co2 nodokļa likmes

rt Reģ.: 23.08.2004

ureiz jāsāk ar offtopic- kādu lietotu auto izvēlēties?

Nobraucu ar savu 2003g. voyageri gandrīz 7 gadus. Pa šo laiku uztinu ~130K km. Super auto, brauc bez eļļas un tosola... lej tik degvielu. Laikam noveicās un remontos nebija prasīgs. Man pat liekas ka vispār nebija jāremontē. Amortizators un radiators jau tādas ejošas detaļas ????

Droši vien jāpasaka- tika remontēts izmantojot normālas rezerves daļas, nevis lētākās iespējamās.

Bet nu lv ceļi ir darījuši savu, un sāk besīt rūsa.

Skatījos uz jaunāku.. ~2010 gada vojageri, zināju par likuma izmaiņām un gaidīju šo gadu, ar cerību, ka kāds apdomāsies un ko mainīs. Bet kārtējo reizi pārliecinos, ka valdībā sēž pamuļļki. Šī gada co2 nodokļu sistēma visu Sapi$a. Nodoklis vēlamajam auto ir 700eur gadā ????

Maksā tāds auto ~10K.

un tagad par tēmu... nu b&ad, kā var iedomāties pie co2 ierubīt vēl papildus 300eur tikai par motora tilpumu? Kā? Pipe(es tādi. Esmu tik ļoti pieradis pie auto/izmēra- iespējams, sakostiem zobiem, būtu gatavs samaksāt tos 400eur par co2, bet nu 700!!! wtf?! es tak netaisos dzelzceļa lokomatīvi pirkt! nav arī nekāda lux classe!

Karoče- ko lai pērk? Budžets <10K. Prasības minimālas- uz rokas pirkstiem saskaitāmas- nepieciešams

1) benzīns/gāze(varat mest ar akmeni, bet vēl neviens no maniem 7? auto nav bijis dīzelis)

2) automāts(jo bieži brauc sieva)

3) ādas salons(jos bērni un suns mēdz taisīt sūdus.

4) vajag varēt ielikt slēpes, riteni, boileri un pus kubu aeroc blokus. Vēlams vienlaicīgi ????

P.S. uzturu tikai vienu transportlīdzekli, ar ko var ērti aizbraukt aŗī piem. līdz Vācijai.

Tātad piedāvājums nopirkt busu + vieglo netiek izskatīts!!!

 
ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Tu tak pats labi saproti kad liels auto ar mazu benzīna motoru nemēdz būt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
10 0 Atbildēt

Sāc palēnām aptvert šī nodokļa būtību. Tu esi pārāk saimniecisks un ģimenisks cilvēks. Tādi ir tautas ienaidnieki komunisma celtniecībā - mūsdienās uz sibīriju vairs gluži nesūta, bet piemēro citas sodīšanas metodes.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
1 0 Atbildēt

Par šo īpaši cepās Voygeristi , jo tiem, kam ir 2009. gada un jaunāki un motors virs 3.5 nodoklis pieaug reizēs. Robežās no 700 līdz 1050EUR (kas ir max iespējamais). Tas ka visi brauc gandrīz ar gāzi nevienu neinteresē.

650 Reģ.: 25.01.2017
5 9 Atbildēt

Atvainojiet, bet šis ir izpūsts.Jo to cietēju ir reāli maz, un tas vojagieris būtībā ir reāls hlams.Ir šodien nezcik daudz citi minivanu modelji, ieskaitot visadus travelerus,tourneo-sus un tojatosus un utt.Tur reāli vairs 0,xui% no tiem vojagieriem, par ko runa, uz šo brīdi ir normālā teh stāvoklī,kur nu vēl ja ir tēma par gāzi.Visīstākais gaisa bojātājs, kas neatbilst itin nevienam šodienas ekoloģijas parametram.

rt Reģ.: 23.08.2004
4 2 Atbildēt

beidz apdir$t auto marku/modeli

1) domāju, ka stāvoklis voyageriem viduvēji ir tieši tāds pats kā līdzvērtīga gada Tevis pieminētajiem tojotasiem :P

2) gaisa bojātājs ir tieši tāds pats kā visi pārējie TL. Ja kaut kas nav tehniskā kārtībā tad tojotasus piesmirdinās gaisu tāpat kā tehniskā kārtībā neesošs vojagers. Pāris gadus atpakaļ gadījās neiziet CSDD atgāzu testu(bet arī pats sāku just, ka kaut kas nav... stulbi sagadījās, līdz ar skati)- gāzinieki nomainīja reduktoru, sprauslas un vēl hvz ko, karoče sataisīja- turpinu braukt.

piemēram, motors un co2 tojotasam ir mazāks, tātad arī nodokli viņš maksās mazāk. Godīgi. Bet te vairāk lieku uzsvaru uz kaut kādu šķēri- no 3.5l motora uz augšu mistiski 300eur.

parasti neesmu agresīvs, bet šoreiz varētu idejas autoram iepi$t ar sniega lāpstu pa muguru ar parasto nevar sist, ka nesatraumē

650 Reģ.: 25.01.2017
0 7 Atbildēt

Es to vojagerus un viņu lietotājus esmu sastapis un par viņu teh stāvokli "dzirdējis" iespējams kādas 600 reizes vairāk par vidējo šeit oponentu.Un pamat/runa iet nevis par voojagieri kā tādu, bet nu jau par pacmit gadus veciem atejā MODIFICĒTIEM un kapeikjājēju uz puņķiem uzturētiem sarūsējušiem liellitrāžas benzīna hlamiem.Ne viņš tur iet, ne tur kas, vienkārši mīts kopš tiem laikiem, kad bija modē Asv hlamus pārvietot uz Eu teritoriju.Katrs gribēja uz to uzvārīties savu iespēju robežās, tāpēc šo ideju masveidā musināja popularizēja kā nu vien kurš varēja.Gluži kā tagad demagoģējam ar "vajadzību" un "attaisnojumu" jauna auto iegādei ar 0,7l motoru.

Man gan būtībā būtu pofig, ar ko kurš brauc.Un neiziet to Cssd suudutestu ir vienkārši KAUNS.Jo tas "LV-tests" jau tā reizes 100 pārsniedz jebkuru prātam ietveramo oficiālo ražotāja normatīvu.Tas arī apstiprina visu teikto- ar visiem jūsu tiem reduktoriem un viņu tiem pzdoapkalpošanas zajebogāziniekiem atejspeciālistiem.To sfēru kā tādu sen bija laiks ierobežot un likvidēt.Jo viņa jau pašos pamatos un pirmsākumos sastāv pa lielam no dažādiem kaktu ķeneriem un nodokļu apjājējiem. Tā ka dodies vien uz sajmu un kliedz tur un krīt gar zemi un sper un sit pa durvīm un draudi tur.

rt Reģ.: 23.08.2004
1 1 Atbildēt

Malacis, Tev ir savs viedoklis.

Būtu labi, ja Tev būtu ko ieteikt- uz kādu auto modeli man tagad vajadzētu pārsēsties?

Ja nav ieteikumu, paldies par to pašu.

ā un beidz lūdzu spamot par asv, hlamiem. Un nevajag tik ļoti uzsvērt savu 600x gudrāko viedokli- izklausies pēc zvaigznes no Preiļiem

650 Reģ.: 25.01.2017
1 6 Atbildēt

Es par hlamiem nespamoju ,es vnk tev stāstu patiesību.Ja tu gribi runāt ar lohiem, to tad vajag darīt tam piemērotā lohu forumā.Piem, ss-ā, tur oponentiem izteikties nav iespēju.Tas drīzāk Tu vēlies pēc zvaignes izskatīties, ka domā šeit demagoģiju gaudosi un ka neviens neuzdrošināsies taisnīgi iebilst.Tas ir jūsu LLP, ka veselu desmitpacmitgadi barojāt un uzturējāt šo te Asv hlamu ideju.Daudzi (nospiedoši lielākā daļa) no šīs te tēmas kādreizējiem aktīvajiem apzelētājiem kur jau tas laiks kā metuši mieru un sen jau brauc ar laikam atbilstošiem citas markas un uzbūves miniveniem.Vai, ja ar vojadžieri, tad vismaz laikam atbilstoši pajaunu,kuram NAV šo te nodokļa problēmu.Protams, ka benzīnu starp tiem ar uguni neatradīsi,izņemot vienīgi ja galīgi jaunos modeļus.Un tas atkal sit pa kabatu gāzes atejspeciālistiem, atkal nav labi,jāceļ trauksme.

Pilna pasaule ar alternatīvām- nepatīk karavelle,paņem jebkuru marku, sākot ar vecu vito/viano un beidzot ar jaunāko tourneo vai travelleri vai to pašu espace cilvēciskā komplektācijā.Ģimenei drošāku,ekonomiskāku, ekoloģiskāku un modernāku, nekā shitas smirdošais sarūsējušais meesls,kurš turklāt ir(!!!) bez normāla apgaismojuma tumsā un ar 20g veciem konservbundžas cienīgiem drošības standartiem vispār kā tāds.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
5 2 Atbildēt

Nebrauc un nebraukšu ar Voyageri, bet esmu redzējis pietikami daudz Voyagerus un to lietotājus, lai saprastu kādēļ visi citi "minivani" ir ar kārtu nepraktiskāki auto. Savukārt viedoklim par gaisa bojāšanu priekšnosacījums ir akla ticība tam, ka "šodienas ekoloģijas parametriem" ir kaut kāda sasitība ar ekoloģiju. Tikai šie "ekoloģijas parametri" ir radījuši neadekvāto dīzeļa uzvaras gājienu, piedzenot pilsētas ar NOx un kvēpiem, kā arī vēl neadekvātāko elektroauto un hibrīdu burbuli, kas ir uzpūsts, neskatoties uz tehnoloģiju atpalicību gan elektroenerģijas uzglabāšanā, gan ieguvē.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Voyagera vietā varu ieteikt apskatīties Mitsu Grandis, bet tikai neviens tur nemaksā dārgāk par 5000.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 1 Atbildēt

Ja runajam par vojāgeri, tad modelim pēc 2005 ( Dodge versijai pēc 2004) alternatīvas NAV.

Tie minētie toyotas, karnivali, karavellas, vito, ir vienā maisā bāžami. Tos var mainīt vienu pret otru un izvēlēties. Tajā pašā maisā var ielikt veco vojager, līdz 2005. gadam. Bet Grand voyager jaunāko gadu konkurentu nav.

Es rakstu nevis par motora "jaudīgumu", bet gan par salona transformāciju, ērtumu.

Jo esam reālistiski. Karavellai arī var izņemt krēslus, bet vai kāds to dara? To izdarīt ir problemātiski, fiziski grūti un vajag vietu, kur tos krēslus glabāt. Ja cilvēkam ir salonā 6 krēsli un vajag pārvest piemēram, skapi, tad praktiski nekad viņš nemēģinās tos sūdus izskrūvēt, stiept uz garāžu ( ja tāda ir) vai dzīvokli, bet gan samaksās tos eirikus par piegādi. Protams, ja cilvēkam nav ģimenes, vai tā ir maza, to nesaprast. Tas ir tas pats, kas ar telefoniem. Kad bija podziņu telefoni, cilvēki domāja, ka priekš kam vajag smārtfonu? Nafig viņš vajadzīgs. Bet kad uzrodas, tad jau bez tā nevar dzīvot. Tas pats ar vojāgeri.

Man ir vieni pazīstami 6 cilvēku ģimene - 2+4. Dažreiz vajag vest vecmāmiņu, dažreiz kaut kādus iepirkumu maisus, utt. Cilvēki dzīvo privātmājā, vajag pārvest to, šo, gan cilvēkus, gan mantas. Kādu auto tu viņiem ieteiktu? Savu karavelli un piekabi vai jumta bagāžnieku kurā krēslus vadāt? Un plus nēģeri, kurš skrūvēs? Plus vēl tas, ka vojāgerī 3.rindā sēdēt ir ērtāk, kā dažos auto 2.rindā.

P.s.

Daudzbērnu ģimenēm ir nodokļa atvieglojumi, bet 50%.

Tiem jāmaksā nevis 300, bet 150. Kas tik un tā ir stipri vairāk, kā bija agrāk.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Piemēram ( izdomāta situācija):

Tev vajag aizvest lielu zāles pļāvēju uz servisu, un tad savākt bērnus no dārziņa. Ar tiem minētajiem "alternatīvajiem variantiem" jau radīsies problēma. Bet ar vojāgeri- nolocīji krēslus, iekrāvi pļāvēju, izkrāvi pļāvēju un pacēli krēslus. 1,5 minūtes laika un to var izdarīt māmiņa viena pati, bez kāda palīdzības.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 4 Atbildēt

Tev tādas nabadzīgu sieviešu problēmas - krēsli smagi, nav kur nolikt, vai vai vai, traki, šausmas, ārprāts. Bet kā tas normāli notiek - vīrietis paņem, izceļ krēslus un saliek garāžā, tajā pašā kur tas džeris parasti tiek glabāts.

Bet nu tagad es saprotu, kādas domāšanas dēļ tas džeris "pēc 2005" tika sapists; pirms tam bija tur kaut kāda pilnpiedziņa pēc tam kaut kādā septītajā vai kurā tur gadā šo fīču nolikvidēja lai varētu ķebļus grīdā iestumt - izrādās ka pepsikolas dzērāji nespēj ķebļus izcelt...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Atradu tev lielu un ietilpīgu auto un nodoklis nebūs kosmoss.

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/exclusive-cars/cxfim.html

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

līdz pat 2011 gadam ražoja, un var atrast grang caravan un town&country ar veco un uzticamo 3.3 dzinēju.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Jājā jā, konkurentu nav, nekā nav,pzc ir.Tapc pēc viņiem gara Rinda stāv gan TCmotorā gan BRCā, gan Rumbulā.Es tā i domāju, kas tur pa rosību augu diennakti.Vel iedomājos to jauno/moderno tēviņu- ta ka reku tā jaunā/māmiņa,tikko veiksmīgi krēslus nolocījusi,katru dienu stumj tur iekšā viena pati savā nodabā tur to Lielo/Pļāvēju, ta šis vel Pendeli viņai iedo no muguras, lai vieglāk Stumjās.Jā.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Tas bija izdomāts piemērs lai parādītu, kādā veidā salona transformācija izpaužas. Bet par pendeli bija labs. Pasmējos.

Es nesaku, ka visiem viņš nepieciešams, ka visi viņu reāli izmanto pēc pilnas programmas. Lielākā daļa no GV ir veci lūžņi, kuriem tiešām, ir konkurenti un analogi uz katra stūra.

Paskatījos CSDD mājaslapā.

Tas ir populārākais minivens Latvijā. Pat apsteidz Sharan un Zafira ( ja pieliekam klāt amerikāņu versiju - Town&country). Un stipri lielākā daļa ir zem tā 2005 gada Varbūt 3/4, vai 4/5. Tātad, ne Stow`n Go, bet parastais. Kas to pērk, es nezinu. Gribētos zināt pirkšanas motīvu. Jo kā jau rakstīju, tiem ir analogi ( varbūt cena? )

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Vēl piemērs:

Brauc pieci cilvēki uz Spāniju. Viens nogurst. Paņem, noloka savu krēslu grīdā, un izklāj matracīti un iet gulēt.

Vai ar šaranu, Grand espace, vai multivanu tā var izdarīt?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Jā.Tur tā vieta priekš tā "gulētāja" izskatās diezgan piemērota- lai uzreiz viņu ieliktu atbilstošā "ierāmējumā" un atbilstoši nostiprinātu.Mazums kas..

Bet ja pa pa lielam- neviens jau nav aizliedzis neko, vienkārši jābūt godīgam.Ja reiz klārējam pa europu un pa sētas durvīm bīdam apšaubāmus ekosaukļus un priecājamies par mazmotoru invāziju- kāds ir attaisnojums dot atlaides šim te,kurš būtībā vairs neatbilst itin nekam,izņemot tā īpašnieku iegribai ? Tā iet, kad nodarbojas ar ļaunuma un demagoģijas producēšanu citā virzienā un pa to laiku aizmirst savu problēmu risināt.Un pilnīgs fuflo,ka tie tur pirms 05g ir pašlaik tehniski labā stāvoklī un ka viņi ""nekas nelūzt".Demagoģija vistīrākā, klaji meli,viltusziņa, manipulācija, vistīrākā driršana un necieņa pret sarunbiedru.Jo lielākā daļa lohu nemaz nezin, kāpēc un no kurienes viņi te vispār ir uzradušies..

rt Reģ.: 23.08.2004
3 0 Atbildēt

"pilnīgs fuflo,ka tie tur pirms 05g ir pašlaik tehniski labā stāvoklī "

kādi 5% droši vien ir visai labā stāvoklī

bet redz, mans piemērs, nopirku ~10g vecu auto- nobraucu 7 gadus un tagad gribu pirkt 7 gadus jaunāku. Protams, vainīgs, ka nevaru tādu nopirkt jaunu pa 60K eur, bet tomēr gribu uzlabot gan savu, gan kopējo satiksmes drošību un braukt ar iespējami jaunāku un "dzīvāku" auto.

Ikdienā braucu tieši tā, kā piemērā par spāniju- neviens gan tur neguļ Par cik ir māja būvniecības (nu jau labiekārtošanas) stadijā, tad tā garā "bagāžas" vieta ir absolūta nepieciešamība. Ķerra, grābekļi, dēļi, caurules, lamināti, granulas utt... Pieminētie rati, divriteņi un ragavas bērniem ir ikdiena. Ne velti braucu jau 7 gadus(pats brīnos). Pirms tam auto mainīju katru gadu... acīmredzot, atradu to, ko man vajag. Un dēļ šī sūdainā co2 likuma... ko? Atkal jāpi$ās ar eksperimentiem? DirSt, būs vien jāmetina/jākrāso un par prieku voyager nīdējiem jābrauc vēl 7 gadus

Stulbi, ka mums vispār par kaut ko tādu jālamājās. Kāpēc tiek pieņemti likumi nosacīti ar atpakaļejošu datumu? Kad cilvēki pērk auto, viņi rēķinās ar izmaksām. Manuprāt, likums jāpiemēro tikai no šī gada pirktajiem auto! Bet tas jau pie mums ir visās jomās- muguru, pret kurām lauzt sniega lāpstas, Latvijā ir daudz DD

Uggga Reģ.: 04.01.2006
1 0 Atbildēt

Par to nodokli kādu gadu vismaz bija iepriekš zināms.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Labi, skaidrs.Jā, esmu "dusmīgs".Pamatā par ko- par negodīgu sarunu.Vai var cilvēciski saprast- jā, var, bet tikai kamēr nesākas demagoģija.No tā "otra" gala ņemot,šeit sistemātiski un masveidīgi tiek apgalvots, ka "visi" dīzeļdegvielas ēdāji smird un ka nācijas posts ir tieši viņos.Es to gribu noliegt,jo pats braucu ar labu degvielu un oficiālu nemodificētu neapgraizītu eur5 prasībai reāli atbilstošu,ar reālu TA mērījumu 0,0xyi.Nevis ar LV TA "atbildīgo" dalbaēbu izgudroto "pielaidi" 1,6 ,kurā var iekļauties gan ar izgrieztu kvēpufiltru ,gan praktiski bez izpūtēja kā tāda.Kāpēc man būtu jāpārdzīvo par kādas citas specifiski nelielas sabiedrības daļas šībrīiža problēmām? Kam ir tad domātas vispār tās EU normas? Kādai daļai? Lohiem?

Ja jau mums ir EU, mūsu valstij būtu jāpilda EU stratēģiskās vadlīnijas.Kurā EU valstī šobrīd tiek "atbalstīta" padsmit gadus vecu ne-EU izcelsmes 3,5+l motoru lietošana un kur tiem tiek piešķirtas atlaides? Kuram uz gāzi pārbūvētajam vojagierim mums te šobrīd IR darba kārtībā ražotāja paredzētais katalizators? Kādai EU izplūdes normai tas viss "atbilst", ja tā katalizatora tur nav?? Kas tas ir- ja LV kaktu atejķeneri tā visa vietā uzlika propāna balonu ar reduktoru,tad tas tagad mums ir vispārēji EU atzīts "gaisa uzlabošanas" projekts? Ko sacīja treknajos 00gados aizņemtie autoservisi, kad tur iebrauca vajagieris ar gāzi?Pareizi- viņi teica, brauc nah/ren prom ,noņem nost to suudu un tad mēs "sataisīsim jums motoru".Tagad- jā, tagd vairs īsti ēst nau ko, tapc ādu uz otru pusi un dara visi un dajebko.

Politika attiecībā uz citu pasaules reģionu nokalpojušo un bojāto mašīnu ievešanu tiek veikta mērķtiecīgi- jau vairāk kā gadu fig vairs te tik viegli dabūsi iekšā neeiropas izcelsmes slīkoņus un lūžņus.Vienkārši maz kurš to zina.

Kā arī- "nākošā" epopeja būs sakarā ar EU ražotāju acīmredzamajām (mums noklusētajām!) šībrīža problēmām jauno benzīnnormu EU6c/d izpildē.Es nebrīnīšos, ka reāli labu benzīnnieku nāksies atkal meklēt ārpus EU.Tikai vairs ne katrs to varēs finansiāli pavilkt.Tāpēc reku titullapā apjūsmotais "pasaulē visjaudīgākais" subārs ir tā "nejauši iznācis ASV tirgum" ,kamēr mums te lohiem stāsta,cik "labs" ir 1.0 mopēda benzīnmotors.Bet gandrīz jebkurš tāds daudzmaz ejošs un pat 100k vērts auto nezkāpēc tepat LV aizkadrā piedāvājas tikai ar dd.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

pilnīgi visiem voyageriem no 01 gada ir kartībā esoši katalizātori. jo bez jama nav iespējams iekļauties atgāžu normās. turpretīm lielākā daļa dīzelistu brauc ar izgrieztiem katiem un filtriem, no esošie normatīvi to pieļauj.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Man otram paziņam, kuram ir voijādžeris, ir liels auto parks. Darba auto ( reno ķengurs, pikapi) , transporta auto ( buss), sievai auto un voijāgeris.

Un es ievērju dīvainu lietu. Pikapi viņam mainas - bija vecs hilux, tad nopirka navaru, tagad jauns hilux. Busus arī mainīja. Pat nezinu kāds tagad. Jo bija gan sprinteris, gan tranzīts. Sievai auto arī mainījās un mainās - gan jaris, gan polo, tagad mini. Nemainās ķengurs un vojādžeris. Labi, ķenguru pirka salīdzinoši nesen, jaunu, bet ja kaut kur brauc, tad brauc ar vojādžeri. Ko nav nomainījuši ne pret ko, lai gan tas ir gadus 5 vismaz ( bet pirkts netika jauns, jo tajā laikā bizness nebija vēl attīstījies).

Sagadīšanās? Nedomāju.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt

No Latvijas uz Spāniju ar auto ( ne kemperi) brauc tikai lohi. Tiem vienmēr ir kaut kādas problēmas.

rt Reģ.: 23.08.2004
5 0 Atbildēt

Jā, protams, vajag izīrēt nezināmas kvalitātes grabošu kemperi bez rezerves riteņa un jātur īkšķi, lai tiktu līdz Lietuvas robežai

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt

Lohs arī tramvajā pamanīsies bomža piemīztā krēslā apsēsties.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

stow n go ir slikts salons. plakani un cieti benķi. man ir bijuši 4 voyageri. arī ar stowu, pēdējo meklēju tieši ar parastiem benķiem.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

man arī netapa skaidrs, kāpēc tie 300 eiro klāt pie vojādžera, kaut gan man tas maz sāpētu, man divciparu skaitlis degvielas patēriņā uzdzen migrēnu.

kad pārdevu savu džeri, tikko bija izšķīlies ford torneo grand connect

www.youtube.com/watch?v=VH9La7Xr0T8

tam vienīgajam ir jēdzīgi salokāmie beņķi, manuprāt.

varbūt tev noder.

man pietiek ar 7 sēdekļu daciju, kaut tā beņķa ņemšana ārā drausmīgi kretinē.

PS - Vojadžreris milzumērts, bet remontos pārāk neprognozējams man iznāca. ja vairāk jāremontē, kā jābrauc, tur jau naudā vairs nevar skaitīt.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 1 Atbildēt

Subjektīvi Reno Grand Espace 7 gada jūtami ērtāks un patīkamāks par tā paša gada Grand Vojāgeri. Salons transformējas gana labi, 5 beņķi ņemas ārā pa vienam. Var salikt arī pretēji braukšanas virzienam, salikt kā gultu. Braukšanas ērtības ziņā- jūtami pārāks. Milzu mīnuss- izņemot beņķus vojadžerī aizmugurē reģipsi vai osb var sakraut guļus- renim salona apdares dēl pietrūkst pāris cm.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

A kubs lien iekšā?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

bet Reno Grand Espace arī nodoklis ir tāds pats kā vojādžerim ( kuri zem 3 litriem).

Tā ka salīdzini ar citu auto. Piemēram - Zafira, toyota corolla verso...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

atvainojos.

Pašam nabadzīgākajam espace nodoklis būs mazāks. Tam 170 g.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Pērc 2016.-2017.gada Renault-Kangoo, Peugeot-Partner vai Citroen Berlingo pasažieru versiju.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Msh un anonīmiķim:

Pēc jūsu loģikas - nafig granulas vai gāze vajadzīga?

Vai tad nav spēka ogles ar lāpstām staipīt, kurināties katru dienu? Un ko mīkstais, kā nevar pēc oglēm nomazgāties?

Vai - nafig tas navigators vajadzīgs? To tikai lohi izmanto. Ar karti un kompasu var to pašu izdarīt.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kāpēc vajadzīgas granulas, gāze vai ogles? Jo priekš dižās pilsētas iemītnieka malka ir padārga ekstra kas vēl aizņem vietu [jāmaksā NĪN utt]. Latvijas apstākļos normālais kurināmā veids ir malka.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Tūlīt sniegšu vienu ar cipariem pamatotu ieteikumu, ko pirkt šī Chrysler Grand Voyager vietā:

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/chrysler/grand-voyager/abfdx.html

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Tātad jāpērk jaunu garās bāzes septiņu vietu Peugeot-Rifter par 21 tūkst.EUR:

peugeot.forumauto.lv/uus-auto/rifter/cenas-un-versijas

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Stulbs vai ieliecies? Sāpe par to, ka sēdekļus nevar grīdā ielocīt, tad nu šitiem rifterberlingo tie 3. rindas sēžamie ir tādi kā liekie riteņi - jāņem ārā, ja grib līdzenu grīdu.

Neder!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Nu kaut kādas sīkas neērtībiņas jāpacieš, ja negribas maksāt mežonīgo nodokli.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Nu tad kāpēc iesaki to, ko citi nevar? Paskaties pāris ierakstus augstāk par Transit Connect ar 7 sēdekļiem.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Fiška ir skaidrāka par skaidru.Gāzei vajadzīgs motors,kurš viegli pakļaujas modificēšanai.Un liela būda,kur noslēpt balonu.Ja nebūtu gazifikācijas iespēju,maz kuram tā būda vairs interesētu ar visu savu šausmīgo patēriņu. Izmešu cipars ir noteikts pēc laboratorijas datiem un jaunam auto. Ar katalizatoru aprīkotam, kārtībā esošam.Ar vienādu motoru pat universālim tas g/km būs lielāks nekā sedanam.Kur nu vel ja minivenam un ar liellitrāžas motoru. Bet šeit vēl ir turklāt pašrocīgi izmainīts degvielas veids- absolūt nesertificēts un ražotāja neizpētīts. Turklāt ar izņemtiem katalizatoriem un izdilušiem veciem motoriem komplektā. Tur ja kāds tagad reāli laboratoriski kādam tam smerdeklim to smārdu izmērītu, tur velnsviņuzinko atrastu. Tur būtu ārprāts, pat ne eur5 ne eur4 neatbilstošs. Kur nu vel eur6, kad ražotāju mocās un praktiski pat nav šobrīd joprojām pat 2l benzīna motoru, kurus kādam ražotājam būtu izdevies iekļauties tajā eur6cd benzīna nomā. Nav, nesanāk, izstrādes kavējas. Ir reku piem tas pegiota un renaulta 1, 6 200+zs biturbo, kurš nefiga neiet, jo atbilst ekoloģijai. Bet te lūdzu- atejgarāžas sergejs izgriež trubu, izmaina degvielas veidu un lieta darīta. Ne kādi ne standarti ne mērijumi ne loģika, vienkārši demagoģija un nolaidīgi izstrādātu TA noteikumu izmantošana savā labā.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Neesmu tik gudrs šai Euro 5 vai 6 jautājumā, tagad nopirku auto, kuram ir Euro 6, bija iespēja pirkt to pašu modeli ar Euro 5, bet speciāli skatījos lai ir gadu jaunāks un ir jau Euro 6, lai nav problēmas kkur vāczemē piemēram. Vai Euro 6 dīzelis ir jau arī gausāks gaitā?

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Nu to jau visi visapkārt modīgi runā- reku it kā ir tie 286zs, bet pēc izjūtām pa gaisu tas nelido.Ja iesaistīt režīmus un regulējumus un ja iemanīties, gan jau būs ok.Iespējams arī, ka iemesls ir ķermeniskajās izjūtās- ka vienmērīgs paātrinājums izliekas "lēnāks",kaut gan aiz loga viss ir otrādāk.

Kādreiz tas eur6 ar adblue laistīšanos tika uzskatīts par reālu apgrūtinājumu,tāpēc centās ņemt bez.Turklāt, bieži gadījās ka kāds kapeikjājējs to bija jau paspējis sajaat un jaunais īpašnieks dabuja liet to draņki tur litriem daudz un meklēt risinājumus atslēgšanai.Popularitāte,tā maigi sakot, tam bija neliela.Tagad mode cita, tālredzīgāk jau būtu ,ka tomēr ņemt ar eur6.Paliek gan jautājums, cik kuram ne-jaunākā izlaiduma modelim tā sistēma ir ērta un cik necimperlīga.Ja vienādam modelim un ja abi ir teh kārtībā, domāju ka diža atšķirība gaitā starp tiem e5 un e6 nebūs jūtama.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Man ar kā neliels arguments nospēlēja, ka jaunajai versijai Zs ir biš vairāk, kaut gan pārējie tehniskie dati ir vienādi, gan 0-100, gan Nm.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Apmēram stādos, par ko tu runā- tātad Pareizi, ka ņēmi ar eur6.Šodienas masu psihozē būs gan pašam mierīgāk, gan cerīgāk pēc tam pārdodot.Iespējams, ka tam e6 ir aizkadrā kaut kāda pozitīva atšķiriba tieši CO ciparā. Resp, ja jau ir augstāks eur, tātad tam g/km taču jābūt mazākam..Kā un vai tādu specifisku atšķirību ņem vērā mūsu csdd katalogs, to gan nezinu.Lasīju reiz tajā de motortalk-ā, ka vācijā ar jaunāku to eur esot tam pašam vienādajam modelim nedaudz mazāks tas izmešu nodoklis.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Tātad Chrysleram, uzliekot gāzes iekārtu, tas maksās 10 tūkst.EUR. Peugeot-Rifter maksā 21 tūkst.EUR. Mērķis braukt ar auto 8 gadus un 200 tūkst.km.

Par cik katru auto varēs pārdot pēc 8 gadiem? Chrysler par 4 tūkst.EUR, bet Peugeot par 6 tūkst.EUR. Vērtības kritums tātad Chrysleram 6 tūkst.EUR, bet Peugeot 15 tūkst.EUR. Te Chrysler vinnē 9 tūkst.EUR.

Degviela. Chrysler tērēs 17 litrus gāzes uz 100 km, tie būs 10 eiro uz 100 km. Peugeot tērēs 6 litrus dīzeļa par 7 eiro uz 100 km. Starpība 3 eiro uz 100 km jeb 6 tūkst.EUR uz 200 tūkst.km par labu Peugeot.

Remonti 200 tūkst.km periodā. Chrysleram kā palietotam auto 5 tūkst.EUR, Peugeotam kā jaunam auto 2 tūkst.EUR. Peugeot vinnē 3 tūkst.EUR.

Gada nodeva. Peugeot vinnē 500 EUR gadā jeb 4 tūkst.EUR astoņos gados.

Galarezultātā Peugeot-Rifter vinnē 4 tūkst.EUR astoņu gadu periodā.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Galīgi neesmu Voyager fans, bet nu braukt 8 gadus ar bulkvāģi, tas būtu drausmīgs sods Nu nafig to Rifter!

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Vēl aizmirsi pieskaitīt Rifteram mūsdienu ārpus garantijas remontus kas var gadīties kā sniegs uz galvas,tie var būt entie tūkstoši, kamēr vecais Vojādžers mierīgi čuņčinās rijot benzīnu vai gāzi.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 3 Atbildēt

Braucu ar Rifter gada auto testa braucienā un atzinu to par baudāmu esam.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

VWfans, vai tev ir gadījies izbraukt un "atzīt", ka galīgs suuds ?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nu kabluks kā kabluks, tad jau arī Maxima salāti un šaliks ir garšīgi!

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 1 Atbildēt

Risinājums varētu būt bifuel auto, kas oriģinālā iet uz metānu. Tas, protams, jāpārliek uz propānu-butānu. Labums ir tur, ka tas motors jau sākotnēji domāts gāzei un tas, ka ir maza benzīnbāka un atstāta liela vieta gāzes balonam.

Kaut kur degvielas tēmās bija.

Tad nu tās cenas starpība to nodokļa maksājumu atdabū atpakaļ.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Pirmkārt, cik internetā var sagūglēt bildes kā izskatās tie CNG baloni, lai to vietā ieliktu normālu LPG balonu, nāksies kaut kur rietumos pasūtīt plakano balonu kurš arī diezgan maksā; pie mums tādi noteikti piedāvāti netiek.

Otrkārt, ar ko, tavuprāt, "motors kas domāts gāzei" atšķiras no parasta motora?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Ja es agrāk(3 gadi atpakaļ)būtu gudrāks kā tagad tad mans tagadējais auto būtu amerikānis ar V8 benzīna motoru.

MelnaPiektdiena Reģ.: 20.12.2016
0 0 Atbildēt

Piedāvāju apspriest vēl vienu dimensiju izmešu sakarā. Mopedka ar 50cc 2t un patēriņš 5l/100km.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Rīga-Neveja,pieci ar pusi stundas,60 km/h,perekūri arī bija bet cik neatceros.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tev tādas nabadzīgu sieviešu problēmas - krēsli smagi, nav kur nolikt, vai vai vai, traki, šausmas, ārprāts. Bet kā tas normāli notiek - vīrietis paņem, izceļ krēslus un saliek garāžā, tajā pašā kur tas džeris parasti tiek glabāts.

Bet nu tagad es saprotu, kādas domāšanas dēļ tas džeris "pēc 2005" tika sapists; pirms tam bija tur kaut kāda pilnpiedziņa pēc tam kaut kādā septītajā vai kurā tur gadā šo fīču nolikvidēja lai varētu ķebļus grīdā iestumt - izrādās ka pepsikolas dzērāji nespēj ķebļus izcelt...

voyagerim awd pēdējais gads ir 2004

MelnaPiektdiena Reģ.: 20.12.2016
0 0 Atbildēt

0 nodoklis, cik atceros, dīzes izvēlās saimnieks.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

rt

Kāds nodoklis bija līdz šim .

Un vai lietoto CV segmentā novērojam cenu kritums un papielināts piedāvājums ?

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

Radiem bija ,ir CV . Vienam tagad jau otrais pēc kartas . Pēdējam lokās beņķi un arī gāze . Par gāzes lietderīgumu rads nav pārliercināts . Pēdējā sarunā izteicās par pārdošānu un vienkārša unversāla pirkšānu .

Lasītākie raksti

Jaunie raksti