Pie volvo vispirms diagnostika,vēlams ar vida un tikai pēc tam var sākt gudrot,ko mainīt un vai mainīt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pie volvo vispirms diagnostika,vēlams ar vida un tikai pēc tam var sākt gudrot,ko mainīt un vai mainīt.
Tad būs vēl jāpalasa
aansis rakstīja:
Uudensputns rakstīja: Te vietā jautājums-kad cp ķersies pie situācijas sakārtošanas?Vismaz Rīgā?
Tikko pārliecinājos, ka poļi ir ķērušies pie šī jautājuma. Braucot pa A2 brīnījos, ka kopš iepriekšējās reizes tur ievērojami rūpīgi visi turas pie labās malas. Pārstāju brīnīties, kad manā acu priekšā (apmēram pie Poznaņas) viens lietuvietis "aizmirsa" novākties pa labi pēc fūres apsteigšanas - plūsmā pēkšņi netrafarēts Passat ieslēdza bākugunis un pavadīja vainīgo uz atpūtas vietu
P.S. Uz plūsmas ~150-160 km/h (pie atļautā 140) minētais auto nereaģēja.
Poļiem vispār žetons un diploms - redzams,kur nauda izlietota,maksājot par ceļu lietošanu.
Te vietā jautājums-kad cp ķersies pie situācijas sakārtošanas?Vismaz Rīgā?
Jāsāk ar to,kas tad ir auns vai bremze - tas ir tips,kurš velkās pa kreiso joslu tur,kur nav iespējams vai nedrīkst nogriezties pa kreisi un zem atļautā braukšanas ātruma vai zem plūsmas kustības ātruma.
Jāsāk ar diagnostiku,tad jau redzēs,ko tur teiks.
Ir un brauc.
Esmu uzlicis vienam scania vilcējam ar 420 zs un vienam volvo v70 ar 2.5 tdi motoriem.
Scania izmaksu ekonomija ir apmēram 5%,volvo mazliet vairāk.
Katram auto sava iekārta,taču tagad neliktu nevienu no tām.
Šajā jomā strādā visi gāzes iekārtu ražotāji,bet kaut cik gatavi un darbotiesspējīgi produkti ir dažiem.Protams,solījumi,ka "tūlīt arī mums būs...",birst kā no pārpilnības raga.
Iegādājies vietā,kur tās ne tikai tirgo,bet arī uzstāda un noregulē,tad viss būs korekti.
Visnormālākie ir tirgoņi,kuri pašam pircējam ļauj izvēlēties un piedāvā gan oriģināldetaļu,gan ķīnas klonu.Ne vienmēr vajag likt baltkrievu,bet zobratus piemēram atkal es ņemu tikai tos.Katram jāizvērtē,kur attiecīgā detaļa atradīsies un kopumā ko ar to dzelzi darīsi.
Starp tirdzniecības vietām pirmo vietu ieņem uz veco lauktehniku bāzes radušās bodītes ar vēl vecajiem kadriem,kur sirma kundze no galvas zin,kura detaļa kam domāta.Kaut ko jaunie pēc katalogiem mēģina lasīt,bet ar baltkrieviju tas īsti nestrādā,tur reizēm jāpieiet radoši.
Pēdējie,kur kaut ko meklētu,ir dīleri.Nekā personīga,bet ir piemēri,ka cena ir nedraudzīga tikai tāpēc,ka,redz,mēs esam pārstāvji...Nu labi,pārstāvat vien,aizbraukšu gan labāk kur citur,kur man vēl piedāvās izvēli...
Paga,tad vairs nedrīkstēs teikt,ka sāps ir kaka?
Pat te ne?
Ko?
Turpināt vajag noteikti.Lai tas viss iegūtu reālisma sajūtu skeptiķos,vajag reālu avāriju analīzi.Ar visām bildēm.
Tu saki?
Kopēji ideāls pasākums, prieks,ka beidzot kāds šos jautājumus sāk kustināt.Kāds izlasīs,padomās.
Te pietrūkst atbildīgo amatpersonu jau paredzamā murmulēšana,bet vēlams vismaz kaut ko no viņiem izspiest,la saprot,ka nevarēs vis uz lauriem gulēt.
Noteikti vajadzētu iesaistīt kādu no CP.Lai vismaz parāda,ka ir vēme ar vienkāršo cilvēku sarunāties...
Un kaut kā šo visu līdz autoskolu zaļajiem gurķiem nogādāt.
kikimarcis rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Vispār jau šis ir reāls fufelis.
Autors,redz, pagriezās 'pa labi' un pazuda spiediens.
Uzreiz maina devēju, tad sūkni, tad 'izmazgā ' motoru un tad vēl noņem karteri.
Tirsējs. Kurš maina sūkni, nepamērot tā doto spiedienu ??
Fufeli raxti tu,tas viss tika izdarīts,un nekādu izmaiņu,kamēr nav uzsilis viss ir ok,bet ka motors ir silts,tā nav spiediena,noslāpē,pielaid un kādu brīdi atkal ie ok...un eļļu ar filtru nomainiju pirmo...tā lūk...
Noņem karteri.Tad pa vienam skrūvē vaļā klaņus,visticamāk,ka vainīgais būs otrais,ja neesi daudz nobraucis,moš tiksi cauri,saliekot jaunas šāles.Ar nagu patausti kloķenes darbvirsmu,ja nav rievu,labi.Kāda ir vecā šāle,ja gluda,atkal labi.Jebkādā citādā variantā pilns remonts.
Kas ar līmeni karterī?Kad filtrs mainīts?
Šāds simptoms ir tad,ja motorā eļļas ir par maz un (vai)aizķēzīts filtrs.To nomainot,ja kaite nezūd,tad apsveicu ar remontu.
Palasi postus iekš volvoklubs.lv,tad sapratīsi,vajag vai nē.
Un notekti vecam dīzelim ar lielu līkumu,izņēmums,ja tas nāk no paziņam un ir remontēts.
Visnormālālakais būs 2.4l tilpuma benzīnnieks,kuram uzlikt lpg iekārtu,vai,ja brauc pa zviedriju,tad var lūkot arī bi-fuel,bet iekš lv tos nav kur uzpildīt.
Parasti gan cilvēki sāk ar vispārēju auto diagnostiku vietā,par kuru kāda laba atsauksme dzirdēta vai dod garantiju tam,ka pateiks,kas par defektu,ja tāds ir.
Tāda gada vektrai vājā vieta ir sadalenes stāvokļa devējs vai vads.Simptomi gan pēc svečvadiem un svecēm izskatās.Galvenais,ja mitrā laikā ir gļuki,tad vados bardaks,vot kādos un kur,tas jāatrod.
Ja no vācijas,tad gan jau ka ir a.e.b. iekārta ar parastu obd pieslēgumu,kurš opelim vajadzīgs kā zaķim stopsignāls...Jāredz,kas tur saregulēts.
Vispirms pastāsti,kas par auto,no krienes ievests un kas par iekārtu.
Nav sevišķi daudz sagāzētu coltu...
Nu jau labdien,ja kāds te to nav pamanījis.
Sviests tātad ir .......,nu vot tas viņš arī ir...
Šausmas,jau sestdiena un vēl nekas nav zinams...
Ir.Skānim,vienam audi dīzelim iekš volvo un pāris traktorgabaliem.Tūlīt būs fronterai.
Jo lielāks rīma,jo labāk.