Tēma
iauto.lv/forums/topic/40812-visadas-sarunas-par-pasaules-politiku
Te iespēju robežās par transporta ērtībām, braukšanas organizāciju, piesārņojumu, co2 un tādām lietām.
Tēma
iauto.lv/forums/topic/40812-visadas-sarunas-par-pasaules-politiku
Te iespēju robežās par transporta ērtībām, braukšanas organizāciju, piesārņojumu, co2 un tādām lietām.
Kā jūs ejat uz priekšu itkā viss no borētās cionistu teorijas atsauktos veiksmīgos darbos.!? Es pat netaisos jūsu spaisu pīpēt, gribu tikai lai jūs pamostos, jo Akadēmiķi var piemēram vienu uzvārdu izdalīt ar otru uzvārdu un dabūt Omus , var pateikt, ka metāls iztvaikojusi un ,protams, dalīt ar nulli. Es, biškus ticu Arhimēda, Pascala un savienoto trauku likumiem un kokus gāžu kā indiānis nevis arābs. Miera berze, vai kamenes lidojums ir perfekti aprakstīts fizikas grāmatās. Diviem attaukotiem priekšmetiem kas sākot ripot vai velties starpā un ejam uz priekšu Īzaks NewTons- baņķieris pievilka gravitācijas konstanti 9,8.. ko slinkuma pēc pieņēma un nav precizējis neviens teorētiķis MŪS VISUS IESKAITOT. Balonu piepūšot svars taču pieaug, bet krišanas ātrums ne pretēji Newtonam. Zemūdenei balastu nomet (kg unl), bet viņa bez gravitācijas konstantes neuzpeld.Izlādētam akumulātoram svars atšķiras no pilna, but who cares. Tavs topiks tikai kairina nervu galus, Pērku torti un jeb cepumu kilogramu kurš grib ar mani par trigonametriju padiskutēt. Savukārt elektrisko strāvu es māku sadalīt krampi veidojošajām un siltumu radošajām, ak jā metinot elektrods rada caurumu, kur palika metāls? Karsto senatnes dzīslu es gribu atcerēties, ne abiturienta cepuri.
Nuja, piektdiena ir klāt
iauto.lv/zinas/pasaule/32738-ari-jaunie-dizeldzineji-izradas-kaitigaki-neka-domats
Arī jaunie dīzeļdzinēji izrādās kaitīgāki nekā domāts.
Pārbaudot 180 000 automobiļu 2018.gada vasarā, eksperti trīs vietās Francijas galvaspilsētā izmērīja kaitīgo izmešu daudzumu izplūdes gāzēs vienlaikus reģistrējot to ražošanas gadu un motora tipu.
Kā izrādījās, pat tie dīzeļdzinēji, kas atbilst pašreizējam vides standartam Euro-6, ir ievērojami kaitīgāki nekā tā paša standarta benzīna dzinēji.
Slāpekļa oksīda (NOx) izmeši no Euro 6 dīzeļa automašīnām Parīzes ielās bija 4,8 reizes lielāki nekā Euro 6 benzīna automobiļiem. Jaunie dīzeļdzinēji ir tikai par 18% tīrāki nekā benzīna dzinēji, kas atbilst iepriekšējiem ekoloģiskajiem standartiem.
Euro-5 un Euro-6 standartu dīzeļdzinēji rada 63% no kopējā atmosfēras piesārņojuma ar slāpekļa oksīdiem, kas rodas ar iekšdedzes dzinējiem apgādāto transportlīdzekļu ekspluatācijas rezultātā. Francijas vides aizstāvji bija noraizējušies arī par to, ka emisiju līmeņa mērījumu rezultāti reālos apstākļos atšķiras no laboratorijas rādītājiem vairāk nekā sešas reizes. Visticamāk, tas notiek tādēļ, ka karstā laikā strauji palielinās slāpekļa oksīda izmeši: gaisa temperatūrā, kas pārsniedz 30 grādus, atmosfērā izdalās par 20–30% vairāk bīstamu vielu nekā tad, ja temperatūra svārstās no 20 līdz 30 grādiem pēc Celsija.
un nošīs vietas es gribētu uzzināt, vai bija pārliecība ka daļai šo auto nav kaut kādas izmešu falsificējošas programmas vai ierīces, vai ari preteji, kā zina ka tie nav uzlaboti. Mūsdienās jau par ekspertu saucas vai katrs otrais, tik tā specializācija paliek miglā tīta
Agaga rakstīja: Kā jūs ejat uz priekšu itkā viss no borētās cionistu teorijas atsauktos veiksmīgos darbos.!? Es pat netaisos jūsu spaisu pīpēt, gribu tikai lai jūs pamostos, jo Akadēmiķi var piemēram vienu uzvārdu izdalīt ar otru uzvārdu un dabūt Omus , var pateikt, ka metāls iztvaikojusi un ,protams, dalīt ar nulli. Es, biškus ticu Arhimēda, Pascala un savienoto trauku likumiem un kokus gāžu kā indiānis nevis arābs. Miera berze, vai kamenes lidojums ir perfekti aprakstīts fizikas grāmatās. Diviem attaukotiem priekšmetiem kas sākot ripot vai velties starpā un ejam uz priekšu Īzaks NewTons- baņķieris pievilka gravitācijas konstanti 9,8.. ko slinkuma pēc pieņēma un nav precizējis neviens teorētiķis MŪS VISUS IESKAITOT. Balonu piepūšot svars taču pieaug, bet krišanas ātrums ne pretēji Newtonam. Zemūdenei balastu nomet (kg unl), bet viņa bez gravitācijas konstantes neuzpeld.Izlādētam akumulātoram svars atšķiras no pilna, but who cares. Tavs topiks tikai kairina nervu galus, Pērku torti un jeb cepumu kilogramu kurš grib ar mani par trigonametriju padiskutēt. Savukārt elektrisko strāvu es māku sadalīt krampi veidojošajām un siltumu radošajām, ak jā metinot elektrods rada caurumu, kur palika metāls? Karsto senatnes dzīslu es gribu atcerēties, ne abiturienta cepuri.
Labs, skatos man, msh un pat Šīrim ir kur augt.
Te kaut kas ir.
www.youtube.com/results?search_query=thunberg+speech
Pusaudžu vides aktīviste Greta Thunberga pirmdien ANO uzstājās ar emocionālu un satraucošu runu, apsūdzot pasaules līderus viņas sapņu un bērnības zagšanā ar viņu bezdarbību klimata pārmaiņu ietekmē.
"Man nevajadzētu atrasties šeit. Man vajadzētu atgriezties skolā otrā okeāna pusē," Apvienoto Nāciju Organizācijas augstākā līmeņa sanāksmē par klimata pārmaiņām sacīja 16 gadus vecais no Zviedrijas. "Tomēr jūs visi nācat pie mums, cerot uz jauniem cilvēkiem. Cik jūs uzdrošināties! Jūs ar saviem tukšajiem vārdiem esat nozaguši manus sapņus un manu bērnību."
Thunberga pārmeta ASV pārstāvjiem to, ka viņiem vairāk rūp nauda un "mūžīgās ekonomiskās izaugsmes pasakas" nekā ekosistēmu sabrukšana, masveida izmiršana un cilvēki, kas cieš no klimata izmaiņām.
"Jūs sakāt, ka dzirdat mūs un saprotat tā visa steidzamību, taču, lai arī cik skumja un dusmīga es esmu, es nevēlos tam ticēt, jo, ja jūs patiešām saprastu situāciju, tad rīkotos , ja jūs nekā nedarāt, tad jūs būtu ļauns, un tam es atsakos ticēt, "sacīja Thunberga.
Viņa arī sacīja, ka "populārā ideja" samazināt emisijas par 50 procentiem 10 gadu laikā dod tikai 50 procentu iespēju saglabāt zemes sasilšanas tendenci zem 1,5 grādiem pēc Celsija sliekšņa, kas varētu kompensēt "katastrofiskas ķēdes reakcijas, kuras būs ārpus cilvēka kontroles". pārkāpa.
"50 procentu risks mums vienkārši nav pieņemams - mums, kuriem jādzīvo ar sekām," viņa sacīja.
Thunberga sacīja, ka zemes atlikušais CO2 budžets strauji sarūk - atsaucoties uz Klimata pārmaiņu starpvaldību padomes ziņojumu, kurā teikts, ka planētai kopš 2018. gada janvāra Zemes atlikušajā budžetā ir bijis vairāk nekā 70 gigatonnu deficīts.
Bet Thunberga teica, ka Apvienoto Nāciju Organizācijas vadītāji neierosina radikālākus plānus emisiju samazināšanai, jo viņi “joprojām nav pietiekami nobrieduši, lai pateiktu, kā tas ir”.
"Jūs mūs neuzveiksiet, jaunieši sāk saprast jūsu nodevību," sacīja Thunberga. “Visu nākamo paaudžu acis ir vērstas uz jums, un, ja jūs izvēlēsities mūs ignorēt, tad es saku, ka mēs jums nekad nepiedosim.”
Pirmdienas vakarā prezidents Donalds Tramps retranslēja savas runas video, sakot, ka viņa "šķiet kā ļoti laimīga jauna meitene, kas cer uz gaišu un brīnišķīgu nākotni".
Iepriekš Thunberga rakstīja twiterī, ka viņa un vēl 15 bērni no visas pasaules ir iesnieguši juridisku sūdzību, apgalvojot, ka dažas valstis ir pārkāpušas aptuveni 30 gadus veco cilvēktiesību līgumu.
"Šodien plkst. 11:30 es un vēl 15 bērni no visas pasaules, izmantojot ANO Bērnu tiesību konvenciju, iesniedza juridisku sūdzību pret 5 valstīm par klimata krīzi," Thunbergas tviterī.
Sūdzība tika iesniegta pret valstīm, kuras ir ratificējušas līgumu un kurām ir vislielākās emisijas, viņa rakstīja. Šīs valstis ir Argentīna, Brazīlija, Francija, Vācija un Turcija.
Pēc viņas runas Thunbergas vārds sāka kļūt populārs Twitter, un daudzas ievērojamas personas un slavenības uzzināja un atbalstīja viņas aizraušanos ar apkārtējo vidi.
Thunberga ieradās Amerikas Savienotajās Valstīs pagājušā mēneša beigās pēc tam, kad ar burulaivu devās pāri Atlantijas okeānam, lai piedalītos klimata samitā. Pārgājiens, kas ilga divas nedēļas, Thunbergai bija ceļš, kurā varēja ceļot no Eiropas uz Amerikas Savienotajām Valstīm bez emisijām.
Kāda cilvēka popularitāte tīmeklī nav rādītājs viņa prāta spējām, bet tikai ambīcijām. Vienmēr paliek tikai jautājums precizēt - pret ko cīnās. Kāda jēga satraukties par globālu sasilšanu, ja tajā pašā laikā absolūti nesiespringst par aizdristu ūdeni utml. Kāda jēga cilvēcei no tā ka uz zemes būs relat\ivi vēss un būs par pāris ledājiem vairāk, atttiecīgi saldūdens vairāk utml, ja 5 metrus no tās vietas kur rodīsies relatīvi tīrs saldūdens tas jau būs nedzerams ( es te pat par cilvēku nerunāju). Respektīvi progress šobrīd iet tajā virzienā kur - jo vairāk atkritumu saražojam - jo labāk.
Jauniešiem 16 gados ir lielas ambīcijas un visi pēc 20 liekas senili kraķi, kas sen jau prātu izkūkojuši. Glābsim pasauli, glābsim vaļus, brauksim ar velo un būs labi!
Sasniedz savus 30, piedzimst bērni, sakāpj auto un ēd steiku
Un vēl man fascinē nostāja, ka kodolelektro stacijas būvēt tas ir slikti, tā nav "ekoloģiska" enerģija, bet toties būvēt dažādas raķetes ar izcili dranķīgiem kodolatkritumiem utml. iekšā - tas gan ir baigi ekoloģiski. Tātad miljons dolāru jautājums - parko cīnāmies ?
P.S. Man izskatās ka cīnāmies par to lai planētu atbrīvotu no cilvēkiem … pa visam, un ar garantiju.
Kāds varētu viņai ieteikt šo
Visa tā draza glabājas sarūsējušos konteineros. Tur ir gan ķīmisko ieroču vielas, gan diezgan daudz naftas un degvielas.
Ja to sāktu risināt, tas jau būtu panākums.
Latvijai jaunieši, aiziet!
Manuprāt pa izrūsējušiem caurumiem visas tās ķimikālijas lēnām sūcas ārā, ekoloģiski pietiekami drošā līmenī, jūras mikrobi to visu pārstrādā
Te vēl eko-komunistiem rakstiņš sagremošanai:
www.theregister.co.uk/2016/09/30/dirty_diesel_will_make_hinkley_point_c_look_like_a_bargain/
(Hinley Point C ir kodolelektrostacija kuru briti nevar vien pabeigt, ~ 2 miljardi pāri budžetam, un arī pāri plānotajiem termiņiem).
Uz manība jāpievērš tam kas tiešā veidā nav rakstīts - kā UK diezgan švaki iet ar tiem brīžiem kad ir liels elektrības pieprasījums, bet atjaunojamā enerģija faktiski nav pieejama ( vētras laikā parasti ir pašavaki ar sauli, un vēja ģeneratori ir jāaptur). Tas labi tiek parādīts ar rakstā minētajām cenām.
Te vēl šis un tas par ekoloģiju, kā tiek "pārdota" ekoloģiskāka kuģa ideja:
www.setlog.com/en/msc-guelsuen
te būs arī tā nezvēra patēriņa rādītāji:
new.abb.com/turbocharging/maritime-cargo-vessels---is-bigger-better
Tas taču dedzina dīzeļdegvielu!
Un ko tad tu vēl gaidīji, lielu konteinerkuģi uz saules baterijām?
Pa lielam ir 2 veidu kuģi - dīzeļomotoru vai kodolreaktoru - izvēlies ko vēlies, nu vai kas liekas ekoloģiskāk.
Teorētiski jau vēl ir arī burukuģi...
Protams ka ir, bet tikai 2 minētie tipi ir ekonomiski jēdzīgi, ja sagaidam ka kravas tiks piegādātas paredzētjā laika un vietā.
Pat citiem gāzturbīnu variantiem problēmu šobrīd ir vairāk kā risinājumu.
Visādi citādi pasaule ir pilna ar dīvaiņiem un viņu radītiem aparātiem, gan jau kāda dīvaiņa radīts verķis spēs kadreiz atrisināt daudzas mūsu problēmas, bet pagaidām tas tā vēl nav noticis.
Nu, un kādi vēl ir lielie kuģi?
Tas ir ļoti spicifiks transporta kuģu veids, kas ved kravā savu degvielu.
Iespējams būs kaut kādas izmaiņas arī kuģu ekoloģijas jomā, kur samaksāsim arī mēs te uz sauszemes:
www.cnbc.com/2019/03/01/biggest-change-in-fuel-since-leaded-gas-went-away-could-raise-prices.html
Tas ir vienā exceļa tabulā.
Citā - iegūsim.
Šis komentārs labs :
Борьба с бедностью идёт полным ходом!
Tas ir līdzīgi kā teikt ka TEC piedristā atmosfēra ir OK, ja vien TEC ir aiz pilsētas robežas, tipa "nabagus" līdz EURO4 aizdzenam ārpilsētā, un "pacaniem" ar "geļikiem" sākot ar EURO5 jau būs tīrāks gaiss Maskavā !
Tāpēc lai nerastos šādas interpretācijas aizliegumam jābūt uz visiem iekšdedzes dzinējiem. Nav hibrīds vai neesi pat parbūvējis uz gāzi - sēdi mājās.
Vācija jau ar šitiem pusmeriem jau sen nodarbojas, bet uzlabojumu nav.
Sagribējās jau nu gan - kā tad lāpīs valstu cauros budžetus, domā kāds aicinās visus mīļi pārsēsties uz velo - gaidi ar maisu …
Nauda ir šī pasākuma atslēga, un loģika joprojām ir tāda ka tie kas nemaksā var elpot visas "pasaules mēslus" un par viņiem nevienam nekādas sāpes nav, izņemot ja sliktā ES piespiež ievērot savas apņemšanās.
Kāds sakars valstu budžetiem ar transporta kustību dižpilsetas? Biju Bonnā, tur jau šādi aizliegumi pastāv kādus 10 gadus. Kāds tur ieguvums Vācijas budžetam? Tieši otrādi Merkel es valdība tak lobē visus vācu dizelniekus un valstiskā līmenī neko nedara.
Un pareizi dara ka lobē dīzeļus, pirmkārt tā ir savu ražotāju lobēšana, otrkārt neviens visa pasaulē negrasās pavisam atteikties no dīzeļiem, visa smagā tehnika kā bija uz dīzeļa tā vēl vismaz gadus 10 absolūti nekas tur nemainīsies. Un kā domā ASV trūkst dīzeļpikupu - nē tie varbūt nav tik populāri kā banzīna 5 un 6 litru brīnumi, bet to pietiek.
Pie kam ar tiem aizliegumiem ar - vajag paskatīties kā tur īsti ir, jo es pagaidām nezinu (neesmu atradis starp vietām kur braucu) nevienu vietu kur EURO6 dīzeļi būtu aizliegti.
Ā par budžetiem aizmirsu - kā domā par ko tiek atlocīts pie mums lielāks ceļu nodoklis - par 2 lietām - smagāks auto (gan laikam pēc pilnas masas rēķināja) un motora tilpums vai jauda( sorry precīzi slinkums meklēt). Tā kā valsts konkŗeti noplena uz tiem kas brauc ar lielākiem un ēdelīgākiem aparātiem, un aŗi peč tam no "norītās" degvielas akcīzei un kam tik vēl ne. Respektīvi - jo ekoloģiskāk tu dzīvo - jo lielāks valsts "ienaidnieks" esi, un ja vēl ievēro likumus un noteikumus - vispār viens "krimināls elements" no kura valstij nav nekāda labuma.
OK, es jau cenšos pateikt, ka valstij jau nekāda ieguvuma nav cīņa pret gaisa piesārņotājiem. Tāpēc dižpilsetas nonāk ķīlnieku lomā un viņām ir jācīnās arī ar federālo varu. Protams, ka LV ierēdņiem nav nekāda labuma ka katrs var nopirkt elektro vai uzlikt kādam saules bateriju uz jumta. Tur jau cenšas sashemot lai dažiem būtu liels ieguvums uz sabiedrības rēķina. Tāpēc arī mēs nonākam pie tā, ka pilsētas ir no drive zonas. Saprātīgas federālās varas rīcības rezultātā tādām nebūtu jāparādās. Pilsētas nonāk ķīlnieku lomā, jo valsts tik turpina izsniegt nr. vācu graustiem, bet EK draud ar sodu pilsētām par slikto eko stāvoklī pilsētas.
Rīfa diemžēl ir viena dranķīga pilsēta, ziemā kaisa ceļus ar smilts-sāls maisījumu utml., ostā pārkrauj ogles vaļējā veidā, daudz malkas krāšņu, daudz graustu un nekoptu teritoriju, izbraukāti apstādījumi (kur vairs tikai smiltis staigā un zāle redzēta pagājušā gadsimtā) utt. Te nav pat vērts kaut ko ierobežot, jo neticu ka auto ir lielākā problēma. Katrā ziņa ir nereti gadijies vējainā laika pa Brīvības vazaties apmēram tur kur veuc mērijumus - lidz V-Rīgai kamer aiziet smiltis zobos šņirkst, tā itkā tās karotēm būtu rijis.
Nu, vēl jau ir citas exceļa tabulas. Arējās tirdzniecibas bilance. Izdevumi veselības sistēmā. Klimata izmaiņas.
Tu tak saproti ka šīs ailes labi aizpildās ar smēķetāju un alkānu izdevumiem, jo tur rezultāti kā saka "uz sejas" . A bet lai auto izmešus tur pievilktu, pirmkārt dārgi laboratoriski petījumi ilun izmeklējumi, un otrkārt daudz vieglāk ir pasludinā CO2 par visu bēdu cēloni . Sarežģītas lietas tāpat tauta ne sapratīs, nedz ari "norīs" kā ēsmu.
Te lūdzu būs raksts no Spāņiem (uziets caur www.km77.com) par elektro auto real life salīdzinājumu (google translate uz angļu uzlikts):
Un šo es pavisam negaidīju no kastes ar iespaidīgiem draga parametriem:
What falls short are the brakes. They do not support the rhythm that the Model 3 allows to carry. I suspect that it is due to two factors: the first, the disks, which have a generous diameter (320 mm) but are not very thick (25 mm). The diameter allows them to have good power at a single braking (although they are not exceptional), but the small width causes them to dissipate heat poorly, heat up quickly and lose efficiency soon. They may also be poorly refrigerated or even the hubcap has a negative influence, I don't know. In addition, the caliper easily transmits this heat to the brake fluid, which also overheats in a short time. This is noticeable when driving fast on a winding road, not only because the brake pedal sinks but also because a warning about the temperature of the brakes appears on the screen.
Kāpēc tu esi pārsteigts? Vai tas nav pa to pašu tēmu kā tās mašīnas akumulatoru veiktspēja zem lielas slodzes? Pats teici - "draga parametriem" - dragreisam nekādas lielās bremzes nevajag - atceros, stiliņā savulaik panesās bik diskusija par dragmašīnu, B2q ar ~500 zs 20v turbiķi, kurai joprojām bija standarta bremzes, 256x25 priekšā un 239x10 aizmugurē - vieni teica "kā tad tā, jaudīgai mašīnai mazas bremzes", otri - "lai vienreiz apstātos no divīša pietiek"
Es gan neteiktu ka tas disku diametrs būtu liels - divdesmitgadīgos audī, ja ne A8, tad S8 noteikti, var atrast ko līdzīgu.
Nesen veikts pētījums par CO2 dabisko "stāvokli" uz zemes:
Un jaunākās vēsmas CO2 savākšanai:
Tiklīdz pie CO2 apspriešanas tiek vulkanologi, tā parādās visādi brīnumi.
Tie degvielas ražotāji varēja painteresēties par to skābekļa membrānu tehnoloģiju, kur apkures dūmos dabū daudz lielākas koncentrācijas CO2.
www.bbc.com/news/business-49725741
phys.org/news/2017-07-membranes-co2-emission.html
Tehnoloģijas kombinējot var visādus efektus iegūt. Siltumsūkni ar koģenerāciju, piemēram.
Kā jums šitāds info:
www.nytimes.com/2019/10/01/climate/antarctica-iceberg-d28.html
Tikai nesākam vaimanāt ka eko-katastrofa globālās sasilšanas dēļ, OK ?
CO2 izraisa globālo sasilšanu.
www.bbc.co.uk/bitesize/topics/z3fv4wx/articles/zndkxyc
scied.ucar.edu/carbon-dioxide-absorbs-and-re-emits-infrared-radiation
Zinātne to pierāda.
www.youtube.com/watch?v=Rt6gLt6G5Kc
Vai tad kāds protestē pret pašu faktu ka zemeslode sasilst, un ka pie vainas vismaz daļēji ir co2. Mēs tikai protestējam pret eko muļķibām kad patiesībā nekas nekur netiek samazināts, tik pārceļam piesārņojumu no pilsētām uz laukiem - tā lai acīs nekrīt. Un vēl vajadzētu tomēr saprast ka CO2 daudzums atmosfēra mainās arī neatkarīgi no cilvēka, kā arī ptotestēju pret muļķību ka CO2 sūknē iekšā iežos utml. Ja ar šobrīdējo CO2 mēs vēl ilgi varēsim aizdrist atmosfēru, jā tur ūdens līmenis šur tur var pacelties pa 2-3 metri, šur tur vairāk viesuļvētru, bet tas mūs nenogalinās, savukārt kad netīšām kads tādu co2 kas biezā slānī būs iepumpēts zemē uzraus augšā - tuvējā apkārtnē dzīvība visticamāk apsprāgs.
Ja gribas ko risināt tad lūdzu pēc būtības, pamazām un visus virzienus ko esam sadirsuši labojam (jā ar mēsliem piecūkotus okeānus, ar ķīmiju mūsu pašu jūru utml.), nevis meklē lohus kas varetu kāda "šmeko" biznesiņu pastutēt.
Transports un īsta ekoloģija.
Transports ir viens no lielākajiem vides piesārņotājiem. Dalīsim to piesārņojumu co2(ogļskābā gāze) un visādas sīkas C daļinas un NOXi (slāpekļa oksīdi). Diskusijā startējam no aksiomas, ka par daudz co2 ir slikti bez visādām tur vulkānu piesārņojuma un Saules aktivitātes teorijām. Ja apspriežam, cik vidi piesārņo eko auto pilnais ražošanas un braukšanas cikl, tad, ja var, ar zināmiem, pierādītiem , ar ķīmiskiem vienādojumiem pamatotiem akumulatoru ražošanas datiem. Ja apspriežam piesārņojuma pārvietošanas konceptu (ārpus pilsētas vai trešās pasaules valstīs kaut ko saražo un piesārņo, lai var tīri, tīriņi ekoloģiski barukt pa pilsētu), tad obligāti rēķinām, cik viegli tomēr to piesārņojumu savākt stacionārai rūpnieciskai iekārtai un cik - braucošam auto. Ja par esošām tehnologijām, tad cik mazāk piesārņo ar gāzi darbināmi auto un cik - ja dīzelim arī uzlikta gāze kā papildus degviela - cik var, ar skaitļiem. Ja apspriežam satiksmes organizāciju vispār, tad, pēc iespējas visus aspektus - no tā, ka dzelzceļa stacijā pieejams autobusu kustības saraksts labākai plānošanai līdz tam, kas jādara, lai lauku braucējs izvēlētos sabtransu - no atlaidēm līdz lētai nomai un saskaņotiem sabtransa grafikiem. Kas vajadzīgs, lai 20-50km attālumā dzīvojošie pilsētas darbinieki brauktu ar elektroauto vai sabtransu.
Tātad - co2, NOXi un C daļiņas slikti, sabtranss labi, piesārņojuma pārvietošana slikti un ko tur var darīt.
iauto.lv/forums/topic/40611-co2-nodokla-likmes?pnr=2