Sākumā kārba neslēdzās augstāk par pirmo, ja mašīnu nepasildīja 3- 5 min. Un tad arvien vairāk čakarējās, nepārslēdzās, pārslēdzās ar sitienu.
Recro taisīja pilnu restaurāciju. Tur viss esot bijis slikti, sajūgi slīdēja, laikam kaut kāds sūknis izbeidzies bija...Tai procesā arī hidrotransformators esot taisīts vaļā un restaurēts...
Kopā tas prieks maksāja 1600 euro. Auto 10 gadus vecs vw, kārba automāts parastais, ne - DSG, tas esot dārgāk...
Tagad, kā jau rakstīju, kārba darbojas labi, redzēs kā būs ilgtermiņā ....nu ja ļoti grib piekasīties, pēc remonta aukstai mašīnai jestrāk braukt sākot pārslēdzoties uz otro varēja just pārslēgšanās momentu, bet par sitienu nosaukt noteikti nevarēja. Tagad man liekas, ka tas ir izzudis...





















Tie 70 km pa pilsētu?
Pielej pilnu bāku līdz atsitienam, izbrauc, atkal pielej, tad rēķini cik km nobraukti un kāds patēriņš uz 100 km. būs objektīvāks rādījums.