ok,respect Tev kā tirgotājam,bet uz manu otro jautājumu neatbildēji. Atkārtošu- kādēļ tieši šis 4 mēnešu vecais un 300 km nobraukušais auto tiek tirgots par to cenu ko Štatos tāds jauns arī maksā? Kur "sāls"? Netaisies tak par MūsaMotors iztrupētāju kļūt?
Man gan liekas, ka atbilde uz šo jautājumu bija, protams, cik vien ir reāli uz tādu vispār pārdevējam atbildēt....
cluber rakstīja: Jautājums sekojošs: vai Igaunijas CP drīkstēja/bija tiesīgi uz Igaunijas ceļiem atņemt radardektoru??? Ļoti spītīgi sarunas gaitā šie minēja, ka pēc EE likumdošanas radardetektori un antiradari ir zem viena krusta un šādas lietas nedrīkst atrasties mašīnā, tāpēc ar tas tika konfiscēts. Jūsu viedoklis???
Drīkstēja konfiscēt, it īpaši ja bija tajā mirklī uzstādīts.
Par pierādīšanu īsti pat nav runa, ja jau viņi saka, nē, nē tad var vel "netīšām" nesamaksāt un tad jau būs jauns klamburs un iespējams būs uz vietas rīkoties
Vispār jau liekas, ka Rīgas Satiksmei ir pilnībā jāatbild.
Seene rakstīja: Un vēl - kruīzu var uzlikt tikai mašīnām ar normālu jaudas rezervi - nemotoriem nekas nesanāks.
Kā tad tas, orģinālu taču pavisam dažādiem auto ir kruīzkontrole, arī nemotoriem? Vispār ko dod kruīzkontrole, ja cilvēks nevar vai nemāk vienmērīgi pabraukt, Latvija tāpat tik maza, ka braukt nav kur, turklāt to ceļu kvalitāte, rezultātā pāris desmitu km dēļ kruīzkontrole nav vajadzīga.
edijz rakstīja: Vajag noorganizēt labdarības fondu, kas nodarbojas ar kruīzsistēmu implementēšanu opju mašīnās. Ir cilvēki, kuri vienkārši neprot braukt vienmērīgi bez elektronikas palīdzības.
Padomās vēl, ka tas kāds jauns autopilots un dosies pagulēt uz aizmugurējā sēdekļa un ka tik beigās kādam citam tā labdarības fonda pakalpojumus nevajag (
Ja cilvēks grib justos droši no apkārtējiem tad tuvajiem ir jābūt 24h diennaktī, papildus vēl var priekšējos migliniekus un ar tiem kaut visu diennakti braukt.
Braukt tikai ar gabarītiem, vienalga vai kopā ar miglas lukturiem vai ne ir pilnīgs stulbums jo ir gadījumi, kad redzēt nevar un tas var maksāt daudz, vispār arī pašam nespējniekam nopirkt lampiņas un ieslēgt tos tuvos.
Ja par aizmugurējiem miglas lukturiem, tad braucot ļoti daudz, pavisam dažādos diennakts laikos un vietās, tos ieslēgt gada laikā ir nepieciešams labi ja 3 reizes, visos pārējos gadījumos visi tie āksti nepamatoti tos darbina.
orion rakstīja: Tiem kas salīdzina Voyager ar C4 vai Ceed ar omegu.
Ir bijušas arī avārijas kur kāds labāks mersis vai cits tamlīdzīgs auto un otrs iesaistītais VAZ vai Gaz nu teiksim, volga, kā tur ar rezultātu? Konkrēti, dārgā gala mersim volga ieskrēja, mersim remonts oij, oi, volgai bampers jānomaina.
Crash testi ir vērtējot cilvēka bojājumus, nevis auto.
Bet ir bijuši arī testi automašīnām kur rēķina atjaunošanai nepieciešamo $$$.
es tikai piezīmēšu, ka vaz'ā pēc kārtīga kraša tu varēsi stūres kolonku no sava personīgā krūškurvja ķeksēt laukā, nemaz nerunājot par salauztām kājām.
p.s tu fiziku esi mācijies? domā ka deformācijas zonas idioti ir izdomājuši lai no latvijiešu kapeiksipējiem naudiņu izplēstu?
Ak, es taču pilnībā piekrītu par drošību. Tu galīgi nepareizi esi sapratis
Vienkārši ir piemēri, vieglas sadurmes ar ātrumu līdz/ap kautkādiem 5-20Km/h kur minētie auto gūst mazākus bojājumus, protams tas nav obligāti, ir tikai atsevišķi gadījumu, kas skaidri parāda, ka auto drošība un sadursmē gūto auto bojājumu apmēra gandrīz vai neesamība nenozīmē vai negarantē auto drošību kā tādu.
Tas fotoradars būs ieslēgts visu laiku, tik bildēs tad, kad kāds brauks par ātru.
Tas nozīmē to, ka neatkarīgi no ceļu satiksmes dalībnieku skaita, ja pat neviena nav un tik kāds kājāmgājējs iet ar ieslēgtu radardetektoru tad ir iespējams, ka detektors uztver.
Tiem kas salīdzina Voyager ar C4 vai Ceed ar omegu.
Ir bijušas arī avārijas kur kāds labāks mersis vai cits tamlīdzīgs auto un otrs iesaistītais VAZ vai Gaz nu teiksim, volga, kā tur ar rezultātu? Konkrēti, dārgā gala mersim volga ieskrēja, mersim remonts oij, oi, volgai bampers jānomaina.
Crash testi ir vērtējot cilvēka bojājumus, nevis auto.
Bet ir bijuši arī testi automašīnām kur rēķina atjaunošanai nepieciešamo $$$.
Par to naudu jau var nopirkt Rover 75 ar 2.0l diesel un bēdu nezināt. Gan remonti lētāki, gan tērē mazāk, gan nav salonā kauns draudzeni ielaist + ja kur gadās iepiļīt tad nebūs pus gadu slimnīcā jāguļ + ja bērni ir tad tāds Yaris vispār atkrīt.
Ja draudzenei tā svarīgs auto salons tad na. vispār tādu draudzeni????
Ja ir tā kā ir un ar nosacījumu, ka konkrētais Yaris ir labs tad jāņem tas, vispār auto ir labs, kārba vispār forša un ātrumi slēdzas neticami labi. Problēmas gaitā nav, uz šosejas un lielā ātrumā, tāpat arī līkumos un tamlīdzīgi turās labi.
Vienīgi klīrenss ir mazs. Auto ir arī drošs un pietiekoši ietilpīgs.
Degvielas patēriņš ir slidena lieta, viss atkarīgs kā brauc, man pa šoseju tas vidēji bija nepilni 8, citiem ir daudz, daudz mazāk.
Uggga rakstīja: Bik offtopicam - čoms ar darba Yaris Verso DE uz bāņa bij izmēģinājis, cik tad tas 1.4 iet - līdz 180 kaut kā pusstundas laikā bij aizvilcis, degvielas patēriņš tajā brīdī esot rādījis 33l/100km
Yaris '07 1.3 mehānika ātrāk par 174 negāja un gaidīšana nebija problēma
Vai iespējams ir ko iegūt veicot čiptuningu benzīna 1.6 motoram?
Pāris zs, mazāks patēriņš?
NEVAR, pārāk lielas izmaksas čipošanai.
Izmaksas tāpat sanāk ap tiem 400eur un +15zs sanāk.
Magistrs rakstīja:
orion rakstīja:
Tādam labāk uzreiz likt virsū turbīnu. Būs bmw killers. Starp citu, ir redzēts 1.4 getz ar turbo un NOS. Ārēji no standarta getz atšķiras tikai ar riteņu iznesumu, bet no krusta piš ārā visus pēc kārtas.
Izmaksas domājams varētu būt, teiksim 2k ls? Laikam jau nav vērts.
Muļķības Colt visnotaļ labi der arī ārpus pilsētas, protams braucot ātri, tas sanāks dārgi, bet tas ir loģiski un normāli un nav uzskatāms šādā gadījumā par trūkumu.
Ja Colt ir normālas komplektācijas ar mehānisko kārbu un ja virsbūves krāsa labi izskatās kā arī ja auto ir ar piecam durvīm tad tikai un vienīgi Colt.
Tāds Rav4 ir vecs, mēsls. Izskatās ļoti slikti un ir dārgs lietošanā.
Kā jau rakstīju tas, ka vieta ir privāta teritorija automātiski nenozīmē, ka CSN drīkst neievērot.
Ja vieta nav pilnībā slēgta teritorija un tajā ir ceļu satiksmes tad CSN ir pilnībā spēkā.
Kā pirmajā tēmas ierakstā minēts tad CP evakuēja transportlīdzekli no pagalma, tad interesanti, vai viņi (CP) izlauza žogu vai pārrāpās tam pāri, lai spētu veikt šīs darbības?!
Tātad, tā nav slēgta teritorija un tas ka privāts/nav privāts, neko nenozīmē, (izņēmums kopsakarā ar citiem apstākļiem, iekšējiem noteikumiem, slēgta teritorija, īpašs vietas statuss un tamlīdzīgi)
sintris rakstīja:
ok,respect Tev kā tirgotājam,bet uz manu otro jautājumu neatbildēji. Atkārtošu- kādēļ tieši šis 4 mēnešu vecais un 300 km nobraukušais auto tiek tirgots par to cenu ko Štatos tāds jauns arī maksā? Kur "sāls"? Netaisies tak par MūsaMotors iztrupētāju kļūt?
Man gan liekas, ka atbilde uz šo jautājumu bija, protams, cik vien ir reāli uz tādu vispār pārdevējam atbildēt....