Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

Conqueror Reģ.: 15.10.2002

nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...

 
Conqueror Reģ.: 15.10.2002
7 0 Atbildēt

Re kur labs lietots auto. Tikai 83 km nobraukums. 5 litri V8 motoriņš. Izņemti aizmugures sēdekļi. Ieliktas drošības caurules. Oranžā krāsā. Sedans. Durvis četras. Sēdekļi gan divi. Var braukt sacīkstēs. Bet var braukt arī ikdienā. Cena bišķi par augstu, bet nu ko padarīt. Šķiet bija 199 999 €. Pareizi. Jaguar.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
6 0 Atbildēt

bet tā kā, tas ir lietots auto, ar 83 km nobraukumu, tad cenas kritums par 30% nozīmē, ka jāmaksā 140 tūkstošus

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
4 0 Atbildēt

Studentam pirkt lietotu auto ar budžetu divi tūkstoši eiro? Patiesībā nerentabli.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
4 1 Atbildēt

Šobrīd ir lielais Kūlenis. Fosilās degvielas mašīnas masveidā mēģina iztirgot lohiem. Elektroauto nāk! Vw apsolījis ne tikai teslu apdzīt bet pietaisīt visu pasauli ar i.d. 3, i.d.4 utt

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
4 0 Atbildēt

Alfa Romeo 159,1,9 d jeb Ford Mondeo2,0 d.Abi universāļi.Kā ar uzticamību,vājās vietas?Kam jāpievērš pastiprināta uzmanība?Vajadzīgs pārsvarā kā ietilpīgs autobāņu kreiseris.Var būt pa retam uz copi noskriet.Alfa 06 g,Ford 08g.

darklight Reģ.: 29.10.2013
10 1 Atbildēt

Alfas parasti pērk uzreiz divas. Tad ir cerība, ka vismaz viena visu laiku būs daudzmaz braucama. Vienam biedram te, ja nemaldos, ir trīs - ar vienu brauc, divas remontē. Konkrētais dzinējs gan laikam skaitījās tīri labs.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
6 0 Atbildēt

Sestdien Aišpurs no The Sound Poets Autoziņās teica, ka viņam 159-ā neplīstot tikpat kā vispār...

Ja man būtu jāizvēlas no šiem diviem, es viennozīmģii mēģinātu atrast sakarīgu Alfu. Auto ir jābūt tādam, no kura izkāpjot, gribas atskatīties.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
5 0 Atbildēt

Tāda vecuma braucamajam apsverams arī rez daļu un servisu aspekts

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Nu, nav tai alfai nekā tik ekstrēmi specifiska, lai ar to netiktu galā jebkurš plus mīnus sakarīgs serviss... ar detaļām tieši tas pats. jā, varbūt kāda diena ilgāk kaut kas specifiskāks jāpagaida, ja kas, bet dabonams plus mīnus viss ir... tie ir aizspriedumi, ka alfām un saabiem ir problēmas ar rezerves daļām un remontiem. Līdzīgi kā agrāk bija, ka japāņiem ir problēmas ar to pašu.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Tu piemirsi detaļu kategoriju "šrotu detaļas" kas tādai ne sevišķi bieži sastopamai mašīnai var būt diezgan švaki pieejama...

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
6 1 Atbildēt

Ar šortiem neaizraujos,tikai jaunas,ja ne oriģinālās,tad vismaz analogās.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Ak, nu jā, šroti...

nedomāju, ka cilvēks, kurš apsvērtu Alfas iegādi, kā kritēriju ņemtu detaļu pieejamību šrotos... bet nav jau nemaz tik traki arī ar šrotiem. Protams, nav folksvāgens vai fords, bet, nu, nav jau arī Buicks vai Saturns.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
5 0 Atbildēt

Pag, te pērk 15gadīgu pārvietošanās līdzekli, varbūt alfu, varbūt fordu, varbūt tomēr beigās VW. Nevis kolekcionāru auto. Oriģinālais buferis vai spārns būs auto cenā

msh Reģ.: 16.04.2007
6 0 Atbildēt

Es domāju ka cilvēkam kurš pērk 15 gadus vecu mašīnu, detaļu pieejamība šrotos ir ļoti svarīgs punkts. Neaizmirsti ka te nav runa par piecpadsmit gadus vecu otro golfu - te ir runa par mašīnu kas 2005. gadā skaitījās moderna mašīna, tātad satur dažādas dārgas lietas kuras piedāvā tikai ražotājs.

Es te piemēra pēc sameklēju katalogā kaut kāda sestā golfa motora vadības bloku [ņēmu jaunāku modeli jo detaļa toč būs pieejama] - 1600 eiras. Ko ar 95% varbūtību darīs mašīnas īpašnieks, šādai detaļai izbeidzoties, durs pie dīlera saukdams "ņem manu naudu!"? Nē, izmantos šrota pakalpojumus, vai nu fiziskas vietas, vai arī jebaju - kur tās detaļas izcelsme ir tāda pati. Un pieņemot ka tā alfa tehnoloģiskajās niansēs īpaši neatpaliek no piektā golfa - tur jābūt vēl čupiņai vadības bloku, kuri visi jauni maksā, visdrīzāk, četrciparu summu... Un tie vēl ir tikai vadības bloki, bet ir jau vēl citas lietas kurām aftermarkets neeksistē...

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
2 0 Atbildēt

Pagājušajā naktī paložņāju pa netu un papētīju cenas detaļām,nav tik traģiski.Ir poļu lētais gals,ir budžeta,protams arī krūtis(maksā par brendu).

arba Reģ.: 16.12.2002
2 3 Atbildēt

Man palikusas divas

Vienu nu jau 3 gadus neesmu kustinajis, jo otra neplist

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
1 0 Atbildēt

Ja par rūsu, tad Alfa laikam labāka?

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 0 Atbildēt

vajag pabraukalēt ik pa laikam, lai neierūsē kaut kas

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
4 0 Atbildēt

Man jau ar Alfa vizuāli labāk patīk,tāda savādāka,ar personību.Fords tāda pelēka masa vien ir,kamēr neredzi nosaukumu,diži neatšķiras no pārējo auto izstrādājumu masas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Nu, tad dabū kaut kur izbraukt, saproti, vai patīk, un tad jau meklē sakarīgu eksemplāru. Par praktiskumu runājot - Alfai salons un bagāžnieks būs mazāks kā Fordam, un Alfa pati par sevi laikam zemāka bija ar zemāku priekšējo lūpu (neesmu gan pārliecināts, bet vizuāli šķiet, ka tā ir).

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

Merikurrats rakstīja: Ar šortiem neaizraujos,tikai jaunas,ja ne oriģinālās,tad vismaz analogās.

Jā? Nu labi, iestāsies shit happens variants, motors aizies pa pipelēm, teiksim, aizlidos zobsiksna - pirksi jaunu galvu? Vai kaut kas ar apakšu - pirksi jaunus virzuļus, borēsi cilindrus, slīpēsi kloķeni, vārdu sakot, taisīsi kapitālo remontu?

Piemēru par spārniem vai buferiem jau minēja.

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
2 2 Atbildēt

Šrotā pirktais motors būs perfekts(labi, ja būs iespēja piedarbināt,pamērīt kādus parametrus,paklausīties)!Kaķis maisā!Tā pat jāliek uz galda un jāpēta,kas lācītim vēderāUn Jūsu pieminētie varianti ir 90% kapeikpisēju vaina,tā siksna vēl laba,rullītis gultņos iečīkstās,kādu laiku vēl ies, kāpēc mainīt eļļu un filtru ja pēc grāmatas var 15000km vālēt.Vēl redzēta opcija,kā gaisa filtru izklapē,izpūš un bāž atpakaļ.Motors orgasmā!Par bleķiem un plastmasām-apdrošināšana.Ja rūsa,šrotā ar diži labs var nebūt.Ja gribās miskastē ar ko pārvietoties no A līdz B,var paņemt otro Golfu,nelec-iemauc ar ķieģeli,klab grab-kuvalda palīdzēs.Ir redzēts ka šrotā vecos bremžu klučus lasa,varot pieslīpētu,arī izrūsējušis bremžu diskus var pievienot.Man vajag auto braukšanai,lai kaut kur Eiropā nepaliek uz bāņa,lai gan visādi var gadīties.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 2 Atbildēt

Dacia logan. Jauns, ar 5 g garantiju

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
1 7 Atbildēt

Es rakstīju ka man vajag AUTO,suņu būdu uz riteņiem neminētu.Bet,kā jau minēju,katram savs priekšstats par pārvietošanās līdzekli.Man svarīgs izskats,komforts,uzticamība.

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
5 0 Atbildēt

un tu runaa par padsmitgadigiem budzheta klases dizeliem ar sulaspakas motoru, turklaat vel FORDU, nolaidies uz zemes, ar tadiem gadiem un budzetu par izskatu, komfortu un uzticamibu vari sapnot. nem kas patik, tapat tajas padsmitgadigajas misenes bus jaiegulda

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 1 Atbildēt

15 gadus vecs mondeo interjera un komforta ziņā nebūs tālu priekšā dacītei. Kur nu vēl tas nobrauktā dīzeļa trak-trak-trak, salīdzinot ar jaunu benzīna dzinēju, kuru tukšgaitā pat no ārpuses knapi dzird. Un par vecu dīzeļu uzticamību klīst leģendas (ja viet tas nav MB atmo dīzelis iekš W123).

Dacītes nepārdodu, man vienalga.

Bet opreģeļis - ford ir lētā gala auto, vienā grozā ar opeli un PSA, ar mazliet labāku vadāmību, bet principā garlaicīgs pārvietošanās līdzeklis.

Alfa ir drivers car, kopā BMW, audi, pēc eksotikas tuvāks jaguar.

Tie galīgi nav konkurenti

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
3 1 Atbildēt

kads drivers car ar 1.9 dizeli, alfa drivers ir busso v6 manualji vai turbo benzini, nejau fwd mazmotora trakoti, ko var glorificet to alfu. tas ir tapat ka teikt ka ja bmw razo m3, tad 316i ir afigennakais drivers car un baiga eksotika. nav ta alfa nekas ipass, ipasi sada izpildijuma un taja laikmeta.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 1 Atbildēt

Drivers car ir bundžas stiprība uz vērpi, piekares risinājumi, regulējumi utt. 316 ir drivers car, bet passat ar jebkuru motoru ir govs

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
1 1 Atbildēt

Skatos uz Mondeo no2008 gadaun uz augšu.Ja runa par Fordu.

darklight Reģ.: 29.10.2013
6 0 Atbildēt

Vecīt, nu neviens tev neieteiks uzticamu mašīnu tavā cenu kategorijā un gadā. Nekad tak nevar zināt, kas ar viņu iepriekš darīts, un kā remontēta. Reku man mašīnai izrādījās sista priekša, sapisti visi trīs radiatori, pa roku galam sataisīti tīri uz pārdošanu. Nu nevarēja pērkot to redzēt ne no priekšas, ne no augšas, ne no apakšas! A par tavām izvēlēm... Nu Alfa noteikti neskaitās uzticama mašīna, lai ko dažs labs neteiktu. Toties ir kolosāls izskats un braukšanas prieks. Pašam jāizlemj, kas svarīgāk. Nekur jau arī nav teikts, ka tas Mondeo būs bezproblēmu gāzējs.

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
1 1 Atbildēt

Žēl,ka tā!Pārdevēju kastrēt.Ja ar krievu valodu nav problēmas,youtube meklētājā ierakstot avtohlam un avtokriminalist,spečuks Maksims uz reāliem auto rāda,kas,kur, kāpēc.Pamācoši!

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Es jau nemaz baigi neraudu. Auto bija nosacīti lēts, un, ja pašam ir kaut cik sajēgas, kā arī daudzmaz uzticamu skrūvētāju izdodas atrast, tad viss ir taisāms. Es vienkārši par to, ka gadās visādi un ne visus defektus iespējams uzreiz pamanīt.

Vēl bija tāds gadījums - brālis notirgoja savu Lexus parketnieku - auto godīgi bija absolūti ideālā stāvoklī, pārdots tika vienkārši tāpēc, ka gribējās ko citu. Un pēc dažiem mēnešiem zvanīja jaunais īpašnieks, ka automātiskā kārba noklājusies! Viņam gan nebija nekādu pretenziju, interesējās vienkārši par tehniskām lietām un detaļu pieejamību.

Dkurs Reģ.: 09.09.2019
3 0 Atbildēt

Jūs dodat... Cilvēks izvēlas 06. g. alfa vai 08. g. ford cena tādiem līdz 3k un tad jau pārmaksāts, bet jūs te iesakiet jaunu dacīti pa vismaz 8k... Kurš no jums daiļdi... uzdāvinās trūkstošos 5k?

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
1 0 Atbildēt

sia lateko lizings!

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

Tādos apstākļos jāizvēlas 2014 gada Dacia

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 1 Atbildēt

3k + eļļu un siksnu maiņa + 2 dārgāki remonti turpat jau būs. Tikai vienā gadījumā pēc 5g tolmets, otrā mazlietots auto ar zemu vērtības kritumu

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
1 3 Atbildēt

Labi,salikšu visu pa plauktiem.

1)Auto netiks iegādāts Latvijā,bet gan Vācijā ar visām servisa apkopēm,servisa info utt.Kā sāka,pirkšu no mācītāja,kurš to līdz baznīcai braucis.

2)Tā ir mana nauda,ko tērēju.Cik štukas,tas nevienu nepis.

3)Dacias piedāvātājs pats ar to kasti var pārvietoties.

4)Daudz info pa krievu saitiem savācu.

5)Jau atradu (D draugi palīdzēja),rīt gaidīsim testdraivu)2009 gada Alfiņu.Ja ies pie dūšas,ņemšu.

Ak aizmirsu! Visādi Mogo,Lateko un citi varianti netiek izskatīti,nebarošu kaut kādus šakāļus.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

Tad barosi visādus skruvetajus un Rez. Daļu tirgotājus. Lai veicas

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
1 3 Atbildēt

Skrūvju pats,ko varu,ko nevaru, jau daudzus gadus savs meistars,rez daļas nemaksā kosmosu.Arī WAGīnas grupa šķīst un plīst,BMW arī neatpaliek.KIA rūsē,ka pa gabalu dzirdēt var.Na vairs mūsdienās ideāli auto, garantija beidzās un sākās neaugligais sekss.

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
4 1 Atbildēt

alfa jebkura gadijuma visos parametros bus pateicigaks eksplutacija ka fords, lai veicas, tikai neaizmirsti ka tu peerc padsmitgadigu shirpotreba dizeli kas tevi jau nostada paris kastas zemak ka cilveks kas izripina jaunu dacia no salona.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 1 Atbildēt

Ja ir interese paplašināt horizontu, man ir lieks golf 6 variant 140zs CR dīzelis manuālis highline, xenon, rns510 navi, panorāmas jumts/lūka, alcantara ķebļi.

Pārskatāmi 270k km

Autobāņu kreiseris nav, vmax tikai 220, bet priekš lv ir ok

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

uztaisi izlozi, ķipa uz nedēļas nogali ar pilnu bāku, lai piesakās tepat kandidāti, tā iespējams, pat izdosies pārdot

msh Reģ.: 16.04.2007
0 3 Atbildēt

anoagask rakstīja: Drivers car ir bundžas stiprība uz vērpi, piekares risinājumi, regulējumi utt. 316 ir drivers car, bet passat ar jebkuru motoru ir govs

316 ir izejviela priekš tās vadītāja mašīnas, nevis vadītāja mašīna, jo vienīgais ko ar to sūdu standartā var izdarīt - pēc ilga ieskrējiena ar lielu ātrumu iepist līkumā, tā vidū atklājot ka ir par ātru, un tad ielikties grāvī vai stabā. Es ceru ka šajā gadsimtā situācija ir kaut cik uzlabojusies - pabraucot ar 1.8 žurkām, var redzēt ka tā ir pensionāru mašīna, domāta pensionāriem kas grib modernāku žiķeli, jo tādu lietu kā paātrinājums no tiem nemotoriem sagaidīt nav iespējams, pat 1.8 16v iekš kompota likās pēc pilnīga nīkuļa, par spīti īsajai kārbai [vai diferim], ar kuru ejot parastā apdzīšanas manevrā, gadījās negaidīti ieskriet ierobežotājā ātrumā zem simta...

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 1 Atbildēt

nupat notestētais Audi RS6, būsim godīgi, vairs nav jauns auto, nomiks ar to brauca pusotru stundu, TVnet žurnālisti arī kādu laiciņu, iAuto šefs arī pabraukāja.

tātad nevar maksāt 171 tūkstoti vairs.

nu apmēram 30% cenas kritums

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Vispār labi modeļi par adekvātu cenu ātri pazūd. Skatījos kkādu lielāku hlamu Eiropas garākām braucienam, tjip KIA karnivālu. Noskatījos vienu Mitsu Grandis 11 gada. Tas ir viens no pēdējiem, ko vispār uzražoja, ar 2.4 benzīna motoru, sagāzēts. Naudiņās arī bija zem 4k.Brīvdienās uzmetu aci un vakar jau vairs nebija, sludinājums arhīvā. Biju iedomājies, ka ar tādiem veciem diezgan ilgi jātirgojās.

Līdzīgi outlanderi, dīzeļi tur nedēļām stāv. Tie arī bišku dārgāki

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Heh, atradu to autiņu, bet jau nonācis perekupu rokās m.ss.com/msg/lv/transport/cars/mitsubishi/grandis/kgjob.html

Diezgan operatīvi strādā, safotogrāfējuši no 10 rakursiem. Izskatās ka autiņam ir problēmas ar eļļu. Katrā ziņā 10w 40 liet šeit galīgi nevajag. Paskatīties var, bet neiesaku šādi apkoptu autiņu.

torkjis Reģ.: 05.10.2013
1 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Heh, atradu to autiņu, bet jau nonācis perekupu rokās m.ss.com/msg/lv/transport/cars/mitsubishi/grandis/kgjob.html

Diezgan operatīvi strādā, safotogrāfējuši no 10 rakursiem. Izskatās ka autiņam ir problēmas ar eļļu. Katrā ziņā 10w 40 liet šeit galīgi nevajag. Paskatīties var, bet neiesaku šādi apkoptu autiņu.

Kas norāda uz iespējamām problēmām ar eļļu?

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 2 Atbildēt

10w40

Eļļa tas jau būtu mazākais. Parasti kad motors ēd eļļu, sāk klabēt tad spečuki iesaki liet klāt biezinātāju un liek pāriet uz šitiem lielajiem cipariem. Sliktākajā gadījumā šitam motoram gāze ir izdedzinājusi vārstus.

Oriģināli šitas motors ir ļoti uzticams, bet tehnoloģiski vecs un Kia/Hyundai arī ražoja gandrīz identiskus. Tur oriģinālā iet 5w20 vai 5w30 eļļa. Ar 10w40 motors tiek mocīts un nekas labs tur nav sagaidāms.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
3 0 Atbildēt

Kāda pieredze ar lietotu 7.Golfu?

Skatos uz benzīna 1.4 TSI. Problemātisks dzinējs vai nē ?

Nobraukums gadā apmēram 30 000 km, varbūt nedaudz vairāk. Robežojas ar dīzeļa nobraukumu, bet sliecos uz benzīna dzinēju. Vismaz ziemā silti. Cerams.

Skatītajiem variantiem ir “sausā” 7 pakāpju DSG. Vai ir pieredze ar šīs kārbas izturību?

Skatos lietotus/mazlietotus, apskatītie varianti ir bijuši zem 100 000 km. Ir potenciāls tādai mašīnai vēl līdz 200 000 km nobraukt bez lielām problēmām?

p.s. to, ka sarkans 2.Golfs ir labāks un krutāks, zinu, bet nevaru atļauties tādu.

sidriks Reģ.: 23.01.2017
2 0 Atbildēt

Te jau nesen viens kekss interesējās par šo pašu. Jaunie 1.4 TSI kas nāk pēc 2013. gada ir jauna tipa dzinēji. Droši var ņemt.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Nezinu par jauniem 1.4, bet manam sievastēvam ir pavecs 1.4 golfs. Viņš jau pats domā, ka tīri neko, bet man liekas pilnīgs murgs. Reti kuram benzīnam ir problēmas ar atgāzēm, regulāri ziemā aizsalst kartera ventilācija un šauj eļļu ar visu štoku ārā.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 2 Atbildēt

Es pats rezervēti attiecos pret visiem vācu autobūves brīnumiem. Bet kā saka, gaumes lieta

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Moderni turbobenzīni ir efektīvi, līdz ar to sliktāk silda. Labāk par dīzeli, bet ir varianti, kur vienalga ir elektriskais fēns salona apsildei.

imzz Reģ.: 27.02.2015
3 0 Atbildēt

1.4 TSI. Problemātisks dzinējs vai nē ? - Tas dzinējs ir izgatavots lielā skaitā, tā, ka dzinēji ar problēmām absolūtos skaitļos būs daudz, neskatoties uz to, ka procentuāli maz. Problēmas atsevišķiem dzinējiem saistītas ar gāzu sadales piedziņas ķēdi. Pēc 2012-13.gada tos ražo ar zobsiksnu.

Arī ķēdei nebūtu nekādas vainas, kvalitatīvas ķēdes kalpo simtiem tūkstošu km. nobraukumu. Esmu lasījis informāciju, ka atsevišķu šo dzinēju partiju ķēdes ražotas ar nolietotām presformām, kas arī bija ļaunuma sakne. Bet ne tuvu visi 1.4 TSI ir ar "slikto" ķēdi, VW sapratis problēmu, tā, ka pēc apm. 2010.g. ražotiem 1.4 TSI nevajadzētu būt problēmām ar to.

feciic Reģ.: 09.05.2008
5 0 Atbildēt

Meklē dzīvu, pēdējo gadu sesto golfu ar divlitru CR dīzeli.

Tas brīvi aizbrauks līdz 300k easy, arī samontēts sestais ir krietni labāk, ja septītajam salons sāka čabēt pie~70-80k, tad sestajam arī pēc maģiskajiem 200k viss bija kluss. Arī salons/bāgūzis sestajam ir krietni plašāks

Lietošanā ir bijuši/ir abi, sestie pat divi, septītā priekšrocība būs platā gala navaroti un modernāka multimēdija, braukšanā sportiskāks un stingrāks. Motori par kapeiku ekonomiskāki un ņiprāki-tas par 1,6d.

Šobrīd tiek lietots 1,6 ar dsg, uz tāfeles 126k, līdz 200 vāāāārbūt arī aizbrauks, diži vairāk gan ne.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Kur ir garantija ka tam dīzelim sūknis nepielaidīs degvielas sistēmu ar skaidām?

feciic Reģ.: 09.05.2008
3 0 Atbildēt

Lietotam auto neko nevar garantēt-pastāv tikai lielāka vai mazāka varbūtība tam notikt-lietotāja spēkos ir šo varbūtību samazināt lejot degvielu normālos tankos un laicīgi mainot degvielas filtru.

Vai arī pielīmēt ikonas uz paneļa

rigged Reģ.: 08.04.2018
5 0 Atbildēt

Jaunajiem dīzeļiem uzsilst ar elektrību-ģeneratoru salons ziemā. 1.4tsi pat lēnāk uzsilst (personīgais autiņš ir Octavia MKIII, 1.4tsi 100k nobraukums un darba 2.0D).

Vienīgais, kas jādara 1.4tsi pie 100-120k laicīgi jau vajadzētu nomainīt siksnu un ūdens sūkni. Ja tur kāds nebūs pisis kapeiku uz eļļu vai eksperimentējis ar eļļām, tas motors ies 300k.

Bet no lietota DSG gan vajag baidīties. Ieteiktu vispār nepirkt bez diagnostikas un tad vēl tas neko negarantēs.

Kopumā golfs vai octavia uzticami. Man pa 6 gadiem tikai viens devējs nomira (35 eiro). Reāli tikai eļļas un filtri. Mazliet gribas un kastu sistēma pieprasa jau paņemt jaunu octavia vai mazlietu audi, bet šī mašīna pilnībā apmierina un nav vēl morāli novecojusi, lai tērētu 20k...

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
4 1 Atbildēt

Paldies par viedokļiem.

Un labprāt izlasīšu, ja vēl ir viedokļi vai pieredze.

Protams, ka vācu/nevācu autobūve, ir labs jautājums, ko izvēlēties.

Kaut vai Toyota Auris, kas līdzīgs Golfa izmēram, pa to pašu cenu sanāk mazāk nobraukts, jaunāks.

rigged Reģ.: 08.04.2018
4 0 Atbildēt

Vai tad Auris nav mazāks? Golf/octavia analogs tak ir Corolla.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

Corolla=auris sedans

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 0 Atbildēt

Golf sedans ir Jetta?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Jetta bija laikam uz iepriekšējās paaudzes platformas, jo sedanus pērk ASV un tad attīstības tirgos

Lasītākie raksti

Jaunie raksti