Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

12.oktobrī ar ziemas riepām.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009

Kur ir problēma kad es jau braucu ar ziemenēm?Gribu un braucu jo uz visu skatos savādāk,rīt piemēram būs +18 bet parīt no rīta 0,kā nekā oktobris.Riepas Made on China,pirku viņas PKP veikalā un nevajag te mūldēt par kaut kādu Ķīnas ziemas piederību, šīs riepas nopērkamas pat ASV.Šādu izvēli noteica trīs faktori,skandināvu ziemas tipa riepa,protektora zīmējums un cena 50-65 EUR, dārgākas pirkt neuzskatu par vajadzību.

 
1 2 3 4 5
viencexperc Reģ.: 13.02.2017
4 0 Atbildēt

Nav problēmas.

Pārsvarā cilvēki liek vēlu ziemas riepas tāpēc, ka baidās, ka tās par 0,00x mm nodils ātrāk.

Santīmpisisms.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 1 Atbildēt

Topika mērķis???

To pašu varēja uzrakstīt arī par ķīniešu prezervatīviem.

Ziemas riepas ir ZIEMAS riepas, nevis rudens, pavasara vai vasaras.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Mērķis-top ziemas riepu segmenta feniņdrāzēji.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Kad pienāks īstā ziema, tad arī redzēsi. Es esmu slēgtā trasē braucis ar 200 EUR un 60 EUR riepām. Ikdienas, pelēkās masas braucējam starpības nekādas. Bet tikko tu gribi braukt ātrāk par plūsmu, tā uzskatāmi var just katru piemaksāto EUR.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vispār jau tīra cena bez nekā vairāk ir sauss, neko neizsakošs cipars - reku, piemēram, no tofika autora nosauktā cipara manam golfam jau sākas riepu krutais gals - kamēr tavas 200 eiru riepas jau uz ežiem velk...

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
4 0 Atbildēt

Nuja, no rītiem bieži ir mazāk par 5 grādiem plusos, ziemas riepas jau tagad ir pareiza izvēle.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Papildus visam brauktuve biežāk slapja un ar lapām un citiem netīrumu sanesumiem no apmalēm.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
5 0 Atbildēt

Uz kuriem jaunas ziemas riepas ai kā slīd.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Un vasaras riepas neslīd uz lapām?

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Es pirmdien likšu ziemenes, jo man tāpat jābūt servisā - slinkums braukt divreiz!

650 Reģ.: 25.01.2017
4 4 Atbildēt

Galvenais būtu ja Godīgi pastāstīt.Ko un kāpēc un no kādiem apsvērumiem vadoties utt.Ši gaiļveida diskusija, kad lūk man ir un ejiet drist- tas nekādu ne skaidrību ne pieredzes apmaiņu neveicina. Ķīniešu riepas izmanto taupītāji- tas ir 600% skaidrs.Un tirgo un reklamē viņas pieredzējuši demagogi- arī tas ir skaidrs.Jebkādi testi liecina par to, ka uz mitra asfalta ekstrēmas bremzēšanas gadījumā ķīniešu ziemenes zaudē top- vai pat normāl- marku modeļiem aptuveni 7-15m, bremzējot no 80km/h.Normālai riepai ir ap 35m, bet ''kīniešu meesliem ir ap 45m un līdz pat 50m.Turklāt, uz sniega no 50 km/h bremzējot, šī starpība ir vēl dramatiskāka.Tā ka braukt jau var, un var sev uzdot neskaitāmus jaut.- ir/būs tas sniegs, vajadzēs/nevajadzēs kādreiz 3x gadā extremāli piebremzēt, uttt.

Tas, ka katram tādam "stāsta stāstītājam" it kāds zemteksts ,kuru viņš apzināti noklusē- arī tas ir 600% skaidrs.Tu neesi kapeisipējs jo vari atļauties "jaunas ziemanes" un tu nemaz "neuztraucies" par to, ka viņas nodils- ok, bet (IESPĒJAMS) tu mums noklusē to, ka esi visu augustu/septembri pa katru dienu līstošo ūdeni maucis ar kaut kādām prezervatīva tipa kalošām ar 3mm atlikumu.Un tagad oktobrī ir bijis vnk BAIL to maukšanu turpināt, iegāji rimi nopirki 8mm. Ok, protams, ideja nav peļama, drošība ir cēlusies par 400% un pie drisas visi testi.

Tas, ka "varētu" ieslēgt fantāziju un septembŗi uzlikt jaunas Vasarenes (kad nevienam nevajag un kad labas cenas...)- un braukt DROŠI ar jauniem 8mm līdz pat pirmajai sniega pļutrai un uzlikt viņas atpakaļ pēc ziemas ar tiem pašiem 8mm un mierīgi pārdzīvot kādu varbūtējo ekscesu marta beigās vai aprīļa sākumā- lūk to mums "xuijexperti" nekad cilvēkiem nav ieteikuši.Tas acīmredzot neatbilst demagoģijas un mūsdienu suudabiidīšanas Standartiem.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Tev bagātīga fantāzija,nu riktīgs Andersens.

Autiņu nopirku (maiņa) 20.septembrī,2016.gada vasaras tupelītes Nokian ar 5 mm protektora atlikumu bija uz autiņa.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Ar 5mm ne tur īsti vairs pa pēļķēm braukt ne tur pa ūdens risēm šķaidīties.Kur nu vel pa pirmssniega novembri pērties ar vel vienu nobrauktu milimetru.Tā ka lēmums tīri loģisks..

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 1 Atbildēt

Nu gan tu vari pļūtīt,ar 5 mm pilnīgi visam pietiek jo jaunai riepai vairāk par 8,8 mm nav.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 3 Atbildēt

Protams, ka 5mm it visam pietiek- i vēl sievai un bērniem paliek pāri.Vienīgais, ka te taču nav SS sludināumi, kur par Tavu rakstu tev visi nesīs ziedus un klanīsies. Kādam jāiepļūta ir. Īespējams ka vēl kādam palīdzēs izdarīt pareizo izvēli.Jo 5mm riepu īpašniekiem izvēles nav daudz- vispareizākais ir viņas ielikt ss-ā, jo tur apgrozās tām vispiemērotākais kontingents.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

Uja uja.. kur ta tev ir šogad '0' jau? Protams, varbūt vienu nakti kkur bija. Bet nu stabili mīnusi vēl nav...

Personīgi es nākam nedēļas beigās esmu pierakstījies uz riepu maiņu (parasti mainu oktobra otrajā pusē/beigās) vienalga vai jau ir pirmais sniegs uzsnidzis vai nav. Un izskatās, ka šogad arī būs ok jo pēc nākamās nedēļas sāks skaidroties un temperatūras beidzot sāks slīdēt uz leju.

;) Neesmu kapiekpisejs, bet ja kādus gadus sniegs 'pārsteidz' tur oktobra sakumā, tad tanī dienā/divās auto atstaju mājās un braucu ar sabiedrisko, nevis ķeru karstas ogles lienot ar vasarenēm uz apsnigušā/apledojušā ceļa radot bīstamas situācijas lai tikai tiktu līdz tuvakajam riepu maiņas punktam, nostavētu pus dienu rindā, nomainītu uz ziemeni, kurai vēl stabila jēga nebūs vismaz mēnesi jo tas pirmais nokusīs tanī pat dienā un atkal stabili 10+ iestāsies..

Protams ik gadu ir visādi, attiecība arī kur dzīvo, bet Rīgas reģionā esmu iekopis riepas mainīt uz ziemeni oktobra vidū/beigās un drudžaini nesekoju laikapstākļiem, kad 'būs' tā baltā masa lai nenodeldētu tur 0.1mm lieku pa pliku asfaltu...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Katrs drīkst darīt, kā grib. Esmu neitrāls.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

"Jūs jau maināt riepas, nopietni?"

Neitrāls jautājums.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Absolūti, jā. Nedomājot neko dziļāk.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Ja cilvēks ir neitrāls tad arī jautājums nav.

650 Reģ.: 25.01.2017
5 0 Atbildēt

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Īsti gan nesaprotu, kāpēc autors taisnojas? Nu lai taču brauc. Labāk agrāk, nekā vēlāk - tā man liekas. Pagājušais gads to labi parādīja.

Uzliku šodien. Ziemenes man stāvēja laukos un tur neesmu katru nedēļas nogali. Kad sanāk (parasti ap oktobra vidu), tad arī mainu.

Pie tam kas par to, ka parīt būs 18 grādi? Pavasaros tak nereti gadās, ka uznāk saulains un dikti silts laiks, taču naktī vēl mīnusi. Visi tak tāpēc neskrien uz dienu likt vasarenes un vakarā atkal nomainīt.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Es ieteiktu tā- ja kāds ko apgalvo, tad lai norāda konkrēti.Kādas un kādā stāvoklī bija noņemtās vasarenes un kādas ir tās uzliktās "ziemenes".

Es varētu saderēt, ka nospiedoši lielākajai licēju daļai ir bijušas šaubīgas vasarenes un tas šajā nemitīga lietus laikā ir viens no noteicošajiem un attaisnojošiem faktoriem jau 12.okt likt ziemenes.Taisnigi ja runāt- lielākoties gan jau ka priekš īstiem ziemas mīnusiem šaubīgas un uz ledus nosacīti lietojamas ziemenes.Jautājums tikai, kas būs, ja vienreiz pa ilgiem laikiem mums iestāsies tiešām Ziema.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Ja par manu gadījumu, tad pagājušā gada augustā (gandrīz kā ieteici) uzliktas jaunas Nokian. Attiecīgi kādu nieku brauktas pagājušajā gadā un šo vasaru (60k gadā nebraucu, attiecīgi riepas vēl krietni braucamas un galīgi ne šaubīgas).

Ziemenes tad jau iznāk sūdīgākas.

Ja Tev liekas dīvaini, ka tās riepas var likt pāragri (kā noprotu, tā Tu domā), tad iemesli ir daudz un dažādi. Kā teicu, man riepas laukos, nākošreiz tur varu gadīties novembra sākumā un kas zina, kas tad būs. Citam nav laika braukt uz servisu un kad sanāk, tad sanāk. Cits negrib sēdēt rindā servisā. Citam vēl kas. Iemesli ir daudz un dažādi.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jā,man liekas agri.Bet- arī es pētu laikaziņas.Piekrītu, ka katram ir savi iemesli.Labi, kad Pats domā un apzinās ko un kāpēc.Loģiski- laika trūkums vai nepieejamība laukos var būt svarīgs arguments.Man nebūt nav doma te kritizēt apzinātu vai argumentētu vai godīgu izvēli.Slikti ir tas, ka katru gadu tiek aizkadrā apzināti radīta masu psihoze, kuras rezultātā uzvārās dažādu suudu tirgoņi.Sajāj cilvēkiem smadzenes tiktāl, ka neviens vairs īsti nefiltrē kur te rudens, kur centrāleiropa un kur ziema un kur kas.

Kā arī- kādreiz visi auto bija lielākoties ar relatīvi šaurām riepām un pirmais sniegs bija relatīvi pofig. Tagad ar lielāka platuma un ar tiem 5mm īsti nav droši nedz uz oktobra ūdens, ne arī uz pirmā sniega.Tāpēc būtu 100% pareizi jaunas vasarenes likt rudenī.Protams, ne vienmēr ir finansiāli iespējams un ne vienmēr esošās tiešām ir izmetamas utt, bet nu tā ideja ir pilnīgi skaidra.

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 0 Atbildēt

Ja brauc bez galvas tad nekādas riepas nepalīdzēs. Man uz abām naglu kastēm stāv all terrain tipa riepas ar 12-13mm protektoru....iepriekšējās 6 gados vairāk kā 100k nogāja ...visās sezonā jo man vasarā un ziemā jābrauc uz copi.uz ledus protams jāuzmanās....uz ledus jau tikai radzes glābj. Pa sniegu iet blabāk par ziemenēm un pa dubļiem un slapju zāli labāk par vasarenēm. Katram savs.

zhuks Reģ.: 01.12.2005
0 0 Atbildēt

Personīga pēdējo gadu pieredze uz viena no auto- bij ķīniešu ziemas riepas- nepatika, dikti slīdēja uz slapja asfalta. Tad paņēmu Hankook iPike- jau labāk, bet ar ne līdz galam- skaļas un cietas, tāpēc tās tika drillētas nost arī pa vasaru. Līdz ar to ziemas beigās paņēmu Bridgestone- tādas tika paņemtas arī mazajam auto.

Ar ziemas riepām braukt vasarā- tas nav pareizi, kur nu vēl ar vasaras pa ziemu.

Labas vissezonas riepas ar nav tā labākā izvēle, bet laikam jau tomēr labāk, kā lētākās ķīniešu ziemas riepas.

Katrā ziņā dziļāks protektors šādiem lietainiem laikiem būs pareizāka izvēle- svaiga vasaras riepa salīdzinājumā ar pēdējo ziemu braucamā ziemenēm.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 2 Atbildēt

Vasarā un ar ziemenēm,tu tak riktīgs feniņdrāzējs.

P.s.Cerams viņam nav bērnu jo tas tips nav pilns rublis.Es ar savu ģimeni nevarētu tā riskēt.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

Vakar nobrauktais maršruts Priekuļi-Madona-Jēkabpils-Aksnīte-Daugavpils-Līvāni-Jēkabpils-Madona-Priekuļi,kopā sanāca 500 km,gaisa temperatūra +8 visu ceļu un arī lietus.Galīgi nepiemēroti laikā apstākļi tīrām vasaras riepām,pat jaunām.

Manas ziemenes ir Blacklion Snowpioner,195/55 R 16,cena 52 EUR.Gribēju Sailun wls2 bet šāda izmēra riepas viņiem nav pieejams.Riepas izmēru pērku tādu kādu noteicis auto ražotājs,nekādas atkāpes.

wons Reģ.: 26.07.2017
0 0 Atbildēt

Ļoti interesētu ziemas riepu tests, kur piedalās viena tipa, pilnīgi jaunas ķīniešu ziemas riepas piemēram Sailun, pret vienu sezonu brauktām premium brendu, piemēram Continental riepām. Pieņemot ka nodiluši kādi ~3mm.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
7 0 Atbildēt

Neredzu problēmu Latvijas mainīgajos rudens apstākļos braukt ar jebkādām riepām, kas ir likumīgi izmantojamas. Toties ir milzu problēma, ka šāda posta autors ir varējis iziet narkologa un psihiatra pārbaudes, saņemot medicīnas izziņu, kas atļauj piedalīties ceļu satiksmē.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 10 Atbildēt

Mācies puišeli,hronisks alkoholiķis jau gandrīz 20 gadus brauc bez sodiem un punktiem,tagad vari noslaucīt sev puņķus un turpināt spēlēties smilškastē.

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Parasti jau visi slavē ķīnas riepas tikko uzliktas, patiesība atklājas nedaudz vēlāk-pavasarī atklājas ka dikti nodilušas vai nākošajā rudenī ka nav vairs iespējams nobalansēt.

Tāpat otrā ziema parasti jau ir pēdējā.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Vispārzināma patiesība ir tā, ka bezradžu segmentā pat brendu nordic-klases topmodeļi un tiešām ziemīgu testu (RU,NO,Se,Fi) uzvarētājas no godīga viedokļa braukšanai pa riktīgi slidenu LV ceļavisrsmu ir fufelis.Trešā ziema jebkurai riepai ir vai nu taupības kompromiss, vai nu lietotu riepu interesentu lauciņš. Tad kāda mums ir godīgā cerība, ka tieši šie rimi nopērkamie modeļi īstas ziemas gadījumā būs labi vai pat labāki ?

Tas, ka diskusija iet par 195 platuma riepām- tas tikai norāda to, ka lielākajai daļa interesentu ir visai teorētisks priekštats, kā uz ūdens vai uz pļuras ziemā uzvedas riepa ar 225-245-255 platumu un "likumīgo" 5mm atlikumu.Tieši tie mazpieredzējušie plato riepu lietotāji ir tie, uz kuriem uzvārās dažādu mēslu tirgoņi un ieteicēji.Tie bieži vien papljuuta dārgu naudu un pieviļas cerībās un riskē iekļūt pārpratumos, iegādājoties dažādas ziemai nepiemērotas kalošas.Vecais labais variants- pie letes cilvēkam tiek radīts iespaids, ka vinš būs "kings", bet jau pie pirmās slidenās dienas viņam "rekomendē" braukt pavisam lēnām vai labāk izmantot kādu citu transporta veidu...

wons Reģ.: 26.07.2017
0 0 Atbildēt

doma tādā, ka labs ķinietis uz vienu ziemu ir labāks, nekā nopietns brends otrajā ziemā, jeb labāk pirkt katru gadu jaunu ķinieti, nekā braukt ar brendu divas ziemas.

jucis Reģ.: 07.03.2017
1 0 Atbildēt

osscar rakstīja: Ja brauc bez galvas tad nekādas riepas nepalīdzēs. Man uz abām naglu kastēm stāv all terrain tipa riepas ar 12-13mm protektoru....iepriekšējās 6 gados vairāk kā 100k nogāja ...visās sezonā jo man vasarā un ziemā jābrauc uz copi.uz ledus protams jāuzmanās....uz ledus jau tikai radzes glābj. Pa sniegu iet blabāk par ziemenēm un pa dubļiem un slapju zāli labāk par vasarenēm. Katram savs.

Aizmirsi pierakstīt kā tavi all terraini iet pa parastu asfaltu? Visdrīzāk pilnīgākie sūdi. Pieņemot, ka 90% tomēr brauc tieši pa asfaltētu segumu, loģiskāk nebūtu pirkt parastas riepas un braucot uz copi pa sniegu/dubļiem uzlikt ķēdes? Bet es arī saprotu, ka tā likšana virsū/ņemšana nost noteikti varētu ātri izbesīt un all terraini noteikti ir ērtāki tādā ziņā ;)

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu jau trešo vasaru būšu nobraucis ar BFG A/T riepām un varu tikai teikt, ka tev nav ne jausmas, par ko vispār ir runa. Uz asfalta ir, protams, skaļākas par asfalta riepām, bet nebūtiski - katra gadījumā klusākas par radžotām. Toties ķēžu pieminēšana ir pilnīgi garām. AT tura mašīnu izcili arī pa sīkakmeņainu grunteni ar 120kmh - tikai vēlams uzmanīties un apkārtējiem neiznest stiklus un pa svaigi uzartu stigu var komfortabli ripināties ar 60-70kmh. Tās ne tuvu nav domātas ķēžu izmantošanas gadījumiem - lai lēni un uzmanīgi izkarpitos kādu īsu neizbraucamu posmu. Bet ziemai nav derīgas - sniegā ir OK, bet apledojis cietais segums tām ir katastrofāls.

jucis Reģ.: 07.03.2017
0 0 Atbildēt

Protams, ka braucot taisnā virzienā un neko nedarot, un sākot bremzēt puskilometru pirms vajag, visas riepas liekas vienādas. Tavas AT uz asfalta iesūkā salīdzinot ar parastajām riepām, un tas nav uzbrauciens tev, bet ja nekad neesi veicis manevrus uz noraušanās robežas, tad kāda jēga tev komentēt? Mierīgi braucot var arī ar 30 gadus vecām krievu riepām pārvietoties bez lielām problēmām, tas nenozīmē, ka vienīgais jūtamais raksturlielums viņām ir trokšņa līmenis.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Manevrus uz noraušanās robežas veicu bieži. AT arī uz asfalta tura mašīnu ļoti labi. Protams nepretendējot uz labākās asfalta riepas statusu. Bet atpaliekot daudz mazāk, nekā asfalta riepa atpaliek, nobraucot no asfalta. Nevajag jaukt AT ar dubļu riepām - AT ir domāta dažādiem segumiem, nevis tikai bezceļiem. Un grunts ceļu īpatsvars mums Latvijā ir ļoti liels. Un ja tam vēl pieskaita bedrainos ceļus, tad faktiski tieši asfalta riepas būs noderīgas mazāko nobrauktā ceļa daļu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

P. S. Vienīgi tie 12-13mm izklausās pēc mazas lielīšanās. Vismaz BFG jaunām ir 12.6 mm 13 jau ir noapaļots nekad nesasniedzams cipars

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 0 Atbildēt

tā ir. maniem grabber at2 toč bija 12 mm. uz mazāka izmēra - r16 otram auto ir 10 -11mm. Tas atkarīgs arī no ražotāja. Ir biku maigākas un klusākas ATeškas.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Atradu tikai vienu ķīniešu testu - www.tyrereviews.co.uk/Article/2013-ADAC-Winter-Tyre-Test-225-45-R17.htm

īsumā - pabaiss sūds.

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 0 Atbildēt

pa asfaltu kā parasta riepa, drīzāk kā vasarene, jo gumija pacieta. daži modeļi mēdz virs 100kmh biku svilpot, bet tas man netraucē. Es uz copi citreiz braucu 3x nedēļā, to čakaru ar ķēdēm ? priekš kam.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Lūk 13tā gada tests.Tas, ar tiem vienkāršotajiem noteikumiem. Ņem 50gab riepas, tupi izmēra bremzēšanas ceļa garumu.Uz mitras vismas no 80km/h un uz sniega no 50km/h. Ja riepa uz slapja netiek pirmajā 25-niekā, pie sniega bremzēšanas viņu nepielaiž. Tur redzams, ka testā vispār piedalās tikai centrāleiropas ziemenes- tās, kuras LV ziemas apstākļos ir bezpalīdzīgas...Tur redzams tas pats vecais iznākums- uz mitra asfalta daža "populāra" ķīnas marka zaudē 8-15metrus.Jautājums, CIK diez šīs šaubīgās markas zaudētu uz sniega vai ledus tādām nordic-tipa "īstām bezšipu ziemenēm"..Lūdzu:

www.tyrereviews.co.uk/Article/2013-Winter-Tyre-Overview-Braking.htm

Lūk tas pats līdzīgs tests jau 2014.gadā:

www.tyrereviews.co.uk/Article/2014-50-Winter-Tyre-Braking-Overview.htm

Lūdzu tas pats jau nupat 2016.g ,ar detalizetu izklāstu krieviski:

autoshini.com/news/134-testy-shin/2148-test-zimnih-shin-2016

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Nedaudz neticami

50 km/ h uz slapja asfalta 34 m

80 km /h uz sniega 25 m

Gribetu redzet kads slapjums un kads sniegs !

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tur ir tups tulkotājs zvaigznītes sajaucis- jābūt uz sniega no 50 un uz slapja no 80.Tas ir tāds standarts viņiem.Uz ledus būtu no 30 km/h.Bet tas nav būtiski- jo to var atrast vāciski oriģinālvalodā un arī 2017g versija vāciski kkur figurēja, tur tie paši secinājumi, tikai daži modeļi mainās.Ja no 80km/h ir padsmit metru starpība vienalga kur- jautājums cik būtu no 120. Nu pa sniegu uzbraukt uz 120 ne visiem gadās, bet pa asfaltu gadās ļoti daudziem...

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
1 0 Atbildēt

Protams, cik cilvēki, tik viedokļi un tas ir normāli.

Bet eksperti saka, ka eiropas ziemeni var droši likt ja vidējā gaisa temp. ir +10°C un zemāk. Bet nordic, +5°C un zemāk.

Kurā laikā - ātrāk vai pēdējā brīdī, tas ir katra apziņā un katra gudrībā...

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Ja ziemas riepas būtu bīstamas braukšanai vasarā, tad ar tām būtu aizliegts vasarā braukt. Arī pie +30 C ziemas riepa noteikti neizjuks.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Nebūs gluži taisnība. Viss, protams, atkarīgs no braukšanas stila. Bet kopš skaistā pavasara saulītē vēl ar visu sniegu mežmalās ziemas riepas uzkarsēju tiktāl, ka pārvērtās "želejā" un gandrīz izpildīju navigācijas norādi "braukt pāri aplim", ar ziemas riepām vasarā gribu braukt tikpat maz, kā ar vasaras ziemā.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Vienu gadu biju aizkavējies nomainīt, braucu ar Nokian pie +26 C saule pamatīgi spīdēja , t.i. asfalts noteikti bija karstāks, parādījās skaņa , it kā riepas liptu pie asfalta, bet ar bremzēšanu nekādu problēmu nebija.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Būtu labi ja tu precizētu Nokian modeli. Jo viņiem agrāk bija pat tādi, ar ko pie +5 pa asfaltu bail braukt.Turpretī ja paņemt ziemai ne īpaši derīgu ziemasriepu ar v vai w ātrumideksu, tad nav problēmu kaut pie +30

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Nokian WR D3

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

ezis71 rakstīja: Nu gan tu vari pļūtīt,ar 5 mm pilnīgi visam pietiek jo jaunai riepai vairāk par 8,8 mm nav.

Ir. Sailuna Elite modelim bija 10mm. Tehiķis arī nebija līdz šim ko tādu redzējis.

Man par šo tēmu arī ir kas sakāms. Esmu nobraucis ar bembi visu ziemu ar Klebber vissezonas riepām. Vispāŗ ne vienā vietā nebija problēmu. Draudzenei ir 15 gadu stāžs. Nav ne reizi ziemā bremzējusi tā, lai noteicošais būtu riepu cena. Savukārt draudzenes māsa ir gan ieslīdējusi pakaļā, gan uztaisījusi citus mēslus. Ko es gribu ar to pateikt? Varbūt jāpārskata savs braukšanas stils ziemā, tad nebūs jādomā par dārgajām ziemas riepām. Skaidrs, ir gadījumi, kad sintētika dārgajās labāk nostrādās. Bet kas būtu prātīgāk? - izvēlēties dārgas riepas un braukt tā pat kā vasarā, vai lētākas un pārslēgties uz sēnes režīmu ziemā?

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

Vispār pārlasot komentārus sāk likties, ka visiem rodas krīze braukt lēnāk un ievērot lielākas distances. Kaut kāda neizskaidrojama sacensība pēc katra metra bremzētā ceļa. Neesi droš, ka varēsi nobremzēt - nu tak palielini distanci par 10m, 20m. Tas taču skaidrs, ka katra ražojums uzvedas savādāk. Pirmo reizi pie stūres? Liekas, ka lielākai daļai šajā topikā steidzami jābrauc pie pirmās iespējas uz ledus trasēm, lai saprastu, ka gala rezultātā nevis riepas nosaka auto uzvedību, bet vadītājs. Runājiet tā, it kā ar tām riepām gatavotos uz sacensībām pilsētas ielās. "Braukt uz saķeres robežas publiskā ielā"-šis vispār kronis visam = tiesības nost uz forever.

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti