Kārtot: Augošā secībā
1 2
Bolzens 06.09.2019 20:42

Pēdējos četrus gadus polisi caur brokeri pērku Baltā. Ir nācies tikai vienreiz saskarties ar Kasko gadījumu. Viss noritēja gludi, bet piekrītu, ka dēļ šī notikuma varētu polises cena uz nākošo periodu pieaugt, par to mani brīdināja arī brokeris.

Bolzens 04.09.2019 20:24

Saka tā, kas iesācis skūties ar rotējošo galvu skuvekļiem (Philips) tie pie tiem arī paliek, kas iesācis ar vibrējošiem (Braun) tie pie tiem arī paliek. Esmu ilggadīgs Braun lietotājs. Sākumā bija 1. sērijas skuvekļi - sākumā domāju, ka labi, bet pēc Braun S3 sērijas skuvekļa iegādes, uzskatu, ka 1.sērijas Brauni ir nekam nederīgi, varbūt jauniem zēniem, kam rugāji mīkstāki. Jau vairākus gadus lietoju Braun S3. Esmu pilnībā apmierināts. Ar vienu uzlādi pietiek vismaz nedēļu.

Bolzens 26.08.2019 18:20
Bolzens 11.05.2019 20:51

Laba pieredze auto-glass.lv

Bolzens 17.04.2019 21:03

Es ar paņemtu minivenu, ja klīrens tiem būtu augstāks par 15cm. Tas priekš manis ir būtiski. Skatos, ka Renault Escape (tiesa gan par kompaktu to grūti nosaukt) ir kaut kas starp MVP un SUV, bet cena - kosmoss.

Bolzens 07.11.2018 19:44

Mans gadījums ar Mūsa Motors Skanstes ielā. Pie kārtējās apskates servisa pieņēmējam teicu, ka manam Volvo dzesēšanas šķidrums tā kā zūd - tā mazliet, kāds nepilns litrs 6 mēnešos, taču piles uz asfalta nekad neesmu redzējis. Ok, paskatīšoties. Saņemot auto teica, ka jā radiators pušu. Es saku, ka varbūt var pulverīti iebērt, šie nerekomendē, tik iedod cenas piedāvājumu uz 500EUR par radiatora iegādi (oriģinālais) un nomaiņu. Summa nav maza, mainīt uzreiz nepiekrītu. Tā es braucu tālāk ar savu "cauro" radiatoru, jau pagājis gads un nobraukti 20000km, neesmu pat 1l tosola pielējis (pulverīti tā arī neiebēru) pa šo laiku. Kā var šitādiem ticēt? Kopš tās reizes pie viņiem nebraucu. Turklāt remontam tikai piedāvā oriģinālās rezerves daļas, alternatīvu nekādu. Jā - tu pats vari nopirkt da jebkādu ķīniešu rezerves daļu un viņi tev tur nomainīs.

Bolzens 05.11.2018 20:31

Nezinu vai gribētu ieguldīt šādās slotiņās, ja tās maksātu dārgāk par parastajām, jo apzinos, ka mēģinot notīrīt apsalušu vējstiklu tās ātri vien tiktu sabojātas tāpat kā parastās.

Bolzens 26.10.2018 21:09

Opel Astra (J), 1,4l benzīna motors (140ZS) ar mehānisko ātrumkārbu. Gada laikā nobraukti 14000km. Problēmu, defektu nekādu. Kā darba auto savas funkcijas pilda. Motors nav tik žiperīgs kā līdzīgas jaudas Golf-am, mehāniskā kārba kā jau opelim slēdzas mazliet neprecīzi (Golf-am tas notiek labāk). Nu šausmīgi daudz (vairāk par 30) pogu vidējā konsolē. Skaņas izolācija priekš kompaktklases normāla. Degvielas patēriņš 6-6,5 l uz 100km. Gara priekšējā pārkare uz zems klīrens nav pārāk ok priekš Latvijas ceļiem.

Bolzens 11.10.2018 20:43

Ilgstoši pildos tikai Nestē un leju Pro Diesel. Kāpēc? Jo man tā vienkārši patīk.

Bolzens 14.06.2018 20:54

Viens no maniem galvenajiem auto kritērijiem tā izvēlē ir lai patīk. Jā tik vienkārši. Otrā vietā ir praktiskums. Visi mani pirktie auto ir bijuši lietoti, sisti, sataisīti un no rietumeiropas. Parasti iegādājos ap 5 gadus vecu auto ar noskrējienu ap 150 000km. Tad 5 gados nobraucu ap 100 000km un pārdodu. Šajā laikā lēnām sāk parādīties rūsa uz virsbūves, un es to vienkārši nevaru ciest. Nepatīk vazāties arī pa servisiem, kur nu vēl pa šrotiem. Nav ne laika, ne patikšanas. 20 gadu laikā man ir bijuši četri auto un tikai šķiet, ka vienu reizi viens auto servisā bija jāatstāj ilgāk par 1 dienu (kamēr piegādāja nepieciešamo rezerves daļu).

Bolzens 14.06.2018 20:24

jjjj rakstīja: Trešo mēnesi braucu ar jaunu SCOUT. Jo vairāk braucu, jo vairāk patīk.

Es arī gribu SCOUT-u.

Bolzens 13.05.2018 11:04

Vienīgais ko zinu ir tas, ka Dodge Journey un Fiat Freemont faktiski ir viens un tas pats auto. Fiats vairāk būs uz eiropas auto orientēts, t.i. ar labāku skaņas izolāciju un cietāku piekari, nekā amerikānim, kā arī VW dīzeļa vietā būs Fiat 2.0 dīzelis. Jā, auto būs pasmags un komplektācijā ar automātu būs savi 8-9l uz 100km. Arī interjers būs modernāks Fiatam, nekā Dodge.

Bolzens 10.04.2018 19:56

Principā fufelis. Cilvēks kaut kādā transformerim-bitei līdzīgā maskā pie kā bērni varēja fotografēties. Citas funkcijas, cik redzēju, viņam nebija.

Bolzens 05.04.2018 19:50

Piedalos

Bolzens 03.04.2018 20:02

Te iepriekš msh pieminēja vecātēva 3-šo žiguli. Jā arī es bērnībā braucu ar padomjlaiku autoindustrijas izstrādājumu AZLK-2140. Jā un visur izbraucām, jo paskatoties šo auto kataloga datus varam redzēt, ka to klīrenss ir +/- 170mm. Tas vairumā gadījumu bija pietiekami daudz, lai pievarētu nelielus bezceļus, turklāt priekšējā pārkare arī faktiski ļoti piemērota sliktiem ceļiem.

Taču šobrīd standarta auto klīrens ir zem 150mm, lielas pārkares. Tas viss nesekmē viegla bezceļa pārvarēšanu un pilsētā uzbraukšanu uz bordām, tāpēc arī daudzi tiecas uz parketniekiem, tajā skaitā arī es. Es labprāt brauktu ar minivena tipa auto, tikai šī zemā klīrensa dēļ šāda tipa auto, esmu izvēlējies parketnieku. Jā, tas ir ekspluatācijā dārgāks, bet ja vari atļauties, tad kāpēc gan ne. Iespējams, ka mans nākamais auto būs kāds minivens ar paaugstinātu klīrensu vai universālis ar paaugstinātu klīrensu, tikai ar priekšpiedziņu, jo manām braukšanas vajadzībām, nekas nopietnāks nav nepieciešams. Iepriekš man ir bijis kompaktais minivens - nu patīk man tās ērtības, ko piedāvā šāds auto.

Bolzens 22.02.2018 19:53

ak rakstīja: Ka variants slēdzis zem pedāļiem, vai nu sajūga, vai bremzes, atregulējies, un visu laiku domā, ka nospiests. Savādāk-pieslēdzot Op-com visu vajadzētu redzēt.

Es arī uz šo sliektos. Man bija izregulējies bremžu slēdzis (Opel Zafira 2003.g)

Bolzens 01.02.2018 17:16

Ja nobraukums pāri par 250 000km, jāskatās spararata nomaiņas virzienā.

Bolzens 21.01.2018 21:59

Passat B5 ražoja līdz 2005.gadam. 2007.gadā jau bija B6. Avensis ar dīzeļa un automāta kombināciju cenā līdz 5000EUR nav dabūnams.

Vispār jau vidējās klases auto cenu kategorijā līdz 5000EUR ar dīzeļa dzinēju un automātu, jaunākas par 2007.gadu, ir diezgan mazs piedāvājums ar lielu nobraukumu.

Man arī ir pārliecība, ka dīzeļauto pilsētas režīms nu nemaz nepatīk, it īpaši, ja auto aprīkots ar kvēpu filtru. Problēmas garantētas.

Bolzens 29.12.2017 22:38

Nepiekrītu. Saskaņā ar CSDD datiem vidēji gadā Latvijā viens reģistrēts auto nobrauc 17 000km. Tas nozīmē ka 200000km/17000km=11,7gadi - tātad motora resurss teorētiski beigsies pēc aptuveni 10-12 gadiem. Lai tā būtu, mani tas pilnībā apmierina, jo ar vienu auto ilgāk par 10 gadiem nepatīk braukt.

Bolzens 29.10.2017 18:31

Tas tiesa, braukšana ar XC60 ir smagnēja salīdzinot ar citiem auto.

Bolzens 27.10.2017 20:47

Piekrītu. Jau iepriekš teicu, ka XC60 salons nav tik liels, kāds izskatās no ārpuses.

Bolzens 27.10.2017 20:43

Varbūt šobrīd, bet 1.paaudzes XC60 līdz premium segmenta auto īsti nedavelk.

Bolzens 27.10.2017 20:39

Kā lietota XC60 īpašnieks gribu teikt, ka KASKO lietota (9 gadi) Volvo XC60 KASKO polise maksā ap 250EUR bez pašriska.

Bolzens 20.10.2017 17:38

Savukārt, ja turpinām par xc60, tad mazā apkope (ik pēc 20000km vai 1xgadā, t.i. faktiski eļļas maiņa un auto apskate) pie dīlera ar atlaidēm 190EUR, bet lielā apkope (ik pēc 40000km vai 1x2gados, t.i. eļļas maiņa, visi filtri un auto apskate) 360EUR. Es saku, ka ir dārgi.

Bolzens 18.10.2017 21:26

Skaidrs ir viens, jo vairāk nobrauc, jo mazāka 1km pašizmaksa, jo tādas lietas, kā KASKO, OCTA un TA ir izdevumi, kuri ir neatkarīgi no nobraukuma. Protams, ka SUV ekspluatācijas izmaksas nekad nebūs tik zemas, kā kopmaktklases auto. Man šie 0,25 eiro uz 1km sanāk gadā nobraucot ap 18000km, no tām degvielas izmaksas sastāda 0,08 eiro centus uz 1 km, tātad tikai 30% no visiem auto ekspluatācijas izdevumiem. Kādam tas var likties daudz, kādam normāli, kādam maz. Viss atkarīgs no katra ienākuma līmeņa un vēlmes autopriekam atvēlēt noteiktu naudas summu.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti