iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Crankshaft 10.08.2009 10:03

Centis_Nuudele

OK, neeļojaas vesela kaudze pričendāļu, bet tam nav nekāda sakara ar kārbas nedzesēšanu, ko par bēdu cēloni minēja gūtenpurgens.

============================

Nuuu...ja taa apgalvo, tad:

a) kaa tribologjijaa apraksta jebkuru dilshanas procesu?

b) kas ir jebkura dilshanas procesa neizbeegams pavadonis?

c) kaadas ir ellas funkcijas jebkuraa agregaataa?

Crankshaft 09.08.2009 16:03

Yetti

09.08.2009 10:15

un regulāri tur kaimiņu puikas čurās...

mošk nevajag?

=====================

Hmm, taa paaugstu churaat sanaak, ne? Un , ja veel

durtinjas ciet, tad shljakatas aciis sitas ... A vispaar

taadu verkji it kaa var arii pats sacereet, vai kaa?

Crankshaft 09.08.2009 13:49

ir dzineji kav gredzeni giezhaas virzulja gropee pa ringi, pashi, bet ir taadi kam virzulii ir atdure, un gredzeni ir statiski. bet pat brivie gredzeni neies uz rinkji ovalaa cilindraa.

.............................................

Vispaar jau atdure (shtifte) ir tikai 2 tktu dzineeju virzuljiem, 4 taktu dzineejiem taadas nemeedz buut un nav arii vajadziigas kaa 2 taktniekiem. Un normaali arii 4 taktu dzineejam nekas tur negriezhas - kaa , liekot kopaa, sagriez "atsleegas" pa 120 graadiem, taa vinjas arii staav peec hvz cik liela nobraukuma

Jaacer, ka meistarinji vismaz sameerija cilindru ovaalumu / koniskumu, nevis uz dullo speera iekshaa jaunas detaljas. Ir jau gredzeni, kuri paredzeeti lietotiem cilindriem, piemeeram GOETZE PASSFORM", bet nu tie arii speej reagjeet uz kaadaam paaris 0/100 mm ... Prieksh tam jau tie mikrometriskie iekshmeeri ir ...

Crankshaft 09.08.2009 13:38

P.S. un variātors tiek izmantots pēdējās paaudzes mobīļiem...

=========================

Nu vispaar jau variatori ir dazhaada tipa, paziistami jau no Da Vinchi laikiem Kjiiljsiksnas "velkoshaa" tipa variatorus patieshaam VIEGLAJIEM automobiljiem ieviesa jau 1950-o gadu beigaas. Bet tie bija variatori ar gumijas kjiiljsiksnu / -aam, kaa DAF , piemeram. CVT ar metaala "stumjosho" kjiiljsiksnu patiesi saaka ieviest tikai 1980-ajos gados, pirmie bija Subaru un Ford, 198-o gadu otrajaa pusee. Runa laikam ir par tiem, jo metaala "siksna" straadaa iegremdeeta ellaa

Klasiskajam automaatam , velkot ar nedarbojoshos dzineeju, patieshaam suuknis nestraadaa , nestraadaa attieciigi arii hidraulika, (visi sajuugi un bremzes ir "valjaa"), sliktaak ellojas shiis daljas, kaa arii gultnji. Iznjeemums ir, piemeeram, vecaas Mercedes kaarbas, kuraas ir 2 suuknji, otru piedzen izejoshaa vaarpsta, taapeec shos vecos Mershus var vilkt taalaak un aatraak, kaa vairumu AT, bez tam pastaav iespeeja iedarbinaat auto ar vilkshanu, bet vienmeer tas nenostraadaa. Hidrotransformatoram pofig, tas vienalga negriezhas - nav saites ar ritenjiem, ja sajuugi un bremzes ir valjaa. Vispaar jau labaak neeksperimenteet - tas papiirs uz diskiem un lenteem ir visai vaariiga padariishana ...

Crankshaft 02.08.2009 12:07

Seene

Man arī nekad nav bijušas problēmas degvielas dēļ. Tikai lielāks patēriņš. Atkārtoju vēlreiz - lai autoritatīva tukšpļūtīšana pārvērstos par kaut ko taustāmu, piedāvāju salīdzināt cetānskaitli AT/DE dīzelim ar LV nopērkamo.

=====================

Nu tad vinjam veel jaaatrod, kas to cetaanskaitli paarbaudiis

Jebkursh kantoris, kuram ir Grabners vai tamliidziigs analizators, nodiiraas vismaz 60,- LVL par vienu analiizi Varbuut RTU var kaut ko sarunaat leetaak ...

Bet atshkjiriibas pateerinjaa...jaa , ir piefikseetas, bet allazh to vareeja norakstiit uz to, ka "tur" tu , ja brauc, tad brauc, sheit tas process sanaak stipri saraustiits, attieciigi pateerinjsh lielaaks. Cauri Pariizei arii ar saciikshauto "motorhoumu" (DAF Turbo) var izbraukt cauri naktii , nekur neapstaajoties, a cauri, teiksim Riigai? Bet taa buutiskas atshkjiriibas nekad netika piefikseetas, varbuut tas visuresoshais biodiizelis neko nemaina?

Crankshaft 23.07.2009 8:37

did33

22.07.2009 22:02

nē.tas nenotika tur. tas notika, nu, braucot pusdienās.

kāds sakars ornitoloģijai ar meitenēm?

============================

Ljoti vienkaarshi: ir taada "putnu slimiiba", ehhhh, kaa vinju tur sauca ...krieviski bija...aaaaaaaaa! "Odno pero, dva pera, TRI PERA!" )))))

A ja kas, tad veel gadus 10 atpakalj man Igaunijaa slapja vaarna (peeraas celjmalas panchkaa), nespeedama gana aatri uznjemt augstumu celju shkjeersojot, ietriecaas mersim priekshas stiklaa, preciizi pa vidu. Aatrums man tai briidii bija ap 100, graaviens pa visu auto taads, it kaa telegraafa stabs uz jumta buutu uzkritis. Labi, ka stikls palika vesels. Bet ex-vaarna ... paari paar jumtu un spogulii tik redzeeju, ka taada kaa lupatinja novirpuljoja uz asfalta Ptichku zhalko ...

Crankshaft 23.07.2009 8:19

Pirmais

nu radiem diezvai patiks, ka pāris nedēļas pa pusmaju klīdīs dažādas pusplikas čiksas un tu ar kailu krānu

=====================

Radiem noteikti patiks chiksas, savukaart radinieceem - kraans!

Crankshaft 20.07.2009 8:38

Maija_Eskuella

Gan jau zobene aprauta, remonts maksās daudz... Dodies pie Motorista!

-------------------------------------

To tachu var elementaari paarbaudiit - vajag vien panjemt nost zobsiksnas "kozhuha" augsheejo dalju un paskatiities, vai sadalene griezhas...Var izgriezt klokjeni, lai paar sadalenes zobratu "paariet" zobsiksna visaa garumaa un paarbaudiit, vai

visi zobi vietaa siksnai

Pirms n gadiem apguvu prasmi nomainīt zobsiksnu kadetam 1.3 ceļmalas apstākļos pusstundas laikā Neprognozējami bieži aprāva zobus, laikam, kloķenes zobrats vainīgs (ūdenssūknis tika nomainīts, nelīdzēja). Ievēroju arī, ka jaunākiem Opeļa motoriem nāk savādāki zobrati - ar tādiem kā viļņveida zobiem, nevis tik asiem kā iepriekš.

=======================

Ja tu domaa zobus ar nevis kvadraata, bet apaljiigu profilu - jaa,

tie ir t.s. evolventie zobi, ieviesaas 1980-ajos gados, praktiski liidz ar "4-vaarsti / cilindrs" tipa dzineeju paraadiishanos. Peec tam arii 2V / cyl dzineejos. Priekshrociiba - speej iztureet lielaakas slodzes , nerodas noguruma plaisas pie zobu pamatneem. Manaa muuzha praksee aprautas zobsiksnas gan

ir gadiijushaas vien ziemaas - kad uudenssuuknii ir dzeseeshanas shkjidruma putra vai vispaar ledus - protams , tiem auto, kam suukni dzen ar zobsiksnu. Vasaraa bij vien paaris reizhu, un tad arii nebij skaidriibas, vai , piemeeram , noteiktais nomainjas intervaals 60 000 km nav paarsniegts reizes divas Aaaa, un vienam auto nebija zobsiksnas "kozhuha" apaksheejaas daljas - iznaakums logjisks ... Nolociiti vaarsti nav obligaati - ir leerums dzineeju, kuriem truukusi siksna neskaadee. Lielajaa GATES katalogaa bij baigi labi shii lieta piefikseeta, katra auto katra dzineeja modifikaacijai, plus veel deriigi padomi Bet nu katalogs ir aptuveni spriizha biezumaa ...

Crankshaft 18.07.2009 12:59

Tas ir patiesi aizraujoshs, sirdi pilniigi druskaas plososhs staasts ... Visaadu tur shtrunta mirusho Nigeerijas princhu

braaleenu mazdeelu veestiijumi i liidzaas nestaav ...

Crankshaft 15.07.2009 15:16

msh

15.07.2009 13:21

āāāāāāāāāāāaaaaa kūlants

Mazāk tādus tizlus raksteļus lasīt un linkus peistot, vēl citi padomās, ka tās muļķības, kas tur ir sarakstītas, ir patiesība

.................................................

Vispaar tur ir stipri daudz neprecizitaashu )) Un es veselus

vairaak kaa 15 gadus apguvu shiis ziniibas, domaaju , ka kaut ko zinu ... Principaa jau viss ir stipri vienkaarshaak, zila vai zalja dzeseeshanas shkjidruma kraasa paarsvaraa liecina par t.s. "tradicionaalo receptuuru". Tagad plashi razhotajiem modernajiem shkjidrumiem ar organisko skaabju piedevaam pamataa ir pienjemta oranzha kraasa, vieglaak identificeet. Savaa starpaa vinjus nav veelams jaukt, razhotaaji neiesaka iespeejamaas radikaali dazhaado piedevu reakcijas deelj. Nu te, ja esoshaa shkjidruma kraasa nav nosakaama, tieshaam, labaak nomainiit visu to zampu Jo, ja piedevas ir "izstraadaajushaas" pilniibaa, etileenglikols kljuust par visai agresiivu shkjidrumu, iipashi alumiinija sakauseejumiem un gumijaam. Modernie (oranzhie) dzseeshanas shkjidrumi kalpo ieveerojami ilgaak , nekaa "tradicionaalie".

Starp citu, TOSOL, TOSOL-M un liidziigie ir tie pashi tradicionaalie, vien pashaa Krievijaa arii regulaari uz "krutkaam" uzraujas - eksistee tikai dazhas razhotnes, kuraam ir tiesiibas legaali izmantot sho tirdznieciibas marku!

Teoreetiski veel var uzrautis uz propileenglikola baazes antifriizu, bet normaali tie mazumtirdznieciibaa nenonaak, izmanto galvenokaart smagajaa tehnikaa. Toties jaukt ar etileenglikola baazes shkjidrumiem nedriikst - nav prognozeejama kristalizaacijas temperatuura shaadam maisiijumam!

Crankshaft 13.07.2009 15:47

Sveiki!

izskataas esoshajam manam volvim iestaajies pussabruksanas periods - nupat pasaakusi degt elljas lampinja. izskataas, vai nu kautkas diivains ar elljas suukni, vai ar shaaleem. ellju ieleeju jaunu - taapat. itogo ir doma, varbuut, nodot srotaa - varbuut kaads zin kuri sroti volvjus pienjem, un cik apm dod par tiem?

man ir 93 gada universaalis ar 2.5 10vaarstu benziinnieku, 4pakaapju automaats, kruiizkontrole, un veel shaadi taadi siikumi.

...................................................

Diivaini, shitaa gadagajuma Volvo skaitaas praktiski nenokaujami ... kaads modelis? 1993. gada universaalji vareeja buut vairaaki! Es par savu kaadreizeejo iedomaajos uzreiz ....

Crankshaft 13.07.2009 15:39

Ear

10.07.2009 12:30

Principaa jau tas "vecaas Jawas" karburators bija prasts kaa 3 rublji

3 rubļi bija labakk nostrādāti

........................................

Vispaar jau diezi vai - citaadi tos triisrubljus tik baisi neviltotu Savukaart Jikov kantoris, buudams vecvecaa SOLEX fabrika, godam tureeja "liiniju" gan mochu, gan auto karburatoru druvaa Luuk, ja tev buutu naacies "drazties" ar karburatoriem K-26, K-28 un tamliidziigiem, tad vareetu saakt runaat par 3 rubljiem

Crankshaft 10.07.2009 12:24

Hmm, vispaar, cik atminu no "javista" laikiem, 360 modelja "350" kubu Javai liimenis pludinjkameraa (kamera saanos) tieshaam nereguleejaas - viss bija balstiits uz detalju izgatavoshanas precizitaati. Savaaci to kameru un taalaak jau bija kvalitaates un kvantitaates skruuviites tukshgaitai + vareeja paarstaadiit konisko adatu, kura kusteejaas pa galveno smidzinaataaju kopaa ar droseljvaarstu...Principaa jau tas "vecaas Jawas" karburators bija prasts kaa 3 rublji

Crankshaft 03.07.2009 10:27

modena

02.07.2009 20:01

Sretsked rakstīja: Vai arī mainu pret ko līdzīgu www.rgmotocentrs.lv/...

4 paralēli cilindri,

--------------------------------

Mjaa, manii arii izraisiija modenas uzjautrinaashanaas

par sho terminu. Tur, tiesa, prasiijaas detalizeetaak - R4 dzineejs, vai t.s. "square four"

Crankshaft 01.07.2009 15:27

Pag vēlreiz - kā turbīna var mainīt kompresijas PAKĀPI??? Tā, kā jau vienojāmies, ir noteikta cilindra ģeometriskajiem izmēriem un virzuļa gājienu. Turbīna var mainīt tikai ieplūdes un attiecīgi arī kompresijas SPIEDIENU.

=========================

OK , lai buutu taa, kaa nekaa shitaa teeze par mainaamu kompresijas pakaapi naak no viena visai gaisha teela dzineeju konstrueeshanaa, taa pasha, kursh savulaik uzbuuveeja "daudzdegvielu" SAAB Ja peturamies, ka kompresijas pakaape ir tikai "gjeometriskaa", tad viss ir pareizi, buutu jaasaka "mainaams kompresijas spiediens". Jebshu visaadas superadvanceetaas gjeometriskaas kompresijas pakaapes izmainjas ieriices kaut kaa nav iedziivojushaas ...

Crankshaft 30.06.2009 10:15

Seene

Es jau negribu apgalvot ka lineāra - tapēc ja teicu, ka skaitļi ir tikai idejiski. Bet vai tad nav taisnība, ka degvielas sadegšanai svarīgs ir kompresijas spiediens (nevis pakāpe) un tas paaugstinās vienlaicīgi (kaut nelineāri) ar ieplūdes spiediena palielināšanos?

============================

Kompresijas pakaape un tai atbilstoshais spiediens kompresijas takta beigaas vissvariigaakais ir, lai to dzineeju vispaar vareetu iedarbinaat. Shis spiediens gluzhi dabiski pieaug , paaugstinoties spiedienam (un atbilstoshi- cilindraa padotaa gaisa daudzumam) ipluudee, taapeec dzineeju ar jebkura tipa kompresoru (turbo, pievadkompresors, Comprex) var droshi uzskatiit par dzineeju ar mainaamu kompresijas pakaapi

Crankshaft 30.06.2009 9:58

msh

29.06.2009 23:15

staar rakstīja:

Kapēc tu brīnies par 1,6 td iekš t3???????? Manuprāt 1,6d un 1,6td bija vispopulārākie. Tu nejauc ar t4?

Cik ātrum ātrumā izdevās atrast, tad, piemēram, WV passatam 1,9d (ar kādu tika operēts) ir 68zs, bet VW 1,6 td ir 69zs. Vecajam 1,9 td ja nemaldos bija kādi 75zs, bet parastajam 1,6d vispār ap 50zs.

Nekad neesmu redzējis T3 ar 1.6 TD

========================

Bija , bija taadi, veel 1980-o gadu viduu "Latvijas Beerzam" taads bija, turklaat "syncro" (4x4) un ar lepno uzrakstu "Caravelle", taatad luksologjiskais )) Vispaar smuks bija, ar visiem lietajiem diskiem un kaadaam tik veel ne cackaam, tumshi zils taads ...

Crankshaft 29.06.2009 18:22

Seene

Varbūt kaut ko jaucu terminos, bet manā izpratnē kompresija ir max spiediens cilindrā saspiešanas takts beigās.

------------------------

Izpratnee jaa, bet tas, ko tu nosauci taa arii saucas "kompresijas spiediens". Tas ir pilniigi oficiaals termins Aizko pliks vaards "kompresija" pieder 4-taktu dzineeja darbiibas aprakstam - iepluude / kompresija (saspieshana) / darba gaajiens / izpluude. Arii tie ir pilniigi oficiaali termini.

Savukārt kompresijas pakāpe ir attiecība starp cilindra tilpumu virzuļa augšējā un apakšējā stāvoklī.

================

Jaa, tieshi taa.

Degvielas sadegšanai svarīgs ir tieši spiediens, nevis veids, kā tas ir panākts. Idejiski - 10 atmosfēru kompresiju var panākt atmosfēriskajam dzinējam ar kompresijas pakāpi 1:10 vai turbodzinējam ar 1 atmosfēras ieplūdes spiedienu un kompresijas pakāpi 1:5 (cipari protams ir tīri izgudroti un aprēķini nebūt nav tik vienkārši un lineāri)

========================

Starp kompresijas spiedienu un kompresijas pakaapi nav lineaaras attieciibas, patiesi Teiksim VAZmashiinai ar kompresijas pakaapi 8.5, labaa staavoklii esosham dzineejam spiediens cilindros normaali bija 10.5 ...11.5 Uz kompresijas spiedienu iespaidu atstaaj startera apgriezieni, droseljvaarsta staavoklis, sadales faazu platums, vaarstu / ligzdu staavoklis utt.. Atminu, ka Lancia Delta Integrale 16V spiediens cilindros bija

ap 9.5 atm, seerijveida virsspiediens max 1.1 atm ... saciikshu versijaa jau 2.8 ...3 atm )) Nu, bet zirgu arii bija ~500 nevis seerijveida 220

Crankshaft 29.06.2009 18:00

Kā tad tu velosipēdu piereģistrēsi? Aļo, mēs atrodamies latvijas republikā nevis LPSR

=========================

Nezinu, neesmu to dariijis, bet mans jaunaakais beerns savulaik, kad vinjam palika 14, gribeeja braukt ar velo pa ielaam. Es teicu OK, tikai dabuu tiesiibas un paprasi, vai nav jaaregjistree pats velljuks. Nedeelju maaciijaas noteikumus Peec tam aizbrauca uz CSDD , atbildeeja uz dazhiem jautaajumiem un sanjeema velosipeeda tiesiibas un regjistraacijas aplieciibu velosipeedam ar numura ziimi. Nu bet tas bija kaadaa 2004. gadaa.Mees tam ljisapeedam pat raamja numuru atradaam

Crankshaft 29.06.2009 13:38

Sleepni, kjer!

Visaada infa ir, ja iegooglee "elektrovelosipēds"

Latvijas Ceļu satiksmes likums nosaka, ka mopēds ir divriteņu, trīsriteņu vai četrriteņu transportlīdzeklis, kam:

maksimālā jauda ir ne lielāka par 4kW (elektromotoriem);

konstrukcijā paredzētais maksimālais ātrums nepārsniedz 45km/h;

pašmasa nepārsniedz 350kg (četriteņu mopēdam).

Ar mopēdu drīkst piedalīties ceļu satiksmē no 14 gadu vecuma. Mopēdu atļauts vadīt ar M kategorijas (mopēda) tiesībām vai transportlīdzekļa vadītājam, kuram ir tiesības vadīt vismaz vienas kategorijas mehānisko transportlīdzekli vai tramvaju.

Crankshaft 29.06.2009 13:33

Ja piekar dzineeju < 50 ccm , krievu laikos taadi bij nopeerkami arii atsevishkji - Ljenjingradas D-4, D-5, D-7 (t.s. "Gaujas" motors, 45 ccm) un DDR razhotie MAW , karinaajaas pie pakaljritenja, tad veelams pieregjistreet taapat , kaa velosipeedu. Un , taapat , kaa velosipeedam, der arii velosipeeda vai jebkuras

citas tiesiibas, identiski, kaa mazajiem 50 ccm scooteriem.

Crankshaft 29.06.2009 13:19

Seene

Vai šitas vispār rullē - kā reiz brazīļiem - www.volkswagen.com/...

=========================

Nu shito vinji razho veel aizvien , principaa tas ir vecvecais T2

mikrinjsh, bet ar 1.4 litru SHKJIDRUMA DZESES dzineeju, taatad

"gaisinieks" ir beidzis savas shiiszemes gaitas. "TotalFlex" tipa 8V dzineejs, var darboties ar benziina un spirta maisiijumu jebkaadaas proporcijaas, 78 ZS ar tiiru benzhu, 80 ZS ar tiiru spirtu. Gan jau braziilju apstaakljiem tas, ko vajag, citaadi nerazhotu )))

Crankshaft 29.06.2009 12:55

Seene

Nesatraucies, derēs jebkurš turbodzinējs - tiem ECU var kompresiju (!) uzturēt pēc vajadzības. Nejauciet kompresiju un kompresijas pakāpi - otrā NAV aktuāla mainoties degvielas veidam.

====================

Tieshaam , nejauciet ))) Kompresija ir dzineeja darba taksts, saspieshana. Kompresijas pakaape, gjeometriskaa vai fiziskaa (reaalaa), ir saspieshanas pakaapes izteiksme ciparu formaa, un to var izmainiit, mainot sadegshanas kameras tilpumu vai cilindros nokljuustoshaa gaisa daudzumu ar jebkura tipa kompresora paliidziibu. Un tieshi taa IR aktuaala, mainoties degvielas veidam, resp. taas oktaanskaitlim.

Seene

msh rakstīja: Amūrikāņu kastēm? Ej nu ej, nez kāpēc fofāgens brazīlijā n gadus aktīvi ražojas.

Kā piemēram VW Routan ar 4 litru atmosfērisko benzīnnieku? Eiropā tadu vari dabūt? VW tak!

==========================

Routan vispaar ir "rebadged" Grand Voyager vai Town & Country )) Plashi izplatiita prakse autoruupnieciibaa. Un VW Truck Braziilijaa razho arii kravas auto - Dienvidamerikai un eksportam uz konkreetaam valstiim, piemeeram , Dienvidaafriku.

Pamataa jau tie braziilji un dalja citu dienvidamerikaanju zaagjeeja ar "vaboleem", ko tur sauca par VW Bug, peec tam ar Golfiem, kurus tur sauca VW Gol utt.. Braziilijaa vien "vaboles" sarazhoja ap 3.350.000 gabalus ....

Crankshaft 28.06.2009 14:11

msh

27.06.2009 15:33

Interesanti, škoda kārbās liek ķīniešu sinhrus? Manai kārbai savulaik vienīgais liepājas kārbu meistars salika svežus otrā un trešā roba sinhrus, kādu gadu nokalpoja

==========================

Skatoties, kur tas meistars tos sinhrinjus pirka. Turklaat jautaajums, vai vinjsh konusus uz muftas paarmeeriija, jeb vismaz to, cik dzilji sinhrinjsh seezhas tur iekshaa? Vispaar jau

lielie rezerves dalju tirgotaaji nereti iepeerk detaljas peec principa "labaak leetaak, buus lielaaks navars", iipashi neruupeejoties par detalju izcelsmi. Veel vecajaa darbaa bij mums klients, kuram bija pretenzijas pret piegaadaato ellju kvalitaati. Vinja skaidu granulu mashiinai bija shneka gultnis uz kuru ir baisa slodze, krievu razhojuma gulnji kalpoja taa ap meenesi. Nu tad bija atveezeejies, un Polijaa (!) nopircis t.s. "origjinaalo" SKF gultni. Liels bij vinja izbriins, kad tas peec nedeeljas izjuka Nu un saakaas bljaustiishanaas ...a es ierastajaa stilaa vinjam teicu "davai suutaam gultni uz SKF" - proceduura bij zinaama, daudzkaart dariita. Liels bija muusu izbriins, kad peec nedeeljas sanjeemaam atpakalj aptuveni shaadu tekstu: atvainojamies, bet no shaada sastaava metaala mees neesam razhojushi gultnjus un nerazhojam. Klaat bija metalograafijas un spektrogrammu izdrukas "muusu" gultnim un SKF "origjinaalmetaalam". Un, pats galvenais, jauns SKF gultnis!

Nu ko, jamo gultni ielika, viirs paraadiijaas peec kaada pusgada, gultnis veel straadaaja, peec gada arii veel straadaaja. Ar to pashu ellu, pret kuru vinjam bija bijushas pretenzijas... Kaa pats teica, pasuutiishot no Zviedrijas, no SKF veel vienu, lai staavot rezervee. Esot gan 5x daargaaks, kaa krievu gultnis, bet vismaz nav jaachakareejas ar taa agregaata staaveeshanu diikaa un paarjaukshanu. Detaljas viena otra ta taadas, ka bez telfera nu nekaadi ...

Crankshaft 28.06.2009 13:51

msh

27.06.2009 13:38

Priekš FFV tie 5% būs kā pīlei ūdens, dot tie tādam neko nedos. Ja bioetanols tiešām būtu dārgāks, jebkuru motoru var attiecīgi pārbūvēt

==========================

Tieshi taapeec arii braziilji izbeidza braukshanu ar tiiru spirtu un tagad lieto benziina un spirta maisiijumu, liidziigu B85. Atkrita nepiecieshamiiba peec iipashi pielaagotu dzineeju izmantoshanas / razhoshanas. Pashlaik vinjiem daudz izdeviigaak ieguuto spirtu ir eksporteet. Neaizmirsti, ka spirts ir ne tikai degviela, bet arii veertiiga kjiimiskaas ruupnieciibas izejviela!

msh

Iesūtīts: 2009-06-28 00:04

Piedod, ja spirtiņš būtu ekvivalents kurināmais zupai, vēl varētu saprast, pie fakta ka tur enerģijas ir labi ja puse no tā, tas izskatās pēc kārtējā biznesiņa lobēšanas

===========================

To mazaako spirta sadegshanas siltumu daljeeji var kompenseet paaugstinot dzineeja kompresijas pakaapi Kaa nekaa, spiidveja motocikli darbojas ar metanolu, un kompresijas pakaapes vinju dzineejiem ir kaut kur ap 14. A taa lobeeshana ... ja ir iespeeja samazinaat fosilaas degvielas izlietojumu pret pashu valstii razhoto, tad jebkuraa valstii tas sastaada ieveerojamas summas. Vareetu domaat, ka tikai LV taadas lietas notiek, nekaa, mees esam pashaa aizmuguree

Lasītākie raksti

Jaunie raksti