Kamēr ceļu kvalitāte ir tāda, ka lielāka iespējamība ir nolauzt riteni braucot pa Rīgu, nekā notriekt stirnu - bez sētām iztiksim.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kamēr ceļu kvalitāte ir tāda, ka lielāka iespējamība ir nolauzt riteni braucot pa Rīgu, nekā notriekt stirnu - bez sētām iztiksim.
Reģistrē auto pēc VIN. Kāds tam ir numurs, jau ir sekundāri.
Man pēdējos 12 gadus ir lietošanā komplekts no 2 dažādiem auto - viens paliels džipveidīgais, ar ko braukt makšķerēt, medīt un vest laivu, kā arī ceļot nakšņojot teltī ar visu ģimeni. Otrs auto ir tieši pretējs - mazs un kompakts, ar ko tiek braukts ikdienā uz darbu vai skraidīts apkārt vienatnē kur tālāk, vai pa pilsētu ar visu ģimeni. Pirmais komplekts bija Nissan Terrano + VW Polo , tagad ir Mitsubishi Pajero + MB A klase. Patīkami ka auto ir krietni dažādi izmēros, varu braukt ar to kas vairāk atbilst tās dienas plāniem.
Nupat ieskatījos CSDD - mans vecais Polo, ko pārdevu pa 600EUR vēl ar vien brauc, šobrīd nobraukums jau 356000 km. Skatē gan izbrāķēts par nestrādājošu rokas bremzi, bet tā apšaubāmā konstrukcija VW vienmēr ir bijusi vārgā vieta, mūsu sāls vannās jāpārjauc vismaz reizi gadā. Ticu ka esošais laucinieks ar to tiks galā, un vizināsies vēl ilgi.
Man ir mersis ar 2,0 dīzeli. Siltu gaisu pūš pēc 500m. Protams - no elektrības. Uzsilis ziemā viņš ir pēc 20km.
Mja, 10k gadā nepavisam nav dīzeļa lauciņš! Ok, moderns dīzeļ auto ar elektrību salonu piesildīs, jāsalst nebūs, bet motoram/akumulatoram/ģeneratoram tāds režīms ir ļoti kaitīgs. Normāls benzīnieks, būs gan klusāks, gan ātrāk uzsils un nebojāsies tādā režīmā.
Un jā, jaunās Opeļ Astras ir OK, tik neskaties uz gāzētām.
Jura pati uzprasās uz tīrīšanu ar speciālu ķīmiju regulāri. Lielo apkopi pat intensīvi birojā lietojot jāveic tikai ap reizi gadā. Un tas nav 5 cilvēku birojā!
Iespaids pēc LV servisiem - uz 3 salabotām lietām, 1 salauž. Un vari tikai cerēt, ka salauztais būs kautkas nebūtisks vai lēts.
Ja bija nauda rezervēt viesnīcas - tad atradīsies arī auto nomai. Tie nav zaudējumi, bet izklaides izdevumi. Izdevumi auto uzturēšanai ir pilnīga normāla parādība, kas nav nekas ārkārtējs, un auto ir jāparbauda un jālabo laicīgi, nevis pēdējā brīdī! Piegājiens "braucam kamēr apstājas" nav nopietna attieksme pret savu laiku un pienākumiem pret apkārtējiem.
Tādiem gadījumiem ir domāta auto noma.
Ja vajag lai nepieviļ - uzturi divas mašīnas. Nav tas tik kosmiski dārgāk, un var atļauties vienu ilgāk remontēt ja vajag.
Tas auto ir komerctransports. Nav nekādas jēgas salīdzināt ar privāto ,ar ko neviens nepelna. Un zaudējumi dēļ auto atstāšanas pie sētas būs divu sab.transporta biļešu cenu apjomā.
Pikapu saprotu tikai kā 100% laucenieku/meža braucamo. Tur viņš ir savā stihijā - kubu dīzeļa aizvest, siena rulli, maisus ar graudiem vai nomedītu alni. Mēģinājumi atrast tam pielietojumu pilsētā ir , maigi sakot, neveiksmīgi. Otrā rinda sēdekļu ir vainu neērta, vai arī - atstāj tik niecīgu vietu kravai ka tur pat velo nevar nolikt.
Mja, par gājēju mācīšanu nekas neliecina. Lai gan velosipēdi bez gaismām, lēcēji uz ielas nerēķinoties ne ar ko (fiziku jo sevišķi) ir liela problēma.
Loģiska rīcība - anulēt visus, uz konkrētā radara rādījumu pamata, izrakstītos protokolus kopš pēdējās verifikācijas.
Kaut gan - kļūda nav radarā, bet tā sniegto radījumu kļūdainā izpratnē. Jo radars nav nekāds lāzers kas mēra punktu!
Ir man lietošanā Mersis ar CVT. Braukt patīkami. Starp CVT un motoru ir hidrotransformators, kas ļauj aizmirst par divmasu sajūgu bēdām, un vispār par sajūgiem. Pagaidām 185k, remontu transmisijai nav, tik eļļa jāmaina ik pa 60k.
Es tos sūda robotus par automātiem nesauktu. DSG ar saviem 2 sajūgiem un preselekciju vēl daudzmaz - bet visi viena sajūga roboti nav nekādi automāti, bet tikpat glupa un neelastīga lieta kā rokas kārba. Pat sliktāk - ja vadītājs vismaz nojauš situāciju uz ceļa, tad tāds robots slēgājas viņam vien zināmā randomā.
Labs citāts no video apraksta:
“There are a lot of people who have made a conscious decision to put their kids in a better car, and a lot of older people buy a five-star car — but there are still a lot of young people who, unfortunately, don’t see a five-star car as important but they’ve got the latest telephone.”
Iesaku precizēt - tā kārba bija īsts hidrauliskais automāts, vai muļķīgais izgudrojums "Easytronic" - robots? Tas "robots" ir nelietojams, turklāt - prasa dārgus remontus.
Nu, jāsaprot ka elektroauto/hibrīd ir nākotne. Un nekādas manuālās kārbas tiem nebūs nekad.
Manuprāt - masas sadalījums starp asīm un 4x4 piedziņa dara savu.
Liela javas jaukšanas plastmasas baļļa no Depo dara brīnumus
Paskaties ārpus dzinējmedību sezonas.
Mežiniekiem nav laika periodiski gulēt zem UAZ. Tie brauc ar Hilux.
"Ar kājām pa mežu paiet" - pamēģini tādu nelielu mežacūku, uz kilo 100 vienatnē pārvietot pāris kvartālus līdz auto! Tad arī sapratīsi - kāpēc vajag ko nopietnāku. Vai otrs - man foto ekipējums sver 10+ kg. Jābūt mežā 3:30 naktī. LVM pavasarī izveduši kokus, līdz ar to 8+ kilometri pārgājiens tumsā no vietas kur ar Golfu var piebraukt. Gribi?
Aizsargājamas teritorija kur nevar veikt nekādu saimniecisko darbību Latvijā ir maz! Nevajag demagoģiju.