kam taga viegli
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tagad vēl izdevīgāks par Hyundai-Getz ir KIA-Cee\'d universāls ar 1,6 litru 90 zirgspēku dīzeļmotoru un kondicionieri, kurš nopērkams par nieka 13264 eiro jeb 9322 latiem:
Tas maksā tikpat, cik mēreni palietots 2005.-2006.gada Passats:
Kaapeec juus, jaunieshi, cepaties par buutiibaa nesliktu mazauto? Kaut Hyundai vispaar vareeja bik izmest liikumu Subaru virzienaa (tjipa, pieguleet Suzuki), izgudrot ko liidziigu Subaru Turbo 4x4 ))) Taads miiliigs dzelziitis bija
Pašos pirmsākumos bija dikti daudz šī mazā un lētā korejiešu izstrādājuma pretinieku, kas pareģoja tā ātru sabrukšanu, tūlītēju currusēšanu, miroņu strīpas satiksmes negadījumu rezultātā u.c. aizspriedumainus murgus. Kā tad nu īsti ir pēc šiem gadiem, kad Getz'i jau piedzīvo savus otros, trešos un ceturtos saimniekus? Vai Getzfobija ir beigusies?
M1A1 rakstīja: Pašos pirmsākumos bija dikti daudz šī mazā un lētā korejiešu izstrādājuma pretinieku, kas pareģoja tā ātru sabrukšanu, tūlītēju currusēšanu, miroņu strīpas satiksmes negadījumu rezultātā u.c. aizspriedumainus murgus. Kā tad nu īsti ir pēc šiem gadiem, kad Getz'i jau piedzīvo savus otros, trešos un ceturtos saimniekus? Vai Getzfobija ir beigusies?
Lielākajai daļai protams ka ir beigusies, taču piem. daži te joprojām kā veca plate maļ pa rinķi visus Tevis nosauktos stereotipus, pie msh.
ValdisM rakstīja:
M1A1 rakstīja: Pašos pirmsākumos bija dikti daudz šī mazā un lētā korejiešu izstrādājuma pretinieku, kas pareģoja tā ātru sabrukšanu, tūlītēju currusēšanu, miroņu strīpas satiksmes negadījumu rezultātā u.c. aizspriedumainus murgus. Kā tad nu īsti ir pēc šiem gadiem, kad Getz'i jau piedzīvo savus otros, trešos un ceturtos saimniekus? Vai Getzfobija ir beigusies?
Lielākajai daļai protams ka ir beigusies, taču piem. daži te joprojām kā veca plate maļ pa rinķi visus Tevis nosauktos stereotipus, pie msh.
Tikai nevajag, ir tāda lieta, viņš nav ērts, plastmasas lētās vnk kretinē. Ir pabraukts gan ar getz, gan ar dacīti, nu i nahhuj, labāk 10gadīgs volvo nevis lietots getz. Par komfortu ir jāmaksā.
intresants noverijums. kautkur pazudushi tie bari ar getsiem, kas pirms paris gadiem bija ielaas bie to pardoshanas buma. Daces arii.
ValdisM rakstīja:
Lielākajai daļai protams ka ir beigusies, taču piem. daži te joprojām kā veca plate maļ pa rinķi visus Tevis nosauktos stereotipus, pie msh.
Kādus stereotipus tad es maļu?
Bet nu var jau tevi saprast, tev galvenais lai tehniskajā pasē gads sākas ar 2 un grabošās plastmasas vēl lai bik pēc rūpnīcas smird, tev tak nevajag pat maģi vāciņa vietā, kur nu vēl par ko citu
msh rakstīja:
ValdisM rakstīja:
Lielākajai daļai protams ka ir beigusies, taču piem. daži te joprojām kā veca plate maļ pa rinķi visus Tevis nosauktos stereotipus, pie msh.
Kādus stereotipus tad es maļu?
Bet nu var jau tevi saprast, tev galvenais lai tehniskajā pasē gads sākas ar 2 un grabošās plastmasas vēl lai bik pēc rūpnīcas smird, tev tak nevajag pat maģi vāciņa vietā, kur nu vēl par ko citu
Ar "2" gads tehniskajā pasē sāka nu jau deviņus gadus veciem autiņiem... Tas nu tā, sarunas uzturēšanai
Ar dzelteneno Getz esmu veiksmīgi nobraucis nepilnus 80 000km 2.5 gados un par rezultātiem nekad nesūdzešos.
Būtībā šis auto mainija manu priekšstatu par korejas autobūves iespējām. Mainija uz labo pusi.
Protams, ka auto ir savi mīnusi (virsbūvē dzelžu vietā skārdene, cietā plastmasa), bet, atkārtošu tagad un vienmēr atkārtošu, par 11 000 EUR neko labāku 2004.gada beigās jaunu, nelietotu dabūt nevarēja!
Tagad nu jau 2 gadus ar Getz brauc sievastēvs - ikdienā 12km un ne vairāk. Par 2 gadiem bija tika viena problēma - ieķīlējusi droseļvārpsata - un VISS
Un vēl - pateicoties viena Subaru īpašniekam Getz ticis pie jauniem spārniem, priekšējā luktura, bufera un svaiga krāsojuma.
Savus 3-4 gadus auto ripos bez īpašām problēmām.
PTCruiser rakstīja:
Protams, ka auto ir savi mīnusi (virsbūvē dzelžu vietā skārdene, cietā plastmasa), bet, atkārtošu tagad un vienmēr atkārtošu, par 11 000 EUR neko labāku 2004.gada beigās jaunu, nelietotu dabūt nevarēja!
Turklāt šim Getz ar dīzeļmotoru ir krīzes laikiem patīkami mazs degvielas patēriņš...
Šodien biju Autohallē Dienvidu tilta galā. Redzēju, ka tur notiek noliktavas izpārdošana jaukajiem Hyundai, Suzuki un Seat automobiļiem. Ārkārtīgi pievilcīgs piedāvājums ir jauns Hyundai-Getz ar 1,1 litra 65 zirgspēku benzīna motoru un kondicionieri par nieka 5500 latiem.
Sretsked rakstīja:
VWfans rakstīja: Šodien biju Autohallē Dienvidu tilta galā. Redzēju, ka tur notiek noliktavas izpārdošana jaukajiem Hyundai, Suzuki un Seat automobiļiem. Ārkārtīgi pievilcīgs piedāvājums ir jauns Hyundai-Getz ar 1,1 litra 65 zirgspēku benzīna motoru un kondicionieri par nieka 5500 latiem.
Klausies, tu, brīnumbērns, tev ir tie 'nieka' 5500 ls kabatā tā brīvi ? Ja nu ir, tad cikiem vēl ir brīvi,lai to sūdukasti pirktu ?? Pēc gada tas maksās 2000 ls, ne vairāk.
Daudziem ir, jo sabiedrība tagad materiālā ziņā ir stipri noslāņojusies.
Nemaksās vis Getz pēc gada 2 štukas, jo, lūk, šeit, vairāk kā trīs gadus lietots Chevrolet-Aveo ar 55 tūkstošu km nobraukumu tomēr maksā 3,5 štukas:
Sretsked rakstīja:
VWfans rakstīja:
Sretsked rakstīja:
VWfans rakstīja: Šodien biju Autohallē Dienvidu tilta galā. Redzēju, ka tur notiek noliktavas izpārdošana jaukajiem Hyundai, Suzuki un Seat automobiļiem. Ārkārtīgi pievilcīgs piedāvājums ir jauns Hyundai-Getz ar 1,1 litra 65 zirgspēku benzīna motoru un kondicionieri par nieka 5500 latiem.
Klausies, tu, brīnumbērns, tev ir tie 'nieka' 5500 ls kabatā tā brīvi ? Ja nu ir, tad cikiem vēl ir brīvi,lai to sūdukasti pirktu ?? Pēc gada tas maksās 2000 ls, ne vairāk.
Daudziem ir, jo sabiedrība tagad materiālā ziņā ir stipri noslāņojusies.
tie,kam tagad ir tie brīvie 'nieka 5500 ls' , nepirks to mēslu.
Tāds Getz 160 - 175 cm gariem cilvēkiem ir ērts. Pārējiem ne visai.
Sretsked rakstīja:
Bļin, nu kāds te tagad sakars ar 160-175 cm gariem cilvēkiem ?? Ko,mums valstī garākiem par 175 cm ir aizliegts piederēt nieka 5500 latiem ??
Sakars tāds, ka Getzā vadītāja sēdeklis ir novietots samērā augstu, esmu mēģinājis. Secinu, ka 181 cm gariem cilvēkiem nav gluži ērti, jo galva ir pārāk tuvu griestiem.
VWfans rakstīja: Nemaksās vis Getz pēc gada 2 štukas, jo, lūk, šeit, vairāk kā trīs gadus lietots Chevrolet-Aveo ar 55 tūkstošu km nobraukumu tomēr maksā 3,5 štukas:
g2.adamauto.lv/...
Un pēc viņa jau izkārtojusies rinda...
Tādā Getzā diskomforts, trūkst plašuma sajūtas ap galvu. Savukārt mikroveni un miniveni mani valdzina tāpēc, ka tiem ir liels plašums ap galvu, ko pastiprina tālu atvirzītais stikls. Lielisks ir Ford S-Max, piemēram, šāds:
Mazauto faniem
Gads noslēdzies, un jāsaka, ka šogad manu auto nobraukumi ir:
- Opel-Merivai 25,6 tūkst.km;
- Škodai-Fabijai 6,1 tūkst.km.
Kopā 31,7 tūkst.km.
VWfans rakstīja: Gads noslēdzies, un jāsaka, ka šogad manu auto nobraukumi ir:
- Opel-Merivai 25,6 tūkst.km;
- Škodai-Fabijai 6,1 tūkst.km.
Kopā 31,7 tūkst.km.
Vai drīkstētu, lūdzu, uzzināt, kāda hiundaja pēc šī informācija tiek likta getz forumā?
Hyundai Getz
Ir doma iegaadaaties jaunu autinju, kaut kam daargaakam naudas nepietiks bet shaadu vareetu pavilkt. Vai kaads nevareetu padaliities pieredzee par plusiem, miinusiem, apkopes izmaksaam utt. Tiesa, labaak iipashnieki, nekaa "viens choms teica" "kaut kur dzirdeeju" liimenii. Paldies!