labākais lietotais auto, ar kuru var vilkt kemperi - Škoda Octavia Estate
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
labākais lietotais auto, ar kuru var vilkt kemperi - Škoda Octavia Estate
Tie Upi galīgi nav redzami ielās, bet 500 fiati ka biezs.
ja tev ir vairāk par 67 gadiem, bankas tev nedos ne mazāko kredītu lietotas mašīnas iegādei.
Loģiski. Nav pat jādodas pie daktera, pietiek bankai uzprasīt mājokļa kredītu, lai saprastu vai ilgi vēl dzīvosi.
pilnīga utopija - 70 miljonus valdība no lietoto auto pircējiem katru gadu nodokļos nedabūs, nu nevajag fantazēt.
Conqueror rakstīja: ja tev ir vairāk par 67 gadiem, bankas tev nedos ne mazāko kredītu lietotas mašīnas iegādei.
Nu nez'. Pirms apmēram gada mans fāteris, pensionārs, sev 70 jubilejā uzdāvināja jaunu, no salona, Toyota Avensis. Protams līzingā, bez problēmām. Pieļauju, ka bankas dažādas.
Pieņemu, ka pensionāri arī dažādi, ar dažādu rocību, sadarbību ar banku u.t.t.
Varbūt viņam patiešām liela pensija?
Ja attiecīga 1. iemaksa, tad kāpēc nē?
kaut kā man liekas ja Tavs fāterītis prasītu kredītu malkai rezultāts varētu būt līdzīgs kā tam kungam.
Līzings nav kredīts bet noma un pēc būtības ir cits produkts
Līzingu nedod banka bet līzinga kompānija
Līzinga gadījumā prece (auto) nav klienta īpašumā līdz ar to, es pieļauju, ir vieglāka atgūšana (droši vien nav jāčakarējas ar mantojumiem/mantiniekiem)
Ja cilvēkam ir jāņem patēriņa kredīts malkai, tad pensija un uzkrājumi droši vien nav nekas liels, diemžēl. Noteikti atkarīgs no maksātspējas, Ja Tev pensija būs 1000 eur, gan jau iedos ar.
Nu un auto līzings jau pavisam cita lieta, tur tomēr apakšā ir arī pirmā iemaksa + auto.
Conqueror rakstīja: ja tev ir vairāk par 67 gadiem, bankas tev nedos ne mazāko kredītu lietotas mašīnas iegādei.
Viss atkarīgs no bankas, arī summas un nodrošinājuma. Man hipotekāro mājas būvniecībai atteica teju visi (vai prasīja pārāk sarežģītu līdzdalības shēmu), Luminor finansēja bez problēmām.
Manam čomam ar dzīvokli bija identiski.
Kad manai māsai bija nepieciešams aizdevums biznesam, vecāki (abi jau pensionāri) to sakārtoja, dodot ķīlu. Un noformēja kā uz sevi - protams, māsai maksājot. Kā redzam, nav identisku situāciju.
Ja banka atsaka patēriņu malkas iegādei, tad cilvēkam atliek izmantot vien nebanku finansētājus. Līdzīgi, kādēļ plaukst un zeļ Mogo u.tml.
Vot to es nesapratīšu, katrai želejai dod mogo priekš auto, bet lai paņemtu kādu pritonu jālūdzas... Kas likvīdāks dzīvoklis panelenē vai vācu hlams, kuram noklājoties kārbai vērtība tuvu lūžņiem.
Bet nu summas tomēr pamatīgi atšķiras: cik maksā pritons un cik - vācu hlams?
Grozies, kā gribi, lai pačots būtu bez 10 paku hlama tikko no Vācijas neiztikt... Pa 10 un bik pakām jau 1 istabas pritons sanāk, tas labāk, kā saimniekam atdot 200 eiro par neko. Protams, ka jaunais projekts vai māja Mārupē nesanāk...
Palieku pie viedokļa: labāk jauns KIA-Sportage nekā 2012.-2014.gada Volvo-XC60 ar ilgtermiņā līdzīgām izmaksām.
Diemžēl mums daudz apkārt cilvēku, kas uzskata, ka ar KIA (nu principā visu, kas nav bmw, audi, volvo, mercedes, lexus un varbūt vēl kaut kas) brauc tikai bomži. Tas taču būs pazemojums braukt ar kaut kādu aziātu sūdu. Ja nu kaimiņi redzēs un apsmies? Daļai ādas salons un "labs" brends ir kā pirmās nepieciešamības preces.
Tomēr attieksme arī mainās. Jaunie KIA modeļi ražotājam patiešām izdevušies, principā - ideāls iemesls izvēlei ilgtermiņam. Gan saskāros ar viena tāda stereotipiska viedokļa komentāru FB postā, kad atrādīju iauto testu ar KIA Stinger - "Glīts. Bet kā aprast ar emblēmu..." un pēc tam - "Jep, tieši tā (par stereotipiem). Bet redzot šādu izpildījumu un performanci, liekas drīz tie varētu kliedēties"
Darba kolēģis pirms kādiem 5 gadiem nopirka Volvo V70, nu tā ap 10 gadus vecu, pirka jau pamatā tādēļ, kā jau daudzi citi - brends, ādas salons, pilnpiedziņa utml. Sākumā milzīgā starā, bet nu, kad pēc pusgada/gada visādi kasjaki līda ārā un sāka dzīvoties pa servisiem (neveiksmīgs pirkums)... Pēc kādiem 2 gadiem atmeta ar roku, nopirka labi nopakotu jaunu kia ceed akcijas laikā, bija šķiet vēl apmierinātāks par volvo.
Te ap tām diskusijām par to nodokli jau soc tīklos arī gāja teksti "Tu saproti, ka tas 15 gadīgais bmw/audi vēl 10+ gadus kalpus, a tavs aziāts, fords utt pēc garantijas jau jāved uz šrotu" un "Nesalīdzini normālu auto ar zāles pļāvēju".
Kāds ir redzējis rīgā uz ielas kaut vienu kia stinger? Izņemot pāris tos demo, kurus ss-ā kāds jau aptuveni gadu tirgo...
Kam tur jākliedējas? Kamēr kija būs lēts hujdajs, tikmēr kija būs lēts hujdajs. Stingers ir vienkārši brenda halo mašīna, kuru tāpat neviens nepirks [lasīt - pirks maz], bet visos pārējos modeļos ir tas pats stāsts kas škoda vs fofāgens, kur pirmais ir otrā lētā versija ar ierobežotu motoru klāstu. Kā tu, piemēram, kliedēsi mītu [realitāti] ka kija nav lēts hujdajs kad tricāram ir N versija, bet sēklai nav?
Skoda jau sen ir labāka par VW.
Kur ir tas labums? Cenas man šķiet ir tikai nedaudz lētākas nu 10% golf/octavia vai passat/superb? Bija arī man studiju laikā fabia īpašumā bet sasita
Definē kas ir 'labāk'.
Bomži nē - pensionāri, sievietes un tamlīdzīgi braucēji Protams, tam ir savs pluss - tādās mašīnās var iestumt no radniecīgām mašīnām pieklājīgākus motorus un sanāk Q-mašīna...
Par tiem pēdējiem diviem - dabiski, tāpēc man arī ir abi divi
Offtopic. 85tā gada kaupītī var iestumt pilnpiedziņu? Šobrīd, loģiski, ka nav, tāpēc arī jautājums.
Ja tam modelim vispār tāda ir paredzēta, tad jāvar. Bet vajag donoru, no kā visu pārkrāmēt
Pieņemot ka tu runā par B2 audī kupeju, var, bet tev būs jāpērk pusautomāts [ja neesi jau nopircis] un ļoti daudz jāmetina - lai uztaisītu B2 divriteni par kvatru, jāmaina tunelis, grabažnieka grīda, un, ja grib lai viss būtu pareizi, arī aizmugurējās glāzes, tb visas iekšējās arkas - nu un plus vēl vajag kārbu, kardānu, diferi, pakaļas tiltu un piekari un izpūtēju, bāku, kā arī salona tepiķi un viduskonsoli no kvatras. Es pieņemu ka gandrīz visu, izņemot salona grabuļus, vajadzētu varētu izdonorēt arī no B3 quattro sedana - B3 ir bāzēts uz B2 platformas līdzīgi kā mk3 golfs uz mk2 golfa, B3 quattro sedans satur B2 CQ bāku [kura atšķiras no B2 A80q/A90q bākas] un pats pirmais B3q gads vispār satur piekari kas no B2q atšķiras tikai ar citām statnēm, lai uzliktu C3 bremzes.
Čakars ir, bet tas ir izdarāms, ja vien var atrast tam pamatojumu - ir cilvēki kas to ir darījuši. Protams, latvijas apstākļos to nedrīkst publicēt kādos forumos un jādara tā lai apskates rūķītis nepamanītu...
Pateicos. Jā, garāžā mētājas B2. Ja būtu tikai skrūvēšanas vaina, iespējams, kādreiz arī pievērstos. Bet tā - priekš manis par sarežģītu, paliks divritenis.
Tikai ar uzgriežņu atslēgām vajadzētu varēt jaunākiem aužiem, B6 platformai un tamlīdzīgiem - B4/B5 ir pāris kronšteini jāpiemetina, citiem sarežģītāk. Fofāgens ar mk3 uztaisīja tādu pat unifikāciju kā B3 audī - salona daļa visiem vienāda, grabažnieka grīda savādāka, jo nav vērts to dažu procentu dēļ kas paņem pilnpiedziņu, pārējos apdalīt ar mazāku grabažnieku.
kasinsh79 rakstīja: Ja banka atsaka patēriņu malkas iegādei, tad cilvēkam atliek izmantot vien nebanku finansētājus. Līdzīgi, kādēļ plaukst un zeļ Mogo u.tml.
Vispār, ja pensionāram nav naudas malkas iegādei, kas tomēr ir cilvēka pamatvajadzība, vai nevajadzētu vērsties pie sociālajiem dienestiem?
ja par penšiem, man te daži tīri sprigani večuki dzīvo kaimiņos: viens brauc ar 75. gada žiguli 2103, otram ir audi 100 avant pirmās paaudzes. un tīri neko, ripo labi, braukalē uz saviem mazdārziņiem nedēļas nogalēs utml.
Pasaki, kas ir tavi kaimiņi, un es sapratīšu, ko par tevi domāt, haha
ko kasies, labāk pasmaidi
JanJan rakstīja: Diemžēl mums daudz apkārt cilvēku, kas uzskata, ka ar KIA (nu principā visu, kas nav bmw, audi, volvo, mercedes, lexus un varbūt vēl kaut kas) brauc tikai bomži. Tas taču būs pazemojums braukt ar kaut kādu aziātu sūdu. Ja nu kaimiņi redzēs un apsmies? Daļai ādas salons un "labs" brends ir kā pirmās nepieciešamības preces.
Interesants viedoklis - kādēļ ādas salona un kvalitātes izvēle ir saistīta ar pazemojumu? Vai nav atkal vecā labā skaudība? Ja pats nevar atļauties to, ko gribas, tad vajag kaut kā pazemot to, kurš var. Kaut vai piedēvējot viņa izvēlei necienīgus motīvus.
Pirms dažiem gadiem es ar msh dirsos par līdzīgu jautājumu. Man pagalmā stāv fords, pasāts, un mazda. Kad izrādīju samulsumu un neizpratni, kur tad tam pasrāķim ir tā "klasi augstākā" kvalitāte, neviens man tā arī neko nevarēja paskaidrot, uz ko man jāskatās. Un tas ir par mašīnām, pie kurām es varu pieiet, aptaustīt, iesēsties, un izbraukt Nevis kautkas ēteriski teorētisks.
. Tā ka es arī uzskatu ka lielai daļai galvās ir tikai nepamatoti aizspriedumi, no sērijas - pašam nav un nemaz nezinu, bet domāju ka "apdirstā automarka" ir sūds.
Pasātam varetu būt mīkstāka plastmasa salonā nekā Ford un Mazda
Es uz tās plastmasas neguļu, un ar zobiem negraužu. Ir dziļi vienaldzīgi tur daži procenti mīkstuma šur vai tur. Tas nav "par kārtu" kvalitatīvāks salons, kā dažs man savulaik centies ieskaidrot.
Un te jau atkal izpaužās domāšanas veids: "varētu būt" = domāju ka ir labāks, bet pats nezinu.
Tev varbūt ir vienalga. Bet apkārt redzamais Audi, Volvo un BMW kopumā liecina par to, ka cilvēkiem auto sastāda ļoti lielu daļu viņu dzīves.
Par plastmasām es zinu. Jo pats braucu ar Passerati
Šis pamatā nozīmē to, ka atrodamies DE ietekmes zonā. Murgojam par "vācu kvalitāti" un dzenam vecus lūžņus no DE. Kur valdības politikas dēļ un pārsvarā ir vācu auto. Dānijā un Holandē piemēram tā nav. Tur prevalē franču auto.
DK un NL nav savu vieglo autoražotāju.
Tāpēc arī nav īpašu simpātiju un pērk to, kas lētāks.
Pats brauc ar passerati, bet vai tev tur blakus ir sava mazda vai savs fords? Kā jau teicu, man visi trīs stāv pagalmā. Un varu atkārtoties, neredzu es tur nekādu šķirbu. Man laikam tiešām ir vienalga
Esmu braucis arī ar Mondeo. Tāpēc jau saku, ka zinu. Un Mazda, vismaz agrāk, bija gandrīz tas pats Ford.
Nu tad jājautā uz ko skaties-brauc gan jau visi trīs, ziemā siltumu iekšā arî var dabūt.
Personīgā pieredze pavisam savādāka-trīs viena gada(2010) mašīnas, ceed, golf un focus visi trīs universāli? salīdzināmie periodi lîdz trīs gadu vecumam. Golfs bija galvas tiesu pārāks par abiem pārējiem piekares darbībā, salona apdarē un klusumā braucot. Kia vienīgie plusi vislielākais salons un relatīvi labi aprīkots bāzītē, toties motoru kā traktorā varēja dzirdēt un piekare būkšķēja jau no salona izbrauktam. A fords, nu vismaz stūrējās jautri un brauc uz gaisu.
Atkarīgs no mazdas, droši vien. Apčamdot RX-8, likās diezgan kvalitatīva mašīna - deviņdesmito gadu mazdas, šausmas un ārprāts, tur varbūt tikai pa pāli nevarētu sajust atšķirību.
'80-'90 gadu 626 mazdas vēl tagad nostaļģiskas atmiņas. Kas par samta sēdekļiem, kruīzs un elekto paka. Dizains jau tāds toreiz atšķirīgs... Brauca arī labi
Katram autobūves brendam ir labie, izdevušies modeļi un ne īpaši.
Labas atmiņas par 5 bmw '88- 03g modeļiem. Labs materiāls un normāli braucot labi kalpoja. Palietoju pirmo modeli x5 nepatika, krateklīgs un apkopju prasīgs. No tā laika nekas tur xsos nesaista.
Katram lietotājam ir savas prasības. Vienam vajag bmw lai skuķi ķerās, citam lielu grabažnieku kur kartupeļus salikt...
feciic rakstīja: Nu tad jājautā uz ko skaties-brauc gan jau visi trīs, ziemā siltumu iekšā arî var dabūt.
Personīgā pieredze pavisam savādāka-trīs viena gada(2010) mašīnas, ceed, golf un focus visi trīs universāli? salīdzināmie periodi lîdz trīs gadu vecumam. Golfs bija galvas tiesu pārāks par abiem pārējiem piekares darbībā, salona apdarē un klusumā braucot. Kia vienīgie plusi vislielākais salons un relatīvi labi aprīkots bāzītē, toties motoru kā traktorā varēja dzirdēt un piekare būkšķēja jau no salona izbrauktam. A fords, nu vismaz stūrējās jautri un brauc uz gaisu.
Man vairāk vajadzētu diskutēt topikā "vecas mašīnas", tik tāda nav. Pagalmā esošie auto 10-15gadus vecāki, nekā tavā piemērā. Var jau būt ka 2010tajā fofāgens ir galvas tiesu pārāks, par to es nestrīdēšos, jo personīgās pieredzes paša īpašumā nav.
Atkārtošos, varu runāt par to, kas ir pašam pagalmā.
Nezinu, ko msh domāja ar "maksimāli pliku pastēti", bet es salīdzinu stipri vienādas komplektācijas. Auduma beņķi visur. Mazdai izsēdēts šofera sēdeklim tās restītes virs auduma, pasrāķim nosēdies porolons šofera krēsla kreisajā malā un atirira aizmugurējā krēsla augšmala. Fordam viss labi. Mazdai nobira aizmugurējo miglu slēdzis (nu ne jau no biežas lietošanas), pasātam drūp ventilācijas atveru redelītes. Un nē, mēs tur smaržojošos sūdus nestiprinam un speciāli nelaužam. Fordam, iespējams, kādreiz ir šāvis airbags, un virs bardačoka tā vieta, kur nomest brilles, ir vienā malā nedaudz atlīmējusies. To gan redz, ja speciāli pēta. Atkārtošos, salons visiem ir praktiski vienādi lēts. neredzu es NEKĀDU atšķirību. Durvju rokturi gan pasrāķim manāmi sūdīgāki. Caur dirsu taisītā lūka, kas lietus laikā slapina šofera siksnu arī ir ko vērts. Laikam būs jāplēš jumta apšuvums nost, un jāskatās, zb jau.
Varētu parunāt par piekari, piemēram pasrāķa zirgu ratu aizmugurējais tilts pret neatkarīgo piekari mazdai vai fordam, lūk, te es atšķirību gan jūtu, bet nu te man atkal pateiks "visi brauc, un ziemā siltumu var dabūt". Pie tā arī varam palikt.
Ja ir runa par deviņdesmito gadu mašīnām, tad var tik pabrīnīties kā var nejust starpību starp mašīnu [pastēti] un tiem pārējiem diviem zirgu ratiem - bet nu spriežot pēc tava bojājumu uzskaitījuma, ir runa par kaut kādiem nopisteņiem. Man savulaik ir bijusi darīšana ar MX-3 un ar pēdējās paaudzes 626, abiem diviem esošiem ciešamā stāvoklī - tās nav mašīnas, tie ir mašīnu izstrādājumi - plānas konservbundžas ar īberīgiem saloniem, caur dirsu uztaisītu elektrosistēmu, īpatnēji darbojošamies motoriem [626 tiešās iesmidzes kuļmašīnai pūtiens sākas pakāpeniski un apogeja notiek pie 2,5k; gan jau kārbā ir no pīļu sūdiem taisīti zobrati un tāpēc nevarēja pieļaut pēkšņu un pilnu pūtienu pie 2k kā līdzīgiem VAG dīzeļiem] utt. Par fordeli neņemos spriest, ar tiem, par laimi, nav bijusi sevišķi darīšana, bet visos fordeļos, kuros ir sanācis pasēdēt, smirdēja pēc šausmīga lētuma.
Par piekari - fofāgens tomēr ir vācu mašīna, un uz asfaltētiem ceļiem, sevišķi bāņiem, diezgan pie dirsas kāds ir pakaļas tilts, sevišķi deviņdesmito gadu mašīnām kas vēl ir diezgan līganas - tāpēc arī tāda konfigurācija, un neatkarīgā piekare nāca tiem, kam to tiešām vajadzēja - pilnpiedziņai, un fofāgens un audī neatkarīgo pakaļas piekari divriteņiem ieviesa tikai šajā gadsimtā, atsaucoties uz nepieciešamību savai tirgus nišai pēc labākas vadāmības; fofāgens laikam ar mk7 plikākiem modeļiem atgriezās pie viengabala sijas, izmaksu dēļ. Kamēr fordelis ir fordelis - tai firmai jau no pirmsākumiem mērķis ir uztaisīt kaut ko kas pilda 70% no īstās lietas funkcionalitātes, par 20% cenas - un tā nu tev tur, vai tas būtu moņģiks vai fuckuss, lai vai kāda, bet ir neatkarīgā piekare...
Nemuldi! Fokuss iet zvērā. Kkad tiku palauzt viduvēju fokusu. Pa meža ceļiem šķērē gāja vnk fantastiski. Neviens sakains Golps tam netiek līdzi. Golps nevienu pārbrauktuvi nepabeidz strikti tajā pašā virzienā, kurā iesāka. Fokusam piekare ir fantastiska. Mondeo gan tāda želeja. Neomulīgi stūrēt
Neredzu iemeslu kāpēc lai mk5/mk6 [vai jebkuras paaudzes modelis ar pilnpiedziņu un daudzmaz stingru piekari] nespētu to pašu. Jebkurā gadījumā, tu uzskatāmi aprakstīji kam tāds fuckuss ir vispiemērotāks - puišeļiem ap 20 gadu vecumu, notriekšanai - mašīnā kura domāta braukšanai tev, domājams, vairāk rūpēs salona kvalitāte, trokšņu līmenis un dažādi praktiski jautājumi, jo mašīnu ar pāris bērniem uz pakaļas ķebļa tu diez vai mēģināsi kādā meža celiņā aptīt ap koku...
Fokuss nebija pilnpiedziņa.
Es to neizvēlētos - nepatīk man tik mazas automašīnas. Un prasts iekšā arī. Bet Mondeo piekares želeja man pat neļauj to izvērtēt no iekšpuses. Piekarei ir nozīme gan. Un Golps vismaz līdz 6 (laikam) ir diezgan atbaidošs. Pamatā gan tas ir garenbāzes un mūžīgā dīzeļa svara dēļ
Autoriepu testus jau daudzus gadus pamatā veic ar golf dēļ ļoti sabalansētās piekares dēļ.
Ford visiem modeļiem liek azartiskākas piekares, sākot no fiesta un beidzot ar transit
msh rakstīja: Pieņemsim ka tu vienkārši vēlējies fofāgenā justies tāpat kā vācu fordelī un japāņu fordelī un tāpēc paņēmi maksimāli pliku pastēti...
Nu maksimāli plika nav. Klimats, spoguļu apsilde, ķebļu apsilde. Bērnu paliknīši.
Dildozaur, tevi GTM spamā gaida.
Satiksmes ministrs Tālis Linkaits un viņa parlamentārais sekretārs Jānis Butāns ir maldinājuši sabiedrību, apgalvojot, ka jauns transportlīdzekļu nodoklis tiks ieviests ar mērķi “novērst vecu un ekoloģiski kaitīgu vieglo automobiļu reģistrēšanu Latvijā”. Patiesībā mērķis bija tieši pretējs ‒ ievest pēc iespējas vairāk lietotu mašīnu, lai iekasētu no to lietotājiem pēc iespējas vairāk naudas un par šo naudu nopirktu milzīgus dīzeļdzinējus. Vilcienus. Kuluāros baumo, ka tagad gaidāms mēģinājums paaugstināt ikgadējā ekspluatācijas nodokļa likmes.
Lai pamatotu lietoto automašīnu pirmreizējā reģistrācijas nodokļa ieviešanu, abi politiķi lika lietā brutālu demagoģiju. Ministrs Linkaits mašīnas virs pieciem gadiem pasludināja par vecām. Klimata mērķu vārdā tās maināmas pret jaunām. It kā mašīnu ražošana planētai vispār varētu nākt par labu. Savukārt parlamentārais sekretārs Butāns stāstīja vēl lielākas blēņas ‒ ka lielais 700 eiro dīzeļa nodoklis tiks uzlikts ekskluzīvām “Ferrari” un “Bugatti” marku automašīnām. Un, ka par 5000 eiro var taču pirkt lietotu elektromobili, bet nepasakot, ka ar šādu auto var nobraukt labi ja 50 kilometrus.
Man ar tā izklausās ka metinātāji iekš LV būs lielā cieņā !
Laikam jāiegādājas kāds pārīts metināmo aparātu, kamēr vēl nav deficīts
Mēģinājums savākt vilcieniem nepieciešamo naudu, ieviešot lietoto automašīnu pirmreizējās reģistrācijas nodokli, ir cietis neveiksmi. Taču ministrs Linkaits sola neatmest šim uzdevumam ar roku un tviterī ziņo:
“Dzelzceļa pārvadājumiem ir jābūt par sabiedriskā transporta mugurkaulu, un fiziski/morāli novecojušie vilcienu sastāvi ir jānomaina. Agri vai vēlu. Tā ir mana pārliecība. Mēs Satiksmes ministrijā izpētīsim visus variantus, lai varētu atrast finansējumu reģionālajiem vilcieniem. Jā, dažbrīd mēs paši sev radām problēmas, lai tās pārvarētu. Bet arī no katras bezizejas ir vismaz divas izejas ”
Kamēr pašai ministrijai attiecīgas informācijas par ministra atrastajām izejām vēl nav, politikas kuluāros baumo, ka tagad sekos mēģinājums vienkārši palielināt transportlīdzekļu ekspluatācijas nodokli. Protams, saistībā ar CO2 izmešiem, jo kā tad bez “dūmu aizsega”. Nav gan zināms, vai tas notiks pēc pusgada, mēneša, nedēļas vai varbūt jau rīt. Tāda lieta kā ieceru savlaicīga apspriešana ar sabiedrību šai valdībā netiek necik augstu vērtēta.
Tas jau bija gaidāms. Ne gribējāt pa labam, dabūsiet visi ciest.
Šeit ir vietā saruna, kādu automobili pirkt. Vai braukšanai pilsētā pirkt automobili ar dīzeļdzinēju? Nē, tādā gadījumā nepērciet dīzeļauto, jums būs problēmas! Ja ikdienas maršrutos nebūs ārpuspilsētas posmi, kvēpu filtrs nespēs reģenerēties un ātri vien aizsērēs. Dīzeļauto jābūt kā vilcienam – liela krava un gari braukšanas posmi.
Daudzi autobraucēji ir kaut vai dzirdējuši, ka dīzeļdzinēja kvēpu jeb cieto daļiņu filtrs ir dārga detaļa. Bet cik tad īsti tā maksā? Piemēram, 2006. gada "VW Golf" ar dīzeļmotoru neoriģinālais (ķīniešu) filtrs maksā 550 eiro, bet oriģinālais – 2200 eiro. Savukārt 2012. gada "Mercedes-Benz GLK" dīzeļa versijai pieejams tikai oriģinālais filtrs, kas maksā 2300 eiro. Latvijā iecienītam "biznesa auto" – 2010. gada "Audi" ar trīslitru dīzeļdzinēju – neoriģinālais kvēpu filtrs maksās 500 eiro, bet oriģinālais 2500 eiro.
Tas ir riktīgs OHOOOO (ja vien CSDD spēs atklāt, kam kvēpu filtru vairs nav)
Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...