Es taču jau sarēķināju, kas notiek, 100 auto aizstājot ar elektroauto un elektrību ražojot tīri dabasgāzes koģenerācijas stacijā. Atkārtošana zināšanu māte, tā teikt.
Tiek aizstātas 100 parastas mašīnas ar elektroauto.
50 dīzeļi, 40 benzīna un 10 LPG ar attiecīgu 8, 10 un 12 litru patēriņu uz 100 km un vidējo nobraukumu 30 000km gadā.
Dīzeļi patērēs gadā 8 x 300 x 50 = 120000 L, benzīna auto - 120000 L un LPG - 36000L.
Elektroauto uzlādēs gan pie jau esoša gatava elektrotīkla, gan speciāli izveidotām dabasgāzes darbinātām ģeneratoru stacijām. 20kw/h uz 100km, kopā 100 auto 2Mwh/100km un 600MW/h 100 auto uz 30 000km gadā. Ja ierēķina zudumus, teiksim 20%, tad tās 600MWh ir 0.8, izrēķinām.
Un tā visa ir dabasgāze, kurai nav tādu izmešu, visi filtri stacionāri un uz vietas un siltumu arī var savākt.
www.ettespower.com/Natural-Gas-Generator.html cik tur tās dabasgāzes uz 1kw/h
pushevs.com/2016/11/23/electric-cars-range-efficiency-comparison/
Electric car
BMW i3 (94 Ah battery) 17,75 kWh/100 km 16,23 kWh/100 km 19,75 kWh/100 km
Chevrolet Bolt EV 17,64 kWh/100 km 16,36 kWh/100 km
19,04 kWh/100 km
2017 Ford Focus Electric 19,57 kWh/100km 17,75 kWh/100km 21,81 kWh/100km
Hyundai IONIQ Electric 15,4 kWh/100 km 13,96 kWh/100 km
17,16 kWh/100 km
Nissan Leaf 18,7 kWh/100 km 16,89 kWh/100 km
20,73 kWh/100 km
Tesla Model S 60D 20,13 kWh/100 km 20,73 kWh/100 km
19,57 kWh/100 km




















Varētu būt viens no ekoloģiskajiem risinājumiem. No sabtransa pārsēžas uz tādu auto, izbrauc, kur vajag un atpakaļ uz sabtransu.