cd changers viņam nav? ja ir- piesakos
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
cd changers viņam nav? ja ir- piesakos
man vajag motora paarsegam to skanjas izolaaciju, kas naak no iekshas, tikai, ja nav caura... stiklu skaoljamaa bachokam pagarinaajumu...
Vai sturei spilvens ir vesels ? Ja vesels un sture nav tas burbulis kas jaunakiem 9K, bet gan ta, kas pedejo gadu og 900, tad butu interese.
manam vecītim vajag to T, jo tam pavisam nav nekā, bet kāpēc tas nekaunās ēst tikpat cik tie muskuļotie ar T?
Kad kāds savā garāžā paklups pret šofera saulessargu (no 9K NG vecajam der?), būšu gatavs no tā atbrīvot, tāpat pieņemšu arī NEIZSKATĪGUS (vismaz zagļiem), bet STRĀDĀJOŠUS radio (var but ar DVD). 2 gab nestrādājoši man jau ir
No citas operas: uz ziemassvētkiem labprāt sev beidzot uzdāvinātu oriģinālo SAAB 9-5 CD Changeri, jaunu vai vislabāk lietotu. Ja joprojām neviens ar to man neuzmāksies, saņemšos un izpildīšu draudus pie InCar ielikt alpinas "diskmaini" ar mp3 iespējām, -dzīvē redzēju, kā tāds ir ieslēgts iekš BMW, kuram arī teorētiski pastāvot tā pati problēma kā mums, ka original galvai nevarot pieslēgt neoriģinālās cilvēkiem vajadzīgās papildierīces.
Pulkstenis - parastais: atkrīt
CD changeris - nav (tā arī nepaspēju ielikt): atkrīt
Kapota izolācija - nedaudz mazgāta (pūkaina) + locīta (kopā ar kapotu, caura nav (vismaz nebija): pierakstu rindā (1. bizenajs)
Skalojamā bačoks pilnā komplektācijā (pilns): pierakstu rindā (1. bizenajs)
Stūre - 4spieķu vecā: spilvens nostrādājis (bet izskatās ka vesels) - ZZ, tad tevi rakstīt rindā vai nē?
T - var gadīties ka ir cietusi (tik tālu priekša ir atlīdusi, tomēr iemīcīta nav) - pēc pārbaudes var izrādīties ka ejoša: Yukki - pagaidām rindā nerakstu, bet prātā paturēšu.
Nufis, atcerējos, vajag vienu krēslu apsildes slēdzi, bet lai strādātu tā apgaismojums, jo bez man pašam ir. Kā arī slēdzi salona apgaismojumam, to kas trijos stāvokļos ieslēdzams ar visiem kontaktiem, kas pie vadiem. Un ACC salona temperatūras devēju, ja netrokšņo, kā manējais.
Yukki.... Savam CD cheindzeri Clarion (jaunu), bet gan tikai uz 6 diskiem, jo lielāku nebija, pirku par ~ 60 LVL Un ar SAAB Clarionu savietojās bez problēmām!
Nufi, mani svitro ara
Arnij, pašlaik ir 4 info avoti: dīleris, kas stingri apgalvo, ka neko citu, izņemot original (pārveidots Pioneer) nevar pieslēgt, to pašu saka arī šeit: www.mitt-eget.com/... #cd un LV Pioneer dīleri, bet InCar apgalvo, ka viņi ar pārveidotāja palīdzību spēj pieslēgt sevis pārdotās (!) Alpines (6CD t.sk. mp3) changeri. Man ir audio system 2, tātad tipa pioneer galva, kurai vislabprātāk pieslēgtu dajebkādu CD changeri ar 12 CD/MP3 iespējām. Ja godīgi, šie tādi virspusēji pētījumi par tēmu, personīgi man ir aizdoma, ka pieslēgt var dajebko, tikai vajadzīgs speciālists, kas to visu tiešām saprot, diemžēl ar tām original suxaudio lietām vairs nav tik vienkārši, ka paši garāžā varam visu saslēgt.
Vecajai lēdijai noderētu jauni krēsli, bet vai NG der
problēmas ar CD changera "orģinalitāti" sākās tikai no 9-3/9-5, vecākiem modeļiem krenķu nebija. Pirms kāda laika jautājums tika pētīts, bet pilnvērtīga alternatīva atrasta netika.
Skaties tik, lai piedāvātais adapteris neizrādās FM modulators, kas padod skaņu caur antenu kā vēl viena radiostacija.
Ja izrādās, ka tomēr ir pieejams adapteris, kurš māk priekš galvas notēlot īstu SAAB changeri, turklāt tā, lai visas vadības pogas strādātu kā nākas - noteikti dod ziņu!
Ptr rakstīja: problēmas ar CD changera "orģinalitāti" sākās tikai no 9-3/9-5, vecākiem modeļiem krenķu nebija. Pirms kāda laika jautājums tika pētīts, bet pilnvērtīga alternatīva atrasta netika.
Skaties tik, lai piedāvātais adapteris neizrādās FM modulators, kas padod skaņu caur antenu kā vēl viena radiostacija.
Ja izrādās, ka tomēr ir pieejams adapteris, kurš māk priekš galvas notēlot īstu SAAB changeri, turklāt tā, lai visas vadības pogas strādātu kā nākas - noteikti dod ziņu!
par cd changeriem baigi pētiju viendien un atradu netaa infu par to ko orģinālais CD changers nosuuta magjim, tur pat bija fails ar to ko shis suuta, taakaa gan jau to ieriici var apmaanīt, bet diemžēl no tādiem dzelžiem nekā nesaprotu..
Vajag taadu retumu kaa Throttle Body, nezinu vai tas latviski vareetu buut tas pats, kas gaisa meeriitajs. Taatad no `94 gada un jaunaaka auto ar atsleedzamu TCS. Varbuut kaadam kauc kur aizkeeries. E&S nepiedaavaat.
Klau Nufi, tavam bija atsleedzams TCS?
Sorry, Nufi, paskatiiju veelreiz piedaavaajumu, gads neder.
Throttle body nav gaisa mērītājs. Tas ir droseļvārsts...
Arnijs rakstīja: Throttle body nav gaisa mērītājs. Tas ir droseļvārsts...
Līdz motora nr.R107415 nāk body ar OE nr. 8822348, no R107415 un uz augšu nāk OE nr.9170705
Arnijs rakstīja: Throttle body nav gaisa mērītājs. Tas ir droseļvārsts...
Līdz motora nr.R107415 nāk body ar OE nr. 8822348, no R107415 un uz augšu nāk OE nr.9170705
Man ir S1001767, taatad 9170705, kur lai dabon?
SaaBeR rakstīja: Man ir S1001767, taatad 9170705, kur lai dabon?
Vai nu lietots, vai OE...Scantech arii nepiedaavaa
Arnij, virzuliem vajadzetu but nakosaja nedela.
Kas bija OE un ko nozime OEM ?
Lietotu aizmirsti atrast, ja pat E&S saka ka jamie zin tikai kaadus 4 taadus auto
Gan jau ka OEM - Original Equipement Manufacturer
OEM - prece kas naak bez iepakojuma un bez lielaam graamataam un pamaacibaam
Vismaz kompiishiem, bet nu saaber jau pareizi iztulkoja
ZingZeng rakstīja: Arnij, virzuliem vajadzetu but nakosaja nedela.
Kas bija OE un ko nozime OEM ?
OE un OEM =Tas pats....
Tikko uzzināju, ka bloku varēs izslīpēt tikai pēc jaungada, tā, ka steigas īsti nav... Večuks paņēmis atvaļinājumu
ACC devējs - pagaidām pietaupīšu nebaltai dienai (nespīd)
Krēslu apsildes slēdzis - no diviem deg viens, teorētiski to gribēju pietaupīt jaunajam vāģim lai ieliktu aizmugures sēdekļu apsildi - bet vispār, tikšu klāt tam autiņam, jāizrauj to nedegošo, varbūt varu sataisīt, ja izdosies, varēšu jums visiem (tiem kam nedeg) viņus metodiski pārlasīt.
Salona apgaismojuma slēdzis - labā kārtībā: pierakstu rindā (1.uculs)
Sēdekļu komplekts - par OG/NG savietojamību nezinu, teorētiski jau nu vajadzēja tā kā derēt, bet man ir viena nelāga ideja - izplēst no šitiem beņķiem apsildi un pārstādīt jaunajam pakaļbeņķī: tomēr neskatoties ne uz ko pierakstu rindā (1.Nezinīte)
ACHTUNG!!!!SAAB rezerves dalju tirgus!!!
Patreiz veel var iegadaaties rez.daljas
prieksh SAAB 900,hechbeka,ir
normaals salons,pakaljeejie lukturi,
aizmugures durvis,haube,aatrumkaarba,
stuure,stuures reika ar pastiprinaataaju,
un veel visaadas hernjas,tik
pasham jaajauc aaraa.
Ja ir interese par salonu,tad pasteidzieties,autinjsh no shodienas,
staav bez durviim un aaraa,un driiz
to atdos sagriezt,ja kas kuzavs ir mazruuseejis.Kraasa perlamutra zilaC14.
Taatad ja interese ir,melojiet man uz
mlablaiks@jrrmk.lv vai pa ieksheejo
ipastu[addsig]