viktors1961 rakstīja: nu a ja drusku konkrētāk pa tēmu un bez nepamatotiem apvainojumiem ? Kā nesadedzinot vairāk degvielu griezes momentu pacelt???
Lūdzu piedošanu ja izteicos nevisai korekti, bet nebija domas nevienu apvainot
Tie bloki tiek pieregulēti, tā lai sadegšana notiktu efektivāk..
Var uzzimēt grafiku pirms tuninga, kur X būs sadegta degviela Y Jauda, un attiecīgi X1 un Y1 pēc tūninga.. Tur arī varēs redzēt kur rodās ekonomija dēļ sadegšanas efektivitātes. Pat Vācu TUV to ir apstiprinājis.
čiptunings- degvielas ekonomija?
Sakarā ar augstajām degvielas cenām radās tāds jautājums. Un atticīgi- tas ir mīts vai patiesība, ka ,veicot čiptuningu, var panākt zemāku degvielas patēriņu? Protams, iet runa par braukšanu konstanti nemainīgā ātrumā bez ālēšanās. Piemēram, ja brauc uz 100km/h un vidēji patērē 4.2l, tad cik "ēdīs" pēc čipa nomaiņas?
p.s.
Lūdzu izsakās tie, kuriem ir reālā dzīves pieredze, nevis tie,kuriem tante teica,ka viņas tantes vecis netā izlasīja, jo tur Koļas kaimiņa brālēns čipu uzlika, bet pats vēl nēesot izmēģinājis, bet ekonomija noteikti būšot!
Paldies