Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
shmurger 10.12.2008 8:53

jaa, es ar dzirdeeju, ka shie plosaas..puse maajas izvandiitas fotoradarus mekleejot, vairaaki simti cilveeku kolonaas jau uz tuvaako mezhu aizvesti. naktii atskaneejushi shaavieni. trakas lietas.

shmurger 08.12.2008 18:42

Kindzulis rakstīja:

Nezinite rakstīja: vai tad gumijām kāds sakars ar administratīvo iedalījumu???

to tak tirgus regulē, jādomā. Nav pieprasījuma, nav gumiju..

taa gan nav gumiju- ir daudz diivainju... ir daudz diivainju- nav atkal gumiju...jo sajaukushi ar baloninjiem... utttt

un patiesiiba- sanaak...ka gumijaam ar administratiivo iedaliijumu ir vistieshaakais sakars... jo mazaak gumiju- jo lielaaks puulis...jo lielaaks puulis- jo vairaak gumiju

maz gumijas= daudz gumijas

tu nu gan maaki suudu runaat..

shmurger 08.12.2008 17:57

druknais1 rakstīja: Kā ar mazajiem A, B mersīšiem?

zin, nopirktu tu to colt ,un nezinaatu probleemas.. tas ka celuliitu drusku vairaak kundzei pakratiis, tev tachu tev pie dirsas, vaii ne. un nopeerc piedevaam ar parasto kaarbu un saki ka daavinaatam zirgam zobos neskataas.

shmurger 08.12.2008 17:53

nekas jau jauns nav, ir redzeetas priekshpiedzinjas imprezas. madonaa viena taada vecaa vizinaajaas.

shmurger 08.12.2008 1:04

mx_black rakstīja: aa nu tad sorry.

lai tev kaadreiz kaads choms ieksh cp apstaasta reaalo situaaciju.

staastiija.ir.

shmurger 07.12.2008 23:31

VWfans rakstīja:

Sretsked rakstīja:

VWfans rakstīja:

Šodien atvilku ar 1989.gada BMW-730 ar automātu. Bija labs...

ej nu ej, uz cik ta 'atvilki' ??

195 km/h pēc spidometra šosejas posmā Jelgava - Eleja.

vot to jau es saprotu!!! vismaz beidzot reaals aatrums

shmurger 07.12.2008 21:41

farruhs rakstīja:

shmurger rakstīja:

raimooo rakstīja: kolts jau butu pedeja mashina ko pirkt. coltam naak variators. atsauksmes sliktas. ritosaja bukses no plastmasas...

eee,kas tur ar taam plastmasa bukseem?? varbuut vareetu apgaismot , kaadi miinusi bukseem no plastmasas.

Uzliec savam drapakam koka riteņu un pabraukā.

Varēsi novilkt paralēles.

ja? tu esi meeginaajis jau??

a kur tos koka ritenjus var dabuut?

shmurger 07.12.2008 19:28

mx_black rakstīja:

shmurger rakstīja:

anonimikis rakstīja: ja zina, ka tev ir, tad var.

paši gan oficiāli ne.

pilsētā nevajag tos lietot. šogad viņi speciāli brauc un ķer lietotājus. vasarā jau pavisam jauki - logs vaļā, šis piebrauc blakus un uzspīdina ar radaru. un tev pīkst

nevajag pat braukt klaat un spiidinaat, taapat var noteikt..pagaidaam gan laikam tikai specrotai esot RDD..

ja? kuraa vietaa? palasi vienu no peedeejiem AutoBild, ja nemaldos, tur bija intervija ar Zivtinja vietnieku, kursh skaidri un gaishi pateica - RDD nav un nebuus, jo leenaas iepirkumu proceduuras deelj ir nereaali iegaadaaties up-to-date detektorus. arii maksaa vinji ne to mazaako summu, bet mums tak valstii kriize

par to RD esamiibu jamiem ir cits triks - shaaviens muguraa un skatamies, vai bremzee. elementaari, ne?

man ir pilniigi pie dirsas ko saka zivtinja vietnieks kaut kaadaa zurnaaliitii..

shmurger 07.12.2008 18:42

raimooo rakstīja: kolts jau butu pedeja mashina ko pirkt. coltam naak variators. atsauksmes sliktas. ritosaja bukses no plastmasas...

eee,kas tur ar taam plastmasa bukseem?? varbuut vareetu apgaismot , kaadi miinusi bukseem no plastmasas.

shmurger 07.12.2008 17:57

anonimikis rakstīja: ja zina, ka tev ir, tad var.

paši gan oficiāli ne.

pilsētā nevajag tos lietot. šogad viņi speciāli brauc un ķer lietotājus. vasarā jau pavisam jauki - logs vaļā, šis piebrauc blakus un uzspīdina ar radaru. un tev pīkst

nevajag pat braukt klaat un spiidinaat, taapat var noteikt..pagaidaam gan laikam tikai specrotai esot RDD..

shmurger 07.12.2008 17:55

druknais1 rakstīja: Tad jau sanāk, ka no tiem mazauto gandrīz nevies nav īsti lietojams, varbūt tikai Corsa. Kaut kāds resurs taču viņiem ir.

a kur tu raavi to corsa kaa vieniigo braucamo?? peec taa diivainja vw fana teiktaa??

shmurger 01.12.2008 21:34

Fartuks rakstīja: A nah... ui nē?

a nahuj jaa???

shmurger 22.11.2008 22:15

eeeeu, bljaa, vairs nedod banu par visaadu huinju??

shmurger 22.11.2008 22:14

aizej un izpis savu golfu izpuuteejaa nahuj..

shmurger 14.11.2008 8:45

tas kaa vinjsh ap to otro mietinju apgrieza, vnk

shmurger 28.10.2008 19:12

vispaar ,gaajeejiem ar kaut kur aplis jaaieriiko...

shmurger 25.10.2008 2:54

Yetti rakstīja:

RX-7 rakstīja: ... komplekts jauns, iepakojumā... Pa 2x gāzes atsperēm uz katru eņģi, eņģes regulējamas visos iespējamos veidos. Durve atslēgā veras kā parasti, un pēc tam "giljotīnas" veidā uz augšu... Nevis kā daži labi "atlupušo ausu" varianti, kas ļurkājas ka bail (aizpagājušajā AutoExoticā tas latvju šķūniga kantoris demonstrēja šo ķīniešu plāno bleķa variantu)...

es nekādi neapšaubu Tevis teikto....

tik neticu, ka šeit kāds nopirks...

droshi vien, ka lielaakajai daljai dzilji pie vienas vietas , kam tu tici, kam nee...

shmurger 24.10.2008 20:33

bulcinja rakstīja:

bulcinja rakstīja: Jēē, arī mani noķēra beidzot par ātrumu...sen tas bija pēdējoreiz . Vieta - pa lielirbes ielu braucam, lejā pa viaduktu lai tiktu uz jūrmalenes. Nu skaidrs, ka visu mūžu uzreiz aiz statoila ir ietopīts, lai normāli varētu iekļauties plūsmā, un te hrjas...galvenais ka bija tumšs, lija lietus un vecīts skrēja no krūmiem tajā tumšzilajā virinātājplašķītī. Pamanīju šo tikai tad, kad biju jau mašīnas korpusu garām. Koroče 30...vispār besī. Es jau vecītim saku, ja es te brauktu uz 50 km/h, tad ilgi sēdētu, lai bez riska iekļautos plūsmā...nu jā. Ko tur ar šiem diskutēt.

Sorry, jūrkalnes iela, ne lielirbes.

taa arii saprataam...

shmurger 18.10.2008 0:43

tas fans laikam beerna praataa, nudien..

shmurger 17.10.2008 8:23

latgaliitee..

shmurger 06.10.2008 19:16

raimondsm rakstīja: www.afstrinity.com/...

AFS Trinity" izstrādājums ļauj automobilim ar vienu galonu benzīna vai etanola veikt 250 jūdzes ceļa, kas saprotamās mērvienībās nozīmē, ka auto uz 106 kilometriem nobraukta ceļa vidēji patērē litru degvielas. Papildus tam, ja degvielas resursi pēkšņi beidzas, auto var turpināt ceļu (40 jūdzes jeb aptuveni 64 kilometri), lietojot mājās no 220V rozetes uzlādētajos akumulatoros uzkrāto enerģiju. Starp citu, ASV Satiksmes ministrija aprēķinājusi, ka vidējais statistiskais amerikānis dienā veic tieši 40 jūdzes, un tas nozīmē, ka, lietojot "AFS Trinity" automobili, degvielas uzpilde vispār zaudē savu aktualitāti.

Tehnoloģijas izstrādātāji arī norāda, ka tā ļaus būtiski samazināt tēriņus degvielas iegādei. Piemēram, ja saskaņā ar ministrijas oficiālajiem datiem amerikāņi nedēļā vidēji nobrauc 300 jūdzes un izdevumi degvielas iegādei standarta automobilim septiņu dienu periodā ir 48 dolāri, tad "AFS Trinity" lietotājs ar vienu degvielas uzpildes reizi varēs "nodzīvot" desmit nedēļas, bet tēriņi degvielas iegādei nesasniegs pat 8 dolārus. Vienīgi jāatzīmē, ka šādā gadījumā būs nepieciešams katru vakaru automobili pieslēgt elektrotīklam un uzlādēt akumulatorus.

"ASF Trinity" speciālisti pat izskaitļojuši, ka "ekstrēmais hibrīds" tā īpašniekam atmaksāsies ne tikai uz ikdienas tēriņu samazinājuma rēķina, bet arī salīdzinoši īsā laikā kompensēs salīdzinoši augsto cenu. "AFS Trinity" aprēķini liecina, ka piecu gadu laikā ietaupījumi var sasniegt 11 tūkstošus dolāru, savukārt desmit gadu laikā - 22 tūkstošus.

The Extreme Hybrid™ will be the first practical drive train for a Plug-in Hybrid Vehicle. Its two-part energy storage system combines a Lithium-ion battery pack with a bank of ultracapacitors. This “hybrid within a hybrid” energy storage system exploits the strengths of li-ion batteries (light weight and high energy density) and ultracapacitors (small size and high power density). Batteries alone, have high energy density but they must be greatly oversized in today’s hybrid vehicles to avoid deep discharges. Battery-only hybrids also require a powerful internal combustion engine for hill climbing and acceleration.

Adding ultracapacitors with their high power density and high cycle life allows the Extreme Hybrid™ Plug-in to achieve top speeds and rapid acceleration in electric-only mode equal to a conventional hybrid. The Extreme Hybrid™ design allows for a smaller internal combustion engine while preserving high vehicle performance. For a typical daily commute of 40 miles round trip, an Extreme Hybrid™ vehicle will not use its internal combustion engine at all.

...

P= U x I

I = U/R

Ampērstundas aķim nosaka, cik apmēram lielas jaudas patērētāju cik ilgi varēs darbināt. Tomēr gluži 50A aķim 100 A patēriņu pusstundu nevarēs nodrošināt, ir kaut kāds optimālais cipars. Pie tam jāatškīr momentānais patēriņš paātrinoties un kopējā ietilpība.

www.icrc.org/...

www.alibaba.com/...

no plosta nokaapi?

shmurger 05.10.2008 22:17

Seene rakstīja:

shmurger rakstīja:

msh rakstīja:

RX-7 rakstīja: Ja, kas - man dzīvoklī ir 25kW/40A 3-fāzu ievads Un Latvenergo pieslēgšanas maksa bija tikai 9 Ls ar kapeikām (plus mani izdevumi atbilstoša kabeļa atvilkšanai no 40 m attālā TP)

Priekš kam tev dzīvoklī tāds?

jaa, tieshaam ,prieksh kam? kaut kaada ruupniica tev tur, jeb kandzhu dzen??

Plīts ar cepeškrāsni - 10kW, veļasmašīna, trauku mašīna pa 1,5 kW, mikrene 2kW, gludeklis 2,5kW... Itogo - 17,5kW un TV lampiņām u.c. sīkumiem nemaz tik daudz nepaliek.

ak, jaa, aizmirsu , ka parasti to visu lieto reizee!!!

shmurger 05.10.2008 19:50

Ozz rakstīja: vienam radam it kaa bija uz tirgosanu kaut kaada škoda....bet paaris 3 meenesus atpakalj...

kas taa par skodu pa 15tk???

shmurger 05.10.2008 17:42

msh rakstīja:

RX-7 rakstīja: Ja, kas - man dzīvoklī ir 25kW/40A 3-fāzu ievads Un Latvenergo pieslēgšanas maksa bija tikai 9 Ls ar kapeikām (plus mani izdevumi atbilstoša kabeļa atvilkšanai no 40 m attālā TP)

Priekš kam tev dzīvoklī tāds?

jaa, tieshaam ,prieksh kam? kaut kaada ruupniica tev tur, jeb kandzhu dzen??

shmurger 30.09.2008 22:02

WALA rakstīja: Nu ko var d=st, ja auto nav pabijis idiota rokās, nav bijis firmas auto un nav nokļuvusi avarijā/ applūdis utml, tad principā nav lielas starpības kādu auto paņems par šo naudu, ....

varbuut dabuus auto izsleedzot peedejos divus, bet pirmais nav nosakaams..varbuut taaads idiots ir braucis, ka nu tikai!

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti