Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Guzis 16.11.2018 12:02

Nu, vieglais ledus pirms krustojumiem ir pilnīgi reāla lieta, un ikdienā nevis 1x ziemā, nobrauc tik nost no lielajām ielām. Un tā ir pozīcija, kur radzes izpaužas vislabāk, bet pārējos 95% tikai traucē. Ar mūsu ceļu kvalitāti labi saprotu krosoveru īpašniekus, kas to izvēlas kā ikdienas braucamo, jo sasisti diski, pārsistas riepas un apskrāpēti bamperi pie mums ir ikdienišķa lieta. Ja ir kāds, kas brauc stipri paredzamā maršrutā ar zināmu ceļa kvalitāti - var iztikt ar jebko.

Guzis 16.11.2018 10:04

Asfalts ar šipiem nav nekas traks, problēmas sākas uz slapja bruģa. Efekts bija gan ar Mazda 6 uz Michelin, gan Nissan ar BFGoodrich, gan Pajero ar Conti. Ja piedomā, var iztikt. Bet jārēķinās ka pavasara pakusušais ledus neko netur, ar vai bez šipiem ir slidotava.

Guzis 15.11.2018 16:29

Tad pērc vietā kā PKP, kur uzreiz uzliek un nobalansē. Ja nesanāk - lai liek citu.

Guzis 09.11.2018 10:05

Šis: rkf.lv/lv/katalogs/95-kons-siets-sietauduma-atzveltne max komplektācijā. Gadi 2.5 viss turās kopā normāli. Lietots darbadienās, pa 8h.

Guzis 08.11.2018 8:44

Ir man RKF krēsls, ar PVN gan mājaslapā 10EUR dārgāks par nosaukto cenu. Ir OK.

Guzis 07.11.2018 15:13

Nekādu jēgu no Bosch nesaskatīju. Pārgāju uz Valeo.

Guzis 01.11.2018 15:36

gunbox rakstīja: Esmu ļoti vīlies VW. Passat B8 bremžu diski vienas sutkas laikā pāklājas ar rūsu. Cik atceros TRW pats lētākais modelis pat šādi neuzvedas. Kādus VW bremžu diskus tagad liek saviem ražojumiem?

Vēl dīvaināku metodi, kā spriest par auto kvalitāti būtu grūti atrast

Guzis 31.10.2018 15:55

Man viens Sony nokrita no jostas augstuma uz linoleja - beigts. Sievas Samsung ir kritis arī parkā uz bruģa - nekas. Bija (ir) viens "nesasitamais" telefons - tiešām pierādīja sevi, vairākkārtīgi kritieni uz betona grīdas bez sekām. Bet nu ar parastajiem telefoniem- kā paveicas.

Guzis 09.10.2018 9:37

Drošvien aizmiga

Guzis 04.10.2018 15:28

Tāpēc ka tas plastmasas gabals nokrīt vadītājam uz kājām. Var beigties ar piepešu pedāļa nospiešanu ar visādām sekām.

Guzis 06.09.2018 13:34

No mazs mūrīša jēga ir 0 kā akumulētājam. Siena nav jātaisa no ķieģeļiem, lieliski der ugunsdrošais reģipsis + pareizs attālums. Skārda loksnes ekrāns ar konvekcijas spraugu der vēl labāk. Iebūvēt dārza mājā 3 m3 ķieģelu ir gan dārgi, gan bezjēdzīgi. Vienu tādu monstru nupat nojaucu - kāda jēga ka ilgi tur siltumu, ja atbrauc rudenī uz dārzu, gribi sasildīt rokas un tēju uzvārīt, bet ķieģeļu tonnas būs siltas tikai pret rītu?

Guzis 05.09.2018 20:33

Dārza mājelei tas mūris ir ir lieka vietas izšķiešana. Metāla krāsns ir daudz labāks risinājums.

Guzis 05.09.2018 11:38

Tad iemācies iekurt ar mazāku malkas daudzumu, un darboties ar rupjākām pagalēm un pareizu gaisa regulāciju. Man sievasmāte ar - sasviež smalkos dēļu galus, un tad brīnās ka +28.

Guzis 05.09.2018 11:35

Tām krāsnīm nav tā jāstrādā! Ziepjakmens tikai izskatu uzlabo, jēgas no tā kā dažu kg akumulatora nav nekādas. Tās ir ilgdegšanas krāsnis! Nejauc ar mūrīšiem, pirts krāsnīm un visādiem sentēvu brīnumiem.

Guzis 05.09.2018 10:56

Normāla ilgdegšanas krāsns (taspats Jotul) nekur strauji neatdziest, ja pareizi māk kurināt. Man uz 2x lielāku telpu ir vertikālā Ardenne Turbo, arī laba.

Guzis 04.09.2018 21:11

Jauc. Un arī terminos ir nepareizi. LSD nav pašbloķējošs, bet nosacīti "bloķēts" visu laiku, un izslīd ja griezes moments pārsniedz noteiktu vērtību. Ir cita tipa difernciāļi, kas tiešām bloķējas.

Guzis 11.07.2018 16:10

Ieinteresēts paskatījos pēdējos 3 gadus saviem auto

2015: 20k+17k

2016: 17k+12k

2017: 10k+20k

Vidēji ap 30k katru gadu, dzīvojot Rīgas centrā + nēsājoties uz jaunbūvi pierīgā un kur tālāk, ja vajag. Tagad dzīvojot "laukos" ikdienas maršruts ir vismaz 56 km.

Guzis 03.07.2018 16:08

Elementāri. Savulaik poļi un lietuvieši ražoja viltotas servisa grāmatiņas vairumā.

Guzis 03.07.2018 14:50

Nu, man tēva Corolla ir ar 300k noskrējienu. Salons nobružāts ļoti, vadības sviras apdilušas, slēdžu pozīcijas neskaidras utt.. Un tie ir reāli 300k un 13 gadi pa LV vidieni (ne Rīgu), ar periodiskām grantenēm. Savulaik mans Polo līdzīgā vecumā izskatījās krietni mazāk noskriets.

Guzis 02.07.2018 16:56

Problēma nav štekerī, bet saplaisājušos kontaktos uz plates. Vajag kādu ar taisnām rokām un lodāmuru. Laipni lūgti bezssvina alvas iekš auto gļuku pasaulē!

Guzis 02.07.2018 15:36

RAAP laikam tos 230 prasa par visu. Man Pajero (kam automātā eļļa ir ap 2 spaiņi) ar tikpat prasīja.

Guzis 02.07.2018 9:46

Tas nav jocīgi, bet normāli, ja vēlas braukt ilgāk par pāris gadiem.

Protams, neatbilst mūsdienu mārketinga tendencēm,kur auto ražotājs spiež lai iesmērētu savu ražojumu pirmajam pircējam (kuras acīs teksts "pārnesumkārbai apkope nav nepieciešama" iegūst zināma ietaupījuma skatu), tas pēc 3 gadiem nogrūstu otrajam, un brīdī kad sākas "longlife" un "lifetime" pildījumu radītās problēmas garantijas saistības jau būtu nupat kā beigušās.

Tad jau būs izlaists nākamais auto modelis, ko atkal notirgot.

Guzis 01.07.2018 21:11

Smieklīgākais - variatoru ražotāji ir diezgan maz, bet tie tiek uzstādīti dažādu ražotāju mašīnās. Un prasības par elļas maiņu,pat praktiski identiskas konstrukcijas kārbu modeļiem, atšķiras. Turklāt -tās reizēm mainās auto modeļa ražošanas laikā.

Mans viedoklis -eļļa ir jāmaina!

Guzis 01.07.2018 19:57

Merša variatoram mainīju. Arī servisa programma to prasa, ik pa 60k. Tas neko dižu nemaksā, un ir vienkārši izdarāms.

Guzis 29.06.2018 14:43

Un arī tā ir demagoģija, un biotopu kartēšanas jēgas neizpratne. Ja nav sajēgas par dabas procesiem, tad nav. Tie nesākas un nebeidzas vienā meža nogabalā vai īpašumā.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti