Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Fotoradars mazliet uz sekundi parsniedzu atrumu

Andrisk89 Reģ.: 20.08.2023

Sveiki uz juglas ielas apmēram 200m pirms fotoradara uz burtiski 1 sekundi parsniedzu atrumu 68kmh

Tulit samazinaju

Lidzigi bija marupe bet talak 500m tad nekas neatnāca

Kā domājat būs sods

Bus būs saprotu vainīgs

Varbut ir kadam lidzigi bijis?

 
1 2
0pis Reģ.: 16.02.2023
2 0 Atbildēt

Viena sekunde taču neskaitās, to visi zin. Tāpat kā +10km/st.

Davidich Reģ.: 13.01.2018
3 1 Atbildēt

Nemīz kedās, 200 metru attālumā neviena optika nespēj nolasīt braucoša auto numuru. Radars ņem labi ja no 50 metriem.

650 Reģ.: 25.01.2017
6 0 Atbildēt

Tā suudaRādara passē ir rakstīts, ka maksimāli iespējamais tā darbības (vai bezdarbības) attālums ir 70m.Tas ir, ja tas suuds "skatītos" taisni paralēli brauktuvei, tieši tev (tavā bezkaunīgajā) sejā.Jā. 

Bet,tā kā viņam ir mazliet kauns, tad tas skatās šķielēdams, tā nedaudz/šķērsām.Te gan (lohiem) būtu jāpafiltrē, uz kuru pusi tas pavērsts.Īpaši,ja stabs stāv kādā no brauktuves malām un pa vidu ir zaļā josla.

68km/h pēc lohspeedometra- tas ir apm 64km/h pēc gps-a. Mīnus lohtollerance 3km/h. Kopā =61km/h, lohkategorija "no 11 līdz 20",-->> pastukasste,bankakomāts,Kauns un/vai stāsts par TO, "kā viņi/man piepsisās/Par! 61km" ;p

LilBrain Reģ.: 10.08.2023
4 3 Atbildēt

tu gadienā neesi kaut kāds garīgi apdāvināto pansionāta pasažieris? ko tu ar to sūdu mēģini pateikt?

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Tu,jaunais natuorālist, esi tāds samērā nepieklājīgs.Tieši to es "gribēju" pateikt.

WALA Reģ.: 19.06.2002
8 1 Atbildēt

Ja mēs sāksim katrs čīkstēt par šitādām muļķībām - iAuto kļūs pa nelasāmu "čīkstuļu kopienu". 

Atnāks, tad atnāks - samaksāsi dzīvosi tālāk ...

Kaut gan ne jau par sūda radariem jāuztraucas - labāk padomā vai tava "teorētiskā" ātruma pārkāpšana ir konkrētā vietā bīstama, vai nē. Ja pēc būtības nav - tad vispār "pie kājas", ja pēc būtības  tomēr IR bīstama - nu tad palūgšu tomēr pārdomāt savu braukšanas stilu !

Andrisk89 Reģ.: 20.08.2023
0 0 Atbildēt

Ja tas mans jautājums vai vini izvērtē pēc būtības vai tur ir kāds video vai viss automātiski formāli 1 sekunde pārkāpi 1kmh nakts vidū tukšā ielā un bam 40 eur sods 

Ja tur ir kāds video un katru parkāpumu mazliet pavērtē gan jau viss būs ok

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Tas ir nopietni domāts?

1) sodi ir neatkarīgi no tā, nakts vai diena, pilna iela vai tukša. Tiklab es arī varu 4os naktī jautrā prātā pabraukāties ar 3 promilēm un policistam teikt - priekšniek, kam gan es te nakts vidū traucēju, visi tak guļ. Pareizi ne?

2) par sodiem - vispār jau par 1 km nav nekādu 40 eur soda. Ir mazliet vairāk jāpacenšas, bet tā vietā, lai vaidētu, labāk iepazīties ar sodiem, noskaidroto un tad spried, kā brauksi.

Andrisk89 Reģ.: 20.08.2023
0 0 Atbildēt

Es tiko no ārzemēm atbraucu tā ka man maza pieredze ar tiem radariem

Spidometrā bija 70 gps 68 bet momentā nometu

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 1 Atbildēt

Pēc būtības ir jau 10km/h pielaide un vēl +/-3km/h kļūda tātad 13km/h rezerve.

Un kā tu zini ka pārsniedzi ātrumu? Auto nav verificētu mērierīču ātruma noteikšanai tā kā nav ko sevi tiesāt, jo ātrumu var noteikt tikai ar sertificētām un verificētām mērierīcēm varai pietuvinātas personas. 

Nekādas pēc būtības izvērtēšanas nav, ir pārkāpi=maksā.

Nervu nomierināšanai pabrauc ar 68km/h pēc spidometra un pavēro ar Waze vai GPS cik tas rāda. GPS precizitāte vienmērīgi braucot tipiski  ir +/- 1km/h, tad arī zināsi faktisko ātrumu no kura atņemt to 10km/h pielaidi.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 2 Atbildēt

Nav nekāda 10km/h pielaide! Par +10km/h sods ir brīdinājums, tāpec arī neko nesūta. Kādreiz bija 7€, tad dabūtu arī par +10km/h. Kāds bija pamatojums šo atcelt, grūti pateikt. Droši vien ekipāžai stādinot un iekasējot 7€ izmaksas ir lielākas, kā ieguvums. Radariem jau varēja atstāt, tad būtu tikai radara kļūda +/-3km/h.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Esi kādureiz saņēmis brīdinājumu par +10km/h? Kur un kādos apsstākļos? Kas diez traucē uzlikt 30eur jau par +1km/h? 

Un kas "traucē" sakārtot lietas likumīgi un skaidri,par pārkāpumu uzliekot likumā noteikto Sodu,nevis gadiem ilgi izvēršot fufeļa demagoģiju un kultivējot dažādus šos te pašu lielmahinatoru aizkadrā pieņemtos "apakš" likumus?Kam na/uj vaig tādu policistu,kurš pieļauj pārkāpumu tikai tāpēc,ka viņam "nav izdevīgi"iekasēt? Un pēc tam viņa treknais pr-nieks tev nekaunīgi drirš ekrānā,ka lohi galīgi izlaidušies un vispābā viss te esot galīgā dr/sā?

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Atkarībā no situācijas un tā ar ko CP/VP konkrētā brīdī aizņemts var būt situācija ka pat pie 120 km/h tu viņu neinteresēsi ...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
3 0 Atbildēt

Tā ir, tas skaidrs. Bet kāpēc tie CP trafarētie un netrafarētie turpina apturēt, ja tak var visu safilmēt un pa pastu/banku piestādīt rēķinu? Ietaupītos laiks/resursi un visādi mirkšķinātāji app lietotāji citus lohus nevarētu brīdināt.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
6 0 Atbildēt

Tāpec, ka tas (apturēšana, pārrunas un, ja nepieciešams sodīšana) arī ir t.s. policing, ar zināmām prevencijas funkcijām, kamēr filmēšana un ŗēkinu piestādīšana ir vnk maucība un kases pildīšana, kam maz vai nekāds sakars ar prevenciju un nezin, kāpēc visiem tās šķiet normāli palicis...Tas, ka tev patīk tapat drāztam visos iespējamos veidos nenozīmē, ka visi vēlas tā dzīvot !

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 3 Atbildēt

Ievēro noteikumus un neviens tevi nedrāzīs! UN kāpēc lai nefilmētu un nesodītu, domā, ka ja policists neredz, tad var pārkāpt noteikumus? Veikalā arī, ja apsargs neredz, var iebāzt šokolādi kabatā?

Freijers Reģ.: 06.09.2018
2 0 Atbildēt

Ordeni jau piekāri pie krūtežas ?! Varu tev mazu noslēpumu pateikt - ja % ir ierēķināts bet netop sasniegts, palielina sodu vai pamazina limitus, tas par mūžseno haluju teicienu - nepārkāp un neviens tevi.....

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

It kā esot juridiskas nianses, tā esmu dzirdējis. Ka nav zināms, kas auto pie stūres, vai īpašnieks, vai kāds cits un tur esot problēma.

Fotoradaru gadījumā šādas problēmas gan nav, tā ka ej nu saproti.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Freijeram taisnība- CP/VP eksistences iemesls ir nevis naudas iekasēšana, bet pārkāpumu prevencija, bet ja tev piesūta tikai "rēķinu", ko nereti tu vispār vari "izdomāt" samaksāt pirms apskates, vai varbūt vispār "liec mīksto" un brauc ar citu valstu numura zīmēm  ... kāda tur vairs prevencija. 

Labi ka tauta nav pilnīgi idiņi, un braucot radaru tuvumā nebremzē kā dulli ( te nav runa par "pārkāpēju līdz +10km/h"), bet praktiski 50% vadītāju, no tiem kas jau tā manā skatījumā brauc knapi 90km/h reāliem, un tad vēl izdomā piebremzēt ( nezinu, kas tas ir - moš nejēdz ar kādu ātrumu jābrauc konkrētā ceļa posmā/zīmes neredz utml.).

Un reāli ir vismaz 1 x gadā kad tiešā radara vai pat CP/VP "ķeramības" zonā esmu dzinis garām vai apsteidzis ...

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Par to CP bija kuriozs - nesen Ogrē ekipāža pa labo joslu Rīgas virzeinā brauc, kreisajā kkāds minibusiņš a ļa voyagers vai kas līdzīgs, pēkšņi ierauga CP un tā samīzies, ka 60 brauc kreisajā joslā, kur 70 zīme, protams visu plūsu pareizas pēkšņ bailulis nobloķējis. Ir jau gana iedomāto ordeņa kavalieru, kas pie radariem -10/15, par 20 norauj. Nekad CP nav par +10 apturējuši, arī tur cilvēki ar cilvēcisku izvērtēšanu sēž, ko nevar teikt par visādām robotizētām foto kases mašīnām...

spainis Reģ.: 27.04.2006
1 0 Atbildēt

650 rakstīja: Esi kādureiz saņēmis brīdinājumu par +10km/h? Kur un kādos apsstākļos? Kas diez traucē uzlikt 30eur jau par +1km/h? 

Un kas "traucē" sakārtot lietas likumīgi un skaidri,par pārkāpumu uzliekot likumā noteikto Sodu,nevis gadiem ilgi izvēršot fufeļa demagoģiju un kultivējot dažādus šos te pašu lielmahinatoru aizkadrā pieņemtos "apakš" likumus?Kam na/uj vaig tādu policistu,kurš pieļauj pārkāpumu tikai tāpēc,ka viņam "nav izdevīgi"iekasēt? Un pēc tam viņa treknais pr-nieks tev nekaunīgi drirš ekrānā,ka lohi galīgi izlaidušies un vispābā viss te esot galīgā dr/sā?

Man pat liekās, ka vienreiz esmu saņēmis to rakstisko brīdinājumu. Kaut kur Kauguros, beidzās 70 zīme un sākas 50.

A kas traucē uzlikt 30eur jau par +1km/h, tas jautājums nav pie manis. Nedomāju, ka ierindas policists domā kategorijās izdevīgi/neizdevīgi, tas drīzāk jāprasa viņa treknajam priekšniekam. Iespējams ierindas policists par to domāja agrāk, kad vēl visur nebija saliktas kameras un varēja vieglāk tikt pie pusdienu piečuka.

Darbā, arhīva mapītē, glabājas protokoli no laikiem, kad fotoradaru sodi arī par līdz +10km/h. Ir protokols, kur fiksēts 54 km/h, mīnus 3 km/h kļūda, sods par 51 km/h.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tieši pašu likumuzraugu bezkaunības un/vai slinkuma dēļ tam likumam tiek spļauts virsū un tas tiek dažādi interpretēts un kājām/mīdīts.Lohs tiek sodīts nevis pēc likuma, bet gan atkarībā no likumuzrauga garasstāvokļa.Taču speciāli izveidots labi apmācītu profī demagogu konsīlijs visā notiekošajā bardakā vaino tikai pašus tos pārkāpjošos lohus.

Jebkuram kvalificētam un daudzmaz koordinētam "vadītājam" nebūtu dižu problēmu ievērot ne 5km/h ne pat ne 1km/h. BET, ja es nezcik gadudesmitu garumā redzu šo te pašu likumuzraugu inspirēto fufeli, es tā arī (tīšām, un bez jebkādām dirsapziņas spazmām) turpināšu +1 vietā "ievērot" reālos +13, un/vai "atkarībā no apstākļiem".

Iepriekšējās paaudzes "ierindnieks" prasīja (ņēma!) piečuku tāpēc, ka viņa treknaiss pr-nieks to tā pieļāva.Ekrānā viņš/mums drirsa vienu,aber aizkadrā "viņa vadībā" tur valdīja pavisam cita vide un sistēma.Pr-niekam bij "klienti", kuri zvanīja tam pa tiešo, bet padotajiem lohiem un 2-3šās šķiras priekšnieķeļiem taču arī kko jāēd un taa.Netraucēsim viens/otram "strādāt" un/vai neuzdosim "liekus jaut.". 

No ekipāžas saņemts rakstiskais brīdinājums par +20 ir kas cits.Tas ir reāls audzināšanas passākums,kurš spēkā ir 1gadu un kurš par reāli "darbojas".Katram pieklājīgam vadītājam ir iespēja vienu tādu saņemt.

Cits papildjautājums- CIK lieka laika(!!) patērē ekipāža, vienam loham "noformējot" protokolu vai brīdinājumu.Plus vēl ja atceramies "inspektoru/rakstnieku" glītos rokrakstus un tēlaino izteiksmes valodu viņu uzskribelētajos tekstos.Un kāpēc vispār šāds "mehānisms"- to pajautā tam tur viņu "treknajam pr-niekam(-kiem)".

Paši pirmie stacionārie bija tiešām iestatīti uz dažādiem "+", taču tālāk alkatība un nekaunīgs aprēķins guva virsroku pār  likumā noteikto un pats tas likums tika totāli degradēts.Ļaujiet mums pelnīt, mēs ļausim jums pārkāpt..Rezultāts un secinājums- "likumā noteikto" 50+3 ievēro tikai lohi.Kurš šite te ira "vainīgs/Par!"- nu tak protams, ka tikai paši Lohi.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
4 3 Atbildēt

nu gan sacelta vētra ūdens glāzē. atslābstiet, sakarsušie puišeļi

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Andrisk89 rakstīja: Ja tas mans jautājums vai vini izvērtē pēc būtības vai tur ir kāds video vai viss automātiski formāli 1 sekunde pārkāpi 1kmh nakts vidū tukšā ielā un bam 40 eur sods 

Ja tur ir kāds video un katru parkāpumu mazliet pavērtē gan jau viss būs ok

Nevērtē tā ka vispār. Izdrukā un nosūta. Pat tad, ja kļūdaini, pēc tam jāpārsūdz.

LilBrain Reģ.: 10.08.2023
0 0 Atbildēt

650 rakstīja: Tu,jaunais natuorālist, esi tāds samērā nepieklājīgs.Tieši to es "gribēju" pateikt.

atvaino, negribēju Tevi aizskart, bet esmu par tiešu valodu

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Ok, es vienk "pieskaņojos" laika garam- kad (Valsts subsidētie) "žurnoālisti" mums raksta/rakstu, tad tur ir apm 3gab pusvārdi par Tēmu un tālāk seko 6 rindkopas absolūtā laža (parasti ar neizdarīgu personu darbības vēsturi, apvienojumā ar izvērstu tās slavinājumu), plus vēl 2rindkopas vispārējās demagoģijas.

Sawron Reģ.: 26.04.2022
0 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: Tā ir, tas skaidrs. Bet kāpēc tie CP trafarētie un netrafarētie turpina apturēt, ja tak var visu safilmēt un pa pastu/banku piestādīt rēķinu? Ietaupītos laiks/resursi un visādi mirkšķinātāji app lietotāji citus lohus nevarētu brīdināt.

CP trafarētie un netrafarētie turpina apturēt, jo radari neizraksta soda pt., atšķirībā no cpistiem, kuri tādēļ nesās kā aptaurēti pakaļ visam, kas pārkāpis +20...

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
4 1 Atbildēt

Topika autors laikam ir mūsdienu 'Gen Z' jaunatne visā savā skaistumā!

 Kabatā un zem pakaļas ir krutākās un jaunakās lietas sadarbībā ar kredīta/līzinga palīdzību, tādejādi samaksājot visas saistības, dzīvo no algas līdz algai, knapi spēj ieliet bākā. 

 

 Un tad čurā savās ūber dārgajās brendu biksītēs, domājot vai būs 40€ sods vai nē  😅👍

Krotow Reģ.: 09.09.2008
2 0 Atbildēt

Skaidrībai aizbrauc tur vēlreiz garām ar 80+.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
5 2 Atbildēt

Šitie +1km st ir sīkums, drīz būs jauns krutākais topiks par vidējā ātruma radariem ;)

Jo ja ir jau 2500 pārkāpumi fiksēti par octa neesamību, tehn apskates nederīgumu un ātrumu pārsniegšanu. ..būs, drīz būs bazars

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Chalenger rakstīja: Šitie +1km st ir sīkums, drīz būs jauns krutākais topiks par vidējā ātruma radariem ;)

Jo ja ir jau 2500 pārkāpumi fiksēti par octa neesamību, tehn apskates nederīgumu un ātrumu pārsniegšanu. ..būs, drīz būs bazars

Nemīz trubā. Ļoti iespējams, ka jau pavisam drīz OCTA būs obligāta pat garāžā stāvošām auto un sodiņu varēsi saņemt par to vien, ka tev būs reģistrēts, bet neapdrošinats auto. Polijā tā jau ir un mūsējie pie tā strādā. Tad nekādus fotoradarus nevajadzēs sodiņu izrakstīšanai.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Šovakakar nodomāju,ka ātrāk braukšu na/uj prom no tās lohrīgas, atkal pa to Lohmaņa g-vi.Drusku pirms pisnakts,tāteikt.Neko nekur neskrienu, braucu/vēroju.Pa vid joslu, aiz lohspices.Jā.

Skatos, tur ap/zem videodukta kārtējais lohremonts,vaļā tikai 1 kreizā josla.Zīme kkāda iesprausta, ne ta 50, neta hvz.Vāzē ar ka pa brīnumu šoreiz rakstīts- esot jāuzmanās. Un te peekšņi, ko tu domā konē,sākās massu uzvedums. Viens tā dēvētais priekšā braucošais tagd "ierauga" šito un (itin likumīgi) grassās pārkārtoties.Tajā brīdi apm uz kādi 2x50 pepiš kādi 3gab, tur tas ar septiņniekiem un 6 trubām, aiz viņa vēl kkādi iksi un/vai, karoč tam nabagam paveicās.Tikko pats tam remontam palīdu garām- skatos vēl kādi tādi 4 nesās pakakaļā, nu jau uz visi 50+90.Braucot tālāk, jau pie puņķu lohviadukta, vēl kādi trīs aizpšš šitādā pat vīzē.Viens firmentors un vēl kkādi 2gab tml.Aizjāj augšā, kkādus tur pāris lohus apbrauca un prom bija..phe.

Pie/ap to puņķaduktu viss ass falts sazīmēts saulēs,jau kādu nedeļu.Uj kāds to "tīra",vajadzētu piezīmēt/vēl..Kas šis ir?  Kur tie obannijie e-bio lohinspektori? Kur tiguĀni, kur, plet, tas tikko nopirktais suuda firmMentors, na/uj viņš kkādā obezjaņņikā stāv? KO na/uj gaida?? ;p

Vernons Reģ.: 18.02.2014
1 0 Atbildēt

Oficiāla kļūda spidometra ±6 km/h! EK Regula.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Vakar braucot uz dejàm no Jaunmàrupes radara uz "Jelgavas štrāsi" "noķēru pirmo odziņu" - sākumā braucam ar ~90km/h pēc mana speedo (tuvu 84km/h) apdzīt tikpat kā nereàli, ja vien negribi kàdam nagla "purnā" maukt ar minimálu drošības rezervi ... jo tuvāk posmu noslēdzošam radaram, jo lēnāk braucam, pret radaru jau vairs tikai 65 km/h pēc mana speedo ....

Tauta, kas pie velna notiek ?!?!?!

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
3 1 Atbildēt

10 sekundes pirms radara braukt ar 65 km st, tas matemātiski nenolīdzina uz 90 km st vidējo, ja pirms tam maukts uz 130

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Matemàtiski arī 180km/h var vēsi izlīdzināt ar 85km/h atkarībā no ceļa posma garuma ;)

Jo tas kas tev matemàtiski visu "izlīdzina" ir laiks, un laiks kā zināms nemēras "simtos", bet gan pa "60". 

Tātad lai iegūtu 90km/h no tava piemēra 1 km garā gabalā - kopējais laiks tātad 1/90 no stundas, jeb 40 sekundes.

Tad ja brauksi ar 130 km/h pirmās 15 sekundes nobrauksi ~542 metru, ja tālāk sabremzēsies uz 65 km/h, atlikošo ceļu (~458m)veiksi ~ 25.3 sekundēs, tàtad vēsi būsi vairāk kā pietiekoši tuvu vidējam ātrumam 90km/h !

Pie kam pat "drošajā" pusē , jo vidējais ātrums būs ~89.3 km/h!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

P.S. un visa satiksmes drošība šo zinot un apzinoties ir atklāti sakot pilnīgi dirsā ... Par laimi gan cilvēki pārsvarā tik neloģiski nerīkojas ...

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
2 2 Atbildēt

WALA rakstīja: P.S. un visa satiksmes drošība šo zinot un apzinoties ir atklāti sakot pilnīgi dirsā ... Par laimi gan cilvēki pārsvarā tik neloģiski nerīkojas ...

vidējā ātruma radara ceļa posma garums ir 6.6km

lai iekļautos vidējā 90km/st ātrumā, jābūt ne mazāk par 264s jeb 4 min un 24 sekundes patērētais laiks

pabraucot garām pirmajam radaram, tātad uzņemam laiku un braucam kaut ar 130 km/st, tikai 100m pirms radara vajag apstāties un nogaidīt, kamēr būs 264 sekundes pagājušas   

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Vai arī uz 130km/h pirmos 3,6 km un tad uz 65 km/h atlikušo 3 km ceļu

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
2 2 Atbildēt

jā, un šim nolūkam lai ierīko stāvlaukumus

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Un visu šo passākumu kompleksu lai izīrē Europarkam, un lohi lai maksā/Par!

Man arvien uzmācīgāk uzmācas tāda lohdoma, ka īstenībā vai tur vispār ir kāds "sodītais" konkrēti par v/vid pārkāpšanu. Par "lohmēraparāta" iespējamo kļūdu arīdzan klusums.Nekur arī nav redzēts neviens citkārt ierastais žēlabu foto ar atsūtīto MU. Un neviens/neko arī nav mēģinājis apsstrīdēt vai vismaz iebilst. Dīvaini..

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Sods nāk no +14 km/h, ja +13 km/h tad nebūs

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

spainis rakstīja: Nav nekāda 10km/h pielaide! Par +10km/h sods ir brīdinājums, tāpec arī neko nesūta. Kādreiz bija 7€, tad dabūtu arī par +10km/h. Kāds bija pamatojums šo atcelt, grūti pateikt. Droši vien ekipāžai stādinot un iekasējot 7€ izmaksas ir lielākas, kā ieguvums. Radariem jau varēja atstāt, tad būtu tikai radara kļūda +/-3km/h.

beztabu.tv3.lv/transports/par-cik-es-varu-kludities-lai-nesanemtu-sodu-soferi-satrauc-videja-atruma-kontroles-radari/?utm_content=beztabu&utm_medium=Social&utm_campaign=owned&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR38Fzybbz1PZdobkMWi6B1FdpIZiM3sz6EsPm77YTIFhKZ_NV2rxQz8KDM#Echobox=1695821846

Rekur arī Institūcijas saka, ka jābrauc nepārsniedzot maksimālo noteikto ātrumu, nekādas pielaides nav pieļaujamas!

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Atklāti sakot tā ir tukša diršana- radaram nav un nevar būt 100% precizitāte, un var pat paprovēt atrast uz kādu precizitāti tie tiek sertificēti. Elektroniskas iekārtas kuras ir ļoti precīzas nav "pa kabatai" nevienas valsts policijai. Tādas var dabūt zinātnei, kosmosa izpētei utml. un vienalga apkārtējās vides faktori tās ietekmēs (izņemot ja tās ir paredzētas un strādās vakuumā).

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ar šitādu lohsarunu godīguma nav un simtpunkt ka arī nebūs.Ok,"noteikumi" ir skaidri.Es pr-nieks, Tu lohs. Atgādina misteru Ziftiņu kuŗš savulaik lūpainām putām draudēja autbraucējiem rīta panoorāmā, kamēr viņa reālie dārbenieki tupēja krūmos un "veica uzraudzību par atlīdzību" trijos naktī uz tukšas šossejas.Visa pretīgi demagoģskā muldēšana viņam netraucēja "Zināt" nedz bezmaz vai oficiāli "noteiktos +13, nedz arī to,ka ekipāža savureiz var atļauties "neturēt" arī par visiem +23. Jo  (mums/Lohiem) tas nava izdevīgi.Kas tagad "vainīgs" pie visa šī- nu prottams, ka paši Lohi, nu kuŗš gan "cits".

Pēc šhitās sarunas noprotams, ka jebkura amatpersona savus "pārraugāmos" var atļauties turēt vnk par lohiem/galējajiem. LVija laikam ira 1mā šada tipa laimeszeme passaulē, kur mēraparātu kļūdas vispār nav. Rodas itin loģisks jautājums(jau kuroreiz to retoriski jautāju)- vai šis te suuds VISPĀR ir ticis "plānots" tieši v/vid mērīšanai. Nebrīnītos, ja tur vispār izrādītos "uzgriezts" kaut kas vēl abstraktāks par līdz šim zināmajiem "+" ;p

spainis Reģ.: 27.04.2006
1 1 Atbildēt

Nē nu paga! Ko ta viņiem vajadzēja teikt, ka radara kļūda ir +/- xx% (skaidrs, ka tāda ir noteikta tehniskajā dokumentācijā) un tad rēķiniet paši cik var pārkāpt. Manuprāt šāda atbilde, ka jābrauc noteikumu robežās, ir stingri korekta. Un ja tas Aigars, vai kā viņu tur sauca, nejēdz izlasīt AKP, ka par pārkāpumu līdz +10 tikai krata pirkstu, tad viņu citādāk kā par lohu nemaz saukt nevar. Es tomēr būtu par to, ka maziņš piečuks budžetā jāieskaita jau no +1.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ja vēl kāds spēj definēt kas ir "noteikumu robežas" ...

Teiksim joka pēc es sev definēju tādu "noteikumu robežu" kā atļautais ātrums +10 EUR, vai var arī naudas soda vienībās, gluži kā likumos, un tagad paņem un "iepūt man".

Un likums definē ļoti plašas "maksas robežas" un kaut kādus soda punktus ... attiecīgi par  kādu "robežu" tad īsti izteicās ...

Un kas notiek ja es teiksim pārkāpju " ārpus robežām" teiksim traucoties 20 km/h zonā ar 400 km/h (Bugatti SuperSport) ???

P.S. BTW tas radars 400 km/h nemaz nevar nomērīt !

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 1 Atbildēt

Prezizēšu - jāievero satiksmes noteikumi "Arī Valsts policija, komentējot Andra jautājumu, norāda, ka visiem transportlīdzekļu vadītājiem ir jāievēro ceļu satiksmes noteikumi, tostarp piebilstot, ka arī lēna braukšana un satiksmes plūsmas bremzēšana ir bīstama, traktējama arī kā agresīva braukšana.".

Ja tevi apmierina APK definētās maksas robežas un tu esi gatavs maksāt, tad uz priekšu! Tik nepievienojies tiem kviecējiem, ka radari ir slaukšanas aparāts budžeta papildināšanai.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

nu es "nekviekšu", bet teikšu ka "tie radari " NAV satiksmes drošībai, un pat ne tāpēc ka radari slikti kā tādi, bet tādēļ ka savi 40 % cilvēku uz tiem reaģē pilnīgi neadekvāti ...

Piem. pagājušnedēļ "rupji" sakot braucu no Jaunmārupes uz Olaini uz dejām, iebraucam v-vid radaru zonā ar 90 pēc mana speedo, pie "finiša radara" pie apvedceļa vairs tikai 65 km/h - nu WTF, ja šitā brauc, tevi kravas auto "nostums" no ceļa ....

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Vaditājam nemaz nav tehnisku iespēju ievērot ātrumu, jo tā rīcībā nav sertificētas mērierīces ātruma noteikšanai. Tāpēc arī subjektīvas pielaides. Agresīva braukšana arī ir sods par neko, jo CSN nav aizliegta agresīva braukšana, tas ir termins no medicīnas sfēras, kā piemēram būt šokā.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

"Es" pilnīgi piekrītu- no PIRMĀ kilo pusmetra!  "Man" mašīnā rāda manu ātrumu kādās 4 vai pat 5 vietās.Precīzi, ar max kļūdu 2km/h. 

Ja (ja!) reiz A.God.Pr-nieks ir šitā te tagad izteicies/Par! to 1km/h un ja (ja?) viņa teiktais tagad (turpmāk!) neapstiprināsies tā dēvētajā "praksē"- nu kas Viņš pēc šitā manās (loha) acīs ir? Pareizi- tas pats vien ir!

Te nav runa par to, ka kāds normāli kordinēts un (vismaz telpā un laikā) pareizi noorientēts Vadītājs nevarētu kko ievērot.Ja ir godīga runa un/vai skaidra nostāja.Ja tādas nav- nu ejiet tak luudzu dr.st!

Tas arī ir fufelis- ja kādam "nerāda" speedometrs, lai nopērk "citu" orientācijas līdzekli! Tā nav ne "mana" un ne "tava" problēma.Kā tas ir- viņš brauc satiksmē,bet "nezin" cik ātri?

Es uz ceļa principiāli nerunāju/trubā, lieki nebākstu ekrānā, es esmu "procesā".Man tas patīk, es atpūšos, tas ir "mans" laiks.Kapc "man" būtu tagd jāiejūtas kādā tur sveša loha ādā? 

Ko, kapc viņi gar to jūrmalass apvedceļa radāru jau 5g garumā velkas uz 74max ? Ha/nuj man viņu dēļ ir jābremzē, savas dārgās br.uzlikass lieki jādeldē? Un uz cik (un Kā) tie "viņi" tur brauks, kad parīt pāris kilometrus iepriekš ieviesīs to v/vid? Tukuma lohi tagd kā nokļūs uz/no darbu?? Pie lohlidostas viadeodukta reku tagd katru rītu vismaz 650m sasstrēgums pa visām 3 lohrindām,- kas diez tie ir, kas tur šitā katru dienu stumdās?

PAREIZI- gudrākie no viņiem jau 1.okt p/isīs pa taisno caur Jūrmalu, uz ierasstajiem +26 !! Jo tur lūk NAV ne lohradara, nedz arī kāda dzīva Cp-ista ;p

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Vienīgais risinājums pirms radariem un viltus radariem elektronisks tablo, kas rāda ātrumu, arī vidējā ātruma posmos. Bet tas traucēs peļņai.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Tas tablo taču senos laikos bija itin populārs.Assaros pie veikala tas vēl šodien ir saglabājies.Rāda itin precīzi, turklāt daudzi domā, ka tas tieši viņus "mēra".Plus vēl katram ir iespēja sava lohspidometra patieso rādījumu apzināt. 

Viens savulaik bija Čaka/Ērgļu ielas stūrī uz stadiona sienas pakarināts- daži atjautīgākie mēģināja no tā "izspiest" trīsciparu skaitli ;p

spainis Reģ.: 27.04.2006
1 0 Atbildēt

Šobrīd jau ar šur tur vēl ir saglabājušās un pat uzstādītas jaunas, ar saules enerģiju darbināmas. Piemēram Ulbrokā. Arī manā Vidzemes mazpilsētā tāda ir. Kad ar Junioru braukājam ar riteņiem, tad vienmēr vajag sagaidīt brīdi, lai neviena mašīna nebrauc garām un var nomērīt mūsu ātrumu. Salīdzinot ar GPS, rāda salīdzinoši precīzi.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti