Kur tad tas rakstīts, ka, lai ar ne-savu auto brauktu uz, piemēram, Lietuvu vai Igauniju, vajag pilnvaru?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kur tad tas rakstīts, ka, lai ar ne-savu auto brauktu uz, piemēram, Lietuvu vai Igauniju, vajag pilnvaru?
Nezinu par budžetu, bet VW Sharan (tas kas no 2010.gada laikam tiek ražots) izpilda šos nosacījumus.
Vēl ir Voyage veidīgie.
Ja viņš šķērsotu ielu, tad varētu tapt nobraukts. Tagad ar sarkano maz sakars, vienkārši nedeva ceļu pa ielu braucošajai mašīnai, bet pa lielam tikai nobaidīja autovadītāju.
Vajadzēja mazliet piebremzēt un izgriezties pēc mašīnas.
Kur krustojas Krasta iela un Mūkusalas iela?
Īsti labi laikam Rīgā neorintējos...
Es savu veco auto nodevu izjaukšanai te:
www.autocentri.lv/lv/links/perk
Aizsūtīju aprakstu, bildes - viņi pateica aptuveno cenu.
Cena apmierināja - vedu uz turieni.
Klātienē gan viņi nokaulēja vēl 100 EUR nost, bet tāpat bija o.k.
Braukšana uz daudziem servisiem. Atrodi vienu sakarīgu un tur arī brauc, kamēr sataisa. Ja nevienā servisā neesi patstāvīgs klients, neviens arī īpaši neiespringst sataisīt līdz galam.
Samaksā kaut ko. Daudz nē.
Ja galīgi sliktā stāvoklī - pēc svara.
Ja jaucams, tad kaut kā nonāk pie cenas.
Kāpēc tev tik būtiska ir tā sēdekļu regulācija?
Pie vienādām vai līdzīgām izmaksām es izvēlētos volvo.
Pērkot, piemēram, 10 gadīgu dīzeļauto, jāņem vērā, cik tas reāli būs nobraucis, un tam, ka kaut tas dīzelim jāremontē, nevajadzētu būt milzīgam pārsteigumam.
Cits jautājums, kas gan tur būt vēl jātaisa pa 2 k ?
Jauns motors?
CSDD sākuši tā darīt - ieliek 1, pēc gada skatās vai kas darīts. Man ielika 1 par izbalējušām pagriezienu lampām, bez papildus komentāriem. Pēc gada - ahāā, neesat nomainījis, pirms gada bija 1, tad tagad 2 un brauc vēlreiz....
Par to rakstīšanu CSDD vadībai - nepiekriti vērtējumam, ir noteikta procedūra, kā to apstrīdēt. Sk. no 65.punkta uz priekšu likumi.lv/doc.php?id=88101
Bet vispār dīvaini, kā var dabūt no smiltīm tādu skrāpējumu...
Par nodokļa pacelšanu kravas kablukiem - drīzāk vajadzētu paskatīties, vai nevar ierobežot neatbilstošu mašīnu reģistrāciju par kravas mašīnu, nevis pacel nodokli visiem kablukiem; Nav pat mehānisms paredzēts kā pierādīt VID, ka kabluks ir tikai kabluks un saglabāt līdzšinējo nodokli.
Var jau dabūt restaurētas vai savējo dot remontēt....
Varbūt reti brauc, nedabūj izsilt un iztvaikot mitrums no izpūtēja.
Tosols nezūd? Eļļa tosolā?
Galvas blīve varbūt jāmaina...
Aizbraukt/aiziet uz autodetaļu veikalu mēģināji?
Tur izstāsti savu sāpi un nopārdos Tev tur to gultni...
apollo.tvnet.lv/zinas/fakts-autopilots-nepalidz-izvairities-no-avarijas/691558
Autopilots nenogarantēja aizmugurē braucošajiem drošību
Un vispār valstij nav nekādas darīšanas par to, kur es reāli dzīvoju. Deklarēju adresi, kurā esmu sasniedzams, uzturos, kur vēlos ..... LV vai visā ES teritorijā....
Tāpēc kaut ko piesaistīt deklarētajai dzīvesvietai ir nepareizi (lai arī kas tas būtu - rēķins par komunālajiem maksājumiem vai tiesības iebraukt pagalmā).
"Būt sasniedzamam" nenozīmē tur dzīvot, bet gan regulāri pārbaudīt pasta kasti, tādējādi esot sasniedzamam attiecībās ar valsts un pašvaldību iestādēm.
Apollo galerija ar tramvajiem u.c. tranportlīdzekļiem:
Man arī ir viens tāds ar bezcentra diskiem.
Nav jau tik traki, ka iemesls nepirkt attiecīgo mašīnu.
Šādus riteņus nevar nobalansēt, ja nav attiecīgs aparāts, bet ja nu gadījis uzdurt vai kā - samontē jebkurā ūķī, vienīgi bez balansēšanas.
Laneksā, Mriepas u.c. var to izdarīt.
Nu, nu , ik pa laikam pie Spices Ulmaņa un Lielirbes krustojumā novērojams "paslēpies" policists, kas ziņo kolēģiem pie Maximas par sarkanās gaismas mīļotājiem ....
Piedāvājiet policijai savus ierakstus, varbūt viņi padomās par izmaiņām normatīvajos aktos, kā saukt pie atbildības šādos gadījumos.
Vernons rakstīja: Kanibaals precīzi atreferēja patieso stāvokli Latvijā! Bet ne jau es viens esmu savādāk domājošs. Pirmo zīmogu visi saņem pie psihiatra, ka ir pieskaitāmi. Policija paziņo,ka esi nepieskaitāms - neesi "ievērojis" mistisku distanci un Tev ir jāpiekrīt kad tā tas ir. Notika sadursme. Nekad uz vietas neesmu manījis, kad policija pārbaudītu priekšā braucošā auto lukturu stāvokli (21W lampiņu vietā 5W, lukturu stikli no iekšpuses noputējuši biezā slānī) strādā STOP signāls vai nestrādā! Tātad CSN rakstīti tikai katram otram un sastāv viņi no 119. punkta vienas trešās daļas "jāievēro tāda distance", nepasakot arī kāda!
Dzeltenais signāls luksoforā neuzliek par pienākumu apstāties strauji bremzējot (118.4.)! "Priekšā braucošam bremzējot" pirms iestājas bremzēšanas process ir jāparliecinās spoguļos par drošību un jāieslēdz savlaicīgi signāli (70., 73.), kuri savukārt neatbrīvo no atbildības un pienākuma ievērot piesardzību (77.). Bet minimāla distance ātrumam līdz 50 km/h ir 4 metri, kas atbilst lokanās sakabes garumam velkot otru striķī, ja nav atkala.
Bet Visiem ir par grūtu CSN apskatīt un izpildīt saskaņā ar 4., 6. un 10. punktiem, kas nosaka kārtību un secību, kā darbojas ceļu satiksmes Noteikumi, kā katram ir jābūt aprīkotam un kā katram uz ceļa ir jārīkojas. Un izdarot atsauci uz šiem trim punktiem šis tiesas spriedums ir apkaunojums tiesai, policijai un sabiedrībai kopumā. Situācija nav bezcerīga, policija sāk piekāpties savā bezspēcībā, kad noliek priekšā argumentētu iesniegumu un savu aplamo lēmumu atceļ! Es pārstāvu uzņēmumu un tā interesēs katra autobusa vadītāja rīcību, kuriozu pietiek.
Nevajag jau to novest tik tālu, ka priekšā braucošajam jāievēro distance no aizmugurē braucošā. Ko tad darīt, ja nespēj attālināties?
1) izpētīt pieejamo informāciju un atsauksmes par konkrēto modeli;
2) informācijas pārbaude datu bāzēs; CSDD u.c.;
3) pārbaude servisā; nav visvarena,bet kaut kādu info sniedz.