Kārtot: Augošā secībā
1 2
Bolzens 16.01.2020 18:28

Pašam nav gadījies, bet sieva, kad kāpj iekšā - paretam gadās aizķert to slēdzi.

Bolzens 18.12.2019 21:25

Man liekas, ka tajos gados VW bija lielas problēmas ar kvalitāti.

Bolzens 10.12.2019 19:43

Edzijs rakstīja:

Bolzens rakstīja: Kā XC60 lietotājs, kas braucis arī ar citiem auto varu teikt, ka nekāda WOW tur nebūs. Mašīna kā mašīna, ar salīdzinoši pašauru salonu, diezgan pacietu gaitu. Jā, skaņas izlācija būs labāka nekā Fabijai vai Honda Jazz.

Par salona šaurību - salīdzinot ar ko? Toyota Land Cruiser? Tad jā - mazāks.

Salīdzinot ar līdzīga segmenta auto man škiet pietiekami ietilpīgs un ērts salons.

Salonā vietas apmēram tikpat cik Golfā.

Bolzens 08.12.2019 17:52

Kā XC60 lietotājs, kas braucis arī ar citiem auto varu teikt, ka nekāda WOW tur nebūs. Mašīna kā mašīna, ar salīdzinoši pašauru salonu, diezgan pacietu gaitu. Jā, skaņas izlācija būs labāka nekā Fabijai vai Honda Jazz.

Bolzens 04.12.2019 11:16

Domāju, ka nākošajam īpašniekam dārgākais remonts būs divmasu spararata nomaiņa, ja to vien nenāksies darīt pašam. Visādi citādi dzinējs ne dūmo, ne ēd eļļu, domāju, ka dzinējā investēt nenāksies, bet.... katra diena var nāk ar kādu pārsteigumu.

Remonta izmaksas protams var samazināt, ja remontus un apkopes taisa privāti pie kāda garāžā. Manās izmaksās visi remonti ir veikti servisos, kur maksāju arī PVN, t.sk. sākotnēji apkopes tika veiktas pie Mūsa motors, kur cenas tomēr ir "labas".

Bolzens 04.12.2019 8:30

Teiksim tā. Auto tika iegādāts pa 18000 EUR, nobraukums pa 4 gadiem 80 000km. Šī brīža tirgus vērtība šādam auto +/- 9000EUR, kas nozīmē vērtības kritumu ~200EUR mēnesī. Degvielas izmaksas (leju tikai Neste pro diesel)~150EUR mēnesī, viss pārējāis (nodokļi, apdrošināšana, remonti, rezerves daļas, mazgāšana, riepu maiņas) ~125EUR mēnesī, kas rezultējas ar ~3300EUR lielām tiešajām izmaksām gadā, neskaitot vērtības kritumu.

Visas auto izmaksas es uzskaitu spiritmonitor.de, tur šobrīd rāda šādi:

Vehicle costs in EUR/km 0,39

Total driven distance: 78.989 km (147.905 km to 226.894 km)

Period: 15.09.2015 until 04.12.2019 (1.541 days)

Bolzens 03.12.2019 22:15

Es arī esmu lietota XC60 īpašnieks jau 4 gadus. Auto ir labs, bet tas nenozīmē, ka nav jāremontē. Tāpat jau šis un tas notiek, jo nobraukums arī virs 220000km.

Kā jau visiem auto arī šim ir tādas klasiskās vainas, kā piemēram, ūdens tecēšana gar vējstiklu, kas ir risināma ar vējstikla pārlīmēšanu. Priekšējo lukturu plaisāšana, kas ir risināma ar to pulēšanu, durvju ārējo rokturu smaga darbība - ķeršanās pie atvēršanas (kaitinoša lieta, nezinu, kā novērst), ārējo spoguļu nolocīšanas mehānisma ieķīlēšana, ko var novērst pats pa lēto, dzinēja (5 cilindru dīzelis) svirlu mehānisma noķīlēšana, kas risināma ar šī mehānisma nomaiņu, u.c.

Tāpat jau piekarē arī šis un tas jānomaina - minimāli, bet ir.

Servisā saka, ka siksnas jālieto tikai oriģinālās, jo neorģinālās plīstot priekšlaicīgi - tas arī ko maksā.

Principā pēc maniem aprēķiniem sanāk tā, ka šīs 5-10 gadīgas automašīnas ekspluatācijas izmaksas ir līdzīgas jauna auto cenā no 20000-25000EUR ekspluatācijas izmaksām, t.sk. ieskaitot vērtības kritumu.

Tad nu ir jādomā vai braukt ar lietotu auto, kuram ir ādas salons, 4x4, adaptīvā kruīzkontrole un citas ekstras vai arī ar jaunu kompaktklases auto bez 4x4,bez paaugstināta klīrensa, ādas salona un minimālām ekstrām.

Bolzens 06.09.2019 20:42

Pēdējos četrus gadus polisi caur brokeri pērku Baltā. Ir nācies tikai vienreiz saskarties ar Kasko gadījumu. Viss noritēja gludi, bet piekrītu, ka dēļ šī notikuma varētu polises cena uz nākošo periodu pieaugt, par to mani brīdināja arī brokeris.

Bolzens 04.09.2019 20:24

Saka tā, kas iesācis skūties ar rotējošo galvu skuvekļiem (Philips) tie pie tiem arī paliek, kas iesācis ar vibrējošiem (Braun) tie pie tiem arī paliek. Esmu ilggadīgs Braun lietotājs. Sākumā bija 1. sērijas skuvekļi - sākumā domāju, ka labi, bet pēc Braun S3 sērijas skuvekļa iegādes, uzskatu, ka 1.sērijas Brauni ir nekam nederīgi, varbūt jauniem zēniem, kam rugāji mīkstāki. Jau vairākus gadus lietoju Braun S3. Esmu pilnībā apmierināts. Ar vienu uzlādi pietiek vismaz nedēļu.

Bolzens 26.08.2019 18:20
Bolzens 11.05.2019 20:51

Laba pieredze auto-glass.lv

Bolzens 17.04.2019 21:03

Es ar paņemtu minivenu, ja klīrens tiem būtu augstāks par 15cm. Tas priekš manis ir būtiski. Skatos, ka Renault Escape (tiesa gan par kompaktu to grūti nosaukt) ir kaut kas starp MVP un SUV, bet cena - kosmoss.

Bolzens 07.11.2018 19:44

Mans gadījums ar Mūsa Motors Skanstes ielā. Pie kārtējās apskates servisa pieņēmējam teicu, ka manam Volvo dzesēšanas šķidrums tā kā zūd - tā mazliet, kāds nepilns litrs 6 mēnešos, taču piles uz asfalta nekad neesmu redzējis. Ok, paskatīšoties. Saņemot auto teica, ka jā radiators pušu. Es saku, ka varbūt var pulverīti iebērt, šie nerekomendē, tik iedod cenas piedāvājumu uz 500EUR par radiatora iegādi (oriģinālais) un nomaiņu. Summa nav maza, mainīt uzreiz nepiekrītu. Tā es braucu tālāk ar savu "cauro" radiatoru, jau pagājis gads un nobraukti 20000km, neesmu pat 1l tosola pielējis (pulverīti tā arī neiebēru) pa šo laiku. Kā var šitādiem ticēt? Kopš tās reizes pie viņiem nebraucu. Turklāt remontam tikai piedāvā oriģinālās rezerves daļas, alternatīvu nekādu. Jā - tu pats vari nopirkt da jebkādu ķīniešu rezerves daļu un viņi tev tur nomainīs.

Bolzens 05.11.2018 20:31

Nezinu vai gribētu ieguldīt šādās slotiņās, ja tās maksātu dārgāk par parastajām, jo apzinos, ka mēģinot notīrīt apsalušu vējstiklu tās ātri vien tiktu sabojātas tāpat kā parastās.

Bolzens 26.10.2018 21:09

Opel Astra (J), 1,4l benzīna motors (140ZS) ar mehānisko ātrumkārbu. Gada laikā nobraukti 14000km. Problēmu, defektu nekādu. Kā darba auto savas funkcijas pilda. Motors nav tik žiperīgs kā līdzīgas jaudas Golf-am, mehāniskā kārba kā jau opelim slēdzas mazliet neprecīzi (Golf-am tas notiek labāk). Nu šausmīgi daudz (vairāk par 30) pogu vidējā konsolē. Skaņas izolācija priekš kompaktklases normāla. Degvielas patēriņš 6-6,5 l uz 100km. Gara priekšējā pārkare uz zems klīrens nav pārāk ok priekš Latvijas ceļiem.

Bolzens 11.10.2018 20:43

Ilgstoši pildos tikai Nestē un leju Pro Diesel. Kāpēc? Jo man tā vienkārši patīk.

Bolzens 14.06.2018 20:54

Viens no maniem galvenajiem auto kritērijiem tā izvēlē ir lai patīk. Jā tik vienkārši. Otrā vietā ir praktiskums. Visi mani pirktie auto ir bijuši lietoti, sisti, sataisīti un no rietumeiropas. Parasti iegādājos ap 5 gadus vecu auto ar noskrējienu ap 150 000km. Tad 5 gados nobraucu ap 100 000km un pārdodu. Šajā laikā lēnām sāk parādīties rūsa uz virsbūves, un es to vienkārši nevaru ciest. Nepatīk vazāties arī pa servisiem, kur nu vēl pa šrotiem. Nav ne laika, ne patikšanas. 20 gadu laikā man ir bijuši četri auto un tikai šķiet, ka vienu reizi viens auto servisā bija jāatstāj ilgāk par 1 dienu (kamēr piegādāja nepieciešamo rezerves daļu).

Bolzens 14.06.2018 20:24

jjjj rakstīja: Trešo mēnesi braucu ar jaunu SCOUT. Jo vairāk braucu, jo vairāk patīk.

Es arī gribu SCOUT-u.

Bolzens 13.05.2018 11:04

Vienīgais ko zinu ir tas, ka Dodge Journey un Fiat Freemont faktiski ir viens un tas pats auto. Fiats vairāk būs uz eiropas auto orientēts, t.i. ar labāku skaņas izolāciju un cietāku piekari, nekā amerikānim, kā arī VW dīzeļa vietā būs Fiat 2.0 dīzelis. Jā, auto būs pasmags un komplektācijā ar automātu būs savi 8-9l uz 100km. Arī interjers būs modernāks Fiatam, nekā Dodge.

Bolzens 10.04.2018 19:56

Principā fufelis. Cilvēks kaut kādā transformerim-bitei līdzīgā maskā pie kā bērni varēja fotografēties. Citas funkcijas, cik redzēju, viņam nebija.

Bolzens 05.04.2018 19:50

Piedalos

Bolzens 03.04.2018 20:02

Te iepriekš msh pieminēja vecātēva 3-šo žiguli. Jā arī es bērnībā braucu ar padomjlaiku autoindustrijas izstrādājumu AZLK-2140. Jā un visur izbraucām, jo paskatoties šo auto kataloga datus varam redzēt, ka to klīrenss ir +/- 170mm. Tas vairumā gadījumu bija pietiekami daudz, lai pievarētu nelielus bezceļus, turklāt priekšējā pārkare arī faktiski ļoti piemērota sliktiem ceļiem.

Taču šobrīd standarta auto klīrens ir zem 150mm, lielas pārkares. Tas viss nesekmē viegla bezceļa pārvarēšanu un pilsētā uzbraukšanu uz bordām, tāpēc arī daudzi tiecas uz parketniekiem, tajā skaitā arī es. Es labprāt brauktu ar minivena tipa auto, tikai šī zemā klīrensa dēļ šāda tipa auto, esmu izvēlējies parketnieku. Jā, tas ir ekspluatācijā dārgāks, bet ja vari atļauties, tad kāpēc gan ne. Iespējams, ka mans nākamais auto būs kāds minivens ar paaugstinātu klīrensu vai universālis ar paaugstinātu klīrensu, tikai ar priekšpiedziņu, jo manām braukšanas vajadzībām, nekas nopietnāks nav nepieciešams. Iepriekš man ir bijis kompaktais minivens - nu patīk man tās ērtības, ko piedāvā šāds auto.

Bolzens 22.02.2018 19:53

ak rakstīja: Ka variants slēdzis zem pedāļiem, vai nu sajūga, vai bremzes, atregulējies, un visu laiku domā, ka nospiests. Savādāk-pieslēdzot Op-com visu vajadzētu redzēt.

Es arī uz šo sliektos. Man bija izregulējies bremžu slēdzis (Opel Zafira 2003.g)

Bolzens 01.02.2018 17:16

Ja nobraukums pāri par 250 000km, jāskatās spararata nomaiņas virzienā.

Bolzens 21.01.2018 21:59

Passat B5 ražoja līdz 2005.gadam. 2007.gadā jau bija B6. Avensis ar dīzeļa un automāta kombināciju cenā līdz 5000EUR nav dabūnams.

Vispār jau vidējās klases auto cenu kategorijā līdz 5000EUR ar dīzeļa dzinēju un automātu, jaunākas par 2007.gadu, ir diezgan mazs piedāvājums ar lielu nobraukumu.

Man arī ir pārliecība, ka dīzeļauto pilsētas režīms nu nemaz nepatīk, it īpaši, ja auto aprīkots ar kvēpu filtru. Problēmas garantētas.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti