Kazimirs_Skuja rakstīja: Šito topiku lasot, tā uzreiz pat nesaprast,
neglābjami slims ir Autors, vai tomēr ir vēl izredzes, ka var palīdzēt..
Toties par auto tēmu, nevis par to, kurš kurā trako nama palātā bijis.
Kazimirs_Skuja rakstīja: Šito topiku lasot, tā uzreiz pat nesaprast,
neglābjami slims ir Autors, vai tomēr ir vēl izredzes, ka var palīdzēt..
Toties par auto tēmu, nevis par to, kurš kurā trako nama palātā bijis.
Seene rakstīja:
anonimikis rakstīja: Darbiniekam ir uzticēts auto. Pie auto nodošanas darbinieks paraksta papīru, ka apņemas segt viņa auto lietošanas laikā radītos zaudējumus, tajā skaitā administratīvos sodus. īpaši stulbiem sēnes darbiniekiem var pierakstīt, ka darbinieks nedrīkst nodot auto trešajai personai un par katru šādu gadījumu maksā Ls 150. Līdz ar to neviens darbinieks necels iebildumus, ka uz radara soda nav redzams viņa tupais feiss.
Tieši tā tam vajadzētu būt. Bet NAV! Tā būtu, ja tiktu sodīts īpašnieks vai arī noskaidrots vadītājs. Patreizējā situācijā administartīvais sods netiek uzlikts NEVIENAM. Un attiecīgi nav nekādu zaudējumu, kurus varētu likumīgā ceļā piedzīt no konkrētas personas.
Ka nav, tad nav.
Lai Senes darbinieki uz šosejas nesēņo ![]()
Seene rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Sodu apmaksā Uzņēmums "Sēne un Sēne"
Bet darbinieks nemaksā administratīvo sodu, bet saskaņā ar iekšējās kārtības noteikumiem un tr. līdzekļa izmantošanas noteikumiem samaksā radītos uzņēmums zaudējumus...
Darbinieks nekādus zaudējumus nav radījis. Uzņēmums nav tiesīgs izlemt, ir vai nav izdarīts administratīvais pārkāpums. FR soda kvītī vainīgā persona nav norādīta - līdz ar to jebkāda soda piedziņa no konkrēta darbinieka ir uzņēmuma pretlikumīga darbinieka sodīšana.
Uzņēmums var vienīgi brīvprātīgi izlemt apmaksāt kādai nezināmai personai piemēroto sodu, lai izbēgtu no prettiesiskām sankcijām, kas tiek vērstas pret uzņēmumu, kas nekādu pārkāpumu nav izdarījis.
Tu gan būtu labs priekšnieks!
Jeb, ja būtu, mainītu viedokli?
Bazhix rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
i_edgars rakstīja: Man liek maksāt sodu, bet es nebiju vainīgs, un ne tikai ka man jāpierāda ka neesmu ēzelis (vaiņīgs), bet pat apstrīdēt nav ļauts!
Klausies...
Vai tad protokolu drīkst apmaksāt tikai īpašnieks? Vai tomēr to var darīt arī sportiskais bračka? Noliec bračkam uz galda fotogrāfiju, kurā norādīs, konts. un lai čals apmaksā.
Ja neprotās, samaksā viņa vietā to čiriku un vairs mašīnu nedod NEKAD! KUR PROBLĒMA???
Ja bračka nošķils tavu auto, tad arī bračkam uzsitīši uz pleca un sūtīsi tirs aptirsinātāju, ka ja tur ņepričom?
Pastāsti, kā apmaksā bračka, ja administratīvais sods ir man?
Tagad, ja aptur ceļu policija un gada laikā nav neviena pārkāpuma, tiek cauri ar brīdinājumu. Ja šādā gadījumā es esmu izsitis naudu no brālīša un aptur ceļu policija - vai būs brīdinājums, ja administratīvais sods ir man?
P.S. Palaidniek, tā arī nepateici, kā var pārrakstīt mašīnu nesamaksājot un tādējādi netiekot administratīvi sodīts, ja nofočēts ir kāds cits...
Ja reiz ir pienācis lēmums par sodu, apmaksāt var jebkurš. Nesaprotu problēmu iedot citai personai to apmaksāt. Ja persona ir tik neuzticama, ka var nesamaksāt sodu, tādai nevar uzticēt savu auto.
Attiecībā uz gadījumiem, kad tiek vērtēta vadītāja "sodu vēsture" - fotoradara fiksētais sods netiek piesaistīts konkrētai personai un tavā "sodu vēsturē" neparādās. Tāpēc joprojām nesaprotu problēmu.
IkdienasViesis rakstīja: Re, cik labi tas RVR-7 tajā krievzemes muzejā izskatās! Kā no konveijera nupat nobraucis. Vai nu mūsējie arī kaut ko līdzīgu nevarēja izveidot ? Ne sliežu ceļi vajadzīgi, ne smalki angāri...reizi pāris gados kāds krāsas bundulis varbūt jānoziedo. Pie mums to muzeju varēja iekārtot kādā no vecajiem tramvaju depo vai vai RVR teritorijā, vietas tur pietiekoši. Ārzemniekiem tādi tehnikas muzeji patīk - pavēroju, ka viņi\'dzelzceļa muzejā izložņā tās lokomotīves un vagonus no augsas līdz apakšai ,visu uzņem foto....Arī tramvaju muzejā ārvalstu viesu netrūktu, vietējie arī nāktu. Investīcijas fiksi vien atpelnītos. Ja nekļūdos, arī Peterburgā ir tramvaju muzejs, arī vairākās ES pilsētās.
Par to atpelnīšanos gan jāšaubās un lielo apmeklētāju pieplūdumu. Piemēram, Aviācijas muzejs neizskatās diži apmeklēts un tur nestāv rindā tūristi uz iekšā tikšanu.
smaidiigais rakstīja: nekādas foto nav, cik man zināms
Tas gan ir dīvaini, ja nav foto. Parasti viesiem stāvēšanas pārkāpumiem ir foto.
Lai pierādītu 5 min - jāprasa lidostas videonovērošanas ieraksts. Gan jau, ka vēro arī arī piebraucamo rampu.
Pašam diezvai RIX dos, bet prasi policijai, lai tie izprasa.
Apstrīdēt vajag vienmēr. Tiesāties gan diezvai ir jēga.
Paskaties, plkst.cikos ir uzņemta foto(ja ir fotogrāfijā fiksēts) un plkst.cikos sastādīts protokols.
Ja starpā nav 5 min, ja pareizi atceros no CSN, tad to nevar uzskatīt par stāvšānu, bet par apstāšanos. Policija tādējādi nevar pierādīt, ka stāvēji ilgāk par 5 min.
Pirmais rakstīja: šiten goo.gl/...
Tas nav Saulkrastos, bet gan Skultē, Limbažu novadā, iekš vasarnīcu koperatīva. Stacija tālu, autobuss uz šosejas. Par tādu cenu pirkt koperatīvā, nezinu gan ...
Seene rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Nu tak nocitē to satversmes pantiņu, kutu pārkāpj ātruma kontrolētāji
Vispār jau teicu, ka ir pretrunas ar APL, bet to jau laikam neizlasīji... Kā parasti...
APL nosaka, ka pēc pārkāpuma konstatēšanas ir jāuzsāk administratīvais process 24h laikā. Un 7 darba dienu laikā par to ierakstītā vēstulē jāinformē adresāts, ja pārkāpums ir konstatēts bez adresāta klātbūtnes.
Precizē, kurš pants to nosaka.
i_edgars rakstīja:
CRDI rakstīja:
Un prof. klasif. un ar to saistītajos noteikumos ir aprakstīts viss pietiekami smalki.
Tehnologs un darbu vadītājs ir pavisam citā (zemākā) grupā kā inženieris.
CRDI rakstīja:
Ej vien mazgā savas bikses
Aaa, Tu jau izmazgāji??
Pirms citu aptiršanas kaut reizi mūžā, kaut vienu lpp tā profesiju klasifikatora izlasi!
Profesiju klasifikators vispār ir domāts statistikas vajadzībām un lai aptuveni vienādā nosaukumā sauktu līdzīgus amatus dažādos uzņēmumos.
Profesiju klasifikātoru parasti pielietoju šādi: ir darbinieks, kuram jāuztaisa darba līgums, ir dabs, ko tas reāli darīs un amats. Nu tad beigās par godu Darba likumā noteiktajam, ka vajag, piedzenu kādu no klasifikātorā noteiktajiem darbiem, kas vistuvāk atbilst.
Nekad neesmu redzējis, ka darbinieks teiktu - vot varu vai gribu strādāt darbu, kas atbilst tikai šādam kodam vai arī amats/darba pienākumi izdomāti vadoties no koda. Vispirms ir reālais darāmais, kam tiek piemeklēts kods klasifikatorā.
Pirmais rakstīja:
anonimikis rakstīja:
Pirmais rakstīja: apmēram sauriešies varētu veidot iecerētos parkandraidus
sauriešos varētu veidot praidus
Nakui jārīko kas tāds, kas jau ir?
Lai tūristus piesaistītu Sauriešu reģionam, nu tos, kas pa to sliežu ceļu ieradīsies.
Par lidostu un sliežu transportu:
Vat tad uz RIX nebija plānots vilciens nevis trams?
Vai tad no Jelgavas atzara nebija atstāta vita, kur būvēt sliedes?
Man gan liekas,ka vajadzēdzētu vilcienu, nevis tramu uz RIX, pie tam no Jūrmalas atzara. To maršrutu vajadzētu Imanta- Zolitūde - RIX. Ar mērķi, ka tas būtu arī priekš Imantas un Zolitūdes iedzīvotājiem, nevies tie kā tagad aizsistu pilnu Jūrmalas vilcienu.
Bams rakstīja: Jautājums sekojošs: cik bieži braucat uz Rīgas lidostu? Vai RS 22.maršruta autobusus arī izmantojat? Kādi uzlabojumu sabiedriskā transporta satiksmē uz Lidostu, jūsuprāt būtu nepieciešami? Vai būtu nepieciešams, piem. sliežu transports uz to?
22.autobuss varētu mest lielāku loku pa centru, lai tūristi tiek pievesti pie viesnīcām, varbūt pat varētu palaist pa Vanšu tiltu un tad caur centru uz Abrenes ielu.
Tā veidotos arī labāki savienojumi ar citiem maršrutiem, kas tūristam svešā pilsētā varētu būt būtiski. .
Sliežu transports - labs jautājums. PAr vilcienu kādreiz runājā, pie jaunā termināla bija paredzēta pat vieta, bet tagad - ne termināļa, ne vilciena.
Es domāju, ka sliežu transports būtu ērts, bet nezinu, vai būtu piepildījums. Iespējams, ka to varētu risināt kompleksi ar park and ride laukumiem kaut kur pārdaugavā.
Jaunie auto laikam dikti neizturīgāki,
šis neizuturīgāks par Merivu:
Eksprezidentes auto ir kāda vaina, ko nevar atklāt ne serviss, ne ražotāji
Bet ķīniets lūk uzskata, ka Rīgā ir ļoti laba satiksme:
Paredzētais aparāts pēc velo OsCar eO izskatās...
Varbūt ar nakamgad uz Dakāru?
Slinkais rakstīja:
Shiirs rakstīja:
Slinkais rakstīja: lielīties ka dragā pa uk ar nomas auto, pie tam kompakt klasi ir manuprāt stūlbi
kur tu redzi lieliisanos? vins vienkarsi parada ka vins ar tadu ir braucis, apmeram taka VWfans
nomas ja kas nav vecu auto. nu normalas nomas, europcar, avis utt. es ari esmu izmegjinajis viskautko pedejo 3 gadu laika jo diezgan daudz sanak braukt arzemes ar nomas auto.
stulbi ir nosist gulbi.
man radi nesen bija amurikā viesoties pie citiem radiem. ilgi rēcu kad uzzinaju ka nomā bija paņēmuši toyotas corollu nosaucu jamos par muļķiem. visticamāk ka vienu reizi mūžā aizkratīties uz amuriku un nepabraukt īstā amerikas degvielas kapsētā vienu nedēļu ir gaužām aplami un nožēlojami. tapat arī par to UK, noma uz laiku es labāk ņēmtu ko tādu, kas ir būtiski labāks par ikdienas auto, nu noteikti ne kompakt klases blusu
Visu nosaka cena. Ja nomā auto, tas ceļojuma budžetā ir diezgan liels % un ja naudas nav pārlieku daudz, kāpēc nepamīcīties ar mazu blusu?
Ja ievieš bezmakas - tad tikai Rīgā deklarētajiem un nodokļus maksājošajiem vai arī tiem, kas strādā Rīgā, bet dzīvo un ir deklarējušies pierīgā, tatad, arī nodokļi turp iet? Un kā ar tūristiem? Visi sakāpj 22.autobusa un brauc uz centru no RIX par velti? Taksisti gan būtu "priecīgi"....
Man domāt, ka sabiedriskā transporta maršruti pa lielam ir o.k. Iespējams ir nianeses, kur pagarināt, kur saīsināt, kur pa citu ielu palaist, bet ar nosacījumu, ka
vajag, piemēram no Juglas vai Purvciema uz centru. Ir pat dažādas alternatīvas.
Ne tik o.k. ir, ja vajag, piemēram no Purvciema uz Juglu vai Zolitūdi. Starprajonu satiksme ir tā ne visai. Ir protams "garie" maršruti, piemēram, autobuss Pļavnieki - Bolderāja. Bet, ja no Juglas - 3 vajag uz Zolitūdi - būs vismaz 2 braucieni.
Es saprotu, ka starprajonu satiksme nekad nebūs perfekta, jo to variantu, kā pilsonis iedomājies, ka būtu labi, ir parāk daudz.
Tāpat jau ir arī lielajās metropolēs, ka ir ar pārsēšanos. Bet tur ir tas, pie kā RD vajadzēju piestrādāt - perfekti savienojumi - izkāp pieturā un tajā pašā pieturā iekāp nākamajā. Pie tam parasti, ja neesi izgājis no metro vai tramvaju sistēmas - nav jāmaksā papildus par jaunu braucienu.
Par to iegājis/ izgājis no sistēmas un norēķiniem - Stambulā ir interesanta tramvaju sistēma. Pieturā ir tāds kā aploks, kurā iekšā var tikt caur vārtiem, kuri atvers, iemetot monētu - biļeti. Tiec iekšā sistēmā un vizinies, drīkst arī pārkāpt savienotajos maršrutos.
It kā jau no sliežu puses var apiet sētu, bet masveidā tas darīts netiek. Tā kā noslēgtu sistēmu var uztaisīt arī ne tikai metro stacijās, bet arī tramvajiem.
Man arī ir gadījies, ka aptur, pārbauda alkoholu un pat dokumentus neprasa. Ja tas ir reids kā likumā noteikts, neiebilstu, jo kaut kā taču tie braucēji ar promillēm jānoķer.
Tāpat iespēja tikt apturētam attur no vēlmes braukt reibumā.
Principā ir tā, ja ir reids, tad var apturēt tāpat vien. Ja nav reids, nevar.
Tas secināts tiesas spriedumā:
Citāts no tiesas sprieduma:
Transportlīdzekļa apturēšana ir saistīta ar personas tiesību un brīvību ierobežošanu. Policijas darbinieks ir tiesīgs to darīt vienīgi likumā paredzētajos gadījumos:
1) pēc Valsts policijas vai teritoriālās policijas pārvaldes priekšnieka norādījuma plānotu pasākumu izpildes laikā, lai aizturētu meklēšanā izsludinātas personas un transportlīdzekļus vai atklātu transportlīdzekļu vadītājus, kuri vada transportlīdzekli alkohola reibumā, narkotisko vai citu apreibinošu vielu ietekmē vai bez transportlīdzekļa vadīšanas tiesībām;
2) ir pamats domāt, ka transportlīdzekļa vadītājs pārkāpis ceļu satiksmi reglamentējošo normatīvo aktu prasības vai transportlīdzeklis tiek izmantots likumpārkāpuma izdarīšanā.
Policijas darbinieks nevar pamatot apturēšanu tikai ar atsaukšanos uz likuma \"Par policiju\" 12. panta pirmās daļas 20. punktu. Proti, ir jāpastāv objektīvam un redzamam pamatam, lai transportlīdzekli apturētu.
No pieredzes varu teikt - ka pa pilnu programmu sodu un punktus atrāvos tikai vienu reizi - kad pats sāku kasīties. Pārkāpums gan bija, to nevar noliegt.
Līdz ar to piekrītu versijai, ka policisti nepiekasīgiem pilsoņiem neesošus pārkāpumus nepiešuj.
Pirmais rakstīja: es arī par to....
man piesprieda sodu - kipa 20ls
lai es pārsūdzētu man bija jābrauc uz gaujas ielu (30min) + jāraksta zajava uttt (~60min) + korķī jāatsēž atpakaļ... kopā tas man aizņēma trešdaļu darba dienas + pransporta izdevumi....
lētāk bija samaksāt, bet es pārsūdzēju un sodu atcēla....
Kas tev lika braukt??
Paņem uzraksti, nopērc par 2 santīmiem aploksni un par 35 santīmiem pastmarku vai samaksā par ierakstītu vēstuli 1.21 LVL un nekādas braukšanas.
ja atcelšanas gadījumā dajebkas būtu jāmaksā tam ierēdnelim (mentam) kas atļāvās izrākstīt nepareizu sodu... nu labi, ne 100%, bet vismaz pusi, no nepareizi izrakstītā soda....
vai mums budžets nepildītos krietni straujāk?
Seene rakstīja:
kolumbs rakstīja:
Atcēlis nav, bet no 1.jūlija APL neattieksies uz administratīvo sodu lietām.
Citu valstu pilsoņi jau ir daudz sūdzējušies ECT?
Nav jau LV vienīgā valsts, kur īpašniekam piesūta rēķinu...
APL, t.i. Administratīvā procesa likums neattieksies uz administratīvo sodu lietām? Aizej izgulies.
C
Man miegs labi nāk.
Jā, lietas skatīs saskaņā ar APK, nevis APL.
Kāpēc tā, aprakstīts te:
Seene rakstīja:
smaidiigais rakstīja: pilnīgi bezjēdzīgi mandomāt ir tie stacionārie skārda skapji ar savām brīdinājumzīmēm. Vajadzēja lai visi 180 FR klīst pa visu valsti, nevis tikai pa fiksētajām vietām, un mainītu vietas 5 x dienā. Tad būtu atdeve - un visi pēkšņi mācētu braukt ievērojot atļauto braukšanas ātrumu.
Piedevām tie stacionārie tač nevar nekādu piķi ne Vitronikam ne budžetam nest, ja visi zina, kur tie ir ir jābūt ārprāc cik lielam bremzem vai ļoti vienaldzīgam lai nesabremzētos.
Tiem, kas nezin - šobrīd top ES direktīva par to, ka pirms VISIEM FR ir jābūt brīdinājuma zīmēm un navigācijām ar iezīmētiem FR jābūt atļautām. Tas ir Eiropas kompromiss šajā jautājumā - atšķirībā no ASV nav padomā tik radikāli mēri, kā FR aizliegšana
Neizskatās vispār pēc ES kompetences gan.