CTEK MXS 5.0, drauga cena 85 EUR
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
CTEK MXS 5.0, drauga cena 85 EUR
Tikai un vienīgi šīs CTEK firmas produktus. Šo iegādājāmies jau gadus sešus septiņus atpakaļ, tam ir 12V/7A, tas var lādēt 14-150Ah akumulatoru baterijas
www.ctek.com/products/vehicle/mxs-7-0
Tā kā tas ir impulsa lādēšanas iekārta, ceļ augšā pat mirušus aķus. Ja ir sabirušas plates, tad tas aparāts pasaka. Ir recondition funkcija, var lādēt jaunos AGM (star/stop) sistēmas baterijas. Ir pastāvīgas lādēšanas funkcija, ja vēlies glabāt aķi ziemā darba kārtībā.
Labi, cena nav no mazākajām, bet tas ir to vērts.
Mājas vajadzībām var MXS5 modeli, tam ir 12V/5A, tas ir paredzēts no 1.2-110Ah akumulatoru baterijām.
www.ctek.com/products/vehicle/mxs-5-0
Ja ir personīga vēlme , varu palīdzēt iegādāties par draudzīgākām cenām.
youtu.be/8NhVHLXVOqI labs video par šo tēmu
Nē, šo konkrēto Siemens sūkni neviens neremontē. Domā es neapzvanīju kantorus? Viens piedāvāja kaut ko pielasīt, bet man darba auto neder, kaut ko pielasīt, man vajag lai tas strādā 24/7. Siksna bija jāmaina (jo tur viss bija nošķiests ar dīzeli), lai nenobeigtu dzinēju. Tie 150 EUR lielu lomu vairs nespēlēja.
nja, jo pārējie vw caddy ar klasisko 2.0SDI ripo bez tik globālām problēmām. Maini tik eļļu, šad un tad kādas piekares bukses. Pat izputēji pa šiem desmit ekspluatācijas gadiem ir nomainīti, bet tā nekādu problēmu, tādēļ arī kad bija nepieciešams jauns auto izvēlējāmies caddy.
Ir pieredze ar VW Caddy 1.6TDI, 2013 gada manuālis.
Piekare klasiska, nekas īpašs. Lielākā jautrība ir degvielas augstspiediena sūkņa problēma. Auto šobrīd ir ar 80 tkm nobraukumu. Kad brauca uz ikgadējo tehnisko apskati pie csdd, inspektors norādīja par degvielas noplūdi, kas radīja lielu izbrīnu mums. Īsā stāsta versija, mollers paprasīja ap 2000 EUR par remontu, problēmu novērsām SNE servisā par aptuveni 900 EUR ar PVN. Atrakcija ir tāda ka šos sūkņus nav parezēts remontēt, tikai maiņa, kas ietver arī jaunas zobsiksnas uzstādīšanu. Mollers zināja par šo problēmu, taču, kā jau dīleris visu noliedza. Sne servisā teica kā šī ir klasiska jauno laiku 1.6 tdi problema un ieteica sāk krāt naudu egr vārsta nomaiņai, ja tāda jau garantijas ietvaros nav veikta. Sākam krāt naudu.
Iespējams tādēļ vagens vairāk nepiedāvā caddy ar 1.6, bet tikai ar 2.0 četru dažādu jaudu dzinējus. Savkārt tiem ir citas zināmas problēmas.
Vēl bija problema ar radio antenu, kas ir iebūvēta sānu spogulī, nācās nomainīt to, protams, ka par naudu.
Dažreiz pa vakariem, kad nav ko skatīties pa tv kasti, paskatos youtubes rullīšus. Laika gaitā ir izveidojos saraksts ar videoblogeriem kas taisa interesantus video. Šeit viens no tiem, kriminalistikas eksperts Максим Шелков, cilvēks ar reālu darbu auto ekspertīzēs.
Noskatījos jaunāko video par jauno auto drošības sistēmu uzlaušanu, ko lai saka, skarbi, šķiet ka zagļi ir vienmēr soli priekšā autoražotājiem. Te aktuālais video youtu.be/eguIfZdKPE4
vai šie modeļi nav tikai austrumu tirgum paredzēti?
Nu cik var, uzzvani oficiālajam dīleru servisam vai aizraksti meilu. Viņi atbild, ja palūdz tad arī bildi no kataloga atsūta.
Esmu šadus un citus jautājumus uzdevis, Volvo Musa motoram, VW Moller, Škoda karlo motors, Opel Amser auto.
Toyota amser krasta.Tojotai vajadzēja user manuāli latviešu valodā, nekādu problēmu ar savu atmiņas karti aizbraucu un ielādējaservisā.
Trīs stundas paripoja nemanāmi, pa īsti parunāties nesanāca.
Es būšu! Laiks labs, jādomā pozitīvi, ka nekas neliks atcelt šo apmeklējumu.
Varētu piedalīties, ja tas nenotiek otrdien vai ceturtdien. Pārējās dienas der.
Vēl tagad atceros, kā veiksmes rezultātā un dažu vecāku biedru piekāpšanās (aizņemtības) dēļ tiku pie galvenās balvas, uz visu nedēļas nogali bezmaksas braucieniem ar Fiat Freemont, kam bija pilna bāka. Izmantoju visas septiņas vietas. Pirmo dienu laidām uz Daugavpili apmeklējot cietoksni ar Rotko muzeju, otrā dienā secinot ka bāka vēl nav sausa aizlaidu uz Bausku. Bija tā iespēja vienam no pirmajiem apskatīt restaurēto Bauskas pils daļu, ka tikai iepriekšējā dienā bija oficiāli atklāta. Ar visu to, pavisam sausu bāku nenobraucu. Labs ģimenes auto. Sajūtu līmenī līdzīgs ir Škoda Kodiaq. Tikai fiats bija tāds amerikāniskāks.
ehhh, nekas, varbūt citreiz famīlija būs bez puņķiem , tad gan varēs aizlaist pajautroties.
Šajā gadījumā atmaksājās piemaksāt, kā piemēram, ERGO vienu eiro un tev tavas polises izdevējs pats čakarējās ar vainīgo polises izdevēju.
var mēģināt SNE serviss, tur šķiet arī puikas šo to saprot. Vismaz frontālajam iekrāvējam sūkni smuki sataisīja ar garantiju. Neatsaka arī konsultāciju saprāta robežās.
Neko jau daudz par šiem gadiem, 65tkm
Cena cena cena, salīdzinot ar Yeti, stipri vairāk.
Runā ka pēc 2017 gada Yeti arī būšot jauns dizains.
Un jā, piekrītu, jaunais korporatīvais dizains nav tas smukākais.
Pagaidām ripinam ar 13' gada Yeti modeli.
tikai pie oficiāla volvo dīlera Mūsa motors par kādiem 70 EUR laikam vai vairāk...
Pārējie var tikai pieslēgties, bet valodas nevar nomainīt
Nekādu problēmu, dīleris online sistēmā ievada info un csdd redz ka auto ir bijis uz skati. Tālāk to redz policija. Nekas īpaši sarežģīts.
šobrīd jau notiek auto pārdošanas izziņu izsniegšana elektroniski. Kādēļ tad sertificēts oficiālais serviss to nevarētu darīt?
gribi vairāk vietas, nopērc putu komplektu un kompresoru
Jap, stabs uz Vietalvas ielas smuki nopļauts. Pieņemu ka bembis ir lidojis centra virzienā. tas stabs sanāk līkuma beigās. ja brauc virs 70, tad ir tāda sajūta ka labi nebūs, bembis droši vien lidoja ātrāk. pie tam, uz ceļa vidus ir asfaltā garenas plaisas, kas tikai palīdz zaudēt saķeri.
reku šamo mājas lapa www.automix.lv/lv/, man domāt piezvani pajautā.
var pamēģināt pie šitiem kiniesu-kvartals-sia-automobilu-salona-remonta-darbnica.infolapa.zl.lv/
ierobežots budžets un nav nepieciešams tik jaudīgs auto