam Prius hibrīdam ir diezgan intersants risinājums ar "planetāro pārvadu" (marketologu nosaukums eCVT) ja tagad pareiz to latviski nodēvēju, tā sistēma ir baigi labā dzīvē:

www.youtube.com/watch?v=ZmHpSyTsfm0

tikai tas ka IMO 1.5 bija dursku pa švakru, vajadzēja jau sākotnēji 1.8 vai varbūt pat lielāku. Tik nezinu vai jānākjiem hibrīdiem vairs ir tas planetārais brīnums, ja pareizi atceros tad to laikam pati Toyota bija patentējusi.

Nu paga paga - esošajam prīmusam un kāmrijam ir rakstīts - CVT ar sešu robu simulācijas režīmu - tur noteikti ir kaut kas cits, jo viens planetārais pārvads sešus robus nespēj ne simulēt ne nodrošināt, tikai nepāra skaitli - viģikā redzamais ne vairāk par trīs.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tagad vairs labi neatceros, būs japarok augšā info, bet man šķiet ka joks bija tajā ka jebkuru no daļām grozija elektromotori ar atšķirīgiem ātrumiem, uz kā rēķina bija nosacīrs CVT un 5 vai 6 fiksēti "robi". Plus vel tas ka šādi viņiem nebija jasinhronizē ieksdedzes dzinejs ar elektro.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

kasinsh79

Uz tām tojotas hibrīd akcijām ir jāuztrāpa , ir akcija un man vajag . Tā 5K starpība .

Degvielas patēriņš.... smaga tēma ,cik noprotams joprojām skatamies odometra rādījumu ,nevis bākas metodi .

Paziņu radu lokā ir hibrīdi . Ar darba auto hibrīdu vismaz vienā gadījumā dāma bija ļoti neapmierināta un iemesls degvielas patēriņš . Darba devējs devielu apmaksāja vadoties pēc ražotāja uzrādītā ...

Vēl vienā gadījumā , bija plāns iepirkt hibrīdu ar domu braukāt pa Rīgu . ji pret vecu dīzeli , lai gan šeit laikam bija akūts īslaicīgs finanšu trūkums .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

kasinsh79

Es esmu "beigts" no tiem apkārtējiem hibrīdu nīdējiem - patīk vai nē, hibrīdi ir pavisam tuva un pieļauju, ka masveida nākotne.

.

Nu nu .. Nezin kas eco komunistiem būs prātā . Vismaz no pēdējā laikā lasītā tad nekādi hibrīdi ,tikkai pilns elektro un no atjaunojamajiem , visu noklāt ar saules paneļiem vēja dzirnavām . Protams te pilnīga pretruna ar Vācijas pastiprinātu gazifikāciju . Domājams lielais biznes savaldīs uzpirks , vai atpirksies no eco teroristiem .

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 4 Atbildēt

Esmu braucis ar Carguru hibrīdiem Yaris, Auris, C-HR un jauno Corollu. Visiem uzrāviens ir labs!

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Redz kādās auzās var iebraukt pērkot lietotu elektroauto.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

VW un ekoloģija vienā teikumā - nesmīdinat mani, lielāku bullshit grūti izdomāt. Dīvaini gan ka Merkelei jāmetas reklamēt melu kantoris, diez kas tam par iemeslu ?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Lasītākie raksti

Jaunie raksti