Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7
rgcwtxkmt9729w9 23.03.2007 18:34

Jazznfunk rakstīja:

KAIFARIX rakstīja: Tas ir no sērijas Ņemešaj tehņike rabotatj.

Man tā sanāca ar fotoaparātu SMENA8......

Ļoti labs! Man mājās vien ir, negribi izjaukt?

Man tāda pat pieredze ar Villiju - izjaucu (ar domu kaut ko tur salabot), jo tālāk jaucu, jo mazāka kļuva pārliecība, ka spēšu salikt atpakaļ, bet gribasspēks bija liels - izjaucu līdz galam

Savukārt, SMENU mēs savulaik iznīcinājām, izmetot to no Pēterbaznīcas skatu laukuma (76m laikam) - sašķīda pret bruģi, baigi interesanti bija! Objektīvu nācās tā ilgāk pameklēt

Pēc tam apsvērām iespēju palikt to vēl zem tramvaja un tad aiznest uz foto darbnīcu, lai salabo... DDD sen tas bija

rgcwtxkmt9729w9 23.03.2007 16:44

Cena ir pieaugusi līdz Ls 500 - laikam inflācijas rezultāts:

www.autonet.lv/...

rgcwtxkmt9729w9 20.03.2007 17:24

PLAYBOY rakstīja: Sveicinati! Paldies par padomiem kur iegadaties, tomer jautajums bija par redzamibu. Stav rupnicas xenon tuvajos. Tas ir pasvaks un uz mitra asfalta gaisma "pazud", tapec miglinieki ar parasto gaismu labi izgaismo cela malu - asfaltu/nomali, protams tikai dazus metrus prieksa. Sausa laika, vai kad ir baltas stripas cela mala xenons ir baigi labs. Tapec uztrauc, ka ieliekot xenonu migliniekos var pasliktinaties cela apgaismojums. Proti, neinterese, ka tie spid divreiz spozak, jo no tas nav jegas, ja gaismas spektra del gaisma pazud uz mitra asfalta. Miglinieki ar caurspidigo stiklu. Ceru izskaidroju jautajumu. Tie kam ir BMW ar rupnicas xenonu sapratis. Paldies.

Ir pienācis nomainīt xenon spuldzes - ar laiku tas xenons no spuldzēm pazūd (vai arī pāriet citā ķīmiskā vielā hvz) un ar laiku spožums arvien samazinās, kas īpaši ir pamanāms uz slapja asfalta. Ieliksi jaunas un būs kā diena pret nakti.

rgcwtxkmt9729w9 18.03.2007 17:40

TDI rakstīja: Ka jau , bez auto , panesaas arii moto teema

Bij man kaadi gadinji 9 , bracka pieshkjiira 'kjuuneetu'aparaatu vaardaa Riiga 7 kjuuningas sataaveeja no R16 stuures ar slaucamaa aparaata 'pupugumijaam' uz ruchkaam , 'mazajiem' ritenjiem , 'garaa' benjkja un velopedaalju vietaa bij caurule ar bremzes pedaali , iepeejams no 'voshondas'...

Kad jau par moto sķūningu - aprakstīšu savu pirmo megarulzu: tolaik veselu neizdevās iegādāties - deficits, tālab tika savākts pa daļām - viengaņģa motors tika iegādāts veikalā, turpat atradās arī gāzes un sajūga ručkas, ķēde un riteņa zvaigznīte kā arī Gaujiņas tipa zpūtējs. Rāmis no Gaujiņas atradās mežā, aizmugurējo R16 riteni aizguvu no veciem saimniecības ratiem, priekšējā dakša paņemta no Ērempreisa, ritenis no Ērglēna, stūre no saliekamā vļļuka, par sēdekli kalpoja bagažnieks ar pietītu dēli un kkādu lupatu, kronis visam bija bāka - tās funkciju pildīja sarkana Kastaņa pudele, benzinam pakaļ braucu uz Krasta ielu, kur to tirgoja no benzīnvedēja - mugursomā ietilpa 2 5-litru kanniņas, pēc tam ar vilcienu uz laukiem, šķūnītī tika atrasta kaut kāda viela, kas man atgādināja eļļu (par 2-taktu motoriem paredzētu eļļu tolaik nebija nekādas sapratnes), kad piedarbināja - no izpūtēja garšīgi smaržoja pēc ceptām pankūkām, smagi aizauga cilindra izplūdes caurums un galva - kā izrādījās vēlāk par eļļu biju noturējis pernicu (viela ar ko apstrādā koku pirms krāsošanas). Žēl, ka to brīnumu neesmu nofotogrāfējis!

rgcwtxkmt9729w9 16.03.2007 18:49

piparinjs rakstīja: nja. Visi te tik aktivi raksta kad atcerojos gadijumu ar javam. Bija laiks kad sezona tika parjaukti 5-7 motori jo ka pevelc rataa ar otro paris dienas tā dakšiņa jamaina. Šķelot motoru tas atpakaļ tika salikts uz līmi. Vienreiz tā netika želota kā rezultātā kloķene ne no vietas. Labi kad tika konstatēts uzreiz jo tiak likts vakarā un bijā besis umest virzuļus un cilindrus. savādāk lielāks jauciens.

Oooo! Šitais man atgādināja vienunopietnu atgadījumu!

Laukos bija kaimiņš, kas (līdzīgi kā es) tur parādījās tikai pa nedēļas nogalēm, darbadienās mācījās Rīgā. Tad nu vienreiz šis bija sadomājis savai Deltai mainīt eļļu, bet nevarēja to atrast šķūnītī. Prasīja vectēvam - kur licis; tas izstāsta, kur atrodas kanniņa, čoms nomaina eļļu, vēl izlaiž pāris apļus un noliek Deltu šķūnī, lai dotos atpakaļ uz pilsētu. Kārtējā vīkendā pēc pāris nedēļām šis ierodas atkal, domā pabraukāsies - bet nekā - Delta nekust no vietas - no ātruma arī nevar izņemt. Nu ko, šis domā - kaut kas noklemmējis - jājauc laukā motors. Vispirms domā nolaist eļļu, bet - tā netek laukā! Jamais neizpratnē - sāk jau šaubīties, ka pagājušo reiz nav ielējis eļļu, izbraucies un noķīlējis gaņģeni.. bet patiesība atklājās, kad motoru mēģināja izjaukt - grūti tas padevās - izrādās vectēvs bija sajaucis kanniņas un čoms eļļas vietā iegāza mēbeļu laku, kas pa p'aris nedēļām bija labi sacietējusi

rgcwtxkmt9729w9 16.03.2007 16:27

piparinjs rakstīja: Mēs tika galvas sēdinājām un bendžam klāt ēteri un nedzaudz rīcineļļas un atkarībā no trases izmantojām attiecīgas aizmugurējās zvaignītes.

Savulaik, kad benja bij deficīts, tika nobrauktas arī vairākas pudeles acetona.

Savulaik, kad mocis tika salasīts pa daļām, uz daudz ko tika ekonomēts - bremžu nebija kā tādu, sajūga arī nebija, nebija arī sajūga vāka - varēja skaisti redzēt, kā griežas pa taisno sametinātais sajūgs, ganģenē eļļu pa laikam pašpricēja no līdzpaņemtās minerāleļlas pudelītes. Protams, ka pirmajam mocim nebija arī izpūtēju, pat līkumu ne, labs skats pa tumsu - liesmas šāvās laukā no cilindra ; gāzes ručkas arī nebija - gāzēja pa taisno raustot trosīti.. ār vārdu sakot - vispār nekā laba tur nebija, bet prieks no tā bija neizmērojams. Ilgs mūžs gan tam verķim nebija - kkāda iemesla pēc virzulis noķīlēja tā, ka klanis saliecās U formā un salauza arī virzuli, tas bija uz šosejas, braucot uz ~70 km/h - pēkšņi nometa pa mēmajiem! Superīgas bērnības atmiņas!

rgcwtxkmt9729w9 15.03.2007 17:15

Fridrihs rakstīja:

rgcwtxkmt9729w9 rakstīja: Nessen man viens paziņa zvanīja, lai pakonsultētos - auto nevar pielaist un ir aizdomas, ka dēļ kondensāta bākā benzīns ir sasalis - viņš gribēja bāku garažā no bedres ar lodlampu pasildīt... prasīja, vai būs ok!

Un kā tu domā, kas būtu noticis? Lielie sprādzieni notiek tikai filmās un dažreiz "Degpunktā"

No pieredzes varu teikt, ka benzīns uz karsta izplūdes kolektora neko īpašu nedara. Izvārijās/izgaroja kā parasts ūdens. Atļaut piesmēķēt gan es neuzdrošinājos

Nu, nu... es tomēr nemēģinātu karsēt bāku, kurā ir kaut nedaudz degvielas. Lodlampa, protams, nav metināmais aparāts, taču vienā brīdī benzīna tvaiku un gaisa attiecība sasniegs kritisko.

rgcwtxkmt9729w9 15.03.2007 15:27

Nessen man viens paziņa zvanīja, lai pakonsultētos - auto nevar pielaist un ir aizdomas, ka dēļ kondensāta bākā benzīns ir sasalis - viņš gribēja bāku garažā no bedres ar lodlampu pasildīt... prasīja, vai būs ok!

rgcwtxkmt9729w9 15.03.2007 15:24

Man raksturīgi darbus padarīt pamatīgi un līdz galam.. tādā ceļā ne viena vien skrūve aplauzta - mopēdu ērā cilindru dabūju 3x ņemt nost, jo katreiz kādu skrūvi nolauzu; sāpīgāk bija, kad Pannai kloķenes galu nolauzu.. kopš tiem laikiem esmu daudz mācījies, taču pa laikam vēl arvien gadās spēku nevietā pielietot.

Viens rada gabals vēl padomju laikā dabūja mainīt traktoram riteni - pats bija padevies liels un spēcīgs - bet nevar atskrūvēt; nu ko - piemetināja uzgriežņu atslēgai lauzni un grieza vaļā - vienu uzgriezni nolauza, otru nolauza, tad tikai apdomājās, ka griež ne uz to pusi

rgcwtxkmt9729w9 14.03.2007 13:48

Starp citu saskaņā ar fizikas likumiem - uz katras virsmas atstarojas ~4% gaismas, logam ir 2 virsmas - iekšējā un ārējā, tā ka netonētam logam caurlaidība jau ir tikai ~92%

rgcwtxkmt9729w9 14.03.2007 12:54

Un tagad testa uzdevums - kā braukt ar auto, lai nepagriežot purnu pretēji braukšanas virzienam joslā, noparkotu auto pretēji braukšanas virzienam?

Elementāri - uzbraucam uz pretējās puses ietves un ieparkojamies no turienes atmuguriski uz ielas.

rgcwtxkmt9729w9 14.03.2007 12:46

nu bet vai tas ir normaali, ka atļauto 50 vietā ir jābrauc uz 45 kaut vai ???

Normāli būtu, ja iebraucot Jelgavā, būtu brīdinājuma zīme par bedrainu ceļu visā pilsētā un ieteicamais ātrums 20 km/h.

Un vispār, pie iebraukšanas Latvijā jau vajag pielikt brīdinājuma zīmes par nelīdzeniem ceļiem un ceļa apzīmējumu trūkumu (te es domāju baltās līnijas un atstarotājus).

rgcwtxkmt9729w9 14.03.2007 11:03

mdude rakstīja: ir doma iegadat lazera termometru. saimniecibaa nodereetu tapat.

Kā ar lāzeru var mērīt temperatūru???

Sviests.. imho domāts ir infrasarkano viļņu detektors.

rgcwtxkmt9729w9 13.03.2007 18:10

pinguin rakstīja: atvainojos - nepareizs links....

www.familycar.com/...

Meklējot tur "opel" atradās vien "propeller" ...

rgcwtxkmt9729w9 16.02.2007 14:47

deksters rakstīja: ...bla, bla, bla... Nekas nevienam normālam šarānam tur nesvīst. Vai nu tur kaut kas ir dimbā ar šarānu vai saimnieku,nezinu, bet normāli tas nav.

Būsim konstruktīvi - tas nu būtu skaidrs, ka normālam auto tā nenotiek. Ja apgalvo, ka lielākā daļa šarānu (t.sk. ar dīzelmotoru aprīkotie) pieder pie normāliem auto, tad nostādīsim jautājumu sekojoši: dažiem šarāniem ir problēma ar sānu logu aizsalšanu pie lielākiem mīnusiem. Izteikties par tēmu ir lūgti līdzīgu šarānu (1.9 diesel) lietotāji, kas arī saskārušies ar šādu problēmu un ir to atrisinājuši, kā arī citi nopietni padomi tiks atzinīgi novērtēti.

rgcwtxkmt9729w9 16.02.2007 11:49

Daniels_Reebuss rakstīja:

rgcwtxkmt9729w9 rakstīja: Manam radiniekam ir pusgadu vecs tāds pat šarāns ar 1.9 dīzeli - tagad pie mīnusiem parādījās tāda pat vaina - salst ciet sānu logi, nu pilnībā sakrīt ar šeit aprakstīto, turklāt ir izmēģināti visādi ventilācijas/siltuma/aukstuma/kondiškas režīmi. Secinājums - tāds tas šarāns ir

Pilnīgas muļķības, nekas tur nesvīst. Ir braukts ar tādu unnekas tur nesvīst,nevajag muldēt stulbības. Tā ir,ka šuvēji un proktologi spriež par auto....

Pilnīgas muļķības, ir tieši tā kā es teicu, šo auto un tā saimnieku es satieku regulāri un nedomāju, ka tā būtu normāla parādība pusgadu vecam auto (lai arī vw), varbūt, vienīgi tā logu tīrīšana palīdzēs. Un savas ūbergudrības palūgšu paturēt pie sevis. Nevienam tās neinteresē, un man te nekas nav jāpierāda.

rgcwtxkmt9729w9 15.02.2007 0:23

Manam radiniekam ir pusgadu vecs tāds pat šarāns ar 1.9 dīzeli - tagad pie mīnusiem parādījās tāda pat vaina - salst ciet sānu logi, nu pilnībā sakrīt ar šeit aprakstīto, turklāt ir izmēģināti visādi ventilācijas/siltuma/aukstuma/kondiškas režīmi. Secinājums - tāds tas šarāns ir

rgcwtxkmt9729w9 24.01.2007 10:00

Daniels_Reebuss rakstīja:

ATUS rakstīja: .......Un vienīgā atšķirība starp parasto turbo un sainz ir tikai interkūleris (parastai dzesējas ar gaisu).

Ko?? Kas dzesējas parastai ar gaisu?? Tu maz zini,kas ir 'interkūleris'

Nu kā Tu nesaproti - sainz turbo versijā zem kapota sēž sainz un sprauslā virsū ūdeni uz radiatora!

rgcwtxkmt9729w9 23.01.2007 12:10

UBJU rakstīja: Ņirga nāk par mega skriptētāju "edijz" kad dabūsi access uz db tad ej pec aliņa.

a pagaidām atver kadu xxx.avi un spaidi burkānu zem dalda

Un kas tik nereāls liekas ņirdzējam "UBJU"? Lai atlasītu visus pasātus ar valsts nr. formā XX-YY vajag tikai pieeju pie csdd kalkulātora.

rgcwtxkmt9729w9 24.10.2006 11:39
rgcwtxkmt9729w9 20.10.2006 15:06

Jaunajai paaudzei, kas vēlas sasniegt materiālu labklājību, varētu ieteikt vairāk pievērsties matemātikas un valodu pastiprinātai apguvei. Pārējo - cita starpā vai vēlāk pēc vajadzības.

Par elektroniku kā hobiju - ir ok tiem dažiem interesentiem, taču daudz veselīgāk garīgās slodzes un sēdošā darba līdzsvarošanai būtu aktīva atpūta svaigā dabā.

rgcwtxkmt9729w9 20.10.2006 14:55

Fartuks rakstīja: Gribēju tik pateikt Raimim,ka neviens topics nav par to,kā no skārda gabala,skrūvēm un gumijām,var autiņam šaras un pirkstu uztaisīt.

A moš kāds zin?Varbūt sanāk lētāk?

Vēl jāņem palīgā drāts gabals, flaķenes, āmurs, izolene, plastalīns u.tml. - tad var da jeb ko salabot!

rgcwtxkmt9729w9 19.10.2006 15:37

Ja kāds jau nav minējis, interesentiem varu ieteik apmeklēt www.cxem.net/...

rgcwtxkmt9729w9 19.10.2006 15:36

ursis rakstīja:

raimondsm rakstīja: Nepīpoju..

Ver vaļā topiku - fizika nafig nav vajadzīga un spamo uz nebēdu

1. kaa redzu NEVIENS NEKO NETIKA JAUTAJIS.

2. redzu KA RUNAAJIES PATS AR SEVI.

taatad duramies,ja ne piipojam vai snjaucam?

veel ir variants ka esi vienkaarshi...

P.S. kas gribees uzzinaas,vai pajautaas.

un to 12V lodaamuru vari sev pats... kaa redzu lodeejis neesi... un nezini kur ir tas saals...

jo lodaamurs nav domaats tikai mikrenju,tiristoru utt lodeesanai,bet arii mashiinu vadiem... kur tu tos 12v lodaamurinjus vari... nu tu jau sapati.

Savu nekompetenci varēji paturēt pie sevis

Normālā amatiera garāžā (piem., manā) ir skapis ar pazeminošo transformatoru un taisngriezi, un 12V līdzstrāvas rozetes - tur arī lodāmuru ieslēdzam. Ar 220V nav joki.

rgcwtxkmt9729w9 19.10.2006 15:32

raimondsm rakstīja: Ieskatāmies šeit www.tvnet.lv/...

lai nonāktu līdz šādiem atklājumiem, sāksim ar Oma likumu

I=U/R I- strāva, ampēri A, miliampēri mA; U-spriegums, volti V, milivolti mV; R - pretestība omi, kilomi, megaomi Ω KΩ MΩ

Virknes slēgumā pretestības saskaita, paralēlajā- aprēķina pēc formulas 1/Rkop= 1/R1+1/R2

Jautājumi?

Jā, Nakamura malacis, 98. gadā es par GaN (gallija nitrīdu) savienojumu tēmu rakstīju bakalaura darbu, tad vēl tas bija ļoti svaigs atklājums - mēģinājām arī zilās diodes "iegūt" Alfas laboratorijās.

Vispār interesanta tā fizika, tikai Latvijā neko daudz zinātni neatbalsta, tāpēc arī strādāju bankā

1 2 3 4 5 6 7

Lasītākie raksti

Jaunie raksti