Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

ACHTUNG!!!!SAAB rezerves dalju tirgus!!!

llxx Reģ.: 30.05.2003

Patreiz veel var iegadaaties rez.daljas

prieksh SAAB 900,hechbeka,ir

normaals salons,pakaljeejie lukturi,

aizmugures durvis,haube,aatrumkaarba,

stuure,stuures reika ar pastiprinaataaju,

un veel visaadas hernjas,tik

pasham jaajauc aaraa.

Ja ir interese par salonu,tad pasteidzieties,autinjsh no shodienas,

staav bez durviim un aaraa,un driiz

to atdos sagriezt,ja kas kuzavs ir mazruuseejis.Kraasa perlamutra zilaC14.

Taatad ja interese ir,melojiet man uz

mlablaiks@jrrmk.lv vai pa ieksheejo

ipastu[addsig]

 
KurBads Reģ.: 24.07.2001
0 0 Atbildēt

nu jaa, es jau te arii taa iisti nezinu, gribas turbo, jo mans 8v liekas par svaku. T16 atkal baida problemas ar visu to elektroniku, gaisa masas meeriitajiem utt., kas T8 nav.

un T16 noteikti buus daargs ...

llxx Reģ.: 30.05.2003
0 0 Atbildēt

KurBads rakstījaviests - vai tu juuti konkretu ravienu, kad turbo iegriezas? pie cik apgriezieniem? sitam, ko skatiiju tadu izteiktu ravienu nejutu, bet bija skaidrs, ka vinjs velk labi nu tad, kad ir uzgazets lidz kadiem 3000, tad turbo bultinja bija uz 12tiem, t.i., dzeltenajaa.

kaa jau teicu, nav griestu, izputejaa caurums, izpludes kolektors plaisajis.

eu - kaa vispar ir ar to plaisajuso izpludes kolektoru, vins ar tadu visu laiku braucot un problemu neesot - drosi vien kaut kad jaasametina kaartigi vai jaadabu vietaa vesels - bet vai taa ir akuuta kaite?

priesas stiklaa akmens ir izsitis taadu nu lidz 1cm diametraa akuraatu apalju cauruminju, kas nekur talak aizplaisajis nav, vai sitadu var efektiivi aptureet, dzirdeju, ka ir kaut kadi smakji, ar ko aizpildiit ...

ekstras - el.logi, spogujli (viens gan nestrada), el.luuka, laikam centrala atslega - griesti - pliks blekjis. adas nav, tumss violetais velura salons.

cena ir smiekliga - 500 EUR, bet tas nav LV.

Nafig Tev tādu vajag???Nav kur naudu likt??Es Tev aizsūtīšu konta numuru uz kuru pārskaitīt.

Izplūdes kolektors obligāti jāmaina,tāa nu nebuutu lielākā problēma,bet kas atklāsies vēlāk...droši vien vēl visādas "ekstras".Pameklē labāk ko citu ,dārgāku,vismaz ilgāk kalpos.

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Nu jā, naudiņa taja aperāta būs jaieliek krietni, kamēr atdzīvosies pilnībā....par stiklu runājot, man škiet ka pratīgāk ir viņu mainīt, neka censties tur plaisas līmet ciet...

bet nu man Turbīna slēdzas pie 3000 apgriezienu, un nu tad ir jūtams tas rāviens, nu ta jau nav, ka spiež sēdekļos, un veders sāk streikot.., bet nu katra ziņa papildus rāvienu nepamanīt nevar, var būt ka Tev tas plaisājušais kolektors atņem to jaudu

Metināt jau viņus var mēgināt, bet nu diez cik ilgam laikam tas naf...

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

tā ka Kurbad, labāk met mieru.. tas varētu būt tikai reāls donors..

primo Reģ.: 22.07.2002
0 0 Atbildēt

ja ir saplaisājis izplūdes kolektors, tad turbīna nevar strādāt uz pilnu klapi. iespējams, tur tā vaina kāpēc nav vajadzīgā uzrāviena.

es ar metinātu kolektoru nobraucu 6 gadus un nekāda vaine.

a lūst viņi no sitieniem pa izpūtēju. atpakaļgaitā dodot, ja uz ceļa kas mētājas utt.

Yukki Reģ.: 03.10.2001
0 0 Atbildēt

Kāpēc Tu llxx domā, ka tas auto ir beigts neko par to nezinot? Cena neko nepasaka, var būt 500 EUR auto bez lieliem ieguldījumiem un Ls 3000 ar megainvestīciju plānu viena gada un viena nobraukuma, viss atkarīgs no pārdevēja paradumiem, slinkuma, vēlmēm, nekaunības, veiksmes uc faktoriem. Nevar visu mest par vienu olekti. Tā nav mana pieredze, vienkārši filozofiskas pārdomas par beztēmu

Kurbad, vai tad Anglijā neviens nevar pārbaudīt to SAABu?

P.s.haha, visiem iesaku pārbaudīt servisos, bet pats visus esmu pircis kā kaķus maisā

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

primo rakstīja:ja ir saplaisājis izplūdes kolektors, tad turbīna nevar strādāt uz pilnu klapi. iespējams, tur tā vaina kāpēc nav vajadzīgā uzrāviena.

es ar metinātu kolektoru nobraucu 6 gadus un nekāda vaine.

a lūst viņi no sitieniem pa izpūtēju. atpakaļgaitā dodot, ja uz ceļa kas mētājas utt.

Sveiks! par kolektoru runājot..ir kaut kāda speciāla tehnoloģija, ka viņs jāmetina, lai turētu ilgāku laiku

primo Reģ.: 22.07.2002
0 0 Atbildēt

nebija nekā īpaša. vienkārši, tā kā kolektors ir no čuguna, tad arī metina viņu izmantojot čuguna gabaliņus kurus, mērc kaut kādā baltā pulverī. un lēnām atdzesē, lai šis neplīst. jebkurš pieredzējis metinātājs ar to tiek galā.

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

Yukki taisnība.. Kurbads gan laikam vel pa Belgiju dzīvojas.. un gan jau ka var arī diagnostiku uztaisīt.. pārbaudīt kompresiju, turbīnas spiedienu.. pacelt un apskatīt noplūdes.. utt..

ja tas auto būtu tikai lai pārvietotos, tad OK.. bet nu lai pārvietotos tadā autiņā, kas sagādā prieku arī ar vizuālo izskatu gan no iekšpuses gan ārpuses, izklausas, ka šinī gadījumā nāksies vel piestrādāt..

kolektoru un izpūteju es varētu pārdot no sava donora.. man šķiet, ka man divi ir.. stiklu gan nē, jo turbopiilei arī punktiņs paradījies...

elektrisko spogulīti ja tas ir vadītāja pusē arī varētu sagādāt (ja pasažiera pusē tad korpusu bez spogulīsa...)..

llxx Reģ.: 30.05.2003
0 0 Atbildēt

Yukki rakstīja:Kāpēc Tu llxx domā, ka tas auto ir beigts neko par to nezinot? Cena neko nepasaka, var būt 500 EUR auto bez lieliem ieguldījumiem un Ls 3000 ar megainvestīciju plānu viena gada un viena nobraukuma, viss atkarīgs no pārdevēja paradumiem, slinkuma, vēlmēm, nekaunības, veiksmes uc faktoriem. Nevar visu mest par vienu olekti. Tā nav mana pieredze, vienkārši filozofiskas pārdomas par beztēmu

Kurbad, vai tad Anglijā neviens nevar pārbaudīt to SAABu?

P.s.haha, visiem iesaku pārbaudīt servisos, bet pats visus esmu pircis kā kaķus maisā

Autiņš ar tādu aprakstu,nu noteikti nav labs, pēc definīcijas tas ir nojāts.

llxx Reģ.: 30.05.2003
0 0 Atbildēt

Un vēl... mani sajūsmina ši filozofija,pa lēto nopirkšu un tad gadiem ilgi investēšu.....,kāpēc uzreiz nenopirkt dārgāku(ja jau paredzama nauda remontiem) un vienkārši ar to braukt....???

Yukki Reģ.: 03.10.2001
0 0 Atbildēt

llxx rakstīja:Un vēl... mani sajūsmina ši filozofija,pa lēto nopirkšu un tad gadiem ilgi investēšu.....,kāpēc uzreiz nenopirkt dārgāku(ja jau paredzama nauda remontiem) un vienkārši ar to braukt....???

llxx, viss pareizi, visam piekrītu izņemot, ka kur ir garantija, ka tas, kas izskatās vai ir labāks pēc apraksta (!un tikai!), tāds patiešām arī ir? Kāds kam ir pārzināmas un pieejamas auto uzprišināšanas tehnoloģijas, ņem šrotu, nopucē, piekrāso, nokruķī odometru, izdomā fabulu, ka visu ir samainījis un pārdod par 3500 EUR kā konfekti, un kāds ticīgais nabags uz to visu uzķeras, cerot uz mazām investīcijām. Un tikpat labi otrs pretējais variants, kāds, kam nah tas viss apnicis, nodod savu šrotu tālāk kādam, kas uzliek griestus no donora, aizmetina izputēju un brauc bēdu nezinādams. Ai nu šitā interneta (s)expertu filozofēšana, kad nevienam no mums nav taisnība, nesaprotu, kāpēc vispār iesaistījos

llxx Reģ.: 30.05.2003
0 0 Atbildēt

man izlauzās viedoklis...,Tev arī

KurBads Reģ.: 24.07.2001
0 0 Atbildēt

galvas blive tpirms pusgada samainiita, karba remonteeta pirms 80 000km ... griestu nav pardod, jo vietaa ir Volvo ar gaazi, kas te BE man liekas, ir letaka nekaa Latvijaa.

pirms gada nopirku 900OG ar atkarajusamies un prplisusiem griestiem, laika gaitaa diezgan netiriem sedekliem, bez radio, piepiipejamaa ... ar sulojosu motoru abos galos, pasvaku sajuugu, nestradajosiem lukturu tiriitajiem, ar mirstosu degvielas suukni. ar noskrejienu 272 000km.

tagad man ir svaigi (nu jau gadu) parlimeti griesti un aizmugures stoikas, muuzika, pilnibaa nonemti un caur velas masinu izlaisti sedekli, pagalvji un durvju apsuvums, piepipetaajs, elektriski logi (pateicoties Turbopiiles atbalstam), motoram abi klokvarpstas salniki nomainiiti, sajuuga izspiedejgultnim gumijas gredzeni nomainiiti, salaboti un darbojosies lukturu tiriitaji, atjaunots degvielas suuknis, saremonteetas paris ruusas vietas uz spaarniem.

un tas viss PASA ROKAAM (iznemot sukna restavresanu, protams).

pie tam, visi darbi iznemot motora salnikus un sajuuga gumijas tika paveikti daudzstavu dzivojamaas maajas -2 parkinga staavaa un pasa dala arii dzivoklii ...

DIEMZEL, juutu, ka ar katru briidi arvien vairak ilgojos peec turbo.

pasreizejais auto tika pirkts par 650 EUR. Ieguldiits ir nekas - tik cik par elektro logiem un diviem salnikiem un gumijas gredzeniem, kas maksaa kapeikas. protams ellas maina un filtri.

un saabs no diezgan nozelojama paskata, vardusakot, neviena iepreiks iipasi nemileets un nepiesaktiits, drosi vien kaadu briidi arii pastavejis - manaas rokas atgriezaas ielaas ... paris bildes manaa galerijaa

Luk tada mana pieredze. Piesitu pie koka un trisreiz nosplaujos, lai saabam taa veseliiba arii turas.

KurBads Reģ.: 24.07.2001
0 0 Atbildēt

Yukki rakstīja:

llxx rakstīja:Un vēl... mani sajūsmina ši filozofija,pa lēto nopirkšu un tad gadiem ilgi investēšu.....,kāpēc uzreiz nenopirkt dārgāku(ja jau paredzama nauda remontiem) un vienkārši ar to braukt....???

llxx, viss pareizi, visam piekrītu izņemot, ka kur ir garantija, ka tas, kas izskatās vai ir labāks pēc apraksta (!un tikai!), tāds patiešām arī ir? Kāds kam ir pārzināmas un pieejamas auto uzprišināšanas tehnoloģijas, ņem šrotu, nopucē, piekrāso, nokruķī odometru, izdomā fabulu, ka visu ir samainījis un pārdod par 3500 EUR kā konfekti, un kāds ticīgais nabags uz to visu uzķeras, cerot uz mazām investīcijām. Un tikpat labi otrs pretējais variants, kāds, kam nah tas viss apnicis, nodod savu šrotu tālāk kādam, kas uzliek griestus no donora, aizmetina izputēju un brauc bēdu nezinādams. Ai nu šitā interneta (s)expertu filozofēšana, kad nevienam no mums nav taisnība, nesaprotu, kāpēc vispār iesaistījos

nu pie sii man gribas piekrist par 100%, ka perkot par augstaaku cenu, nu nezinu, 2000-3000-4000 EUR esi pilnigi dross, ka tas bus labaaks.

svariigaakais laikam tomer ir kuzovs, ruusa un esencialu un gruti atrodamu detalu (kaa, piem., griestu pamatne) esamiiba

gr Reģ.: 23.07.2002
0 0 Atbildēt

KurBads rakstīja:es te skatos vienu T8 `88 gada 3-durvnieku ... kuram nav griesu vispaar, pat ne taa preseta kartona/stikla skiedras pamata. Varbuut kadam kaut kur meetajas griesti prieks 900OG 3-d.

un kaadas virpar atsauksmes par T8 ar intercooleri un 155hp teoreetiski. kaa ir ar turbinu, izmeginot kaut kur lidz 3000-3400 apgriezieniem nejutu tada butisku raavienu kad turbiina pieslegots, lai arii bija juutams, ka auto uznem aatrumu krietni labaak par n/a ... paslaik lauzu galvu par sito briinumu.

Kurbad, man bija 900T8 ar intecooler 155zs. Super auto, varbūt tapēc, ka bija perfektā kārtībā, bet turbīna priecīga grieza pat pie 400 000 km nobraukuma. Turklāt labākais cēliens jau sākās pie 2200 apgriezieniem! Tiesa es saudzējot auto līdz 7000 nekad neuzgriezu un nemaz nevajag!!! Pie tam bultiņa nekad gandrīz neiegāja sarkanajā zonā! Tā kā tas auto, ko Tu esi noskatījis visdrīzāk der Vaļeras šrotam.

Performance T8 salīdzinot ar 2.1i (140zs) vai 900S (145ZS) IR NESALĪDZINĀMI SPORTISKĀKA.

Ja runā par čakarēšanos tad tieši mehāniskā šprice ir Latvijas autoservisu bieds

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

saabisks saabists..

vispaar jau griestus sliktaakajaa gadiijumaa var nopirkt pie Valjeras.. es to taupu kaa peedeejo variantu..

bet nu ar šadu veselīgu attiekmi, varbūt tomēr ir veerts atmest skepticismu un mesties jaunaa avantuuraa.. vēl jo vairāk, ka Tavs patreizējais izkatās gana smuks, lai to pārdotu pa vairak ka 500...

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

tas mans iepriekšējais koments KurBadam..

ja kas man mājās mētājas vismaz divas šprices.. varbūt kāda arī ir laba..

KurBads Reģ.: 24.07.2001
0 0 Atbildēt

turbopiile rakstījaaabisks saabists..

paldies!

vispaar jau griestus sliktaakajaa gadiijumaa var nopirkt pie Valjeras.. es to taupu kaa peedeejo variantu..

bet nu ar šadu veselīgu attiekmi, varbūt tomēr ir veerts atmest

skepticismu un mesties jaunaa avantuuraa..

nu vot iisi neesmu noticeejis, ka vajag ... vel jo vairaak, ka nopeerkot so viens no abiem butu jadzen uz LV.

vēl jo vairāk, ka Tavs patreizējais izkatās gana smuks, lai to pārdotu pa vairak ka 500...

pirms pirku pasreizejo, domaaju, ka tas auto man buus nu taadai pagaidu brauksanai, ko sieva bernu no skolas vadas un kurs drosi vie pie pirmajiem mesliem buus jaapamet graavmalaa (lai arii seit Belgijaa utilizet auto ir daudz dargaak nekaa es to nopirku), bet redz, auto kust ... esmu nobraucis apmeram 15 000km pa gadu un paris menesiem, t.sk., BE-LV-BE garos gabalus vasaraa.

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Labrītt!

Intresē Saab 9000 86 gada priekšeja laba lampa un pagrieziens, lietoti, par saprātīgu cenu!

vēl intresē Saab 900 OG sedana visu četru durvju iekšējie garie rokturi pelēka krāsā, arī protams pa sapratīgu cenu.

tel.9613466, 7545444.

Aldis.

llxx Reģ.: 30.05.2003
0 0 Atbildēt

ir ,bet citaa kraasaa,piem. melnaa vai ari zalja,var dabuut pie tam ar visu apdari.

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

llxx rakstīja:ir ,bet citaa kraasaa,piem. melnaa vai ari zalja,var dabuut pie tam ar visu apdari.

nu apdari man jau pāršuva, tā tagad būs tumši pelēka, tāda pati, kā sēdekļi, bet tie melnie rokturi varētu man varbūt sapasēt ar tumši pelēku.... Labak tas būs, nekā pašlaik,- gaiši brūni

Vai Tev ir viss komplekts

Cik par to gribi

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

redeye rakstīja:kādā veidā šis defekts ir novēršams

Mainot ... vai nu sajūgu, vai auto.... pēc iespējām.

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

Sviesc... Rokturi no Tava vecā auto neder? (DZ316)

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Arnijs rakstījaviesc... Rokturi no Tava vecā auto neder? (DZ316)

Labrītt!

Hmm, a Tu domā ka es atceros, kadā krāsā tie bija Bet škiet ka salons bija pelēks Ja pelēki, tad der....

Kur pie viņiem var tikt

Ah jā....un kurš nelietis nolēma viņu izjaukt

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti