Jāpievienojas, arī turpinu B6 apkopes pie dīlera pēc garantijas, ir mainīts bremžu škidrums un viss cits pēc ražotāja noteikumiem, arī jāpiekrīt, ka prieks nav lēts , sanāk aptuveni 1X 12 mēnešos, apkopes tiek veiktas pēc intervāla servisa (30tk), kas aptuveni atbilst gada nobraukumam. Apskates ir ietas pa 0, izņemt vienu.
Nav īsti par tēmu, bet ļoti interesants braucamais, tikai, ar šo gadu vairs netiek ražots, ražoja Honda US. Ticis tirgots arī Krievijā, EU nav bijis. Izskatās, ka lietotu braļukas piedāvā - tipa varat kļūt par pirmo šāda auto lietotāju LT US atsauksmes - no lielas sajūsmas, līdz nolikšanai, un beigās vairs netika pirkts
Sūtījuma ceļojumu var izsekot pēc saites, kas ir paziņojumā par piegādes uzsākšanu, patīkami, ka par piegādes uzsākšanu paziņo arī vietējais piegādes partneris. Varēju saņemt jau 10.11., bet izmainīju piegādes adresi, tad pārcēlās uz nākošo dienu. Kopumā iespaids, kas strādā civilizēti.
Piekriitu, apriikojums bez auto pats nebrauc! Prieks manis vaagis ar drankiigu gaitu, nestabils un rijiigu dzineeju, nekad nekluus veertigaaks, ja tam razotaajs saaks baazt panelii planseti pat tad nebuus veertiigaaks, ja pat veel divas plansetes iebaziis seedeklu atzveltnees
OK, labs moments atzīmēts, skatot citu pikapu datus, pamanīju, ka jaunais VW Amarok V6 pat ar DSG kārbu, nesasniedz priekšgājēja 3,04t, bet pat ir "novājējis" līdz 2,92t. Pašmasa gan pārsniedz L200, ir virs 2t, tomēr tās starpību V6 griezes momentam vajadzētu kompensēt ar uzviju.
777Gotfather rakstīja: Neticu, ka Nissan nespēj, pie mūsdienu dzinēju attīstības izstrādāt šim svaram atbilstošu dzinēju. Daudzi konkurentu modeļi spēj uzrādīt daudz lielākus dinamikas rādītājus. Kaut, vai tas pats Isuzu D-Max ar 3.0 litru dzinēju, kurš spēj attīstīt tikai 163 zs ir daudz dinamiskāks. D-Max svars arī ir pie 2 t.
Protams tās ir tikai manas izjūtas un domas.
Izskatās, ka, ja par pikapiem runā, tuvā nākotnē visus izkabinās Amarok ar V6 dzinēju, kuram griezes moments (pie tam jau vidējā jaudas versijā) ir 500 Nm un tas tiek saniegts jau pie 1250 apgr/min! Pārējie ražotāji tiešam var pacensties, ko tādu atkārtot Nez vai šis eksponāts būs starp gada auto 2017 ?
Pasūtīju Fulda Cristal Control 205/60 R16. Vai ir kādam pieredze ar tādām? Parametri izskatās visai OK. Pārdevējs kopā ar vietējo partneri dpd.lv sola ka piegādā 3-4 darba dienu laikā, ja tas tā būs dabā tad izskatās visai sakarīgs variants riepu iegādei, ja to dara savlaicīgi
Nav pieredzes ar volvo, paziņas brauc ar diviem V70, visai apmierināti. Man interesētu V70 un B6 (liekas arī tads reiz tika lietots) salīdzinājums, ja vēl ir atmiņā. Izskatu iespēju kā nākošo auto līdzīgu volvo, tikai XC70.
Arī ir vēlme doties uz to pusi, bet drusku tālāk, uz Korfu (ar auto), tad tur salas vidū apmesties, un mierīgi apskatīt to, un pa juru padzīvoties. Ir būts ar auto Islandē un Korsikā, galamērķim jābūt salai varbūt kādu gadu izdosies.
Nu par tēmu vispār - PL 01.07. ir atklājuši svarīgu A1 posmu (Lodzas apvedceļu), kas Berlīnes maģistrāli savieno ar virzienu uz CZ (caur ko parasti braucam uz Austriju). Sanāk ka tagad braucot uz Vīni var droši braukt pa Berlīnes maģistrāli līdz Strykow krustam, un turpināt pa tādu pat maģistāli vēl labu gabalu pa A1 uz dienvidiem.
Principā LV banka LV rezidentam nevarētu atteikt līzingu uz citā EU DV pirktu (sameklētu) jaunu auto, bet detaļas neesu pētījis. Arī LV rezidentam būtu jābūt piejamam PL līzingam uz PL auto. Cik zinu mūsējiem, kas strādā Briselē ir pieejami BE auto kredīti, tur līzingu fiziskajām personām vispār nedodot (?). Būtu vērts papētīt sīkāk, jo cipari vilinoši.
ja pārvērš EUR no PLN un EUR (LB kurss 4,441090) piemēram 110 kW manuālo dīzeli Comfortline, tad veidojas apmēram EUR 25700,- Tai pat laikā LV tas tiek piedāvāts par EUR 30562,-. Ja 600 km brauciens ļauj ietaupīt ap 4,5k EUR, tas varētu būt to vērts. Vēl tur pat var pasūtīt jauno Tiguan ar bezmaksas Premium paketi dāvanā. Izskatās, ka lielā PL iekšējā tirgus priekšrocības ir acīmredzamas
Nu par temu, uz auto (219 tk km) ir ražotāja akumulators kopš 2008.12. Visu laiku veic savas funkcijas, tas nav ticis aiztikts, (veiktas apkopes). Ari vakar naktī, pēc trīs dienu stāvēšanas lidostas stāvvietā piešķīla auto (dīzelis), ar pirmo startēšanu, tiesa ne visi cilindri uzreiz sāka strādāt, bija -17C. šorīt apskatīju ražotāju tas ir VARTA 12V 72 Ah 380 A nekāds modelis nav norādīts, laikam ražotāja pasūtījums.
Cik var spriest pēc jaunākās info PL posmā no LT robežas līdz Varšavai ir pabeigti vēl divi apvedceļi, (braucot caur Lomžu pa S61) , pie Barglow - 12 km ap Sczuczyn kādi 6 km. tiesa ceļš S8 uz Belostoku arī tiek intesīvi pārveidots par bāni, tur pēc pabeigšanas, kā parastais ceļš paliks tikai 20-30 km posms Wyszkow - Ostrow Mazowiecki.
Nav īsti par tēmu, bet nenoturējos un norakstīju arī šodien tikko veikta līdzīgas distances brauciena no Ventspils rajona uz Rīgas rajonu datus: attālums 226 km, brauciena laiks 2:51, vid ātrums 79km/st, vid patēriņš 4,3 l/100 km. Braucu gan ar dīzeli B6, braukšana šai maršrutā paliek visai komfortabla, tagad īsākais ceļš uz Rīgu sanāk gar Kuldīgu, pa jauno Kuldīgas - Tukuma ceļu, tur palicis tikai viens luksofors, vienīā šī ceļa nepatīkamā vieta ir tiešam bedrainais posms Kabilē.
It kā par tēmu, iekrita acīs sludinājumi iteresējošam auto. Mobile.de jauniem Volvo XC 60 Kinetic D4 Drive-E 2.0 Diesel, 133kW cipars sākas no EUR 28650,- un piedāvā visai daudzi tirgotāji. LV šim auto cenas sākas no 39,5 K. Kā skaidrot šādu starpību?
LV attālumi ir pieveicami ar dajebko, un laika apstākļu dēļ, kam prasītos 4x4, un kas ir dažas dienas gadā (daudz sniega), visu gadu vazāt līdzi 4x4 ir nesaprātīgi.
Domas līdzīgas, braucu ar FWD, ir domāts par Outback, pat testēts ir, subāra 4X4 piedziņa likās izcila, vienīgi opozītais dīzeļdzinējs atpaliek no VW. Ir nomāts Nisssan x-trail, iepriekšējam aprakstam par to piekrītu, vienīgi pa bāni līdz kalniem braucot, likās, ka degvielas tvertnē ir caurums
-------------------------------------------------
par 4x4 līdzi vazāšanu - nu hibrīdu fani vazā līdz pat divus dzinējus )
Nu ar pēdējo arī meklējumiem minētajā cenu kategorijā arī vajadzētu beigties) B8 klīrensu var palielināt ņemot auto ar slikto ceļu piekari (klīrenss palielinās par 1,5CM, un kopā būs jau 14,5+1,5=16 cm, kas ir tīri neko, tad vēl to var uzmānīt par 1 cm augstāku ņemot paaugstināta profila riepas, parasti vienu izmēru virs ražotāja noteiktā var likt, tad kopā klīrensam jābūt 17 cm, kas jau ir salīdzināms ar CR-V klīrensu. ja ņem slikto ceļu piekari klāt dabū pilnīgu ražotāja motortelpas metāla aizsargu, kā rezultātā, motora telpā gandrīz nemaz neiekļūst dubļi u.c, pārbaudīts praksē ar B6. Ja tomēr skatāms vēl cits auto, es pamēģinātu arī jauno Nissan x-trail.
Jāpievienojas, arī turpinu B6 apkopes pie dīlera pēc garantijas, ir mainīts bremžu škidrums un viss cits pēc ražotāja noteikumiem, arī jāpiekrīt, ka prieks nav lēts , sanāk aptuveni 1X 12 mēnešos, apkopes tiek veiktas pēc intervāla servisa (30tk), kas aptuveni atbilst gada nobraukumam. Apskates ir ietas pa 0, izņemt vienu.