Vai kāds no "klātesošajiem" kādreiz mēģinājis izvilkt iestrēgušu auto ar, piemēram, šādu vai līdzīgu verķi ?
m79.lv/vissauto/auto-pacelaji-un-stutes/vinca-2000kg-rokas-03160562-joinedit23068690
Vai kāds no "klātesošajiem" kādreiz mēģinājis izvilkt iestrēgušu auto ar, piemēram, šādu vai līdzīgu verķi ?
m79.lv/vissauto/auto-pacelaji-un-stutes/vinca-2000kg-rokas-03160562-joinedit23068690
Iestrēguši auto ir "ļoti dažādi", ja teiksim Honda CR-V "sēž yz vēdera", tad reiz mēs tādu ar Jumz (Belarus 80nieks) divas dzelzs troses sarāvām, un tikai ar kaut ko stipri resnu a la gandrīz tādu resnumu kādas yz tankiem lieto, to aparātu izrāva no dubļiem. Un ja šitas sūc izdomās trūkt - tu esi tam ceļā un reāls kandidāts dabūt ar kaut ko smagu pa savu ķermeni, nu tā ka tas var būt nāvējoši ...
Tā ka ja šo lieto - obligāti skaties lai nepārslogo + ievēro drošības tehniku, tip minimums kād fufaik uz to "dieg" ...
Auto neesmu ar tādu vilcis, bet ir daudz akmeņu ar tādu izcelts. Ir divas, viena 2t, otra 5t. Ar dubulto, caur skriemeli iet divreiz lēnāk, bet drošāk. Izmantoju kopā ar auduma kravas stropēm.
Ar dubulto, caur skriemeli
Trīsis. Samazina slodzi uz trosi un mehānismu 2x.
7.klases fizika.
Es ar PSRS 5t vertikālo trīsi-vinču rakam esmu vilcis, tizli, bet iespējams.
Var meginat suzuki vitara (pirmspēdējo paaudzi) ar manuāli, jo neatceros kādi automāti tiem bija, galvenais lai nav variators.
Ja subaru tad ar manuāli, jo tā debīlā variatorkārba ir pilnīgs dranķis ouffroudā, tur pat tā sūda PatiStāvīgā pilnpiedziņa nepalīdzēs. Ir likti uz strīpas gan foresteri gan outbaci, pret tiguāņiem gan manuāli gan dsg, subāru pieviļ sūdainais variators.
Augtsāk kaut kādi dārzeņi runāja par filtru maiņu dīzelm pirms ziemas perioda - slima suņa murgi lej “pro diesel” un to filtru nomaini nedaudz ātrāk par ražotāja prasīto (parasti 80-100k, kā kuram autiņam) un pat visi -30+ nebūs problēma. Tās filtru problemas ir bomžiem kuri visu laiku brauc ar tukšām bākām un loģiski ari žēl pāris centu priekš proDīzes, tiesa šīm lamatām tur viss parasti ir slikti, kvelsveces beigtas filtri izgriezsti utt.
To tu nevienam loham neiestāstīsi,liekus 10 santīmus 15g vecā hlamā taču neviens no laba prāta neies liet. Nahher tās kvēlsveces, reku aiz loga jau uz pavassari stipri velk.
Es teiktu mazāk kā 10 centi. Braucu diezgan padaudz kādi 40k gadā salasās stabili, no savas pieredzes varu teikt ka ar proDīzi var nobraukt vairāk nekā ar parasto nestes dīzelis, tas pats ar virsi, viadu un stakjiku, stakjikā vienīgi mails+ leju, bet kaut kā nepatika, tiesa neesmu daudz braucis ar šo degvielu tādēļ gluži nodirst nebūs pmatoti un sirdsapziņa arī neļauj. No visādām gotika auto LN nafta un tamlīdzīgiem sūdiem turos pa gabalu, kaut tikai dēļ norūsējušās uzpildes pistoles. Ja nu galīgi būtu jāizvēlas starp tiem sūdiem, vai nosalt, tad gan jau ielietu arī to.
Ar nesstes pro-dd jebkura mašīna brauc drusku žiperīgāk, nekā ar statoila miles+.Tāpat arī ir, ja salīdzina regulāro futura ddegvielu ar pro-dd, pie kam, tieši ar pro vidējais patēriņš ir nedaudz mazāks.
Tanka pazemes tilpnē, kurā tiek pildīta uz maiņām vasaras/ziemas dd, protams, ka sezonu maiņas laikos vienmēr (un katrreiz) izrādīsies pilnībā ziemas standartam atbilstošs šķidrums.Jo īpaši, ja tā ir kāda no skaļās vispassaules kņadas attālināta maza/neliela ikdienas apgrozījuma degvielas stacija.
Ja tankam ir aprūsējusi pisstole, nu protams, ka tas ir etalon kvalitātes rādītājs un te nekādā gadījumā aprūsējusi (vai piekākāta) nevarētu būt pati tvertne.Nee.
Priekš kam (Loham) visu gadu pofigā liet vienādo (pie -38 biezējošo) pro-dd no vienas un tās pašas tvertnes (pistoles), ja viņš var ietaupīt 10 sant/gab un ilgtermiņā uzspēlēt visnotaļ aizraujošu lotteriju ar savu motoru un savu garasstāvokli.
Visas kvalitatīvi mistiskās sūdzības/par! taču vienmēr ir nākušas tieši no pro-dd lietotājiem, jo tieši viņi (iespējams) ir vislielākie Lohi.
Cita gan lieta, ka (mums,Lohiem) neizskaidrojamu iemeeslu dēļ beidzamo jukulaiku periodā ir jūtami pieaugusi NE tikai pro-dd cena kā tāda, bet arī CENU STARPĪBA starp regulāro futura un pro-dd.Kur nu vēl ,ja runājot/par! īpaši asstronomiski izaugušo cenas starpību starp ProDiesel un MyDiesel.
Tas nepārprotami norāda uz TO, ka cien. sia neste ir visnotaļ prassmīgs sava tā tur ekokakoloģiski noskaņotā Klienta (loha) kaprīžu izmantotājs.Pareizi ir, jo Lohi ir jāslauc visiem iespējamajiem līdzekļiem un vis visnekaunīgākajiem paņēmieniem.
core rakstīja: Uz kuras planētas tu dzīvo? Es kad pirms npatsmit gadiem nopirku savu pirmo dīzeli, arī biju saklausījies stāstus, ka jāmaina filtrs katru gadu, bet ātri vien sapratu, ka no tā nav nekādas jēgas.
Uz kuras? Uz tās kur apkārt visās malās klab dīzeļi un šausmīgi reti gadās kādu benzīnnieku ieraudzīt, pamatā pensionāriem - jā, uz tās kur vismaz katrs desmitais kuļmašīnas braucējs māk pats savai kuļmašīnai samainīt zobsiksnu. Šo konkrēto padomu dzirdēju no pazīstama čaļa kam mēdzu prasīt padomu tajās retajās reizēs kad sanāk saskarsme ar kuļmašīnu dzelžiem - pie tā ka viņš kādu gadu atpakaļ, būdams pie pilna saprāta, nomainīja C4 2.5 TDI pret E60 ar trīslitrīgu kuļmašīnu, zemas kvalitātes degvielu viņš diez vai lieto.
msh rakstīja:
core rakstīja: Uz kuras planētas tu dzīvo? Es kad pirms npatsmit gadiem nopirku savu pirmo dīzeli, arī biju saklausījies stāstus, ka jāmaina filtrs katru gadu, bet ātri vien sapratu, ka no tā nav nekādas jēgas.
Uz kuras? Uz tās kur apkārt visās malās klab dīzeļi un šausmīgi reti gadās kādu benzīnnieku ieraudzīt, pamatā pensionāriem - jā, uz tās kur vismaz katrs desmitais kuļmašīnas braucējs māk pats savai kuļmašīnai samainīt zobsiksnu. Šo konkrēto padomu dzirdēju no pazīstama čaļa kam mēdzu prasīt padomu tajās retajās reizēs kad sanāk saskarsme ar kuļmašīnu dzelžiem - pie tā ka viņš kādu gadu atpakaļ, būdams pie pilna saprāta, nomainīja C4 2.5 TDI pret E60 ar trīslitrīgu kuļmašīnu, zemas kvalitātes degvielu viņš diez vai lieto.
Tu vaitad nedzīvo Ventspils/Liepājas pusē? Par kādām dīzeļproblēmām jūs tur runājiet?
Puikas, jūs tajā galā aukstumu pat redzējuši neesat!
Ja kāds savu to dīzeli nevar pielaist dēļ filtra, tā būs degvielas/tukšBraucošas bākas, vai kāda tehniska problēma.
Nu, ja kādam vēl interesierē - man bija pieredze ar Škoda Yeti, no 2010 līdz 2018. gadam. Patika - bezproblēmu dzinējs ( 2.0D; nobraucu +-300 000 km), fleksiblais salons (aizmugures beņķi lokās visādos veidos, vedu pat 1.8 m garu ledusskapi, mopēdu, un vēl tiku gulējis salonā), ērtā, energoietilpīgā piekare. Nepatika - rūsa durvīm (laikam pirmo gadu nelaime), lielais degv. patēriņš pie autostrādes ātrumiem, salīdzinoši dārgās riepas, šādi tādi elektrogļuki.
Par pilnpiedziņu gan nezināšu neko vēstīt, tik to, ka tādiem mēdz būt.
Es pēc Golf 6 Variant kādu nedēļu nobraucu ar Yeti. Nepatika. Varbūt gadījās slikts eksemplārs, bet viņš pat uz nedaudz nelīdzena ceļa šūpjojās pa diognāli. Gandrīz kā lielie džipi. Vadāmība slikta, salons mazs. Golfā 1,8 metru bērnu dīvānu varēja ielikt nebīdot uz priekšu vadītāja sēdekli.
šis ir kaut kas, ko es laikam nekad nesapratīšu.
Dzīve un ikdiena jau nav autosacensības, un ceļu kvalitāte ir - dažreiz - maigi sakot, sūdīga.
Līdz ar to man - ikdienai - patīk mīksta, pat ļoti mīksta piekare, un mērena šūpošanās daudz nekaitē.
Ar mīkstu amortizāciju var komfortabli braukt gan pa gludu, gan pa negludu ceļu, kurpretī ar cietu - tikai pa gludu. Tā kaut kā.
Tā tas dzīvē ir, ne visiem ir dota spēja kaut ko saprast
Vienkārši ir dinamiskie braucēji un ir kruīzētāji. Tu, acīmredzot, esi kruīzētājs, straujus manevrus neveic, tāpēc tev der, ka mašīna šūpojas uz visām pusēm.
Ar mīkstu amortizāciju var komfortabli aizbraukt līdz negaidītam līkumam ar pietiekamu lapīto bedrīšu daudzumu un papildināt "nepareizas ātruma izvēles" statistiku grāvī vai frontālā sadursmē. Un, ja paveicas izdzīvot, pēc tam brīnīties, ka tā varēja notikt.
Tev arī laimīgu jauno gadu, jocīgais kukainīt
Jautājums kas to mīkstumu rada. Man golfam ir adekvāta stingruma gāzes amarti, priekšā parastas atsperes, aizmugurē cietas [ja pilnā gaitā šķērso ielu ar ^ profilu tad liekas ka mašīna palecas vienlaicīgi ar visiem četriem ], relatīvi resns [priekš modeļa] stabilizatora stienis priekšā un stabilizatora stienis aizmguurē - tajā pašā laikā riepas ir bik augstākas un sava izmēra dēļ ar mazāku neatsperoto masu un ķebļi ir mīksti - un viss kārtībā. Mūsdienās lielākajai daļai mašīnu tas viss ir otrādi, izņemot piekari - pseidodžipiem kā reiz piekares mēdz būt cietas lai tā kaste vispār nah neapgāztos - attiecīgi paliek skaidrs kāpēc tev patīk mašīnas kas gāzelējas uz visām pusēm.
Škoda Yeti uz neasfalta un citur:
Ieteikumi pilnpiedziņas auto (budžets ap 6K)
Laukos radi grib mainīt auto. Noteikti (pamatoti) ir vajadzīgi pilnpiedziņa. Derēs gan universāls, gan džipveidīgie. Nederēs sedans. Summu ko grib atvēlēt ir 4-7K, max 9K. Par audi quattro daudzi biedē, ka nenojātu ļoti grūti nopirkt, Pilnpiedziņas pasāti, ja nav no Vācijas gandrīz visi sapuvuši. Līdz šim braukāja ar sagāzētu audi un pozitīvās pieredzes dēļ labprāt paliktu pie gāzes vai pirktu benžu un sagāzētu. Man nāk prātā x-trail, outlander un pežo un citroen analogi, RAV4 un vēl tāda eksotika, kā merša R klase vai subara Tribeca vai tas pats outlanders. Kādas Jūsu pieredzes, ieteikumi, kurā virzienā ieteikt viņiem skatīties.