Polijas bānis

maartins Reģ.: 13.06.2016

Labvkar. Ir kāds braucis pēdējā laikā pa bāni no Bialostokas līdz Frankfurt oder caur Varšavu. Cik sanāca kopā samaksāt par bāņa izmantošanu vienā virzienā?

 
MJanis Reģ.: 16.07.2004
7 0 Atbildēt

Caur Białystok neiesaku !!!!! Līdz Ostrów Mazowiecka nepārtraukta ceļu būve un desmitiem kilometrus gari korķi !!! (Svaiga brauciena atmiņas - 24.05. - 29.05.) Iesaku no Augustów pa B61 uz Łomża, tālāk pa B677( vidējas kvalitātes asfalts) uz Ostrów Mazowiecka. Tālāk jau līdz Waršavai daudz maz normāla satiksme. Braucu ar M1 kategorijas transportu (pirmā cenu grupa), par citām uzmanību cenrādim nepievērsu.

1. 9,90 PLN

2. 18,00 PLN

3. 18,00 PLN

4. 36,00 PLN

Maksāju ar Swedbank karti. Turpceļā sanāca 18,84 € , atpakaļceļš 19,08 € (Pani valūtas kursu maina pat trīs reizes dienā ) ..... Tikai centies stipri virs 140 km/h negāzēt - divus krāsotos un četrus netrafarētos turpceļā maniju strādājam ......

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
18 2 Atbildēt

Iesaku lietot Waze arī Polijā. Burvīgs risinājums ātrāko ceļu izvēlē un pat CP ekipāžas (kas stāv uz vietas) Waze pamanīsiet laikus!

Vispār brīnos par CP daudzumu rakstītajā postā. Nekad Polijā uz bāņa neesmu uzmanījies neuzķerties uz CP.

Droši braukdams ilgstoši vismaz 160, bet īslaicīgi - arī ātrāk līdz 200 (pie kam citi brauca vēl ātrāk par mani).

Vispār esmu sajūsmā par jaunajiem Polijas bāņiem. Tie ir pat labāki nekā visu apjūsmotie Vācijas bāņi

iAuto Reģ.: 17.07.2001
11 0 Atbildēt

Un Varšavas skaņas sētas ar jumtu konstrukciju iekabina pat Šveicei

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
18 0 Atbildēt

Jā, tas ir iespaidīgi, kas pēdējos gados tur sabūvēts!

Tas nozīmē, ka ES nauda tiek pareizi sadalīta!

aansis Reģ.: 23.11.2012
5 1 Atbildēt

Nu jau pasen nav vairs runa par ES naudu. Polijai šobrīd nauda netrūkst, jo tā nav atdevusi savu valūtu un ir attīstījusi ražošanu. Ne velti tiek saukt par Eiropas Ķīnu. Pat Rail Baltic projekts sakustējās tikai tādēļ, ka Polija pieprasīja Eiropai uzlikt par pienākumu Baltijas valstīm vienoties par trasi, uz ir gatava būvēt dzelzceļu par saviem līdzekļiem, lai nebūtu atrunas par finansējuma trūkumu.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
3 1 Atbildēt
iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Vismaz Baltijas virzienā Polijai šis dzelzceļš nav vajadzīgs.

Attālums ir tāds, ka kravas lētāk vest ar kravas auto.

Pie tam Polijai ar Lietuvu (Kauņu) jau ir Eiropas sliežu platuma dzelzceļš. Cik tas ir moderns, to nu gan nezinu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
11 0 Atbildēt

Man pēdējo reizi 2010.gadā, uz PL bāņa paveicās... gāju kopā ar kaut kādu vietējo B6 passātu nu tā ap 180-200... kad atmetāmies, pēc īsa brīža sazin no kurienes uzradies netrafarētais pasātu nometa mierā, mani neaiztika...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 2 Atbildēt

Kāpēc brīnos par CP uz Polijas bāņiem?

Mans boss ik pa laikam brauc no Warsaw - Berlin Schonefeld lidostai (555km), saka, ka tas viņam esot ierasti ~3 stundu jautājums Viņam auto ir jauns 640i

iAuto Reģ.: 17.07.2001
18 0 Atbildēt

Priekšpēdējo reizi Polijā ar auto biju, kad bāni tikai sāka būvēt, bet pedējo nesen uz Frankfurtes auto izstādi. Viens virziens bija ap 20 eur, bet tas, protams, ir to vērts. Vakar nobraucu kādus 200km Horvātijā pa bāni un 10 eur samaksāju.

aansis Reģ.: 23.11.2012
10 0 Atbildēt

Ja brauc ar auto uz Berlīni, tad par bāņa izmaksām nav jāsatraucas - tās nav tik būtiskas, salīdzinājumā ar degvielu. Ja vairāk uz Dienvidu galu - tad var droši braukt Vroclavas-Drēzdenes virzienā - tur jau kādu laiku ir gatavs 2. šķiras bānis - t.i. bezmaksas 120km/h.

maartins Reģ.: 13.06.2016
5 0 Atbildēt

Brauksim uz Lilli futeni paskatīties..

Par degvielu jāpaskatās būs kur sanāks lētāk..

Pildīšos ar uzņēmuma BP kartēm takā sanāks lētāk nekā uz staba rakstīts..

aansis Reģ.: 23.11.2012
5 0 Atbildēt

Uz turieni es izvēlētos Vroclavas-Drēzdenes maršrutu. Piedevām vēl tad sanāk Diseldorfu apbraukt pa dienvidu pusi, kas var paglābt no dažiem nepatīkamiem korķiem.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
2 1 Atbildēt

pirmajā maksātuve iedodu 20nieku un ar izdotajiem zlotiem pietiek atlikušajiem . pāri paliek kkādi sū_diņi , tos vēlāk ieberu zlotu kastītē , pāris gados kkas sakrajās ...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Šobrīd arī man aktuāli, jo jūlijā braukšu uz Angliju. Vai optimāls ceļš ir Suwalki - Augustow - Lomža - Ostroleka - Ciechanow - Plonsk - Sochaczew un tad bānis???

aansis Reģ.: 23.11.2012
3 0 Atbildēt

Martā izbraucu pa ierasto maršrutu - Suwalki-Augustow-Bialystok-Warszawa. Neskatoties uz remontiem šajā posmā, to kā optimālo piedāvā gan Google, gan Waze. Acīmredzot atsver nu jau diezgan daudzie bāņa posmi, kas šajā maršrutā ir pabeigti. Lodāšana pa mazajiem ceļiem noteikti būs racionāla tikai tad, ja ļoti gribas taupīt degvielu un ātrāk par 90 nebraukt. Ja pavisam ir bail no bāņa būvniecības posmiem - var braukt Augustow-Lomza-Zambrow-Warszawa (Lomza - Ostrow Mazowiecka posms ir diezgan briesmīgs). Sasniedzot Varšavu, A2 bānis faktiski sākas jau pirms tās - pie Marki, līdz ar to nekāda braukšana pa pilsētu nesanāk - viss ir izbraucamas ar vismaz 80km/h atļauto bez luksoforiem.

Ja gribi pavisam precīzi - vari paskatīties reālā laika datus par sastrēgumiem Google vai Waze kartēs tajā pat nedēļas dienā un laikā, kad plāno braukt.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Paldies!

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 1 Atbildēt
VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Paldies !!!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Tad nu mans plāns braucienam caur Poliju būtu tāds: braukt iekšā aiz Lazdijai pie Ogrodniki, tad garām Sejny, tad Augustow, Grajewo, Lomža, Ostroleka, Rožan, Makow Mazowiecki, Pultusk, Legionowo, un tad pa maģistrālu ielu iekšā Varšavā, un tad slīpi pa labi virsū uz Berlīnes bāņa, pāri Vislas upei un tad tik pa bāni. Kādi, lūdzu, komentāri???

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Komentāri? Pastāsti pēc tam kā gāja... Senos laikos tas maršruts ir izbraukts, kad vēl nebija sabūvēti jaunie ceļi Belostokas maršrutā. Man negribas tur braukt pat nostaļģijas pēc - šauri lēni un līkumaini. Arī Waze un Google neiesaka, bet viņu precizitāte pēdējā laikā ir ļoti augsta. Kopš tiem laikiem pat offline navigāciju ETA ir kļuvusi visai precīza, bet šīm divām ir grūti pat dažas minūtes "iedzīt".

Man patīk braukāt pa mazajiem ceļiem, bet tikai ekskursijas nolūkos. Ja mērķis ir kaut kur nokļūt ātrāk un vienkāršāk - uzticos navigācijām. Waze pat Rīgā ir iemācījis jaunus interesantus veidus, kā apbraukt korķus, lai gan pirms tam likās, kas pilsētu pārzinu labi.

vroomshoop Reģ.: 23.03.2016
2 0 Atbildēt

Vecajam profilam aizmirsu paroli tapec jaraksta no cita .

Braucu tur kur Waze un google maps veda. No Suwalki uz Augustow braucu pa veco ceļu kurš ir pa kādiem 20km īsāks salīdzinājumā ar to jauno S61. Tad pēc tam cauri Augustow uz Grajewo, Lomza un un atpakal uz 8 cela pie Ostrow Maz. No tās Ostrow Maz. līdz Marki lielāko daļu bija ceļa remonts. Braucām piektdienas vakarā bet kaut kā paveicas jo nebija daudz mašīnu un viss samērā ātri gāja. Un tad jau no Varšavas pa bāni uz Vāciju. Gan Berliner ring gan A2 atkal paveicās. Neviena štava. Tik lietus tā gāza ka visus Polijas knišļus no mašīnas nomazgāja.. Tad jau atpakaļ braucu cauru nakti. Un labi ka tā jo pēc tam A2 vienu posmu aiztaisīja vispār ciet un arī Hannoveres štavus appbraucu. Bišķīt lēnāk sanāca kamēr izbraucu Berliner Ring jo es jau tur tik ap kādiem 9:00 pēc vietējā laika biju.. Pēc tam atkal PL bānis.. Diezgan neveiksmīgi Varšavā trāpijām tieši uz to brīdi kad smagjiem beidzās liegums un atkal varēja sākt braukt cauri.. Tur sanāca mazliet pastāvēt. Tad jau ceļā uz Ostrow Maz. atkal tie remonti un lēnāk gāja jo tie strādnieki ik palaikam aptur satiksmi lai palaistu tās ceļu būves mašīnas.. Tad jau atpakaļ pa to pašu ceļu pa kuru atbraucām.. Man te kāds teica ka tas ceļš švaks bet patiesībā tikai mazs posms tur tāds sūdīgs bija..

Un par bāni sanāca kaut kur virs 100Zl maksāt uz katru pusi..

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
4 0 Atbildēt

mēs, latvieši, arī piedalījāmies Varšavas-Berlīnes autobāņa būvē, starp citu, es arī

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
10 0 Atbildēt

Patlaban esmu Warsaw. Vakar braucu un brīnījos. Teju vai visa Polija drīz solās būt viens liels autobānis

Ceļus būvē ārkārtīgi daudzās vietās.

Waze izveda pa citu ceļu cauri Suwalki, kur bija mega sastrēgums smagajiem. Tālāk tomēr caur Lomža.

Nekādu neērtību ar ceļu remontiem. Viss raiti un ātri.

Gan jāatzīst, es atķeksēju 3 ekipāžas CP Waze. Paldies fūristiem, kuri brīdināja.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 3 Atbildēt

Tagad esmu Lazdijai Statoilā. Šeit 95.benzīns maksā 1,124 EUR litrā, dīzeļdegviela 0,994 EUR litrā, bet gāze baudāmi lēti - 0,439 EUR litrā. Vēl, protams, ir Statoil karšu atlaides.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 3 Atbildēt

Braucu ar 2003.gada Mercedes-Sprinter 311CDI.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
7 0 Atbildēt

Tas, protams, ir šaušalīgi būtiski topikā par Polijas bāni...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
5 0 Atbildēt

Paņem kādu spaini gāzes uz mājām ja reiz tik lēti.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 0 Atbildēt
ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Pēc tam izvēlējos Latviju un

seller Reģ.: 24.08.2001
4 0 Atbildēt

Nu par tēmu vispār - PL 01.07. ir atklājuši svarīgu A1 posmu (Lodzas apvedceļu), kas Berlīnes maģistrāli savieno ar virzienu uz CZ (caur ko parasti braucam uz Austriju). Sanāk ka tagad braucot uz Vīni var droši braukt pa Berlīnes maģistrāli līdz Strykow krustam, un turpināt pa tādu pat maģistāli vēl labu gabalu pa A1 uz dienvidiem.

www.dzienniklodzki.pl/motofakty/aktualnosci/a/autostrada-a1-strykow-tuszyn-wielkie-otwarcie-obwodnicy-lodzi-1-lipca-a1-mapy-wezlow-dojazdy,10357901/

Jā pēdējos gados PL ceļus būvē visai strauji, var tikai apskaust

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Nu es visu gabalu nebraucu pa ātrākajiem, maģistrālajiem ceļiem, jo laika pietiek. Maršruts pagaidām Alytus - Augustow - Grajewo - Lomža - Ostroleka - Rožan - Ciechanow - Glinojeck - Bielsk - Plock.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Uzbraucu uz bāņa pie Konin. Samaksāju 18 + 18 + 36 = 72 PLN = 16,74 EUR.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Atpakaļceļā no UK izbaudīju Polijas bāni pilnā garumā. Ar Mercedes-Sprinter 311CDI no Slubices Hotel Baranowski izbraucām 9.20 pēc vietējā laika, ap 14.30-15.00 braucām gar Varšavu, 20.00 (21.00 pēc Lietuvas laika) sasniedzām Lietuvu un mājās Jelgavā bijām plkst.2.05.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Aansis iepriekš minēja, ka Ostrow Mazowiecka - Lomža posms esot pabriesmīgs. Man negribētos piekrist. Normāla šoseja ar ne pārāk daudziem satiksmi bremzējošiem ciemiem pa vidu.

aansis Reģ.: 23.11.2012
1 0 Atbildēt

Nezinu... Nebiju... Izbraucu pa pēdējā laikā ierasto maršrutu caur Belostoku. Tiem kam nepatīk ceļu remonti - Brauciet citur!!! Poļu vēriens nebeidz pārsteigt - šobrīd remontā ir VISS Belostokas-Varsavas ceļš. 3 mēnešus atpakaļ vēl braucām un spriedām, ka tur vietām vēl pat ciemati jānojauc, ja grib ko būvēt, bet sola pabeigt šogad... Neticami, bet ciematu vairs nav... Ir bāņa uzbērums...

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Vai arī posmu no Wyszkow līdz Ostrow Mazowiecka sākuši būvēt (tas ir pēdajais pirms atlikušais pirms Varšavas)??

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt

Bija tur kaut kāda būvēšana ar. Vakar braucu, bet autobusā un baigi kas uz ceļa notiek nerūpēja.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 1 Atbildēt

Jā, ir sākuši būvēt. Apmēram 25-30 km garumā notiek pamata sagatavošana jauno joslu vajadzībām. Kādu 30-40 metru platumā uzved milzum daudz grants un smilšu pamata. Ātruma ierobežojumi, braucot pa vecajām, salāpītajām joslām šur tur 50 km/h, citur 70 km/h. Piektdien vakarpusē neviena luksofora tanī posmā nebija, taču vairākas reizes satiksmi apturēja ceļu būves strādnieki, lai ielaistu darbu zonā vai izlaistu no tās kravas tehniku.

aansis Reģ.: 23.11.2012
1 0 Atbildēt

Ja, arī to. Tieši tur ir jau daļa ciema māju aizstāta ar bāņa uzbērumu.

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
3 0 Atbildēt

Pēdējo dārgo posmu līdz Vācijai var apbraukt pa veco ceļu caur Mostkiem. Jāgrierž nost uz Zeļona Gora. Līkums pavisam neliels (ap 1,5 km, kas pa bāni maksā tos 36 vai 38 Zl = gandrīz 10 EUR), pie reizes var paēst un uztankoties... :-)

aansis Reģ.: 23.11.2012
2 1 Atbildēt

Viss A2 maksas posms (Konin - Swiecko) vieglajam auto šobrīd maksā 81.90 PLN (~19 EUR), bet ceļš pa A4/S8 (gar Vroclavu) ir par ~125 km garāks (Berlīnes virzienā), toties nav regulāri jāstājas maksāt. Bet tas ir tikai ātrgaitas ceļš - 120, nevis 140km/h. Ja vēl galamērķis nav Vācijas ziemeļos, starpība sarūk. Ir vērts padomāt, vai maksa par A2 sevi attaisno, ja vien auto nespēj "norīt" degvielu 19EUR vērtībā par 100km. Starpība faktiski ir maksa par apmēram stundas laika ietaupījumu. Līdz ar to - ir izvēle

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Paldies, labs padoms!

aa22 Reģ.: 23.07.2017
3 0 Atbildēt

A2 posms konin-swiecko cena jau 84,90 poļu naudiņas.Nesaprotu kāpēc jāmeklē kaut kādi apbraucamie ceļi šim posmam ja uz šīs trases var izpausties.Droši var braukt 160,kaut arī bija momenti ejot uz 200 kāds vēl jāpalaiž.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 7 Atbildēt

Patiešām var izpausties. Pa taisni pabraukt uz 200.

Bāņi ir izdomāti lai ātrāk varētu aizbraukt, nevis izpausties. Izpausties tu vari ar savu lūzni pagriezt saulītes meiteņu priekšā, autostāvvietā, vai pa kādu līkumainu, skaistu ceļu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
7 0 Atbildēt

... vai, kā tu, iauto portālā rakstīt glupības. Arī tā ir sava veida izpaušanās.

Damn Reģ.: 07.12.2003
2 0 Atbildēt

Jūnija sākumā vienā virzienā sanāca 84.90 PLN /~21 EUR, nav daudz par iespēju ātri nokļūt līdz Vācijai. Ja nav steigas, tad var ripināt caur ciematiem.

Patisons Reģ.: 24.04.2017
1 0 Atbildēt

Novērojums. Polijas bānim lietus laikā ir manāmas nelielas rises, daži milimetri, bet ar to ir pietiekami, lai pie ātruma 120+ auto sāk nedaudz peldēt. Pie lielāka lietus Vācijā un ātruma 140+ nav nekādu izmaiņu. Te arī kvalitātes starpība Vācija vs Polija. LV tik sapņot par tādiem ceļiem kaut vai kā PL.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Jautājums laikam ir kur un kā viņam paredzēts tecēt nost no tās brauktuves.Austrijā piem dažviet ir nevis rises, bet ūdens kārta kā tāda lietus laikā pa visu brauktuvi.Un visādi vietējie pat ar mazauto velk pa viņu it kā nekas nebūtu, figzin,laikam šie ir visi iemanījušies un ir augsti kvalificēti;)

Vispār, ja pa nopietnam , ja tagad uz augustu skatoties kaut kur plānot tālāk- tur lietus mēdz būt liels un ilgs un katram savas riepas pirms brauciena ir kritiski jānovērtē.Ja skatīties pēc riepu platuma,tās 205 vai pat 225 ir nu vel +/- ciešamas, bet jau ar tādām no 245-255 sākot, tur 5,5mm pie lielāka ātruma ir jau diezgan kritiski, salīdzinot ar to, kā bija pie 7,5mm. Ko es gribēju teikt- ar platām (dārgām;) reāli nobrauc tos pirmos 2mm un prieki ir beigušies,vai nu mest miskastē vai uz ss...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Cik labi, ka man Hondai ir 185-60/R15 ! Ļoti praktiski !!!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 2 Atbildēt

Nesaprotu, kāpēc lietus laikā jābrauc ar 120+ ? Var tak braukt mierīgā tempā ar 90-100 km/h, kā es to darīju, pagājušajā gadā ar 2003.gada MB-Sprinteri braucot turp un atpakaļ uz Ziemeļangliju.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 1 Atbildēt

Tāpēc, ka tā ir padumjo laiku domāšana. Pat ceļu satiksmes noteikumus ir ar melniem burtiem uz balta fona uzrakstīts - "izvēlēties atbilstošu ātrumu". Bet bijušajam padumjajam pilsonim, kurš ir norāvies no ķēdes, eksistē tikai maksimālie cipari. Ja ir zīme - "līdz 130 km/h" tad viņš redz tos 130, nevis uzrakstu "līdz".

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Es nešaubos, ka konkrēti Tevi tur pazemotu jebkurš pavieglais komerctransports vai dajebkura vietējā mājsaimniece ar kkāddu fiata mazauto un pie kam jebkādos laika apstākļos un jebkurā diennakts stundā un jebkurā austrijas autobāna līkumā.Nerunājot par dārgu/labu auto stūrētājiem. Vai ja vērīgāk pavērot kustību Polijā, kad cilvēki sešos no rīta brauc uz darbu.Tur nav padomija, vnk cilvēki izmanto ceļu braukšanai, nevis braucot nodarbojas ar onaaānismu- kā tas šeit tiek popularizēts un pie katras iespējas izsūkāts pa jaunam.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti