Par pirmo gan var droši teikt, ka vēl jau neko nav sākuši, jo pagaidām atgriezušies pavisam neliels skaits.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Par pirmo gan var droši teikt, ka vēl jau neko nav sākuši, jo pagaidām atgriezušies pavisam neliels skaits.
Par Renault elektrības brīnumiem un kāpēc elektriķi no viņiem mēdz bēg, ļoti labs video.
Atsūti privāti savus kontaktu uz uggga at inbox punkc el vē
Iedošu šī servisa kontaktus, varēsi pats visu noskaidrot.
P.S. Es ar servisa darbu nenodarbojos, tikai izgatavoju plastmasas detaļas, kam tās vajag.
Tieši šodien pirms kādas 1/2h šis klients bija atbraucis pēc kārtējām starplikām 😀 neienāca prātā uzprasīt. Bet domāju, ka jā.
seksuspension.eu/products/volkswagen-passat-b5-lift-kit-4wd
Tamlīdzīgas starplikas dažādās modifikācijās priekš viena servisa regulāri taisām.
Pēc bildēm man arī tā likās, bet izrādās tieši otrādi.
Un, ja skate septembrī, bet VID atmaksa tikai martā, pus gadu kājām staigāsi? Un stipri šaubos, ka tavas situācijas aprakstam ar skati decembrī, pacienta nodokļa atmaksa būs pietiekama nodokļiem par 2 gadiem.
Tāds pacients vienkārši nevar atļauties mašīnu.
Jūlijā par benzīnu līdzīgi novēroju - LT -0,20EUR no LV cenas, PL -0,10EUR
Nodeva par nodokļa iekasēšanu jau bija, tagad šāds kreatīvs
Krokodils rakstīja: Varbūt mazliet offtopic, bet nu padalīšos, vasaras beigās sievai paņēm, Opel corsa 2012g 1.3ctdi 95hp versija lai var gāzēt pati kur gribas, nevis vilaik no manis japrasa autiņš. Ievilkts caur paziņu no ārvalstīm, pirmajā TA ilgi kratīja, skatījās, bet pilnīgi neko neatrada un 0. (jā pat rūsa nekur nav un apakšā nav pat brūns, vismaz pirms LV ziemām)
Uz to bundžu iet ĻOTI labi, daudzi vidējās klases sedani/unīši/mazie miniveni ar saviem 1.9/2.0 nespej no manis aizlaisties. 😉
Reku pēc šī rīta brauciena uz darbu, vakar vakarā ''ūber letajā dienā'' tika pielieta atpakaļ pilna bāka piemājas DUS un rādītāji pēc sī rīta brauciena kur ~70% šos ~30% pilsēta.
Tā teikt ielieta tagad ir 5tā bāka un realitātē ar vienu 40L bāku līdz lampiņai vienmēr nobraukti konstanti ir ap 950km...
Ņemot vēra to ka parasti lampiņa iedegas ar rezervi 100-150km vēl vari nobraukt, ta drošvien līdz galīgam sausumam ir tie 1100km, kā kompis rāda.
Jo pie lampiņas 35L ieliejas atpakaļ un 950km norullēti tādejādi, vidējais kopējais patēriņš ~3.6L uz visu bāku.
😂 Kādi vēl elektro vāģi šajā mazo auto kategorijā ar visu to lādēsanas čakaru... Jo galīgi nav tā ka tā elektrība ar ko jālādē, būtu pa baltu velti....
P.S. Visi filtri vietā, pieliecoties pie izpūteja, smaka īsti nekada, dūmu arī nav.... Ta kā neparliecināsiet mani pārsēsties uz EV, pat pa velti tos tosterus neņemšu! 😃
Pirkuma cena 3200€, ta kā arī ja kas liels notiek, tur var vēl 6 šādus auto paņemt, par viena jauna mazā tostera cenu...
Viens radinieks arī bija nolēmis piečakarēt sistēmu un braukt pa lēto - padsmitgadīga 5. dīzeļBMW vietā paņēma mazgadīgu Corsu, bet benzīnu, jo pēc papīriem patēriņš tuvu smieklīgam. Dzīvē gan izrādījās, ka patēriņš ir lielāks par 5. sēriju, turklāt brauc ar tabureti, kuru pretimbraucošā fūre ar vēju met nost no ceļa.
msh rakstīja: Es kaut kad nesen iebliezu gūglī, bet neatradu neko, laikam nepareizie atslēgas vārdi - kādi bija CSN attiecībā uz to, kādu cilvēku drīkst vest uz velosipēda bagāžnieka?
berniem.csdd.lv/content/index.php/satiksmes-drosiba/pasazieri/74-pasazieri
Ar velosipēdu drīkst pārvadāt pasažierus tikai pilngadīgas personas un pasažierim ir jāsēž speciālā krēsliņā un kājām nepieciešams speciāls atbalsts. Ļoti svarīgi, lai pasažiera kājas netīši neieķeras riteņa spieķos. Ir arī noteikts, ka pasažieris uz velosipēda nedrīkst būt vecāks par 7 gadiem (līdz skolas vecumam).
msh rakstīja: Ieskrējiens līdz simtam - kaut kad vajadzēs normāli pamērīt no nulles, sagaidu ka vairāk par 6 sekundēm nebūs Pēdējos mēnešos ir izveikti šādi tādi uzlabojumi, tajā skaitā, pirms pāris nedēļām, uzliku eksperimentālos nolūkos īso kārbu, lai paprovētu, kā būtu ja būtu - rezultātā mašīna palika daudz atsaucīgāka un stipri brutālāka - ar visu to ka neesmu vēl piemetis 200 gramus pūtiena, ko pēc kārbas maiņas esmu ieplānojis darīt.
Tā kā pēc dažām dienām būs apskate, tad pie viena šis tas tiek činīts, cita starpā, bremzes - vispirms, kādu mēnesi atpakaļ, priekšā tika salikti ATE diski un kluči, un supportu remontkomplekti ar virzuļiem - viens supports bik vilka līdz un kluči bija padiluši, un cerēju ka varbūt metas priekšā kāds disks - cerības nepiepildījās, tāpēc pirms dažām dienām aizmugurē uzliku Brembo diskus un TRW klučus, un nācās uzlikt citu supportu, jo esošais radās esam mitrs. Kopā bremzēm iztērētas nepilnas 150 eiras
Nedēļā pirms jāņiem sanāca arī taisīt pornogrāfiju ar spidometru - es te kaut kur rakstu komentāros izrunājos ka man nav bijusi nekad problēma ar spidometra trosēm, un dažas dienas vēlāk man tā novērpās - bet nu biju nedēļu pirms tam aizdomājies atkal par B3 audī spidometra pulksteņa iestūķēšanu golfa panelī, par ko jau biju prātojis pirms pāris gadiem, ar domu ka VW un audī astoņdesmitajos izmantoja vienus kruīza blokus, tātad signāls neatšķiras, un spidometrs impulsus nepārveido, tātad jābūt daudzmaz saderīgiem. Pasāciens ir, khem, interesants, jo spidometrā šis tas ar dremeli jāapgriež lai odometra soļu motoriņš ielīstu, bet nu sagāja, te viņš ir, rāda ātrumu un skaita kilometrus - gan dabā darbojas neprecīzāk nekā uz galda; vēl būs bik jāpiestrādā.
Jauna disciplīna - ieskrējiena līdz simtam gaitā?
Volx rakstīja:
Uggga rakstīja: Par to internetu telefonā jārunā ar savu operatoru pirms brauciena. Tarifu plānus var dabūt dažnedažādos.
Man TELE2 ir 13,5GB mēnesī Eiropā, kas kādu 2 nedēļu braucienam ikdienas vajadzībām ir pilnīgi pietiekami. Filmas gan nesanāks skatīties un instagramā stundām arī nevarēs sēdēt..
Sievai LMT ir pat neierobežots internets arī Eiropā un arī ne par kosmosa cenu.
Es apmēram to visu zinu. Es uzrakstīju lietas, kas festivāla organizatoriem būtu jāuzlabo. Neviens nekādus tarifus nepēta, ja aizbrauc 2-3 dienas izklaidēties. Es saku ir tikai normāli piedāvāt piekļuvi internetam un elektrībai. Tas ir tā pat kā viņiem tur ir krāni ar dzeramo ūdeni, bet varēja jau nelikt - lai pērk barčikos aliņu
Neesmu baigais festivālu apmeklētājs, bet vai vispār tā ir izplatīta prakse dalīt wi-fi lielos pasākumos? Pie mums, piemēram, Positivus, tā dara?
Kā nespeciālistam nešķiet, ka no tā būs liela jēga. Uzlikt kaut ko jaudīgu būs dārgi un neatmaksāsies, uzlikt parastu rūteri - pūlis nokarinās un atkal nekāda jēga no viņa.
Par to internetu telefonā jārunā ar savu operatoru pirms brauciena. Tarifu plānus var dabūt dažnedažādos.
Man TELE2 ir 13,5GB mēnesī Eiropā, kas kādu 2 nedēļu braucienam ikdienas vajadzībām ir pilnīgi pietiekami. Filmas gan nesanāks skatīties un instagramā stundām arī nevarēs sēdēt..
Sievai LMT ir pat neierobežots internets arī Eiropā un arī ne par kosmosa cenu.
viktors1961 rakstīja: Sveicināti! Jautājums zinošajiem. Gribu ar autiņu aizbraukt uz Dāniju, Cauri Polijai no Lietuvas līdz Vācijai sanāk pa A2, kas ir maksas, Kāds ir izbraucis visu to ceļu un cik ir kopējās izmaksas par ceļa lietošanu Polijā? Paldies par atbildēm.
Maksas ceļš viennozīmīgi būs daudz ātrāks. Lētāks diez vai, jo brauksi ātrāk un būs lielāks patēriņš + samaksāsi par ceļu.
Cik esmu salīdzinājis vairākus maršrutus pa maksas vai bezmaksas ceļiem, maksas uzvar.
Esmu stropes redzējis.
Te arī sižets par to, daudzi ar stropēm:
ZZZZ rakstīja: Jautājums joprojām aktuāls! Maucam 90+ un izbirst baļķi, intensīvā satiksmē, kas notiks? Šoreiz lēna satiksme un pie Dreiliņ Sāgas, turpinājums sekos...?
Nostiprināti baļķi neizbirs ne braucot uz 80, ne 90. Pirms padsmit gadiem paziņam uzkrita baļķis no pretim braucoša mežvedēja, ne jau ātrums tur vainīgs.
Viņam taču ārējais vāks, t.s. durtiņas, neverās, nevis pats korķis.
Bet, spriežot pēc tā, ka pats nav atrakstījies, būs palicis kaut meža vidū bez degvielas.
Atradu pāris automašīnas izstrādājumus bez multistūres www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/citroen/ami/pxlep.html
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/electric-cars/cbikpl.html
😀
Ja par sākotnējo jautājumu - par izmēru, tad es teiktu, ka jāņem lielāko.
Katram gan varētu būt individuāli, manā gadījumā (tiesa darbā, ne privāti) iepriekš bija 3m piekabe, bet ļoti bieži jāved kaut kas mazliet garāks. Tad nu jāņemās ar ielocīšanu vai borta noņemšanu utt. Vecā piekabe iznīcinājās CSN, vietā tika nopirkta 3,15 vai 3,25, ātrumā neatceros - pavisam cita lieta!
Volx rakstīja: Es atkal šodien pie Spices ieraudzīju Honda Element ar LV numuriem un arī tieši šadi padomāju. Tjipa šitāds autiņs gan man noderētu, bet vai sieva saprastu?
Katrā ziņa viņu nevar nopirkt tik viegli, SS lv tādi navf
Pirms vairākiem gadiem kaimiņam tāds bija. Viņš stāstīja, ka Latvijā tādi esot 10, viens no tiem viņam un viens viņa brālim. Pa retam redzēju arī abus blakus.
Es gan viņā nekādu skaistumu nesaskatu. Ja vēl būtu kādas bezceļu spējas…
darklight rakstīja: Pagājšnakt nevarēju aizmigt, sāku prātot: kāpēc pilnpiedziņas mašīnas sauc par 4x4? Viņām taču nav 16 riteņu?! Kāpēc nav vienkārši 2x2?
Tāpēc, ka pirmais skaitlis apzīmē riteņu skaitu, bet otrais to, cik no viņiem ir velkošie.
Kādi 150 maksāšot. Kolēģis arī pasmējās, ka vajag ar eļļu sasmērēt, vēl pastrādāšot
Man atkal šis variants galīgi nepatīk. Ja glāžu turētājs ir izbīdīts, kāpjot iekšā-ārā, ir sajūta, ka var viņu aizķert un nolauzt.
Ja tur ieliek kādu 0,5 glāzi vai pamatīgāku termokrūzi, sāk traucēt redzamību. Ne tā, ka tieši logu vai spoguli aizsedz, bet traucē tas, ka viņa acu priekšā rēgojās.