- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
un kā ar CO un CH?
Paņemi ka degvielas patēriņu šādā režīmā.
franču autoražotājs «Peugeot» ir prezentējis Lemānas sacīkšu bolīdu «Peugeot 908 HDi FAP», kas aprīkots ar bremzēšanas enerģijas reģenerācijas sistēmu
elektrodzinējs automašīnai var nodrošināt papildus 80 zirgspēku jaudu 20 sekunžu ilgā laika posmā katrā aplī. Praksē tad nozīmē 3 līdz 5% lielu degvielas ekonomiju. Šāds, šķietami neliels, degvielas ietaupījums patiesībā ir nozīmīgs 24 stundu sacīkstē, jo ļauj samazināt degvielas uzpildei patērēto laiku.
Protams, ka sacīkšu bolīds var darboties arī tikai un vienīgi izmantojot V12 5.5 litru HDi dīzeļdzinēju, kura jauda ir 700 zirgspēki, vai arī vienlaikus izmatot abus dzinējus.
Varbuut sleegshanas briidii arii to masu vai kaadu citu vadu izkustinaaja.
bet var jau to spriegumu pameeriit taas sleegaashanas laikaa.
... satraucošu tendenci — jauni cilvēki izdara pašnāvību nenomaksātu kredītu dēļ. Pašnāvnieki esot arī jaunie uzņēmēji. Situācija ekonomikā norāda, ka šādi gadījumi pieaugs.
Noteikumu projektā precizētas noteikumos iekļautās definīcijas un patērētājam norādāmās informācijas apjoms līgumos tādiem patēriņa kredīta veidiem kā overdraftam, kredītkaršu kredītiem, īstermiņa aizdevumiem līdz trim mēnešiem.
Tāpat noteikumu projekts paredz noteikt atsevišķu regulējumu kreditēšanas līgumiem nekustamā īpašuma iegādei un līgumiem, kuru atmaksa nodrošināta ar nekustamā īpašuma hipotēku, precizējot šajos līgumos iekļaujamās informācijas apjomu.
Ļoti savlaicīgs pasākums.
paskaties iedzivotāju blīvumu uz kvadratkilometru un brivās zemes platības
Chankaishi rakstīja:
Kanibaals rakstīja: Fiška tāda, ka pat izslēgta bundžiņa ir sūce(caurums, kur pieslēgta) vakumņikā un liesais ir vienalga vai ieslēgts vai ne. Tikpat labi var sadurt caurumus visās gumijas ieplūdes trubiņās.
Pilniigi pareizi, ieslēgta vai izslēgta, starpības nekādas! Speciāli izmēģināja brauna gaazi(HHO, rūpnieciski iegūta), ievadot viencilindra dīzeļmotora iesūkšanas kolektorā. Dabūja 15% dīzeļa ekonomiju. Pie tam, lai iegūtu tādu daudzumu gāzes, jāpatēºē vairāk, nekā ieekonomē.
taisnība, ja neizmanto rekuperāciju un bremzējot silda gaisu ar bremžu diskiem, nevis lādē aķi un/vai iegūst gāzi
nē
vai tad Rīgā uz balkona rapsi un kviešus audzē?
tev ir kāds brālēns, kas zina, kas ir volts, ampērs, taukskābju metilesteris un tā? Nu tos tekstus pāris valodās atrast un saprast, kas tur ir?
Interesanti, vai Poteringa teksti par enerģētisko drošību dos arī kādus reālus rezultātus, piemēram, būtiskas nodokļu atlaides energoefektīvajām tehno, vai tā tikai tāda parunāšana, tipa, mēs saprotam, mēs domājam? Mazas valstis ar niecīgu razošanu, mazu energopatēriņu, mazu iedzīvotāju blīvumu jau var diezgan būtiski samazināt atkarību.
problēma nav aršanā, bet tajā, ka zemnieku tusā kads pasaka, ka ražojot bio tērē 70% no tā ko dabūs atpakaļ un visi nekustina ne ūsu.
Kamēr katram zemniekam otrās pakāpes brālēna attālumā nebūs pāris tadu, kuri zina, kas ir oms, vats, ampērs, molmasa un eksotermiska reakcija, tikmēr ies cauri visādas interpetācijas par da jebko.
paskat, par pareiziem tematiem runās:
Viens no galvenajiem sarunas tematiem būs situācija Gruzijā un Eiropas Savienības loma konflikta noregulēšanā.
Tikšanās laikā plānots pārrunāt arī enerģētiskās drošības jautājumus un Lisabonas līguma tālāko virzību
I rjau vel viena problēma. Nakošnedēļ LTV Tadi esam Bogustovs bīdīs teksuts, ka visi, kas lej abaka bio, ātnem kadam maizi
.
Sevišķi Latvijā ar tās daudzajiem neapstrādātajiem ha, mazo iedzīvotāju blīvumu un prognozejamu fosilo cenu kāpumu un politizēšanos.
taaneko rakstīja:
Kanibaals rakstīja: Ko nesaprotu ir, ja ieskrūvē divas skrūves burkā tad tas ūdens tak vārās nevis šķeļas un ar 12V tak ir pa maz.
Kautkāds sviests... Nu kungi (jaunskungi)... vai tiešām pēc principa- es nesaprotu- neticu- tātad tā nav taisnība, tātad tas nevar būt...?!?! 2 skrūves burkai vākā- vienkārši skrūves kuras tur plāksnes un kurām pieskrūvēt vadus. Nu tak visiem youtube klipiem blakus labajā pusē ir Related Videos- tulkojot- video par līdzīgu tēmu... Nu tak paskataties tos ar'!!! Tur ir parādīts gan darbības princips, gan uzbūve. Paklausieties ko onkuļi stāsta. Jeb arī angļu valoda ir liela problēma?!
liecies mierā, vēl paši sāks iegūt ūdeņradi un būs tūdi
ir jautājums, vai latvieši kopā paceltu principā vai arī viens uz otru skatītos
un fizikā man vienmēr bija teicami
nu ja, noskaidrojam, cik litrs sver un pārrēķinam
nu mēs noteikti nepaceltu
vispirms noskaidrotu, kurš no rajona ![]()
ta jau laikam pie mātuškas atpakaļ gribat? uz sarkano stūrīti? ![]()
Kas ir arī galvenais par ko te tagad izpildīties ![]()
Rietumvācijas pilsētas Lincas iedzīvotāji ļoti nobijās, kad tuvējā mežā izdzirdēja sieviešu kliedzienus. Nosprieduši, ka tumšās nakts aizsegā mežā uzdarbojas seksuāls maniaks, uztrauktie iedzīvotāji par dīvainajām skaņām paziņoja vietējai policijai.
policisti burtiski \"pārķemmēja\" visu mežu. Liels bija viņu pārsteigums, kad atklājās, ka šos kliedzienus nerada cilvēki, bet gan āpši. Policijas preses sekretārs paziņojis, ka jūlijā un augustā āpšiem ir aktīvākais partnera meklēšanas laiks, un viņu kāzu kliedzienus bieži jauc ar cilvēka kliedzieniem.
No notikumu vietā sanākušajiem cilvēkiem aptuveni 30 vīrieši pacēla autobusu, atbrīvojot savainoto sievieti no vraka.
Sansa nogādāta slimnīcā, kur viņai veikts ķeizargrieziens. Māte dažas minūtes pēc ķeizargrieziena nomira, bet mazulis ir labā stāvoklī, kaut arī viņam vēl būs mazliet jāpaaugas pirms laika dzimušo bērnu nodaļā.
jāieraksta - 30 men lift school bus
pēc pēdējiem datiem, Latvijā 1 000 000 ha nav apstradāti, gan no kadiem 100 000ha arī maizei.
www.autobloggreen.com/...
VTES can be useful for diesel engines as a near instant air supply to deliver a quick blast of torque with minimal particulate emissions, which could allow for more specific power and the downsizing of the diesel particulate filter (DPF). Additionally, for both gasoline and diesel applications, VTES would allow a smaller engine to behave like a much larger one for quick acceleration when necessary, while still allowing low fuel-consumption the rest of the time.
The technology which makes the VTES system possible centers around highly efficient \'switched reluctance\' electric motors, which can run on the vehicle\'s standard 12 volt power system. In the future, the VTES system can provide the air supply for fuel cell electric vehicles, but what could be even more promising is \"the potential for energy recovery during throttled operation of gasoline engines,\" according to Morris, \"The motor can switch to generator mode almost instantly, the compressor can be configured as a \'cold air\' induction turbine with efficiencies of more than 50 per cent being possible, while power levels greater than 150W can be readily generated at 14 volts.\" Lots more information is available in the press release after the break, but extra power, along with lower emissions sounds like a win-win scenario to us.