iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
raimondsm 27.05.2014 14:53

tas ir - 128 000

raimondsm 27.05.2014 7:46

Nobalsojušie: 445225

Derīgas vēlēšanu aploksnes: 443802

Derīgas vēlēšanu zīmes: 440288

Grozītās zīmes: 366537

Negrozītās zīmes: 73751

Ždanoka 28 303 6.38% no derīgo vēlēšanu aplokšņu skaita 443802

kad tad 28 303 būtu zem 5%

571802, tad 28 303 ir 4,949790 procenti

28 000 vajadzēja nobalsot ar jebko citu un nesačakarēt aploksni un zīmi

571802 , tad 28 303 ir 4,949790 proc

raimondsm 25.05.2014 22:36

Balstiesīgo skaits Latvijā 1472462

ep2014.cvk.lv/

5% = 73623, ja visi 100 % balso, ja aktivitāte ap 30%, tad 5% = 22 087.

Tātad, ja kādam sarakstam bija 5.5%, tad 2300 vēlētāju ar tukšu aploksni to sarakstu izslēgtu.

Ja 6% - 4600.

raimondsm 11.03.2014 23:36

www.ss.lv/...

ja paveicas - īstais variants

naudas rezerve paliek

raimondsm 09.02.2014 9:03

Kādu fotoaparātu tagad lietojat?

Pats lietoju CanonPowershotA650IS un FujiFinePixS4800

raimondsm 04.01.2014 10:11

Demokrātija ir demokrātija, kamēr netiek kaut kā kritizēti tās principi. Kamēr cilvēki lemj, ko velētt un ko ne un nepiedomā, ka tās ivņu vēlmes koalīcijas valdībās un pašā demokrātijas sistēmā uzsūksies, transformēsies un tā izmainīsies, ka gaidītais rezultāts nu nekādi nebūs tas, ko vēlētājs būs cerējis.

Kaut gan, tā ietekme ir abpusēja - no vienas puses nekādu pārāk sarežģīto super ekonomikas plānu apspriešanu jau nepavelk pats vēlētājs. Tāpēc tiek piedāvāti primitīvie teksti - tam atņemsim, tam iedosim. Vēlāk, protams izrādās, ka tik primitīvi tā pasaule vis nefunkcionē un nekādi panākumi tā nav sasniedzami. Tad ir laiks visādiem nedijiem, kas apspriež vēlētājiem doto solījumu nepildīšanu, aizmirstot, ka īsta, pamatota saruna jau nekādā formātā nekad nav notikusi, tikai prastas, visiem it kā saprotamas frāzes.

To, ka tas vispār ir abpusējs process, vidējam pilsonim vispār ir maz iespēju uzzināt.

Pa burzmu darbojas visādi lobiji, kas lobē sev izdevīgus lēmumus.

raimondsm 25.12.2013 23:14

Pirms pāris gadiem bija Universitātes pētījums, kas tad labāk patīk ļaudīm, ja šiem ko vajadzīgu pamāca vai mēģina ieskaidrot. Galvenie secinājumi bija, ka vajag pa prasto, vieglajā valodā, ar bildēm, video un teātri, neko nevajag atprasīt, vai ir ko sapratuši, vai ne un vēl ir labi, ja dod uzskates līdzekļus, suvenīrus, pusdienas vai vismaz kādu kafiju, tēju un bulciņas.

raimondsm 04.12.2013 8:57

trakais89 rakstīja: kad braucot parsniedz 2000 apgriezienus, ta daciks saak piiksteet un iedega ellas lampa.

Tam audi ir 2 eļļas devēji, viens augšā, otrs apakšā un ja abi ir pievienoti, tad elektronika saprot, ka eļļa ir. Ja vienam vads aprauts, tad pie lielākiem apgriezieniem ne no viena devēja nenāk signāls, ka eļļa ir.

Bet vispār - cik tāds motors maksā - 150Ls? 200?

raimondsm 25.11.2013 15:01

rudens68 rakstīja:

Kad sākās ekonomiskā krīze tad arī saradās tā saucamie ekonomisti kuri jau bija paredzējuši , jo vajadzējis darīt tā un tā ......

Tā pamatiformācija par problēmām tak ir daudziem zināma. Pietiekami daudz medijos tā nonāk tikai pēc krīzes.

raimondsm 21.11.2013 22:23

Pieņemsim, ka kaut kas izrij aķi sausu. Nu teiksim, ar 1A strāvu. Tātad , būs 12 omi pretestība tam patērētājam.

Tad, starp akumulatora plusu un plusa spaili ieslēdzot 1 oma pretestību, uz tās būs 1 volts. Nu labi, mazāk, jo tad kopējā pretestība 13 omi.

ja nu nav voltmetrs, var likt mazu lampeli un apmēram vērtēt, cik stipra strāva tur ir pēc lampas gaismas.

---------------

Variants - tepat forumā bij apraksts, ka auto bijis otrs aķis signalizācijai un tad tā otra aķa nav, bet tam domātais vads ir un nekādi neizolēta spailes bija tik ilgi dauzījusies pret krasu, kamēr sāka sist uz masu.

raimondsm 13.10.2013 19:44

lpgpower.lv/lv/gazes-iekartas/dizela-dzinejiem

raimondsm 13.10.2013 19:31

anonimikis rakstīja:

Rullē useru ģenerētais sviests.

exactly

raimondsm 21.12.2008 15:38

Kungi, tad savus datus un sasniegumus arī salieciet! Ko tad mēs te anonimi?

Es gan pirms paris gadiem šādam tekstam piekritu, izplatīju un no tā nekaunos:

Savukārt nekustamā īpašuma tirgus bezzobainais regulējums ir ļāvis ieplūst Latvijā milzīgam neskaidras izcelsmes naudas daudzumam, kas ir ne vien nesamērīgi uzpūtis zemes un mājokļu cenas, bet arī devis prāvu ieguldījumu inflācijas pieaugumā. Resursu nepareizā pārdale ar nodokļu un budžeta starpniecību ir veicinājusi daudzu sociālo problēmu saasināšanos un paralizējusi vidusšķiras nostiprināšanos.

raimondsm 20.12.2008 16:43
raimondsm 18.12.2008 16:48

Daži būtiski lēmumi it kā ir pieņemti

www.cuil.com/...

www.cuil.com/...

www.cuil.com/...

raimondsm 15.12.2008 19:43

www.apollo.lv/...

vienkaarshi 50 000 000 000$

raimondsm 14.12.2008 11:22

Ja vēl saprastu, ka citur ražotu detaļu mainīšana arī nav sasniegumu ausgstākais mērķis un failu lādēšana un vadu saspraušana arī ne, tad būtu kāda jēga.

raimondsm 14.12.2008 10:33

Nu ja, uzcels bibliotēku, aizies tur pie interneta apsēdīsies kāds no lietotājiem un uzceps kārtejo sviestaino komentu delfos vai kur citur - tā arī visa tehnoloģiju izmantošana. Lepni jau skan - trešais tēva dels, bibliotēku projekts.

raimondsm 12.12.2008 19:49

Nu bija tā intervija tāda, kada tā bija, bet latvietis praktiskais saņēmās lielos kredītus saviem vērtīgajiem īpašumiem klausot perfekti angliešu mēlē runājošos zviedrus un citus labdarus. Starp citu, kad Holenders ar savu fI*LMU teica, ka zviedri visu Latvijā kontrolē un nosaka visai daudz no Latvijas ekonomikas, tad neviens neklausījās. protams, uztvert to noppietni bišku traucēja autora apgalvojumi par sievietem epohālais drāziens filmas beigās.

raimondsm 12.12.2008 19:38
raimondsm 11.12.2008 18:08

Darītāji, pratiķļi un spjeciālisti jau savu varēšanu ir parādījuši.

raimondsm 11.12.2008 16:22

raimondsm 11.12.2008 16:21

izklausss kompetenti

profesionaali

un ar atsauci uz ieprieksheejiem tekstiem

bet naffff

raimondsm 11.12.2008 16:20

Pirmais rakstīja:

juha rakstīja: Pirmais, Tu esi cirvis, kurš neko nerubī no darba aizsardzības likumdošanas. Netēlo te gudreli un nepataisi sevi smieklīgu.

tu tā arī nesaprati manu pamatdomu....

tieši tāpat kā raimis mētājies ar linkiem....

es pateicu tikai vienu piemēru - īsumā tas bija tāds - no vienas puses lauku skolai vajag (obligāti vajag) šitādu darba aizsardzības pakalpojumu.

viņiem ir izvēle, noalgot speciālistu, kam ir jāmaksā alga vai paņemt kādu komersantu, kas sniedz šādu pakalojumu....

no otras puses ir jaunais censonis (deksters), kurš labprāt sniegtu šai skolai to pakalpojumu un pie tam ļoooti lēti....

lētāk ir kometsants, nevis seja, kas figutrē algu sarakstos.....

tad stāsts ir par to, ka kamēr jaunais censonis deksters tiks pie šī pakalpojuma sniegšanas tai skolai (jo bez kompetentas institūcijas papīrīša tajā skolā ar viņu neviens nerunās) tikmēr tā skola jau būs aiztaisīta ciet tāpēc, ka laukos nebūs bērnu, kas tur mācās!

un tādu piemēru ir pietiekami daudz..... lai latvijā atvērtu kautkādu dajebkādu ražošanu, tev ir jāiegādājas iekārtas par 1 000 latiem, un jāiebaro visādas valsts un pašvaldību aģentūras un unstitūcijas vēl par 100 000

nu labi, no vienas puses katrs varētu ražot kas ienāk prātā, pārdot to un vienkārši valstij atskaitīt doļu, tas arī nerullē, bet patreizējā situācija arī nav normāla.....

viss ir ljoti vienkaarshi - ja laukos atbildiigie zina, kas ir volts, ampeers un kilovats un kaa tas iet kopaa ar vadu skjeersgriezumu, tad skola, pansionaats utt nenosvilst

savukaart ja tur ir atmosfeera kaa Mieziisha tekstaa, tad nevins neko nezina, visi tik tusse, blaustaas un viens otru gudri pamaaca

raimondsm 11.12.2008 11:33

Vēl jā­pa­nāk, lai sko­lās bū­tu pēc ie­spē­jas vā­jā­ka dis­cip­lī­na. Tas ie­vē­ro­ja­mi grauj kla­šu sek­mju lī­me­ni un dez­or­ga­ni­zē mā­cī­bu dar­bu. Pa­nākt to var. No vie­nas pus­es – pe­da­go­giem jā­liek strā­dāt pēc prin­ci­pa, ka ne­kā­dus so­dus pret bēr­niem lie­tot ne­drīkst un jā­gai­da, ka sko­lē­nam pa­šam ro­das ap­skaid­rī­ba, iz­jū­tot sa­vas rī­cī­bas ne­ga­tī­vās se­kas. Bet no ot­ras pus­es, ma­ni­pu­lē­jot ar cil­vēk­tie­sī­bām un bēr­nu aiz­sar­dzī­bas li­ku­mu, jā­uz­liek sko­lo­tā­jiem tā­das pra­sī­bas un at­bil­dī­ba, lai ne­kā­das ne­ga­tī­vas se­kas, kas bēr­nam sa­vas slik­tās uz­ve­dī­bas dēļ bū­tu jā­iz­jūt, vis­pār ne­va­rē­tu ie­stā­ties. Pie­mē­ram, bēr­nu ne­drīkst iz­rai­dīt no kla­ses, likt strā­dāt pēc stun­dām, ne­sek­mī­bas dēļ at­stāt uz ot­ru ga­du ta­jā pa­šā kla­sē, at­skai­tīt no sko­las bez tie­sas lē­mu­ma utt. Maz­ga­dī­gie hu­li­gā­ni un sliņ­ķi ātr­i vien at­klās sko­lo­tā­ju bez­spē­cī­bu un slai­di uz­spļaus vi­sām la­ba­jām pa­mā­cī­bām, aiz­rā­dī­ju­miem un mo­rā­les spre­di­ķiem. Tā da­ži muļ­ķi ar sa­vu ālē­ša­nos trau­cēs vi­su mā­cī­bu dar­bu kla­sē un arī ci­tus pa­da­rīs par muļ­ķiem. Se­viš­ķi la­bus re­zul­tā­tus sko­lē­nu at­pa­li­cī­bas vei­ci­nā­ša­nā mēs pa­nāk­sim, pār­ce­ļot nā­ka­ma­jā kla­sē arī ne­sek­mī­gus sko­lē­nus. Ar lai­ku šie ne­zi­nī­ši vis­pār vairs ne­spēs sa­prast, par ko ir ru­na at­tie­cī­gā priekš­me­ta mā­cī­bu stun­dā un, lai kaut kā īsi­nā­tu lai­ku, mek­lēs sev ci­tas no­dar­bes. Tā kla­sēs vai­ro­sies sko­lē­nu skaits, kas ne­se­ko līdz­i stun­dai. Lai sko­lē­ni, kas ne­grib vai arī ne­spēj nor­mā­li mā­cī­ties jau pa­mat­sko­lā, pēc ele­men­tā­ras la­sīt un rak­stīt pras­mes ap­gū­ša­nas ne­va­rē­tu iz­stā­ties, val­stī jā­pie­ņem li­kums par ob­li­gā­tu de­vi­ņu kla­šu iz­glī­tī­bu līdz 18 ga­du ve­cu­mam. Par kat­ru priekš­lai­kus no sko­las at­skai­tī­tu bēr­nu, sko­las va­dī­bai jā­uz­liek nau­das sods. Tas pie­spie­dīs līdz pat de­vī­ta­jai kla­sei šos ne­gri­bī­šus un ne­va­rī­šus gar­lai­ko­ties sko­las so­los bla­kus nor­mā­liem bēr­niem un trau­cēt vi­ņus mā­cī­bās. Pro­tams, līdz mi­ni­mu­mam val­stī jā­sa­ma­zi­na spe­ci­ālo, ga­rī­gi at­pa­li­ku­ša­jiem bēr­niem do­mā­to mā­cī­bu ie­stā­žu skaits. Aiz­bil­di­no­ties ar in­va­lī­du in­teg­rā­ci­ju sa­bied­rī­bā, jā­spiež vi­ņi ap­mek­lēt pa­ras­tās vis­pār­iz­glī­to­jo­šās sko­las. Šo bēr­nu klāt­būt­ne pa­ras­tā sko­lā ie­vē­ro­ja­mi ap­grū­ti­nās sko­lo­tā­ju dar­bu un vi­ņi būs spies­ti pa­lē­ni­nāt ap­gūs­ta­mās vie­las iz­klās­tu. Sa­vu­kārt pā­rē­jiem sko­lē­niem tad at­liks ti­kai gar­lai­ko­ties. Lai pe­da­go­gu dar­bu pa­da­rī­tu īpa­ši pro­ble­mā­tis­ku, mā­cī­bu prog­ram­mas jā­izs­trā­dā tā, lai ap­gūs­ta­mās vie­las ap­joms bū­tu pie­tie­ka­mi liels un sko­lē­ni bez no­piet­nām pa­pil­dus no­dar­bī­bām ta­jā vis­pār ne­spē­tu ie­dzi­ļi­nā­ties. Sa­vu­kārt, mā­cī­bu li­te­ra­tū­ra un uz­ska­tes lī­dzek­ļi, kas at­vieg­lo mā­cī­bu vie­las ap­gū­ša­nu, jā­ra­žo ie­ro­be­žo­tā dau­dzu­mā un tiem jā­būt dār­giem. Vēl la­bāk ir pa­nākt, lai sko­lās ne­bū­tu vie­no­tas at­tie­cī­gā priekš­me­ta mā­cī­bu me­to­di­kas. Pa­zi­ņo­jot, ka gal­ve­nais nav vis mā­cī­bu pro­cess, bet ga­la re­zul­tāts, tir­gū var ie­plu­di­nāt da­žā­das vie­na un tā pa­ša mā­cī­bu priekš­me­ta ap­gū­ša­nai pa­re­dzē­tas mā­cī­bu grā­ma­tas un spe­ci­ālās bur­tnī­cas. Tas ra­dīs ju­cek­li pe­da­go­gu dar­bā, tuk­šos jau tā jū­ta­mi plā­nos bēr­nu ve­cā­ku nau­das ma­kus un ra­dīs pa­pil­du grū­tī­bas bēr­niem, kas la­bā­kas iz­glī­tī­bas mek­lē­ju­mos vai sa­dzī­ves ap­stāk­ļu dēļ būs spies­ti mā­cī­bu ga­da lai­kā mai­nīt sko­lu. Vis­bei­dzot spe­ci­ālas bur­tnī­cas var iz­ga­ta­vot tik «spe­ci­ālas», ka tās ne­būt ne­vei­ci­na bēr­nu sek­mes at­tie­cī­ga­jā mā­cī­bu priekš­me­tā. Pie­mē­ram, no­mai­not glīt­rak­stī­ša­nai do­mā­tās bur­tnī­cas, kur tre­ni­ņa no­lū­kos bēr­ni ar bur­tiem, vār­diem un tei­ku­miem pie­rak­stī­ja pil­nas ve­se­las lap­pu­ses, un to vie­tā ie­vie­šot spe­ci­ālās bur­tnī­cas, kur jā­rak­sta ti­kai da­žas rin­di­ņas, var ne­pie­ļaut bēr­na rak­stīt pras­mes iz­kop­ša­nu. Tas ir sva­rī­gi, jo šiem bēr­niem augst­sko­lā būs no­piet­nas grū­tī­bas gan kon­spek­tu un pie­zīm­ju rak­stī­ša­nā, gan vē­lā­kā to iz­la­sī­ša­nā.

Vēl sko­lās jā­rī­ko la­bi daudz da­žā­du iz­klai­des pa­sā­ku­mu. Tās va­rē­tu būt dis­ko­tē­kas, sko­lē­nu mo­des ska­tes, fan­klu­bu sa­nāk­smes, da­žā­di ne­no­piet­ni kon­kur­si vai ro­ta­ļī­gas sa­cen­sī­bas. Gal­ve­nais, lai pa­sā­ku­miem bū­tu pēc ie­spē­jas ma­zāk sa­ka­ra ar mā­cī­bu vie­lu un sko­lā ap­gūs­ta­ma­jām zi­nā­ša­nām. (Bēr­niem no tā vi­sa ir jā­at­pū­šas.) Ar lai­ku šā­da «sa­bied­ris­kā dzī­ve» bēr­nu ap­zi­ņā ie­ņems gal­ve­no vie­tu un mā­cī­bas sko­lā vi­ņiem lik­sies kaut kas maz­sva­rīgs un otr­šķi­rīgs, pat trau­cē­jošs. Lai pas­tip­ri­nā­tu šo efek­tu, vē­lams lik­vi­dēt arī tā­dus bēr­nus dis­cip­li­nē­jo­šus fak­to­rus kā sko­lē­nu for­mas tērps. Sko­lē­ni tad arī ik­die­nā va­rēs sa­cen­sties par fir­mī­gā­ko un ši­kā­ko ģēr­bša­nās sti­lu un vi­ņiem ma­zāk lai­ka pa­liks do­māt par mā­cī­bām. Bet bēr­nu ve­cā­kiem mēs ie­stās­tī­sim, ka šā­di tiek sti­mu­lē­ta bēr­nu sa­bied­ris­kā ak­ti­vi­tā­te, ra­do­šās spē­jas, iz­do­ma un mā­ka kon­tak­tē­ties.

It kā ne­jau­ši jā­iero­be­žo arī jau­nat­nei do­mā­tie uz aug­lī­gu at­tīs­tī­bu mu­di­no­ši māk­slas dar­bi. Priekš­plā­nā jā­iz­vir­za pri­mi­tī­visms, jo tas vai­rāk kai­ri­na. Jā­pa­nāk, lai, pie­mē­ram, es­trā­des dzie­dā­tā­ji vairs ne­dzied, bet brēc, lē­kā un da­žā­di ālē­jas, ar sa­vām iz­da­rī­bām cen­šo­ties iz­rai­sīt ska­tī­tā­jos pār­stei­gu­ma efek­tu. Jā­kul­ti­vē uz­skats, ka jaun­iešiem do­mā­tā māk­sla jā­vei­do pēc prin­ci­pa «jo tra­kāk, jo la­bāk». Sprā­dzie­ni, bļā­vie­ni, daudz­krā­sai­nu ugu­ņu zib­šņi, ķē­mī­gas po­zas, naid­pil­nas gri­ma­ses, ag­re­sī­vi žes­ti – lūk, ti­kai da­ži no iz­teik­smes lī­dzek­ļiem, ko vē­lams iz­man­tot. Tas viss ie­vē­ro­ja­mi ma­zi­nās jaun­iešu tiek­smi pēc iz­glī­tī­bas un augst­āku ide­ālu mek­lē­ša­nas, sti­mu­lēs vi­ņus pie­vēr­sties nar­ko­ti­kām un ci­tiem ap­rei­bi­no­šiem lī­dzek­ļiem.

Vis­bei­dzot jā­iz­da­ra tā, lai pe­da­go­gi no vien­kār­šās tau­tas nā­ku­šo bēr­nu ap­mā­cī­bām do­mā­ta­jās sko­lās bū­tu ar ie­spē­ja­mi zem­āku kva­li­fi­kā­ci­ju. To pa­nākt ir ļo­ti vien­kār­ši. At­liek ti­kai sko­lo­tā­ju dar­ba al­gas no­teikt la­bi zem­as, un vi­si pe­da­go­gi, ku­ru kva­li­fi­kā­ci­ja dod ie­spē­ju at­rast ci­tu, la­bāk ap­mak­sā­tu dar­bavie­tu, no sko­lām aizies. Lai par to ne­vai­no­tu val­sti, sko­lu fi­nan­sē­ša­na jā­uz­krauj paš­val­dī­bām, ku­ru bu­džets ir pie­tie­ka­mi trū­cīgs, lai ne­vien tu­rē­tu sko­lo­tā­jus ba­da mai­zē, bet arī lik­vi­dē­tu lie­lā­ko da­ļu no lau­ku sko­lām.

Tas tad nu arī īsu­mā bū­tu viss. Un nu man bei­dzot jā­at­zīst, ka šeit uz­rak­stī­to es ne­es­mu iz­do­mā­jis. Es vien­kār­ši uz­skai­tī­ju ti­kai da­ļu no pa­sā­ku­miem, ko mū­su val­dī­ba ir cen­tu­sies ie­viest un ir ie­vie­su­si Lat­vi­jā pē­dē­jā des­mit­ga­dē pēc for­mā­lās Lat­vi­jas ne­at­ka­rī­bas pa­slu­di­nā­ša­nas. Vai Jūs spē­jat iz­do­māt vēl kaut ko, kas, at­klā­ti ne­pār­kāp­jot de­mo­krā­ti­jas un hu­mā­nis­ma prin­ci­pus, de­gra­dē­tu mū­su jau­nat­ni? Es – nē.

Tā­dēļ ne­sauk­sim par muļ­ķiem mū­su iz­glī­tī­bas re­for­ma­to­rus! Viss tiek da­rīts ļo­ti gud­ri.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti