RX-7 club

RX-7 Reģ.: 23.04.2003

Atsaucieties!!![addsig]

 
RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Regulējot aizdedzi, neaizmirstam stroboskopu ielikt vankeļa režīmā un cangu likt uz pirmās kameras augšējās sveces (Leading) vada...

rx-7-12a Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Paldies meegjinaashu peec tavas metodes. Tad tjipa kad ir atrasts tas tdc liekam aizdedzi pret atmeku uz sadalenes kaata vai veel griezham 24 graadus?

rx-7-12a Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Netaa tur viens umnjiks rakstiija ka optimaalaa aizdedze ir 24 graadi peec tdc? Un veel jautaajums a tev kad nebij noreguleeta aizdedze vinjsh vispaar leca vai tikai riistiijaas ?

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

rx-7-12a rakstīja: Netaa tur viens umnjiks rakstiija ka optimaalaa aizdedze ir 24 graadi peec tdc? Un veel jautaajums a tev kad nebij noreguleeta aizdedze vinjsh vispaar leca vai tikai riistiijaas ?

Ja aizdedze ir uzlikta pēc metkas, tad JĀLEC! Man bija cita problēma - sānu plāksnes pēc kapremonta bija brāķētas un tādēļ slāpa nost tukšgaitā, jo pie maziem apgriezieniem strādāja tikai viena sekcija...

Par tiem grādiem - nolādē grāmatu netā ("Factory service manual") un tur VISAS lietas skaidri un gaiši aprakstītas

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Sadalenes vankelim nav - ir tikai kaut kas līdzīgs kloķenei - ekscentriskā vārpsta, uz kuras uzvērti rotori

Un vispār - neticu, ka Tavam motoram uz oriģinālā škivoka nav metkas... Par tiem n-tajiem grādiem ATDC - tie bija domāti rotora pagrieziena grādi, vai arī škivoka grādi? Kā zināms pie vienas darba takts, t.i. 1/3 no rotora apgrieziena, "kloķene" apgriežas pilnus 360 grādus...

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Kādā kantorī taisīji kapremontu? Jeb arī pats no neta pasūtīji plāksnes un pats liki kopā? Ja pats, tad bez grāmatas diez vai varēji visu pareizi izdarīt, jo tur minētas precīzās atstarpes, pieslīpējot plākšņu garumus u.t.t., kā arī visādas tehnoloģiskas viltības, lai, piemēram, adatgultnis nenostātos šķībi, liekot virsū sajūgu... Manējam motorītim kaut kādi barbari tā bija šķūnītī taisījuši "kapremontu", pirms tas auto nonāca manā īpašumā, - ar hermētiķi sekciju un gala sienu slīpēšanas vietā un sačakarējot aksiālos adatgultņus.... Nemaz nerunājot par to, ka no rotoru plāksnēm praktiski bija palicis pāri NEKAS

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

oops... Man pielēca, ko biji domājis ar "sadalenes kātu" - droši vien metku, pēc kuras jāliek pārtraucēja (sadalītāja) ass pret pārtraucēja korpusu, kad kloķene nolikta pēc metkas uz škivoka Tā ir jāliek kopā - visas iespējamās metkas lai ir noliktas pretī un tad nekādi grādi nekur nav jāgriež... Dzinējam vajadzētu pielekt un tad jau ar stroboskopu pieregulējam pārtraucēju +/- tā, lai bliež dzirksti pareizajā brīdī Neaizmirstam tik, ka tas nav parastais, bet gan Vankeļa motors, tādēļ liekam strobu atbilstošajā režīmā...

rx-7-12a Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Pats taisiiju ar video paliidziibu, un par to adatgultni hujvinj zin kaa shis var skjiibi nostaaties ja vinjsh diezgan stingri iet iekshaa un vinjam veel bliivsleegs naak , sadalene bij domaats distribuutors , tjip sadaliitaajs. Tuuliit ieshu meegjinaashu veelreiz atrast tdc, metka jau ir tikai peec bildeem skatoties man rulliits vispaar ir savaadaaks kaa 12a, kaut kaads samadjels. Un vispaar motors ir iemests citaa kuzavaa un tas ir daudz ko izmainiijies, saakot jau ar to ka pie karbulja kaads ir piestraadaajis, sho to nonjeemis nost, un benziina suukni kuram vajadziiga speciaala sheeminja lai vinjsh nedzen man visu laiku benzhu iekshaa, bet pumpee ar intervaaliem, vobshim beidzot kad ruuks buushu neizsakaami prieciigs

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Ja Tu domā adatgultni kloķenes galā (primārās vārpstas un kloķenes centrējošo gultni), tad viss OK. Es runāju par aksiālajiem adatgultņiem, kas neļauj kloķenei staigāt garenvirzienā... Tas nabaga gultnītis pie kloķenes stingras nobīdes virzienā, kas atbrīvo spiedienu uz gultni, ja gala uzgrieznis, kas notur škivokus nav vietā, var nokrist no sev paredzētās vietas uz kloķenes vietu ar mazāku diametru un tad viņam pēc tam - visu pievelkot - ir psc.... Man tas gultnītis izskatījās bēdīgi: rx-7.inside.lv/...

A Tu sekciju gala sienas un vidus sienu uz izdilumu/savērpumu baudīji un slīpēji? Kā ar ieplūdes portu konfigurācijas un caurplūdes spējas maiņu - neesi \"portējis\" to motoru? Atmosfēriskajam šitās lietas var ievērojami pacelt jaudu

Kas tas par video, kur kapremonta norise parādīta? Ja tur visi zazori minēti un pievilkšanas spēki, tad jau OK - visam būtu jāsanāk

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Rullītis - samoģels varētu būt ar mazāku diametru un tāds likts, lai griežot motoru augstos apgriezienos tik ātri negrieztos visādi hidrosūkņi, ūdenspumpji u.tml. parazīti, un lai tie līdz ar to arī mazāku jaudas zudumu radītu... Ūdenssūknis pie tam pārāk lielos apgriezineos sāk kavitēt un tad gan motoram drīz vien psc, jo nedzesēsies tas nabadziņš, pie tam zvērīgas slodzes brīdī... Tā ka sava gudrība tur ir

rx-7-12a Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Tie gultnji man izskatiijaas sameeraa labi, pat nekas nebija saberzies, bet alumiinija kamera vienam rotoram gan bija padilusi ar vilniishiem naacaas sliipeet, taa ka tur vareetu buut mazaaka kompresija, bet nu nejau tik maza lai vaagjis nelektu taa ka jebljiishos vien taalaak , neliels portings tika veikts galvenokaart izpluudei, iepluudei shim modelim ir taadas luukas kuraas iisti nav vairs ko porteet, taam tikai uzlaboja caurpluudi visu uzpuleejot.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Rullītis - samoģels varētu būt ar mazāku diametru un tāds likts, lai griežot motoru augstos apgriezienos tik ātri negrieztos visādi hidrosūkņi, ūdenspumpji u.tml. parazīti, un lai tie līdz ar to arī mazāku jaudas zudumu radītu... Ūdenssūknis pie tam pārāk lielos apgriezineos sāk kavitēt un tad gan motoram drīz vien psc, jo nedzesēsies tas nabadziņš,

=======================

Otraadi, visaadi uudenssuknji ir jaapiedabuu griezties leenaak Shito mees veel padomjlaikos atkodaam Iedomaa, ja dzineejam (VAZ) uz klokjvaarpstas ir 7.500 ...8.000 RPM un paarnesums uz siksnu ir >1.5 ....

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Rullītis - samoģels varētu būt ar mazāku diametru un tāds likts, lai griežot motoru augstos apgriezienos tik ātri negrieztos visādi hidrosūkņi, ūdenspumpji u.tml. parazīti, un lai tie līdz ar to arī mazāku jaudas zudumu radītu... Ūdenssūknis pie tam pārāk lielos apgriezineos sāk kavitēt un tad gan motoram drīz vien psc, jo nedzesēsies tas nabadziņš,

=======================

Otraadi, visaadi uudenssuknji ir jaapiedabuu griezties leenaak Shito mees veel padomjlaikos atkodaam Iedomaa, ja dzineejam (VAZ) uz klokjvaarpstas ir 7.500 ...8.000 RPM un paarnesums uz siksnu ir >1.5 ....

Nu, a bet ko tad es te saku? Tieši to pašu

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

rx-7-12a rakstīja: Tie gultnji man izskatiijaas sameeraa labi, pat nekas nebija saberzies, bet alumiinija kamera vienam rotoram gan bija padilusi ar vilniishiem naacaas sliipeet, taa ka tur vareetu buut mazaaka kompresija, bet nu nejau tik maza lai vaagjis nelektu taa ka jebljiishos vien taalaak , neliels portings tika veikts galvenokaart izpluudei, iepluudei shim modelim ir taadas luukas kuraas iisti nav vairs ko porteet, taam tikai uzlaboja caurpluudi visu uzpuleejot.

Tās "alumīnija kameras" iekšējā virsma, pa kuru slīd apex plāksnes, ir hromēta, tādēļ tur nekāda slīpēšana principā nesanāk - vai nu hromējums ir nost un kamera pagalam, vai arī NEDOD DIEVS TUR KAUT KO AIZTIKT...! Hromu, kas ir viens ciets pasākums, kā zināms, neslīpē - tā Tev nav tērauda cilindru čaula parastam dzinējam, ko honē un tad liek remontizmēra virzuļus un gredzenus Un kompresija no tā, vai tas caurums, kurā maļas rotors, ir par milimetra daļām lielāks, vai nē, absolūti nav atkarīga - ja apex plāksnes un atsperes esi salicis jaunas (bez to maiņas kapremonts kā tāds ir absolūta bezjēga), tad vismaz pie iedarbināšanas kompresijai jābūt kā nākas. Tie "vilnīši" kameras virsmā veidojas, kad pie lieliem apgriezieniem, veidojas visādas iekšējas rezonanses u.tml., un apex plāksne tajā vietā sāk "lēkāt" (apex seal cuttering) - pēc ilgstošas motora darbības attiecīgajos apgriezienos veidojas Tevis pieminētais raksturīgais izdilums... Un tas ar laiku var novest pie karsto degkameras darba takts gāzu nonākšanas blakus degkamerā, kur vēl notiek kompresijas takts - veidoties detonācija un... čau Rasma... Šādi izdilušas kameras parasti maina pret jaunām vai, ja ir vēlme čakarēties, entuziasti atjauno, klājot visādus specpārklājumus (liquidmetal, visādus keramiskos brīnumus u.t.t.) pēc tam, kad vecais hroms ir mehāniski nodabūts nost...

Pēc salikšanas motoram kompresiju mērīji? Ar kādām metodēm?

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Te var redzēt mana dzinēja vienas sekcijas makrobildi, kur redzams un ar sarkanām bultiņām atzīmēts defekts - šaurā strīpiņā gar pašu sekcijas malu nočakarēts hroma slānis. Fonā redzams \"vilnīšu veida\" nodilums, par ko bija runa.

rx-7.inside.lv/...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

RX-7 rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Rullītis - samoģels varētu būt ar mazāku diametru un tāds likts, lai griežot motoru augstos apgriezienos tik ātri negrieztos visādi hidrosūkņi, ūdenspumpji u.tml. parazīti, un lai tie līdz ar to arī mazāku jaudas zudumu radītu... Ūdenssūknis pie tam pārāk lielos apgriezineos sāk kavitēt un tad gan motoram drīz vien psc, jo nedzesēsies tas nabadziņš,

=======================

Otraadi, visaadi uudenssuknji ir jaapiedabuu griezties leenaak Shito mees veel padomjlaikos atkodaam Iedomaa, ja dzineejam (VAZ) uz klokjvaarpstas ir 7.500 ...8.000 RPM un paarnesums uz siksnu ir >1.5 ....

Nu, a bet ko tad es te saku? Tieši to pašu

Jā, tu saki to pašu, tik vien, ka dzenošajam rullim ir jābūt lielākam, lai dzītie ruļļi grieztos lēnāk

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

RX-7 rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Rullītis - samoģels varētu būt ar mazāku diametru un tāds likts, lai griežot motoru augstos apgriezienos tik ātri negrieztos visādi hidrosūkņi, ūdenspumpji u.tml. parazīti, un lai tie līdz ar to arī mazāku jaudas zudumu radītu... Ūdenssūknis pie tam pārāk lielos apgriezineos sāk kavitēt un tad gan motoram drīz vien psc, jo nedzesēsies tas nabadziņš,

=======================

Otraadi, visaadi uudenssuknji ir jaapiedabuu griezties leenaak Shito mees veel padomjlaikos atkodaam Iedomaa, ja dzineejam (VAZ) uz klokjvaarpstas ir 7.500 ...8.000 RPM un paarnesums uz siksnu ir >1.5 ....

Nu, a bet ko tad es te saku? Tieši to pašu

Jā, tu saki to pašu, tik vien, ka dzenošajam rullim ir jābūt lielākam, lai dzītie ruļļi grieztos lēnāk

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
1 0 Atbildēt

Tu kļūdies. Fizika - leņķiskais ātrums. Ģeometrija - riņķa līnijas garums... Iedomājies velosipēdu - Tu griez pedāļus lēni, bet ritenis ripo ātri. Pedāļi - liels zobrats, riteņa rumba - maziņš zobratiņš. Vienu reizi apgriežot lielo (par 360 grādiem) mazais apgriežas tik reizes, cik viņa perimetrs reizes ietilpst lielā zobrata perimetrā - vispārīgi - daudz reižu Iedomājamies lielu dzenošo skriemeli (uz kloķenes) un mazus dzenamos (uz sūkņiem)... Tas pats velosipēds vien sanāk Ja uz kloķenes dzenošo ņemam mazāku, tad, dzenošā skriemeļa diametram tuvojoties dzenamo skriemeļu diametriem arī apgriezienu skaitu attiecība tuvojas 1:1 Tātad - jo mazāku mēs ņemam dzenošo (uz kloķenes) skriemeli un salīdzinoši lielākus dzenamos (uz "parazītiem") skriemeļus (salīdzinoši ar standarta sākotnējiem diametriem), jo pie tiem pašiem kloķenes apgriezieniem agregātu apgriezieni būs salīdzinoši mazāki... Tā, lūk!

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
1 0 Atbildēt

Ko arī cenšas panākt augstapgriezienu sporta dzinējiem, liekot mazāku dzenošo skriemeli un lielākus dzenamos, salīdzinājumā ar to pašu funkciju skriemeļiem sērijveida ielas mašīnā... Parasti tiek mainīts visu uz siksnām "sēdošo" skriemeļu komplekts, kur dzenošais skriemelis ir samazināts, bet dzenamie attiecīgi palielināti, lai derētu tās pašas siksnas, kas agrāk, tikai pārnesums būtu cits...

SaiX Reģ.: 26.06.2003
0 0 Atbildēt

Ah tu dieninj Cik gadi pagajushi a RX-7 vel jo projam moca RX-7 atceros vienu izbraucienu gadaa 2004ajaa... tas bija ko verts... vismaz toreiz likas vienkarshi fantastika

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Ko arī cenšas panākt augstapgriezienu sporta dzinējiem, liekot mazāku dzenošo skriemeli un lielākus dzenamos, salīdzinājumā ar to pašu funkciju skriemeļiem sērijveida ielas mašīnā... Parasti tiek mainīts visu uz siksnām "sēdošo" skriemeļu komplekts, kur dzenošais skriemelis ir samazināts, bet dzenamie attiecīgi palielināti, lai derētu tās pašas siksnas, kas agrāk, tikai pārnesums būtu cits...

-----------------------------

Taa es arii biju domaajis un taa tas tika dariits

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Ko arī cenšas panākt augstapgriezienu sporta dzinējiem, liekot mazāku dzenošo skriemeli un lielākus dzenamos, salīdzinājumā ar to pašu funkciju skriemeļiem sērijveida ielas mašīnā... Parasti tiek mainīts visu uz siksnām "sēdošo" skriemeļu komplekts, kur dzenošais skriemelis ir samazināts, bet dzenamie attiecīgi palielināti, lai derētu tās pašas siksnas, kas agrāk, tikai pārnesums būtu cits...

-----------------------------

Taa es arii biju domaajis un taa tas tika dariits

RX-7 Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Hei, interesanti būtu zināt šābrīža stāvokli mūsu zemītē - vai ir vēl kāds, kas ķīlē vai ir uzķīlējis kādu RX-7? Ir pamatotas aizdomas, ka tas tā varētu būt... Varbūt kāds ir redzējis, dzirdējis vai pats atzīsies?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu atzīsties Būs beidzot tas mazdulis braucams?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Nu atzīsties Būs beidzot tas mazdulis braucams?

es esmu pirmais rindā.... es jau esmu pat iestādījis koku

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti