Vislabàkais lietotais auto ir 2.paaudzes golfs. Punkts.
Nevajag pateikties.
Vislabàkais lietotais auto ir 2.paaudzes golfs. Punkts.
Nevajag pateikties.
Palūkojot cenas, kādas par mazlietotiem auto grib saņemt pārdevēji, jāsecina, ka viņi neko nav dzirdējuši par 30%.
Tas 30% "ir pilsētas leģenda". Cilvēki jau nepērk jaunus auto tāpēc, lai tūlīt tos pārdotu aiz salona durvīm par 70% no tās cenas, ko nupat paši samaksājuši.
Nezinu, kas tie par cilvēkiem, bet tādi auto "praktiski tikko no salona" tirgū ir. Bet lietots paliek lietots.
Tā nav nekāda pilsētas leģenda. Par šādu ciparu praktiski pie jebkura dīlera var dabūt demo auto. Un tas parāda cenas līmeni mašīnai, kas ir tikai mazliet pabraukta.
Pasaki savu budžetu, tad domāsim tālāk. Man patīk mazdas, ja nerūsētu būtu pavisam labi.
rūsē ne tikai mazdas....
Šitais topiks pārāk plašs sanāk. Vienam lietots ir Audi80 ar gāzi zem 1K, cits nopērk divgadīgu premiumu, un tas arī būs lietots auto.
darklight rakstīja: Šitais topiks pārāk plašs sanāk. Vienam lietots ir Audi80 ar gāzi zem 1K, cits nopērk divgadīgu premiumu, un tas arī būs lietots auto.
....cits ar 3gadīgu joprojām tusē jauno auto tēmā...
Šis ir foršs lietots auto. Ja uzliek gāzi, tad vispār konfekte:
Vai tikai šim auto nebūs drīz jāmaina it viss kas vien var oksidēties? Kondicioniera tikko uzpilde vien uzreiz jau liek spicēt ausis!
Kādam ir pieredze ar šīs paaudzes g klasi?
Kaut kādu iemeslu dēļ mums uzņēmumā divi tādi. Ja ir nopietna interese varu īpašnieku kontaktus
Skatos šī kanāla video, likās, ka īpašnieku geļiks pilnībā apmierina, tomēr patiesība ir tur ārā
Kāda pieredze interesē? Geļiks ar dīzeli ir garām jo mēģina savienot nesavienojamas lietas.
To auto pērk jo grib un patīk, pie šādiem kritērijiem ir pilnīgi vienalga cik dārgi un bieži tas iegriežas servisā.
Kas vainas šādam dīzeļauto?
Un kuras ir tās nesavienojamās lietas?
P.s.
Man neinteresē cik bieži un kam jābrauc uz servisu, ir pietiekoši liela pieredze ar ļoti daudz un dažādiem auto.
Vairāk interesēja, vai kāds nav ar tādu pārvietojies ikdienā. Esmu braucis es vecāku paaudzi, bet tas bija sen un tā īsti neatceros, kā viņš uz uzvedās uz ceļa, turklāt braucu tikai pa pilsētu. Ja būtu iespēja paņemt nomā, labprāt notestētu, bet vismaz Lv nevienu neatradu.
Pēdējo paaudzi nevaru atļauties, (tikai ja līzings) turklāt cik esmu skatījies video un salīdzinošos testus tad šiem esot interesanta vadāmība, ne sevišķi atsaucīga, savkurārt jaunā g klases ir pavisam cits auto.
Kā jau jebkuram auto uz 2 cietajiem tiltiem vadisies un jutisi visas bedres suligak. Jebkurs cits mercedes vai vaacu suv bus komfortablak. dizelji ir mikstaki jo viniem nav amg piekare un ir mazakas bremzes - var uzlikt riepu ar nedaudz augstaku bortu. Ja mekle komfortu ka piem GL tad toch nederes, bet ja esi gatavs iziet uz nelielu kompromisu, tai noteikti nevajadzetu but problemai.
Kādas konkrēti ir šīs nesavienojamas lietas? Ko tas video tur dir''šš, ka tas 100k hlams nav vadāms un uz ielas lēkā kā āzis pa 2m uz katru pusi? Vispār jau pokuij,topiks jāslēdz ciet jebkurā gad.Nav ko te izrunāties.Patiesi patikt var vienīgi skoda 1,2.Un gāzi uz viņa liek aiz patikas pret tās neatkārtojamo smaku.Jā.
reālā dzīvē nav tāda jēdziena - jauns auto.
jauns auto ir līdz tam brīdim, kamēr montāžas beigu posmā tajā iekāp pirmais cilvēks, tas, kas izbrauc ārā no ceha un noliek to stāvlaukumā.
2.cilvēks - tas, kas auto uzliek uz autovedēja un nobrauc no tā otrā galapunktā, parasti pie dīlercentra.
3. cilvēks - dīlercentra pārdevējs vai automehāniķis, kas iebrauc auto dīlercentra pagalmā
tu esi tikai 4. cilvēks, kas iesēžas "jaunā" auto - un arī tikai ideālā gadījumā, ja nav nekas jāregulē, jāpabrauc pa pagalmu vai ielu, lai pieregulētu pirms pārdošanas - nodošanas pircējam.
tā ka, cien, "jauna" auto pircēj, tu esi tikai 4 vai 5 kas iesēžas "jaunā" auto - diemžēl, lietotā auto....
labrīt!
Pat ne 4. vai 5. Tur vēl pa vidu var būt arī importētāja noliktavas, kādi lokālie loģistikas centri, un arī tajā pašā dīlercentrā vēl var skaitīt klāt, mehu, kas auto sagatavo un no stāvlaukuma dzen servisā, tad elektriķi, kas liek sigu un, piemēram, mazgātāju, kurš auto satīra, kādiem vēl atsevišķu darbinieku, kurš aizved auto uz atdošanas vietu (iespējams, pats pārdevējs) ū-tē-tē, ū-tē-jē-pē...
Auto jauns ir tehniski, nevis mērīt pēc tā, cik cilvēki tur ir iesēdušies. Cik tad tādam būtu gala nobraukums auto saņemot? Kādi 5-10 km?
3 līdz 6 mēnešu netto ģimenes ienākumi.
Tāda ir optimāla lietota auto cena.
Ja pie šādas formulas pie turētos visi LV iedzīvotāji, tad tādi asinssūcēji kā mogo beigtu pastāvēt.
Vispār ironiski - jauno auto topikā publika diskutē par lietotiem auto... te speciāli uztaisa topiku par tādiem, bet diskusijas pamatā par jauniem, he-he...
vai tad kādam (te) interesē ieteikumi? retu reizi kāds tūrists parādās...
Pārējie tik kāro dzirdēt apstiprinājumus saviem uzskatiem
Bet, ja par tēmu - laukos paziņu puspaziņa no šķūnīša izvilka pirms gadiem 10 noliktu Mazda 323, 1986. gada dīzeli. Pēc bremžu atdzīvināšanas un bākas iztīrīšanas (ar sekojošu tās metināšanu) skate tika izieta, un auto ripo pa ceļiem. laikam tiks dota 19 g.v. puisim, lai lauž.
Mana pirmā mašīna bija 1988.gada Mitsubishi Pajero, kas arī bija nostāvējis gadus 6. Nopirku pa 300 latiem. Sametinaju, izgāju ta un nobraucu 9 mēnešus.
VWfans rakstīja: Šis ir foršs lietots auto. Ja uzliek gāzi, tad vispār konfekte:
Tādam likt gāzi gan ir stulbums. Esmu braucis ar tādu pašu, tikai 1.4 benzīnu. Nevaru iedomāties veci ar tādu ikdienā braucot. Tas ir mazs auto pilsētai vai sievietei.
+ viegli vadās, viegla stūre, pārredzamība
+ relatīvi vienkāršs, uzticams, ekonomisks
+ mazs, lai gan vidusmēra cilvēks saspiesti īsti nejutīsies
+ iespējams labs auto sievietei
- salons no tādiem lētiem materiāliem, bet par to cenu gan jau ka ir ok
- prasītos 6 ātrumi, lai nav 3000 rpm braucot uz 100 km/h
- nav diezko aizraujoša braukšana
Jaudas ziņā 1.4 ir ciešams. Nekas mega, bet kaut ko kust. Ar pilnu auto braucot gan jau ir cits stāsts. Tas 1.2 gan būs mironis. Lai ar tādu brauktu un slavētu, jābūt riktīgam mazohistam.
Tam motoram pie 100 ir 3000rpm, lai noslēptu jaudas iztrūkumu. No 6. Ātruma būtu jāslēdzas uz leju pie stiprāka pretvēja vai mikroskopiska slīpuma.
Nevis "lai slēptu jaudas trūkumu", bet gan "lai kompensētu griezes momenta rezerves trūkumu, liekot motoram darboties optimālajos apgriezienos". Manam golfam dzimtais 1.3 nemotoriņš bija sapārots ar četru robu kārbu, kas bija precīzi samērota ar tā spējām - uz šosejas pulkstenī bija 3,5k; par varēšanu apdzīt pat ar pilnu mašīnu nevarēju sevišķi sūdzēties, lai arī noteikti bija kā nakts pret dienu pret tagadējo varēšanu
Jauda= griezes moments*apgriezienu skaits. Griezes moments= spēks*plecs. Runājat par vienu un to pašu pēc būtības!
Vieglai apdzīšanai (laika komponente iejaucas)vajag tomēr jaudu(kas atkarīga no visām komponentēm) nevis tikai apgriezienus vai griezes momentu atsevišķi. Jā! Nē?
Krievu suudam vaz2109 1,3 versijā ar 5to dažkārt vispār bija grūti pabraukt pa taisnu ceļu.Viņš nevilka nekur un ēda vairāk degvielu, nekā ar 4to.Toties ar 2tro tas smuki gāja uz 90...Bet prastu 69zs vaz2101 ar normālu braucēju un tupu 4robu kārbu pamēģini vēl pie pilsētas ātrumiem vispār noķert.Nerunājot vēl, ja viņš sāk pāri apmalēm pa apstādījumiem un trotuāriem maukt.
Dažam tādam v6 d-motoram pa šoseju pie nesodāma ātruma 8jā robā ir knapi 1100rpm.Ja lohs nospiež gāzi- tak ātrāk kā pēc 2sek viņš nekur nebrauks principā nē, pat ne ar vislabāko tomātu un visiem saviem kilomegaņūtoniem....
Krievu auto ir augstāki klīrensi par modernu krosoveru.
Kapeikas 70zs ir jākustina tikai 955kg, un atmo benzīns bez elektroniskiem eko iemauktiem ir ļoti atsaucīgs
Tieši atsaucīgums un reakciju saprotamība būtu liekama pirmajā vietā jebkuram auto.Kā vispār var būt "labs" auto bez tā.Pagājušajā gs 160zs jebkurā bundžā tika uzskatīts par raķeti, bet šodien tas parasti ir suuds,kurš brauc labi ja no kalna un pa vējam.
Ar vienu roku dod, aizkadrā ar divām atņem.Bazūnē ka narhen tev klīrensu, bet vienlaikus priecājas- ka krosovieri "labi ejot".Visur drirš, ka cilvēki sprāgst kā mušas, bet tos pašus dd turpina reklamēt un tirgot.Uzskrūvē 280zs, bet gāzes pedāli nodempferē līdz absurdam.Cilvēks vēlas izšaut, bet šāviena vietā saņem pirdienu un modernā tomāta pārslēgšanos 2robus uz leju ar pakakātām 2sek un ar iespēju visu sākt no jauna..
Tātad ar jaudu mēs saprotam konkrētā mirkļa jaudu, nevis tehniskajā pasē minēto ciparu. Elastība svarīga, kad slinkums pārslēgties vai nav attiecīga pārnesumu attiecība iespējama?
topinamburs rakstīja: Bet, ja par tēmu - laukos paziņu puspaziņa no šķūnīša izvilka pirms gadiem 10 noliktu Mazda 323, 1986. gada dīzeli. Pēc bremžu atdzīvināšanas un bākas iztīrīšanas (ar sekojošu tās metināšanu) skate tika izieta, un auto ripo pa ceļiem. laikam tiks dota 19 g.v. puisim, lai lauž.
Nabaga puisis.
Vislabākais lietotais auto ir tas, kuru vismazāk ir sapisuši iepriekšējie lietotāji.
nomiks rakstīja: Vislabàkais lietotais auto ir 2.paaudzes golfs. Punkts.
Nevajag pateikties.
Ne jau visi ir mazohisti. Vari vēl žiguli ieteikt.
Nu GTi Golfs 2 ar 16v nav nemaz tāds nīkulis. Tas ka tur salons ir nekāds un viss cits #ir slikti no mūsdienu komforta viedokļa, to atsver uzturēšanas izmaksas un tīri laba dinamika.
Tas ir kolekcionāru auto, nenojāts maksās $$$$
Salonam vienīgais mīnuss, ja to tā varētu nosaukt, ir astoņdesmito gadu dizains, pie kā jāpierod. Ja tas salons ir normāli aprīkots [lasīt - mīkstais panelis, normāli ķebļi un citas lietas] un normālā stāvoklī, tad vienīgais ko tur varētu nosaukt par sliktu esošu no "mūsdienu komforta viedokļa" ir tas, ka uz šosejas iemetot trešajā, tu dzirdi motoru, nu un tas ka pēc skaņas var pateikt uz cik tu brauc. Realitātē nekā neērta gan tur nav. Ak jā, mana sieva savu vietu atrod esam ērtāku nekā pārdesmit gadu jaunākās mašīnās, par cik viņai tur ir vairāk vietu kur savus krāmus sakrāmēt.
Jo vienkāršāks lietots auto, jo labāk. Jāaizmirst par 16v, turbo benzīnu, īpaši jauniem vai veciem dīzeļiem un automāttiem. Jāņem atmosfēras benzīns, 8vārsti ar klasisku šprici virs vārstiem un manuālā kārba. To visu gazificēt un bēdu nezināt. Šis komplekts būtu laimes formula nesēdēt pa servisiem, jo paļauties, ka iepriekšējais īpašnieks vācietis tev to auto ir sataisījis ilgai braukšanai nevar.
Tā, protams, ir tikai medaļas viena puse. Tu paņem to supervienkāršo motoru, rullē. A kaste ņem un izrūsē, tā ka maz neliekas...
Tas ir neizbēgami pēc 00ta gada auto, visi rūsē stipri. Vienīgais ieteikums meklēt večus garāžās, kas nodarbojas ar auto metināšanu. Servisa izcenojumi metināšanai ir nesamērīgi.
Pēc 00 gada nāca audiA2. Vienu tādu ar trīscilindru 1.2PD robitiz.kārbu pirms 5 gadiem apskatot no apakšas, visi piekares elementi - vienā dzīvā rūsā! Atpazinu to pašu skatīto auto nesen uz ielas - alumīnija virsbūvei vainas pilnīgi nekādas joprojām.TA arī logā.
Vakar tviterī viena sieviete izpildījās, domāju ka spēcīgi joko, bet nē.
Prasīja, ka meklējot jaunu auto cenā līdz 8k. Stāstīja, ka viņas tēvs pērkot tikai jaunus, dārgus auto un tāpēc viņam neesot ko prasīt pēc palīdzības. Piebilde, jauni auto tēvam esot no 2006.gada
Domāju, ka kāds parodiju konts
Šodien sludinājums, ka pārdodot savu BMW, katru gadu esot likuši iekšā 1800 naudiņas, esot baigi labs. Nākošais šoks!
Tiešām liekas, ka lietotu auto pircējiem trūkst veselā saprāta
Dacia Logan / Sandero var nopirkt par kaut kādiem 7500 euro...jaunu, pilnīgi pliku, pat bez radio. Par elektriskajiem logiem nerunāsim. Viena kliente braukā ar tādu - pagājušajā gadā pirka.
Nu stāsts ir par to, ka ja nebūtu pirkts šāds bembis, tad tagad jau varētu iekāpt nu gandrīz jaunā autiņā. Pieņemsim, ka viņai uz rokas ir tie 8000 + piecus gadus viņa tai bembī likusi pa 1300. Tas jau kopā ir 14500
Var nopirkt pilnīgi jaunu Suzuki Swift automātu noliktava.autobrava.lv/?brand=suzuki&colour=all&fuel=all&transmission=all
Vai ja gribas lielāku un dīzeli tad 2017.g. Kia Carens, vēl degvielai paliks pāri un Carenam vēl garantija ir mazlietotas.forumauto.lv/view_auto?id=484
Šobrīd atkal naudas nav, jācenšas notirgot vecais lai kko jēdzīgu varētu paņemt
www.tvnet.lv/7027685/iekarojams-ferrari-ko-nevar-pardot-jau-tris-gadus
vo, labs piedāvājums, a jūs te par kaut kādiem hlamiem - 2 golfiem......
Smagākie videofiksācijass ierīču fiksētie csn pārkāpumi,par ko LIETOTU auto īpašnieki saņēmuši sodakvītis:
1) Ancona IT -Ford Focus, 703 km/h, sievietei sods 850eur un 10 sodapunkti, par 10kārtīgu ātr. pārsniegšanu;
2) Belgorod RU, huyjujundai solaris, 313 km/h, sods 5k rub;
3) Seviļa ESP, vw polo, 537 km/h, autoīres kompānija izīrētājam pateikusi, ka viņai esot pilnīgi poh*uij viņas iznomājamo hlamu teorētiskās tehn. iespējas;
4) Mkad,RU - lada kaļina, bez vadītāja, atrodoties UZ evakuātōra, īpašniekam sods 5k rub,kā arī Surgutā outlanders un vēl dacija sandēro,visi uz evakuātora,vaditājs neesot bijis kabīnē..
Baltkrievijā par +10km/h ieķerts el.skrejritenis (braucis 75km/h), armijas bruņutransportieris un arī velospēds.
Kā arī Pīle, lidojam gar fr ar 52km/h atļauto 30 vietā. Jā.Tā saucamais vispārējais Pezgetss strauji tuvojas....
650 ko tu tur lieto?
Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...