Iegūglē ZF8HP, veselam lērumam auto ir šīs kārbas. Bijušas vairākiem auto, problēmu nav bijis.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Iegūglē ZF8HP, veselam lērumam auto ir šīs kārbas. Bijušas vairākiem auto, problēmu nav bijis.
bet vai autiņiem 2014-2015 gada izlaiduma tādas arī liek?
iesaku izmeginaat izbraukt ar divsajuugu automaatu, tad vairs ar parasto nemaz negribesies brauklt ,jo tas ir loti tormoznutijs
variatorrs gan ir galiigi garaam
7 vietīdiem auto gan nav liels piedāvājums, minivenu klasē jau ilgu laiku ir divi vadošie flagmaņi, sharani, ,kas ir vw,seat un ford izpildījumā un voyajer, ar klasisko automātu gan tik cik zinu ir pedejais, bet tam buus ne tas pateicigakais dizeldzinejs un salona kvalitate arii stipri atpaliek no pirmajiem, protams veel var skatities uz businveidigajiem tur klasts plasaaka. ļoti daudzos kompaktklases auto piemeram tauran, zafira corolla, s-max .u.t.t nezin kapec ie iestuketi papildus sedekli lai gan cilvekam vietu tur praktiski nav.
Galaxy no sharan/alhambra atdalījās jau 2006/7, līdz desmitajam gadam bija klasiskie automāti, pēc tam roboti, ja var ticēt catalog.auto.ru tad komplektā ar 2,3 benzīnu un 2,2 dīzeli esot parastie automāti pat līdz 2015.
Tautā mīlētais XC90 ir ar parastu automātu, lielais vairums lielo džipu arī būs ar klasiskiem automātiem, Vojager protams bet benzīna variantā tās pašas remonta izmaksas aizies ekspluatācijas nodoklī. Eksotiskāks būs Toyota sienna.
galaxy arii ir 2.0 tdi ar divsajuga karbu tik nesaucas dsg bet Powershift , xc90 isti nav septinvietiigs tur kresli iebuveti bagazniekaa un normali vietas tur nav, par vojageru piekritu tam nav ta labakaa kvalitaate, siena tiesaam ekskluzivs varetu ar tadu buut lielas problemas,jo cik zinu latvijaa tadu dileri nepiedavaa
Tik tiešām - pat iemetot google, piedāvā xc90, kodiaq, q7 utt. Šķiet, ka vairumam šiem auto tā ir maksas ekstra, tātad nav teikts, ka lietotu auto tirgū var tādu viegli dabūt.
Visiem šitiem problēma ir tā, ka 7 vietas nozīmē, ka vietas mantām pa lielam ir tikai tik cik klēpī paņemt. Man personīgi grūti iedomāties braucienus lielai ģimenei pilnīgi bez mantām... Nu ok, varbūt darba dienas rīts - uz skolu/bērnudārzu un darbu. Turklāt tajos aizmugurējos sēdekļos kārtīgi pieaugušie tāpat nevarēs iesēsties visticamāk.
Voyager, vai Lancia vai Chrysler, vai Dodge, vai par Vw Routan. Visi ražoti ASV. en.m.wikipedia.org/wiki/Ultradrive#62TE
Visi ar automātu. Bet arī nav bez problēmām...
Iesaku vai nu vairāk pelnīt, vai pierast pie manuāļa.
Prius +
Jā, teju mūžīgs. Bet - variators (ne tā, kā topika ierosinātā tēma).
priuss un septinas vietas?, nesmidini tur pieciem ir kaa ir tas vietas
Nu nu 5 normālas + 2 atlokamās arī tīri ok.
vienu nedelu man bija ires priuss nu nav tur nekas ok ar tiem atlokamiem sedekliem, tas tiesaam nevar uzskatiit par normalaam sedvietaam, tas auto ir stipri parmazu, sharanam ,jau ir ta stipri nosacitas tas divas papildus vietas, ideali ja vajag braukt septiniem cilvekiem ir multivans ,vai kaut kas lidziigs
Subaru Ascent ir 7-vietīgs un ar variatoru.
usaexperc rakstīja: Pats tu esi galīgi garām! Subaru liek variatoru uz turbo motoriem un pilnpiedziņu, un tas ir izturīgākais mezgls šajā savienojumā.
Un? Man tāds ir. Neiet tas auto, parasts pakaļas pārvietotājs.
Vispār vēl tāds jautājums autorei - kas Jums bija esošā mašīna (modelis, gads, nobraukums)? Pagūglējot izskatās, ka powershiftam sākotnēji bija problēmas, līdzīgi, kā VAG ar saviem DSG.
Ja jau skatāties pēc 2014.gada, tad jau meklējat samērā jaunu auto vai pat mazlietotu - tad jau varbūt nav nemaz tik traki ar tām kārbām?
Beigu beigās jau tomēr jāatceras, ka automāts by default ir dārgāks - gan nopērkot jaunu auto tas maksā vairāk par manuāli, gan arī uzturēšanas izmaksās un arī ņemot vērā dzīves ilgumu sanāks dārgāk.
Manuālis - jā, varbūt citam liekas apgrūtinoši, bet lētāk, vienkāršāk un uzticamāk.
Piekrītu, ka "automāts" iegādes brīdī ir dārgāks par "manuālo", bet varētu padiskutēt vai ir būtiska atšķirība uzturēšanas izmaksām, jo parasti, salīdzinot šo abu kārbu izmaksas, "manuālās" kārbas gadījumā netiek ņemts vērā sajūga remontu izmaksas, kā arī vēsturiski ir palicis priekšstats, ka "automāts" vairāk patērē degvielu.
Sajūga cena būtu sīkums, ja vien nebūtu sākuši ražot puņķainus divmasniekus, kuri arī mēdz sprāgt nost - tomātiem arī ir divmasnieki, bet gribētos cerēt ka tie dzīvo ilgāk. Tomāts arī šobaltdien patērē vairāk degvielas [divasjūgu kārbas ir roboti, nevis tomāti], tas ir dizainā un ir tikai minimizējams, bet ne novēršams - un par tām nopirkšanas cenām - jaunai mašīnai, jā, tomāts ir dārgāks, bet tai 2014. gada mašīnai labākajā gdījumā abiem variantiem cenas būs vienādas - pie tā ka 10-15-20 gadus vecām mašīnām tomāts nopietni samazina cenu un pievilcību, negribas ticēt ka piecgadīgai tas neietekmē vērtību.
Jā, to cilvēki mēdz aizmirst, bet šaubos, ka sajūgs ir tik liela problēma. Jā, pamanās atrasties kāds, kam pēc 50kkm tas ir pagalam, bet blakus ir pilns ar cilvēkiem, kas nobrauc 10 gadus un 200kkm un viss ir joprojām kārtībā.
Ja nu tiešām vajag tāda gada mašīnu, Te nu tiešām nav citu variantu, kā Chrysler Voyager ar klasisko automātu vai VAG minivens ar DSG.
Man gan personīgi nepatīk, ka mana vieta ātrumus slēdz dators un es agrāk stipri heitoju DSG kārbas, bet nu jau var teikt, ka šis VAG risinājums ir kļuvis nesalīdzināmi labāks par citu ražotāju robotiem, pusrobotiem un variatoriem, kas vispār ir parodijas par pārnesumu kārbu.
Voyagers arī nav slikts, bet bet nu diezgan odskūlīgs, neekonomiskāks un kvalitāte nav līmenī.
Ja gribās ko uzticamāku, jāmeklē vecāka mašīna.
boliks rakstīja: Bērniem vietas pietiek. Ja tiešām grib normālas sēdvietas, tad Multivans, Voyagers vai ari Vivaro, Primastar un vēl kā viņus tur sauc. Bet kārbas nevienam na tik labas kā Priusa variators.
Esmu braucis ar RAV4, Avensis un Auris ('16-'17) variātoriem un visi bija vienādi gausi. Strauji paātrināties nav iespējams. Man nav informācijas cik ilgi tie kalpo un cik bieži jāremontē, bet braukšanas bauda ar tiem nav nekāda!
Vai Priusa variators ir savādāks nekā RAV4, Avensis vai Auris?
Es kā ilgstošs Sharān lietotājs un pāris draugiem ir līdzīgi visi ar DSG nav nekādas vainas. Mollera servisā strādā paziņa un apstiprināja, ka problēmas bija pirmās paaudzes DSG kārbām. Tagad tipisku problēmu nav. Esmu iesēdies pāris auto ar robotiem, pēc DSG liekas tīrās šausmas.
un kas ir Opel Zafirām , 2014-2015 gada. kas tur pa kārbām?
savā laikā braucau ar 2002 gada Reno Clio, laikam bij parastā kārba automāts, jo 7 gadu laikā nekādu problēmu. jaunajiem Renault Espaciem gan jau ar kautkāds robots
laikam līdz manīm Poweršifts bij sajāts, jo es esmu mierīga, nenervoz braucēja, manai kārbai ar mani ir kofortabli, nu man tā liekas. Ja paskatās google padomus braukšanai ar Powershiftu, man viss tika ievērots
Nu nav tā kvalitatīvākā konstrukcija, līdz ar to ir problēmas. Vēl jau vajadzētu saprast kāds nobraukums mašīnai.
Nu powershiftam līdzīgi kā DSG pirmos gadus bija problēmas... Uz ātro pameklējot varētu noprast, ka 2016.gadā visas problēmas tā kā būtu beidzot atrisinātas ar powershift. VAG grupas ietvaros ar DSG kaites ar pirmajiem modeļiem bija jau drusku senāk un tika arī ātrāk atrisinātas.
tas varētu nozīmēt, ka Fordu (S-max vai Galaxy) var pirkt pēc 2016 gada ražotu? tur vairs nav tie Powershifti, bet roboti gan jau ir.
Powershift ir divsajūgu robotizēta manuālā kārba, tāpat kā DSG. Tikai Ford šo tehnoloģiju ieviesa vēlāk, līdz ar to vēlāk tika novērstas problēmas.
Šīs kārbas nevajag jaukt ar vecajiem robotiem, kas pēc būtības ir parasta manuālā kārba ar elektronisku vadību. Sākumā šādām kārbām bija tikai elektroniska sajūga vadība, vēlāk arī pārnesumu. Šādas kārbas nekad nevajag pirkt.
KAPEC TAD DIVSAJUUGU KARBAS NEVAJAG PIRKT, TAS VISPAR IR LABAAKAIS KAS ATR BREMZEJOSAMKARBAAM IR BIJIS JA AUTOMAATU TAD TIKAI DIVSAJUUGU
ko šis burtu sakopojums nozīmē ?
ATR BREMZEJOSAMKARBAAM
Man ideāli būtu vispār jaunu auto panemt, jo nobraucu gadā ap 15-17 000. Man tak ilgam laikam pietiktu, lai tik nelūztu.
varētu kāds paskaidrot ar ko divsajūgu robots ir labāks , no lietotāja viedokļa, par klasisku pēdējās 5 gades automātu ?
piem zf 8hp ?
Man personīgi šķiet ka robots vienalga nav labāks par klasisko automātu. Vienkārši klasiskie automāti praktiski ir izmiruši.
DSG plusi no lietotāja puses: degvielas ekonomija, darbības ātrums
No auto ražotāja: vienkāršāka konstrukcija/mazāks svars/izmēri, lētākas ražošanas izmaksas un samazināti izmeši.
Līdz ar to ir skaidrs, kādēļ industrija tiecās uz šo konstrukciju, nevis klasisko automātu.
un veel divsajugu karbas ekspluatacijaa izturigakas par veco automatu, vienigais tas bija jaunas tehnologijas tapeec arii bija dargakas ekspluatcijas izmaksas
Teorijā jā, bet tā kā ir mazinājusies pašu detaļu kvalitāte šaubos, ka tā ir reālā dzīvē.
Apkārt braukā reāli piemēri no dzīves ar nodzītiem Aisin un ZF automātiem, kas vēl labi darbojas pie 500k nobraukuma.
Bet, kas tad klasiskajam automātam ir labāks salīdzinot ar DSG no lietotāja puses?
Vienkāršāk arī ir remontēt - klasiskos automātus LV remontēt šķiet bija diezgan problēmatiski (tīri servisu skaita ziņā) un, protams, dārgi.
jaunie Ford transit/tourneo esot pieejami ar 'parasto' automātu. Kā arī jaunie Peugeot Traveller. ja metat acis uz tik lieliem/jauniem t.l. tad tā būtu OK izvēle.
GTD2
KAPEC TAD DIVSAJUUGU KARBAS NEVAJAG PIRKT
.
No dzirdētā , nepatīk pilsētas satiksme .
Tāpat arī dzirdēts par iespēju caur visiem dačikiem u t t veikt diagnostiku ,kārbas lietošanas vēsturi ( pārkarsēta ) un laba remontiespēju .
Honda Odyssey vai Subaru Ascent
Tikai abus Latvijā nenopirkt.
jaaanis
Vai Priusa variators ir savādāks nekā RAV4, Avensis vai Auris?
.
Jā stipri ,nemācēšu pateikt kas ,esot teju mūžīgs .Tikai nosaukums tāds pats kā "īstajiem"" variatoriem CVT
Man avensim variators , uz trases nepatīk
Pruisā tas variators varētu dzīvovot ilgāk dēļ tā ka auto praktiski vienmēr no vietas izkustas ar elektromotora palīdzību, kas arī ir pats grūtākais moments variatoriem.
Nu bet kā tad tas motors ir piejūgts riteņiem ka tas variatora mehānismu neiesaista?
Hmm, izrādās ka Prīmusam nemaz nav variatora tā klasiskajā izpratnē
www.roperld.com/science/Prius/PriusPhysics.htm
Ņemot vērā elektromotora īpašības diezgan dīvaina liktos konstrukcija to jūdzott pie riteņiem caur pārnesumkārbu.
par priussu nezinu kads konkreetui tur staav ,bet corollai vinsh ir briesmiigs, gan izturibas gan brauksanas zinjaa, ai toyotai pat mehaniskaas karbas nav stipraa puse, nemaz par kaut ko sarezgitaaku nemaz nerunajot
Automāts pēc 2014.g. (nē robotiem un tml.)
Sveiki.
Interesē, kurām mašīnām (vēlams 7 vietīgām) pēc 2014.g liek parastās klasiskās ar hidrotransformatoru? vai jaunākām visām ir roboti, divsajugu un variatoru?
Esmu "atēdusies" labot savu tagadējo Powershift autom. robotu (uz Forda). Strādāju tikai remontam 1x 1.5 gadā.
Palīdziet lūdzu ... man vajadzetu domāt par nākamo auto, 7 vietīgu, ar klasisko automātu...