aha, atmazka
plaši izreklamēta reida laikā nopelnīt 80-160eur sodus apdzīvotā vietā - rekur ir tās cūkas. Cilvēkiem ir tiešām po*uj uz ātruma ierobežojumiem, tad nu saņemiet. Saņemiet visi, bļe.
aha, atmazka
plaši izreklamēta reida laikā nopelnīt 80-160eur sodus apdzīvotā vietā - rekur ir tās cūkas. Cilvēkiem ir tiešām po*uj uz ātruma ierobežojumiem, tad nu saņemiet. Saņemiet visi, bļe.
Tu varbūt varētu painformēt parastos mirstīgos, priekš kam tev tāda info? Varbūt tu domā ka viņam laiks pensijā? Vai viņam vēl nav 18, tātad, nav vadītāja apliecības? Kas vēl tevi uztrauc? Vai tēmas kontekstā tev nevajadzētu zināt, kādā krāsā ir Lukstiņa kaķis? To es arī nekur internetā nevaru atrast, bet nilam gan var atrast...
Ok, neņem ļaunā.
P.S pērn Krapsim izdega kabinets? 25 gadi dienestā + 2 gadi armija (?) + 18 = ~43-45, varbūt kāds gadiņš vairāk.
Ir jau samērā ciešami. Varbūt jā, varēja pentere būt garāka un precīzāka, bet galvenais jau ir panākts - lai tauta uz aklo nelektu uz joslu pa labi apsteigšanas manevra veikšanai. Kamēr katrs brauc pa savu joslu, dudina uz cik katrs grib.
Un vispār, par šo taču atsevišķa foruma tēma ir.
Jā, govis pirž metānu
Tad cepiens ir par to ka lielākās ražas piesaista vairāk CO2, vai par to, ka no atmosfēras tiek izņemts slāpeklis tā inertajā veidā?
Jo ja par CO2, tad vēl joprojām nepiekritīšu - lai arī kādu ražu varētu novākt no konkrētā zemes pleķīša, daudz vairāk CO2 būtu ieslēgts citu savienojumu sastāvā ja ražas vietā būtu mežs - lasi - ja tas zemes pleķītis nemaz nebūtu apstrādāts.
Nepiekritīšu. Gan tas minerālmēslu slāpeklis, gan piesaistītais CO2 aiziet atpakaļ dabas apritē, pēc tam kad izaudzētā biomasa sapūst uz lauka (vai citur), vai mēs apēdam un izkakājam. Tikpat labi var teikt ka par ūdens aprites līdzsvaru nevar būt ne runas, jo tas ziemā sasalst...
cik salonus līdz tam 2022 viņš vēl neapstaigās... ![]()
Re kur tepat, iepriekšējā lapā mans oponents piedāvā "Vai arī satiekot ūpi uz ceļa- iespēja salauzt viņam ceļgalus un žokli 2 vietās." - nu par šādu satiksmes organizācijas uzlabojumu es varu vienīgi ieteikt uzlabot nervus, vai vismaz pārskatīt to lēno traucēkļu "virtuālo statusu" - jo tikpat lēns traucēklis var būt arī pilnīgi legāls, un tad mums nedrīkstētu ne prātā nākt idejām lauzt žokļus utt. Attieksmes jautājums. Pats jau pareizi saki ka tam ātrajam un pieredzējušam savu reizi ir jāizstrebj lēnāka un zaļāka vārītās ziepes.
Nevar, negrib, viens pīpis. Tu viņu vari ietekmēt? Spiedīsi no pakaļas un ar gaismām metīsi? Spiedīsi malā un kāpsi ārā "aprunāties"? Droši vien es esmu idiots, vai kā 650tais cēli nodēvētu - lohs, bet ja man kāds priekšā velkās, nespēj, vai nedrīkst - tad ir tikai divi varianti: 1)apdzenu, 2)sēžu samērā pieklājīgā distancē astē un zaudēju laiku. Bet pataupu nervus - jaunāks biju, riskēju daudz biežāk un nevajadzīgi - no tā izaugu. Nekrāju aizvainojumu par padirstajām sekundēm, minūtēm, un, mājās atbraucis, neizgāžu ceļā sakrāto stresu spārdot suni vai klopējot sievu. Starp objektīvu un neobjektīvu satiksmes kavētāju atšķirība ir tikai mūsu galvās - par vienu mēs zinām ka viņš NEDRĪKST, par otru mēs domājam ka viņš NEGRIB - ja šī informācijas atšķirība mums liek pielikt dusmās bikses, tad nu jā, ir bēdīgi un vissirslikti.lv.
Jā, teorija no prakses atšķiras. Fana, smaidīgā vai ūpja vietā gadās godīga fūre uz 80, godīgs piekabes vilcējs uz tiem pašiem ekonomiku graujošajiem 80, vai, nedod dies - ar striķi pa vidu sakabināts tandēms, ko likums iegrožo līdz pat noziedzīgajiem 50kmh. Visi viņi NEDRĪKST braukt ne mata tiesu ātrāk. Un ko tad? Viņi jau nemaz nevelkās, bet stiepj, cik vien ātri likums viņiem ļauj. Bet mums taču atkal par lēnu. Ko nu? ![]()
Nevar būt ka arī tur, Eiropā, braucējus jāj un ka tur kāds arī velkās un ir pavisam neprognozējams! Tēmu palasot, šķiet, ka tur ir piena upes ķīseļa krastos, vienīgi šeit ir vissirslikti.lv ![]()
nu bet tā jau ir cita tēma, kaut tava iesāktā. es par šito: "msh rakstīja: Eu, redaktor - pēc pirmā aprīļa vajag uzfilmēt viģiku par to, kā vidējā ātruma kontroles sistēma ļauj atstiept cik tik mašīna spēj iet " - KUR mūsu valstī tuvākajos 10, 15 gados plānotos vai vispār būtu kaut teorētiska iespēja uzlikt posmu, vismaz 30+km garu, kurā būtu JĒGA atvilkt? Nu nav, nav un nebūs.
Par vilcieniem - pirms nedēļas bija tā laime braukt - piekurināts tā, ka ģērbies kaut līdz ādai pliks. Lūk kur transports un īsta ekoloģija - kādēļ lai nevarētu turēt vagonos max +10, +12 grādus siltu? Kāpēc jākurina (ar elektrību, turklāt) tā ka vienā kreklā sēžot sviedri tek? Ja es vagonā iekāpju virsdrēbēs, man nav problēma tajās arī nosēdēt tās 45-50min. Bet nē - jūties kā pirtī.
Un? Kāds tam visam sakars ar to ka es neizpratu msh apgalvojumu, ka nu tik mums būs dakuja atvilcēju un pulkstenis redlainā braucēju? Nē, manuprāt nebūs vis, jo NAV to GARO posmu KUR atvilkt. Un nebūs arī.
P.S un kādēļ gan lai vidējā ātruma kontroles posmā nevarētu satikt CP?
es nerunāju par mistisko drošību, kad visiem skrējējiem nervi netur kilometru pabraukt ar -10. Es apšaubīju msh teikto ka būs nu baigā haļava un placdarms uz atvilkšanu, cik tad nu auto iet. Tāpēc jau teicu, ārzemēs atvelk, ieiet kafūzī, viss notiek, A te? 7km? 4,5min? Kad atvilkt, kad gaidīt?
P.S kādēļ lai samazinātos iespēja tur satikt CP?
es vismaz savam apgalvojumam pieliku saiti uz ne to pašu glupāko ziņu lapu. Vari par to moralizēšanu un ciet klopēšanu kādu ziņu iemest? Jo savādāk izskatās ka mums ir dažādi informācijas avoti.
es vienmēr esmu iesmējis par tā saucamo "zemes stundu", kad visādi glupiķi, aizbildinoties ar rūpēm par dabu un "īstu ekoloģisku" domāšanu, izrubī uz stundu savus patērētājus. Un tad visi reizē ierubī atpakaļ. Tāds sitiens pa pārvades iekārtām, ka maz neliekas. Toties var lepni teikt - es domāju par dabu, a jūs visi esat klases nesekmīgie ![]()
CO2 ir izejviela: www.sciencealert.com/scientists-plan-to-recycle-waste-carbon-dioxide-co2-into-plastic
Sāksim ar jautrāko daļu: "We were about to give up, but when the results came in, they were so good we had to sit down," says Quintero-Bermudez. "Really beautiful results." - rakstā tiek īpaši uzsvērts ka zinātnieki teju jau bija visam atmetuši ar roku - un te pēkšņi viss izdevās, nu lieliskāk vairs nevar būt
Tagad par pašu metodi: paredzēts CO2 ar katalizatoru un pievadītas enerģijas (elektrības) palīdzību pārvērst etilēnā, ko jau tālāk izmanto plastmasas ražošanā, Tiktāl jauki. ZInātnieki secinājuši ka varš būtu labākais katalizators, par vara iegūšanu es jau iepostēju vienu saiti, palika bez ievērības. Atkārtošos: www.independent.co.uk/news/world/europe/norway-copper-mining-arctic-finnmark-pollution-environment-damage-fjords-a8778891.html
Īsais konspekts - norvēģi arktikā ļauj smago metālu ieguves vietās visus sūdus nogremdēt pa taisno fjordu dibenā. Bez nekādām attīrīšanām, bez nekāda aprēķina, cik tas sajās dabu. Sūdus pa taisno jūrā. Protams, varš arī citur vajadzīgs, ne tikai kā katalizators uz papīra esošai idejai...
Ok, tagad par elektrību. Izrādās, arī tā vajadzīga tajā etilēna sintēzes procesā, no shit! Zinātnieki uzsver,ka tik ilgi, kamēr elektrību iegūs no atjaunojamiem resursiem, tikmēr kopējā procesa bilance itkā būtu iespējama ar plusa zīmi "overall impact should be a positive one" - yeah, should be
Par pašu procesu un zinātniekiem mani sasmīdināja vēl viena frāze: "The researchers worked out how to control the reaction so that ethylene production was maximised, while waste products such as methane were kept to a minimum." - methane - waste product!
Metāns taču ir dabasgāze! Metāns ir izejviela! Nopērkam no aļibabas koģenerācijas staciju, pieliekam klāt inovatīvajam etilēna ražošanas procesam, un ražojam no metāna elektrību, un pie viena apsildam zinātnieku telti, jo liekas, viņi ir ko apsaldējuši... ![]()
es ne par to krāsniņu tā indīgi izteicos kā par "čainas pečku" bet gan tieši par taviem aļibabas piedāvājumiem - koģenerācijas stacijām. Jo nu atvaino, bet neticu ka ķīnas lētais sūds (sauksim lietas īstajos vārdos) var būt efektīgāks kā tepat, Eiropas savienībā ražots un sertificēts produkts. Par to naudu, ko tu piedāvā nomest zemē (uzdāvināt ķīnai, nevis rotēt vietējā ekonomikā) var veikt citus, daudz saprātīgākus risinājumus.
Secinājums - ja brīvā tirgus apstākļos nespēj būt konkurētspējīgas ES valstī ražotas ne tās senākās iekārtas, tad par ko var sapņot no aļibabas sūdiņiem? Ja sertificēta, ar pieejamām rezerves daļām un servisu, tehnika nespēj pati sevi nodrošināt (lasi - pelnīt naudu) - tad ko tu darīsi, kad tava čainas pečka noklāsies? Pirksi par bargu naudu nākamo? Šitik "zaļi" domāt var tikai glupš bagātnieks.
es gribu redzēt, ar kādām metodēm tu nodrošināsi tam ebaja sūdiņam nepieciešamo temperatūras starpību uz elementa VIRSMAS, lai no viņa izceltu kaut pusi no nomināli pieteiktās patērējamās jaudas. Izkapāt caurumu pakešlogā, lai viena puse būtu siltumā istabā, otra ārā salā?
Es nestrīdos par principu, es apstrīdu apšaubāmu sūdu stumšanu BEZ EKONOMISKA PAMATOJUMA.
jā, es ar iesmēju
gluži tāpat kā par saiti uz ebaja peltjē elementiem ar komentāru "eksperimentiem" - kādiem eksperimentiem - nokurināt nevajadzīgi elektrību, mēģinot uzbūvēt savu auto ledusskapi? tie sūdiņi elektrību neražo... ![]()
Bija pazīstamiem ļaužiem koģenerācijas stacija sabūvēta par eiropas naudu - audzēja kukurūzu, pūdēja, ražoja elektrību un sildīja zāģmateriālu kalti. Viss rūpals gāja, kamēr bija līdzmaksājumi - izbeidzās tie, izbeidzās arī zaļajam kupolam stīvums. Secinājumi - laikam jau bija pārāk dārgi, ja no savas kabatas būtu jāražo zaļā elektrība. Tagad ēkās cita ražotne, kukurūzas vietā graudi/rapsis/kartupeļi/griķi.
Un ja jau rūpniecisku apjomu projekts neaizgāja pašpietiekamības vai peļņas līmenī, ko tad gaidīt no aļibabas sūdiņiem?
Neaizmirsti, ka alumīniju (tā sakausējumus) magnēts neņem.
Nu ja, skaidrs. Ogļu koncepts jāapkaro, citam nav laika.
es jau teicu - saņemiet visi. Ziņās lasīju ka reida laikā bijuši faķīri, kas pat speciāli skrējušies un gonkas taisījuši, rekordus stādīt, tad kad sabiedrība tādiem teiks "fui", tad varbūt pārējos neaiztiks. A tikām - paši dodam lieliskus argumentus šito sistēmu ieviesējiem. Paši.