Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

Conqueror Reģ.: 15.10.2002

nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...

 
Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 0 Atbildēt

kuriozu apkopojums, ir, ir tādi lasīti

msh Reģ.: 16.04.2007
10 1 Atbildēt

Volx rakstīja: Nu stāsts ir par to, ka ja nebūtu pirkts šāds bembis, tad tagad jau varētu iekāpt nu gandrīz jaunā autiņā. Pieņemsim, ka viņai uz rokas ir tie 8000 + piecus gadus viņa tai bembī likusi pa 1300. Tas jau kopā ir 14500

Var nopirkt pilnīgi jaunu Suzuki Swift automātu noliktava.autobrava.lv/?brand=suzuki&colour=all&fuel=all&transmission=all

Vai ja gribas lielāku un dīzeli tad 2017.g. Kia Carens, vēl degvielai paliks pāri un Carenam vēl garantija ir mazlietotas.forumauto.lv/view_auto?id=484

Šobrīd atkal naudas nav, jācenšas notirgot vecais lai kko jēdzīgu varētu paņemt

Nu NAHUJ tu salīdzini pirkstu ar pimpi? Cilvēks izvēlējās braukt ar mašīnu - tu cilvēkam piedāvā izlaiduma gadu - bet ar izlaiduma gadu PABRAUKT NEVAR! Lai arī kāds būtu mans viedoklis par pēdējo 15 gadu tačkām, dīzeļiem un behām, bet no tām trīs es, dabiski, izvēlētos to behu, jo lai arī uzturēšanas izmaksas ir lielākas, tā ir beha, un ar dīzeli, bet tā ir mašīna, tu tu saproti? Tā vietā tu saki ka cilvēkam vajadzēja piecus gadus iet ar kājām, un tad varētu tagad braukt vai nu ar jaunu kurpju kasti, vai arī trīs gadus ļurkātu čemodānu ar kuļmašīnu zem haubes

Volx Reģ.: 22.11.2018
4 10 Atbildēt

Es vienkārši brīnos par nabagiem, kas ieliek ma#īnā vairāk nekā spēj pēc tam to pārdot. Tā turpinot, protams, nebūs naudas degvielai un kādam jaunākām, neplīstošam autiņam.

Es neko nesaku ja kāds bagāts cilvēks nopērk savu jaunības dienu sapņu auto, saliek naudu iekšā un atstāj kā kādu trešo auto. Viņš jau nekad nežēlosies, ka nevar nopirkt citu sev vēlamo autiņu, vai ka degviela trūkst.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
9 0 Atbildēt

Kautko interesnti rēķini. Tipa apgalvo, ka pērkot jaunu, ieliek mašīnā mazāk, nekā pēc tam var pārdot? Kur matemātiku mācījies?

Volx Reģ.: 22.11.2018
3 6 Atbildēt

Es rēĶīnu tāpat, kā apdrošinātāji. Ja maš>nas v~rtība ir 4000 piemēram, tad nav v~rts viņā likt iekšā 5000.viņu vienkārši noraksta un pārdod.

Cira lieta ir ja mašīnas vērtība ir 24000, tad ir izdevīgi identiskus defektus novērst pa 5000. Tad vēl īpašnieks pārbrauks kādu lauku un savus 20 000 dabūs.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
9 0 Atbildēt

Malacis. Derētu rēķināt, kā auto īpašniekam - t.i., piemēram, ar taviem cipariem, cik tas auto izmaksā mēnesī. Ja trīs gadus nobrauc ar 4000 vērtu auto, iegulda 5000, un par 1000 atdod rezerves daļās, sanāk 8000 par 3 gadiem. Ja tajos pašos 3 gados pie 24000 (pieņemsim, ka nav jāskaita klāt līzinga procenti un KASKO) pieskaita 5000 un pārdod par 20000, sanāk... 9000 par trīs gadiem.

Bet patiesībā... Ieguldījums jaunākā auto ar "identisku defektu" prasīs vairāk naudas. Papildus būs līzinga procenti, līzinga devēja uzspiests neidevīgs KASKO un cerība, ka tie 20000 neizkūpēs ar vienu stirnu - tolmetam būs vienalga, ka auto sists, bet lielā tālākpārdošanas vērtība nokritīs momentāni.

650 Reģ.: 25.01.2017
7 0 Atbildēt

Va ta tu pēc 5g pārdosi pa 20k to, kas JAUNS makssāja 24 vai kaut 34?? Ja pēc 3g dažs labs pa 99k pirktais maksā apm 30,- ? Protams, skatoties cik noskrējis pa tiem 5g un taa, bet nu vienalga nereāli.Vienīgais arguments- mana nauda, maksāju par ko un kā pats gribu.

iciks Reģ.: 29.05.2013
9 0 Atbildēt

Kaut kāda dīvaina loģika.

Vidusmēra mašīna tāpat katru gadu zaudē savu vērtību un ja remonts nepieciešams, tad to vajag veikt, kas maksā naudu, bet tas visticamāk neietekmēs pārdošanas cenu. Ar to vajag samierināties, ka mašīnas uzturēšana nav lēts prieks.

Ja mēģinās auto pārdot ierēķinot remontus, tad varēs tirgot gadiem ilgi un brīnīties par cilvēku mazo interesi. Starp citu, vienu tādu cilvēku zinu, kam bija slikts bmw, ko viņš ļoti laboja un negribēja lēti pārdot, jo "tur taču tik daudz salikts iekšā". Beigās gan draugi pierunāja, lai viņš nesaliek iekšā vēl divtik un kratās vaļā no tā grausta pie laika.

msh Reģ.: 16.04.2007
12 0 Atbildēt

Tev nav temperatūra, neesi kovidu saķēris? Kas tas tāds par zvēru - "jaunāks neplīstošs autiņš"? Mašīna ir dilstošu mezglu kopums; tas ir pilnīgi normāli ka kaut kas nolietojas un ir jāremontē. Un šajā momentā sākas divas atšķirīgas mašīnu īpašnieku grupas - ir saimnieki, un ir īpašnieķeļi - nopisēji. Saimnieki savas mašīnas remontē, jo tās ir jāuztur - nu šī ir tā grupa ko tu sauc par "nabagiem". Otra grupa ir tavi domubiedri, kas nopiš mašīnu, jo tak nedrīkst remontēt, jo remontos iztērēto naudu nedabūs atpakaļ - pēc tam to nogrūž un nopērk "jaunāku, neplīstošu autiņu", vai precīzāk sakot - izbrauc uz pirmās grupas dalībnieku rēķina, nopērkot mašīnu ko kāds ir uzturējis, nevis tikai nopisis.

Mašīna ir vieni vienīgi izdevumi. Vienmēr. Jebkura mašīna. Tāpēc iedoma atsist remontus ir maigi izsakoties stulba - remontos ieguldītā cena tikai bremzē vērtības kritumu, vai, vecākām mašīnām, to notur. Tas arī ir viens no iemesliem kāpēc tāda stulba doma - mainīt mašīnas - manā galvā neeksistē, jo ja tāda lieta tiktu idejiski pieļauta, iestātos viens no trīs variantiem: 1) es ierobežotu savus tēriņus tīri dēļ tā, faktiski sevi apdalot 2) es mēģinātu atgūt savus tēriņus, kas būtu bezjēdzīgi 3) es uzdāvinātu pircējam visādas labas lietas. Atsakoties no šādas domas, viss notājas savās vietās - taisu priekš sevis, bet priekš sevis savu iespēju robežās nauda nav jāžēlo

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 7 Atbildēt

Tur jau tai bembī arī remontēts kā nākas - neredzi īpašniece lielās čipots, Dpfs nahrenizērs KKāds manflows uzlikts uz izpūtēja. Interesanti tagad ar to manaflowu dīzelis vairs nerūc kā traktors? Tāpēc jau viņš plīst, jo vairs nedarbojas kā no rūpnīcas. Tur visur ož pēc nabadzības

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
8 0 Atbildēt

Čipots nozīmē nabadzību? Kā tieši? Un kādēļ esi iedomājies, ka visiem ir tāds pat naids pret dīzeļa skaņu? Man daudz vairāk traucē lētas grabošas plastmasas salonā. Jā, sapņu pasaulē es arī gribētu apvienot benzīna klusumu ar dīzeļa tehniskajiem rādītājiem, bet tāda iespēja reālajā pasaulē nav pieejama.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 5 Atbildēt

Bradypus, iedomājies skatu ka kāds turīgs cilvēks nopērk kkādu pēdējo BMW limuzīnu par 90k naudiņām un metās to uzlabot. Sāk čipot, ravēt DPFus, liek kkādas sporta stūres un manflovus. Vai tā kādreiz vispār notiek?

iciks Reģ.: 29.05.2013
5 1 Atbildēt

Un kāpēc ne? DPFu var izraut nevis tāpēc, ka tas ir aizaudzis, bet gan tāpēc, ka kopā ar čipošanu un vēl visādiem uzlabojumiem cilvēks var iegūt autiņu, kas pielāgots viņa vēlmēm. Teiksim, ērtības par tiem 90k un papildus veiktspēja.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
6 5 Atbildēt

Pamēģini to izdarīt, un uzzināsi, ko dīlera garantijas speciālists par tevi domā.

iciks Reģ.: 29.05.2013
8 0 Atbildēt

Domāju, ka veicot šādas darbības, vajadzētu jau būt skaidram, kas būs ar garantiju. Taču ir cilvēki, kas ne vienmēr rīkojas racionāli, bet gan tā, kā viņiem labāk tīk.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
7 0 Atbildēt

Arī garantijas laikā var autiņus čipot un citādi uzlabot, tikai ne gluži kaktu kantoros. Tie paši Hamann vai AMG uzlabojumi ir pilnībā pieņemami gan ražotājam, gan dīlerim bez jebkādām ierunām. Tikai cipari nekādi neliecina par nabadzību. Rekur piemēram Hamann cenu lapa priekš X5 - 8K par diskiem, 3.5K par smukāku izpūtēju... Ir jābūt pilnīgam mudakam, lai šis nodarbes jebkā sasaistītu ar nabadzību. Ir tieši otrādi - ir cilvēki, kas pat par pliku smukumu grib un var maksāt vairāk, nekā tā 90K vērtā auto rūpnīcas komplektācijas cenu. www.hamann-motorsport.com/fileadmin/user_upload/assets/price-en/BMW_MwSt16/X5/BMW_X5M_F85_E.pdf

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
1 1 Atbildēt

Man ir Racechip.eu aparāts, kas neko mašīnas garantijai nav izdarījis un DPF darbojas un savā vietā.

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
5 0 Atbildēt

man liekas lielakais nabags tomer esi tu jo doma ka nopirki jaunu ekovagenu kia tad var tos kas brauc ar vecu premium uzreiz saukt par lohiem un nabagiem. par jaunu auto tuningu - tacu iegoogle brabus, alpina, g power, kleeman, lorinser bla bla bla, mansory utt. ja ir LOTI DAUDZ kantori kas sevi ir pieradijusi gadu desmitos, ka pec tiem ir pieprasijums un ir daudz laimigi un aomierinati klienti, kuru auto sakas no minimums 90k un kuri uzreiz metas to uzlabot

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Tur nekas nav jāiedomājas. Tev toties derētu izglītoties un uzzināt, kas ir, piemēram Hamann, AMG u.tml. kantori, kuri dara tieši to, par ko tu jautā - ĻOTI turīgiem cilvēkiem uzlabo tos 90 un vairāk K vērtos autiņus.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 4 Atbildēt

Es jums ar diskotēku varu ieteikt bēgt no tādiem kantoriem, ja jums ir laba, ejoša mašīna un jūs viņu ilgi taisāties ekspluatēt youtu.be/f-xCCp_lrPI

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

Nu te mazliet vajadzētu definēt tavu izpratni par "tādiem kantoriem". Tava izpratne diemžēl samet vienā "čipošanas" katlā kaut kāda ķīniešu čipa iespraušanu vadības ķēdē ar kompleksu detaļu (piemēram, citas turbīnas) maiņu un nopietnu programmatūras pārlikšanu sertificēta tjūniga kantora izpildījumā. Nesen dzirdēju domu graudu par čipošanu (sava auto kontekstā, kuram šī operācija ir vēl priekšā) - "kad mēģini apsvērt par un pret 15 gadīga auto čipošanu padomā par to, kas tā čipošana ir - vai tiešām tu uzstāsi, ka 15 gadus vecam datoram nevajag instalēt sistēmas jauninājumus, jo ražotājs taču oriģināli tos nav paredzējis..."

Un kā saukt tos jaunos auto, kas tiek pārdoti ar atšķirīgu jaudu un cenu, bet reāli atšķiras tikai programmatūrā? Kuru jaudu tad īsti ražotājs ir paredzējis un kura no modifikācijām nav īstā?

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
4 0 Atbildēt

chiptunings ir loti plash temats, ari razotaji piedava chiptuningu jaudas palielinasanai dilercentros, ar razotaja garantijas saglabasanu utt. tas ko vasja garaza caur obd izdara 20 gadiam dizelim un tad ko inchape var izdarit bmw pa 90k var saukt par chiptuningu, tacu abi gadijumi ir pilniba nesalidzinami. latvija protams aktualakais ir chips lidz 200e ar visu ekologijas filtru amputaciju. tacu ari to var izveikt korekti, jautajums ir cik daudzi ir gatavi par to maksat vai vajadzibas gadijuma ielikt jaunu oem vai kvalitatvu analogu DPF savukart par to kas ir labs, ejos auto diskusijas iesaitities verts nav - kadam jauns kia, kadam 15 gadigs e60

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Normāls par savu bazāru atbildīgs čipotājs šodien tā aiz nekodarīt klientam neieteiks to kastrāciju.Cita lieta- ka to čipotāju uzmenklē tad, kad jau viss tur ir slikti.Tad izgriež un "pie viena" arī uzgriež.

Par ekofiltru ampuāciju sen vajadzēja raut zarā.Tā kārtīgi- pa 200 izgriezi, pie pieķeršanas maksā 1800.Tad tā domāšana uzreiz kļūtu zilāka. Bet tā vietā tiem 200eur čipotajiem 2k summāri vērtajiem izmanīgi ķeneri stāsta par vajadzību iegādāties elektroauto par 15x lielāku summu..App/ist valsti šodien ir Godalieta, ideju ir jāmāk pasniegt.

TA kasē naudu no katra loha, jo vairāk lohu, jo lielāka peļņa.Po*uj, ka puse no viņiem brauc ar cauru trubu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 4 Atbildēt

Bēdz, silti iesaku. Jums jānoskatās tas video ko ieliku. Tur teikts, jā, pastāv dažā[email protected] valstīs vieni un tie paši motori, bet ar dažādiem zirgiem. Tas tiek darīts lai, uzmanību, samazinātu jaudu un iekļautos nodokļu likmēs. Visas papildus sekundes, kas iziet ārpus ražotāja čipa nodara neatgriezeniskus bojājumus kārbai, motoram, turbīna. Tak šis sludinājums ir visīstākais piemērs kā nevajag darīt. Neievēroja ka remontēta jau kārba, turbīna. Tīri teorētiski arī es varētu nopirkt šito bembi(universāls, var iemest arī lielo klub krēslu), bet tad man būtu jādodas uz to inchape, lai čipo atpakaļ rūpnīcas kodus, jāsaliek atpakaļ DPF, jāskatās kas tā par turbīnu tur uzlikta. Tas viss prasa milzīgu laiku un naudas patēriņu. Būtu jābūt nedaudz jocīgam lai mainītu Kiju, kam viss kā no rūpnīcas, pret bēdu ieleju.

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Ja reiz tie bojājumi tik neatgriezeniski, tad jau visiem čipotajiem auto vajadzētu gada laikā nobirt. Bet tak ne - brauc un brauc n-tos gadus. Ja pēc n-tajiem gadiem sāk kaut kas jukt, nez vai uzreiz vajadzētu čipotāju vainot - pēc n-tajiem gadiem jūk arī oriģinālie auto.

Te es nerunāju par Vasju, kas novilcis no neta kaut ko, kaut kā ieinstalējis un cer uz 280 ZS oriģinālo 120 vietā.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 4 Atbildēt

Reku 650 augstāk atstājis izsmeļošu komentāru. Pie čipotājiem iet par pēdējo naudu zem tirgus cenas nopirkto bembi. Tas parasti ir nodzīts un ar DPF amputācija un čipošana tiek panākts brīnums, uz neilgu laiku. Tās visas ir nabagu izklaides un no tādiem autiņiem jāturas pa gabalu.

iciks Reģ.: 29.05.2013
4 0 Atbildēt

Ko tad viņš jaunu pateicis? Ka bezatbildīgs čipotājs jau nojātu auto nojās vēl vairāk? Pēc analoģijas atejā nedrīkstam likt podu, jo var tak applūst kaimiņi, ja podu uzstāda cilvēks, kam nav sajēgas, kā to darīt.

Un tad vēl jautājums - ja aizved čipot nojātu auto, kur problēma, ja viņam tas gals iestāsies tur kādu strēķīti ātrāk?

Savulaik čipojos Remapā. Pirms čipošanas auto tehniskais stāvoklis tika novērtēts. Čipotājs teica, ka gadoties arī klienti, kam viņš atsaka, jo kādi mezgli nav diži labā stāvoklī un tur čipošana varētu viņu atlikušo īso mūžu vēl saīsināt. Man auto atzina par labu esam un nočipoja. Cik tur pagājis - gadi 4-5, bet nav pagaidām parādījušās vainas, ko varētu būt saistītas ar šo procesu. Ja pēc 5 gadiem parādīsies, nedomāju, ka čipošana būs iemesls. Auto nolietošanās gadu gaitā ir normāls process.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Man šajā gs visi bijušie auto ir bijuši čipoti.Izņemot tagadējo..Čipotāju rašanās zemesvirsū un viņu hierarhija nav noslēpums, bet daudzi to ir vai nu aizmirsuši,vai visdrīzāk neko par to ne dzirdējuši.Tāteikt, lohs lohu atradīs, viņiem ir savstarpējs magnētisms.Šodien to dara visi un visur- attejā, pagrabā,mežā un drošvien pat p-ežā.

Remaps ir Noteikti viena no labākajām vietām,kur kāds var iebraukt ar savu auto.Nav jau uzreiz jāčipo- tur māk arī vienkārši salabot vai lohpasaules uzbūvi nedaudz apskaidrot.Bet paša procesa pirmsākumi meklējami vēl krietni pirms viņa.

Visu cieņu arī INC-am, ar kura garadarbu reiz pārbraucu pār 500k un kurš pirms 2g atrada lohdīlera neieraudzītu vainu manam tagadējam auto.Sataisīja un pateica tipa mauc fiksi prom un netraucē strādāt- ka naheram man viņu būtu jāčipo vai pa 10k piemaksu jāmaina pret kādu vēl 2x lielāku suudu ;p

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 8 Atbildēt

Un kā tas saprotams, ka ar izlaiduma gadu nevar pabraukt? Visas mašīnas brauc uz priekšu, atšķiras tikai vajadzības. Ja tu braukalē pa pilsētu tad tas Suzuki būs ideāls, ja ir ģimene, kur vajag vismaz 4+ pārvadāt, tad Carens būs OK.

Varbūt laukos ne izbraucams ceļos dzīvo, tad jāskatās kāds pseido džips. Tad Vitara.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
7 2 Atbildēt

Vai tev ir kāda nojausma ar ko tas BMW no tava KIA atšķiras? Laikam jau ne - tavā nabaga domāšanā ierakstās tikai lēts izlaiduma gads transportlīdzeklim, bet nav saprotams, ka ir cilvēki, kuri var atļauties baudīt braukšanu ar auto.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 9 Atbildēt

Atšķiras ar debilu salonu un aizmugures piedziņu. Bet aizmugures piedziņa ir arī auto, kuri labi brauc, ar labu salonu un kuri brauc tālāk par servisiem.

Ja cilvēks grib izbaudīt auto, un tā izbaudīšana viņam asociējas ar aizmugures piedziņu, viņš pērk labu auto nevis vācu mēslu vāģi.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
8 0 Atbildēt

Gaumes jautājums. Mani arī personīgi nesajūsmina BMW. Bet tādēļ nemēģinu to ierindot vienā kategorijā ar budžeta klases KIA transportlīdzekli. Un pilnīgi garām par servisiem - BMW noteikti nav starp neuzticamākajiem auto.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 8 Atbildēt

Es jau sen būtu atmetis roku KIA ja man šitāda nauda būtu jāizgrūž. Kia ir ikdienas braucieniem, man tālajiem braucieniem ir ērtum ērts Tucson, bet tik un tā KIU nevar dot prom. Ikdienā neaizvietojams, nesen iemetu lielo ādas klub krēslu un aizvedu uz laukiem.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Ja kādam vajag kaut/ko "aizvest", tad pēc 3g reku šis bmw būs taPis par LIETOTU auto: www.kia.com/worldwide/vehicles/carnival.do

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 5 Atbildēt

Vo, tieši palasījos par šito modeli. Es tādu izskatītu variantu ja nākotnē vajadzētu atteikties no Ceeda

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Jā,bet Cena viņam drošvien būs kā 2x ceedi.Nez kā tehniski, bet vizuāli nu skaists auto.Kāds tur vojagieris/pacifika lai nervozi uzpīpē.Taj krievu suudalapā bija pat labāk nofočēts, nekā pašā kia.Bet "pie mums" jau raksta tikai par skodu...

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Nu tā viņš ir. Es, piemēram, esmu sajūsmā par iespēju dzīt fūru vilcienus pret kalnu, tāpēc nežēlojos par savu Leonu ar 2.0 TFSI zem haubes, kaut gan objektīvi tā mašīna ir benzīna kapsēta un vispār tur daudz kas ir slikti pa daļai VAG inženieru, pa daļai iepriekšējo īpašnieku nolaidības un līkrocības dēļ.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 7 Atbildēt

Nu, nu stāsti kas ta šitam par šaizēm. Izrādīsies vēl, ka vecais Opels bija uzticamības garants.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Nu labākais ir tas, ka izrādījās, ka sista priekša. Bamperis, acīm redzot, nomainīts, bet āksti nebija spējuši pat miglas lukturus pareizi vietā ielikt, bet kaut kā šķībi iemocījuši. Tas sīkums - 5 minūtes un viss bija kā nākas. Sliktāk, ka izrādījās sapisti visi trīs radiatori un kaut kā nebūt salāpīti. Dzeses radiators man pārsprāga braucot, interkūlers sāka pūst garām, tur visas šļaukas turējās tikai ar mātes vārdu palīdzību. Tur visu nācās mainīt, bez kondiškas pagaidām iztieku. Kartera ventilācija nebija laikam nekad tīrīta, dēļ kā turbīna eļļu dzina. Tad vēl visādi vārsti, kas vienkārši nobeigušies paši no sevis un čakarē prātu. Termostats, kura nomainīšanai pusmotors jāizjauc (reāla jebļa, Opelim viņš atradās praktiski priekšā zem kapota). Pirms pāris dienām pamaucu kārtīgi pa granteni un pazuda logu šķidrums. Tad pārstāja strādāt logu tīrītāji, pēc brīža atkal paši no sevis atdzīvojās. Domāju, ka satecēja uz motoriņa un kaut kāda aizsardzība nostrādāja. Šodien jaukšu un skatīšos. A tā iet kā zvērs

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 9 Atbildēt

Lūk es jau brīdināju par VAG, šitādi sīkumi vislaik viņiem lien ārā. Bet nu Tev var arī būt pārkarsēts motors dēļ nepareizās dzešanas. Tas jau ir nopietnāk.

D un par to detaļu mainīšanu ar tak dzirdēts, mehāniķi jūk prātā kad KKāds sūdiņš jāmaina.

torkjis Reģ.: 05.10.2013
0 0 Atbildēt

iciks rakstīja: Kaut kāda dīvaina loģika.

Vidusmēra mašīna tāpat katru gadu zaudē savu vērtību un ja remonts nepieciešams, tad to vajag veikt, kas maksā naudu, bet tas visticamāk neietekmēs pārdošanas cenu. Ar to vajag samierināties, ka mašīnas uzturēšana nav lēts prieks.

Ja mēģinās auto pārdot ierēķinot remontus, tad varēs tirgot gadiem ilgi un brīnīties par cilvēku mazo interesi. Starp citu, vienu tādu cilvēku zinu, kam bija slikts bmw, ko viņš ļoti laboja un negribēja lēti pārdot, jo "tur taču tik daudz salikts iekšā". Beigās gan draugi pierunāja, lai viņš nesaliek iekšā vēl divtik un kratās vaļā no tā grausta pie laika.

Ieguldījumi auto remontā ir:

1. Lai ar automašīnu varētu droši pārvietoties un maksimāli samazinātu/100% nav iespējams/ negaidītu tehnisku problēmu rašanās iespējamību.

2. Lai auto vērtība kristos pēc iespējas lēnāk. Saglabāt to nav iespējams.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 6 Atbildēt

3. Lai defekts nerada citus, lielākus defektus.

iciks Reģ.: 29.05.2013
5 0 Atbildēt

Es tak tam visam piekrītu un tas viss man liekas acīmredzami. Iebildu pret "kas ieliek ma#īnā vairāk nekā spēj pēc tam to pārdot". Manā skatījumā mašīnā allaž ieliksi vairāk, nekā pēc tam spēsi par to dabūt pārdodot.

Tas neattiecas uz visādiem antīkajiem un retajiem auto, kas faktiski neatspoguļo vidusmēra ikdienu.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Saruna krasi atšķiras no tā, kādā cenu kategorijā tas "lietotais" ir.Par 1-2k jautā "vai tas brauc", 5-6-8 jau ir citādi, bet, ja TAGAD ir jātiek vaļā no tāda "lietotā", kurš ir ar noskrējienu un cenā samērojams ar tuvāk sasniedzamajiem "jaunajiem"- tā ir smaga dilemma.Jo demagogi ir savu panākuši.

Pārdot tādu pacmit-2desmit k maksājošu (pēc īpašnieka domām;)))) par adekvātu summu ir teju nereāli.Ja mēģināt uz apmaiņu- jauno auto dīleris iedos kapeikas un pateiks ka tas ir reāls suuds (kurš jau pēc 3d dīlera lietoto hlamu aizgaldā tiks pārsaukts par labu/koptu/skaistu/aprīkotu un utttt).

Par šādi summāri pakakāto starpsummu to lietoto varētu uztaisīt teju par jaunu.Pat ja tur kādas iespējami visdārgākās lietas būtu jānomaina vai jāuzlabo.Uzlabot un uzreiz pārdot- arī īsti nav pamatojuma.Nelabot arī nevar- ko,vai ta pats ar nolaistu graustu brauksi..Bet par visu TO ebatōriju neviens neko lieku tev nedos- pircējs uzskatīs par pašsaprotamu.Viņš ielīdīs izpūtējā un izlīdīs caur salona ventilāciju- katrs sīkums tiks uzskaitīts.

Vienīgais arguments maiņai- pašam ir nauda, apnika ķēpāties, kaut/ko gribās,utml.Uz to arī viss (pagaidām) turās.Jo daudziem (joprojām) ir gan nauda, gan vēlme.Lohi arī (joprojām) ir sastopami.Bet jauno auto tirgoņi vienu savu klientu zaru ir krietni aizzāģējuši.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 0 Atbildēt

visvairāk tieši tas riebjas lietoto auto pārdot gribētājos - pats notriec savu auto līdz nebraucamam stāvoklim un tad meklē, kam iesmērēt/ pārdot savu notriekto autiņu....

godīgi ir - uz tolmetu vai lom.lv!

iciks Reģ.: 29.05.2013
4 0 Atbildēt

Nebūtu pircēju, nebūtu pārdevēju. Un tagad padomā - ja visi gādīgi savus "nobrauktos/nojātos" auto vestu uz tolmetu, ar ko brauktu tie, kam īsti nav pa kabatai pirkt jaunu auto?

Un ne jau visi pārdotie auto ir sūdi.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 6 Atbildēt

Ja nevari atļauties jaunu dacia, vispār nevari atļauties auto

iciks Reģ.: 29.05.2013
4 2 Atbildēt

Ļoti augstprātīga attieksme.

Tātad vidusmēra Latvijas iedzīvotājs, kas nevar atļauties samaksāt tur ~14 vai cik tur tūkstošu EUR par lētāko daciju, ir sēdināms uz velosipēda, lai brauc?

Tiešām ļoti augstprātīga attieksme.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 1 Atbildēt

Sākot no 8640 EUR

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Dacītes līzinga 1. iemaksa ir daudzlietota auto cenā, bet mēneša maksājums ir ikmēneša remontu apmērā.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 0 Atbildēt

Kādiem jābūt braukšanas paradumiem, lai būtu nepieciešami "ikmēneša remonti"?

Pārfrāzējot - kā ir jānopiš auto, lai tam būtu nepieciešams remonts KATRU mēnesi?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Kāda atšķirība - 100 mēnesī vai 1200 gadā kā augstāk apskatītajam daudzlietotajam BMW?

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
3 0 Atbildēt

Atšķirība ir tajā, ka tādu lohu, kas tikai maksā un raud, nav nemaz tik daudz. Tas npistais bembis nav rādītājs cik maksā daudzlietots auto remonts, bet rādītājs īpašnieka prāta spējām.

Piemēram, nopērc 2 gadus placī puvušu slīkoni, un tad varbūt tev vajadzēs ikmēneša remontus. Savādāk es nevaru iedomāties, ko tur tik bieži/dārgi vajag darīt, ja pie pirkšanas esi bijis vaļā acīm un pēc tam esi auto kopis, nevis pisis.

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Un arī 8+ tūkstoši nav maza nauda daļai cilvēku. Daļai ļaužu tas ir diezgan un tamdēļ lauku rajonos tādi Audi 80 ir gluži bieža parādība. Komforts varbūt nav dižs, toties uz priekšu iet un remontēt var pats ar detaļām, kas vietējo šrotos ir pieejamas. Un ar šo lēto Audi iespējams nokļūt darbā/pilsētā vai kur nepieciešams.

Un par līzinga maksājumiem - ieteiktu neaizmirst, ka Tev varbūt Dacijas līzingam banka naudu dos, bet kā citiem? Tādiem, kam nav stabilu ikmēneša ienākumu. Lūdzu, man nesen pazīstama beibe gribēja krītu ņemt, bet tak nedeva. Alga nav pareizā - kuru mēnesi vairāk, kuru mazāk. Nesaņem maz, bet tomēr - nekā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 1 Atbildēt

Īpaši Volx - ilustrācija, kā "vecs nabagvāģis" tiek aprīkots ar sporta stūri ;)

Dkurs Reģ.: 09.09.2019
2 0 Atbildēt

Austrumeiropas aristokrātija visā godībā

Kam vismaz 40 gadi, tie visi, lai cik bagāti šodiem ir, 90tajos braukuši ar lietotiem auto un jutušies kruti...

Ja bankas dotu līzingus elastīgāk, domāju, ka daudzi mogo klienti paņemtu to pašu dacia un būtu laimīgi.

Ārzemēs jau ar nevienam nav naļikā tie 10k viss līzingā notiek. Kā arī ārzemēs daudzi pērk lietotus labus auto no rokas, pie mums nonāk sliktākie auto (slīkoņi, sisti, nobraukti)

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 1 Atbildēt

Nepirktu, jo mentālitate vēl ir palikusi vecā. Mums ļoti lielai daļai auto ir statusa simbols. Mentāli neesam tālu no Zilupes otras puses.

Vot man zināms čalis nesen nopirka 2003 gada BMW 5. Laikam pašu lētāko uz to brīdi. Nojāts gandrīz līdz kliņķim. Bet BMW.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

anoagask rakstīja: Ja nevari atļauties jaunu dacia, vispār nevari atļauties auto

Varu atļauties, bet nenāk ne prātā tik izšķērdīgi naudu tērēt.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
4 2 Atbildēt

Jauns auto ir viena no muļķīgākajām lietām,ko var nopirkt.

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Bēdz, silti iesaku. Jums jānoskatās tas video ko ieliku. Tur teikts, jā, pastāv dažā[email protected] valstīs vieni un tie paši motori, bet ar dažādiem zirgiem. Tas tiek darīts lai, uzmanību, samazinātu jaudu un iekļautos nodokļu likmēs. Visas papildus sekundes, kas iziet ārpus ražotāja čipa nodara neatgriezeniskus bojājumus kārbai, motoram, turbīna. Tak šis sludinājums ir visīstākais piemērs kā nevajag darīt. Neievēroja ka remontēta jau kārba, turbīna. Tīri teorētiski arī es varētu nopirkt šito bembi(universāls, var iemest arī lielo klub krēslu), bet tad man būtu jādodas uz to inchape, lai čipo atpakaļ rūpnīcas kodus, jāsaliek atpakaļ DPF, jāskatās kas tā par turbīnu tur uzlikta. Tas viss prasa milzīgu laiku un naudas patēriņu. Būtu jābūt nedaudz jocīgam lai mainītu Kiju, kam viss kā no rūpnīcas, pret bēdu ieleju.

" Visas papildus sekundes, kas iziet ārpus ražotāja čipa nodara neatgriezeniskus bojājumus kārbai, motoram, turbīna"

Kad tu iekāp savā kijā, vai hujdajā, un pagriez atslēgu - brīdī kad tu dzirdi starteri darbojoties, tu jau nodari neatgriezeniskus bojājumus šālēm - tur notiek dilšana pa sauso; ir kaut kāds vidējais startēšanu skaits, ko šāles spēj izturēt, dēļ kā motoriem ar start/stop sistēmām liek speciālas, izturīgākas šāles. Kad starteris beidzis griezties un motors sācis darboties, tur turpinās neatgriezeniskie bojājumi - motors dilst.

Tālāk - kad tu runā par "atrašanos ārpus dzimtā regulējuma" - atceries ka ir tāds termins "izturības rezerve". Ceļot motora jaudu galvenais drauds motora izturībai ir nevis tas, par cik paceļ to jaudu, bet gan tas, ko tas dzelzis spēj izturēt, un kā to dzelzi saregulē. Mūsdienās, protams, ar to jaudas rezervi ir sūdīgāk, izmaksu samazināšanas un ritošās masas samazināšanas dēļ ražotāji sākuši likt vājākas iekšas motoriem - salīdzinājumam, teiksim, VAG pirms 30 gadiem detaļu unifikācijas un izturības dēļ motoros krāmēja detaļas ar kārtīgu izturības rezervi - teiksim, kloķa - klaņa mehānisms visiem audī piecu katlu motoriem tur kādus 350 zs; ja mana golfa 2.0 motoriņa apakša būtu labākā stāvoklī, 300 zs standarta dzelzis turētu mierīgi [115 zs atmosfēra, jopcik] utt. Tam, kurš regulē motora vadības bloku, ir reāli jāsaprot ko dzelži spēj izturēt, kā tie darbojas utt, nevis tikai tupa paskrūvēt uz augšu pūtienu. Tāpēc arī, piemēram, pie mums vieniem dragreisistiem un citiem gonščegiem kaut kas regulāri jūk ārā, bet citiem nejūk - pie vainas gan regulējums, gan stāvoklis.

Atgriežoties pie sākotnējā - es domāju ka ja es izmantotu motoru, kam būtu jauda pret standartu pacelta 2x, es to papildus deldētu mazāk nekā tu savu hujdaju motorus. Kāpēc? Nu tāpēc vien ka man uz vienu startu vidēji sanāk 30-40 km brauciens pa šoseju, bet tev - 5 km braukāšana pa dižo pilsētu...

msh Reģ.: 16.04.2007
4 1 Atbildēt

iciks rakstīja: Un arī 8+ tūkstoši nav maza nauda daļai cilvēku. Daļai ļaužu tas ir diezgan un tamdēļ lauku rajonos tādi Audi 80 ir gluži bieža parādība. Komforts varbūt nav dižs, toties uz priekšu iet un remontēt var pats ar detaļām, kas vietējo šrotos ir pieejamas. Un ar šo lēto Audi iespējams nokļūt darbā/pilsētā vai kur nepieciešams.

Un par līzinga maksājumiem - ieteiktu neaizmirst, ka Tev varbūt Dacijas līzingam banka naudu dos, bet kā citiem? Tādiem, kam nav stabilu ikmēneša ienākumu. Lūdzu, man nesen pazīstama beibe gribēja krītu ņemt, bet tak nedeva. Alga nav pareizā - kuru mēnesi vairāk, kuru mazāk. Nesaņem maz, bet tomēr - nekā.

Kad pēdējoreiz esi braucis ar jaunu dacīti, un kad ar to A80? Mani kādu laiciņu atpakaļ bik paveda ar max pāris gadus vecu dusteri - tā kaste, iespējams, ir klusāka par manu golfu, bet graboņu ziņā līdzvērtīga. Bet A80 ir klasi augstāka mašīna, tā ka tur, sliktākajā gadījumā, ir tāpat kā jaunā dacītē - galvenā starpība tāda ka to A80 var nokomplektēt ar adekvātu motoru un/vai pilnpiedziņu, bet dacīti nevar...

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Vo vo, es šito ne reizi vien esmu teicis. Es labprāt nopirktu, piemēram, Sandero, man nevajag planšetes un navigācijas, varu iztikt bez apsildāmajiem beņķiem, klimata, elektriskajiem logiem aizmugurē, varu pārdzīvot patēriņu pāris litrus vairāk nekā kaimiņa vāģim. Bet... es gribu, lai zem kapota ir kas vismaz līdzīgs motoram, kas to kasti kaut cik adekvāti spētu kustināt uz priekšu. Nu neiet tak tās Dacijas vispār, neiet, lai ko te viens otrs nestāstītu!

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Jā, nav ieskrējiena! Salīdzināt sanācis Galant ar 120kw 2.5 pret Lacetti 60 kw 1.3; izlikās, ka tas 1.3 pat 90 km/h pret vieglu kalnu nevar uzdabūt( patēriņš gan tam vidēji zem 5) ! Protams arī Golf4 2.0 85kw likās nīkulis, bet vismaz kust pret kalnu. Savukārt jebkurš audi 2.0Td iet jestrāk līdz 100 nekā mans toreizējais Mitsu...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Niknākais dīzelis gan jau kaulus pavilkt spēj, bet vienīgi visu laiku atgādinot ka tā darba tilpums ir tikai 1,5 litri... Bet vispār šai situācijai iemesls ir elementārs - pseido eko normas, apvienojumā ar to ka normāls motors maksātu vairāk...

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
2 1 Atbildēt

Esmu braucis ar Captur 1.3 benzīnieku. Nesaprotu cik jaudīgus aparātus jums vajag lai brauktu, jo man šķiet tam bija 150hp max. Ja Duster ir vēl 4x4, kāpēc nevar pabraukt?

Qvaldo Reģ.: 09.09.2005
2 0 Atbildēt

2016. gadā nopirku no puikas projekta auto no ielas Rover 25, 2003. gada 2.0td modeļa 74kw puikas bija satjūnējuši daudz sportiskāku MG ZR (Morgan) repliku, pārlikuši salona plastmasas, pogas, nosēdinājuši nočipojuši - godīgi? Lamata kas lamata bet pa 1500 EUR savu darbiņu atrādāja labi - pirmajā gadā uz šosejas Rīga Sigulda jutos ērti un bez kompleksiem, mehi deva knapi vienu ziemu bet nu jau tovojās 2020. gada ziemas sezona un Roveris ar L4 Bembja pasūtīto dīzeļa dzinēju (Landrover freelander) turpina priecēt sirdi katru dienu! I jauda pietiek i līzings nav jābleķo - gadā ap 200 EUR remontā aiziet! Priekā!

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Nu šāds Rovers loģiski, ka priecē sirdi! Šaubu nav. Man vienam kaimiņam ir MG - mašīna uz kuru gribās atskatīties, un iet arī labi. Bet naudu arī visu laiku iekšā jāliek.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 2 Atbildēt

Man savs KIA-Sportage ar 1,6 litru 115 zirgspēku dīzeļmotoru liekas pietiekami jaudīgs.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Nu redzi, te ir divas problēmas. Pirmā - tu izbrauci ar makstu ķērāju, mašīnas izstrādājumu kurš uz aci ir jūtami mazāks, un tātad ticams ka arī vieglāks par to dusteri - un jau tas ar to viens bļe trīs TURBO ar 150 zirgiem kustas tikai adekvāti - paskatoties ciparus, varu savu golfu ar tā 115 zs atmosfēru droši likt uz strīpas ar tādu, kaunā nepalikšu - tad kā tāds kustina dusteri? Otrā - tas 150 zs 1.3 turbo nāk tikai krutākajā komplektācijā, kura sākas no nepilnām septiņpadsmit pakām divritenim un virs astoņpadsmit pakām ar pseido pilnpiedziņu - ja nevari to pacelt, nāksies samierināties ar 130 zs versiju, vai arī 100 zs trīscilindru nīkuli...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 1 Atbildēt

Kas ir ,,makstu ķērājs,, ?

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Pieklājīgi tas skanētu: meiteņu magnēts

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Nu kā - ražotājs - <> - latviešu valodā maksts, bet modelis "captur", noteikti no angļu "capture"; noķert...

Qvaldo Reģ.: 09.09.2005
2 0 Atbildēt

Žetons un cepums par asprātību!

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
3 4 Atbildēt

Asprātība? Nu, citādi kā par īsprātību to nosaukt nevar.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
1 0 Atbildēt

Captur 150 zs skaitās 10 s līdz 100km/h. Golf2 ar 115 zs varētu būt tikpat, dēļ mazas pašmasas. Captur iegāztu variators. Ja abos auto sēdētu seenes vinnētu variators, ja abos Sennas tad golf2.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Golf 2 ar 115 zs normāli simtu būtu jāvar astoņās sekundēs; reāli mērījumi. Manējais ļoti ticams tik maz nevar; aprīkojums sver un gara kārba.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Golf4 2.0 115 zs (1220kg) spēja 11,1s un kārba tam gana ideāla, 3.robā pārsniedz simtiņu. Bij Galants'98 2.5v6 163zs universāls(1340kg) spēja 9,0s uz sausa asfalta. Tur gan par garu otrais robs, pirmajā robā rok (nevar turēt pilnu gāzi), bet otrais par augstu un sanāk aplauziens. Tiesa simtiņu paņēma ar otro jau.Tiekot līdz trešajam beidzot varēja ierādīt vietu (apsteigt) 2.0 150 zs dīzeļus.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

Nesen atnāca īsziņa, lai atjauninot obligāto apdrošināšanu - tātad pagājis jau gads, kopš tika nopirkts 2011. gada Dacia Sandero Stepway- sievastēvam.

Pēc paša pieredzes ar Dacia - un tad, kad iepriekšējais 'mantotais' Citroen Berlingo viņam sāka maitāties pārāk bieži, abi ar sievu nolēmām, ka nopirksim viņam tādu Sandero, Stepway komplektācijā. Vecais bieži brauc sēnēs, kur viņš jau bija sava Berlingo buferi uz celmiem vairākas reizes sabadījis, un vēl viņš pa mūsu mazpilsētu pārvadā mūsu bērnus, ja paši esam darbos aizņmeti.

Bet - kur nopirkt? Jaunu viņam pirkt īsti nevarējām atrast pamatotu iedvesmu. Lietoti visi, kas bildītēs - vai nu ar vienu vai citu problēmu vai problēmiņu.

Pirms gada, braucot mājās no Eiropas ceļojuma, vienā vācu mazpilsētā, ēdot pusdienu, iebakstīju mobile.de vajadzīgos parametrus, un viens kandidāts parādījās pēc 50 km pareizajā virzienā - uz mūsu prāmja pusi. Tālāk vienkārši - piebraucām, nopirkām, aizbraucām tālāk jau ar 2 auto. Pārsteidza mazās transporta izmaksas par pliku prāmi - jo pasažieru biļetes jau bija - veseli 49 (vai 59?) eiro.

Tā nu veicais kvēps tika pie savas sarkanas Dacia. Nopirkām no jaunas sievietes, kam tas auto bija bijis pirmais, no 18 gadu vecuma, un nobraukusi viņa ar to bija veselus 50000 km. Kondicoinieris ir, augstāks klīrenss ir, pat 2 riepu komplekti ir. Sievastēvs pa jadu nobraucis až 8000 km, tā ka motora resursa pietiks kādam laikam, abet pārējais - vienkāršs kā viss pie Dacia. Lai izieti pirmo skati, vajadzēja samainīt multislēdzi pie stūres - tālie neslēdzās. No mazlietošanas drusku niķojās bagāžnieka vāka atslēga, vajadzēja pajaukt, atberzt no apauguma un ieeļļot mehānismu, un salikt atpakaļ.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 1 Atbildēt

Tā imho ir dacia niša - pārvietošanās līdzeklis, kas minimāli čakarē prātu. Vairāk kā 100zs auto ar tonnu pašmasas ar augstu smaguma centru un mīkstu piekari nemaz nevajag. Kāds ir dzīvē braucis ar trīscilindru renault pēc iebraukšanas km - tiešām neiet? Ja tā, tad paldies grētas ekonormām, tad līdzīgi neiet arī visu pārējo ražotāju līdzīgie motori

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Man savs KIA-Sportage ar 1,6 litru 115 zirgspēku dīzeļmotoru liekas pietiekami jaudīgs.

1,685 l toties ar 280 Nm no 1250 apgr/min 11,5 s 0-100km/h. Pašmasa 1,4 t. Pietiek, jo 6 pakāpes pārnesumam.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Zemesgramata rakstīja: Nepirktu, jo mentālitate vēl ir palikusi vecā. Mums ļoti lielai daļai auto ir statusa simbols. Mentāli neesam tālu no Zilupes otras puses.

Vot man zināms čalis nesen nopirka 2003 gada BMW 5. Laikam pašu lētāko uz to brīdi. Nojāts gandrīz līdz kliņķim. Bet BMW.

Kas ir mainījies? Liekulība. Agrāk auto (BMW) bija statusa simbols un neviens to nenoliedza. Tagad auto (elektro) ir statusa simbols, bet to noliedz. Līdz ar to kopsavilkums - nē, mentalitāte neva palikusi vecā, bet gan pāraugusi no godīguma melos.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

ir kas noliedz, ir kas nenoliedz. 'Noliedz' iestāstot sev, ka tik un tik liels motors ir vajadzīgs, lai droši apdzītu, ka tik un tik liela/dārga mašīna ir ērtāka/drošāka/izturīgāka.

Ar rakstītām kamanām izlielīties daudziem ir bijis, un vēl joprojām ir mīļa lieta

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Parādi man to elektrofanu, kas atzīst ka viņa auto patiesībā ir statusa apliecinājums pasaulei, cik viņš ir "zaļš", nevis objektīvi izdevīgs transportlīdzeklis.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Elektroauto var būt pat ļoti izdevīgs cilvēkam, kas dzīvo privātmājā, darba specifika prasa bieži maisīties pa centru un tur parkoties un ir liels dīzelis kā otrs auto. Man tāds ir rados, par zaļumu viņam nospļauties, bet ikdienā brauc ar i3 un ir tiešām sajūsmā. Kā vienīgais auto, protams, būtu garām.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Sajūsmā no pārējās sabiedrības dotācijām - haļavnais parkings, A joslas, elektrība nebija par smieklīgu cenu kādu laiku.

Kad haļava beigsies, tad vairs nebūs priecīgs

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Paskaties uz tiem, kas pērk lētākos elektroauto, t.i, CityGo un zoe, nevis Tesla S un Porsche kāviņtur

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Laikam esi palaidis garām to sīkumu, ka statuss ne vienmēr nozīmē tikai finansiālo rādītāju. Arī tas "lētais" elektroauto ir statusa apliecinājums - deklarēt pasaulei savu piederību Grētas pielūdzējiem.

Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
0 0 Atbildēt

vēl ir protams opcija ka perk un brauc jo vnk patik, par gretu neinteresejoties un par saulainu un zalu nakotni nedomajot.

ja tu brauc ar vecu dizeli, tad tu pasaulei deklare savu piederibu oglracu pieludzejiem?

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Kāds varbūt ir arī tāds, bet pamatā "elektromobilis - tas ir zaļi" ir pielīdzināms "es esmu vegāns" stāstam. Kaut kā allaž tiek pieminēts ekoloģiskais aspekts, CO2 izmeši, kaut kāds gads, kad CO2 emisijas jāsamazina par x % u.t.t.

Kad benzīna/dīzeļa braucēji izsakās par iegādāto auto, tur varianti dažādi - šis ir jaudīgs; daudz vietas bagāžniekā; 7 pasažieri; ekonomisks; smuki izskatās; beibēm patīk. Katram savs skats uz lietu, bet bez kaut kāda viena stāsta, kas pārējiem it kā krata ar pirkstu - kad TU būsi ekoloģiskāks?

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 1 Atbildēt

tu esi jocīgs kulainis

domāju, ka ir pietiekami cilvēku, kam ir pie kādas kājas grēta, bils vai kāds zaigonis kaut ko gvelž, bet viņi māk naudu skaitīt

Bet tu karini birkas - ja pērk elektroauto, tad automātiski grētas fans.

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 2 Atbildēt

Es vienreiz biju iemetis "Kopā" raidījumu, kur čaļi stāsta par savu pieredzi elektro atzīšanā no NOR un ekspluatāciju šeit. Vismaz vienam no viņiem elektro iegādes priekšgalā ir ekonomika, ekonomika un vēlreiz ekonomika. Viņš speciāli meklējis lētāko piedāvājumu NOR un ar visām lidmašīnas, prāmja biļetēm viņam tas auto izmaksājis 4000. Viņš netaisās vairs pārsēsties atpakaļ uz iekšdedzes dzinēju. Tur diez vai var runāt par kkādiem statusiem

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

Atradu ierakstu youtu.be/Ad9cg6Pu8es

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 1 Atbildēt

a te ir pilns ar jocīgiem kukaiņiem, tikai tagad pamanīji?

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Jā, paskatījos spogulī. Pats nesaprotu, kāda x dēļ nāku te un lūru, ko citi kukaiņi piespamojuši

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Nē, kulaiņi tomēr skan rēcīgāk.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 1 Atbildēt

labākie lietotie auto:

1. Opel Astra

2. Skoda Yeti

3. Lexus IS

4. BMW 4 Grand Coupe

5. KIA C`eed

6. Ford Focus

7. Seat Leon

8. Honda CR-V

9. Dacia Duster

10. Nissan Leaf

www.carbuyer.co.uk/reviews/recommended/best-used-cars

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: tu esi jocīgs kulainis

domāju, ka ir pietiekami cilvēku, kam ir pie kādas kājas grēta, bils vai kāds zaigonis kaut ko gvelž, bet viņi māk naudu skaitīt

Bet tu karini birkas - ja pērk elektroauto, tad automātiski grētas fans.

Kā ir jāmāk skaitīt, lai elektroauto būtu izdevīgs? Ļoti vienkārši - jāpierāda, ka tas, ko spēj elektroauto, ir pietiekams pamats auto iegādei un uzturēsanai. Ja mana vajadzība pēc auto būtu tāda, kam der elektroauto, izmantotu sabiedrisko kombinācijā ar nomas/takšiem un auto nepirktu vispār.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Ir vietas, kur nav ne takšu, ne sabiedrisko.

Ir cilvēki, kam nepatīk ne takši, ne sabiedriskais.

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja:

smaidiigais rakstīja: tu esi jocīgs kulainis

domāju, ka ir pietiekami cilvēku, kam ir pie kādas kājas grēta, bils vai kāds zaigonis kaut ko gvelž, bet viņi māk naudu skaitīt

Bet tu karini birkas - ja pērk elektroauto, tad automātiski grētas fans.

Kā ir jāmāk skaitīt, lai elektroauto būtu izdevīgs? Ļoti vienkārši - jāpierāda, ka tas, ko spēj elektroauto, ir pietiekams pamats auto iegādei un uzturēsanai. Ja mana vajadzība pēc auto būtu tāda, kam der elektroauto, izmantotu sabiedrisko kombinācijā ar nomas/takšiem un auto nepirktu vispār.

Un dzīvotu Tu Tukuma (nav pat svarīgi kuras pilsētas, varbūt izņemot Rīgu) lauku teritorijā, nu kādus 20 km no pilsētas. Ne tur sabiedriskais īsti, ne nomas auto, iespējams, daži vietējie takši tikai, kas pa pilsētu dzīvojas. Protams, ja ceļā pavadītais laiks ir nesvarīgs, iespējams, bez jebkāda auto var operēt. Bet konkrēti augstāk aprakstītajā situācijā, dibena pārvietošanās ziņā vienlīdz labi būs gan elektro, gan fosilie, gan ūdeņraža mobīļi.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Atšķirībā no tevis, zinu, ka neviens saprātīgs cilvēks laiku teritorijā nepaļausies uz auto, ar kuru vētrā paliks bez transporta. Tieši otrādi - turēs šķūnītī vēl ģeneratoru.

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Nu, pēdējo kādu 4 gadu laikā, manā lauku teritorijā padsmit km attālumā no jūras līča, vētras dēļ atslēgums laikam ir bijis vienreiz un tad pat ST diezgan operatīvi ~8h laikā novērsa, otrā reize bija, kad Rīgā aizgāja pa pieskari maģistrālie kabeļi un tad pat vilcieniem bija grūtības. Tā kā iespēja vētras dēļ palikt mājās ir ļoti niecīga, turklāt mājās ar tukšu bāku taču parasti nebrauc ne?

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

Nu ko lai saka, tev veicas. Es šogad vien esmu sēdējis bez elektrības vismaz reizes 8. No dažām stundām, līdz pat pilnai darba dienai. Saulkrasti. Nav gluži pilsētas centrs, nomalē dzīvoju.

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Es tālāk uz ziemeļiem, bet kopumā jā, veiksmīgi, ir bijuši pa dienas vidu atslēgumi, bet esot darbā tas traucē tikai tiktāl, ka piemājas kamerai nav interneta..

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Ar tukšu bāku nebrauc. Ar tukšu akumulatoru gan - jo elektroauto uzpilde tomēr notiek "mazliet" savādāk - tieši paļaujoties uz iespēju mājās to uzlādēt.

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Vispār dzīvojot laukos ne uz ko nevar paļauties, atstāt bākā tik daudz lai tiktu līdz tuvākajam benzīntankam(kurš var nestrādāt, reti, bet tomēr), tas pats, kas atstāt aķī tik daudz, lai līdz mājām tiktu(nav elektrības, reti, bet tomēr). Tā vienkārši nevar darīt, ne ar fosilo, ne elektro auto.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Ar fosilo tā darīt var, bet to neviens saprātīgs cilvēks nedarīs. Vai arī mājās vienmēr būs kāda rezerves kanna (mēdz būt arī tonna) sķūnītī. Bet ar elektro - kā tad vēl to iedomājies, ja elektro ir paredzēts tikai tavam dienas nobraukumam ar uzlādi pa nakti. Jeb dzīvo ar domu, ka tiem lauku iedzīvotājiem standarts ir diena birojā, kas nodrošināts ar bezmaksas uzlādes vietu katram darbiniekam?

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 2 Atbildēt

Tonnas šķūnītī vietā var uz jumta uzlikt saules paneļus.

Un folijas cepurīti.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Saules paneļi ir dārgi sūdi, un kā tu ar viņiem pa nakti to tačku uzlādēsi?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
1 8 Atbildēt

Ja nezini, kā izveidota saules paneļa sistēma, tad paklusē. Kas tev dārgs sūds, citam inovatīvs risinājums.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

Kas tur tajā panelī ir tāds moderns? Jau diezgan veca tehnoloģija - dārga, ar nestabilu atdevi [atkarīga no laikapstākļiem], bet, pats galvenais - tiem mēsliem ir 15-25 gadu darbamūžs un pēc tam tie paliek par toksiskajiem atkritumiem...

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Un tonnu glabāt šķūnītī nav dārgi? Reāli iesaldēta nauda, turklāt ilgi vienu un to pašu tonnu glabāt nevar, jāmaisa, jamaina

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
3 0 Atbildēt

Tie, kam mājās ir tā tonna degvielas, parasti ir ar sajēgu, ko ar to tonnu darīt. Man, piemēram, nav vajadzības priekš tik lieliem rezerves degvielas apjomiem, bet es jebkurā laikā varu pieiet pie traktora, noliet 20-30 litrus, un ar to man pilnīgi pietiek, lai izceļotu no valsts jebkurā virzienā. Ar elektroauto es cik brīvs būtu savā pārvietošanās brīvībā?

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 1 Atbildēt

Bet neviens jau tevi nespiež ņemt to elektroauto, pērc un brauc ar kādu gribi! Aksioma ir tāda, ka elektroauto tīri labi iederās vairākos dzīves apstākļu segmentos. Tam kuram nav traķis laukos un nav vēlmes ātri izceļot ārpus valsts, viņš mierīgi brauc ar savu ekāru. Un neieskaidros neviens, ka, vecīt, tu taču ātri no valsts neizceļosi vai davai beidz māžoties, labāk gaidi autobusu un ved rimčika pārtikas produktus tajā...Ne tikai pārvietošanās brīvība, bet arī izvēles brīvība.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 4 Atbildēt

Es jau Te vienreiz stāstīju par savu paziņu, kas nopirkuši Teslu. Viņa lādē vienreiz nedēļā, kur tad jūs tā taisāties braukt ikdienā?Ja tu dzīvo kkur starp Talsiem un Tukumu, tad līdz abām pilsētām būs 30km.Tas ir 60km dienā, mierīgi visu nedēļu var braukt ar vienu uzlādi.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 1 Atbildēt

Subaru XV varētu būt laba izvēle. Var iebraukt diezgan dziļi pa meža ceļiem sēņot.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Diezgan paradoksāla situācija veidojas ap desmit un vairāk gadus veciem auto. Piemēram, 2008. gada izlaiduma "VW Golf TDi" sludinājumos vidēji tiek norādīts 248 500 km liels nobraukums, savukārt sešus gadus jaunākam (2014. gads) "Volvo V70 D5" vidējais nobraukums lietotu auto sludinājumos ir 267 450 km, kas ir vairāk nekā gados vecākam "Golf" markas spēkratam

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
1 0 Atbildēt

Kas tur paradoksāls? Es savējo 2006. gada auto nesen nopirku ar 160k (patieso) nobraukumu pa taisno no Vācijas. Ir dažādas situācijas. Citi brauc maz, citi daudz. Ja kāds brauc ļoti daudz, tad tas nenozīmē, ka citi manipulē ar nobraukumu.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Viņš par ko citu. Tas, ka vecāka gada autiņiem vidējais nobraukums ir mazāks nekā jaunākiem.

dubis Reģ.: 21.10.2019
2 0 Atbildēt

Nav gadījumā tā, ka tie Volvo liela daļa takši nāk iekšā? Golfi tik bieži takšu lomā nav redzēti, drīzāk kādi darba auto. Attiecīgi arī nobraukumi atšķiras par kātu kad no auto grib tikt vaļā.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Pilsētas mazauto būs mazāki km nekā lielajai klasei. Bet svarīgas ir motorstundas, nevis km

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Tīri salīdzināšanai gan jau piecus gadus vecākiem cipars diži neatšķirtos. Vēl viena lieta ka jaunākiem nobraukuma regulēšana kļūst arvien sarežģītāka.

Tas ka kāds atrod 10+ gadus vecu mašīnu ar noskrējienu zem 200k jau ir vairāk izņēmums nekā norma un vidējo noskrējienu diži nemaina.. Protams, benzīnleksusam mazs noskrējiens ir daudz iespējamāks kā dīzeļuniversālam.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Šitā ir laba doma, katram auto vajag uzstādīt motorstundu skaitītāju. Un kad saliek kopā vērtēšanai ar km skaitītāju, tad ir objektīvāks priekšstats, cik daudz nolietots ir auto

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Runāju ar renault pārdevēju, ka tieši šis variants bija mentu lagūnām - nobraukums mazs, bet motorstundas 24×7, jo ziemā sildīšana un vasarā AC.

Dzinējs ir projektēts darba apgriezieniem, 200km pa bāni ir labāk kā 5km korķī

Dkurs Reģ.: 09.09.2019
0 0 Atbildēt

Nobraukumam varētu ticēt, ja auto nāk pēc privāta operatīvā līzinga, nobraucis 5 gadus un ņem nākošo atstājot veco.

Pārējie auto noteikti nobrauc vairāk pa 300/400k, neviens neizmaksās pilnu auto vērtību, lai 150k nobraucot nodotu leišiem.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Tāpat ir ticams pēc operatīvā līzinga kantoriem, nu vismaz civilizētās Eiropas. Pašam bija kad 3k pirms līzinga brigāde mašīnai lielā apkope bija izveikta un bremžu diski jauni salikti.

Lielajos parkos neviens neucinās-ja jāmaina tad maina.

Ieskatam www.autohus.de ar retiem izņēmumiem pēc operlīzes mašīnas, cenas, protams, lielākas kā ss’ā.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

dubis rakstīja: Un tonnu glabāt šķūnītī nav dārgi? Reāli iesaldēta nauda, turklāt ilgi vienu un to pašu tonnu glabāt nevar, jāmaisa, jamaina

Sākas... Nu neskaiti citu naudu. Ja cilvēks pērk sev to tonnu, tad gan jau viņam tā tonna vajadzīga. Ja saimniecībā ir traktori, kas ēd pietiekami, nez vai īpašniekam ir izdevīgi 3x dienā ar kanniņu uz DUSu braukāt.

Radinieks pirms laika nopirka kādus 700l dīzeļa, kad bija zemās cenas. Tagad lēnā garā lej traktorā un priecājas gar DUSu braucot. Tu ko ar to naudu izdarītu? Iegāztu kādā šaubīgajā fondā un, kā tas parasti notiek ar visiem šādiem biznesmeņiem, bagāts netaptu?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Esmu braukājis ar aparātu, kura degvielas patēriņš bija ~20l/h un darba diena sezonā - 12+ h - t.i. principā vidēji 240l dienā. Sezonas septiņu dienu darba nedēļā tas tonnas krājums jāuzpilda DIVREIZ.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti