Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

Conqueror Reģ.: 15.10.2002

nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...

 
Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Automašīnas Latvijā nolemtas iznīcināšanai

Ja Eiropas Savienība noturēsies vēl desmit gadus, tad benzīna un dīzeļdegvielas dzinēju automobiļus savā teritorijā tā iznīcināt pagūs.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt
smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

'Nearkarīgā' joptvai, un Kalvītis - abi divi kremļa trubas rupori. Skaidrs, ka tiem vajag liet samazgas uz visu gejropu

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

principā pēc desmit gadiem Latvija būs pirmrindas valsts, Briselei un ES pa priekšu, jau būs visi lietotie auto utilizēti, tolmetizēti

tad pārejam uz ūdeņraža vai elektroauto?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Jāvaicā Grētai kas labāks.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

dodu priekšroku ūdeņraža degvielas auto, vēl desmit gadus pabraukāšu ar savu benzīnnieku un tad pārsēdīšos ū-auto (nupat izdomāju foršu nosaukumu ūdeņraža auto)

iAuto.lv redaktoram fiksi jānopatentē portāla nosaukums uAuto.lv

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Nu ko jūs te dramatizējiet. Pēc 10 gadiem būs aizliegts pārdot, ievest iekšdedzes dzinējus, bet neviens tak jums sodu neliks, ja turpināsiet braukt ar savu veco autiņu. Tas ir iekšdedzes dzinēji izbeigsies laikā gaitā, kā dinozauri izbeidzās.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Jā, neliks? Kas tad, tavuprāt, būs pakāpeniski uzskrūvēta akcīze - tas nebūs sods?

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 1 Atbildēt

Nē, tas ir stimulants.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Nu jā - "stimulants" [latviski - pamudinājums] varētu būt vārda "sods" sinonīms, jo sods jau tāpēc arī ir domāts...

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Dzen kandžu, audzē rapsi, vai lādē savas baterijas no saviem saules paneļiem.

Varianti ir

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 0 Atbildēt

gandrīz noticēju. uzliks arī saules paneļiem akcīzes nodokli. ja visi pāries uz saules baterijām.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 0 Atbildēt

Dīzeļus pērk, jo tos var atļauties, taču šīs mašīnas var slēpt milzu izdevumus. Vidējam latvietim dīzelis patīk pieejamās cenas dēļ. Kamēr citur Eiropā no smakojošajām automašīnām cenšas tikt vaļā, Latvijā dīzeļmašīnu skaits tikai palielinās. Rinda pie dīzeļauto pārbaudes boksiem tehniskās apskates stacijā jau no rīta ir gara un arī dūmu mākoņi - iespaidīgi. Apskates speciālisti norāda, ka Latvijā topā ir pamatīgi lietoti dīzeļautomobiļi, no kuriem Rietumeiropā mašīnu saimnieki grib tikt vaļā. Latvijas pircējs šādas mašīnas uzskata par labiem un uzticamiem auto, turklāt var tos arī atļauties.

hm - tiklīdz jānopērk kvēpu filtrs, kas var maksāt 2000 eiro...

Dkurs Reģ.: 09.09.2019
0 3 Atbildēt

Benzīna dzinēji jau nav labāki, gandrīz visi jau izdiluši, tā, ka jālej eļļa klāt... un citas tehniskas problēmas ar modernajiem TSI, FSI u.c, kas pēc uzbūves līdzīgi dīzeļiem ar augstspiediena sprauslām un turbīnām.

Protams ar galvu nedraudzējas, kas paņem dīzeli ar jau moderno čuru piedevu, kvēpu filtru un glaunām kvēlsvecēm, kas maksā kosmosu...

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Un atkal jūs runājat par vāciešiem. Tak nopērc kādu benzīna aziātu un paskaties uz kvalitāti.

Nu ne jau pa velti Toyota benzīniem otrreizējā tirgū ir augsta cena. Tas protams salīdzinot ar dīzeli, kas būs lētāks un sola daudzus bonusus. Protams, realitāte var būt pavisam citāda.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Reku Skotijs izreklamēja vāciešus youtu.be/yTecF1nKw1Q

msh Reģ.: 16.04.2007
1 3 Atbildēt

Nu un kas tur jāskatās? Tevis pieminētie aziāti ir morāli novecojuši - tāpēc arī tur ir tā kvalitāte, jo tiek izmantotas vecas tehnoloģijas - ja būtu kaut kāds vācu ražotājs, kurš šodien ražotu atgremotas fofāgena deviņdesmito gadu tehnoloģijas līdzīgi kā tavs hujdajs dara ar bitsumišī tehnoloģijām, tad, protams, tāds būtu kvalitatīvs.

Par tiem toybotas benzīnniekiem sasmīdināji - izklausās pēc pasakām, jebšu - saskatījies ss'a kosmonautu cenas un padomāji ka cipari kas ataino piedāvājuma līkni, ir reāli. Pie tā ka jo vecāka mašīna, jo mazāks pieprasījums pēc benzīnnieka, tas vienkārši nav reāli.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Taisnība, lkm tikai slinkais nav dzirdējis par Toyotas Uzetiem, Azetiem u. c. to variācijām. Krievijā viens pat bija savā gazelē iemontējis lietoti Uzetu, jo daudz jābrauc iņ motors ir uzticamības garants. Protams, ka viņi ir vecās paaudzes un vairāk ēd, kā vācieši, lēnāk brauc. Tomēr otrreizējā tirgū tas tak galīgi nav svarīgākais.

Daudzi izvēlas Hondas, kam arī uzticami motori, bet ir labākas kārbas. Toyotā jau visur variatori, kas nav īsti uzticamas. Es šeit, protams, runāju par automātiem.

Vēl sevi ir pierādījuši Renault F4R motoriņi, ko arī tagad liek uz budžetniekiem Dacia. Tāpēc jau tās mašīnas populāras, nekas īpašs, bet ies bez bēdu.

A mans GF4C motors tieši tāpat pēc Ceed un Rio nonāca speciāli Krievijai ražotajām Solaris, arī populārs.

Tūlīt pameklēšu youtubē viens čalis jau 750k+ uzgriezis ar savu Solaris

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Reku vecais KIAs motors youtu.be/BHKxhpkB_9E

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Ā, sapratu - tu, tāpat kā māris, esi iesprūdis dižajā kaimiņvalstī un savu infu smelies no turienes - tāpēc arī "lietoti toyotas benzīnnieki ir dārgāki par dīzeļiem". Nu redzi - tur tie japāņu atkritumi ir tik ļoti iecienīti tieši tāpēc - ka tie ir japāņu atkritumi - japāņiem ir likumi kas rada 10+ gadus vecu mašīnu un to motoru plūsmu uz krieviju - bet vācijai tādu likumu nav - līdz ar to ja jāizvēlas starp vietējajiem akmenslaikmeta izstrādājumiem vai japāņu atkritumiem, tad izrādās ka japāņu atkritumi rullz. Bet Maksts F sērijas motori sevi ir pierādījuši kā AutoVAZ mātes uzņēmuma īpašumu, līdz ar ko tajā valstī, no kuras tu smelies infu, tie ir iecienīti, par cik vienalga modernāki nekā vietējie izstrādājumi.

Netaisos arī skatīties kaut kādus "koreiskij ģermo proiģot semsot peģisat tisač" viģikus - viņam tik ir noskrējis bet tu par to vari nesapņot - lai ar motoru, kuru sāka ražot pirms 13 gadiem nobrauktu 750k, ar to ir jābrauc garie gabali, kas tam ir veselīgi - atšķirībā no tavas stumdīšanās pa dižo pilsētu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Mans Ceed motors tiešam nekad nenoies 750k, jo šobrīd viņam ir 150k(12 gadu laikā) un lai vēl 600k nobrauktu būtu nepieciešami 48 gadi. Nu vismaz manā parvaldībā

Kas ir Maksts F sērija, tjipa par Daciu runā? Lūdzu, Marokā gandrīz puse no visiem pārdotajiem autiņiem ir Dacias. www.moroccoworldnews.com/2019/01/262936/renault-group-morocco/

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

"Tajata benzīniem" otrreizējā tirgū nav itin nekā augsta,un to cena ir aptuveni tāda pat, ka citiem "benzīniem".Ja pat šodien tās tojotas ir pa lielam bezpersonisks bezērtību (un pamatā nomas tirgum domāts) kozervbundžas un 2reizējo platmasas izejvielu miksējums, tad pirms 15 gadiem tas bija vēl izteiktāk.Tieši tehnoloģisko iespēju un naudas trūkuma dēļ visi šie draudzīgi korī atteicās no dd motoriem, nevis Lohiem pasniegtās ekodemagoģijas dēļ.

Tieši tajatas d4d motori bija vissmirdīgākie,rijīgākie un knapi kustošie, kad viņus vēl ražoja (uz reklamēja Lohiem) un šodien tie visbiežāk ir redzami defektīvi kūpam.Tā ka gibrīdOnkulim veiksmi smirdīgi/lietoto "citumarku" hlamu tirdzniecībā (660vienības/gadā);))))

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

D4d tak ir dīzelis, ja? Nu tur tak viņus neatīsta iet runa par Uzetiem. Kāpēc tad tu domā viņus pērk visās pasaules malās un Toyota negrib īsti viņus kkā uzlabot. Pārbaudīta vērtība un tikai eko normu dēļ viņi ir spiesti iespringt. A tā vispār viņi varētu ražot un ražot un cilvēki pirktu. IT sevišķi ārpus Eiropas.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Tiešām nav nekas lasīts par leģendu uzet youtu.be/9kx9nsezL_s

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Mitsubishi tak ar bija EVO ar saviem motoriem, bet nu tas jau pagātnē youtu.be/RG9I6sRsbiM

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
0 0 Atbildēt

Alfa Romeo 1.9 dīzeļiem no 280€ līdz 600€.Nevajag celt paniku

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu jau tik labi. Savā laikā, kad interesējos savam Volvo V70 (2006.gada), laikam ap 1100-1200 bija...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Un kā diez klājas Šobrīd šim Volvo? Tas ir utilizēts, vai ticis pie jauna Dpf-a ?

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
0 0 Atbildēt

Kādam ir pieredze ar iepriekšējās paaudzes Suzuki Jimny ar benzīna motoru? Ja ir, tad padalaties ar savu pieredzi.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

Te var paklausīties par jauno salīdzinājumā ar veco youtu.be/o72RbcbTR7w

Interesanti, lai nomainītu sūkni jāņem bāka nost.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Vai nav vienalga - sūknis jau nav pie katras eļļas maiņas jāmaina

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Protams, tas ir tikai interesantākais fakts no tā video.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

BMW E46 [ja nemaldos] bija speciāla versija kalifornijai, tajā skaitā konstrukcijas īpatnības lai samazinātu degvielas tvaiku izdalīšanos; viena no šīm īpatnībām bija - ņeržas bāka ar neizņemamu sūkni; izbeidzas sūknis - maini bāku...

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

nu, šitādi kuriozi ir daudz dzirdēti un redzēti ne vienai auto markai vien, lai kaut ko nomainītu, jāārda ārā pusauto

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Tipiski priekš japonamaķ - mašīna paredzēta desmit gadu ilgam ekspluatācijas periodam, tāpēc lietas kas kalpo ilgāk var ierakt dziļi. Man gadījās redzēt kā maina rocenes troses rāvējslēdzejam [RAV4], tam kas nullto sākumā tika ražots - bāka, kardāns, izpūtējs, laikam arī pakaļas tilts - jānoņem lai nomainītu troses... Kaut kādiem subāriem līdzīgi foršos dziļumos, cik dzirdēts, bremžu trubas iebāztas.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Insignijai arī lai bākas sūkni samainītu nācās bāku noņemt. 30 minūtēs viņa nokrita un tikpat arī tika pielikta atpakaļ.

Ilgāk un sarežģītāk kā pacelt sēdekli, apšuvumu un vāku bet pilnīga garantija ka salonā nenopilēs ne piles degvielas. Mašīnai nobraukums drusku zem 300k, diezvai šī procedūra būs jāveic vēlreiz.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 1 Atbildēt

Msh, japāņu nīdēj, a tu pamēģini otrās paaudzes FR Leonam vai GTI Golfam MK5 vai attiecīgam A3 termostatu nomainīt! Tas ir iebāzts tādā pakaļā, ka bez pusmotora izjaukšanas nekā. Vācu inženieri, padomājies

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Nav man bijusi ar ko tādu darīšana [es cenšos tikai aiztikt vadus, dzelžus atstājot citiem] kā arī nav dzīvē sanācis redzēt 2.0 TFSI motoru - jebkurā gadījumā - zinot kā izskatās mk5 platformas mašīnu motortelpa - bet ko tu gribēji - lai būtu motora virspusē viena skrūve, kuru atskrūvējot, termostats pats izkristu? Tā ir motortelpa, piebāzta motortelpa, dabiski ka termostats var sanākt kaut kur zemāk, un tam pa virsu ir šis tas sakrāmēts.

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Netaisnojies. Vācu autobūve paredzēta garantijas periodam, tad auto skrūvē autorizētais serviss, pēc tam kas notiek, progresīvajam vācu inženierim ir pie pakaļas. Un notiek bieži un regulāri.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 3 Atbildēt

Garantijas periodam mūsdienās ir paredzēta VISA autobūve - vienkārši ir tādi japāņi, kam lieliski padodas kapeiku skaitīšana un mašīnas resursa aprēkināšana, un ir vācieši, kas var uzražot kaut ko dārgu un kvalitatīvu, bet ja jāsacenšas ar japāņiem cenā, nekas sevišķi labs nesanāk...

Jebkurā gadījumā - pašā pamata uzbūvē un inženiera domas lidojumā desmitgadīgā VAGmobīlī man neizdodas ieraudzīt neko īpaši savādāku kā trīsdesmitgadīgā VAGmobīlī.

Dkurs Reģ.: 09.09.2019
0 1 Atbildēt

Termostatu nomainīt ir sāpe pusei autoražotāju... Pat nesaprotu, kāpēc sarežģī vienkāršas lietas, termostatu jāmaina visai bieži, jo mēdz sprūst...Viens no biežākajiem iemesliem, kāpēc auto neuzsilst vai pārkarst..

Degvielas sūknis ir bez maz vai mūžīgs, ja nebraukā ar tukšu bāku, bet tur 1/4...

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Pēdējā reize kad mainiju termostatu tas bija 90.sākuma Defender. Tu saki, bieži jāmaina?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu es ar nespēju saprast kā jābrauc vai kādus sūdus jālej lai termostats nosprāgtu ... viena no vienkāršākajām detaļām iekš auto .

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 2 Atbildēt

Savai vecajai škodai 1.paaudzes superb, jebšu b5 pasāta dvīnim mainīju salona radiatoru, varat 3xminēt cik tieši daudz no paneļa bija jānojauc, lai tiktu klāt. Kaut kur vēl telefonā bilde ir ar pilnīgi tukšu priekšu un karājošos stūres stieni. Vismaz šī lieta daudzām citām mašīnām pieejama noņemot tikai bardačoku.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Neesmu redzējis kāds ir to "daudzu citu mašīnu" risinājums un kādi ir šī risinājuma mīnusi - bet tas ko tu piemini ir pilnīgi normāli visām VAG A un B sērijas mašīnām - man kā reiz ir tā mašīna, kurai to darot paneli par var atstāt vietā, bet pie tā, cik tur daudz pārējā jānojauc - vienkāršāk ir tomēr izņemt paneli. C sērijai paneli var atstāt vietā, jo sildītājs ņemas ārā motortelpā, bet viduskonsole un viss kas uz leju no paneļa tāpat jāizņem.

Jebkurā gadījumā - salona radiators nav dilstoša detaļa - tā ir vai nu laimes spēle, vai sekas savlaicīgai dzeses šķidruma nemainīšanai. Šī laimes spēle strādā dažādi, bet lielākoties 20 gadi iet garantēti, var arī vairāk. Tevis pieminētajai B5 platformai kā reiz bija arī opcija - 100% alumīnija salona radiators.

saf Reģ.: 20.07.2006
2 2 Atbildēt

Vēlreiz, netaisnojies. VAG ir garantijas periodam, ne ilgāk.

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

V70 wnk caur bardačoku. Manam bija 11 gadi un saplaisāja plastmasas trubiņas. Godīgi sakot ne par vienu lietu ko tai mašīnai mainīju, nevarēju teikt, o zbis cik labi tie inženieri izdomājuši. Lai starterim tiktu klāt 3 līkumos jāsaloka roka. Tam pašam mk2 golfam caur haubi mierīgi. Vēl svečvadus mainot, lai tiktu diviem no 4iem klāt vajadzēja hren viņ zin kādu kastīti skrūvēt nost kurai skrūves ir no otras puses, tā ka uz čuju un ņuhu tik varēja noskrūvēt. Un tādas lietas ir entās. Līdz ar ko teikt, ka nu tikai japāņiem tur ir psc, nepiekrītu ar savu konkrētu piemēru. Starp citu nesen tieši Škodu pret japāni nomainīju, tā kā redzēs kā būs.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Par starteri esi izlepis - ir jau arī tādas mašīnas kā A klases merši... Salīdznot ar golfu, tu piemirsi ka 1) golfa motors jāatstutē ar domkratu [it kā sīkums, ja vien nav panna...] 2) Tu te runā par golfu ar lielā bloka motoru - mainot starteri mazā bloka motoram tu, domājams, spļaudītos vēl vairāk...

Jebkurā gadījumā - te ir runa par lietām kas ir kaut kur ieraktas motortelpā - bet sākotnējā tēma bija par lietām, kuras atrodas vietā, kur nekā sevišķi nav - nu kāpēc tie japāņi nevarēja tam rāvējslēdzējam rocenes troses ielikt normālā vietā? Piemēram, lai nomainītu manam kvataram rocenes troses, bik jāpaloka izpūtēja aizsargbleķis, par cik trošu gali sanāk virs izpūtēja un kardāna - un pa lielam tas ir arī sarežģītākais no visa, kur nu vēl lai kaut kas liels būtu jāņem nost...

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 1 Atbildēt

nu, kas jauns lietoto auto lauciņā? principā man te kaimiņos jau dienām arvien vairāk stāv autiņi uz ielām, un netiek kustināti, a ta priekš kam pirka? zemē nomesta nauda, pilnas ielas malas, ka citi garām nevar pabraukt...uzrodas visādi skrāpētāji, riepu dūrēji, lampiņu zagļi....

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Ja darbs attālināti vai izbeidzies, tad nekur nav jābrauc

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Vismaz es braucu katru dienu. Arī brīvdienās. Un nevarētu tā teikt, ka manā pagalmā diži vairāk auto stāvētu kā parasti. Varbūt daži.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

japīši zina, kas jādara ar lietotiem auto: youtu.be/EoA2JnjWze0

taaneko Reģ.: 30.07.2008
2 0 Atbildēt

msh rakstīja: Garantijas periodam mūsdienās ir paredzēta VISA autobūve - vienkārši ir tādi japāņi, kam lieliski padodas kapeiku skaitīšana un mašīnas resursa aprēkināšana, un ir vācieši, kas var uzražot kaut ko dārgu un kvalitatīvu, bet ja jāsacenšas ar japāņiem cenā, nekas sevišķi labs nesanāk...

Jebkurā gadījumā - pašā pamata uzbūvē un inženiera domas lidojumā desmitgadīgā VAGmobīlī man neizdodas ieraudzīt neko īpaši savādāku kā trīsdesmitgadīgā VAGmobīlī.

Varbūt Tu varētu nosaukt ko vācieši pēdējā laikā būtu radijuši dārgu UN kvalitatīvu?

ro Reģ.: 14.06.2002
0 2 Atbildēt

easy...a7 c7, versija ar 2.8 atmosferisko dzinēju..nu jau 2us gadus nav nekādu problēmu..at alll..gadā vidēji nobraukti 10-15 tk.. salīdzinājumā japāņus nācās vest uz servisu reizi pusgadā toč..nav nekas pret japāņiem-bet nu ar audi gaitu, komfortu nesalīdzināt.. visi heiteri -go 2 ze na# plīz

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 1 Atbildēt

Neesmu taksists un arī kurjers nē, bet glābjot pasauli gadā nākas nobraukt vismaz 60 kkm, citu gadu sanāk 70kkm. Gribi teikt ka man auto kas bez problemām var nobraukt varbūt 45000 nav jāsauc par mēslu? braucu ar pavisam cita kvalitāgtes limena auto un vienalga man gada aiziet 1000-1500 eiro remontos un kāda nedēļa savācas pa servisiem, nu bet vacieši? Lai dievs nograbstās....

ro Reģ.: 14.06.2002
0 0 Atbildēt

a6 c7, nevis a7...

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 0 Atbildēt

nu nav tie auģiki nekāda debesu dāvana...lielākā daļa to lietotāju klusē kā partizāni, cik patiesībā notērē naudu remontos....

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Lielākā daļa APZINĀTI noklusē TO, ka ,lai 2-3šo roku lietotājam (loham) rastos iespēja to c7 iegādāties par 30k, KĀDS ir viņu nopircis pirms 3gadiem par 90k....Tas NAV salīdzināms, vai ieguldīt "remontā" 2-3k gadā, vai nopirkt jaunu pa 90 un padrirst pa 15-20k gadā vairākus gadus no vietas.

Demagōģija, driršššana un apzināta sev nevēlamo lietu noklusēšana itin no visām pusēm.Tas pirms 10g uzzīmētais C7 ir labākais un izturīgākais a6 modelis,kāds vien visos laikos bijis,bet ar pāris piebildēm- ar normālu motoru/kārbu, un, JA vien kāds pa ceļam to nav aiz nolaidības sajaājis.Tādā gadījumā tas viņu iegādājušais Lohs apdrirsīs kājas gan sev, gan citiem un piedrirsīs pilnu pasauli ar savu universālloha Viedokli.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

650, kungs, saki kāda gan starpība lietota auto pircējam cik auto sākotnēji maksājis? Viņu pirmkārt interesē cik tas auto ies bez dārgiem remontiem, ja remontu cena lielākā, jo auto mazvērtīgāks.

Cilvim ir 5000,pieņemsim, liela summa un viņš izvēlas šajā cenu diapazonā. Viņš tak nevar piemaksāt vēl 2000 par to, ka sākotnēji kāds autiņš bijis 2x dārgāks.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Kāda starpība? Starpība ir uzturēšanas un remontu izmaksās.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Es neko neuztiepju.Vien atbalstu Konkrētā indivīda tiesības "izvēlēties."Tas tur "90k" maksājušais šodien ir tieši ar visu to pašu, kas šodien skaitās "pats modernākais" attiecībā uz vadītāja palīgsistēmām un komfortu.Izņemot aizvakar ieviesto appleandroīdu un bezvadu uzlādi un šodien neko nemaksājošos lcd lielekrānus un Atsevišķus led gaismu jauninājumus (kā Izrādās- īpašā komplektācijā un par Milzīgu papildmaksu...).Cits viss tur ir 10g sens un vienkārši lietotājam/parastajam līdz šim nebijis sasniedzams.Ja tas nav bijis kapeikjaajēja lietošanā un nav ticis sabojātā stāvoklī tīšām izmests nopirkšanai priekš lohiem, tad tur tas viss strādā ne sliktāk, kā jaunam.Vienīgi ka nav garantijas.Kuras nākamgad nebūs arī pirms 2g jaunnopirktajam.

Ieinteresēts indivīds koleģiāli pajautās svarīgāko, bet plašais demagogu pulks atbildēs (viņa vietā!) uzreiz un par visu pasauli kopumā.Ja nebūs šo 2-tro/3šo roku pircēju- autoindustrija un liekulīgie dīleri vienkārši apkakkāsies.Tā, kā viņi to jau visu laiku klusībā dara- cenšoties notirgot savus atpakaļsaņemtos 3g vecos bezkomplektācijas suudus ssā par gastronomisku cenu.Vai kladzinot par gibrīdu un kosmossu, aber aizkadrā turot placi ar "600gab gadā ejošiem" tiem pašiem lietotajiem "citu marku" dd hlamiem.Dažkārt vēl ar ne tuvu ne pārbaudītiem "pēc 648 p-tu sistēmas".

Par 5k un par 9k nopērkamais NAV vispār ne tuvu šajā sarunas kategorijā.Ja ir- tātad tas ir senākas paaudzes "90k" maksājušais,vienkārši vecs auto,un no šejienes visas loģiskās un varbūtējās sekas.Kuras NAV tik kritiskas, ja tas auto ir ticis kopts.Jo daļu Dārgo mezglu var atrast lietotus.

Nerunājot par c7, reku pa ielu brauc daudzi c6, pat pirmās paaudzes 05-06 gada, skaisti uzkopti,ar labiem riteņiem, spīdīgi un bez jebkādiem dūmiem.Patīkami skatīties,tāda lietotāja Personība ir no attāluma saredzama.

Ja reāli "grib" cīnīties- tad vajag vienkārši godīgi pateikt un piespiedu kārtā visu līdz 5k esošo šogad utilizēt.Nākamogad līdz 10k un uttt.Noķēra uz ielas bez dpf- mašīnu lūžņos, braucēju uz 5g pie Brunavas pag. biešu producentiem uz lauka par vergu.Uzreiz 52% autoparka samazinājums būtu garantēts, taps tīrs gaiss un no mutācijām brīva Jaunā paaudze.Jā.

ro Reģ.: 14.06.2002
0 0 Atbildēt

Šeit es pilnībā piekrītu..un jā paveicās tikt pie kopta modeļa, plus no savas puses ar visas apkopes dodu veikt laikā, kapeikpišana nenotiek un tā..TA abus gadus pa nullēm izieta..automāts vnk perfekti strādā..savu viedokli ar nevienam neuzstiepju..korekti padalījos ar labu pieredzi.. un tieši tā -nopērkot jaunu pa 90, tirgus cenas krituma ziņā pazaudēts tiek vairāk..bez remontiem neiztikt gan jau nākotnē, kā ar jebkuru auto- bet kad višh paprasīs ko nomainīt, škrobes nebūs, jo freud im fahren ir baigais ar šo auto..peace un visiem nice weekend

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

Atbilstoši brīvā tirgus noteikumiem, augsti pieprasītā segmentā nav iespējams iegādāties lētu un koptu eksemplāru. Tie eksistē tikai nehaipotos segmentos.

Un tiko koptais modelis ir dārgs, pirkums diemžēl kļūst jau grūti ekonomiski pamatojams.

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
0 0 Atbildēt

Piekrītu par naudas “zaudēšanu” pērkot jaunus luksus auto. tie kas var atļauties un pērk jaunus luksus un premium auto viņus neinteresē cik daudz ir zaudējuši izbraucot no salona vai nākošajos 3 gados. Es nerunāju par tiem gadījumiem kuri kasījuši un krājuši naudu, lai par visiem iekrājumiem nopirku jaunu audi A6 un izrādītos Rīgas ielās.

Beigās katrs pērk auto pēc saviem uzskatiem. Jaunu vai lieototu. Citam lietots auto ir vērtība, citam jauns auto. Nav viens pareizas veids kā iegādāties.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Nav problēmu ar tiem pisloņiem, kas var atļauties un pērk to, ko sirsniņa vēlas. Ir problēma ar tiem pisloņiem, kas saskatās uz to pirmo kategoriju, un, ņemot līzingus bankās un (vēl trakāk) nebankās sapērkas to, ko nevar atļauties. Spilgtais piemērs - tas publiski izskanējušais piemērs par skolotāju, kas ar neko citu kā BMW pa 4 vai 5 tūkstoši pabraukt nespēj.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

To laikam sauc par finanšu pratību. Tā diezkapēc ir rūpīgi palaista garām skolā.

Man gan šķiet, ka tie lieliskie kadri nelaidīs garām iespēju iesēsties kādā peļķē. Vai ar auto vai "investīcijām".... Neizbēgami.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Nemaz nerunājot par to, ko tāds skolotājs ar tādu intelekta līmeni spèj iemācīt bērniem...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Nu un ko tieši viņš nevar atļauties - BMW pa 5 pakām?

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Saremontēt to lamatu viņš nevar atļauties

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Iespējams. Bet nu tajā pašā laikā tu, paskatoties apkārt, tu ieraudzīsi cilvēkus kuri nespēj saremontēt 2007. vai kura tur gada dacia logan...

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

tu par to, ka manam bulku vāģim nedarbojas abs? Tā ir apzināta izvēle, nekāda sakara ar atļaušanos.

ro Reģ.: 14.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu es piemēram naļikā arī nopirku...cits stāsts par tiem,kas lec augstāk par zemi...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Bet kā tas nākas- ka 4-5k "vērtais" pircējs būtu pelnījis sapratni, bet 30k dilemmas jauns/lietots izskatītājs automātiski ir lohs?

Vai nebūtu pareizāk dot iespēju (un nenomētāt ar kakkām) jebkuru, kurš vēlas sava esošā auto vietā paņemt ko labāku? Nu kur gan tas 5k ņēmējs liks to savu esošo 2,5k vērto? Utilizēs? Un kur liks savu 15k vērto tas, kurš šodien izskata 30k variantus? Ja viņš atdos to hlamu dīlerim pa 9k, ko darīs dīlers?? Nu tak skaidrs, ka idejas vārdā sagriezīs gabalos.Jā.Rīt pat,uzreiz,neka-vējoties.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Pārāk daudz jautājumu. 5k pircējs brauks, kamēr ies. Kāpēc gan savādāk viņam pirkt citu autiņu? Viņš tak tāpat nesakrās tos 30k jaunam.

Tev tik utilizēt. Vispār īsti neizprotu satraukuma iemeslu.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Kāpēc "man" utilizēt? Kāpēc daudz jautājumu? 5k pircējs ,2k pircējs,- visi "brauks kamēr ies".Šaubu nav, "ies" ilgi.Bezgalīgi.Bet lūk 30k tdi skodas nopircējs ir Lox.Jo viņam nav Kauna.

Dēļ viņa eur6pd krīt koki un 5k/2k lietotājiem dzimst neveselīgi turpinājumi.Jā.Un zaļais labais GibrīdOnkuls pa mugurējām durvīm tirgo 600gab gadā tos lietotos hlamus, kurus viņš lohiem ir iemainījis kā 1mo iešņaucienu jaunam gibrīdam.Jā.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

T

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

taaneko rakstīja:

msh rakstīja: Garantijas periodam mūsdienās ir paredzēta VISA autobūve - vienkārši ir tādi japāņi, kam lieliski padodas kapeiku skaitīšana un mašīnas resursa aprēkināšana, un ir vācieši, kas var uzražot kaut ko dārgu un kvalitatīvu, bet ja jāsacenšas ar japāņiem cenā, nekas sevišķi labs nesanāk...

Jebkurā gadījumā - pašā pamata uzbūvē un inženiera domas lidojumā desmitgadīgā VAGmobīlī man neizdodas ieraudzīt neko īpaši savādāku kā trīsdesmitgadīgā VAGmobīlī.

Varbūt Tu varētu nosaukt ko vācieši pēdējā laikā būtu radijuši dārgu UN kvalitatīvu?

Velosipēdu rumbas. Jo atšķirībā no mašīnām, kuras pērk pieciem gadiem, velosipēdiem tāds rāmis nav, un lietošanas daudzums arī mēdz atšķirties dramatiski, nevis kā mašīnām - tāpēc arī rietumos ir tāds neliels velobraucēju procents kas var atļauties pirkt ar rokām stellētas detaļas ar stipri augstāku kvalitāti, resursu, un vairākas reizes augstāku cenu nekā lētā valstī uz konveijera štancētiem lētučiem.

Kamēr mašīnas pirks uz pieciem gadiem, tikmēr par kvalitatīvām mašīnām vari aizmirst.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 1 Atbildēt

Tādas marginālas, superkvalitatīvas lietas ražo jebkurā kontinentā. Piem LV ražo lieliskas jahtas, Nissan ražo ar rokām saliktu GTR.

Šīs marginālās lietas nav ne kvalitātes, ne prasmju mērs. Tās ir marginālas.

Kopumā tas vācu nacionālais multiizvēļu piegājiens autobūvē ir piedzīvojis fiaski, jo patērētāji pievērsušies ātram un paviršam patēriņam. Līdz ar to tādai multiiespēju savietojamību nav iespējams ne izvērtēt, ne iztestēt, kā arī patērētājam īsā patēriņa ciklā tā nav pat diezko interesanta. Vairāk pontošana tā 3000 sēdekļu krāsu un atsperojumu izvēle

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kas ir "multiizvēles"?

Vācieši savulaik arī ražoja kvalitatīvākās trīs robu rumbas; Sachs Torpedo bija kvalitatīvāka rumba nekā Sturmey Archer AW vai Shimano trijnieces. Kur palika? Ražotāju deviņdesmitajos nopirka amerikāņu SRAM, pirms dažiem gadiem viņi to vācijas rūpnīcu aizklapēja ciet, tā paša iemesla dēļ - nespēja konkurēt cenas ziņā ar Shimano [kurš štancē lētajās valstīs] vai Sturmey Archer [kas nu jau ir Taivānas firma ar visu no tā izrietošo]...

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 1 Atbildēt

nu re, labs rakstiņš tepat iAuto - vai jaunie auto arī rūsē? nu tieši tā, agrāk ražotie tika rūpīgāk apstrādāti pret rūsu, a tagad jaunie auto tiek ražoti arvien mazāk apstrādāti pret rūsu

Lasītākie raksti

Jaunie raksti