Man arī viens no auto ir vecs lūznis 90 to beigas (copes auto - nesaudzējot viņu - ieguldu gadā 500 eur remontā un laužu tālāk) ...ok kaut kad jau būs jāmaina...bet reāli nav uz ko....jo ja gribu vismaz 150 zs, benzīnu ( dīzeļus negribu - ziemā bendža ir krietni labāk + tā ekonomija mani neuztrauc jo nobraucu 25 k gadā ) un pastāvīgu pilnpiedziņu + klīrensu - nav nekā no jaunajiem...lielai daļa pus piedziņa vai variators vai dīzelis. subariem tikai variatori, xt versijām ( gribu parasto tomātu jeb manuāli - jo bieži pa mežiem, dubļiem braucu) Vēl ir variants suzuki grand vitara 2.4...gribu tādu bez kasko, ko nezog etc. un ko var lauzt un kurš nav pārbāzts ar elektroniku. jā esmu braucis labu laiu ar jaunu auto - man visas tās joslu sekošanas un auto kruīzes , apsildāmas stūres 100 gadus nav vajadzīgas ( tas gan bija ielas aut ne copes) . Katram savas vēlmes.. bet reāli nezinu ko lai meklē copes auto vietā..duster - lēns ar švaku dzinēju 1,5d 4x4 versijā tikai,..ok ir lielie bezceļnieki - bet pēc tāda arī īsti nav vajadzība.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
90-to gadu auto iegāde
Sveiciens.
Radinieks beidzot nonācis līdz tiesībām, stūrgalvīgi iespītējies, ka jaunāki auto pēc 90-tajiem gadiem neesot labs variants pirkumam. Kādi varētu būt strikti argumenti tam, lai nepirktu 90-to gadu auto? Sākās stāsti, ka vecie auto esot labāki, elektronika pieviļ, blah, blah.
Ja nekļūdos, tad kaut kad lasīju, piemēram, ka leiši bīda likumprojektu par to, lai uz ielām samazinātu gados vecu auto izmantošanu.