Jūsu piredze ar Audi a6 2.5 tdi

Gunarito Reģ.: 21.01.2017

Mani interese viss par šo motoriņu. Vājās vietas, rezerves daļu izmaksas, cik uz 100km ēd utt.

 
1 2
Heiteris Reģ.: 21.01.2017
5 0 Atbildēt

Baigi klab...

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
4 1 Atbildēt

Degvielas patēriņš pilsētā ir 11l uz 100km. Dzinējs ir diezgan paskaļš. Šiem dzinējiem ap 300 000 km sākas problēmas ar sadales vārpstām. Viņas sadilst un auto var nākties ilgi darbināt. Vienīgais, ar ko ir bijušas problēmas, 4 gadu intensīvas ekspluatācijas laikā ir degvielas sūkni un kvēlsveces. Nezinu, vai patiesais nobraukums, bet pašlaik ir 280 000 km. Auto 2004.gada.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 5 Atbildēt

Man bijusi pozitīva pieredze.

Patīk tā skaņa v6 dīzelim!

Jā, pilsētas satiksmē nekā ekonomiska nav.

Vidēji ap 7,5l patēriņš.

Patika 180zs versija vecajiem modeļiem.

Arī 163zs versija bija laba.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
3 3 Atbildēt

Paskaties internetā - "top 10 sliktākie motori"

Tur viņš noteikti būs.

1.9 ir vislabākais.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 2 Atbildēt

Ir divas problēmas - pirmā - tiem abiem motoriem katram ir sava niša, kuras tikai daļēji pārklājas. 1.9 var būt vislabākais, bet ko tas dod, ja vienīgā virsbūve [no tām, kurās 1.9 ir oriģināli nācis], kurai tas ir kā radīts, ir 1,1 tonnas smagais mk3 golfs? Tikmēr pat vājākais 2.5, sajūgts ar priekšas riteņiem caur tomātu, 1.7 tonnas smagu C5 velk mierīgi, bez jūtamas piepūles - jo viņš ir nesalīdzināmi elastīgāks - tie divi cilindri daudz ko dod.

Otrā - PD jau ir sadirsts 1.9 - sūdīgas sprauslas un dilstoša sadalene, ja vien nekopj tāpat kā 2.5

WONDERWHY Reģ.: 02.12.2017
2 1 Atbildēt

Izskatās, ka neesi braucis ar C5 1.9

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Izskatās ka nekad neesi braucis ar mašīnu, kurā esošais motors to spēj pavilkt 1k - 1,5k diapazonā. Bišķi ir starpība starp mk3 ar 1Z motoriņu, ar kuru var mierīgi dudināt pa apdzīvotu vietu atmosfēras režīmā, pret kaut kādu C5, ar kuru tas 1.9 belarusnieks visu laiku jātur virs pūtiena sliekšņa, tāpat kā liela busa dīzeli.

Bet tev taisnība - braucis neesmu, esmu tikai sēdējis blakus - man pazīstamie C5 braucēji pērk C5 lai brauktu ar ērtībām, tāpēc visiem ir 2.5.

Kaspars212 Reģ.: 14.01.2017
8 3 Atbildēt

Varu atbildēt diezgan objektīvi, jo pats pirms nedēļas iegādājos Audi A6 C5 dīzeli.

Kopumā apskatīju 5 automašīnas, biju Tukumā, Talsos, Rīgā un Jelgavā. Vienu varu teikt droši - ja sludinājums izskatās pēc autoplača reklāmas, tad nemaz nelien tuvumā. Biju noskatījis Jelgavā vienu A6 C5 2.5TDI V6, bildēs konča, melns, sedans. Sludinājumā teikts, ka salons kā jauns, sēdekļi itkā neviens nav sēdējis un virsbūve kā jauna, nekādu dūmu, vibrāciju un brīnumu.

Nu neko - aizbraucu uz vietas. Pirmā lieta - īpašnieks, vai pārdevējs nezināja neko par auto izcelsmi, ne kur auto ir pirkts, cik ilgi Latvijā, nekādas informācijas. Apskatot tuvāk auto konstatēju, ka kapots ir ķīnietis, no iekšpuses lupa nost krāsa, zem kuras bija redzams plastmasveidīga pamatne. Enģes bija skrūvētas. Priekšējo spārnu skrūves durvju iekšpusē neoriģinālās. No arkas iekšpuses ārā rēgojās avīžu paliekas, bagāžnieks normāli netaisījās ciet, iekšā salonā vispār bija haoss, viss smirdēja pēc eļļas, borts bija nogrābstīts ar eļļainām rokām un reāli piedarbinot auto konstatēju, ka no izpūtēja nāk zili dūmi, kas reāli smird pēc eļļas uz sazin kā. Motors pats lēkāja, izklausījās, ka sprāgtu nost. Izbraucu 50m un panelī iedegās kvēlsveču gaisma. No atpakaļgaitas lai izņemtu - ātrumslēgs bija jāpaceļ manuāli uz augšu atpakaļ. Reāli, biju šokā, ka ko tādu vispār var pārdot. Pārdevējs par šo brīnumu gribēja 3,800E. Es viņam pateicu visu ko redzu un domāju, un aizbraucu prom.

Tas pats atkārtojās arī Tukumā un Rīgā, arī uzķēros uz sludinājumiem naivi domādams atrast to vienu ''nenojāto'' 2.5 V6, bet tādu NAV !

Tici man. Labu auto neviens nepārdod.

Viss beidzās ar to, ka paplašināju savu meklēšanas loku no sedana uz universāļiem un vispār atmetu ideju par ādas salonu un visām ekstrām. Veselu motoru, ar veselu virsbūvi un veselu salonu var meklēt ilgi.

Beigās atsaucos uz kādu privātsludinājumu Talsos. Aizbraucu un uz vietas konstatēju, ka auto ir tuvu ideālam un to iegādājos -- Audi A6 C5 1.9 dīzelis, universāls, 2002. gads, manuālis. Motors sauss, nav mazgāts, viss darīts laicīgi, CSDD apskates dati visi teicami, papīri no Vācijas, izsekojams nobraukums, pat pārbaudīju AutoDNA, samaksā tos 10Euro un pārbaudi pēc VIN koda, vai nav sists vai slīkonis.

Samaksāju par šo brīnumu apaļus 3000Euro un ne mirkli nenožēloju. Jā - automašīnai ir mazas problēmas, kuras īpašnieks arī atklāja pārdodot, bet es nepērku jaunu auto, to ir jāatceras.

Man pirmstam bija A6 C5 1.9 tikai 81Kw. Taču šim te ir 1.9 96Kw Pumpe Duse. Nesabijos un nopirku, cēliens tiešām ir jūtami labāks un ekonomija ir vienkārši smieklīga, apmēram 5.5L uz 100, pa šoseju, nesteidzoties. Nekas nedūmo un -10c auto ''pieleca'' uz pusapgrieziena. Bez jokiem.

Tā kā, atbildot par 2.5TDI V6. Es esmu pateicīgs sev un savam saprātam, ka nenopirku to klabekli.

Google nemelo - ieraksti 2.5TDI V6 problems un šķirsti uz nebēdu. Tas ir viens no neveiksmīgākajiem motoriem kāds jebkad ir radīts. Ja esi gatavs jebkurā laikā atpogāt 300Euro motora remontam, tad pērc. Bet tici man - no 2.5 tur ir palicis tikai uzraksts ;)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 5 Atbildēt

Un kas tur tajā patēriņā smieklīgs? Autobūves "progress" - 1,9 litru četru katlu sūkņsprauslnieks ar maināmas ģeometrijas turbīnu patērē tikpat cik ceškā esošs 2.5 ar pieciem katliem, nemaināmas ģeometrijas turbīnu, kuras dēļ motoru nākas griezt augstos apgriezienos [būtu VNT, noteikti sestajā paliktu ekonomiskāks] un parastām, relatīvi neprecīzām sprauslām. Nu labi, tam 2.5 5,5 bija momentānais, gan jau gara gabala vidējais būtu vēl mazāks.

Bet nu jā, uz C6 fona tas liekas maz. Nevar vispār saprast priekš kam vispār dīzelis vairs ir vajadzīgs.

Par pēdējo rindkopu - kādas vēl 300 eiras? Jeb tu domāji 3k eiras? Ja tādu mašīnu pērk neuzmanīgi, tad jānoliek maliņā pāris štukas neplānotiem remontiem. Bet nu lielākoties tie kas pērk, tam pieiet pietiekami nopietni, līdz pat vārstu vāku nost raušanai. Nu un ir arī stiliņā novērota pretēja tendence - vilkt no rietumiem smukus eksemplārus - dažreiz ar beigtu motoru, citreiz ar normāli strādājošu - lai tajā iestūķētu 1.9 klabekli. Šī iemesla dēļ stiliņā detaļu pārdošanas tofikā pēdējos pāris gadus diezgan daudz apgrozās 2.5 V6 detaļas...

Kaspars212 Reģ.: 14.01.2017
2 1 Atbildēt

Nezinu, vari man stāstīt par ģeometriju vai matemātiku, bet es kā vidusmēra latvietis labāk izvēlos ''klabekli'' nekā potenciālu naudas sūkni, kurā tikai grūst naudu, jo tas 2.5 mēslis jau sen savu ir atspļāvis. 20 gadi... ir apritējuši divdesmit gadi kopš pats pirmais no šiem 2.5 V6 brīnumiem ieklabējās Audi rūpnīcās. Ja arī kaut kur ir daudz maz saglabājies motors, kurš pēc tirināšanās pa eirozemēm vēl tur sevī 80% kompresijas, tad tādi stāv garāžās saimniekiem, kas ar tiem brauc tikai svētdienās, tikai uz baznīcu nošķaudīties un atpakaļ, jo tiem ir bail nepalikt uz ceļa. Sit mani ar koku, bet es apskatīju 4 2.5 tupeņus, un neviens pat vizuāli neizskatījās pārliecinoši.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Tas princips ir elementārs - par komfortu ir jāmaksā, un jo jaunāka mašīna, jo jāmaksā vairāk. Nerunājot nemaz par to ka dīzelis ir priekš turīgiem cilvēkiem. Ja nevar atļauties saremontēt 2.5, tad naksuj vispār to A6 - var arī nopirkt tam 1.9 piemērotāku mašīnu ar viņu tajā - mk4, vai B5/B6.

Attiecībā par tavu pārējo filosofiju - brālēns tālā 2007. gada sākumā nopirka agrīnu C5 avantu, ar 2.5 klak klak un tomātu un aizdomīgu ciparu pulkstenī - 180k. Tā mašīna četrus gadus bija ģimenes vienīgā mašīna, tad vēl kādus trīs kā otrā, ar kuru kaut ko vest vai vilkt piekabi, pirms pāris gadiem brālēns beigās to mašīnu pārdeva vai atdeva, nezinu, savam sievastēvam - tagad brauc tas. Bez parastajām apkopēm, cik man zināms, tur vienīgi mainīti divi MAFi - nu un vēlākos gados paātrinājums palika slābanāks, tur gan laikam kārba būs pie vainas.

Kaspars212 Reģ.: 14.01.2017
3 1 Atbildēt

Nav tā, ka nevaru atļauties kopt automašīnu. Katra automašīna kura man ir bijusi, pēc pirkšakas vienmēr tiek savesta pēc iespējas labākā tehniskajā stāvoklī. Varu atļauties mierīgi reizi mēnesī, ja nepieciešams, atlikt 200-300 Eiro ja ir ko jāmaina, ja nu kas varu arī vairāk samaksāt. Bet pirkt 2.5TDI V6 reāli zinot, ka visa Eiropa raud forumos par šo autoizstrādes brīnumu, man negribas. Izvēlos A6, jo tas ir ērts un plašs, kas apvienojumā ar 1.9 ir arī ekonomisks. Jā, uzturēšanas izmaksas būs lielākas, bet es par to neraudu.

Un tie kas saka,ka 1.9 PD 96Kw šim auto ir par vāju, tie vienkārši nav ar to braukuši, jeb ir braukuši ar nojātu motoreli.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nē nu tavā gadījumā var saprast ka pašas mašīnas kā tādas bija šaubīgas, un tas ir saprotams. Bet ja mašīna ir pieņemama, tad baidīties tikai no tā motora ir muļķīgi - kāši pa lielam ir atkosti, detaļas pieejamas uz katra stūra.

Es jau nesaku ka tas ķīselītis nevelk to kasti uz priekšu - vilkt jau velk - sporta režīmā - gumijas pedālis grīdā, pieprasot 100% griezes momentu, vadības bloks sapūš motorā kādu pusotru bāru lai šo pieprasījumu apmierinātu un vadītājs visu laiku rausta kloķi lai noturētu motoriņu attiecīgā apgriezienu diapazonā. Pabraukt var, bet ne mierīgi - vienīgā mašīna ar 1.9 TDI, ar kuru var pabraukt arī mierīgi, ir mk3 golfs, jo sver 1,1 tonnu. Mk4 ir smagāks, tur jau sākas neaļo, un braucot sāc nepacietīgi gaidīt kad sasniegs 2k un atdzīvosies - ar tādu C5 braukt nav sanācis, droši vien sajūtas rastos līdzīgas kā ar LT35 2.5 TDI busu... Uz tā fona 2.5 V6 ar tomātu ir vienkārši fantastika - dīzelis kurš rada sajūtu ka brauc ar mašīnu, nevis piegāžu busu - paātrinoties viņu bik dzird, pārējā laikā nē, jo tomāts viņu jau ir nometis ļoti zemos apgriezienos - atceros kā savulaik fascinējos par skatu ka braucot uz 60, pulkstenī bija 1,2k.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Zobsiksnu jau nomainīji? Cik izmaksāja?

Kaspars212 Reģ.: 14.01.2017
0 1 Atbildēt

Jā, pirmā lieta. Veseli 80 Eiro.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
1 0 Atbildēt

Kaut kā baigi lēti... Tikai siksna un pats mainīji?

Pirms kāda gada arī tika izskatīts kā variants, bet servisā atrunāja, zobsiksnas maiņu ar ruļļiem, sūkni utt. ar visu grūto piekļūšanu solīja par tuvu 4ciparu skaitli veikt.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Ja piemini grūti piekļūšanu, tad atminos, kā tādam A4 2,5 mainīju ģeneratoru.

Uj, šis tur bija taisni pa vidu - ne tā piekļūt, ne šitā. Netā pamācībās ņēma nost visu radiatoru, bet izdevās kaut kā šo izmānīt tāpat, bet nu jā, jāšanās bija varena.

Kaspars212 Reģ.: 14.01.2017
2 0 Atbildēt

Nav pirmā reize, kad dzirdu šo brīnumu.

Siksnas komplekts, nav oriģināls, bet nav arī lētākais analogs, pats komplekts bija 81 Eiro. Par maiņu samaksāju 110 Eiro, servisā, no rīta 9:00 atdevu, vakarā pēc 17:00 bija gatavs.

Kopā 190 Eiro.

Nesaprotu, no kurienes šīs baumas.

Par A6 C5 arī klīst baumas, ka lūzt un dārgi, un ragi dūņās un nevajag pirkt. Kā tad !! 2 gadus nobraucu ar A6 C5 sedanu, braucu 80% pa asfaltu, 20% pa granti. 2 gadu laikā nomainīju 1 priekšējo atsperi, aizmugurējo putekļsargu amortiņam un vienu balsta šarnīru.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Atkal vecā patiesība.

Arī 2,5tdi V6 var būt kolosāls dzinējs.

Bet tad tas nekādi nemaksās tik lēti, cik grib pircējs Latvijā.

Pie mums tirgo pārsvarā milzīga nobraukuma vai avāriju auto.

Tādus auto, uz kuriem nopelna pārdevējs, kurš atvedis auto un pārpircējs, kurš no tā auto iegādājies... lai kaut ko nopelnītu.

Bet, taisnība tiem, kuri iesaka atlikt konkrētu summu iespējamajām problēmām. Tad gan bez stresa.

murx Reģ.: 15.04.2016
0 2 Atbildēt

Ja trāpās eksemplārs, kas ražots pirms 2002.gada (datumu precīzi neatceros), ražotājs piedāvā lielisku iespēju novērst konstrukcijas kļūdu, kuras rezultātā pastiprināti dilst sadales vārpsta un vienpleca sviras. Rezerves daļas maksā tikai 2 tūkstošus eiro. Par vienu galvu. Pēc 2002.gada šī problēma, ražotājaprāt, ir novērsta.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Sliktākais dzinējs kāds man bijis (2,5 V6 TDI '97)

slaaists Reģ.: 04.06.2004
0 1 Atbildēt

Šis par AKE 132Kw.

Pērkot jau uzreiz ir jātur kabatā ap 400 - 500 eur zobenes maiņai, ja pārdevējam nav stingru pierādījumu, ka tā ir mainīta ne pārāk sen.

Ja gadās ģeneratoru remontēt, lai to noskrūvētu arī jātur kabatā ap 150 eur. Vai var paša spēkiem stundas 8 to purnu mašīnai noārdīt.

Labā ziņa, turbīnu ar apfleksētām atslēgām var pļavas vidū stundas laikā nomainīt.

Gāja runa, ka šiem jaudīgākajiem dzinējiem lika tos audi automātus, kas tik ātri neizbiedzās. Galīgi nezinu, kuri tur steptroniki, vai tiptroniki, bet ar vieniem viss bija slikti.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 1 Atbildēt

Par zobsiksnas maiņu - 100% taisnība!

Un par automātiem tiesa, jaudīgākais dīzeļdzinējs komplektējās ar Tiptronic (uzticamu) kārbu, nevis kā daudzi >2000.gada AUDI ražojumi līdz 163 zs dīzelim ieskaitot - ar dabas kļūdu Multitronic variatoru

insekcc Reģ.: 06.09.2016
1 0 Atbildēt

ar tiptronic, kas ir uzticamāka un lētāka remontā, kā multitronic, komplektējās quattro versijas

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Jā, quattro nekad nav aprīkojies ar variatoru.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Raudi ar Audi epopeja var sākties.

megamixs Reģ.: 03.03.2016
1 1 Atbildēt

Ja mēnesī var atļauties atlikt €200-300 remontam, tad kāpēc vienkārši nenopirkt jaunu autiņu un to naudiņu maksāt operlīzē, un katrus 3-5 gadus maini pret citu. Nekādu neplānotu izdevumu iespēja palikt ceļa malā minimāla.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

Tāpēc ka atlikt vajadzēs kaut kādus mēnešus, kamēr piķot par jauna širpotreba oplīzi vajadzēs visu laiku.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 5 Atbildēt

Jā, pļetj, jāāaaaaaaā, katru mēnesi 300, gadā 3600, tie tak Lohi reku to hlamu nopērk pa 2400,- un grūž katru gadu trubā viņam iekšā pa 3600, pļetj, ibio, 5 gados apaļus 18,- tur tajā 2500 suudā pa to trubu iegrūž.

Katru dienu pa turbīnai, 1x mēnesī motoru un reizi 3/mēn ātruma kārbu ar visu pārslēgšanas Kloķi, ieziepeetu un iesmaržotu.Jā. Paga,Nee, pļet, kādus nah 300, davai labāk grūžam pa 400/mēn, tas būs 5 gados až 24000,- nu tā, lai būt vairāk nekā par tiem meesliem, ko te reklamējat un par cita naudu jo aktīvi pērkat.Jā, tā ir, tas ir Taisnība.Vnk jau zjb, jūs pļetj NEVIENU te reālu salīdzinājuma ciparu starp reāli Jaunu un reāli 2,5keur hlamu pa visiem shitiem savas demodriršanas gadu desmitiem te neesat ielikuši.Plus vel tas, ka to suudu pa 15k nopirkto pēc 8 gadi ciešanas pārdosi pa pa tiem pašiem 2,5k, abet to 2,5k suuudu kur būs iegrūsts kaut vai tas 1gadam "paredzētais 300/mēn", tu pārdosi pēc 3g noteikti dārgāk, nekā tu viņu pushlama stāvoklī nopirki.Un, Jā , na, kur nu, nu tak jaunam itin nekādu papildu izdevumu- kasko tev klāt pienesīs uz paplātes un vel piemaksās un tam Hlamam bremzes un rashodņikus tev dz-dienā kāds dz-loceklis atnāks Ciemos und vnk tāpat Uzdāvinās.Apkopi kad tu tam jaunam brauksi taisīt, tev arī tur kāds vel pat Piemaksās un Konfekti iedos Pagaršot par Tavu Laipnību, ka Tu esi viņus pagodinājis un tur ieradies rindā pastāvēt un gudri parunāt.Vnk Super, sorrī,pļetj, nenotureejos ;PPP

ai, jaa, soriii, jā, pavisam aizamirsu- "oplīzi" tak dod tagad visiem un visur, itin tiem, kuri gadā vairāk pa 15 kkm nobrauc, pofig, brauc kaut 60k,nau-prablem, pēc tam kkad vēlāk sarēķināsim

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu. Vienīgi neatbalstu operatīvo līzingu. Jauna auto ir jauns. Ekspluatācijas izmaksas, uzticamība, drošība vienmēr būs par labu jaunam auto. Es jau labu laiku apsveru domu par otrā auto, dīzeļbēdas, nomaiņu pret kādu pilnīgi jaunu benzīnveida Škodu. Vienīgais ko jaunam auto vajag, tā ir laba pirmā iemaksa, pēc kuras tā līzinga dzīve ir pavisam salda un nejūtama.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Vispilnīgākā demagoģija, nevēlēšanās “sadzirdēt” un prasta Necieņa pret sarunbiedru.Manis pēc Tu tās suuda škaodas vari kaut 3 paņemt. Tev saka to, ka salīdzinot ar 2000eur vērta auto ekspluatāciju, tā skoda ir ASTRONOMISKI dārgāka itin visā.Un viņas iegāde norāda tikai uz spēju to finansiāli atļauties un uz vēlēšanos jaunauto baudīt ērtības.Ja cilvēkam nav līdzekļu un ja tas aizņemas pat 2000e hlama iegādei, tad izdevumi pat pa 150eur/mēn viņam ir nepanesami.Izdodot tos 150/mēn, viņš 1gadā visu iztērēs un katrā nākamajā gadā viņam Atkal vajadzēs to pašu. Jeb nu viņš paliks bez auto,jeb nu tas ir finansiālas krahs priekš viņa.Pēc maizes uz bodi 5kkm gadā var braukt ar nolaistu riepu un kūpošu motoru un piemiiztu saplēstu salonu, lūk tas būs BEZ liekiem izdevumiem.Jautājums ir tikai un vienīgi ko kurš var atļauties un ko kurš spēj paciest un pavilkt.Un tueši Tāpēc cilvēki brauc ar tiem veciem hlamiem, ka vnk Nevar citu pavilkt. Un tieši tāpēc visādi “speci” un atklātā textā dažādi viņu dibenlaižas cenšas visur izplatīt to demagoģiju, ka cilvēks nopērkot jaunu auto vienkārši no nekā paliks laimīgs un pēkšņi stāvus bagāts.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ne tik strauji! Apzināta auto iegāde līzingā - manuprāt, loģisks un labs solis vidusmēra ģimenei. Ar domu, ka būs iespēja pacelt ko labāku nekā skaidrucī.

Sevi par nabadzīgu neuzskatu, bet nupat iegādājos lētu auto bez līzinga - jo, citas tēriņu prioritātes. Vērtības kritums auto būs visiem, reti neizdevīgi pirkumi tie auto Ja tā rēķina (un vajadzētu, laikam) - jo dārgāks auto, jo dramatiskāk. Nomiks taču te rakstīja par realitāti ar jauna auto reālajām izmaksām.

Auto vispār ir ekstra (piedodiet, reģionu iedzīvotāji), dārga (un būs vēl dārgāka) ekstra. UK jau ir piemērs, auto reāli lēti, bet tos uzturēt - kosmiski dārgi Mums varētu tāpat reiz būt.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Lūdzu, Škodas apkopju cenas!

Škodas apkopes pie dīlera:

1 - 140 EUR

2 - 190 EUR

3 - 107 EUR

4 - 280 EUR

5 - 190 EUR

6 - 198 EUR

7 - 141 EUR

Dzinējs 1.4 TSI (150 zs, 8.2 sek līdz 100 km/h) servisa intervāls 15 tkm, neviena remonta gadījuma.

Tagad ieliec sava 2000 EUR vērtā 2.5 TDI izmaksas! Vēlams no servisa, kas var iedot pavadzīmi. Ja nevari, tad visi tavi teksti ir kautkur zem grīdlīstes noglabājami.

Kad tiksim galā ar apkopēm/remontiem, tad varam salīdzināt degvielas izmaksas.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Uzskaiti kas tajās tavās apkopēs ietilpst. Pa lielam tie tavi cipari ir šausmīgi [jo dīleris], tas nekas ka širpotrebs/mazmotors - ieliet normālu eļļu tajā 2.5 iekš nekruta servisa vien izmaksās jūtami lētāk kā tev mazāku daudzumu pie dīlera. Kas vēl būtu ja tu brauktu ar līdzvērtīgas klases mašīnu, teiksim, jaunu A6 [jo škodai sešu katlu ķīselis vairs nav]...

Paturi vēl prātā ka tā C5 remontu izmaksas nav salīdzināmas pret tavām apkopju izmaksām - tās ir jāsalīdzina pret tavām līzinga izmaksām. Tu bolīsies - kāpēc? Nu tik tā - manu golfu arī varētu salīdzināt ar tavu škodu [un tas būtu godīgāks salīdzinājums, ja kas - vienas klases mašīnas tomēr] - bet lai tas salīdzinājums būtu godīgs, man startā vajadzētu sakrāmēt piekarē un ritošajā daļā VISU jaunu + pāriet pāri motoram un kārbai - un tad var sākt salīdzināt lietošanas izmaksas.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Apkopēs ietilpst tas, kas konkrētajā gadījumā ir paredzēts.

Ar to auto salīdzināšanu tev kautkā pagrūti iet. Tad tev Škoda ir A6, tad Golf. Ar Golf salīdzināt ir nekorekti, jo Golf vēl nav vidējās klases auto.

Ja par cipariem, tad manai otrai mašīnai, uz Golfa būvētam Touran 2.0 TDI plika eļļas maiņa (eļļa + filtrs), izmaksā ap 90 EUR sevi cienošā servisā.

Šogad viņā jau ir ielikts - restaurēta turbīna 250 EUR + piespiedu eļļas maiņa 90 EUR + darbs ap 60 EUR. Kā arī jauns kondicioniera radiators 90 EUR + jauns kondicioniera sūknis 230 EUR + kondicioniera pildīšana/diagnostika 90 EUR. Vēl kautkad gada sākumā tikai mainīti aizmugurējie gultņi, izmaksas neatceros. Kautkad vēl bija cīņa ar idiotiskas konstrukcijas dzesēšanas sistēmas un turbo cauruļu fiksatoriem, kuru dēļ pāris reizes nācās nomainīt antifrīzu un daļu no caurulēm (ko varēja dabūt, lika jaunas, ko nē nofiksēja savādāk). Gads vēl nav galā, bet ieguldīts viņā ir vairāk kā Škodā visa gada laikā. Reizes divas avārijas režīmā tiku līdz servisam, vienreiz (kad turbīna izpūta eļļu) nācās vilkt. Un tas 6000 EUR vērtā auto pie nobraukuma ap 10 tkm gadā (kopējais reālais ap 300 tkm).

Tāda ir dīzelista dzīves realitāte. Man tas točna ir pēdējais dīzelis īpašumā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kā jau es teicu savā iepriekšejajā postā, otrajā rindkopā, nopērkot jaunu mašīnu vai maksājot par to līzingu, tu maksā par to, ka tavās rokās nonāk nelietotu detaļu kopums. Lietota mašīna tikmēr ir lētāka tieši tāpēc, ka tur ir lietotu detaļu kopums.

Noapaļojot sanāk ka tūrānam šogad remontos aizgājušas 900 eiras - es katram aizmugures gultnim uzrēķināju 100 eiras, bet man liekas ka pakaļa bija bik lētāk, tā ka tavu dārgo servisu darbs tur ierakstās. Tātad, 6 mēnešos - 900 eiras, lai uzturētu lietotu detaļu kopumu darba kārtībā. Tikmēr tajā pašā laikā cik tu esi samaksājis par tiesībām lietot mazlietotu [jauna vairs nav] detaļu kopumu; tavu škodu? Noteikti ka vairak par 900 eirām. Tā ka redzi - tūrāns ir lētāks; tā remontos ir jāieliek mazāk naudas nekā škodā tīri par to, ka tā tev ir. Vēl vairāk - tā kā tūrans ir tavs, tas ar naudu jābaro atbilstoši un daudzmaz proporcionāli lietošanai - tikmēr škoda tavu naudiņu ēstu pat tad, ja tā krātu putekļus un lapas pagalma stūrī...

Par to "sevi cienošu servisu", tas bija labi teikts - nu jā, sevi cienošu, tevi necienošu. Šaubos ka tas filtrs maksā dārgāk par ceneri, normāla ražotāja eļļas kanniņa diez vai dārgak par 40 eirām, nu labi, dosim 50, ja nu akurāt kaut ko baigi krutu gribas ieliet - beigās sanāk 30 eiras, tīri par to ka pacēla mašīnu uz pacēlāja un atskrūvēja vienu skrūvi...

Atgādini man kāda sakarā es salīdzināju škodu ar A6 Tas ka tava škoda ir uzpūsts golfs ir pa lielam ietekmējis vienīgi bremžu izmēru, savādāk viss pārējais tur ir +/- kā šobrīd jaunā nopērkamā golfā, un funkcionē atbilstoši tam, ka +/- jebkurš līdzvērtīgs dajebkāda vecuma golfs.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Vēl, protams, paliek tādas naudā nenovērtējamas lietas kā uzticamība un komforts. Labi, ka turbīna nobeidzās gandrīz pie mājām. A ja Tallinā, uz kurieni bija doma pēc dažām dienām braukt? Cik maksātu evakuācija? Arī antifrīza izpūšana un avārijas režīmu ieslēgšanās notika tepat Rīgā. Pagaidām paveicās.

Un ja rēķina pēc tavas sistēmas, tad velosipēds vispār ir bezmaksas transports. Un ja viņam pieliek tačku, tad vispār ideāls, ne?

Man jau diezgan sen ir pagājis tas vecums, kad vakari un naktis, pavadītas garažā likās baigi kruta. Pats mainīju eļļas, spilvenus, sveces, klučus, taisnoju virsbūvi, špaktelēju, krāsoju ar baloniņu u.t.t. Tagad ikdienas auto ir izvirzītas pavisam citas prasības un tās, diemžēl, spēj nodrošināt tikai jauns auto.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Uzticamība un komforts? Ja turbīna izbeigtos tallinā, tad tu brauktu atpakaļ uz dižo pilsētu ar Touran 2.0 SDI. Dzeses šķidruma izplūšana? Nezinu par kādu dzeses šķidruma izplūšanu tu runā, bet izklausās pēc liela blonduma, jo kaut kas tik nopietns notiek paša vainas dēļ [dzeses šķidruma nemainīšana utt], un tas tevis nosauktais notikums, ka vēl aiziet dzeses sistēma pa gaisu - ja vēl tam visam pa virsu braucot nemaz neskatās uz dzeses temp rādītāju. Manai muterei, kas tā [ne]dara, gadās kā tev - man tikmēr ir gadījies piedzīvot salona dzeses radiatora uzsprāgšanu [paša nevērības un laicīgas problēmu nenovēršanas dēļ] un vienreiz palikt motoram bez cirkulācijas; 50 km tika nobraukti, brīžiem cirkulācijai esot, brīžiem neesot, otri 50 bez cirkulācijas - viss kārtībā, ar attiecīgām darbībām abos gadījumos aizbraucu kur man vajadzēja, uz ceļa nepaliku un guvu zināmas mācības priekšdienām.

Ir pēdējais laiks saprast ka mašīna ir bik sarežģītāks mehānisms par zāles pļāvēju, to ir jāapkopj un ir jāseko līdzi tās stāvoklim. Tāpēc nevajag stāstīt ka, lūk, jauna mašīna ir uzticamāka, jo "es esmu blondīne kas močī "vpizdu racing" režīmā līdz kaut kas noplīst, un ar lietotu mašīnu tā močījot es reizēm arī palieku uz ceļa". Ir ļoti maz to lietu mašīnā bez kurām nevar pabraukt un kas var nosprāgt pēkšņi, bez iepriekšējām pazīmēm - varbūt kāds motora apgriezienu devējs vai kas tamlīdzīgs. Nekur nav teikts ka tev pašam ir kaut kas jāskrūvē - atrodi meistaru - jā, meistaru, nevis bezpersonisku dižās pilsētas servisu - kurš sekos līdzi tavas 10 gadus vecās mašīnas stāvoklim, tā vietā lai močītu līdz kārtējajam ejakulatora izsaukumam.

Attiecībā par tavu filosofiju par velosipēdu - labs velosipēds un to detaļas maksā diezgan dārgi - man savulaik Desnu uzcelt līdz pieņemamam līmenim izmaksāja 600 eiras, tīri detaļās, un budžeta variantā; nekā kruta tur nebija...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 1 Atbildēt

No redz, varēji noslēgt savu monologu ar skaistu secinājumu:

Lai līdz pieņemamam līmenim paceltu vecu transportlīdzekli (Desnu), viņā ir jāiegulda vairāk kā 10 reizes vairāk kā viņš maksā tirgū. Bet arī tad viņš nebūs labāks par 600 EUR vērtu JAUNU transportlīdzekli (velosipēdu).

Un uz šīs skaistās nots var diskusiju slēgt.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Es tevi apbēdināšu - kaut ko līdzīgu var nopirkt, bet tikai līdzīgu - bet kad tu pats jaunajam saliksi tās detaļas, kas atšķiras, tu nonāksi kā minimums pie tā paša cipara, un beigās vienīgā starpība - vienam padomju ražojuma velosipēds kas piesaista zinātāju skatienus, otram jauns polis uz ko labākajā gadījumā skatās zagļi.

Mašīnām gan ir savādāk - ieliekot vecā mašīnā jaunas mašīnas vērtību, sanāk raķete... Par to naudu, ko tu sabāz savā škodā tikai lai tā tev būtu, ja to sabāztu kādā mk2 vai B3 passātā, sanāktu VR6 turbo 4motion, viss pārlasīts, piekrāmēts ar aprīkojumu utt...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Stipri apšaubu, ka tava atjaunotā Desna ieskrietos un brauktu ātrāk un drošāk par jaunu poli. Desnai, cik atceros bija maza diametra riteņi, ar kuriem varēja uzlasīt visas bedres un nolikties pirmajās smiltīs.

Ja es Škodas vērtību iebāztu MK2 Golfā man nāktos visur braukt divreiz, uztraukties vai tik adrošinātājs man atjaunos to ieguldījumu un vai es neaiziešu kopā ar to Golfu pirmajā sadursmē.

Vēsturei ir vieta muzejā vai garažā, ne ikdienā.

Starp citu, ieliekot Škodā MK2 Golfa vērtību (čips/ieplūde/izplūde) tā iet ne sliktāk par standarta VRS Škodu.Un te nu gan tev būs jāiegulda pamatīgi, lai MK2 golfs būtu konkurētspējīgs un varētu iziet TA.

Un vispār, diskusija atkal aiziet strupceļā. Tēma bija vai jauna Škoda ir labāka par 2000 EUR vērtu 2.5TDI.

Es saku jā, jauna Škoda ir LABĀKA par vecu Audi. Ar abām rokām par. Un to saprot tikai tas, kam ir bijis vecs Audi un ir jauna Škoda. Vai arī abi uzreiz.

Jauna auto problēma ir tikai starta kapitāls. Ja tas tev ir, tad jaunos var mainīt kā zeķes. Izmaksas uzturēšanā ir zemākas kā vecam auto.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu redzi, es salīdzinu divas salīdzināmas lietas, nevis pirkstu ar krānu. Manis pieminētais velosipēds ir desnas mūsdienu ekvivalents - Romet ražojuma salieķis ar 20" riepām un tādu pat 7 robu rumbu kā manai desnai - vienīgi manai desnai ir platas riepas, moča cienīgs apgaismojums un ādas ķeblis - nē, es nesalīdzinu ar kaut kādu kalnieti, ar kuru ir jēli īkšķi, jēla dirsa un kurš ir lietojams tikai diennakts gaišajā laikā - tā ir pavisam cita klase, domāta citam pielietojumam.

Ja škodas vērtību ieliktu mk2 bla bla bla... Jā, bet šobrīd tā nauda tiek pa tiešo iešķipelēta miskastē - burtiski - un tev pat nav jāuztraucas vai kāds tev atmaksās tavu ieguldījumu, jo neatmaksās. Starp citu, cik škodas tu jau esi norakstījis?

VRS oktāvija - tas varētu būt kaut kāds etalons vienīgi škodistiem, jo vispārīgi ņemot nav nekas sevišķs Ja man gribētos tāda tipa mašīnu - apsties cik maksā ss'ā apsists A3/mk4 1.8T - paša rokām darot visdrīzāk sanāks tikpat, cik tev tie tavi grabuļi, un tam pat nevajag pirmās pakāpes pārbūvi [sirdsmieram var piereģistrēt, bet tas viss ieliekas izmantojot mk2 kronšteinus] - vienīgi tas 1.8T tur būs sava potenciāla apakšā [lasīt - var vismaz 2x jaudīgāku uztaisīt], a tavs 1.4 knapsieriņš jau būs tuvu tam, ko no viņa var izžmiegt. Tajā pašā laikā mk2 to pašu dinamiku var dabūt no VR6, tik ar patīkamu skaņu un elastību - oktāvijai tādas opcijas nav...

Jauna škoda var vienīgi būt labāka par kādu 10 gadīgu bāzītes A4, augstākais. Ja nē, parādi jaunā škodā V6 motoru, pastāvīgu pilnpiedziņu un tamlīdzīgas lietas.

Bet par uzturēšanas izmaksām jau vienreiz izskaidroju, bet tu to apzinīgi ignorē - pirmā iemaksa - tā ir tavas škodas cena, bet ikmēneša līzinga maksājums - uzturēšanas izmaksas, bet tas, ko tu atstāj pie dīlera - apkopju izmaksas. Širpotreba škodai uzturēšanas izmaksas ir daudz augstākas kā 15 gadus vecam A6, bet nu tā ir maksa par iespēju ostīt salonu, kas smird pēc plastmasas un likt mīksto mašīnas stāvokļa uzmanīšanai

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Pprotams ka mani texti ir vien Lohiem domāti. Es te aprakstu sevi lai izpelnītos slavinājumu un kādu gūtu paersonīgu izdevīgumu.Īstenībā pretendēju vien uz koleģiālu uzklausīšanu.Es ar to c5q esmu savulaik nobraucis virs 300kkm un lietojis to sākot no knapi3gadīga stāvokļa.Tas bija Cienījams auto, ar kuru puseuropu pārmalu un monāko pa ielu esmu uzdrošinājies pabraukt un europas Augstākajā kalnā pa asfaltu uzbraukt.Jā, es viņā guldīju un daudzas lietas liku jaunas vai citas, bet Visos gadījumos viņš mani un manus pasažierus vienmēr atveda vajadzīgajā un plānotajā vietā.Pat Vidējā ātruma rekordu uzstādīju, no austrijas lidz rīgai atbraucot..Kā arī, tas bij tieši tas, uz kā es kā owneris “uzvārijos” uz to,ka biju ar mieru “paciest” to vairāk nekā 2x savu “ierasto” auto nomaiņas laiku.Tā ka katram savs kalkulātors.Manā ģimenē un tuvākajos cilvēkos ir pieredze ar vairākiem mazlietotiem un koptiem audi un volvo, un nevienam tā nav bijusi nedz slikta, nedz finansiāli salīdzināma ar jauna auto varbūtējo (reālo!) kalkulāciju. Nav runa- jauns ir ok, bet,piedodiet, izrēķiniet tad arī godīgi visu slēpto un noklusēto.Var kāds atļauties, patīk gaita un komplektācija,ok,lūdzu,ņemiet.Bet bez demagoģijas.Plika skoda bez motora un ar spīdīgu ārieni NAV ne labāka ne lētāka par 5g vecu un rūpīgi koptu Xc volvo, bet prieks ir katram savs.Un 20g vecs īpašnieka cienīts un lolots golfs2 ir pavisam kas cits, kā cits tas pats golfs paņemts loterijas stāvoklī, ka viņam pie 10k gadā jāgulda iekšā tūkstoši.Ir jābūt kaut kādam pamatam, ar ko tas auto ir cienījams un kāpēc esi gatavs guldīt un kāpēc tu to ņēmi.Ar bezpersonisku pakaļas pārvietotāju vienmēr būs vienīgi dusmas par izgāzto summu, neatkarīgi vai jauns vai kāds.Manā rajonā nupat cilvēki ir uzcēluši 3gab 2st mājas, bet nevienam no tiem tur nestāv pagalmā nedz jauns golfs nedz jauna fābija.Un izlecēji mēdz būt tieši tie, kuri uzskatāmi demonstrē “jaunu ārieni”- vo ej tu tāpēc atrodi tagad to hlamu tagadējo c7 ar normālu komplektāciju un paskaties to cik ta vinjš maksās- divarpus vai visas trīs tās tur jaunās glaunās skodas.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Diskusija ir pārvērtusies tuftas dzīšanā.

Viens izmet, ka 2 kEUR vērts 2.5 TDI ir labāks par jaunu Škodu, prasot pierādīt pretējo.

Kad viņam ar faktiem pierāda pretējo, tad sāk slīdēt prom no tēmas kā plaukstā saspiests sūds cauri pirkstiem.

Un kur nu vēl bez MK2! Uz tā ir bāzēta visa autobūve.

Mans mērķis nav zīmēties, man ir vajadzīgs uzticams ikdienas pakaļas pārvietotājs. Un to pilnībā nodrošina tikai jauns auto. Šodien tā ir Škoda, kas būs rīt, nezinu.

Starp citu, Škoda nav pirkta līzingā.

Agaga Reģ.: 25.07.2007
1 0 Atbildēt

Tev nevajadzēja nolaisties līdz mūsu līmenim, a to, ka mēs esam tik pieredzējuši Tu negaidīji Muahaha!!

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Kā tur pieredze, kā nonāk līdz cipariem, tā tu-tū, teksti paliek gari, cipari pazūd!

Man ir pieredze, liela pieredze ar lietotiem stipri lietotiem (krīzes) auto. Sākot jau ar 412-to Moskviču. Tā ir pieredze, ko es gribu aizmirst. Jo pieredze ar jauniem ir daudz patīkamāka.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Tu ar kaut kādiem faktiem pierādīji tās savas škodas labākumu? Kuriem? Es kaut kā manīju ka tur bija, kā tu teici - tu-tū Škodas labākums tiek pierādīts ar nekopta tūrāna problēmām, pa tēmu "jauna šķoda labāka, jo to vēl neesmu paguvis nodzīt tā ka varētu ar to palikt uz ceļa". Paskatījos skoda.lv - jauna oktāvija pieklājīgākā komplektācijā ar 1.5 mazmotoru maksā sākot ar 22k - paņemam, teiksim, šito www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/a6/cjxdj.html , sakrāmējam viņā visas piekares/ritošās/bremžu iekārtas daļas jaunas, uztaisām motoram kapitalku, ieliekam jaunu [nullīti] kārbu - ar ko šāda mašīna būtu sliktāka par jaunu mazmotora škodu? Par ietaupīto naudu vēl varētu kādu mk4 golfu pārlasīt, un ar abiem braukt ilgāk nekā ar to škodu...

Es tev vismaz pāris reizes te esmu teicis ka tās štukas, ko tu noloki par jaunu škodu, ir par čupu ar jaunām detaļām - bet tev neviens neliedz savā tūrānā sakrāmēt čupu ar jaunām detaļām priekšlaicīgi, vai rīkoties tā, lai esošās izvilktu pēc iespējas ilgāk.

A par to ka mk2 ir autobūves pamats - nu, C5 nē, bet tava škoda gan ir tiešos rados...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Seviški Skaists ir tas oktāvija vrs, kam drirsā rēgojas feikie kantaini modīgie izPūtēji.Aiz kuriem no sāna var saskatīt tukšumu un kkādu nožēlojamu trubas galu 20cm tālāk.Par tradciOnālo sākot no 30k daudzmaz normālā aprīkojumā....Viens tāds pd ,demontrēdams savu voršPrungu,mani viendien reāli nobiedēja, jo padomāju ka nu vienureiz ir pzc/netrafarētais piezadzies.Bet nee,vnk tas bij 1 no tiem,kam texta izteiksmē parasti viss ok un “nav Sevi jāpierāda”;P

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Auto vispār ir nejādzīgi dārgs pasākums, kur, iepējams, līzings ir pat samērīgs maksājums. Un paliek arvien sliktāk. Skaties (1993-2018):

Riepas: Poh kādas, ka tik pilnas> ziemenes obligāti> uz vienas ass vienādas obligāti> ne vecākas par 5 gadiem

OCTA: kas tas tāds> kautkas lēts ar zemu atbildību> atbildība un cena pieaug> pieaug cena jo tirgus nav sexīgs;

Akcīze: kas tas tāds> Eiropa prasa, uzliekam> vēlreiz uzliekam> un vēlreiz> un vēlreiz;

Ceļu nodoklis: kautkas mistisks un mazs> pieaug, bet var nemakasāt, ja nelieto> jāmaksā lieto vai nelieto> mainam formulu uz dārgāku> un vēlreiz> un vēlreiz;

Apskates maksa: neliela> pieaug, bet ok> sāk pieaugt otrreizējās apskates maksa

Auto NEKAD NAV IZDEVĪGS, tāpēc strīds: vairāk neizdevīgs un vēlvairāk neizdevīgs ir vismaz dīvainas

PS ja kas šīs ir lietas, kas neietilpst inflācijas grozā un rada to sajūtu, ka inflācija maza, bet nauda pazūd mistiski ātri.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Taisnība ir, auto ir dārgs jebkurā gadījumā - jauns, vecs, uzticams, neuzticams, daudz brauc vai maz utt.

Par riepām - pag, pag, vai tad ko tādu pieņēma? Bija baumas kaut kad 2017.gada beigās, bet man liekas, ka tas tik palika baumu līmenī. Nu man vēl viens čufāns nesen brauca ar ar 8-9 gadus vecām vasarenēm un ziemā esot 2016/2017.gada ziemā esot bijušas ziemenes no 1998.gada virsū. Pēc protektora vēl iekļāvās un bija legāli lietojamas.

Akcīze - nu to jau paši vien ceļam, lai vairāk naudiņš valsts budžetā.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

oper.lizings pa lielam ir auto noma, ar izpirksanas tiesibaam, tur looti daudz ierobezojumu arii uz nobraukumu

megamixs Reģ.: 03.03.2016
1 0 Atbildēt

Var mēģināt dzīt no Ķīnas, tur šis modelis bija ražošanā par 2 gadiem ilgāk, līdz 2006 tādām.

Lielāka iespēja atrast nenojātu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Tēmas sakarā. Tas V6 2,5 Tdi (vismaz mūsu 132kw, automāts un Quattro) brīnums gan ir ar pienācīgu apetīti. Līdzīgi kā BMW 3,0d X-drive ar automātu, ar kādu man ir pieredze ilgāku laiku - tādi auto ir super patīkami ārpus pilsētas (jaudīgi apdzenot, ļoti klusi braucot, zemu patēriņu arī), bet pilsētas stop&go satiksmē - diemžēl visi 11 litri uz 100km pazūd ātri. Ārpus - ap 6,5 litriem. Tas tā, sapņotājiem, kuriem lielie jaudīgie dīzeļi ēd maģiskos 6 litrus mix Es to gan sajūtu, Prius uzpildīties - bāka 45 eur un ap 600km (7,50 eur) pret Audi A6 bāka 70 eur un ap 600km (11,65 eur). Ja nav jābraukā daudz, tad ok. Ja būs jābraukā daudz - omg

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Patīk līzinga un Kasko neesamība. Viss, nekā tāda, lai par to auto te jūsmotu vai apcerētu.

P.S.Brauksim ne daudz, gandrīz par 99% mums nebūs aktuālas nekādas konkrētā slavenā dzinēja kaites, tātad, nulle satraukuma.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 3 Atbildēt

Jauna Škoda-Fabia Combi 1,0 benzīns ir labāka nekā 2009.gada Audi-A4 Avant 2,0 TDI.

Jauna Suzuki-Vitara 1,6 benzīns ir labāka nekā 2010.gada Volvo-XC60 dīzelis.

Jauna KIA-Sportage 1,6 benzīns ir labāka nekā 2009.gada BMW-X5 3,0d.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Definē: jauna, definē: labāka.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Definē: jauna, definē: labāka.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Nosauktie 9tā gada veidojumi pēc būtības ir veci hlami.10tā gada xc arī, taču tam ir nezcik modifikāciju.Pret labāko no tām suzuki vitara ēd zemi.Kā arī pēc 5 lietošanas gadiem to pvitaru tas lohs, kas par viņu atdeva 16k ,to varēs sev rezerves galā iebāzt, toties labi uzturētu xc var nedēļas laikā pārdot.Skoda fabija ir prasts meesls, ar ko var demagoģiski iebarot vecu reālu hlamu lietotājus, bet nekādi ne ieinteresēt 3gadus veca audi vai bmw izskatītājus. Braukšana ceļojumā 4 personām ar 1,0 fābiju ir tīrākais o-enānisma akts.Kurš turklāt ir bīstams ar to, ka piekrautā stāvoklī reālā kalnā braucot vai kādu apdzenot, tas draņķis vienā Jaukā brīdī vnk piedrirsīs pats sev izpūtēju.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

toties labi uzturētu xc var nedēļas laikā pārdot -- nu, jebkuram auto ir arī tā pēdējais īpašnieks, xc arī ;)

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Labāk pirkt jaunu Škoda-Kodiaq, nevis 2011.gada Mercedes-ML 320 CDI.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
4 0 Atbildēt

Tu tik klārē, kas ir labāk un kas nē! Kapēc salīdzini pilnīgi dažādu klašu un cenu auto? Paskaties, cik katrs maksāja jauns! Otrkārt, ja tādu mersi izdodas atrast ideālā stāvoklī un ar mazu nobraukumu - ko tad? Kurš tad būs labāks? Labāk jau braukt ar jaunu sūdu, galvenais, ka jauns..

megamixs Reģ.: 03.03.2016
0 0 Atbildēt

Piekrītu fanam, īpaši par kodiak un Mercedes salīdzinājumu.

Man dzīšanās pēc veciem luxus klases autiņiem liekas pilnīgi nesaprotama.

Tā vietā izvēlos jaunu, labi aprīkotu vidējās klases un mainu pret jaunu katrus 3 gadus.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
1 0 Atbildēt

"Man dzīšanās pēc veciem luxus klases autiņiem liekas pilnīgi nesaprotama."

Kurš tad dzenās pēc tiem "vecajiem luksusa klases" auto? Nemuldi. Cilvēki pērk lietotus, bet ne jau luksusa klases - tie varbūt ir atsevišķi gadījumi un saistāmi ar personīgu patiku un atbilstošām finansēm. Tie kas pērk tādu lietotu, mierīgi var paņemt arī kādu jaunu sūdu no salona, bet acīm redzot negrib.

"Tā vietā izvēlos jaunu, labi aprīkotu vidējās klases un mainu pret jaunu katrus 3 gadus."

Cik tu naudu nolaid podā tādā veidā? Forši, ka vari atļauties sponsorēt dīleri un maksāt vairākus simtus mēnesī par auto īri + apkopes. Es turpretī braucu ar 21 gadu vecu auto jau piecus gadus (pēdējos 3 gadus TA izgāju ar 1 reizi) un auto uzturēšana prasa vidēji apmēram 500 - 600 eiro gadā (2x eļļas maiņa, kaut kādi filtri, logūdens, varbūt piekarei šis tas un vēl kaut kādi sīkumi, riepas (ne katru gadu)). Uz ceļa nekad mūžā neesmu palicis. Visādas situācijas ir bijušas, bet nekas kritisks vai ievērības cienīgs. Ja ir daudz liekas naudas, no mašīnām neko daudz nesaproti, patīk jauna salona smarža un tas, ka esi pirmais - tad tikai jaunu! Nav ko tev un tādam kā fanam tur mocīties..

megamixs Reģ.: 03.03.2016
0 2 Atbildēt

Katru reizi, kad kaut ko pērc, kāds tiek sponsorēts. Ja nu vienīgi dzīvo naturālā saimniecībā un vāc rudenī sēklas lai pavasarī atkal stādītu. Vāc purva rūdu lai izlietu jaunas detaļas ritošajai, jo pērkot jaunu atkal kāds tiek sponsorēts, jo pat pērkot lietotu tiek šrota īpašnieks sponsorēts.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tak ko tur runāt, kā jau teicu, vnk necieņa pret sarunbiedru.Kāda vel dzīšanās? Kurš veca auto pircējs vai lietota lietotājs te kādam kko uztiepj??Tas pajolinš kas te to kodiaku piedāvāja, vinjš nemaz nezin cik viņa maksā.Demagoģijas stūmējs, vistīrākais āksts.Kurš,iespējams, domā ,ka par to drirsas plēšanu un te reklamēšanu gadu garumā viņam varbūt kādam nākamajam tam suudam kāds tirgonis iedos 150e atlaidi, ka redzēs ka pats misters F ir ieradies.Normāla škoda kodiaks maksā ap 40k, un viņam nav ne mazākās sajēgas par to cik par viņu mēnesī ir jāmaksā.Turklāt viņa izskatās pēc nesaprotama lēta suuda , viņai NAv ne normāla motora, ne pneimopiekares, ne pat hud displeja škodai kā tādai.Jauns tas ir spīdīgs, kamēr pēc pusgada lietošanas tas ir vien tas pats lietots meesls ,kā visi jebkuri citi.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 2 Atbildēt

Tikko bija publicēta ziņa, kura liecina, ka tauta tomēr tiecas pēc lietota premiuma. Šā gada pirmajā pusgadā no lietotiem vieglajiem auto visvairāk ir pirkti Volkswagen, 2.vietā Volvo, 3.vietā Audi, 4.vietā BMW. Volkswagen atrašanās pirmajā vietā ir loğiska, jo šie auto ir visvairāk izplatītie. Bet tad 2., 3. un 4.vieta. Kāpēc tur ir premium zīmolu Volvo, Audi un BMW, bet kāpēc nav Opel, Ford un Škoda, kuri tāpat ir ļoti izplatīti auto? Kāpēc kā lietotus auto daudzi izvēlas Audi-A6, bet ne Škoda-Octavia? Kāpēc 5.sērijas BMW izvēlas daudz vairāk kā nebūt ne sliktāko Ford-Mondeo?

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
4 0 Atbildēt

Tapēc, ka tie ilgspējīgāki, kvalitatīvāki auto ar labāku vēlāko pārdošanas vērtību. Varbūt dārgāk remontējami, bet vismaz brauc ar kaut ko daudz maz kvalitatīvu un drošu. Ja ir nauda, tad kapēc pirkt kaut ko sūdīgu?

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Ja "nauda būtu", tad publika tik daudz neuztrauktos par "tālāk

pārdošanas vērtību", kas , izskatās, ir bezmaz vai galvenais parametrs "jauna" auto iegādē ;)

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Tāpēc ka Tu neesi bijis godīgs izteikumos.Tu salīdzini labus lietotus auto ar visādiem atklātā textā mazizmēra un mazlitrāžas bezmotora bezaprīkojuma meesliem.Paskaties ko tur tie demagogi tirgo pa to vasaras akciju tās oktāvias par “sākot no 16” un objektīvi ieliec te izklāstu.Tas jau tagad ,jauns būdams, izskatās pēc prasta draņķa, turklāt ne viņam salona ne motora ne aprīkojuma. Vienkārši spīdīga bundža, lai būt ar ko plātīties ka jauns.To 0,9 motoru var par savu naudu vnk totāls slimnieks pirkt un vel totālāks pajoliņš ,pats nepirkdams ,piedāvāt citiem.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Pastāv tāds kritērijs kā braukšanas bauda

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Un kā ir ar jēdzienu ka būt apmierinātam par sevis iztērēto? Naudas atdošana par to kas maksātājam nepatīk, pierunāšana iegādāties to, kas maksātājam nav vajadzīgs, demagoģija un pasniegšana ar kājām gaisā par to, ka sev tīkama individuāla izvēle ir neprātīga un peļama utt utjp.

megamixs Reģ.: 03.03.2016
1 0 Atbildēt

Starp citu kodiaks nāk ar 2l 150 vai 180 zs dīzeli.

Jaudas ziņā, man domāt, pieklājīgi.

Vienīgi nav prēmiums un nav 2.5 vai 3l.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Kāda starpība , ja piem konkr man nav vajadzīgs lempīgs pusdžips mani neuzrunājošā aprīkojumā un izskatā? Mans lietotais auto ir ar skodas markai teorētiski neesošu un citām markām retu aprīkojumu, tas ir skaists un ātrs un saviem parametriem pat ekonomisks.Kopējā tehniskā un vizuālā ziņā no Mana skatupunkta krietni pārāks par kodiaku.Kapc man būtu jāsponsorē grīnmotors un jāizsviež līdzekļi par to, kas mani neuzrunā un nerada prieku? Tuvākais, uz ko es varrbūt parakstītos, ir šobrīd pa (ārpus šejienes kladzinātāju redzesloka) akciju ejošie volvo cc. Bet reāli izskatot,v60cc ir druku mazs un v90cc pārāk pompozs un dārgs.Vēl , par spīti skodai,es izskatītu lielisko p-3008 vissmukākajā gt komplektācijā, bet ar tiem (diemžēl) jau ir pilna rīga un viņa tehniskie parametri tomēr arī ir viduvēji.Kaut gan patēriņš, salons un ietilpība tam ir ok.Skodu es neņemtu arī tā iemesla dēļ, ka pilns bariem visapkārt ar šiem te kladzinātājiem un mēteļa virinātājiem, kuri lielu daļu tās markas kontingenta veido.Tapc visdrīzāk ka kādreiz kārtējoreiz apmainīšu savu esošo pret tādas pat idejas 3 vai 2 gadīgu, un aizkadrā priecāšos ka reti kādam tāds ir un ka esmu iztērējies konkrēti savam individuālajam priekam.

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Ar ko Tu tagad brauc?

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Brauc viņš ar muti, bet dročī uz 650-to, uz sliktāko no iespējamajiem dzinējiem.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

P/darExpert, labāk Pasūkā sev pnimpi ;p

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Saņemies, neraksti caur puķēm. Pat bābas raksta atklāti.

Un nelej tik daudz ūdeni, sāc atgādināt to googles viencexperc. Tāds pats tukšā mucā bļāvējs...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tu p/dar labāk ieliec te konkrēti sava auto aprakstu un kaut kripatiņu tā cilvēciski savu pieredzi, ja tev vispār kaut kas tāds ir. Un vēl labāk pzduj no šejienes uz savām iecienīti piedrirstajām tēmām.

ledus9 Reģ.: 02.08.2004
4 2 Atbildēt

Katram savs. MSH viennozīmīgi izdevīgāks būs lietots auto. Izglītības sistēmas upurim, kam skolā fizika bija (ne)izvēles priekšmets, kam abas rokas kreisās un aug no dibena - tikai un vienīgi jauns auto.

WONDERWHY Reģ.: 02.12.2017
1 0 Atbildēt

Lietotam auto nav ne vainas, kamēr vien tas nav mersis vai bembis. Jo īpaši bembis. Tie tak ir nospolēti līdz nemaņai dēļ aizmugures piedziņas. Man pat 32 gadus vecs cigārs sagādā lielāku braukšanas prieku kā jauns citroens vai škoda. Atzīšos, šobrīd jaunu auto nevaru paņemt līzingos, jo man dzīves vieta tomēr prioritāte un kājas arī daba devusi. Bet ja būtu jāizvēlās, tad Toyota avensis būtu mana izvēle. Šobrīd iztikšu ar pašreizējo A6 2.5tdi, kuram nav ne vainas, ja laicīgi visu samaina.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
1 4 Atbildēt

Par BMW nedris. Regulāri braucu ar e34 M5, izmaksas, ja neskaita degvielu, zemākas pat kā jaunai Fabia. Eļļu mainu ik pa 5 tkm, nemaksā neko, stūrī stāv 200l muca, par ko maksā klienti . Noliktavā 2 kārbas, 2,75 motori, kādi pieci donori citām daļām. Krāmē tik iekšā un kauj nost.

Kādu prieku var sagādāt cigārs!!! Veceni uz pakaļējā beņķa, jā, tas varētu arī būt vienīgais prieks.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
5 2 Atbildēt

Lūk arī izpļāpājies - visu laiku pārlasi motoru. Kas tas par sūdu, ja pat motors nevelk, un to visu laiku vajag pārlikt? Tu vari nofederēt detaļas, bet reāli, izmetīs tevi no servisa, un kad pašam nāksies tās pirkt, redzēsi, kā tev izmaksā mazāk par fabiju.

Es atkārtošos - jauns vācietis varbūt ir kvalitatīvs un labāks par kādiem japāņiem ( ja nemulsina tas, ka par citu valstu ražojuma auto cenu cenu tu nopirksi vācijas spaini)) ... bet pēc 3-5 gadiem vācijas auto ir metami miskastē. To tavu lūzni jau 10 gadus atpakaļ vajadzēja izmest miskastē. Tu viņu izvilki no tolmeta, pārlasi motoru, liec piz*ītas detaļas, un visu laiku lielies.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
2 2 Atbildēt

ledus9 rakstīja: Katram savs. MSH viennozīmīgi izdevīgāks būs lietots auto. Izglītības sistēmas upurim, kam skolā fizika bija (ne)izvēles priekšmets, kam abas rokas kreisās un aug no dibena - tikai un vienīgi jauns auto.

Jauns auto ir tiem, kuri to var atļauties, biezajiem karoče! Lietots - nabagiem.

Bet dīvainākais ir tas, ka tie nabagi piķo vairāk par bagātajiem.

Kautkā tā, bez garas diršanas. Īsi un konkrēti.

p.s. vīrišķība, tā ir spēja nabagam atzīt sevi par nabagu un braukt ar lietotu auto. Ja tev tas neizdodas, tad esi vienkārši latvietis - skaudīgais.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Nabagi piķo vairāk, ja tiem nav smadzeņu. Pārsvarā tāpēc, ka pērk nokautus sūdus, sevišķi, lietotus vāciešu mēslus.

Tad tie piķo vairāk.

Nopērkot jaunu auto, piemēram, par 30 000, pēc gadiem 3-4, tu to pārdosipar 20 000. Būsi padirsis 10 000. Plus, dārgam auto būs dārgāka apdrošināšana.

Bet nopērkot tādu 3-4 gadīgu auto par 20 000, to pēc tiem pašiem 3-4 gadiem, pārdosi jau par 15 000. Būsi padirsis 5000. 10-5=5

Starpība 5 000. Trīs gados tā ir pārmaksa - 130 eiro mēnesī. Ja auto lieto 4 gadus, tad pārmaksa ir 100+ eiro mēnesī.

Mans auto izmaksā 300 - 400 eiro gadā, plus riepas ( jauniem auto pirmais riepu komplekts ir cenā un tās ir jaunas, tāpēc kalpo ilgāk. Bet nopērkot lietotu, riepas būs lietotas un nāksies nomainīt ātrāk).

Nu labi, Ja notiek kāds gemorojs, varētu būt, ka samaksā vairāk. Bet skaiti kā gribi - vairāk par 1 k gadā man nav sanācis. Reiz, senos laikos atdevu 700 latus vienā reizē.... bet TAS BIJA VĀCIETIS.

nordic Reģ.: 12.04.2002
1 1 Atbildēt

tak atdzīsti, ka nevari atļauties vācieti, savādāk sanāk esi vienkārši latvietis - skaudīgais

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nu lūk arī izvēļu pamatdaļa ierunājās: nu tieši tā - ponti tajā izvēlē spēlē vislielāko lomu. Ja Purčikā pagalmā parādīsies ar "nevācieti", ne to vien dzirdēsi.

Tomēr ir viena daļa cilvēku, kuriem ir pietiekama iztēle un tāpēc tie ar baudu spēj iztērēt vai ieguldīt JEBKURU !!!! naudu. Tāpēc uz sekliem pontiem "nevari atļauties vācieti" viņi nepavelkas.

Piemēram: Feodor Ingvar Kamprad

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Nu gan piemērs. Kamprads ir zināms kā ārkārtīgi skops (vai aprēķins, vai slimība - to nemācēšu teikt). Tas, ka viņš nenopērk nopakotu dārgāko Passātu, 7o BMW vai Mersi, nebūt nenozīmē, ka viņš apzinās sava aizvēsturiskā Volvo krietnumu un ir spējīgs būt vienaldzīgs pret to, ar ko brauc kaimiņi.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Drusciņ objektīvāk vajag drirst.Kur ir tāds auto, kuru nopērkot pa 30,”pēc 3-4g” pārdosi pa 20 ? Pa 30 tu tikai pussūdu nopirksi, kurš nevienam, izņemot tevi pašu, vajadzīgs nebūs.Tāpēc 3g pārdosi ne pa 20.,bet labi ja pa 15, bet pēc 6g par kapeikām.Un tas tavs pusknapais pa 30 pirktais pēc 3g būs vien lietots un bezpersonisks, tapc tas 15k pārvaldītājs nopirks labāk vecāku, bet visnaz tādu kas viņam patīk.Tagadēji populāros un “katram paceļamos”bezmotora un bezsalona draņķus pēc 3g paņems atpakaļ vienīgi tas pars dīleris, lai pasniegtu tev vietā līdzīgu tādu pat un lai tu tam maksātu atkal turpmākos 3g .

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Tak beidz dirst vienreiz!

3 gadīgu X5 par normālu ciparu notirgot ir praktiski neiespējami, kamēr Dacia Logan ar tādu pašu procentuālu vērtības zudumu aiziet dažās dienās. Spečuks, bļe. Cik auto vispār esi notirgojis? Es Rumbulā 3 gadus nostrādāju, kamēr širmis atvērās un sāku strādāt sev.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Man ir po-uj, es neko netirgoju..Vienīgi gribēju aizstāvēt tos, kuri te spiesti pirkt to 15gadīgu c5 vai ar tādu braukt.Nefig te blatot un tos daudzos cilvēkus vnk apdirst, jo viņu ir krietni vairāk, nekā jaunu skodu tīkotāju un varētāju.Tas,kurš vēlas notirgot 3gadīgu x5, ir bijis spējīgs iztērēt pa pusotrai dacijai katru to gadu,kopš to x5 nopirka jaunu.Un tas retais, kuram tas viņa 3gadīgais x5 interesē, nospļauties gribēj gan uz to daciju,gan uz to fābiju, kā arī diezin vai viņam interesēs Rumbula.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Protams, ka viņu ir vairāk! Paskaties kāda industrija strādā uz vecajiem, nojātajiem dīzeļiem. Visās malās viņiem nelegālie šroti un servisi, speciāli ved iekšā uz izjaukšanu donorus, zog tepat vietējos priekš detaļām. Strādā bez čekiem un darba līgumiem, lai tikai apmierinātu klientu vēlmi pēc lētuma. Jauno detaļu un izejmateriālu sagatavošana šādiem vispār ir topā! Veselas valstis strādā, izgatavojot lētas orģinālo detaļu un izejmateriālu kopijas. Iepakojuma industrija strādā tā, lai šo detaļu pircējam būtu sajūta, ka nopircis kautko orģinālu un labu.

Valsts pat piespiež par nodokļu maksātāju naudu sagatavotos auto jomas inženierus un remonta speciālistus braukt uz ārzemēm vai strādāt šeit nelegāli, lai tikai samazinātu veco dīzeļu remonta izmaksas. Pat veselas propogandas brigādes sociālos tīklos pilnīgi bez atlīdzības un savu tiešo pienākumu veikšanas laikā ir gatavas atbalstīt šo pseidoporno industriju.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu ja, tev jau tas labāk zināms, "3g rumbulā noraujot" un "savu lietu atverot".Pilnīgi vajg globālo kastraaciju ieviest un likvidēt visus shitos debiilos llietotāju forumus un atraut tos līkos taustekļus it visiem skrūvēt un domāt spējīgajiem.

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Interesanti palasīties (mans izglītības līmenis ir stipri zem vidējā), kā daži auni savā starpā badās!

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti