Gulošie... ik pa laikam kādu ekipāžu vai pārvietojamo fotoradaru. Cik zinu, Katlakalnā šādi cīnījās. Par rezultātiem gan nezinu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Gulošie... ik pa laikam kādu ekipāžu vai pārvietojamo fotoradaru. Cik zinu, Katlakalnā šādi cīnījās. Par rezultātiem gan nezinu.
Problēma aktuāla, piekrītu!
Manā gadījumā gan tās ir vairākas ieliņas, caur kurām visus aktīvi ved Waze Un ārkārtīgi daudzi arī tur brauc (apbrauc sastrēgumu). Teju 90% tur pārkāpj ātruma ierobežojumu. Ir pat tādi, kuri reāli bezmaz vai taranē gājējus (arī mammas ar bērneļiem ratos, jā!) - tādus uzreiz gribas bliezt nost
Uz manas ieliņas uzlika divus (vien 2) guļošos policistus - sliekšņus. Ir ok, taču ieliņa gara un ar to nepietiek - es liktu vismaz 6 vēl klāt. Vietējiem tas netraucēs nemaz, lēni pārripināsies pāri. Skrējējus, cerams, apstādinās gan.
Vienu vienīgu reizi savā dzīvojamajā zonā manīju CP, kuri formēja protokolu vienam džigitam Ielidoja, putniņš gan
Risinājums, lai patiešām nevienu bērnu neapdraud un mammas var pastaigāties daudz maz svaigā gaisā, varētu būt atļauja dzīvojamajā zonā braukt tikai iedzīvotājiem (to viesiem). Gan uzreiz nenāk prātā kontroles mehānisms.
Varbūt vēl aktivizēt FR ar laika kontroli, tas disciplinēs uzreiz.
Barjeras, katram teritorijā esošās mājas iedzīvotājam pa pultij.
Waze varam palabot ceļa tipu kādā posmā uz Private, tad vismaz nepiedāvās nezinātājiem apbraukt sastrēgumu nokļūstot tajā pat sastrēgumā, jo nebūs caurbraucams. Nosauc maršrutu un ieliņas.
Ļoti konkrēti:
Bātas iela
Beverīnas iela
Brucenes iela
Blīdenes iela
Basu iela
Spulgas iela
Tik traki nav agrāk bijis nekad (dzīvojam tur 4 gadus). Tagad, ar mazo staigādami, to izjūtam jo ļoti. Txs, ja vien kaut kas mainīsies
Vislabākā cīņa būtu sarkanās gaismas fotokamera. Ja nesās ātrāk kā atļauts kādā gājēju pārejā ieslēdzas sarkanais un tiem kas mauc pāri pienāk rēķins. FR pie tik maziem ātrumiem laikam neliek, jo daudz blakus traucēkļu.
Puslegāla metode būtu uzstādīt pa visiem kādā stabā FR butaforiju un lai ik pa laikam kaut ko pazibina
Vēl variet bedres sataisīt, arī nenesīsies
Vispār tur CP zelta bedre būtu gan rītos, gan vakaros. Kur viņi ir?
Zinu, ka tā darīt nav labais tonis, tomēr, staigājot ar mazo, esmu Waze atzīmējis gan "Avārija", gan korķi "Standstill" - plūsma uzreiz norimst Taču, ja man ar bērna ratiem ir jāmūk malā, lai lielceļu karaļi var ērti garām panesties (nejaukt ar - paripināties ar atļautajiem 20km/h) - sorrryyyyy
Tas attiecināms arī uz močiem, tikai papildus konkrētam ātrumam, arī mega trobele no izpūtēja (attā bērna miegs)
Vienkāršais risinājums - pārvākties uz vietu, kur nav sastrēgumu, tb jebkuru vietu ārpus dižās pilsētas.
Sarežģītais - ačgārnajā salā redzēju ne vienu vien ielu, kas šāda iemesla dēļ ir pārcirstas uz pusēm, vai nu pilnībā, vai atstājot izbrauktuvi priekš spectransporta, ar ķieģeli no abām pusēm.
Cīnīties var tikai ar "Izņemot ar caurlaidēm", "ķieģeļiem", "iebraukt aizliegts". Kā rāda tas pats Katlakalns, tad nestrādā ne zīmes, ne luksofors, ne gulošie CP-isti, ne CP ekipāža. Kā caurbrauca ikrītu, tā caurbrauc. Varbūt nedaudz lēnāk, bet auto skaits nav mainījies. Izlecēju, tādu kā FB-222, pietiek. Apdzen sastrēgumus, lido pāri gulošajiem, ievērojami pārsniedz ātrumu.
Kautkādu brīdi bija saliktas zīmes "iebraukt aizliegts" un reāli PP kontrolēja, bet tad paši vietējie noprotestēja.
Izeja varētu būt nobloķēt izbraukšanu/iebraukšanu vienā galā, bet tad atkal vietējiem nebūtu labi.
Ja iedzīvotājiem ir nauda, tad varētu uzstādīt paceļamās barjeras ar auto numuru nolasītājiem.
Barjera ir labākais risinājums.
Kā kā cīnīties, dzīvojamā zonā gājējiem ir priekšroka,sit pa bleķiem vai pa purnu.
Vai kā Krievijā un Āzijā, lekt virsū auto un spiest uz apdrošināšanas naudu.
Bet ja nopietni, tad no slāvu izcelsmes ģelovojiem pats var dabūt atpakaļ pa kaklu + Kasko, tā kā dzelžu sišana nedotu efektu. Reals variants radari vai barjeras.
Apbrauc ne tikai sastrēgumus. Piemērs, Grēdu, Kojusalas iela. Zīmes, ka iebraukt aizliegts. Brauc cauri kā pa iebraucamo sētu.... Ak jā, nevis kā, bet tieši tā to arī uztver. Vai nu lai nogrieztu pāris metrus vai ko, nav saprotams. Bet regulāri. Labi, ja ciemos atbrauc, lai jau. Bet vienkārši dresē cauri. Nebūtu mākslīgs pārrāvums ielai, kas iet tieši gar mājām (Grēdu iela 1 un 3), laikam arī tur mauktu cauri. Daži motocikli tā dara. Bet nu tiem nav žēl. Ja reiz cilvēks tāsu mantu atļāvās, lūdzu. Tāpat neviens līdz šim nav lidojis.
Kad man agrāk bija Opel-Meriva, tad regulāri no Rīgas centra puses uz Amserv (senāk Adam Auto) braucu caur Grēdu ielu. Atzīstos! Man ērtāk bija pagriezties pa kreisi pie Mola, tad pa labi nākamajā ielā un tad tur tālāk caur pagalmiem un mazajām ieliņām!
Šeit arī Kaivas ielas iedzīvotājiem apnika caurbraucēji un pārcirta pagalmu pušu - www.waze.com/livemap?zoom=17&lat=56.95572&lon=24.2414
Sastrēgumiem nav jābūt. Nav ne Latvijā tik daudz iedzīvotāju, ne arī Rīgā, kura nav "megapole" tik daudz auto, lai sastrēgumus pie labas satiksmes organizācijas nevarētu novērst. Tikai tā nav bijusi visu RD prioritāte. Piemēram, ko dara Ušakovs ? Nepārtraukti tjūnē vienu ielu, sašaurina brauktuves ar sab.transporta joslām un veloceliņiem, grib uzbūvēt kapu tramvaju un iepirkt dārgus ūdeņraža trolejbusus, jo tie STĀVOT SASTRĒGUMOS, nebojās gaisu. Kaut gan vajadzētu domāt, kā sastrēgumus novērst, nevis kā tajos labāk stāvēt.
Novēršot sastrēgumus radīsies vēl lielāka vēlme iegādāties auto, kurus jau tā Rīgā nav kur likt. Pie pašreizējām RS un cita sab.transporta biļešu cenām ar auto pārvietoties ir izdevīgāk. Apskaties ASV pieredzi, būvē kaut 10joslu šosejas sastrēgumi ir un būs.
Tad varbūt daļai vismaz sāks strādāt smadzenes un radīsies domas "priekš kam man to paļurku, kuru nav kur likt". Pēdējo pāris mēnešu laikā divas reizes aizbraucu uz dižo pilsētu pie draudzenes - abas reizes golfmašīna palika liepājā, jo naksuj man to dižās pilsētas seksu par tēmu "kur lai to mašīnu nomet" - pirmajā reizē vēl bagāžā salieķi paņēmu - pēdējoreiz pa dižo pilsētu pabraukāju ar draudzenes velosipēdu.
Salīdzināji. Piemēram Bostonas aerāls, kopā ar visām priekšpilsētām ir 4,7 milj.cilvēku, t.i. vairākas reizes vairāk, kā visā Latvijā iedzīvotāju, tas pats attiecas uz citām ASV lielajām pilsētām. Bet kas ir interesanti, vidējais ASV vadītāja pavadītais laiks sastrēgumos ir 42 stundas gadā. Ja izdalām uz 260 darba dienām gadā, tas būs 42*60/260=9,69 minūtes darba dienā. Attiecībā uz auto iegādi, to pamatā nosaka cilvēka finansiālās iespējas , nevis sastrēgumu esamība.
imzz
Bostona ..hmm nezinu
Bet pilnīgs pipec Detroita , Losandželosa.
msh rakstīja: Tad varbūt daļai vismaz sāks strādāt smadzenes un radīsies domas "priekš kam man to paļurku, kuru nav kur likt". Pēdējo pāris mēnešu laikā divas reizes aizbraucu uz dižo pilsētu pie draudzenes - abas reizes golfmašīna palika liepājā, jo naksuj man to dižās pilsētas seksu par tēmu "kur lai to mašīnu nomet" - pirmajā reizē vēl bagāžā salieķi paņēmu - pēdējoreiz pa dižo pilsētu pabraukāju ar draudzenes velosipēdu.
"jo naksuj man to dižās pilsētas seksu par tēmu "kur lai to mašīnu nomet""
šajā teikuma daļā aizmirsi ielikt "bez maksas"! Nezinu kā Kurzemē, bet Rīgā "P" maksā visiem vienādi, neatkarīgi no šrota vērtības. Izņēmums - elektromobīļi. Ja gribas iejāt santīmu, tad auto nevajag vispār. Varēji uzreiz ar velosipēdu uz Rīgu braukt. Nebūtu jātērējas vilcienam vai autobusam. Vai arī braukt ar stopiem. Uz citu autovadītāju (turīgāku) rēķina tāpat kā gadījumā ar draudzenes velosipēdu!
Nē, neaizmirsu. Mums pa šo tēmu ir pretējas dabas - man ir naudas maz, bet es par to sevišķi nesatraucos, kamēr tev ir daudz naudas, bet tu skaiti kapeikas - un es to nedomāju kā uzbraucienu, bet fakta konstatāciju, jo es ne tikai atceros ka tu esi cilvēks, kurš spēj pacelt pāris samērā lētu bet jaunu mizu līzi, un tajā pašā laikā samērā nelielu kilometrāžu brauc ar gāzes plīti, bet arī atceros kāpēc tu vispār līdz tai gāzei nonāci - ne jau nespējas ieliet benzīnu dēļ, bet gan tāpēc ka pirms krīzes kāpjot degvielas cenai, tā sasniedza tevis uzstādītu "kapeikpišanas punktu" [tu gan to sauci par "sāpju punktu"], kurā brīdī iepriekšejais cirvis tika sagāzēts, un kopš tā laika jau ir otrais cirvis ar gāzes plīti, tb problēma ir nevis tur, kur lielākajai daļai gāzes plīšu braucēju - maciņā, bet gan galvā.
Un atgriežoties pie sākotnējās tēmas - kā jau teicu - nē, neaizmirsu. Arī liepājā, vietā kur jebkur centrā mašīnu nāksies novietot tālākais 200-300 metru gājiena attālumā, lai nebūtu jāmaksā, velosipēds ir ērtāks - priekš velosipēda vienmēr atradīsies vieta blakus veikala durvīm - kamēr tu meklēsi kur noparkot savu cirvi, es jau sen būšu veikalā - uz velosipēdu neattiecas vienvirziens, jo ar to var braukt arī pa ietvēm - un šitā var paturpināt ko vēl var darīt ar velosipēdu, ko nevar ar mašīnu, kas dižajā pilsētā izpaužas stipri sāpīgāk nekā liepājā - jo jau liepājā ar velosipēdu var aizbraukt kaut kur ātrāk nekā ar mašīnu, izņemot maršrutus, kas iesaista pāris garās maģistrālās ielas, kur mašīna teorētiski var uzvarēt.
Protams, finansiālais aspekts te arī spēlē - liepājā aizbraucot pie drauga vai radinieka, tev nepieslēgsies slaucamais aparāts un nesāks no tevis pumpēt naudiņu ārā tikai par to, ka esi novietojis mašīnu pie dzīvojamās mājas - un man dziļi pie dirsas ka dižās pilsētas "klusajā centrā" māju pirmajos stāvos ir visādi veikali - tās tāpat ir dzīvojamās mājas - bet pie tām ir stāvvietas par pāris eirām stundā - bet primāri ir prāta pišanas faktors - brauc, stumdies pa korķi, veic visādus līkumus apkārt, jo kreisais ir aizliegts vai ir vienvirziens, meklē kur novietot mašīnu utt - tu vienkārši esi pie tā seksa pieradis un tāpēc tev liekas ka tas ir normāli. Nē, tas nav normāli, un ja man nāktos pārvākties uz dižo pilsētu, būtu skaidrs - bez mašīnas, lai varētu gan naktīs mierīgāk gulēt, gan pa dienu pārvietoties ērti un bez trīsstāvīgu vārdu lietošanas.
P.N. Manas draudzenes velosipēds pirms pāris gadiem tika izvilkts no mana šķūnīša, nosmilšots, nokrāsots, apkarināts ar jaunām vai pāri palikušām bet labām detaļām un viņai uzdāvināts, tā ka mans piektdienas iepirkšanās brauciens pa dižo pilsētu varēja būt vienīgi uz mana rēķina.
"un ja man nāktos pārvākties uz dižo pilsētu, būtu skaidrs - bez mašīnas, lai varētu gan naktīs mierīgāk gulēt, gan pa dienu pārvietoties ērti un bez trīsstāvīgu vārdu lietošanas."
Tāds jau ir tas mērķis. Lai dižajā pilsētā brauc ar sab.transportu, ar kuru ne vienmēr visur var nokļūt un kas var sanākt nejēgā dārgi un ilgi, pat ja brauc viens. Vai arī ar velo, ar kuru pagaidām ir diezgan neerti un riskanti braukt. Un ne vienmēr dēļ auto vadītājiem, bet dēļ bedrēm un vēl visādiem izvirzījumiem, iekritumiem uz ceļa.
Pagaidām, Rīga ir nedraudzīga visiem.
Braukšanai ar velosipēdu dižajā pilsētā reāli traucē vienīgi sarkanais luksoforos un vēlme nepārkāpt CSN, braucot pie tā sarkanā... Protams, tas ir ļoti atkarīgs no braucēja un braucamā - bet ar tādu pilsētai piemērotu braucamo kā mans salieķis pa dižās pilsētas ietvēm var pārvietoties jestri un ar baudu. Kā parasti, problēma ir galvās, nevis apstākļos - nu tas tāpat kā tas komiskais fakts ka lielākajai daļai eksistē "velosezona" - nu labi, man arī tāda ir, bet manējā sākas 1. janvārī un beidzas 31. decembrī.
Kanibaals rakstīja: Vislabākā cīņa būtu sarkanās gaismas fotokamera. Ja nesās ātrāk kā atļauts kādā gājēju pārejā ieslēdzas sarkanais un tiem kas mauc pāri pienāk rēķins. FR pie tik maziem ātrumiem laikam neliek, jo daudz blakus traucēkļu.
Puslegāla metode būtu uzstādīt pa visiem kādā stabā FR butaforiju un lai ik pa laikam kaut ko pazibina
Vēl variet bedres sataisīt, arī nenesīsies
Kā reiz par bedrēm gribēju teikt ) Ātrumavaļņi nelīdz, tiem mauc pāri. Asas bedres un akmeņi zālājā gan līdz.
Bedres tīšām netaisīsim gan.
Manuprāt, regulāra CP klātbūtne ar radaru var skaisti visu izmainīt.
Par bedrēm = nenopietni
Nez vai CP tik regulāri tur sēdēs... Bet mēģināt protams var.
rudens68 rakstīja: imzz
Bostona ..hmm nezinu
Bet pilnīgs pipec Detroita , Losandželosa.
Jā, tikai, es domāju, ir viena lieta, kāpēc tā statistika iznāk dīvaina pat par Losandželosu: Ne visiem pilsētas iedzīvotājiem jādodas tur, kur var ieķēpāties sastrēgumos. Kurpretī rīdziniekam, lai nokļūtu Daugavas otrā pusē, jādodas uz kādu no tiltiem, kuri visi ir tuvu centram ( izņemot Dienvidu tiltu ) un neviena tilta gals nav normāli apstrādāts no satiksmes organizācijas viedokļa, atskaitot Dienvidu tilta galu centra pusē.
Un sastrēgumu statistika: "Angelinos spent an average of 104 hours stuck in traffic jams last year ( 2016 ), or about 12.7 percent of their total drive time". Un par Rīgu : "Traffic congestion statistics for Riga based on TomTom's historical database for 2016: 105h Per Year. Rīga pārspēj Losandželosu, nedaudz, bet ir!
kā cīnīties ar pagalmu/dzīvojamo zonu caurbraucējiem
Problēma - deģenerātu pasuga, kas apbrauc sastrēgumus caur daudzdzīvokļu namu pagalmiem vai dzīvojamām zonām.
Netiek ievēroti ātruma ierobežojumi un apdraudēti vietējie iedzīvotāji. Mauc gar pašām namu kāpņu telpām. Agresīvi pret gājējiem - signalizē, teš garām pa peļķēm, stumj malā pat vecākus ar bērnu ratiņiem.
Kādām metodēm šos kretīnus var apturēt? Legālām, puslegālām, nelegālām?
Naglas sabērt gluži nederēs, jo pašiem arī jāpārvietojas.