TA noteikumos ir minēts cik lieli skrāpējumi un plaisas kurā no vējstikla zonām ir pieļaujami.
Viskritiskāk tika vērtēta zona, kuru notīra vadītāja puses slotiņa.
TA noteikumos ir minēts cik lieli skrāpējumi un plaisas kurā no vējstikla zonām ir pieļaujami.
Viskritiskāk tika vērtēta zona, kuru notīra vadītāja puses slotiņa.
golf 5 stikla nomaina ar visu darbu maksaa 100 eiro, ar nosacijumu, ka stikls nav ar lietus sensoru.
Un kā būs ar stikla pulēšanu? Kādam ir bijusi pieredze?
Padomā loģiski - kā tu izpulēsi plaisu?
Nav plaisa, bet skrāpējumi, kas nav pārāk dziļi. Kā arī, kur Rīgā labāk būtu mainīt stiklu, ja gadījumā citu risinājumu neatrodu un lai varētu iekļauties iepriekš minētajos 100 eiro?
tur straadaa taads Lauris. viniem ir arii stikli dazhaadiem macinjiem un veelmeem.
Iedomājies, ka pilnīgi noteikti jāpastāv kādam ķīmiskam līdzeklim , kurš padara nelielus skrāpējumus un plaisas neredzamas, tās aizpildot un sacietējot tajās, pameklēju google un atradu arī : angliski tas saucas 'windshield acrylic scratch remover". Ir tāds Quixx 00040-US Acrylic Scratch Remover, bet tas ir ASV, var pameklēt, vai nav kas līdzīgs dabūjams Latvijā.
Atradu vienu firmu, kura strādā ar šo akrila līmes metodi, tā ir triplex, mājas lapa triplex.lv
CSDD sākuši tā darīt - ieliek 1, pēc gada skatās vai kas darīts. Man ielika 1 par izbalējušām pagriezienu lampām, bez papildus komentāriem. Pēc gada - ahāā, neesat nomainījis, pirms gada bija 1, tad tagad 2 un brauc vēlreiz....
Par to rakstīšanu CSDD vadībai - nepiekriti vērtējumam, ir noteikta procedūra, kā to apstrīdēt. Sk. no 65.punkta uz priekšu likumi.lv/doc.php?id=88101
Bet vispār dīvaini, kā var dabūt no smiltīm tādu skrāpējumu...
Kad nākamreiz teiks, ka izbalējušas, palūdz mērījuma izdruku no sertificēta un kalibrēta aparāta, jo apskates darbinieka acs nevar būt atskaites punkts - katra cilvēka krāsu uztvere tomēr ir atšķirīga.
Tiešām grūti tās spuldzes nomainīt? Jā kopš kadmija tonējums ir aizliegts krāsotās spuldzes izbalē diezgan ātri.
Ja ir nolupušas tad jā, bet ko darīt, ja krāsa TA darbiniekaprāt nav pietiekami oranža jaunām, tikko uzliktām?
Servisnieki šitā kolēģim iedeva līdzi citas aplupušas spuldzes, lai ir ko nomest uz blakussēdētāja sēdekļa (tjip, lai redz, ka mainītas).
Būtu labāk ķēruši tos idiotus, kas pamanās gabarītos bremžuguņu lampiņas salikt (nezinu kā un kāpēc, bet ir redzēti vairāki gadījumi). Lieki teikt, ka tumsā forši no aizmugures tādam piebraukt.
Man divas reizes bija tāda atzīme. Gadus piecus atpakaļ nenoliku apskati tā dēļ. Bija tikai 2 aizrādījumi - neliela eļļas noplūde un nepietiekoši oranžs pagrieziena rādītājs. Pagājšgad septembrī atkal aizrādīja ( cita mašīna). Bet punktu nekādu neielika, muttiski aizrādīja, jo pagrieziens nepavisam gaišs. Līdz šim brīdim vēl neesmu nomainījis. Slinkums.
Neticu, ka tikko uzliktām krāsa būs tāda, lai nenoliktu. MUĻĶĪBAS! Vienkārši slinkums mainīt.
Ir cilvēki, kas mūždien neapmierināti: - bremzes nedarbojas, jo sala dēļ apledojušas, izpūtējā nevis caurums bet neliela plaisa, nevis rūsa, bet dubļi.....utt. Ja gribēji ieekonomēt, 1 eiro dārgas lampiņas dēļ nopirki no vasīlija par 0.9 eiro... tad vaina nevis csdd, bet to ieekonomēto 0.10 centu dēļ.
no smiltīm un auto ar 50k nobraukumu tikai nav iespējams dabūt tādu skrāpējumu. To ir iespējams dabūt, ja padarbina stikla tīrītāju bez uzliktas slotiņas.
Man volviķim bija dažus mm plats ar vadītāja puses slotiņu ieskrāpēts loks. Ielika tikai 1 par stikla bojājumu. Kas notika nākošajā TA, nezinu, iespējams jaunā īpašniece dabūja mainīt.
anonimikis rakstīja: no smiltīm un auto ar 50k nobraukumu tikai nav iespējams dabūt tādu skrāpējumu. To ir iespējams dabūt, ja padarbina stikla tīrītāju bez uzliktas slotiņas.
Es dabūju skrāpējumu pārdesmit minūtēs, jo pēkšņi izļurkājās slotiņas stiprinājums. Attiecīgi slotiņa pie katra vēziena pielocījās stiklam un ar to skavu, kas satur slotiņas gumiju, ātri vien ievilka nopietnu švīku pa to laiku, kamēr tiku līdz tuvākajam benzīntankam nomainīt.
Varu ieteikt auto vējstiklu maiņai servisu Valmierā - MF Stikli. Mājaslapa - mf-stikli.lv, tur ir tāds Jānis +371 28 355 776, ātri pasaka cik maksās, kad var dabūt gatavu. Strādā arī ar Kasko apdrošināšanas gadījumiem.
Ko uzreiz neiereģistrēji niku Jaanis_mf-stikli.lv?
Ir redzēts rezultāts pēc šamā, diezgan neprecīzi ielīmēts stikls.
TA konsekvence: vecajam Volvo 4 reizes gāju TA (t.i. manā īpašumā bija 4.gadus)
- 1.gadā priekšējā tilta buksei atrada nelielu plaisu (brīvgājiena nebija), ielika vieninieku;
- 2.gadā - bez aizrādījumiem;
-3.gadā - priekšējā tilta buksei atrada to pašu nelielo plaisu (brīvgājiena nebija), ielika vieninieku;
- 4.gadā - bez aizrādījumiem.
Tā arī pārdevu Volvo ar visu plaisu buksē...
Viegli ieskrāpēts vējstikls, piezīme pēc TA: jāveic priekšējā stikla nomaiņa. Vai tiešām?
Jau kādu laiku atpakaļ, augustā tika vests auto (Golf 5) uz TA Rīgas CSDD. Izgāju ar vienu aizrādījumu:
Kods 627, novērtējums 1, nelieli priekšējā vējstikla bojājumi. Piezīme: 627. Vējstikla nomaiņa jāveic līdz nākamajai pamatpārbaudei.
Jā, uz vējstikla ir neliels, garš skrāpējums, kas radies, visticamāk, no tā, ka zem vējstikla slotiņām bija nonākušas smiltis, kas kādu laiku skrāpējušas to. Skrāpējums praktiski neietekmē redzamību. Ir zināmi daži gadījumi, kad auto pat ar ieplaisājušiem stikliem vēsā miera iziet TA, arī manai iepriekšai Toyota nebija problēmu ar TA, kurai vējstikls bija daudz nopietnāk izrotāts ar skrāpējumiem, kas reāli varēja ietekmēt redzamību atsevišķās situācijās braukšanas laikā.
Kā šajā situācijā Jūs ieteiktu rīkoties? Vai ir vērts vērsties pie CSDD vadības, kad nu jau kopš apskates pagājuši vairāk kā 4 mēneši? Varbūt ir iespējams skrāpējumus sekmīgi nopulēt? Vēlmes iegūdīt naudu stikla nomaiņa nemaz nav, it īpaši ņemot vērā, ka auto ir samērā svaigs - tikai 50t km nobraukums.