Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
vieplis 17.01.2017 19:11

Par "ielikšu vēlreiz: ... latviešiem saprotamā valodā:".

---

Jā, patiešām - vajag nostiprināt un atjaunināt vecās, labi pazīstamās un iemīļotās iemaņas un dzīvesziņu (zagt kombikormu, šīferi utt.; rauties pēc imperiālistu izstrādājumiem, bet gānīt to radītājus; pazīt tikai "sarunāt, iekārtot, izkārtot, caur paziņām, par blatu"; būt prasīgam pret vājāko, bet refleksīvi liekties pēc skaļākā ziepēm; sašust par apčakarēšanu, bet censties apčakarēt visu un visus, utt.). Lai nostiprinātu un atjauninātu šīs iemaņas un dzīvesziņu, vajag uzņemt informāciju, domāt un aktīvi funkcionēt tajā valodā, kurā šīs iemaņas un dzīvesziņa šajos platuma grādos tika ienesti. Uz šādu rīcību ir jāskubina arī savi bērni, radi, draugi, paziņas un anonīmi līdzcilvēki internetā. Tā turpināt, biedri!

vieplis 06.12.2016 11:58

Ironija nevietā. Kavēt darbu un atstāt novārtā ģimeni nākas arī tad, ja gar/iekš auto gramstās tikai ar zināšanām, pieredzi un pareizajiem instrumentiem bagātie servisu smerdeļi - neatkarīgi no tā, vai atlīdzība ir maza (= Vasja) vai liela (= dīleri). To apliecina n-tie padoma vaicājumu topiki (kurus te mēdz kolektīvi noriet ar bezjēdzīgu mantru "uz normālu servisu"), kuros norādīts X skaits servisu un diagnostikas apmeklējumu ar 0 rezultātu vai pat auto stāvokļa pasliktināšanu.

vieplis 20.11.2015 17:46

rudens68 rakstīja: slaists

Tāda attieksmes piegludināšana.

......

Ar paŗ šo iedomājos kā galveno . vispār kaut kādu atmazku , PR dēļ

Nē. Apzīmējums "ISIS" ietver apgalvojumu par "valsti" (State), kuras nav un kurai nav pamata būt (tāpat kā pašpasludinātām t.s. "tautas republikām" Ukrainas austrumdaļā). Tā vietā - sākotnēji arābu pasaulē iedibinājies apzīmējums "Daesh" ar nievājošu nokrāsu, kuru paši apzīmētie, protams, nelieto.

www.newstalk.com/Islamic-State-Daesh

Daesh is in its literal form is an acronym of the group’s proper Arabic name ‘al-Dawla al-Islamiya fi al-Iraq wa al-Sham’, but, as the Boston Globe reports, the Arabic word Daesh can be understood as a play on words, meaning “a bigot who imposes his view on others” or “to trample and crush” – it is a derogatory term, and so the group has banned the use of the word and threatened to cut out the tongue of anyone who utters it.

vieplis 22.09.2015 13:44

Autors tak' kariķē "Das Auto"

vieplis 08.04.2013 16:40

+ par degvielas cenām. Ceļojuma beigu posmā der ielāgot, ka degvielas (it īpaši benzīna) cenas Nīderlandē ir augstākas, kā Vācijā un Beļģijā.

vieplis 08.04.2013 16:17

Polija.

A2 bānis, pirms mēneša, vieglajam auto: 9,90+15+15+32=71,90 zloti =aptuveni 12,50 LVL. Jāmaksā katrreiz atsevišķi.

Vācija.

Ja auto ir ar benzīna dzinēju, nepalaid garām faktu, ka par "E10" dēvētais benzīns satur 10% etanola.

Papīra kartēs un dazo navigācijas aparātos lietototie starptautiskiem šoseju E-numuri (E55 utt.) Vācijā lietošanai dzīvē neder, jāvadās pēc vācu pašu bāņu numerācijas (12.bānis utt., balts uz zila fona gan dzīvē, gan Google kartēs).

No tāda braucēja skatu punkta, kurš nelieto navigāciju - 2.maršruts pievienotajā bildē pie Giessen (Gießen) ietver "bāņu pārrāvumu" (t.i., gabaliņu parasto ceļu), kur bez navigācijas var piemesties vadātājs.

2. maršruts ir labāks, ja patīk lieli ātrumi, jo posmā no Berlīnes līdz Gießen ir salīdzinoši garāki posmi bez ierobežojumiem.

Ja saguruma stāvoklī nolemts noteikti aizmuļļāt līdz Briselei, kafiju lielizmēra krūzē vēlams sagādāt pēdējos tankos Vācijā, jo Beļģijā ar kafiju ir pilnīgs pī.

Beļģija.

Asfalta segums uz šosejām vietām nav nekāda medusmaize. Tas attiecas gan uz E314, pa kuru būtu jābrauc no Nīderlandes robežas saskaņā ar 1.maršrutu, gan arī E40, pa kuru būtu jābrauc no Vācijas saskaņā ar 2.maršrutu.

vieplis 25.06.2012 9:42

Crankshaft rakstīja: ...kopš 2006. gada Ford Galaxy ražo Beļģijā, Ģentē...

Genkā (Genk) :L

vieplis 08.02.2011 12:26

bobcat rakstīja: Sludinājums gan tāds plašs: www.ss.lv/...

Šis vēl izsmeļošāks - www.ss.lv/...

vieplis 04.09.2010 23:07

Mēnesi sena pieredze. Piektdienas vakarā veikts pārskatījums no swedbank konta uz reifendirekt.lv swedbank kontu, sestdien un svētdien visi acīmredzot atpūtās, pirmdien no rīta saņemts e-pasts par maksājuma saņemšanu, astoņas stundas vēlāk saņemts e-pasts ar DPD numuru, piegāde veikta trīs dienas vēlāk.

Yetti rakstīja: tur vienkārši "ķēmiņi" burtu vietā rādīsies, vai arī iznāks, ka cita persona...

Tieši tā. Kad DPD kurjers zvanīja piegādes dienas rītā, izbrīnīja viņa pastiprinātā interese par uzvārdu. Kad ieraudzīju adresātu uz riepu iepakojuma, vairs nebrīnījos - visi mīkstie līdzskaņi un garie patskaņi bij' pārtapuši pavisam citādos.

vieplis 21.04.2010 9:42

vieplis rakstīja: Jāvēršas šeit: www.iauto.lv/...

Atvainošānās Yetti'jam.

Pavirši apskatot topiku, izskatījās, ka topika autors papildina jautājumu ar linku uz savu "vizītkarti".

vieplis 20.04.2010 18:34

Jāvēršas šeit: www.iauto.lv/...

vieplis 14.04.2010 19:59

smaidiigais rakstīja: ... divi mondeo, viens Ghia kompletācijas ar V6 motoru...

Vai šis

www.ss.lv/...

varētu būt tas pats Ghia ar V6 (sk. uzlīmes aizmugures sānu logā)?

vieplis 02.04.2010 0:50

No 1.marta vieglajiem - 12 zù.

www.autostrada-a2.pl/...

Vispār visu cieņu poļiem - 11 zù vieglajiem turējās vismaz kopš 2005.gada, ja ne agrāk.

Iedomājos - nez\', kāda būtu maksas pieauguma līkne bāleliņu valsts-privātās partnerības projektā, piemēram, ja Ainārs jau treknajos gados būtu atdevis čomākiem posmu Rīga-Sigulda.

vieplis 20.03.2010 13:46

Šo nenormālību var labot, paaugstinot nekustamā īpašuma nodokli.

vieplis 14.03.2010 14:58

autoss rakstīja: ...par Mercedes-Benz. Piemēram, TRW ražo priekšējos lodbalstus. ...TRW man ir nokalpojis gadu, OEM - vēl tagad kalpo (vismaz 1,5 gadi).

Ir līdzīga pieredze ar gultņiem

Uz gultņa korpusa \"SKF\" un \"Made in Spain\", pirkts kaut kur tepat pie bāleliņiem. Kalpoja 7 mēnešus (~40 tk. km).

Uz gultņa korpusa \"SKF\" un \"Made in Spain\", iepakots Ford erzacdetaļu kastītē, pirkts pie Ford dīlera Vācijā (nebūt ne dārgāk). Kalpo joprojām (gandrīz 2 gadi, >60 tk. km).

Pirmais rakstīja: ...kautkur tepat iauto lasīju basņu, ka puikas bija nopirkuši sekāef gultni.... jamais bijis dārgāks par citiem, kas turējuši dažus mēnešus un jāmaina..... nu tad tas dārgais gultnis izjucis pēc pusgada, jamie atvēzējušies un aizsūtījuši to gultni ar pretenziju uz zavodu.... un...... saņēmuši atbildi, ka no tāda sastāva metāla nekad gultņi nav pie viņiem ražoti un arī netiks ražoti.... un papildus atsūtījuši arī gultni.... un ķipa TAS gultnis kalpojot vēl tagad...

Šito stāstīja Crankshaft, par gultni iekš skaidu granulu mašīnas, kas lietas būtību gan nemaina.

www.iauto.lv/...

vieplis 03.03.2010 16:50

riebeklis rakstīja: ...ir veerts apmekleet csdd elektronisko pakalpojumu - tas tomeer droshaaks, uzticamaaks informaacijas avots...

windy rakstīja: Muļķības. Mēnesi pirms iepriekšējās polises beigām (re kāds es apzinīgs ) nopirku jaunu polisi. Nākamajā dienā iegāju CSDD e-pakalpojumos un ieraudzīju, ka manam autiņam polise uzrādās, bet tikai jaunā. Respektīvi pēc datubāzes parādās, ka es mēnesi braukāšu bez polises un tikai tad būšu apdrošināts Vienīgā vieta netā kur parādijās mana vēl esošā polise bija LTAB datubāze, bet arī tur viņa bija tikai meklējot pēc polises nummura...

Nezinu, vai CSDD e-pakalpojumu datu bāze ir klons tai, ko lieto CSDD nodaļās, bet stāsts līdzīgs.

TA beidzas 2009.12.

OCTA iegādāta 2008.gada decembra vidū, darbības temiņš no 2009.01. līdz 2010.01.

2009.gada decembra beigās CSDD nodaļā pirms TA paziņo, ka nav spēkā esošas OCTAs. Kājas aukstas, vaidziņi bāli, tomēr apņēmīgi bīdu pār leti OCTA polises izdruku, kur "līguma darbības beigu datums" ir 2010.01. CSDD atbild tā - pie kājas tā izdruka, mums te datu bāzē stāv, ka polise beidzās decembra vidū. Tavs apdrošinātājs - lohs, lamā viņu. Vot.

Būdams neizglītots, pieņēmu kā pašsaprotamu, ka CSDD lietotā datubāze ir LTAB datu bāzes klons (jeb otrādi). Tādēļ pieņēmu, ka apdrošinātājs polises iegādes datumu savulaik iebliezis datu bāzē (lai kura tā arī nebūtu) kā polises darbības sākuma datumu.

Zvans apdrošinātājam. Apdrošinātājs saka - termiņi ir kārtībā. Tad konsultējas ar priekšniecību/kolēģiem un saka tā: CSDD - lohi, nav pirmā reize. Saki CSDD lohiem, lai viņi novāc no ekrāna to savu līko datu bāzi un ieskatās autentiskajā LTAB bāzē internetā. Ja atsakās, pieprasi vārdu uz zvani mums, rīkosimies tālāk.

CSDD lete. Viebšanās, tomēr CSDD iekšējās datu bāzes logs tiek novākts un tiek atvērta LTAB datu bāze internetā, kas parāda, ka OCTA ir spēkā. Zvans priekšniecībai/kolēģim. Pēc laiciņa tiek izsniegta TA lapa.

Žēl, ka tobrīd nezināju par apdrošināšanas datu klātbūtni CSDD e-pakalpojumos, tādēļ neapskatījos. Tagad tur ir iekšā nākamās OCTAs dati - dati ir pareizi, neskatoties uz polises iegādi 2 nedēļas pirms stāšanās spēkā.

Intereses pēc gan CSDD, gan apdrošinātājam pārprasīju, kāpēc CSDD iekšējā datu bāze neatspoguļo LTAB datu bāzes informāciju, kurš patiesībā ir lohs, un vai tas var atkārtoties nākotnē. Abas puses rādīja ar pirkstiem viena uz otru.

CSDD saka, ka līdz "pagājušā gada beigām" (laikam domātas 2008.gada beigas) apdrošinātājiem esot bijis jāsūta dati "pa tiešo uz" CSDD un apdrošinātājs esot lohs, proti, sūtījis nepareizus datus.

Apdrošinātājs pastāsta aptuveni to pašu par datu sūtīšanu, bet lohi patiesība esot CSDD, jo nepareizi ievadot datus savā bāzē, neesot pirmā reize.

Abas puses zvēr, ka nākotnē tas vairs nedraud, jo datus "pa tiešo" vairs nesūtot.

vieplis 02.02.2010 14:38

540 milj. SEK - kopējā darījuma summa,

580 milj. SEK - pārshēmoto Spyker parādu kopsumma antonovam:

Svenska Dagbladet rakstīja:

According to the terms of the deal, Dutch sports car firm Spyker will hand over 540 million kronor ($74 million) in cash to GM to complete the deal. The first $50 million is due immediately and the outstanding amount is due to be handed over on July 15th 2010.

Spyker's [...] debt to the Antonov group and their bankers [...], amounting to 580 million kronor, will remain on Spyker's books even after the completion of the Saab purchase, and of Antonov's share holding, but will simply be written over to Victor Muller - at the same high rates of interest.

vieplis 02.02.2010 13:57

Iz www.thelocal.se/... :

Spyker CEO Victor Muller was unable to confirm to Svenska Dagbladet (SvD) the nature of the Antonovs\' existing involvement in Spyker or the Saab deal. [...]

In Spyker\'s Monday (1/2/2010) press release, Muller explains that Antonov\'s current shareholding of 4.6 million ordinary shares in Spyker has been bought by Tenaci - a holding firm directly owned by Victor Muller, \"subject to closing of the Saab acquisition.\"

Furthermore, [...] Spyker is groaning under a mountain of debt to the Antonov group and their bankers, much of it resembling text message loans with crippling interest rates in excess of 10 percent, several of which have already fallen due.

This debt, amounting to 580 million kronor, will remain on Spyker\'s books even after the completion of the Saab purchase, and of Antonov\'s share holding, but will simply be written over to Victor Muller - at the same high rates of interest, SvD writes.

auma rakstīja: Man gan vairaak shkjiet ka nevis GM negrib redzeet Krievu investorus, bet gan Zviedru valdiiba kura to vienkaarshi negrib reklameet.

Trāpīts. Atšķirībā no buldozera, citiem \"nopelnīt\" mācētājiem un ierindas bāleliņiem, krievu netīrā nauda nepatīk gan ASV, gan Zviedrijas valdībām. Ieskats 2009.gada decembra notikumos (iz www.thelocal.se/... un www.nytimes.com/... ):

The biggest investor in Spyker is the Russian bank Convers Group, which is controlled by Alexander Antonov. [...] In the first half of 2009, Spyker borrowed 11.6 million euros, or $16.6 million, from Bank Snoras, a Lithuanian bank also controlled by the Antonovs. [...]

An investigation ordered by the Swedish government into the workings of Spyker and its Russian investors landed on the desk of the FBI and put a temporary stop to the Saab deal being reached. [...] Swedish security services (Säpo) were given the task of tracking the business interests of the Antonov family The assignment was initiated by the Swedish National Debt Office (Riksgälden) [...] Säpo is reported to have found connections between the Antonovs and organised crime as well as involvement in money laundering. To prevent the Russians gaining any possible control over a new Saab-Spyker venture the government handed their findings over to the FBI. The US government reacted quickly to the report and gave the board of General Motors a direct order to stop the deal, which happened on December 18th.

vieplis 30.01.2010 23:17

Iz vēstures:

\"Poļi baigie viltnieki – uz tā bāņa 3 (vai 4?) vietās no manis noplēš pa 11 zlotiem. Domāju, ka jāmaksā tikai 1x, bet še tev – samiegojusies jaunkundze tikai atkārto savā putnu valodā – pšištu pšištu, cālen, cālen. Un pēc cik tur tiem km būšot cālen cālen vēlreiz. \"

© Master_D www.iauto.lv/...

vieplis 27.01.2010 13:31

anonimikis rakstīja: zinot konkrēto krievu oligarhu darbības stilu, kaut kā negribas ticēt virsrakstā izteiktajam apgalvojumam.

GM would sell to Spyker on the condition that Russian businessman Vladimir Antonov, the chairman and biggest investor in the Zeewolde, Netherlands-based sports-car maker, exit the company, a person familiar with the talks has said.

As part of today’s agreement, Tenaci Capital BV, a company owned by Muller, will take over Antonov’s 4.6 million Spyker shares when the deal is completed. Antonov, Martins Bondars and Naglis Stancikas will step down as supervisory board members, Spyker said.

www.bloomberg.com/...

vieplis 25.01.2010 12:50

feciic rakstīja: Tagad par tā filtra noraušanu pavisam-izgriezt ārā un iemetināt trubu. Ko tādā gadījumā varētu darīt ar tiem sensoriem?

feciic,

nevaru apgalvot 100% droši, bet tie PSA 1,6 TDCi dzinēji laikam tika likti arī iekš Focus, Fiesta un Fusion. Ja risinājums eksistē, tad visdrīzāk pie krievu, baltkrievu vai ukraiņu pašdarbniekiem attiecīgo modeļu forumos. Varbūt var iesviest iekš google Ford + "удалить сажевый фильтр" vai "удаление сажевого фильтра" vai ko tamlīdzīgu.

vieplis 24.01.2010 18:09

feciic rakstīja: Baltic motors .... Piedāvāja tikai uzpildīt to šķidrumu (200ls par škidrumu plus uzpilde)

Yetti rakstīja: ... šķidruma marķējumam, ko tur gāž iekšā, iespējams, ka Google\'s tante iedos analogu, vai atšifrējumu, kas tas ir par tik vērtīgu draņķi...

Ford piedevu pārdod tikai kā \"uzpildīšanas remontkomplektu\", kas cita starpā ietved 5 litrus piedevas. Ford daļas numurs 3M5J 9C196-AA jeb 1337646.

Sīkāk par piedevas \"remontkomplektu\" un par tukšas bāciņas izraisītām problēmām var palasīt pie preces apraksta šeit cgi.ebay.co.uk/... .

feciic rakstīja: Apzvanot citroen un peugeot dīlerus (abu ražotāju modeļos tiek uzstādīts tas pats dzinējs) noskiadroju ka piedevu var uzpildīt tikai vai sastāvs ir tas pats nemācēja teikt, piedevas cena arī bija stipri draudzīgāka ~90ls.

Kanibaals rakstīja: ... Piedeva saucas Eolys ...

Ford iekš C-Max ar 1,6TDCi pilda Eolys-176.

PSA grupa savos auto pilda gan Eolys-176, gan Eolys-DPX-42; varbūt tādēļ Citroen un Peugeot dīleri nemācēja teikt, vai sastāvs ir tas pats.

vieplis 21.01.2010 10:26

IkdienasViesis rakstīja: Labāk jau uz Liepājas ielu - uz Dorfman servisu. Tur zinoši meistari, cenas arī noteikti mazākas. Ilgus gadus biju tur klients, ne mazākie iebildumi pret servisa darbu.

www.iauto.lv/...

vieplis 20.01.2010 23:45

Tieši tā, izņemot "pa taisno dodas".

Blīvslēga, roķenes troses un stopsignāla cenu pilsonis Alnis noprasa tad, kad retu reizi aiziet pie piznesmeņa pēc eļļas kannas un filtra. "Pa taisno" pie piznesmeņa tomēr nākas doties tad, ja auto [beidzot] uzstādīto stopsignālu apdrošinātājs uzskata par jaunu papildu aprīkojumu un paģēr izzināt tā vērtību pēc negausīgā piznesmeņa cenrāža.

Vot.

vieplis 20.01.2010 23:18

Dekster, kādā ziņā daudzkārt veikta rezerves daļu iegāde ārpus Latvijas un tam sekojoša tādu pašu rezerves daļu cenas noskaidrošana pie autorizētajiem piznesmeņiem Latvijā ir "kāpšanas uz grābekļa"?

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti