Šis labs! Uzlikt gāzi un baudīt turpmākos 8-10 gadus!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Šis labs! Uzlikt gāzi un baudīt turpmākos 8-10 gadus!
Man ir ideja 2022.gadā pirkt lietotu 2018.gada Honda CR-V ar uzticamo, konstrukcijā salīdzinoši vienkāršo 2,0 litru motoru, tam likt gāzi un baudīt komfortablu braukšanu ar lielu auto līdz 2030.gadam.
2,0? Kas ta nu...
Tas jau vairs nav nekas baudāms, manuprāt. Kāds 1,2 ar 3 turbīnām (bet varbūt labāk vispār bez turbīnām, jo vai nu nav zināms, ka tas ir viens vienīgs posts), tā ir īsta baudīšana.
Kāpēc tu esi tik šaubīgs? Pa lielam kaut kas līdzīgs fana fabijai - mašīna ar nemotoru - tikai te tā mašīna un nemotors, abi ir lielāki. Labi, tas cirvja motoriņš ir proporcionāli bik jestrāks nekā fana fabijai, bet tāpat - tas ir hondas ražojums ar visiem no tā izrietošajiem mīnusiem.
2 litru Hondas benzīna motors ir pārbaudīta, stabila vērtība un salīdzinoši mazāk sarežģīts: bez turbīnas, bez jaunmodīgā benzīnmotoru sīkdaļiņu filtra. Tamdēļ jāpērk auto ar tik labu motoru, kamēr tāds vēl ir pieejams... Jo jaunajā Hondas CR-V modelī diemžēl ir 1,5 Turbo... Māc bažas, vai tas būs tik uzticams...
Precīzi. Šo motoru Honda izmantoja vēl pirms 15 gadiem. Tas nav superekonomisks un nav superdinamisks, bet toties superuzticams. Tas arī bija galvenais iemesls, kādēļ ražotājs to turpināja tik ilgi ražot.
Ar LPG konkrētais motors ļoti labi aprīkojas. To saku no savas pieredzes, jo diviem saviem CR-V tādu biju uzlicis.
Es gan pats domāju, ka nākotne tomēr ir hibrīdtehnoloģijām un elektroauto. Tāpēc visdrīzāk mans nākamais auto varētu būt tieši šāds.
Piemēram, Honda CR-V 7-vietīgs Hybrid un Nissan Leaf
Noteikti arī pirms 25 un 35 - ja arī pirms 35 hondai vēl nebija 2.0 16v, tad tas motors noteikti tika izstrādāts no kāda 1.6 16v.
Šis arī iekārojams:
SSā pamanīju vienu ļoti "uzticamu" mazlietotu KIA ceed piedāvājumu
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/kia/ceed/pxffp.html
Pēc LTAB datiem auto ir cietis trīs negadījumos un spriežot pēc izmaksātajām atlīdzībām ir bijis norakstāms
Izskatās ka profesiOnāls cietējs- 1 dienas laikā 2x To darījis. Intersant būt "uzzināt", kā tas iespējams un cik vispār tas dzezsgabals maksā jauns.
Jauns ceed wagons, turbo maksā 20K
Kā tur var apreķināt šitādas tāmes?
Vai tajā LTAB atskaitē rāda kā citādi, ja auto tiek "norakstīts" t.i. izmaksāta summa un auto savākts? Varbūt bija kādi specifiski bojājumi, ko oficiālais serviss vnk saka, ka nav remontējams?
Skatoties youtube uzzināju, ka, piemēram, ASV pie frame damage auto parasti tiek uzreiz norakstīts un oficiālie dīlerservisi tādus darbus vnk netaisa - ķipa nevarēsim atjaunot sākotnējā stāvoklī. Uzņēmīgie izsoļu pircēji un remontētāji jau, protams, sataisīs, kā nu varēs.
Ritīgs pesetcs, brīnumzemē iespējams dajebkas.Plus vel ja ir "infomatīvais atbalsts", kurš lohem ir iedolbījis jēdzienus "mazlietots LV iegātāds pie dillera kopts ar caurskatāmu p"
ps- tak lielākā daļa te cirkulē gan ar bijušu gan to freima damadžu gan ievesti ar salvage title,kas nekādi nemaisa viņu "piekritējiem"
Pat tanīs miglu bildēs izskatās raibs kā dzeņa vēders.
Ar LED optikas izcenojumiem un garantijas auto dīlera tāmi tur tāds cipars diezgan viegli saskrien, kas protams nenozīmē ka viņs nav bijis locīts.
šeit vēl viens līdzīgs www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/nissan/leaf/blpoef.html
Arī trīs avārijas un auto atjaunošanas vērtība pāri par 20700 EUR
Jap, šis izbijis taksis, ne par velti jau kādu laiku tiek tirgots. Apdrošinātāju norakstīts, bet te "lētākais Eiropā"
Tjipa lēti, jo ir buktītes
Apskaidrojiet, kāpēc jāpērk lietoti auto jauna auto cenā? Tās taču naglu kastes, nevis projekta/ svētdienas auto. Par patsmit tūkstošiem sanāk jauna budžeta naglu kaste priekš pārvietošanās no A uz B. Ja kāds šādus lietotus auto nopērk, tad pats uzprasās.
Eu,650 token pipelē
Ko sakāt par šo? lv.brcauto.eu/automobilis/c815249-skoda-fabia-1.2l-automatiska
Pirmajā acu uzmetienā likās - ko tik lēti? Tās monte carlo versijas jaunas parasti bija kādi 17-18k vismaz, ja ne vairāk. Vai vnk nav pieprasījuma un vērtības smags kritums tāpēc?
Man šķiet, ka tā Monte Karlo komplektācija nav gluži tas, kas daudzus pircējus kā sevišķi uzrunātu. Tamdēļ pirmajam īpašniekam nākas pieciest lielu vērtības kritumu.
Lūk, uzticams Subaru Outback:
Sūdi ir tie subaru dīzeļi
Domāju, ka topika jautājums nav pareizi uzstādīts. Precīzāk būtu nevis kur, bet kādu, jo plačasaimnieks r tikai starpnieks, starp iepriekšējo un nākamo auto īpašnieku un viņš noteikti neveic detalizētu mezglu un agregātu pārbaudi, lai procentuāli noteiktu to nolietojumu. Piedevām, jo ātrāk, auto placi pametīs, jo ātrāk viņš tiks pie sava %. Tāpēc muļķīgi būtu domāt, ka kautkādos Varslavānos sēž kāds Norberts, kurš pie cenas raksta klāt pēc cik dienām, cik dārgs remonts būs vajadzīgs, ir muļķīgi.
"Uzticams" auto ir tāds auto, kura virsbūve sapūst ātrāk , nekā motors nosprāgst ?
Vācu? Virsbūve notur 3 gadus, motors 3,5. Pirkares daļas var izmantot ķerrai un bērnu karuseļiem. Varbūt Mazda? Ja nebūsi bijis pie auto kādus 3 gadus, var gadīties, ka atnākot ieraudzīsi starp 4 riteņiem guļošu motoru un salona elementus ar stikliem?
Kur iegādāties uzticamu lietotu auto?
Skaidrs, ka lietots auto ir lietots, tomēr kādi būtu jūsu ieteikumi attiecībā uz labākajiem, godīgākajiem lietotu auto tirgotājiem Latvijā?