jaa, es ar dzirdeeju, ka shie plosaas..puse maajas izvandiitas fotoradarus mekleejot, vairaaki simti cilveeku kolonaas jau uz tuvaako mezhu aizvesti. naktii atskaneejushi shaavieni. trakas lietas.
Nezinite rakstīja: vai tad gumijām kāds sakars ar administratīvo iedalījumu???
to tak tirgus regulē, jādomā. Nav pieprasījuma, nav gumiju..
taa gan nav gumiju- ir daudz diivainju... ir daudz diivainju- nav atkal gumiju...jo sajaukushi ar baloninjiem... utttt
un patiesiiba- sanaak...ka gumijaam ar administratiivo iedaliijumu ir vistieshaakais sakars... jo mazaak gumiju- jo lielaaks puulis...jo lielaaks puulis- jo vairaak gumiju
druknais1 rakstīja: Kā ar mazajiem A, B mersīšiem?
zin, nopirktu tu to colt ,un nezinaatu probleemas.. tas ka celuliitu drusku vairaak kundzei pakratiis, tev tachu tev pie dirsas, vaii ne. un nopeerc piedevaam ar parasto kaarbu un saki ka daavinaatam zirgam zobos neskataas.
pilsētā nevajag tos lietot. šogad viņi speciāli brauc un ķer lietotājus. vasarā jau pavisam jauki - logs vaļā, šis piebrauc blakus un uzspīdina ar radaru. un tev pīkst
nevajag pat braukt klaat un spiidinaat, taapat var noteikt..pagaidaam gan laikam tikai specrotai esot RDD..
ja? kuraa vietaa? palasi vienu no peedeejiem AutoBild, ja nemaldos, tur bija intervija ar Zivtinja vietnieku, kursh skaidri un gaishi pateica - RDD nav un nebuus, jo leenaas iepirkumu proceduuras deelj ir nereaali iegaadaaties up-to-date detektorus. arii maksaa vinji ne to mazaako summu, bet mums tak valstii kriize
par to RD esamiibu jamiem ir cits triks - shaaviens muguraa un skatamies, vai bremzee. elementaari, ne?
man ir pilniigi pie dirsas ko saka zivtinja vietnieks kaut kaadaa zurnaaliitii..
pilsētā nevajag tos lietot. šogad viņi speciāli brauc un ķer lietotājus. vasarā jau pavisam jauki - logs vaļā, šis piebrauc blakus un uzspīdina ar radaru. un tev pīkst
nevajag pat braukt klaat un spiidinaat, taapat var noteikt..pagaidaam gan laikam tikai specrotai esot RDD..
RX-7 rakstīja: ... komplekts jauns, iepakojumā... Pa 2x gāzes atsperēm uz katru eņģi, eņģes regulējamas visos iespējamos veidos. Durve atslēgā veras kā parasti, un pēc tam "giljotīnas" veidā uz augšu... Nevis kā daži labi "atlupušo ausu" varianti, kas ļurkājas ka bail (aizpagājušajā AutoExoticā tas latvju šķūniga kantoris demonstrēja šo ķīniešu plāno bleķa variantu)...
es nekādi neapšaubu Tevis teikto....
tik neticu, ka šeit kāds nopirks...
droshi vien, ka lielaakajai daljai dzilji pie vienas vietas , kam tu tici, kam nee...
bulcinja rakstīja: Jēē, arī mani noķēra beidzot par ātrumu...sen tas bija pēdējoreiz . Vieta - pa lielirbes ielu braucam, lejā pa viaduktu lai tiktu uz jūrmalenes. Nu skaidrs, ka visu mūžu uzreiz aiz statoila ir ietopīts, lai normāli varētu iekļauties plūsmā, un te hrjas...galvenais ka bija tumšs, lija lietus un vecīts skrēja no krūmiem tajā tumšzilajā virinātājplašķītī. Pamanīju šo tikai tad, kad biju jau mašīnas korpusu garām. Koroče 30...vispār besī. Es jau vecītim saku, ja es te brauktu uz 50 km/h, tad ilgi sēdētu, lai bez riska iekļautos plūsmā...nu jā. Ko tur ar šiem diskutēt.
AFS Trinity" izstrādājums ļauj automobilim ar vienu galonu benzīna vai etanola veikt 250 jūdzes ceļa, kas saprotamās mērvienībās nozīmē, ka auto uz 106 kilometriem nobraukta ceļa vidēji patērē litru degvielas. Papildus tam, ja degvielas resursi pēkšņi beidzas, auto var turpināt ceļu (40 jūdzes jeb aptuveni 64 kilometri), lietojot mājās no 220V rozetes uzlādētajos akumulatoros uzkrāto enerģiju. Starp citu, ASV Satiksmes ministrija aprēķinājusi, ka vidējais statistiskais amerikānis dienā veic tieši 40 jūdzes, un tas nozīmē, ka, lietojot "AFS Trinity" automobili, degvielas uzpilde vispār zaudē savu aktualitāti.
Tehnoloģijas izstrādātāji arī norāda, ka tā ļaus būtiski samazināt tēriņus degvielas iegādei. Piemēram, ja saskaņā ar ministrijas oficiālajiem datiem amerikāņi nedēļā vidēji nobrauc 300 jūdzes un izdevumi degvielas iegādei standarta automobilim septiņu dienu periodā ir 48 dolāri, tad "AFS Trinity" lietotājs ar vienu degvielas uzpildes reizi varēs "nodzīvot" desmit nedēļas, bet tēriņi degvielas iegādei nesasniegs pat 8 dolārus. Vienīgi jāatzīmē, ka šādā gadījumā būs nepieciešams katru vakaru automobili pieslēgt elektrotīklam un uzlādēt akumulatorus.
"ASF Trinity" speciālisti pat izskaitļojuši, ka "ekstrēmais hibrīds" tā īpašniekam atmaksāsies ne tikai uz ikdienas tēriņu samazinājuma rēķina, bet arī salīdzinoši īsā laikā kompensēs salīdzinoši augsto cenu. "AFS Trinity" aprēķini liecina, ka piecu gadu laikā ietaupījumi var sasniegt 11 tūkstošus dolāru, savukārt desmit gadu laikā - 22 tūkstošus.
The Extreme Hybrid™ will be the first practical drive train for a Plug-in Hybrid Vehicle. Its two-part energy storage system combines a Lithium-ion battery pack with a bank of ultracapacitors. This “hybrid within a hybrid” energy storage system exploits the strengths of li-ion batteries (light weight and high energy density) and ultracapacitors (small size and high power density). Batteries alone, have high energy density but they must be greatly oversized in today’s hybrid vehicles to avoid deep discharges. Battery-only hybrids also require a powerful internal combustion engine for hill climbing and acceleration.
Adding ultracapacitors with their high power density and high cycle life allows the Extreme Hybrid™ Plug-in to achieve top speeds and rapid acceleration in electric-only mode equal to a conventional hybrid. The Extreme Hybrid™ design allows for a smaller internal combustion engine while preserving high vehicle performance. For a typical daily commute of 40 miles round trip, an Extreme Hybrid™ vehicle will not use its internal combustion engine at all.
...
P= U x I
I = U/R
Ampērstundas aķim nosaka, cik apmēram lielas jaudas patērētāju cik ilgi varēs darbināt. Tomēr gluži 50A aķim 100 A patēriņu pusstundu nevarēs nodrošināt, ir kaut kāds optimālais cipars. Pie tam jāatškīr momentānais patēriņš paātrinoties un kopējā ietilpība.
RX-7 rakstīja: Ja, kas - man dzīvoklī ir 25kW/40A 3-fāzu ievads Un Latvenergo pieslēgšanas maksa bija tikai 9 Ls ar kapeikām (plus mani izdevumi atbilstoša kabeļa atvilkšanai no 40 m attālā TP)
Priekš kam tev dzīvoklī tāds?
jaa, tieshaam ,prieksh kam? kaut kaada ruupniica tev tur, jeb kandzhu dzen??
Plīts ar cepeškrāsni - 10kW, veļasmašīna, trauku mašīna pa 1,5 kW, mikrene 2kW, gludeklis 2,5kW... Itogo - 17,5kW un TV lampiņām u.c. sīkumiem nemaz tik daudz nepaliek.
ak, jaa, aizmirsu , ka parasti to visu lieto reizee!!!
RX-7 rakstīja: Ja, kas - man dzīvoklī ir 25kW/40A 3-fāzu ievads Un Latvenergo pieslēgšanas maksa bija tikai 9 Ls ar kapeikām (plus mani izdevumi atbilstoša kabeļa atvilkšanai no 40 m attālā TP)
Priekš kam tev dzīvoklī tāds?
jaa, tieshaam ,prieksh kam? kaut kaada ruupniica tev tur, jeb kandzhu dzen??
WALA rakstīja: Nu ko var d=st, ja auto nav pabijis idiota rokās, nav bijis firmas auto un nav nokļuvusi avarijā/ applūdis utml, tad principā nav lielas starpības kādu auto paņems par šo naudu, ....
varbuut dabuus auto izsleedzot peedejos divus, bet pirmais nav nosakaams..varbuut taaads idiots ir braucis, ka nu tikai!
jaa, es ar dzirdeeju, ka shie plosaas..puse maajas izvandiitas fotoradarus mekleejot, vairaaki simti cilveeku kolonaas jau uz tuvaako mezhu aizvesti. naktii atskaneejushi shaavieni. trakas lietas.