Tā nemaz nav CP jurisdikcija. Vajadzēja rakstīt saskaņoto, kamēr otra puse bija šmigā.
interesanti gan, kā tad jurisdikcija ir auto avārijas? un, ja var ticēt cietušās puses teiktajam, CP darbinieku rīcība prasītos pēc konkrētiem paskaidrojumiem
ieteiktu visu šo materiālu kopā ar savu iesniegumu nosūtīt uz sekojošām adresēm, pie tam visu vienā reizē, adreses ieliekot kā CC:, lai visi adresāti redz, kam vēl tas ir sūtīts:
Bacardi rakstīja: Vislabaakaa reklaama Volvo Truck Latvia ir tas, ka vinji 2. posmus pirms sezonas beigaam beidza sponsoreet rallija brauceeju, kursh bija reaals pretendents uz 1. vietu savaa klasee!
Kuru tieši?
Cik var saprast, domāts laikam ir Štrauss.
Jā tieši tā pārmeta Arti.Bet cik es zinu ka nākamo gadu brauks ar Type-R.
...un cik var noprast no mājieniem www.4rati.lv forumā, tad nākamajā sezonā tas notiks saistībā ar RAMI R-evolution komandu
Bacardi rakstīja: Vislabaakaa reklaama Volvo Truck Latvia ir tas, ka vinji 2. posmus pirms sezonas beigaam beidza sponsoreet rallija brauceeju, kursh bija reaals pretendents uz 1. vietu savaa klasee!
Neko biežāk par citiem auto tas nelūzt. Vismaz pusotra gada laikā kaut kādas "īpašās PT Cruiser" vainas nav novērotas. Runa ir par 2.0 turbodīzeli, attiecīgi degvielas patēriņš ir minimāls (~7 l). Ja gadīsies palielāks benzīna motors un ar automātisko kārbu, patēriņš būs jūtamāks. Attiecībā uz skarbajiem LV apstākļiem - pagājušajā ziemā tas dīzelis pieleca bez jebkādām problēmām, ritošo daļu pusotra gada ekspluatācijas laikā vēl nav bijusi nepieciešamība aiztikt. Ja runā par vietām, kur remontēt un veikt tehnisko apkopi - neiesaku vest pie oficiālā Chrysler dīlera "TC Motors": dārgi, ilgi un nekvalitatīvi. Un attieksme reti pretīga, no sērijas "Tev vajag, tu arī pielāgojies". Remontē viņus arī daudzās citās vietās, vienīgi kompim pieslēgt var ne visur.
anonimikis rakstīja: Satiksmes drošība, protams, ir ļoti svarīga.
Tomēr jāatceras kam ir domāts apvedceļš - lai atbrīvotu pilsētas centru no transporta. Šādi mākslīgi palēninot kustību un caurlaidību tiks iegūts pretējs efekts - palielināsies Rīgas caurbraucēju skaits. LVceļus tas it kā neinteresē - tā jau pašvaldības darīšana.
Un sanāk kā vienmēr - mēs darām savu darbu un kas notiek blakus mūs neinteresē. Kad sāks domāt stratēģiskāk???
Konkrētais ceļš tikai saucas "apvedceļš", jo kā tāds tas savulaik tika izbūvēts. Reāli jau sen tas pilda citas funkcijas - tas ir ceļš no Rīgas uz piepilsētu, ceļš starp dažādiem piepilsētas rajoniem. Un to, ka intensitāte tur stipri pieaugs, varēja paredzēt jau sen, jau pašā piepilsētas reģionu celtniecības buma sākumā (Jūrmala, Baltzezers, Mārupe, Ķekava - tas viss sākās jau 90-ajos). Tikai pie mums par transportu un ceļiem atbildīgās instances parasti sāk domāt tad, kad jau viss ir stipri nokavēts. Nacionālās īpatnības, tā teikt
Rīgas apvedceļš pēdējā laikā vakaros ir pilnīga katastrofa, gan A4, gan A5... ja kādreiz tur bija ērtāk braukt, lai apbrauktu Rīgu ar tās sastrēgumiem, tad tagad ātrāk tikt uz priekšu var braucot cauri Rīgai... sviests
Rīga, 16.aug., LETA. Šā gada pirmajos sešos mēnešos visvairāk naftas produktu mazumtirdzniecībā pārdevuši SIA "Latvija Statoil", SIA "Neste Latvija" un SIA "Lukoil Baltija R", liecina Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Akcīzes preču pārvaldes apkopotie rādītāji par akcīzes preču apriti.
Ceturtais lielākais degvielas tirgotājs pēc mazumtirdzniecībā realizēto naftas produktu apjoma bijis AS "Virši-A", kam seko SIA "East-West Transit", SIA "Astarte Nafta" un SIA "Alco".
Astotajā vietā gada pirmajā pusē ierindojies SIA "Aparts", devītajā vietā bijusi SIA "Ziemeļu nafta", bet desmitajā vietā - SIA "Latvijas propāna gāze".
svēts aizdoms ka pat Baltkrievijai tādas raritātes nav...
Īstenībā tas nemaz nav pats sliktākais variants, tas taču nav tas pats, kas Vjetnamā lidoja, bet gan modernizēts un ja par raritātēm, tad mūsu pašu armijas lidmašīnu parks sastāv no vienas vecas čehu transportlidmašīnas (L-410) un pāris kukuruzņikiem (AN-2). Salīdzinot ar to, modernizēti MIG-21 vēl ir ļoti OK.
Nu principā nekas traks, vienkārši jāatceras, ka līdzšinējiem speciālajiem numuriem AA-56xx, AA-66xx, AA-80xx, AN-50xx, LA-xxxx, MK un RD ir pievienojusies vēl viena sērija GG-40xx
garuda, relax, ar tādiem nav vērts strīdēties šitie PSRS slavinātāji ir no tiem, kuriem tad bija labi, jo visu "deva" un arī kā domāt norādīja "no augšas". Varēja smuki sēdēt savā vietā un neiespringt. Tagad, kad ar savām smadzenītēm viss jādomā un jādara, tādiem ir kļuvis baigi neērti. Un tu nekādi viņiem neko nepierādīsi, jo tādiem tiešām tad bija labāk
R99 rakstīja: Cik daudziem vēl tur jānošķiļas.... Avārijas tur notiek vismaz reizi nedēļā, iespējams, ka pat biežāk.
Kamēr nesāks ievērot noteikumus tikmēr taisi vai netaisi ciet jēga nekāda.
Dotajā gadījumā, manuprāt, vienkāršāk būtu uzlikt tos dažus metrus ar atdalošajām dzelzs barjerām. Izmaksas minimālas un darbs pāris stundām. Lai gan ir dzirdēts, ka īstais iemesls, kāpēc tas netika izdarīts jau tad, kad uz tās šosejas taisīja ciet pārējās vietas, ir tāds, ka tajā rajonā aiz "Vērdiņa" dzīvojot dažs labs "ietekmīgs" cilvēks, kurš šo nāvējošo pagriezienu ikdienā izmanto.
Neredzu tur neko sliktu. Manuprāt, tieši labāk, ka piereģistrēja tur, kur tiešām dzīvo, nevis kaut kādā Gērnsijā, piemēram. Un piereģistrēja neslēpjoties, ar savu vārdu. Vienkārši Zanders mēģina atrast, kur piesieties, viņam darbs tāds.
Bet Magistrs izskatās, ka ir no tiem, kam viss ir tikai slikti kopš 1990. gada, viss ir sagrauts, izlaupīts un valsts vairs neko nedod
Nezinu kā tur ar visiem teorētiskajiem pamatojumiem (fizika nebija mans mīļākais priekšmets skolā), bet pēc savas pieredzes ar gāzes iekārtām automašīnās varu pateikt, ka nav pamata ticēt runām par gāzes slikto ietekmi uz motoru. Bija man gāzes iekārtas divās mašīnās, ar abām braucu diezgan ilgu laiku, bet nekad nebija kaut jebkādu problēmu šajā sakarā. Pie tam pirmajā gadījumā tā mašīna tika nopirkta jau ar visu iekārtu, attiecīgi hvz cik vēl pirms manis ar to bija braukts. Var jau būt, ka es vienīgais tāds veiksminieks tagadējais auto ir turbodiesel - tas tā, lai uzreiz atbildētu skeptiķiem, kāpēc tagad vairs nav gāze
nu un ne vinji braukt maak, ne vinji kauko padariis detektori uzradis vinju radarus, bet parejas lietas (nu ka agresivu braukshanu, utt) pieshuut nekad neviens nav varejis (durakiem tikai) aa, un ka ar likumu ka netrafaretiem auto NEDRIIKST buut bakugunis un skanjas signaals prokuraturs ta pirms gadeim 5ciem tika valja no aprikojuma, tagad akal katram otrajam bus migalkas vai sviests kaukac un nesakartota likumdoshana, kas mani var piespiest apstaaties kaukadam subaruuu, kursh iisti liidzi nemaz natiek nav tada punkta likumaa
Ir arī jau tagad netrafarētas mašīnas ar bākugunīm. Kaut vai drošības policijas džipi, kas pavada uz ceļa premjerministru un vēl dažu labu.
mlja, reāli norēcos visu šo diskusiju lasot Šīris te ir kā Žirinovskis Krievijas domē - visi zina, ka āksts un jampampiņš, bet bez viņa nebūtu tik jautri
Tas cipars šādai mašīnai jau tā ir labs, lai vēl kaut ko mestu nost. Un es nedomāju, ka 1k nomešana no cenas ieraugot cash nozīmētu baigi labo mācēšanu tirgoties
nosist dažreiz gribās arī tos "izsalkušos", kas no rīta (kad lielākajai daļai uz darbu jāskrien) Statoilā desmaizes pērk un nevar izvēlēties starp sinepēm un majonēzi un pēc tam neatcerās, kurā kartē viņam cik palicis naudas un mēģina visas pēc kārtas tas ir reāls gadījums no dzīves, vienu brīdi bija sajūta, ka to nabadziņu visa rinda kopēji nolinčos
Aiz "Vērdiņa" jau ir zīme 90 km/h, jo sākusies Rīgas administratīvā teritorija ... līdz ar to, piem., "R99" rakstītais par 120 km/h jau velk uz citu saoda kategoriju
jā, biju domājis tieši pašu šoseju, pirms "baltās" zīmes... tomēr, ja viņi stāv pie "Vērdiņa", tad jau viņi var fiksēt tikai posmu pirms "baltās" zīmes (jo tā atrodas blakus "Vērdiņam"), kur vēl atļautais ir 100 km/h
Braucot ikdienā pa šo ceļu, varu apgalvot, ka līdz 120 km/h viņi vispār nevienu neaiztiek. Viņus vairāk interesē tā autoizstāde (tipa Lamborghini, Maseratti un pārējie), kas tur parasti kursē un kārtīgi atvelk dēļ tiem viņi ir gatavi arī lekt zem riteņiem... laikam jau tomēr ir kāds taustāms iemesls šai varonīgajai rīcībai
Marchiks_ rakstīja:
Tā nemaz nav CP jurisdikcija. Vajadzēja rakstīt saskaņoto, kamēr otra puse bija šmigā.
interesanti gan, kā tad jurisdikcija ir auto avārijas? un, ja var ticēt cietušās puses teiktajam, CP darbinieku rīcība prasītos pēc konkrētiem paskaidrojumiem