Katalizators ir maza un konkrēta vaina. Turklāt - detaļa kas reāli nolietojas, tāpēc nav jāuztraucas ka tas ir jāmaina.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Katalizators ir maza un konkrēta vaina. Turklāt - detaļa kas reāli nolietojas, tāpēc nav jāuztraucas ka tas ir jāmaina.
Normāla diagnostika, ir tas kas vajadzīgs. Un nevis uz pacēlāja, bet ar elektroniku.
Muld. Temperatūras sensoru pārbaudīja?
Par eļļu bija versija, kamēr netika pateikts ka auto mēdz pats no sevis noslāpt, gan uz gāzi gan benzīnu. Un tas jau vairāk liecina par problēmām sensoros. Eļļa apakšā liecina par gala blīvslēgiem - nav patīkami, bet nekādi nenozīmē ka tā tiek arī cilindros. MAF nav lēti, tos nemaina tāpat vien. Un sensori ir no lietām ko vēlams likt jaunus, nevis lietotu šrotā piemeklēt!
Aizbraukt uz diagnostiku, kas nemētājas ar vārdiem "iespējams" bet māk nomērīt sensoru datus un saprast, vai tie ir adekvāti. Nestrādājošs MAF, vai temperatūras sensors ir 100% diagnosticējams, ja saprot ko dara.
Ieplūstošā gaisa temperatūras devēju nomaini. Aizdomas ka tas ir pārliecināts ka ārā baigi auksts. 7-10 EUR
Aizmirsti, tā nav problēma. Video jau ir atbilde - elektronikas adaptācija.
dzanks rakstīja: Domāju ka nevienu normālu 4x4 nevar salauzt mēģinot pārbaudīt pa vienai asij. Kam bloķis, tas izleks no ruļļiem, kam brīvais vai viskozais nekas ļauns nenotiks. Tur visam jābūt pietiekoši izturīgam lai spētu ar 1 asi vai 1 riteni mašīnu no šaizes izcelt, kur slodzes ir nesalīdzināmi lielākas nekā lai izripotu no kkādiem sūda ruļļiem.
Neko ar vienu riteni standarta auto izcelt nevar! Pusass nost, un ej pēc traktora. Turklāt - lai - dabūtu visu vilkmi uz vienu ratu, vajag 3 cietos bloķus, kas standartā tikai G klasei ir.
Es vairāk lieku uz eļļu. Laiks pārjaukt motoru.
Tik traki nebūs. Izklausās pēc beigta CV savienojuma (pusass "granātas").
Haldex ir pseido full time.Sabremzē vienu asi - pārdala spēku. Nejaukt ar starpasu bloķi (sadalījums 50/50)
XC-90 pamatā ir priekšpiedziņa, aizmugure tiek pieslēgta pēc vajadzības. Uz vienas ass ruļļiem ļoti neieteiktu testēt tādu neatslēdzamu variantu. CSDD parasti to zin, un pārbauda tikai roceni.
Kurš mudaks to darīja? Lai tas arī meklē jaunu reduktoru! Full time 4x4 nedrīkst uz vienas ass ruļļiem pārbaudīt!
Tiesa - parasti nekas nelūzt, tik auto nolec no ruļļiem.
Ieteikums - izklausās pēc beigtiem sinhronizatoriem. Kārbas remonts vai maiņa.
99% auto īpašnieku mašīnu vajag, uzmini kam? Braukšanai! Un nevis lai izceltos,bet droši un mierīgi aizbrauktu kur vajag!
VW to nodrošina.
Nu, man tie iedegtie pakaļējie miglenieki traucē pārskatīt ceļa nomali, lai pamanītu kādu klumburējošu pilsoni/velo bez gaismām/stirnu. Pilsētā pie maziem ātrumiem nav tik traki, pamatīgā tumsā sanāk, ka tālāk par priekšā braucošā auto pakaļu neredzi. Un tas jau ir bīstami! Īstā biezā miglā, kad tiem lukturiem ir vieta, ne ko darīt - tad vismaz redz, ka priekšā kāds brauc, pārējā redzamība nekāda.
Mja, degviela mums tāda interesanta. Leju Nestē, jau vairākus gadus esmu pamanījis - jo tuvāk ziema, jo labāk Pajero brauc. Ar ziemas dīzeli iet bez problēmām, vasaras variantā - kaut kā nav tas. Protams, objektīvus mērījumus ar akselometru vai jaudas stendu neesmu veicis, viss sajūtu līmenī.
Es tāpat brīdinu tos miglainos pilsoņus, kas visas naktis brauc ar ieslēgtu pakaļējo miglas lukturi. No aizmugures gan. Saprot apmēram 2/3
Atlikušajiem derētu pārlikt vadītāja apliecību, kā arī kādu papildus eksāmenu par sava auto gaismas slēdžiem.
Damn rakstīja: Cik sarežģīta situācija: Pistole cimdu nodalījumā un beisbola nūja bagāžniekā (šutka)
Latvijā pietiek ar standarta aprīkojumu + striķi un telefonu.
Nu, ja cimdu kastītē ir pistole, tad bagāžniekā vajag nevis nūju, bet lāpstu!
Vienmēr līdzi riepu lāpāmie diegi un kompresors. Arī nazis, pieres lukturītis un cimdu pāris. Kā arī pāris liekas galvenās spuldzes (H7 vai H4). 4x4 auto tam pievienojas vesela kaudze ekipējuma, kas vieglajiem nav aktuāla, bet ļauj ar minimālu komfortu arī pārnakšņot mežā, ja nav tikts ārā.
Man ir A klase. 5 gadus TA pa 0. Nevajag pirkt nobrauktu šrotu, un jāsaprot ka auto labi nebrauks ar lētākajām eļļām un detaļām tirgū.
Vēl šajā kategorijā ietilps A/B klases merši. Vairāk gan A, B klasei 4k ir minimālā robeža, ar saviem gļukiem.
Banka tev vispirms mēģinās iesmērēt 10 gadus vecu pusbūvētu objektu, nevis finansēt jaunu māju. Pašam ir lētāk, ja nav kredīta vispār. Ja vienlaicīgi kautko īrē- labāk kredīts, ātra celtniecība, ievācies.
Tieši tā. Brauc mierīgi, ja motors neslāpst viss labi.
Mānija uz bobikiem iet 1:1 ar ceļu kvalitatāti! Jau Rīgā ir daudz vietu, kur "vecās Eiropas" iecienītie modeļi vienkārši nolauzīs bamperi iebraucot oficiālā stāvvietā!
Mērījumus no sensoriem studijā. Viss pārējais ir akla bakstīšanās un klienta naudas izniekošana. Konkrētās kļūdas norāda uz pārrāvumu lambda zondes vadā. Testējas ar parastu multimetru.